nech ho už konečne nejaký zamestnanec škodovky nacvaká vo fabrike do detailov na mobil, a pustí fotky na net. Nie preto, že by som bol naň zvedavý, ale aby škodováckych PR-ov konečne prestali baviť takéto udičky
Tááák vážený, dnešnú dávku "koňaku" ste už dostali, tešte sa na zajtra, možno niekto nafotil madlo bezkľúčového vstupu na dverách alebo nejakú tornádo linku na blatníku... to bude žúžo >:-[]
Chápu mediální masáž. Chápu že je potřeba klikat na "atraktivní nadpisy", ale v době, kdy je například youtube plné videí a dokonce i novinářských "testů" se stejným nebo i menším maskováním mi přijde, že pompézně prezentovat 5 ušmudlaných fotek z dálnice je poněkud... trapné 8-s
Tak mě neustálé články o všem od koncernu ani nevadí rád si počtu, případně se podívám, ale až teď v téhle barvě sem si uvědomil, že místo Kodiaq by to mohla spíš být Ropucha >:D nebo jenom mě to přijde jak nafouklá žába, případně ocucanej bonbón?
Tak to se hooodne pletes... uz ted je vicemene jasne, ze se jedna o naprosto nejlepsi SUV na planete a v celem znamem vesmiru, ktere bez zavahani smete veskerou konkurenci vc. te premiove :yes::yes::yes:
Pan Jiří by si měl zejména umýt přední sklo. S tímto jezdit, tak měl bolí oči.
Umytí as tak moc práce to není. U každé pumpy mají kbelík s vodou...nebo sličnou náctiletou děvu, která ráda umyje za drobný peníz.
Tím víc se mi nelíbí, je to taková nic neříkající krabice která ze předu vypadá jak vagon na kolejích, to snad nemyslí vážně, roomster je proti tomu krasavec - schválně se lidi vy co uvažujete o novém autě s podobnými parametry stavte mrknout do jakéhokoli salónu kia na nové sorento, to je proti tomuhle nádhera snoubená s kvalitou... ;-)
A hlavně: diesely mají bez pitchoviny zvané ad blue, za prvé se to neskutečně sere, za druhé je to další výdaj....
- To auto se neodhaluje, je pořád stejně maskované.
- Po počáteční nedůvěře bych naopak chtěl diesel s AdBlue - zdá se, že je to lepší cesta než vypalování DPF, motory s AdBlue jsou obvykle úspornější a ekologičtější. O nějakých problémech s AdBlue jsem neslyšel...
DPF řeší saze, AdBlue oxidy dusíku, jsou to dva odlišné systémy. Takže tam kde je technologie AdBlue, DPF je rovněž. AdBlue má také problémy, jen se o nich zatím mlčí. Mírné zanášení trysek pro vstřikování močoviny.
I mně se líbí čím dál méně... Ocucaný bonbón (viz výše) je dost výstižná charakteristika. Jak jsem upozorňoval již dříve, prototypy mají neobvykle zapadlá kola a pokud se to u nezamaskovaných aut nezlepší, bude to dost brutální estetický průšvih.
Mimochodem, všimli jste si, jak design nových Octávií a Fábií zevšedněl? A po docela krátké době? Oko prostě nemá nic, na čem by se u takového super uhlazeného tvaru potěšilo. Superb je na tom trochu lépe, ale myslím, že se rovněž okouká hodně, hodně brzy. A jak tak sleduju maskované prototypy Kodiaku, lepší to rozhodně nebude. A že to tým kolem p. Kabaně už zjistil, o tom svědčí chystaný facelift Octavie a rozdělení hlavních světlometů... Sice se říká, že v jednoduchosti je krása, ale to neplatí pro design aut.
Zrovna vcera jsem na kruhaci potkal OIII a rikal sjem si to same co ty. Ten predek, no jak to rici, hrozna bida, takova jednoducha lacinost, strasne okoukane a zastarle. Pritom nas tady kadou chvili nekdo krmi tim, jak tyhle konzervativni auta nestarnou. Pravda bude asi jinde a to ze tezko starne neco co uz je stare. Zadek OIII dobry, ale ten predek se nepovedl. Vypada hure jak OII a to jak pred tak po faceliftu.
Potkal jsem nedavno take noveho Megana a musim rici, ze je to o tridu lepsi, ten predek je fakt povedeny.
"Podle registrační značky se jedná o exemplář, který se objevil již v dřívější galerii, evidentně tedy dostává pořádně do těla."
Tady někdo netuší, že zelené značky cestují z auta na auto, k tomu jsou určené.
Škoda predstavila odmaskovaný voz novinárom. Vyšli o tom aj články (kde sa priamo novinári priznali). Teda nielen jazda so zamaskovanými vozmi.
Myslím si, že toto objavovateľské divadlo o tomto aute (PR) vychádza už naozaj komicky a skôr prezrádza, čo nemá. Strácate už objektivitu voči tejto značke.
v rámci prezentace v Norsku ukázala škodovka odmaskovaný vůz, nesmělo se fotit, ale slovně popisovat ano. Základní informace najdete tady: [odkaz] . Stejné to bylo také při prvních jízdách ještě s maskovaným superbem: [odkaz]
Teraz sa natiska otazka, co Skodovka nema.....o co ju koncern ukracuje...LEDky az teraz pricom Leon ich ma....digi ukazovatele namiesto analogu, pricom Superbu by svedcali a Tiguan ich ma....ale pokakakme sa z dazdnika a 0,50€ masky na oci a la "spaci set"....
tak este nikto to auto ani naživo nevidel, a uz kazdemu je jasne, ze je to hnusné.
Komentare ako žába, a podobne:
I mně se líbí čím dál méně...
Ocucaný bonbón...
a Ropucha.... etcccc.....
ok, ja nie som kupec na tento druh auta, ale zatial podla papierovej formy ( vyborny priestor vpredu a este lepsie vzadu, klasicke komponenty, velkost auta za dané prachy, ...) su vcelku v poriadku a ked vyrobca to vhodne poskladá, tak to vobec nebude zla volba oproti vozom ako Tiguan a jeho derivaty alebo ine auta v tej cenovej ci velkostnej triede.
Alebo mi nieco unika?!
PR nekomentujem
cca stejne velikych aut je vice nez tento derivat vw. Klasicke komponenty nevim jestli jsou zrovna u vw vyhodou. No a jestli je to nejaky designovy zazrak nebo "ocucany bobon" jak tu nekdo rikal je docela jasne. Proste si zatim asi malokdo mysli, ze to bude hezci nez Tiguan a o tom to je. To ze nekde sprzni na masku delena svetla z toho neudelaji uplne jine auto. Kola zustanou "pravdepodobne" stejne zapadla.
ja nechcem nikoho napádat alebo súdit, ale mne sa to zdá fakt trochu predčasne odsudit auto, ktore nikto osobne nevidel.
viem podla mojich osobnych skusenosti, ze som zmenil nazor pri osobnom zážitku a tak mi to pride vtipné.
Ja nevidim tam nic tak hrozneho a kazdy vieme, ze ake je to dobre alebo zlé opierat vyrobu o koncernove lego.
Mne napriklad novy svet Skody dizajnovo vyhovuje, Fabia, Octavia a aj Superb je vyrazne krajsi a modernejsi ako predosle modely. A pri rozumnej konfiguracii to splnuje poziadavky. A to nielen na domacom trhu. A preto myslim, ze velke SUV bude uspesne. :-!
S tym sa da len suhlasit kedze uz Ateca ma celoeuropsky uspech a potrebovala by navysit kvoty.Este aby Kodiaq nebol najpredavanejsie SUV v Europe ked pride do predaja.
Nejprodávanější je Qashqai. Proč? No, částečně asi proto, že ceník sice začíná někde na 470, nicméně fakticky stále jsou reklamy na auto pod 400.
Kodiaq bude podle všeho kopírovat spíš Tiguan než Atecu, tj. základ bude nějaká 1.4TSI a zřejmě nepůjde moc pod 600. S tím se podle mě prodejní rekordy trhat nedají. Jestli chceš můj tip, tak vidím Kodiaq někde kolem 5.-7. místa.
Sam som zvedavy ako to dopadne,ale vidim to na vyssie miesta ako ty pises.
Podla mna,ale Q od Nissanu nie je SUV ,ale mestky crossover a tym padom nie je priami konkurent K od Skody.
auto nie je este ani oficialne predstavene, cennik bude este neskor a ty uz pises - velkost auta za dané prachy-
P.S. - Skoda uz davno nie je lacnejsia alternativa, vid konfiguratory.
Z článku i z nadpisu tak nejako vyplynulo, že Kodiaq, potom ako Octávka po facelifte budú mať len full LED svetlá. Čo by síce bolo veľmi zaujímavé, ale dosť o tom pochybujem.
Na druhej strane úzke predné svetlá na Kodiaqu (pričom podobné by mala dosť aj Octavia), by podporovali skôr tú prvú možnosť - že full LED svetlá budú v štandardnej výbave... Ale to znie asi moc dobre, než aby to koncern VW dovolil.
U Kodiaqu teoreticky může být. Superb má halogeny jen v tom úplném základu a viděl jsem je tak jednou, Kodiaq bude podobná cenová a tam by to asi šlo (i když tomu nevěřím).
U Octavie určitě ne.
PS: když tu byla srovnávačka s 208GTi a ST, tak jsem docela valil oči na to, že u 208 stojí jedno světlo 35k...
Ve středně-třídní prémii ti ne-halogeny (ale ne LED) v základu nabídne pouze Audi, u mainstreamového SUV bych podobný postup určitě neočekával. Musí být za co připlácet.
Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
... to by byla alespoň jedna pozitivní zpráva po té prozatímní tragédii co se motorizací týče. Těch ošizených (rozuměj, proti 35W xenonům) LED světel s limitovaným výkonem podle ECE-R48 § 6.2.9 se poslední dobou vyrojilo dost.
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Jo... to je blbost. Mimo jiné mají LED povinně výškovou nivelizaci, to určitě v těch 45$ bude taky, co? Jako ono není problém vyrobit světlo co bude svítit daleko, ale ostatní ti asi nepoděkují.
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
nikoho neoslnuji, lom svetla standardni s halogenovou zarovkou, serizeno na STK...zatim jsem mel tu cest potkat za sebou BMW a Mondeo a s origo LED a z dalky to hodne neprijemne oslnovalo..a avitivost teto sady v porovnani s origo na Mondeu? zadna..krom ceny, naopak lom svetla v projektoru z dalky prechazel az do neprijemne fialove a nic prijemneho to nebylo
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Pokud mají na potkávacích méně než 2000, tak nemusí. Výše zmíněný předpis platí pro všechny zdroje. Passat má dvoje různé LED, jedny plnotučné s ostřikovači a druhé < 2000.
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Vsimol som si vo viac cennikoch, ze aj pri LED ako standard je moznost priplatku za "vysokovykonne LED" a podobne, vacsinou naviazane na system adaptivnych LED svetiel.
Ano, jistě, vždyť se tu taky nejvíce diskuzně "zvrací" , i kdyby nenadržovala redakce koncernu (což někdy přijde i mne), tak je logické, že takové články, na které se hodně kliká, bych jako šéfredaktor zařazoval co nejčastěji. Vedel je velmi dobrý a rozsáhlý text o bazaroví Cellice, který je uplně na jiné úrovni, než tenhle "bulvární žvást" a pod ním je sotva jeden komentář.... a tak je to tady pořád a ještě tu všicni brečíte?
Ozzy ma pravdu!
Problem je aj v nas....
ale vsetci sme iny a nejaky - su clanky ( auta ) o ktorych nechcem nic vediet, a tak samozrejme ani nediskutujem.... :-!
Ale tu si myslim, ze to nebude hlupe auto a pri ROZUMNEJ konfiguracii urcite konkurencie schopne... :-!