Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kodiaq opět zachycen na D11. Jako první škodovka má full LED světlomety (aktualizováno)

Škoda Kodiaq se po našich silnicích prohání, jako by se nechumelilo. Čtenář Jiří zachytil maskovaný prototyp na dálnici z Prahy do Hradce Králové.
Zpět na článek
3. 8. 2016 09:58
3. 8. 2016 11:46
3. 8. 2016 10:36
3. 8. 2016 10:37
4. 8. 2016 13:41
3. 8. 2016 12:29
Avatar - Anonym
3. 8. 2016 09:58
Jen aby
jste se už z toho Kaďáka nepokadili.
Tolik humbuku kvůli další tuctový a naroubovaný variaci VW.

NUDAAAAAAAAA! :no:
Rozbalit vlákno
8
3. 8. 2016 11:46
Re: Jen aby
Pravidelně článek o tom, jak ho potkali nebo jak byl zachycen a nebo jak se odhaluje... Z tuctovky dělá Škodárna novinku od Porsche.
Avatar - pallas
5. 8. 2016 00:37
Re: nech ho už konečne
nech ho už konečne nejaký zamestnanec škodovky nacvaká vo fabrike do detailov na mobil, a pustí fotky na net. Nie preto, že by som bol naň zvedavý, ale aby škodováckych PR-ov konečne prestali baviť takéto udičky
3. 8. 2016 12:34
Re: nech ho už konečne
Mně to připomíná RR takže se ta kopie VW asi moc nepovedla >:D
3. 8. 2016 13:04
Re: nech ho už konečne
Je to pro redakci jako droga, každý den článeček, nebo alespoň zmínka o Kokoďákovi.
Poté se dostaví klid v duši a euforie.
Avatar - vabis
3. 8. 2016 14:28
Re: nech ho už konečne
nova modelova rada domaci automobilky si zaslouzi pozornost :-! snad necekas se na motoristickem webu bude psat o pocasi nebo lekarnickach.
Avatar - Anonym
3. 8. 2016 17:28
Re: nech ho už konečne
Novinky také vítám, ale ne 2x týdně 5 fotek stejného auta (navíc zamaskovanýho) na jiné dálnici!!! To je už fakt TRAPNÉ!!!!
Avatar - R32
3. 8. 2016 18:03
Re: nech ho už konečne
Tááák vážený, dnešnú dávku "koňaku" ste už dostali, tešte sa na zajtra, možno niekto nafotil madlo bezkľúčového vstupu na dverách alebo nejakú tornádo linku na blatníku... to bude žúžo >:-[]
Avatar - pallas
5. 8. 2016 00:38
Re: nech ho už konečne
tak ale s každým článkom zároveň cinkne faktura do Boleslavi
3. 8. 2016 10:09
Nejlepší jízda na webu
Chápu mediální masáž. Chápu že je potřeba klikat na "atraktivní nadpisy", ale v době, kdy je například youtube plné videí a dokonce i novinářských "testů" se stejným nebo i menším maskováním mi přijde, že pompézně prezentovat 5 ušmudlaných fotek z dálnice je poněkud... trapné 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - nalimer
3. 8. 2016 12:58
Re: Nejlepší jízda na webu
Zvlášť to, že boli prizvaní na prezentácií odhaleného vozu...
3. 8. 2016 17:24
Re: Nejlepší jízda na webu
Ale už alespoň neukončují nadpis vykříčníkem, takže určitý pokrok tu je. >:D
3. 8. 2016 10:13
Fuj to sem se lek..
Tak mě neustálé články o všem od koncernu ani nevadí rád si počtu, případně se podívám, ale až teď v téhle barvě sem si uvědomil, že místo Kodiaq by to mohla spíš být Ropucha >:D nebo jenom mě to přijde jak nafouklá žába, případně ocucanej bonbón?
Rozbalit vlákno
4
3. 8. 2016 10:27
Re: Fuj to sem se lek..
Zatímco jiná kára je King of the Road, tak sorry, ale tohle je $h
3. 8. 2016 10:27
Re: Fuj to sem se lek..
$hit of the Road
3. 8. 2016 11:32
Re: Fuj to sem se lek..
Tak to se hooodne pletes... uz ted je vicemene jasne, ze se jedna o naprosto nejlepsi SUV na planete a v celem znamem vesmiru, ktere bez zavahani smete veskerou konkurenci vc. te premiove :yes: :yes: :yes:

MB Ruleeeezzzz :yes:
3. 8. 2016 12:24
Re: Fuj to sem se lek..
A na Marsu by to jezdilo jako nic
Avatar - Jenik3
3. 8. 2016 10:36
off topic
Pan Jiří by si měl zejména umýt přední sklo. S tímto jezdit, tak měl bolí oči.
Umytí as tak moc práce to není. U každé pumpy mají kbelík s vodou...nebo sličnou náctiletou děvu, která ráda umyje za drobný peníz.
Rozbalit vlákno
2
3. 8. 2016 10:37
Re: off topic
Stačilo by i použít ostřikovače a stěrače :-) jestli ten humus teda neměl zevnitř >:D
Avatar - sargis
4. 8. 2016 13:41
Re: off topic
Mozno mal, kedze ako vravite vy v Cechach - vidim Kodjáka, pobliju si interier...
Avatar - zaplosak
3. 8. 2016 10:37
čím se víc odhaluje...
Tím víc se mi nelíbí, je to taková nic neříkající krabice která ze předu vypadá jak vagon na kolejích, to snad nemyslí vážně, roomster je proti tomu krasavec - schválně se lidi vy co uvažujete o novém autě s podobnými parametry stavte mrknout do jakéhokoli salónu kia na nové sorento, to je proti tomuhle nádhera snoubená s kvalitou... ;-)
A hlavně: diesely mají bez pitchoviny zvané ad blue, za prvé se to neskutečně sere, za druhé je to další výdaj....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
3. 8. 2016 11:47
Re: čím se víc odhaluje...
Pár poznámek na okraj...

- To auto se neodhaluje, je pořád stejně maskované.
- Po počáteční nedůvěře bych naopak chtěl diesel s AdBlue - zdá se, že je to lepší cesta než vypalování DPF, motory s AdBlue jsou obvykle úspornější a ekologičtější. O nějakých problémech s AdBlue jsem neslyšel...
3. 8. 2016 18:07
Re: čím se víc odhaluje...
DPF řeší saze, AdBlue oxidy dusíku, jsou to dva odlišné systémy. Takže tam kde je technologie AdBlue, DPF je rovněž. AdBlue má také problémy, jen se o nich zatím mlčí. Mírné zanášení trysek pro vstřikování močoviny.
Avatar - _Karel_
3. 8. 2016 19:10
Re: čím se víc odhaluje...
Přesně tak, v rámci dnešních norem je AdBlue jasná volba.
3. 8. 2016 19:15
Re: čím se víc odhaluje...
Nebude to spíše LNT než DPF? :-)
Avatar - Bubáq
3. 8. 2016 13:09
Re: čím se víc odhaluje...
I mně se líbí čím dál méně... Ocucaný bonbón (viz výše) je dost výstižná charakteristika. Jak jsem upozorňoval již dříve, prototypy mají neobvykle zapadlá kola a pokud se to u nezamaskovaných aut nezlepší, bude to dost brutální estetický průšvih.
Mimochodem, všimli jste si, jak design nových Octávií a Fábií zevšedněl? A po docela krátké době? Oko prostě nemá nic, na čem by se u takového super uhlazeného tvaru potěšilo. Superb je na tom trochu lépe, ale myslím, že se rovněž okouká hodně, hodně brzy. A jak tak sleduju maskované prototypy Kodiaku, lepší to rozhodně nebude. A že to tým kolem p. Kabaně už zjistil, o tom svědčí chystaný facelift Octavie a rozdělení hlavních světlometů... Sice se říká, že v jednoduchosti je krása, ale to neplatí pro design aut.
3. 8. 2016 13:56
Re: čím se víc odhaluje...
Zrovna vcera jsem na kruhaci potkal OIII a rikal sjem si to same co ty. Ten predek, no jak to rici, hrozna bida, takova jednoducha lacinost, strasne okoukane a zastarle. Pritom nas tady kadou chvili nekdo krmi tim, jak tyhle konzervativni auta nestarnou. Pravda bude asi jinde a to ze tezko starne neco co uz je stare. Zadek OIII dobry, ale ten predek se nepovedl. Vypada hure jak OII a to jak pred tak po faceliftu.
Potkal jsem nedavno take noveho Megana a musim rici, ze je to o tridu lepsi, ten predek je fakt povedeny.
3. 8. 2016 10:51
Registrační značka
"Podle registrační značky se jedná o exemplář, který se objevil již v dřívější galerii, evidentně tedy dostává pořádně do těla."
Tady někdo netuší, že zelené značky cestují z auta na auto, k tomu jsou určené.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pradeda77
3. 8. 2016 12:29
Kozijak
Bylo nacase, aby si Skodofka taky poridila jezevcika. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
3. 8. 2016 12:57
Ukazka novinarom
Škoda predstavila odmaskovaný voz novinárom. Vyšli o tom aj články (kde sa priamo novinári priznali). Teda nielen jazda so zamaskovanými vozmi.
Myslím si, že toto objavovateľské divadlo o tomto aute (PR) vychádza už naozaj komicky a skôr prezrádza, čo nemá. Strácate už objektivitu voči tejto značke.
Rozbalit vlákno
7
3. 8. 2016 13:01
Re: Ukazka novinarom
Ta už se ztratila dávno
Avatar - Honza Mička
3. 8. 2016 13:26
Re: Ukazka novinarom
Dobrý den,

v rámci prezentace v Norsku ukázala škodovka odmaskovaný vůz, nesmělo se fotit, ale slovně popisovat ano. Základní informace najdete tady: [odkaz] . Stejné to bylo také při prvních jízdách ještě s maskovaným superbem: [odkaz]
Avatar - nalimer
3. 8. 2016 13:35
Re: Ukazka novinarom
Ja viem... Tak prečo ste tak uchvátení príplatkovými ledkami na testovačke?
Chápete tú logickú nezmyselnosť?
Avatar - Honza Mička
3. 8. 2016 13:51
Re: Ukazka novinarom
Myslím, že na sdělení, že je to první škodovka s full ledkami, nic není. Notabene když jsou hezky vidět také na úvodní fotce.
3. 8. 2016 22:08
Re: Ukazka novinarom
tak kdyz na to nic neni tak proc to vubec zminujes? napis nam kde ses flakal na dovoleny a bude to zazivnejsi informace nez tenhle hnuj
Avatar - sargis
4. 8. 2016 13:47
Re: Ukazka novinarom
Teraz sa natiska otazka, co Skodovka nema.....o co ju koncern ukracuje...LEDky az teraz pricom Leon ich ma....digi ukazovatele namiesto analogu, pricom Superbu by svedcali a Tiguan ich ma....ale pokakakme sa z dazdnika a 0,50€ masky na oci a la "spaci set"....
3. 8. 2016 14:24
Re: Ukazka novinarom
Někteří budoucí zákaznici si ho budou moct prohlídnout za salonem již letos v prosinci.Oficálně i s jízdama bude únor 2017.
Avatar - maxi!
3. 8. 2016 13:40
heh, vtipné....
tak este nikto to auto ani naživo nevidel, a uz kazdemu je jasne, ze je to hnusné.

Komentare ako žába, a podobne:
I mně se líbí čím dál méně...
Ocucaný bonbón...
a Ropucha.... etcccc.....

ok, ja nie som kupec na tento druh auta, ale zatial podla papierovej formy ( vyborny priestor vpredu a este lepsie vzadu, klasicke komponenty, velkost auta za dané prachy, ...) su vcelku v poriadku a ked vyrobca to vhodne poskladá, tak to vobec nebude zla volba oproti vozom ako Tiguan a jeho derivaty alebo ine auta v tej cenovej ci velkostnej triede.
Alebo mi nieco unika?!
PR nekomentujem
Rozbalit vlákno
13
3. 8. 2016 13:53
Re: heh, vtipné....
cca stejne velikych aut je vice nez tento derivat vw. Klasicke komponenty nevim jestli jsou zrovna u vw vyhodou. No a jestli je to nejaky designovy zazrak nebo "ocucany bobon" jak tu nekdo rikal je docela jasne. Proste si zatim asi malokdo mysli, ze to bude hezci nez Tiguan a o tom to je. To ze nekde sprzni na masku delena svetla z toho neudelaji uplne jine auto. Kola zustanou "pravdepodobne" stejne zapadla.
3. 8. 2016 13:58
Re: heh, vtipné....
Vytrháváš to z kontextu..ale to je jedno. Ne naživo jsem ho ještě neviděl, ale fotky snad vidíš i ty a přijde ti to snad jako krásné auto?
Avatar - maxi!
3. 8. 2016 14:22
Re: heh, vtipné....
ja nechcem nikoho napádat alebo súdit, ale mne sa to zdá fakt trochu predčasne odsudit auto, ktore nikto osobne nevidel.
viem podla mojich osobnych skusenosti, ze som zmenil nazor pri osobnom zážitku a tak mi to pride vtipné.
Ja nevidim tam nic tak hrozneho a kazdy vieme, ze ake je to dobre alebo zlé opierat vyrobu o koncernove lego.
Mne napriklad novy svet Skody dizajnovo vyhovuje, Fabia, Octavia a aj Superb je vyrazne krajsi a modernejsi ako predosle modely. A pri rozumnej konfiguracii to splnuje poziadavky. A to nielen na domacom trhu. A preto myslim, ze velke SUV bude uspesne.
:-!
Avatar - vabis
3. 8. 2016 14:26
Re: heh, vtipné....
"A preto myslim, ze velke SUV bude uspesne" :yes: :yes: :yes:
3. 8. 2016 15:27
Re: heh, vtipné....
S tym sa da len suhlasit kedze uz Ateca ma celoeuropsky uspech a potrebovala by navysit kvoty.Este aby Kodiaq nebol najpredavanejsie SUV v Europe ked pride do predaja.
Avatar - Emel
3. 8. 2016 16:16
Re: heh, vtipné....
To těžko.

Nejprodávanější je Qashqai. Proč? No, částečně asi proto, že ceník sice začíná někde na 470, nicméně fakticky stále jsou reklamy na auto pod 400.

Kodiaq bude podle všeho kopírovat spíš Tiguan než Atecu, tj. základ bude nějaká 1.4TSI a zřejmě nepůjde moc pod 600. S tím se podle mě prodejní rekordy trhat nedají. Jestli chceš můj tip, tak vidím Kodiaq někde kolem 5.-7. místa.
4. 8. 2016 10:37
Re: heh, vtipné....
Sam som zvedavy ako to dopadne,ale vidim to na vyssie miesta ako ty pises.
Podla mna,ale Q od Nissanu nie je SUV ,ale mestky crossover a tym padom nie je priami konkurent K od Skody.
Avatar - maxi!
4. 8. 2016 11:44
Re: heh, vtipné....
to si aj ja myslim... a skodovka vdaka priestornej stavbe moze odtiahnut kupcov vo velkom rozsahu dole a aj hore
Avatar - Emel
4. 8. 2016 11:52
Re: heh, vtipné....
Nojo, jenže nakreslit čáru mezi crossovery a SUV je hodně složité. Co je CR-V, crossover nebo SUV? A CX-5? Kadjar?

Špička je QQ, H&K, VW. To už jsou 4 silní konkurenti. Kadjar půjde taky jistě nahoru... dostat se do top 3 vidím jako hodně nepravděpodobné.
Avatar - maxi!
4. 8. 2016 11:58
Re: heh, vtipné....
to je tazke, to mas pravdu
ale mozno vela ludi sa rozhodne prave pre mužnejši velky vzlad, moznost nieco prepravit, niekto aj prives?
Avatar - Emel
4. 8. 2016 12:03
Re: heh, vtipné....
To je samozřejmě možný, ale pokud budou ceny odpovídat spíš Superbu než Octavii, tak se toho nemůže nikdy prodat tolik jako levnějšího QQ.

Však se podívej na nejprodávanější auta v Evropě - s výjimkou Golfu jsou to samý subkompakty...
Avatar - sargis
4. 8. 2016 15:01
Re: heh, vtipné....
auto nie je este ani oficialne predstavene, cennik bude este neskor a ty uz pises - velkost auta za dané prachy-
P.S. - Skoda uz davno nie je lacnejsia alternativa, vid konfiguratory.
Avatar - maxi!
4. 8. 2016 18:39
Re: heh, vtipné....
pisali odhad, ze cez 30 tisic menej ako Tiguan
Avatar - jozephko
3. 8. 2016 14:26
Tak má full LED svetlá, alebo len môže mať...
Z článku i z nadpisu tak nejako vyplynulo, že Kodiaq, potom ako Octávka po facelifte budú mať len full LED svetlá. Čo by síce bolo veľmi zaujímavé, ale dosť o tom pochybujem.
Na druhej strane úzke predné svetlá na Kodiaqu (pričom podobné by mala dosť aj Octavia), by podporovali skôr tú prvú možnosť - že full LED svetlá budú v štandardnej výbave... Ale to znie asi moc dobre, než aby to koncern VW dovolil.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
3. 8. 2016 14:47
Re: Tak má full LED svetlá, alebo len môže mať...
U Kodiaqu teoreticky může být. Superb má halogeny jen v tom úplném základu a viděl jsem je tak jednou, Kodiaq bude podobná cenová a tam by to asi šlo (i když tomu nevěřím).

U Octavie určitě ne.

PS: když tu byla srovnávačka s 208GTi a ST, tak jsem docela valil oči na to, že u 208 stojí jedno světlo 35k...
Avatar - _Karel_
3. 8. 2016 19:16
Re: Tak má full LED svetlá, alebo len môže mať...
A u M6 dokonce asi 55k. Větší ťukanec, a za obě světla dát 110k je docela síla. ;-\
Avatar - Emel
4. 8. 2016 08:58
Re: Tak má full LED svetlá, alebo len môže mať...
Jo, to je prostě masakr...
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2016 18:03
Re: Tak má full LED svetlá, alebo len môže mať...
Ve středně-třídní prémii ti ne-halogeny (ale ne LED) v základu nabídne pouze Audi, u mainstreamového SUV bych podobný postup určitě neočekával. Musí být za co připlácet.
Avatar - Shr3k
4. 8. 2016 09:31
Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
... to by byla alespoň jedna pozitivní zpráva po té prozatímní tragédii co se motorizací týče. Těch ošizených (rozuměj, proti 35W xenonům) LED světel s limitovaným výkonem podle ECE-R48 § 6.2.9 se poslední dobou vyrojilo dost.
Rozbalit vlákno
6
4. 8. 2016 19:42
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Se mi libí když LED sada za 45 USD svítí kolikrát líp než ty origo LED za desítky tisíc >:D >:D
Avatar - Emel
4. 8. 2016 21:18
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Jo... to je blbost. Mimo jiné mají LED povinně výškovou nivelizaci, to určitě v těch 45$ bude taky, co? Jako ono není problém vyrobit světlo co bude svítit daleko, ale ostatní ti asi nepoděkují.
4. 8. 2016 22:02
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
nikoho neoslnuji, lom svetla standardni s halogenovou zarovkou, serizeno na STK...zatim jsem mel tu cest potkat za sebou BMW a Mondeo a s origo LED a z dalky to hodne neprijemne oslnovalo..a avitivost teto sady v porovnani s origo na Mondeu? zadna..krom ceny, naopak lom svetla v projektoru z dalky prechazel az do neprijemne fialove a nic prijemneho to nebylo
Avatar - Emel
4. 8. 2016 21:19
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
LED podle mě ostřik mít nemusí, třeba některé Cupry je nemají.
Avatar - Shr3k
5. 8. 2016 00:56
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Pokud mají na potkávacích méně než 2000, tak nemusí. Výše zmíněný předpis platí pro všechny zdroje. Passat má dvoje různé LED, jedny plnotučné s ostřikovači a druhé < 2000.
10. 8. 2016 14:33
Re: Vidím ostřikovače, takže žádný limit 2000 lm pro LED?
Vsimol som si vo viac cennikoch, ze aj pri LED ako standard je moznost priplatku za "vysokovykonne LED" a podobne, vacsinou naviazane na system adaptivnych LED svetiel.
Avatar - Ozzman
4. 8. 2016 10:29
Přeškodovkováno
Ano, jistě, vždyť se tu taky nejvíce diskuzně "zvrací" , i kdyby nenadržovala redakce koncernu (což někdy přijde i mne), tak je logické, že takové články, na které se hodně kliká, bych jako šéfredaktor zařazoval co nejčastěji. Vedel je velmi dobrý a rozsáhlý text o bazaroví Cellice, který je uplně na jiné úrovni, než tenhle "bulvární žvást" a pod ním je sotva jeden komentář.... a tak je to tady pořád a ještě tu všicni brečíte?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maxi!
4. 8. 2016 11:06
Re: Přeškodovkováno
Ozzy ma pravdu!
Problem je aj v nas....
ale vsetci sme iny a nejaky - su clanky ( auta ) o ktorych nechcem nic vediet, a tak samozrejme ani nediskutujem.... :-!
Ale tu si myslim, ze to nebude hlupe auto a pri ROZUMNEJ konfiguracii urcite konkurencie schopne...
:-!