Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Koenigsegg CCR vjel v Polsku do diváků

Akce pro veřejnost, kde se předvádí silné vozy. Jsou vždy lákavé, avšak dost často neskončí zrovna dobře.
Zpět na článek
1. 7. 2013 16:57
1. 7. 2013 17:13
1. 7. 2013 19:43
1. 7. 2013 19:56
1. 7. 2013 20:05
1. 7. 2013 20:58
1. 7. 2013 20:31
1. 7. 2013 21:45
2. 7. 2013 12:15
2. 7. 2013 12:05
2. 7. 2013 12:57
2. 7. 2013 13:45
2. 7. 2013 13:50
2. 7. 2013 13:56
2. 7. 2013 14:44
2. 7. 2013 12:02
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
2. 7. 2013 11:41
2. 7. 2013 12:19
2. 7. 2013 15:53
2. 7. 2013 16:18
1. 7. 2013 16:57
...
Jiný úhel. Not safe for work.
[odkaz]

Nechápu, co mají ti lidé v hlavě. Kdyby seděli na svahu, nic by se jim nestalo.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - flyboyeda
1. 7. 2013 17:13
Re: ...
Tak ten tvůj odkaz je mnohem lepší

pro Koenigsegg to není moc dobrá reklama

je pravda že Koenigsegg je jak splašený kůň bez stabilizačních systémů
1. 7. 2013 19:43
Re: ...
Je to masina pro RIDICE, ne pro zbohatliky. Tot cele.
1. 7. 2013 19:56
Re: ...
Problém je v tom, že ne každý řidič je zbohatlík, ale kdejaký zbohatlík se cítí být dost dobrým řidičem.
A ať už řídil kdo chtěl - byl to jen člověk a klidně mohl udělat chybu.
S tím měli počítat jak pořadatelé (a nepouštět lidi tak blízko k cestě), tak diváci, kteří tak blízko stáli.
1. 7. 2013 20:05
Re: ...
Jenže když se podíváš na video, on ji udělal dvakrát...
Na semaforech to přetočil, musel couvat, lidi se smáli, on si chtěl spravit ego a tak to osolil. Že zpanikařil při řešení té druhé situace mu za zlé nemám, vadí mi, že si moc věřil. Podobnou otočku umí udělat i auto na 200 koních, natož bestie s x-násobným výkonem.

To video je brutální, snad ale aspoň někoho odradí od stání v "první řadě". Alespoň na mně videa a hlavně needitované fotky z nehod podobně působí - ono je to všechno legrační dokud člověk nevidí, co se s tělem stane při nárazu do kamionu ve 150 km/h. Ale to už odbočuju.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2013 20:58
Re: ...
Jo jasná chyba řidiče. Jinak jsem viděl co s tělem udělá tramvaj v nějakejch 30 km/h, i to je brutal
1. 7. 2013 20:31
Re: ...
Ano, mas pravdu.
Jeden komentar pod videem to docela dobre vystihuje..

"co za idioci stoją *** tak blisko˙ ulicy..."

Nicmene to stejne vypada tak, ze to auto ridil pes a ne zkusenej sofer.
No a zrovna Koenigsegg je masina, ktera vyzaduje skutecne mistrovske schopnosti.
2. 7. 2013 12:15
Re: ...
Souhlasím v obou směrech, byť z toho lidského mě to mrzí/bolí víc. Na vině je řidič i pořadatelé, nicméně - komu není rady, tomu není pomoci. Sám bych si takhle blízko k silnici nikdy nestoupl. To je podobně jako v rallye, tam taky stojí lidi na úplně nesmyslných místech.
2. 7. 2013 12:05
Re: ...
A kdo jiný než "zbohatlíci" si auto za cenu několika domů koupí?Skuteční řidiči proletáři? >:D
2. 7. 2013 12:57
Re: ...
"Zbohatlík" nemůže být řidič ? A kdo je vlastně zbohatlík ? Existuje někdo, kdo má "nekonečný nadbytek prostředků" a není zbohatlík ?
2. 7. 2013 13:45
Re: ...
Zbohatlík je ten, kdo si schodiště společenské stratifikace nevyšel hezky postupně, ale vyjel výtahem (ať již vlastními silami anebo cizím přičiněním). A protože neprošel tím postupným osobnostním rozvojem, chybí mu dovednosti a skutečné postavení a úcta ostatních - často si to tedy kompenzuje přehnaným utrácením nebo předváděním se.
Příkladem mohou být fotbalisti - peněz mají nad hlavu, ale pořád jsou skutečné honoraci k smíchu.

Paralela s auty je zřejmá. :-)
/konecpřednáškyokterounikdonestál :-)
2. 7. 2013 13:50
Re: ...
OK ;-) a díky za odlehčenou rakci nad věcí. :yes:
Čistě hypoteticky i zbohatlík může být pan řidič (schpnostmi), jen je nemusí umět použít/využít díky hlavě.
A mám dojem, že velmi dobře víš, jak jsem svůj dotaz/narážku zamýšlel. ;-)
2. 7. 2013 13:56
Re: ...
Vím - a taky tě ty čtu už x-tým rokem, takže ta reakce byla spíš pro ostatní :-)
Je to tak, často vidím kluky s M3/M5/whatever, kteří umí řídit dokonale a stejně si na odjezdech ze srazů neodpustí zamachrovat před holkama nebo před "chudákama" v Oktách. A to jsou to vysokoškoláci...
U tuzerů s Golfama to neberu, u lidí s autem za několik milionů a českou nebo německou RZ je to k zamyšlení.
2. 7. 2013 14:44
Re: ...
Znám to. Nepovažuji se za řidiče boha, ale přemýšlet se snažím. Někdy ale bohužel okamžité emoce zvítězí. To momentální nahecování dokáže s člověkem nepěkné věci. Když se nezávodí, člověk by to měl ovládnout. Na druhou stranu mám pochopení pro závodní piloty (hlavně v rally), kdy jedou lidi nelidi kolem. Jedou prostě závod naplno na trati kam je pustil pořadatel. ;-\ Tento případ z Polska je hodně smutný a zbytečný. Na druhou stranu, když se nic nestane, tak poslouchej potom ty lidi, co se tam "válej", že ten borec s Koengiseggem byl pěknej looser a vůbec se nepředved. Chtěji pěkně z blízka rychlost a plamen z výfuku...... ;-\
1. 7. 2013 16:58
Smutně hloupě tragické
Především tragédie a přání do Polska, ať se z toho všichni dostanou.
Když ale vidím to video, tak mám pochybnosti a pořadatelích a možná i řidičích. Tohle mi přijde hodně amatérské.
Rozbalit vlákno
0
1. 7. 2013 17:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
40
Avatar - flyboyeda
1. 7. 2013 17:14
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Jakou informační hodnotu to má ty trdlo

Takovou že když se dostaneš na takovou akci, je lepší být na bezpečnějším místě

živý a zdravý
1. 7. 2013 17:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2013 17:29
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
ses trdlo ;-) to ze ty vis kde mas stat neznamena ze to vedi všichni, a to video tu není jen pro tebe ;-) a zadruhé nehoda muze ukazat nejen divakum, ale i ridicum, co se jim muze stat i na suche rovne silnici ;-) a pokud ti to vadi, tak se nato proste nekoukej :-!
Avatar - white label
3. 7. 2013 00:08
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Neznám trdlo, které se (sebekriticky) samo za trdlo považuje, to už by pak ani nebylo to "správné" trdlo... :*) ;-)
1. 7. 2013 17:44
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Upřímně moc nechápu podobné internetové moralisty, jako jsi ty. Zaprvé je video jasně a pravdivě pojmenováno (Koenigsegg vjel do divaků), takže jsou slabší povahy předem varovány a na video klikat nemusí. Informační hodnotu to video samozřejmě má. Jednak ukazuje, jak snadné je ztratit kontrolu nad silným vozem (a to i na přehledném rovném úseku) a zadruhé ukazuje, že jsou podobné akce nebezpečné jak pro řidiče, tak pro diváky a že je dobré si rozmyslet účast na nich. Nakonec je třeba říci, že sledováním videa tohoto typu nikomu neubližujete a jeho nesledováním nikomu nepomáháte. Lidé jako vy se na internetu pohoršují i nad mnohem decentnějšími videi, ale vsadím se, že v životě ani neposlali dárcovskou SMS nebo nějaké peníze na charitu. Ale všechno se spraví, až se lidi přestanou dívat na videa na internetu...
1. 7. 2013 17:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rubb
1. 7. 2013 18:37
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Nazdar chytrolíne (teda Gilgite). Ty máš pocit, že to většina lidí ví, že je to nebezpečné, když se podíváš na ty desítky lidí bezprostředně okolo cesty na všech podobných akcích, rallye nevyjímaje ???

1) Já ten dojem nemám.
2) Video určitě má vypovídající hodnotu, takže jsem pro, aby to sem redakce, když uzná za vhodné, dávala.
3) Tudíž máš smůlu
4) Nech si ty moralistické kecy na koledu, anebo můžeš chodit po takových akcích a poučovat diváky kde mají stát - to bude určitě užitečnější :yes:

Serus
1. 7. 2013 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2013 19:48
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Seš chytrolín já ti ktomu gratuluji.
Na tebe jen tak někdo nemá.
A víš proč?
Protožes prokoukl tu zlotřilou redakci a zjistils, že oni se snaží svou prací...(ani nevím, jestli je vhodné to psát)...vydělat prachy!!! Ó hrůzo!! Kdo by si to jen pomyslel, že redaktoři netvoří články jen pro svou a naši zábavu a provozovatel webu ho provozuje, neboť by se jinak nudil.
Taková rána...

Jak jistě vidíš, tak hromada lidí s různým stupněm inteligence považuje stání metr od cesty, na které lítaj supersporty řízené kdo ví kým, za dobrej nápad.
Tak si nech ty moralistické kecy na koledu >:D
1. 7. 2013 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 7. 2013 21:48
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Z toho moralistického blábolu máš pravdu v jedné věci - že snahou vydělat prachy se dá omluvit všechno.
Otázka je, jestli tu omluvu pak někdo přijme.
2. 7. 2013 01:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 07:32
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Promiň, ale ty jsi dost mimo.
Já jsem snad psal něco o Blesku?
Co tady vůbec pleteš Blesk? Co to meleš o zdravém rozumu, když nejsi schopný reagovat na jedinou větu z tématu?
Psal jsem ti, že snahou vydělat prachy se dá omluvit všechno, jde o to, jestli ta omluva bude přijata.
Dokážeš na to zareagovat, nebo tu zase vytasíš nějaké úplně jiné téma?
2. 7. 2013 08:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 11:37
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
V podstatě to vidíme dost podobně, já se jen nad tím nepozastavuju a snažím se ti to vysvětlit :-)
2. 7. 2013 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Rubb
1. 7. 2013 20:18
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
No přesně jak píšeš, každý máme trochu jiný názor... ale pak si nestěžuj na redakci, ta chce vyhovět všem ;-)

Jinak dneska jsem nějak chytl na první našlápnutí, ale no war :-)

Měj se
1. 7. 2013 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Biest
2. 7. 2013 21:08
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
gilgit, ste moralista atrepete hovadiny (bez urazky). uz sa to snazite len zahrat do autu a evidentne potrebujete mat posledne slovo.

pre mna konkretne (a verim, ze pre 90% ludi, ktori ho videli) to video malo informacnu hodnotu 1000 x vacsiu ako keby som o tom cital... jedno skvele prislovie hovori ... je lepsie 1x vidiet ako 100 x pocut ...
1. 7. 2013 19:21
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Co je špatně na tom když někdo ukáže něčí blbost? A že na tom videu těch blbců bylo.
1. 7. 2013 19:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 09:06
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Naprostý souhlas... tady je to o klicích, počtu zobrazených stránek... a o ničem jiném... přestože se to někteří snaží ukecat... Prostě zveřejníme cokoliv... vždyť jsme přece AutoBlesk... :no:
2. 7. 2013 09:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
2. 7. 2013 12:02
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Dobrý den. V žádném případě se na Auto.cz nikdy neobjeví videa, která by byla drastická, nemorální, pohoršující, která by ukazovala utrpení obětí, kusy lidských těl atd. V tomto případě šlo pouze o to, aby si všichni uvědomili, že i zdánlivě nevinná rovinka se může stát zrádnou a že jako diváci při podobných akcích by rozhodně nikdy neměli stát podél trati. V tom z mého pohledu není nic neetického. Už při té obrátce bylo zjevné, že řidič ani náhodou neměl automobil pod kontrolou. Osobně je mi těch lidí líto.
2. 7. 2013 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 20:27
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Je neskutečné, co to tady zase předvádíš.

Tyhlety věci se řeší soukromně a né někde v diskuzi. Tohle ukazuje na tvůj velký osobní problém. 8-s :no:

Kontakty i tel. čísla máš dole na stránce.
3. 7. 2013 01:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2013 09:10
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Ubohé, co tu předvádíš, krkem to leze více lidem. Viz tato (a nejen tato) diskuze.

Opět se pasuješ do role "mluvímzavšechny" což je mi z podstaty odporné. Navíc to tu opravdu nemá co dělat. 8-s :no:

Podivuji se nad tím, jak ty, ve své "prozřetelnosti", vypisuješ tak jednoduché názorečky v domnění, jak to všem nandáváš.
Nandáváš to ovšem jen sám sobě. :-!
3. 7. 2013 09:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 7. 2013 10:29
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Honíš si tu akorát veřejně triko. 8-s :no:

Tohle je vlastní všem diskuzním hulákačům, potřebují jít vidět, potřebují se prezentovat před davem. Nicméně v reálném životě to jsou zoufalci, kteří se neumí podepsat svým ksichtem pod své názory.

Znovu ti opakuji, máš tam dole kontakty na redakci, včetně telefonních čísel, zavolej tam, napiš jim, nebo se tam osobně zastav.
Takhle se řeší problémy, né nějakým anonymním vypisovaním nesmyslů do diskuzí (!).
8-s :no:

To jak ty nepotřebuješ reagovat, krásně vystihuje fakt, že tu na reakce čekáš jak kura na sopel.
Takže zkus tu hlavu používat taky na něco jiného, než na to, aby ti nepršelo do krku. Nazdar.
3. 7. 2013 10:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 23:04
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Souhlasím s jossalitem, tohle do diskuze pod dané téma nepatří a vůbec bych se nedivil, kdyby p. Kovařík na tyhle tvoje narážky nereagoval. Kdokoliv přece chce šéfredaktorovi nebo redaktorům Auto.cz napsat, může k tomu využít kontakty na stránkách.
3. 7. 2013 01:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 12:18
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Za tohle redakce nemůže a zbabělcema bych je rozhodně nenazýval. Tohle je jasně chyba řidiče, kterej to vůbec neměl v rukách, a pořadatelů, kteří dovolili, aby lidi stáli takhle blízko u silnice. Ti co byli na svahu viděli líp a ještě se jim nic nestalo. Tohle ti nevadí?!?
2. 7. 2013 12:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 13:17
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Mě osobně to nijak nevadí, naopak si myslím že pro většinu lidí to může být ponaučení. A těch lidí lituju, doufám že to bude v pohodě, nemám další informace jak na tom jsou.
2. 7. 2013 12:20
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
A informační hodnotu to má tu, že to vidíme, víme o tom a ti z nás co mají v hlavě mozek si z toho vezmou ponaučení, že kdyby se na nějaké takové show ukázali, tak aby si dali bacha, že hrozí i toto!
2. 7. 2013 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 7. 2013 13:20
Re: Otázka pro redakci - je nutné ukazovat videa nehod?
Souhlasím s tebou. Nicméně osobně kvituji že redakce tohle video vydala. Jako nechtěl bych tady vidět žádný masakry, střeva na silnici atp., ale tohle je v "mezích". A upřímně, jestli to aspoň někomu ze zdejších diskutérů zachrání život, tak díky za to. Jako je to sportovní tragédie, ale bohužel k tomu dochází a jak sám vidíš a musíš uznat, stálo podél silnice hodně lidí co ten mozek asi nechali doma.
2. 7. 2013 14:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Midlosek
2. 7. 2013 11:41
Je vidět
že ten co s autem jede, je opavdu vyježděný, zkušený a má auto plně pod kontrolou...
Toho měl pořadatel raději odstavit už po té otočce 8-s
Rozbalit vlákno
2
2. 7. 2013 12:19
Re: Je vidět
Davat dvojku z omezovace a jeste stale mit plyn az na podlaze dokaze jen naprosty idiot.
Obvzlast v takove bestii, jakou Koenigsegg CCR bezesporu je.
Kdyz se k tomu prida pomerne nerovna silnice.. uf. Stesti, ze to nedopadlo hur.
2. 7. 2013 13:22
Re: Je vidět
Souhlas, uff. Nemá někdo pls informace jak na tom jsou ti zranění?
Avatar - Pekelná Micinka
2. 7. 2013 12:21
Posypová sůl
Akce jak sviňa a nikde žádná ambulance... ;-\ Aspoň si můžu říct, no jo, pol...
Rozbalit vlákno
4
2. 7. 2013 13:21
Re: Posypová sůl
Sanitka pak dojížděla, je to vidět na tom posledním videu.
2. 7. 2013 13:53
Re: Posypová sůl
Z vlastní zkušenosti ti můžu říct, že dostat někam sanitku z vyhrazeného stání je někdy díky lidem celkem oříšek a ještě se potom diví, že je pořadatel jemně řečeno striktní a nekompromisní.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 7. 2013 14:12
Re: Posypová sůl
No tady by asi bylo nejlepší, kdyby stála na začátku dráhy, jak se otáčejí ta auta.
2. 7. 2013 15:29
Re: Posypová sůl
Těžko soudit. Nevím(me), co vše a kde kolem se dělo. Jestli to byla silnice u nějakého areálu, kde se dělo ještě něco jiného atd.
Avatar - Stejsn
2. 7. 2013 14:34
Koukám v Poznani
samej inteligent.
Rozbalit vlákno
0
2. 7. 2013 15:53
???
na konkurencnom webe o autach vcera zverejnili prve dojmy z vw golf variant. vy sa radsej venujete senzi videam ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
2. 7. 2013 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 10:20
podle české dementality
podle české dementality by měli podobné akce zakázat... Tak jako u nás rally...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Kuban
3. 7. 2013 10:26
Re: podle české dementality
jen na okraj, nechci obhajovat toho rádoby blbce, ale kdo někdy v supersportu seděl, nebo ho řídil a že těch příležitostí dnes i v ČR je, vyzkoušet si na letišti plný kotel prostě ví, že to auto se na takovém povrchu chová jak vytřesená šílená ženská... Nad 200kmh stačí blbý impuls do řízení a auto odskočí a je o zábavu postaráno....

Ani sprint (rovinka) není tak úplně snadný druh sportu jak se na první pohled zdá!!!
13. 7. 2013 08:34
Zde jsou samí znalci že? :)
Jen bych zde rád uvedl pár věcí na pravou míru copak se stalo...
Za prvé pro REDAKCI a AUTORA, ano s tímhle autem měl STIG problémy, jenže s první verzí která neměla vzadu křídlo a používal ho na závodní DRÁZE, tedy na OKRUHU v zatáčkách atd a rychlosti které ani tenhle trouba nedosáhl ;-) Takže jsem se zasmál Vaší (ne)znalosti...

Ano ten co řídil tohle auto byl (jestli ho lidi nezabili tak ještě je) hrozně šikovný... Jak je vidět už na začátku na jiném videu kdy se ho pokusí otočit. Zcela zjevně měl své auto v malíku jako znalosti o fyzikálních zákonech...

Ale zejména copak se stalo...
O sprint nešlo... jak zde někdo psal že to není nic lehkého sprint/drag - Ne není to lehké i když jedete po rovině... Jezdil jsem i pár sprintů kdy foukal relativně silný nárazový vítr z boku a dělá to divy... A i bez větru se stane že auto vybočí ze směru...

Ale zpět k věci frajírek zkoušel driftovat na rovině což je vrcholem umění jet s autem v lehké klikatici a stále protáčet kola... Stačí se podívat na pár videí zejména z arábie kdy driftují na rovné silnici... Tak to chtěl taky zkusit... Ale opravdu...hroznej blbec....
Rozbalit vlákno
0