Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Konec vzduchem chlazených volkswagenů

Éra vzduchem chlazených volkswagenů definitivně skončila. V továrně automobilky v brazilském Sao Paulu sjely z výrobní linky poslední kusy VW Transporter s vzduchem chlazeným motorem.
Zpět na článek
28. 12. 2005 13:40
neregistrovaný "GTI"
28. 12. 2005 13:52
neregistrovaný "PeKeLná Micinka"
28. 12. 2005 14:26
neregistrovaný "Tamin"
28. 12. 2005 15:03
neregistrovaný "PaPa"
28. 12. 2005 15:59
neregistrovaný "Tamin"
28. 12. 2005 16:08
neregistrovaný "jirka"
29. 12. 2005 08:38
neregistrovaný "Skubis"
28. 12. 2005 17:11
neregistrovaný "MarioV8"
29. 12. 2005 20:43
neregistrovaný "Head"
30. 12. 2005 12:20
neregistrovaný "jirka"
neregistrovaný "GTI"
28. 12. 2005 13:40
IDOL
Ach brácho... kam to koukáš... tohle, to jsou idoly silnic... Tak bravo VW-PORSCHE :yes: P.S. pořádně se nadechni... ať se zchladíš...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "PeKeLná Micinka"
28. 12. 2005 13:52
Re: IDOL
TO jsou kecy!! VW je schopný vyrobit lepší vzduchem chlazený motor. Nevím, proč by měl vzduchem chlazenej horší emise. Klidně by mohli vyvinout lepší vz.chl. jednotku a podle mě to jednou přijde, takže vzduchem chlazený auta odepsaný nejsou..
neregistrovaný "Tamin"
28. 12. 2005 14:26
Re: IDOL
To víš, ve Wolfsburgu teď plánujou čistky.Holt němci...........
neregistrovaný "PaPa"
28. 12. 2005 15:03
Re: IDOL
Možnosť kde sú hranice vzduchom chladeného boxera ukázalo Porsche, no už aj ono prešlo na chladenie vodou takže sa éra týchto motorov definitívne končí. Najlepší bol aj tak Olcit... >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tamin"
28. 12. 2005 15:59
Re: IDOL
Olcit byl Dracula, jezdil na krev jak ta škodovka v tom filmu Upír z Feratu................
neregistrovaný "jirka"
28. 12. 2005 16:08
Re: IDOL
Emise by se asi v případě nezbytnosti splnit daly. Mám podezření, že zpráva prošla hrou na tichou poštu a trochu se pošramotila. Obecně primárně je spíš větší problém vzducháčů, splnit exteriérovou hlukovou normu. V případě motoru vzadu, se při měření v druhé půli dráhy, tedy po minutí mikrofonu, navíc sčítá hluk motoru a výfuku. A to bývá dost oříšek.
neregistrovaný "Skubis"
29. 12. 2005 08:38
Re: IDOL
Jenomže Porsche přešlo na vodou chlazené motory z toho důvodu, že zákazníci stále chtějí výkonnější a výkonnější motory a chlazení vzduchem by už nestačilo. Taky tím to auto zabili. Dnešní Porsche už nejsou prostě to pravý ořechový.
neregistrovaný "MarioV8"
28. 12. 2005 17:11
Vzduch...
Porsche preslo od chlazeni vzduchem k vode kvuli potizim se ctyrventilovou technikou, tedy ne hluk a ani emise... ale takovy technologicky narocnejsi vzduchem chlazeny motor by asi zajemci o bulika z Brazilie nezaplatili... Ta technika ma bohate rezervy, jen plnit nove emisni normy "vzduchacem" kdyz uz existuje v evrope nejmene 10 let hotovy vhodny vodou chlazeny motor by bylo neprakticke lpeni na tradici. Presto to byly zajimava auta, cest jejich pamatce!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Head"
29. 12. 2005 20:43
Re: Vzduch...
Emisni normy dotlacily Porsche ke 4 ventilove technice = novy motor a kdyz uz, tak rovnou vodou chlazeny = nizsi obsah + vyssi vykon + nizsi spotreba ... pokrok nezastavis ... jinak vzduchem chlazene motory obecne mrtve nejsou 4 taktni vzduchem chlazeny boxer mam na rogale a nemohu si na nic stezovat (a ty reci o tom, ze "vzduchac" je hlasity jsou taky blbost)
neregistrovaný "jirka"
30. 12. 2005 12:20
Re: Vzduch...
Nač ta silná slova pane kolego? Až budete muset jednou hlukovou legislativou protáhnout vzducháč vzadu, tak mi prosím dejte vědět. Nechám se rád přesvědčit, že to pro Vás bude brkančka. Do té doby si ovšem stojím za svým, a věřte mi, že sakra dobře vím, o čem mluvím. Přeji Vám do Nového roku pevné zdraví a příznivý vítr do rogala.