Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Krach MG Roveru přišel Brity draho

Krach britské automobilky MG Rover stál britské daňové poplatníky 270 milionů liber. Dalších 500 milionů zaplatí stát na penzích.
Zpět na článek
26. 7. 2006 11:33
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 12:12
neregistrovaný "David"
26. 7. 2006 13:21
neregistrovaný "En"
26. 7. 2006 13:48
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2006 14:19
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 16:34
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 16:54
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 14:30
neregistrovaný "Alessio"
26. 7. 2006 14:41
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 14:47
neregistrovaný "En"
26. 7. 2006 14:49
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 15:41
neregistrovaný "geroc"
26. 7. 2006 17:30
neregistrovaný "Tom"
27. 7. 2006 04:12
neregistrovaný "golf"
27. 7. 2006 10:18
neregistrovaný "En"
26. 7. 2006 13:21
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2006 14:44
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 17:27
neregistrovaný "Tom"
27. 7. 2006 10:32
neregistrovaný "Ondore"
28. 7. 2006 17:55
neregistrovaný "Jacobs"
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 11:33
Trocha historie
Byly doby, kdy byl Rover největší automobilkou světa.. a kde je teď? Poučení pro všechny: nikdy neříkej nikdy! ;-)
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "David"
26. 7. 2006 12:12
Re: Trocha historie
No, to je fakt, ale na druhou stranu jsem majitelem ROVERa a musim rict ze stastnym. Skoda ze krachnul, s autem jsem nadmiru spokojen!
neregistrovaný "En"
26. 7. 2006 13:21
Re: Trocha historie
Jojo, kdo zná trochu z historie, ví že to nebyla čistě vina Roveru. Nějaké to "tunelování" od německých automobilek, prodeje a koupě různých práv, či celé společnosti...
stačí se podívat na novej pasat a porovnat jisté části s Roverem 45 z roku 2005.
Nebo přední maska Audy co je z ní každej na větvi- ala poslední/koncept Roveru 75... [odkaz] Rover s nad i podal žalobu...
A nesmíme zapomenout na změny v anglických zákonech, které Rover taky poškodili.
Myslím že Rover byl jeden z mála, kdo dělal opravdu stylové auta. Žádná šílená moderna jako dnes Honda nebo snad Citroen. A hlavně za relativně přiznivé ceny. No každému se libí něco, u mě to vyhrál Rover. ;-)
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2006 13:48
Re: Trocha historie
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 14:19
Re: Trocha historie
No, částečně s tebou souhlasím. Rover je také má oblíbená značka. Jednoho jsem i vlastnil. Byl jsem naprosto spokojen. Sice to byl mainstream, ale řadil bych ho trochu výš. Já osobně, když vidím 75ku, tak se dodnes ohlédnu. Říkám mu Jaguar pro chudé. Dokonale stylové bezproblémové auto za příznivou cenu. Krach Rover byl špatnou zprávou. Ale abychom pouze nebrečeli. Zastaralou nabídkou 25 a 45, které ještě vycházely ze spolupráce s Hondou chtěli dokázat co? Konkurence je převálcovala + další tebou zmíněné věci vedly až k čínským rukou... Jo a Citroën šílenou modernou nenazývej - nemá to příliš opodstanění ;-)
26. 7. 2006 16:25
Re: Trocha historie
Souhlas. 75 byl (je) povedené auto... asi tak, jak má vypadat správnej anglickej meinastream.... a ještě špetka víc. Ta maska není kopírovaná AUDI, nýbrž od AUDI. Chyba, velká chyba, že krachnul... jo, převálcovala je konkurence, žádné temné síly.
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 16:34
Re: Trocha historie
Seděls někdy v 75? To je vážně víc než mainstream. Jak říkám, levnější Jag ;-) A ten chrom všude. Na tomhle autě mi to prostě sedí. Naopak ke spoustě aut se to vůbec nehodí a je to jen snaha ta auta udělat honosnější. Pche. Jak by mohla být ta maska od Audi??
26. 7. 2006 16:46
Re: Trocha historie
Znám 75... velmi silně jsem ji vnímal a stále má pro mne velké kouzlo. napsal jsi to přesně... jak méně majetných... v tom nejlepším významu toho slova. Jo, ta maska... to byl jeden z posledních pokusů Roveru co dál... Roky na tom jedou AUDI.
26. 7. 2006 16:48
Re: Trocha historie
Oprava - Jag méně majetných...
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 16:54
Re: Trocha historie
Jasně. Já to méně majetných (chudých) také nemyslím hanlivě, chraňbůh. Myslím, že s tou maskou to špatně chápeš. Takhle dolů protaženou ji Audi nikdy nemívalo. Jasně, tvar ano, ale ne takhle revolučně až dolů. Nemluvě o tom, že tomu Roveru to sakra sluší, což se o Audi říct nedá ;-) No, říct dá, ale minimálně si za to člověk vyslouží posměch :-) Nutno říct že oprávněně.
26. 7. 2006 17:12
Re: Trocha historie
Audi tuhle masku napřed před lety testovalo na nějakém konceptu... a to se člověk opravdu lekl... dnes se potvrdilo, že to byl mistrovskej tah designerů... je to výrazná, nezaměnitelní, osobitá tvář. Nejvíc snad sluší na A4... Rover s tímle pokusem přišel v době, kdy Audi již s novou tváří vesele brázdila svět. P.S. Jestli má někdo problém s přední maskou, pak je to Ford. Uvidíme, jak to vykoumaj u Mondea.
neregistrovaný "Alessio"
26. 7. 2006 14:30
Re: Trocha historie
ježiši, asi jsi dal špatný odkaz, na obrázku je audina!....moment...tady se někdo nechal hodně inspirovat! :-|
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 14:41
Re: Trocha historie
Víš, co je zajímavý? Že ten Rover takhle vypadá velmi dravě, akčně a přitom je pořád elegantní, kdežto u Audi mi tahle variace přijde nudná a nebere mě. Jediné, co se mi u Audi líbí jsou ty tři otvory ve spojleru pod chladičem... ale to má asi jen S8.
neregistrovaný "En"
26. 7. 2006 14:47
Re: Trocha historie
Eště přidám: [odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2006 14:49
Re: Trocha historie
Znám znám. Škoda, že se nedočkal sériové výroby :yes: Připomíná mi Tudor od Škody. Zdůrazňuji to "připomíná" ;-)
neregistrovaný "geroc"
26. 7. 2006 15:41
Re: Trocha historie
Celý britský automobilový průmysl to zejména na svůj konzervatismus (zejména v oblasti konstrukce a marketinku) a také "splendid isolation" a neustálé organizační změny (slučování, rozdělování,zase slučování) až jsou ty konce jsou jaké jsou. Takže nějaké tunelování od VAG si myslím že je úplně bezpředmětné tam už valně nebylo co zachraňovat.
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 17:30
Re: Trocha historie
jj :yes: splendid isolation, britská specialita.. dlouho jim to přinášelom užitek.. ale pak je to v mnoha oblastech nezávihodně položilo ;-\
neregistrovaný "golf"
27. 7. 2006 04:12
Re: Trocha historie
Taky jsem uvažoval o koupy, když jsem ještě byl zblblej "made in England", ale včas jsem si to rozmyslel. Po všech stránkách pozadu za ostatními a tehdy v testu bezpečnosti vyšel spolu s BMW 3 jako pozízdná rakev. Možná máte štěstí.
neregistrovaný "En"
27. 7. 2006 10:18
Re: Trocha historie
No hádat se nechci, ale Rover měl do roku 2003 například nejlepší motory v Evropě, kam se hrabali Němci. Ty motory dávali i do Lotusu. Dodnes sou to úžasný kousky, stačí otevřít kapotu a člověk vidí ten malej kousek hliníku, pohodlně usazenej uprostřed, bez turba má 1,4 106 koní, a to už v roce 95, přitom jezdí komb. za 6 litrů... Nebo dvou litrovej šestiválec, nějakejch 140 koní, spotřeba 7 až 14 litrů + takřka plochá křivka točícího momentu... však to lec kdo zná. Když se podíváš ještě dneska na lec kterou konkurenci je to v motoru samá hadice, samé vyvažovadlo, aby se to neklepalo + ty motory sou velký a těžký. Samozřejmě v dneštní době už jsou lepší...
Rover 400/45 sedan s motorem 1.6 je o 400 kilo lehčí než Oktávka se stejným motorem, což je dle mě užasné. Přitom stejnej kufr, a jen trochu uší konstrukce. Taky můžu zmínit zavěšení zadních kol. V době kdy škodovka přišla s revolučním zavěšením, namísto trubky s pružinou, Rover to v autech měl už deset let. O kvalitě vnitřku ani nemluvím, to se dá těžko s něčím srovnat. Co mě osobně dost mrzí, že Rover konstruovat motor s proměnným úhlem otevření ventilů, možná by jednou vyřešil i proměnný zdvih a mohli jsme jezdit za 4 litry na 100 :-)
Co se týče bezpečnosti, možná je to auto trochu pozadějc. To už je ale druhá stránka věci, a nejspíš souvisí s hmotnosti.
neregistrovaný "mates"
26. 7. 2006 13:21
Re: Trocha historie
TTTak na to mysli!!!!! >:-[] :-!
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 14:44
Re: Trocha historie
Neboj, já na TTTo myslim >:D >:-[] ;-) Taky nikdy neříkám nikdy.. ale pár lidí tady občas tvrdí, že "Lexus nikdy.." tak já jen aby nebyli tak kategorický ;-)
26. 7. 2006 16:44
Re: Trocha historie
Nesmíš zapomínat, že dvanáctiletej Chivas, když ti jednou propláchne trubky... to se pak těžko akceptuje nějakej bezejmenej destilát... byť v té nečistší formě. Rozumíš... tenhle segment, tedy luxusní limuzína, premiovej segment, to je lakmusovej papírek tradic, zejména zde v Evropě (nemyslím ausgerechnet v Česku) Takže, pokud tedy příznačně tohle píšu pod článkem o Roveru... Lexu zoufale chybi image... a společenská vrstva, živící tahle auta... ta je na tohle velmi háklivá. Uvidíš sám, pokud budeš ve vatě, že začneš chápat určité postoje... neboť - obrousí se revoluční hrany duše... člověk zjistí, že na historii a tradicích něco bude... a jednou ráno si položíš tu velkou otázku... - proč by mě mělo oslovit něco, co tu nemá tradici, kořeny a je to "jen" výborný... Tehdy nastává životní etapa těch správnejch tradičních doutníků, správné tradiční skotské i správné tradiční káry... :yes: jen ji vybrat...
neregistrovaný "Tom"
26. 7. 2006 17:27
Re: Trocha historie
V podstatě s tebou souhlasim.. i když to co píšeš, stejně neplatí vždy, všude a u ne u všech - existuje velmi početná skupina "zákazníků", kteří na tohle neslyší (to jsou Ti, co koupí Rollse a přebarví si ho na růžovo, dodaj vrstvu chromu a pořádný kola :no: ).. ale o těch se nemá cenu bavit.. jde o to, že i přesto co jsi napsal, si nemůžeš dovolit tvrdit ono "nikdy", protože prostě nikdo z nás nemůže dost dobře vědět co bude za 20 a více let.. maximálně lze napsat "v současné době".. jsem přesvědčen, že víš jak to myslim ;-)
26. 7. 2006 17:31
Re: Trocha historie
Ano... ;-)
neregistrovaný "Ondore"
27. 7. 2006 10:32
Re: Trocha historie
Niekto nám vymenil GTI-ho. Má jeho IP, má jeho prezývku, ale píše veci, mnoo, ako by som to povedal, také celkom normálne, zo života. A dokonca sa vraj teší na Corollu. Prosím robte s ním niečo, inak ubudne 30% reakcií a my máme diskusie na auto.cz tak radi! :-)
neregistrovaný "Jacobs"
28. 7. 2006 17:55
Re: Trocha historie
Dosel Ti mail? Jak jsi dopadl v servise?