Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Krize ve vedení Volkswagenu končí: Winterkorn zůstává ve funkci

Winterkorn zůstává předsedou představenstva VW Group minimálně do února 2016, kdy mu vyprší stávající smlouva.
Zpět na článek
17. 4. 2015 14:20
17. 4. 2015 15:23
17. 4. 2015 22:46
17. 4. 2015 22:47
17. 4. 2015 14:20
VW in Amerika
Vravi sa, ze jedna z pricin vaznej krizy je su aj predaje VW in Amerika, tak som sa na to pozrel:

- =minus
+= plus

(1-3 2014/ 1-3 2015) (3/14 - 3/15)

VW Jetta -16,1 -26,2
Jetta Sedan -9,8 -19,6
Jetta Sport Wagon -60,7 - 71,2
Passat -16,0 - 29,5
Beetle -29,8 -28,8
Beetle Coupe - 33 -37,7
Tiguan - 8,5 - 0,6
VW CC - 50,9 - 54, 6
Touareg -8,6 - 6,6
Eos - 31,2 - 35,1
VW Routan - 100 - 100
Golf GTI + 108 + 97,3 (za 3 mesiace 5754 predanych Golf R)
Golf R +5900 + 11, 850 (za 1-3/15 predanych 5900,rok predtym 14)

Takze az na Golf ma VW v USA velke straty a to uz pred 2 rokmi boli predaje VW v USA oznacene za katastrofu. Tieto cisla ukazuju na este väcsiu katastrofu, ale posudenie necham na inych
Rozbalit vlákno
11
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 14:28
Re: VW in Amerika
s tou situaciou vw v USA je to z roka na rok zahadnejsie.... clovek by cakal ze sa uz dvihnu a zacnu predaje rast a ono nadalej klesaju ... teda v usa .... v kanade vw sice rastie ale ten trh je predsa len podstatne mensi ako v USA...... takze celkovo v severnej amerike predaj vw nadalej pada a nie je to co cakame vsetci a hlavne chlapci z vedenia vo VW.......

a to inak je tam jetta dost uspesna .... nebyt jetty tak situacia by bola este podstatne horsia az kriticka .... lebo jetta nepredava zle... ale zit z jedneho modelu sa neda .... ja to vidim tak ze SUV tam moc nejdu od vw ( pritom sorento tam preda 100 000 aut rocne ) a takisto passat tam nie je to co trhak optima alebo mondeo.... tu vidim rezervy.... vw sa bude musiet prisposobit zrejme aj dizajnom trosku americanom ak tam chce uspiet ... inak sa obavam ze to lepsie nebude ani za dalsich par rokov

PS: tusim uz je nejake velke SUV ( aj pre usa ) vo vyvoji... [odkaz] tak verim ze tymto sa odpichnu a poziciu si zlepsia... lebo trmacat sa niekde v druhej desiatke s poctami na urovni pre nas exotickeho subaru zrejme nie je pozicia aku chce dosiahnut VW v usa...

PS2: to mpv routan uz hadam aj v usa skoncilo.. a nepredava sa uz ... chce to nove modely.... jetta to nemoze utiahnut...
17. 4. 2015 14:49
Re: VW in Amerika
Volkswagen spíš má v USA starší modely, které mohou za špatné prodeje. Nový Tiguan, koncept Blue Cross, Touareg, CC mohou ten trend otočit. Navíc když se přidá Passat a Golf a NewBeetle.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 14:55
Re: VW in Amerika
ano jetta uz v sucasnej podobe tiez nie je generacne najmladsia.... novy beetle tam tiez nie je trhak..... a passat tam trhak nebol nikdy.... ano moze sa to zmenit a bude sa to musiet zmenit ak chce vw v usa konecne zacat predavat aspon tolko aut co kia.... aj ked obavam sa ze to nedosiahnu v usa ani za dalsich 10 rokov ( to musia zdvojnasobit predaje )... blue cross je uz konecne aj dizajnovo viac americky posobiace auto a dost velke auto... tu by mohla ist cesta k uspechom.... :yes:

golf je hatch... uprimne... nie je to zrovna ten typ karoserie a velkostne auto co v usa najviac leti... takze to ze je golf v eu mega uspesny este neznamena ze bude uspesny aj v usa... a obavam sa ze golf nie je taziskovy model pre usa... a nebude nikdy ... chce to skor spravit neico s jettou passatom a SUVeckami... pripadne by mohol vw ponukat nejake velke pickupy... mozno este nieco vacsie ako amarok... toyota take modely ma... a hyundai uz tiez chysta velky pickup pre usa.... cele to podla mna pada v usa na passate a SUVeckach .... lebo jetta je ok...a slape stale celkom v pohode
17. 4. 2015 15:01
Re: VW in Amerika
Nedokazem teraz posudit, ci ma stare modely.....pravdu povediac sa mi to zda nelogicke, ba dokonca az nepredstavitelne, ze by VW vsetky svoje nove modely predstavil spolocne v rozmedzi 1 az 2 rokov, aby vzapeti vsetky svoje modely po dalsie roky sucasne starli. Nech je to uz akokolvek, za posledne 3 roky ma VW ma kazdy jeden rok klesajucu tendenciu predajov, ktora nie je nezanedbatelna a nepovedal by som, ze je to len vekom modelov.
17. 4. 2015 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 15:26
Re: VW in Amerika
neviem ci tam nahodou este stale nepredavaju passat predoslej generacie.... co predajom passatu v usa tiez nadalej nepomaha....

problem vidim hlavne v tom ze to co u vw funguje v eu nefunguje v usa.... u nas je golf megatrhak zatial co v usa predava len 35 tisic aut za rok .... takisto passat... u nas je megauspesny ale v usa sa vedla kii optima doslova straca... alebo touareg.... jeho pocty voci santa fe alebo sorentu su dost nezavideniahodne.... proste europske trhaky v usa trhakmi nie su a nefunguju v usa .... a ja problem vidim v genetike... tie auta kot chcu v usa uspiet musia vyzerat viac americky... inak to asi nepojde.... tu nepomoze 10 motorov a milion priplatkovej vybavy... to chce americke auto s americkym lookom pre americana.... ved nejeden starsi americky voz predava viacej ako novsi voz z eu s neamerickym lookom... nevime ci terminologia genetika je spravna ale asi chapes na co narazam.... ak vw zmeni genetiku a teda dizjan aut tak aby vyzerali viac americky ako europsky tak v usa moze uspiet... celkom v pohode.... my europania tiez predsa nepreferujeme dizajn cadillacu... ale siahnem skor po bmw... je to normalne... umenie prisposobit sa je to co prinasa uspech... jak skode tak vw tak honde ci maserati.... vw ak prisposobi svoj dizajn moze uspiet... inak to podla mna nepojde
17. 4. 2015 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 4. 2015 17:47
Re: VW in Amerika
...už i Topper tě ignoruje... ;-)
17. 4. 2015 21:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
17. 4. 2015 23:40
Re: VW in Amerika
Takový optimista bych nebyl. VW USA podle mě potřebuje podstatně více než jen omladit modelovou řadu...Ale snad to nové velké SUV, které má údajně na tamější trh přijít, by mohlo ke zlepšení situace přispět.
17. 4. 2015 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
17. 4. 2015 14:41
Ende des Kampfes, und der Gewinner ist ...
Článek publikován, výsledek jasný. Jakých odborných komentářů se zde asi dočkáme?
Rozbalit vlákno
2
17. 4. 2015 21:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:51
Re: Ende des Kampfes, und der Gewinner ist ...
Jestli tim myslí že Winterkorn do roka a do dne skončí tak spíš jasnej je ;-)
17. 4. 2015 14:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:01
Re: Krize samozrejme zazehnána není
To souhlasim otázka je proč tak extrémní výpad 3/4 roku před koncem smlouvy
Avatar - white label
17. 4. 2015 15:09
Re: Krize samozrejme zazehnána není
To prohlášení (týkající se Winterkoma!) logicky nebylo "!vůči! významnému německému médiu"..., pokud je pro tebe používání některých slov (v tomto případě předložky "vůči") příliš složité, tak se mu raději vyhýbej, pane dokonalý...
17. 4. 2015 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:21
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Víš že sem tě zrovna před chvílí chtěl pochválit že umíš diskutovat věcně se znalostí problematiky a nikoho neurážet? No eště že sem se k tomu nedostal
17. 4. 2015 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:31
Re: Krize samozrejme zazehnána není
No tak nic vidim že se ti vrací stará forma a vo tu nikdo nestojí
17. 4. 2015 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:49
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Vod toho je SZ aby se veřejně neventilovala žejo ;-)
A já takovýhle SZ mám jen pro lidi který se chovaj jako odpad teda například pro tebe. Chovám se přesně podle toho s kým/čím mám co do činění
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 15:56
Re: Krize samozrejme zazehnána není
skus toto prelozit do mne zrozumitelnej reci - mas tam aj gramaticku chybu, a ak tam nemas chybu v rode, tak ti poviem len jedine: VÍTAJ ! ...... >:D
"...Vod toho je SZ aby se veřejně neventilovala žejo..."
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:58
Re: Krize samozrejme zazehnána není
To sem přece vopsal vod Gilgita! Cos to zase vymyslel za konstrukt? >:D
Nevim ako je to po slovensky ale česky je to správně: Ta SZ se neventilovala
Ty na tu Kylii myslíš vod rána do večera! Že já jí to řeknu. A když budeš zlobit tak Buřtíkovi >:-[]
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 16:01
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Ts, ts, ts... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 16:03
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Kurňa a tohle je do češtiny co? :-)
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 16:05
Re: Krize samozrejme zazehnána není
to je take citoslovce, c, c, c, a k tomu pokrutis neveriacky hlavou - ale taky smajlo tu nieje >:D
a vidim, ze editujes si svoje prispevky rychlejsie nez myslis :-)
Ale Kylie kludne pozdravuj. A nie v zlom, ale v dobroooom >:-[] :yes:
Avatar - white label
17. 4. 2015 16:20
Re: Krize samozrejme zazehnána není
To je třikrát "tsi", akorát bez vstřikování... ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 17:04
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Že mi to nedošlo >:D
Avatar - white label
17. 4. 2015 17:30
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Prostě Turbo Simple (Turbo S karburátorem). ;-)
17. 4. 2015 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:56
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Plkáš kraviny a tuplovaný. Nebo bude debilně hrát že sme byli s Dusilem domluvený? :-)
Nebo seš jen blbej a nepoznáš že to je česky správně? >:D
Avatar - white label
17. 4. 2015 15:34
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Jak jste zvyklí zdravit se navzájem u vás doma je vaše věc..., ovšem tady nejsi doma, tak se podle toho chovej...
17. 4. 2015 15:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:46
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Jj a Zemanovi řikáš: Pane prezidente ten je fakt dobrej :yes: >:-[]
Avatar - white label
17. 4. 2015 16:18
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Svádět vlastní neschopnost, chovat se dospěle/slušně, na jiné, je typickým znakem nevyzrálých jedinců...
17. 4. 2015 21:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:42
Re: Krize samozrejme zazehnána není
Vyzrálý odpad jako [odkaz] ? :-)
Hele ty si takovej chytrej bystrej vzdělanej, soudim podle toho jak nás všechny poučuješ a zřetelně se nadřazuješ: Zkus se zamyslet k čemu sou takový SZ? ;-)
Ty to dáš, věřim ti :-)
17. 4. 2015 21:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:56
Re: Krize samozrejme zazehnána není
A já ti tak věřil. No nic tak to zkus eště jednou >:-[]
Avatar - Ham.
17. 4. 2015 15:23
Stejně ho vymete
a toto je jenom odklad, pokud se Piech rozhodl jej vyhodit (což ovšem nikdo neví, protože citované prohlášení může znamenat cokoliv), tak jej vyhodí, Winterkorn je zaměstnanec a pokud se majitel rozhodne ho vyrazit, tak ho vyrazí. Asi se blbě domluvili doma (Piech/Porsche) a to MW na čas zachránilo, ale protože u nich doma vždy měl poslední slovo Piech a bratrance vždy navedl kam chtěl, tak na osud MW bych nevsadil ani euro.
Rozbalit vlákno
21
17. 4. 2015 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:28
Re: Stejně ho vymete
Jo ale otázka je proč. MW je evidentně nadprůměrně schopnej a výsledky sou celkově víc než dobrý. Samozřejmě kromě USA ale to asi nevyřeší žádnej ředitel
Avatar - Ham.
17. 4. 2015 15:37
Re: Stejně ho vymete
Dědek Piech má čuch na technická řešení a v minulosti ukázal, že má i čuch na lidi. A když zjistí, že má někoho schopnějšího tak stávající manažer odchází. Nepříjemné pro manažera, ale pro firmu v minulosti už několikrát velmi prospěšné. Takže pokud je pravda, že ho chce odstranit, tak má podle mě už připraveného nástupce.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:39
Re: Stejně ho vymete
Jo to věřim že už má vybráno. Jinak bych ale mluvil spíš v minulym čase je mu 80 a to prostě přináší svý omezení. I u dědka nezdolnýho jako je Piech :-)
Hele teď sem se kouk von má dědek plesnivej zrovna dneska narozeniny. Nojo Beran kdo by to byl řek >:D
Avatar - Ham.
17. 4. 2015 15:51
Re: Stejně ho vymete
Myslím, že Piech je typický capo di tutti i capi a to je vlastnost, která se s věkem neztrácí. Ten i v den kdy bude ležet bradou vzhůru bude budit u mnoha lidí respekt.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:55
Re: Stejně ho vymete
Souhlasim že bude strašit i minutu před smrtí a nejspíš i dlouho po ní :-)
Ale i když s tvym popisem spíš souhlasim tam mu to v jeho věku nemůže myslet tak komplexně jako třeba eště před 20ti lety
Nevim jak tobě mě MW přijdde jednoznačně jako schopnej šéf. Sem zvědavej koho má děda v záloze a jestli bude fakt lepší
Avatar - Ham.
17. 4. 2015 16:04
Re: Stejně ho vymete
Schopný určitě je, kdyby nebyl, tak mu Piech nedává 20 mio. eur ročně. Ale má také svůj věk a právě s věkem a zdravím může souviset skutečnost, že Piech vycítil, že je čas na změnu a instalování někoho schopnějšího/mladšího, prostě vyjetý olej musí z motoru ven a nový dovnitř, jinak motor nešlape jak má. :-)
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 16:12
Re: Stejně ho vymete
mas ty nejaky tajny tip, kto by to mohol byt ?
Neviem ci uz som taky zastereotypovany, alebo ako to nazvat, ale po MW si tam neviem nikoho predstavit. On - byvaly sef Audi - dokazal vsetko po com vsetci prahli:
Ozivil Seat, po dlhom rozmyslani ako dalej so Skodovkou jej dalej nepristrihoval kridla ale pustil ju do rozletu, Audi napreduje za svojim cielom #1 v D3 nezadrzitelnymi krokmi...
Ako koncern sa stali #1 co do vyroby...
Az na ten VW v USA mu nieje co vycitat. Teda aspon podla mojho skromneho nazoru. ;-)
Podobny postup R.Stadlera na celo koncernu si napriklad ja neviem dost dobre predstavit. Rupert sa mi zda byt malo "vyrazna" osobnost. A neviem koho dalsieho by som tam hladal...
Avatar - Ham.
17. 4. 2015 16:40
Re: Stejně ho vymete
Mluví se o Matthiasu Müllerovi a Ulrichu Hackenbergovi. Ale to jsou jen spekulace německých médií, myslím, že Piech který je v úzkém kontaktu s mnoha manažery může klidně překvapit a instalovat někoho úplně jiného. Kdybych si měl vybrat z těch dvou, tak bych si vsadil na Hackenberga, protože to je vývojář a asi podobná "krevní skupina" jako Piech nebo i MW, prostě není to jenom manažer co může dnes řídit automobilku a zítra nemocnici, ale vedle manažerských schopností má silný technický backround a to je podle mě kombinace, která konvenuje Piechovu nahlížení.
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 17:00
Re: Stejně ho vymete
S tym by som aj asi dokazal zit - niektore tech. finesy co presadzuje ( E-lader a pod...) ma fakt tesia. Ak by takto technicisticky dokazal viest aj koncern, bola by asi spokojnost. MW bol ale este lepsi v 1 zasadnej veci - on bol "kvalitar". To, comu tu niektori hovoria "olyzovač plastů". Vdaka tomu su aktualne VW interiery na takej - pre konkurenciu nedosiahnutelnej urovni.
Nuz, ved uvidime, noooo .... ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 17:03
Re: Stejně ho vymete
Hackenberg působí jako kvalifikovanej tip a pro něj by to v jeho 66 byl skvostnej závěr kariéry. Je to přesně typ pro Piecha svym způsobem jeho mladší já. Otázka je jestli může fakt něco přinýst a bejt v takový funkci celkově lepší než prokazatelně schopnej MW
17. 4. 2015 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:45
Re: Stejně ho vymete
Tyhle chvilky kdy probliknou znalosti a neni to vobalený urážkama se mi líběj. VW v USA bych mu snad ani nevyčítal. Zkusil to, snad ne úplně špatně a jak to dopadlo víme. A nemyslim že by to byla ze 100% jeho chyba.
Co bys mu eště vyčet? A to se ptám bez ironie fakt mě to zajímá
17. 4. 2015 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 22:12
Re: Stejně ho vymete
Proč mi řikáš Kylie?

Jak je pro tebe typický na to jediný podstatný si nevodpověl :-)

Já snad psal že bych to MW nevyčítal? Ale neni to o něm a rozjet tam VW ve velkym je dle všeho skoro nadlidskej úkol. Ale to víš sám případně si to snad umíš najít ;-)

Tebe ta mapka nějak dostala. Já vim vono když na to koukáš vypadá přesvědčování že tohle území má patřit Rusku fakt trapně >:-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 20:32
Re: Stejně ho vymete
No to právě ne. Hackenberg by se do funkce dostal za rok a je vo rok mladší než MW ;-)
A jestli bude v takovýhle funkci schopnější je otázka. Sem zvědavej co dědula vymyslel :-)
Avatar - Ji/Ri
17. 4. 2015 17:52
Re: Stejně ho vymete
...no, pustili k vodě Schreyera a pak toho litovali. Tak nevím s tím čuchem.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 15:34
Re: Stejně ho vymete
som zvedavy ci mu predlzia zmluvu.... uvidime... zatial nevieme ..
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 15:40
Re: Stejně ho vymete
Spíš bych se klonik k Hamově tezi že: Už víme :-)
17. 4. 2015 15:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
20. 4. 2015 12:32
Re: Stejně ho vymete
Zatím to tak moc nevypadá...
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 19:18
Tak už to prasklo
Tak už je jasný proč chce Piech Winterkorna vyhodit [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
18
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 19:46
Re: Tak už to prasklo
>:-[] no tak si to vyriesil ty detektiv Oriesok >:D
Skor by ta mohlo napadnut opytat sa tak sameho seba a tych Frantikov, preco oni sami niesu schopni urobit take vyslovene pekne az Europske auto ?! Toto mat znacik Peugeot, tak ako nahrada za 607 by som to videl viac nez v pohode ! :yes:
O Citronoch radsej uplne pomlcim...Ti by im mohli za pozicanie toho dizajnera ruky, nohy bozkavat ! >:D >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 20:37
Re: Tak už to prasklo
Proč zase sebe sama? Já fakt nejsem Kylie a fakt sem nikdy nic vod PSA neměl a i když ti to hlava asi nebere tak ani neplánu mít :-)
Ale šílet z tohohle čínskýho VW designu taky nebudu. 607 mě nebrala to byla jen překabátovaná 605 když něco vod PSA tak C6. Zvenku povedený uvnitř trochu divný auto. Ale jelo to pěkně to musim uznat
A designera by jim těžko mohli pujčit, toho věnovali koncernu Hyundai/Kia >:-[]
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 20:40
Re: Tak už to prasklo
v sutazi o najdlhsi predny previs je dozaista C6 velkym favoritom ;-) .... ale nie vazne.... ono to bolo celkom fesne auto.... skoda ze taketo extravaganntnejsie auta koncia takto neslavne.... mne vyssia stredna trieda v podani PSA dost chyba... kedysi ked vyssia stredna trieda bola nielen o nemeckych vozoch ale mali sme tu aj francuzsky safrane 605ku alebo XM tak akosi veselsie a pestrejsie bolo v tejto triede... dnes je to uz len o par premiovkach... skoda
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 20:48
Re: Tak už to prasklo
Jo a i v těch prémiovkách začínaj převládat 4válce. Fakt úpadek
Docela se těšim na nový XF zatim se mi hodně líbí :yes:
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 21:18
Re: Tak už to prasklo
vyssia stredna, premiovky, R4... - hovor za tvoje predpoklady u Jagu, MB, BMW.
V Audi su karty rozdane jasne: Najoblubenejsia motorizacia je s absolutnou dominanciou V6 3.0 TDi a aj v US a v Číne maju radi zase 3.0 TFSi ;-)
A ja som myslel, aby si u PSA pozicali toho Číňana >:D :yes:
Z Fr. vyssej strednej sa mi pacil jedine P 605 - mal som chvilku 2 ks 3.0 V6 ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:29
Re: Tak už to prasklo
No to plus u Audi trochu ubírá že de vo hodně podladěný motory. Před 8 lety se vám to zdálo málo v Kyliině Citroenu ve střední a teď to chválíš pro vyšší střední?
3.0 TFSI je jiná káva ale v Evropě to stojí za starou belu tady začínaj drtivě vyhrávat 4válce.
Kdo vymyslel tu kombinaci C5 techniky s karoserií nějakýho předpředešlýho Passatu to teda fakt nevim. Bejt to před 16 dny beru to za povedenej Apríl :yes: >:-[]
Já byl v P605 jen vezenej to sem byl eště moc mladej ani nevim co to mělo za motor. Byla to verze s tehdejšíma posouvacíma americkejma pásama. To asi všechny verze neměly ne?
A ten benzínovej V6 3.0 taky znám, ten měla Kylie v tý předchozí C5
Avatar - AUDIRS6
17. 4. 2015 22:02
Re: Tak už to prasklo
keby som vedel prehliadnut tvoje prve 3 riadky, tak ok. lenze neviem !!!! :
Podladena, nepodladena, ide o to, ze je to filozofia Audi = "rightsizing" !
na keru pi(ka)ču som ti daval tie linky, uviedol aj odstavec aj odcitoval...a nic... 8-s
Fakt uz nemas nic lepsie ako priklad, len spotenu Kylienu C5-ku ? 8-s
Daj s tym uz raz a na vzdy pokoj a debatuj normalne na urovni doby.
Audi sa rozhodlo, a rozhodlo sa spravne, ze miesto vyhonenych R4 biturbo, bude radsej ponukat v premiovej vyssej strednej premiovy motor V6 TDi s nizsimi parametrami oproti standardnej verzii. Vyhody: lepsia kultura chodu, ticho na palube, mensie mechanicke namahanie motora, vyssia zivotnost...podobna ak nie v specifckych pripadoch nizsia spotreba ( porovnanie s Passatom 2.0 BiTDi si mozes hocikedy pozriet - ich tabulkove spotreby! )
No a teraz mi napis ty tie nevyhody, ak o nejakych vies. Dokonca aj zatazenie prednej napravy bude u V6 TDi nizsie nez u R4 BiTDi !
Preto v EU je tento motor ( cca 50:50 silnejsi/slabsi ) cca 2/3 predanych A6 !

P 605 co som mal ja boli Eur. verzie. Pasy mali klasicky. Prva bola normalna, druhu som kupil po lahsiom tunningu na podvozku a motore. Doteraz nielen ja, ale aj par novinarov povazuju P 605 za asi jedine auto vyssej strednej triedy s prednym nahonom, ktore malo zabavny jazdny prejav. Ja som na nich moc nenajazdil - cca 15-20 tkm na kazdej - to bolo v dobe T 613-ek, aby som sa necitil "podmotorovane", ked uz som bol zvyknuty na V8-ičky. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2015 16:05
Re: Tak už to prasklo
I když sem tohle ne zcela přesný vyjádření už dvakrát osvětlil v SZ tak fajn eště jednou veřejně: To o 4válcích se týká ostatních prémiovek krom Audi
Avatar - AUDIRS6
14. 5. 2015 17:07
Re: Tak už to prasklo
Huraaaa !!!!
Tak sme sa po skoro mesiaci dopracovali k "mierovej dohode" a k jej naplneniu :yes:
OK, tymto zakopavam vojnovu sekeru a dam si "dymku miru" ( bohuzial cigary co mi doniesol kedysi davnejsie znamy, tak uz mi tu navstevy vyfajcili..., tak hadam Davidoff Classic neurazi ;-) ).
Tymto povazujem svoje pochybnosti o tebe za ukoncene a davam verejne najavo, ze ta uz konecne povazujem za chlapa.
Dufam, ze tvoje dalsie spravanie sa v diskusiach moje presvedcenie nespochybni, ze sa budes snazit o korektnu diskusiu bez urazok Boha, mojej rodiny, mna a v neposlednej miere aj mojich oblubencov - Audi.
Nikto si to nezasluzi. Ja sa budem tiez zdrzovat narazok na Citroen a ine pre mna menej zaujimave znacky, ktore aj pri svojich problemoch predsalen maju pravo na existovanie na trhu. Konkurencia je predsa motor pokroku. A ja som nazoru, ze motor ma byt co najsilnejsi, teda aj konkurencia nech je silna ! :yes:

Tebe ako evidentne mladsiemu diskuterovi prajem hlavne mudrost. A to nielen mudrost nastudovanu tu na nete, alebo z casopisov, ale kopec osobnych skusenosti, vdaka ktorym budu mat tvoje slova ovela väcsiu vahu.

Nech ta teda mudrost sprevadza.

Mier ! ;-)
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 21:18
Re: Tak už to prasklo
XF je pekne auto.. jaguar to ma proste v sebe... ta genetika a charizma... je to tam... ma presne to co od premianta ocakavam a v tejto triede by to bola moja volba.... a som rad ze aj tebe sa paci ;-)

s tym downsizingom to je uz raz tak.... proste taky je trend.... ale pod istu hranicu by sme uz ist nemali .... aby to zase potom vsetko nebolo na ukor spolahlivosti a straty imidzu .. pamatam casy xantii s 3.0V6 a je mi moc smutno ked vidim sucasnu ponuku motorov C5ky a to aky typ paliva uz prevlada.... ale to je zase uz o inom
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:23
Re: Tak už to prasklo
Jag se mi líbí vodmala a co teď začaly hony D3 vo co nejmasovější výrobu tak u mě docela těžce upadly. Furt eště maj nějaký zajímavý kombinace ale XF je u mě teď asi jasnej král třídy.

Znám chlápka co tu starou Xantii Activu eště má. Poslední rok výroby takže tomu už dneska bude nějakejch 15-16 let ale co vim furt s tim jezdí
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 21:40
Re: Tak už to prasklo
jag sa mi paci od mala tiez aj astony alebo range rovery .... ale napriklad peugeoty ktorym som fandil za cias 206tky a 406 coupe ma dnes uz vobec neoslovuju.... je to asi individualne.... proste.... sa to meni ... jak zmenou dizajnu a portfolia znacky tak mozno vekom a prioritami .....

xantia bola dizajnovo moc pekne auto... dodnes je to krasne auto... aj vacsie XM nemalo chybu.. ozaj vies kolko okienok ( oddelenych presklennych ploch) malo XM na karoserii? ;-) ... vsadim sa ze takto z fleku bez fotky XM by tu malokto tipol spravne cislo... ak budes mat cas tak si XM pozri a budes prekvapeny tym cislom.... inak bolo to uzasne auto... aj dizajnom .. vtedy som citroeny mohol
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:50
Re: Tak už to prasklo
Jj RR je moje krevní skupina :-)

To bych fakt netipnul musel sem se podívat na nějaký fotky. Jo XM byl eště takovej ten klasickej Citroen. Nic takovýho dneska v nabídce nemaj a krom DS3 mě nebere ani tahle řada. Studie DS9 vypadala pěkně sem zvědavej jestli něco takovýho někdy přijde. Ty kombinace spalovacího motoru a elektromotorů s 300 nebo 500 koňma by asi byly i odpovídající pohon
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 21:54
Re: Tak už to prasklo
XM aj Xantia su proste klasiky... skutocne citroeny ako si ja pamatam... saxo a la 106tka uz nebolo ono ale XM a Xantia su legendy ... v sucasnosti je podla mna najcitroenovjsim citroenom ( sorry za vyraz ) mpv picasso ... je vazne cool navyse ma v MPV triede citroen dobre meno aj imidz... ale na C4ku alebo C5ku by ma dnes uz nikto nenahovoril... to vazne nie ....
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 21:59
Re: Tak už to prasklo
Neni proč se omlouvat já nejsem citroenářem nebo jak bejvala ta reklama a navíc to sedí
Mě to před lety nepřišlo zas tak špatný [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 22:05
Re: Tak už to prasklo
ano svojho casu C5ka vyzerala cool a trosku nemecky ..... no chcelo by to uz novy model.... akoby sa francuzi zlakli tej strednej triedy ... aj laguna akosi len preslapuje na mizernych predajnych cislach a snazila sa ocarit podivnym dizajnom a obavam sa ze aj sucasna 508 ktora je najnovsia z tejto trojice francuzov a vyzera fajn uz bude mat tento rok slabsi ako predosle roky a najlepsie roky uz zacina mat za sebou ( ale vyzera jednoznacne z tejto trojky najlepsie ) .... chce to uz nove francuzske vozy v strednej triede.... a chcelo by to dokonca vstupit opat aj do vyssej strednej triedy ako sme tu kedysi mali safrane XM ci 605ku... nech je to na trhu pestrejsie :yes:

rezignacia francuzskych aut z vyssej strednej triedy je pre mna dodnes velkym prekvapenim ale aj sklamanim.... nikdy by som totiz necakal ze tuto triedu opustia
Avatar - Hammunasakra
17. 4. 2015 22:11
Re: Tak už to prasklo
To neni zdaleka jen rezignace francouzů. Vzdal to Opel zkrachoval Saab kdyby nebylo čínský injekce následovalo by ho Volvo. A D3 chrlí víc aut než evropský mainstreamový automobilky. Popravdě bez indický injekce by možná nebyl ani ten Jaguar
Chápu to že taková je prostě doba. I kdyby třeba příští Laguna byla sebelepší stejně se jí v Evropě prodá jen zlomek toho co Passatu a dneska možná i Superbu. Uvidíme kam se to vyvine mě by výrazně pestřejší složení aut v provozu vůbec nevadilo popravdě na něj ale moc nevěřim
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2015 22:28
Re: Tak už to prasklo
ano v tomto mas pravdu.... suhlas... netyka sa to len francuzov... z vyssej str. triedy zmizla omega... zmizol saab.. zmizol fiat croma... alfa 166 ... lancia thesis...... a mozno este par dalsich kuskov... z fleku si na vsetky nespomeniem ale je toho asi este viacej

no je to zvlastne a moc by som rad vedel preco kazdy preferuje koncern v strednej triede... asi je to v predajoch v strednej triede hlavne o firmach....... ale preco nekupit do firiem mazdu 6 alebo avensis? .. aj ked uznavam ze novy passat je uz konecne moc pekne auto a paci sa mi a aj ako rodinne auto by som si ho uz vedel predstavit....

jo s jaguarom tiez pravda aj s volvom...
17. 4. 2015 21:23
VW iba lokalna znacka
Cely koncern preda 10 milionov aut, ale nie je to globalna firma ako napr. Toyota z jedneho jednoducheho dovodu - okrem Europy a Ciny toho koncern inde vela nepreda...

Navyse technicky a dizajnovo su v krajine nikoho - downsizing, diesel, plug-in, cng, elektro, vodik - do vsetkeho pchaju prachy a vysledok nikde, s akymi modelmi a s akymi motormi chcu v USA uspiet? s 1.2 ci 1.0 TSI? Asi tazko, s dieslami? asi tazko, s velkoobjemovymi atmosferami? maju vobec nejake??? Co spravia, ak Cina nebodaj zmeni legislativu v prospech ekologie?

Amik si kupi americky pickup, SUV typu CR-V s velkoobjemovym motorom alebo sedan typu camry, optima, v nizsej strednej zase kraluju corolla a civic... VW nema v USA sancu, mal by sa s tym zmierit...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
17. 4. 2015 22:46
SHRNOVAČKA
Tož tak nějak z probíhající diskuse můžeme odtušiti kdo chodí 2x do týdne s Piechem na kafe, kdo každou neděli obědvá u Porschů. Jen jest zajímavé že se prozatím neukázal nikdo kdo s Winterkornem ve středu hrává mariáš ;-)
Rozbalit vlákno
2
17. 4. 2015 22:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
17. 4. 2015 23:09
Re: SHRNOVAČKA
No to víš, snažím se. Byť ještě ani zdaleka nedosahuji kvalit svých diskusních vzorů. Ale jde mi to snad celkem hezky, ni?