Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Aventador LP700-4: Další technické detaily

Automobilka Lamborghini zveřejnila další technické detaily nástupce modelu Murcielago, týkají se zejména zavěšení.
Zpět na článek
25. 1. 2011 14:10
prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
CEO: Chceme vyrabat supersport, ale to sa s tym potom nebude dat chodit na nakupy do obchodneho centra.
Technik: OK, tak tam dame hydrauliku.
CEO: No dobre
Technik: Ale to potom limituje zavesenie kolies a pridava vahu naviac a zase to nebude supersport.
CEO: To nevadi
Technik: 8-s
Rozbalit vlákno
14
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 16:36
Re: prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:

Edit: Ty palce jsou za ten tvůj omezený příspěvek
Avatar - zdravy rozum
25. 1. 2011 18:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
25. 1. 2011 22:50
Re: prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
Koukám, že by jsi jim měl napsat, že to mají všechno na ho.v.no, že jsi ten nejlepší kontruktér pod sluncem.
Tobě už se nedá ani smát. U tebe člověk neví, jestli jsi k smíchu, nebo k pláči.
Avatar - zdravy rozum
25. 1. 2011 18:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
25. 1. 2011 18:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2011 18:38
Re: prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
Umiestnenie tlmičov umožňuje ich oveľa dlhší chod a pružinu s lepšou charakteristikou ako keby boli vertikálne.
S ťažiskom to bude skoro bez rozdielu, jednak sú uložené bližšie k osi auta a jednak sú nízko, nižšie akoby bolo horné uloženie pri klasickej kompozícii ;)
Avatar - zdravy rozum
25. 1. 2011 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2011 23:01
Re: prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
Máš pravdu, hlbšie som predtým tie fotky neskúmal, ale zdvih je minimalistický a progresívne vinuté pružiny tiež nevidím.

S tými váhami je jasné, že to nie je terno, ale podľa mňa niečo získali, plášť tlmiča, ako ťažšia časť je odpružený a ďalšie členy, ak sú z hliníka, to neprevážia. Že to ide lepšie ukazuje (podľa mňa) K1 Attack.

Nech sa naučím niečo nové, prečo krátke ramená sú zlé? Pri správnych uhloch by výsledná kinematika mala byť rovnaká, nie? U formule som si myslel, že je to len kvôli rozchodu kolies, keďže monococ je úzky...
Avatar - zdravy rozum
26. 1. 2011 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - zdravy rozum
26. 1. 2011 19:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 1. 2011 00:30
Re: prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
Jesli to tak nenavrhli kvůli montážním rozměrům. Výškově to o moc nepřesahuje vršek kola a na šířku je jim to jedno bo motor uprostřed. Takže můžou navrhnout "placatější" auto.
Avatar - zdravy rozum
26. 1. 2011 12:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - misoo
25. 1. 2011 22:09
Re: prepis rozhovoru sefa VW group s technikom od Lamba
a co to teba trapi, ved to auto v zivote ani neuvidis. zato realnych adeptov na majitela to isto potesi ked nebudu musiet prerabat obrubniky pred svojim domom, alebo budu moct chodit po cim dalej tym castejsie vyskytujucich sa retarderov na cestach, atd atd... :yes:
Avatar - zdravy rozum
26. 1. 2011 12:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.