CEO: Chceme vyrabat supersport, ale to sa s tym potom nebude dat chodit na nakupy do obchodneho centra.
Technik: OK, tak tam dame hydrauliku.
CEO: No dobre
Technik: Ale to potom limituje zavesenie kolies a pridava vahu naviac a zase to nebude supersport.
CEO: To nevadi
Technik: 8-s
kari.laz
0
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no😒br />
Edit: Ty palce jsou za ten tvůj omezený příspěvek
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kari.laz
0
Koukám, že by jsi jim měl napsat, že to mají všechno na ho.v.no, že jsi ten nejlepší kontruktér pod sluncem.
Tobě už se nedá ani smát. U tebe člověk neví, jestli jsi k smíchu, nebo k pláči.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Redmex
0
Umiestnenie tlmičov umožňuje ich oveľa dlhší chod a pružinu s lepšou charakteristikou ako keby boli vertikálne.
S ťažiskom to bude skoro bez rozdielu, jednak sú uložené bližšie k osi auta a jednak sú nízko, nižšie akoby bolo horné uloženie pri klasickej kompozícii 😉
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Redmex
0
Máš pravdu, hlbšie som predtým tie fotky neskúmal, ale zdvih je minimalistický a progresívne vinuté pružiny tiež nevidím.
S tými váhami je jasné, že to nie je terno, ale podľa mňa niečo získali, plášť tlmiča, ako ťažšia časť je odpružený a ďalšie členy, ak sú z hliníka, to neprevážia. Že to ide lepšie ukazuje (podľa mňa) K1 Attack.
Nech sa naučím niečo nové, prečo krátke ramená sú zlé? Pri správnych uhloch by výsledná kinematika mala byť rovnaká, nie? U formule som si myslel, že je to len kvôli rozchodu kolies, keďže monococ je úzky...
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
berann
0
Jesli to tak nenavrhli kvůli montážním rozměrům. Výškově to o moc nepřesahuje vršek kola a na šířku je jim to jedno bo motor uprostřed. Takže můžou navrhnout "placatější" auto.
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
misoo
0
a co to teba trapi, ved to auto v zivote ani neuvidis. zato realnych adeptov na majitela to isto potesi ked nebudu musiet prerabat obrubniky pred svojim domom, alebo budu moct chodit po cim dalej tym castejsie vyskytujucich sa retarderov na cestach, atd atd... :yes:
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Technik: OK, tak tam dame hydrauliku.
CEO: No dobre
Technik: Ale to potom limituje zavesenie kolies a pridava vahu naviac a zase to nebude supersport.
CEO: To nevadi
Technik: 8-s
Edit: Ty palce jsou za ten tvůj omezený příspěvek
Tobě už se nedá ani smát. U tebe člověk neví, jestli jsi k smíchu, nebo k pláči.
S ťažiskom to bude skoro bez rozdielu, jednak sú uložené bližšie k osi auta a jednak sú nízko, nižšie akoby bolo horné uloženie pri klasickej kompozícii 😉
S tými váhami je jasné, že to nie je terno, ale podľa mňa niečo získali, plášť tlmiča, ako ťažšia časť je odpružený a ďalšie členy, ak sú z hliníka, to neprevážia. Že to ide lepšie ukazuje (podľa mňa) K1 Attack.
Nech sa naučím niečo nové, prečo krátke ramená sú zlé? Pri správnych uhloch by výsledná kinematika mala byť rovnaká, nie? U formule som si myslel, že je to len kvôli rozchodu kolies, keďže monococ je úzky...