Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lamborghini Aventador LP700-4: Kompletní informace

Dlouho očekávaný nástupce Murciélaga je oficiálně venku. První zákazníci se ho dočkají na konci léta.
Zpět na článek
3. 3. 2011 09:30
3. 3. 2011 09:56
3. 3. 2011 10:16
3. 3. 2011 10:56
3. 3. 2011 12:37
3. 3. 2011 12:05
3. 3. 2011 12:29
3. 3. 2011 12:36
3. 3. 2011 12:51
3. 3. 2011 13:48
3. 3. 2011 13:40
3. 3. 2011 15:49
4. 3. 2011 06:39
4. 3. 2011 08:47
3. 3. 2011 12:55
3. 3. 2011 13:10
3. 3. 2011 13:13
3. 3. 2011 13:41
3. 3. 2011 16:46
3. 3. 2011 17:50
4. 3. 2011 05:35
4. 3. 2011 05:34
4. 3. 2011 09:02
4. 3. 2011 09:07
4. 3. 2011 09:26
4. 3. 2011 09:02
4. 3. 2011 09:04
6. 3. 2011 13:29
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 09:56
Design
Itálii beru jako meku designu, kvalitu nebudu komentovat tu všichni známe ;-)
Za poslední roky mi přijde že Ferrari v designu ztrácí dech a naopak Lamborghini piluje stále lepší matematickou dokonalost - bravo Lamborghini!
Rozbalit vlákno
21
3. 3. 2011 10:16
Re: Design
O tom jak Ferrari určitě neztrácí dech se můžeš přesvědčit o pár článků níže u nového majstrštyku FF. Zatímco tohle Lambo "jen" piluje typické markanty značky, tak FF je naprostá pecka, která znovudefinuje kategorii shooting brake a kterou bude řada výrobců velmi brzy napodobovat. ;-)
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 10:20
Re: Design
To je Tvůj názor, můj je že FF je splácanina několika aut dohromady ;-)
3. 3. 2011 10:56
Re: Design
Ferrari urcite nestraca dych. California, Italia, Fiorano a uz spominane FF su krasne auta a kazde je vynimocne. Lambo ma akurat tak zmenseninu murcielaga - galardo, a reventon po facelifte - aventador, samozrejme nemyslene uplne doslovne ;-)
Neprinasa nic prevratne v ramci designu, je to taka vyrazna evolucia.
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 12:17
Re: Design
Lamborghini stejně jako Porsche u 911 piluje k stále lepšímu, to nejlepší co má
3. 3. 2011 12:37
Re: Design
Ne to nejlepší, ale to jediné...v obou případech.
3. 3. 2011 12:05
Re: Design
Tohle je dobrá trefa vedle ;-) Lambo má trochu jinou pozici od dob nesmrtelného Countachu piluje jeho specifický design, potud vše v pořádku, ale nazvat dokonalý design Ferrari (a je jedno jestli současných, nebo starších modelů) dechztrácejícím je dechberoucí.
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 12:15
Re: Design
dokonalý design, něco takového neexistuje ;-) vše ma svou chybu, nic nemůže být dokonalé, ani moje Porsche modla není dokonalá ;-)
3. 3. 2011 12:29
Re: Design
A dokedy sa da pilovat taka 911? Od takej 996 sa toho vela nezmenilo po stranke dizajnu a podla spy fotiek ani nova 911 nebude nieco prevratne.
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 12:39
Re: Design
To doufám myslíš jako vtip, že od dob 996 se toho změnilo velmi málo jak exterier, tak interier a především podvozek a technika :-)
3. 3. 2011 12:36
Re: Design
Nechytej za slovo "dokonalý", zvláště pokud je subjektivní, zkus se vyjádřit, kde Ferrari ztrácí dech? O Porsche se tu nebavím, jen bych rád věděl, co podle tebe dělá F špatně oproti Lambu...
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 12:42
Re: Design
Tobě se design Californie, 458 Italia a 599 GTB zdá normální, ve Ferrari stylu?
3. 3. 2011 12:51
Re: Design
Zdá se mi dostatečně Ferrari a navíc neskutečně progresivní.
3. 3. 2011 13:48
Re: Design
Jde o to, jak se na Ferrari díváš. I v historii to byla automobilka, která se snažila přiblížit závodní auta "normálním" smrtelníkům a to dělá do dnešních dní. Proto je i patrné upřednostnění funkce před designem. Proto také otázka, co je vlastně Ferrari styl ? Odpověď, z mého pohledu, hledej v má druhé větě a i proto vnímám současná Ferrari jako opravdová Ferrari i v rámci historie značky. Stejně jako Lamborghini, která vždy trochu šokovala. Miura ve své době, Countach ve své době, Diablo atd..
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2011 15:15
Re: Design
Co je to Ferrari styl a jak do něj zapadá příšernost typu Ferrari Mondial? Mimochodem, 599 GTB Fiorano se mi zdá natolik "normální", že disponovat patřičným objemem financí, tak neváhám. Přičemž asi nejsem sám, protože ti co opravdu na nové Ferrari mají, si je kupují a prodejní čísla žádné poklesy nepotvrzují, naopak. A to mě Ferrari od dob obdivování obrázků v katalogu Bburago vlastně docela míjelo. Po levnějších odvozeninách od Testarossy a tak nějak nevýrazných 90.letech
jsou současné modely, včetně F430 opravdu tím, co bych od Ferrari čekal.
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 19:08
Re: Design
Mondial že je příšernost a v čem? Je to klasická konstrukce auta té doby včetně výklopných světlometů, pravda moje ex Porsche 944 S2 z té doby má mnohem hezčí a nadčasovější karoserii i interiér, ale to na věci nemění to proč to je příšera dle Tebe
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2011 21:35
Re: Design
Ano, nic se nemění. Stejně tak jako normálnost současného designu Ferrari.
3. 3. 2011 13:40
Re: Design
Ferrari v designu ztrácí dech ? Byť jako velký milovník Lamborghini s tímhle nemohu souhlasit. A nejvíce zábavným je to, že ty značky jsou (v rámci třídy sportovních/supersportovních vozů) velmi rozdílné.
3. 3. 2011 15:49
Re: Design
toto su mi uvahy... to tu mozem zrovna napisat ze lambo nema ziadny napad a tak stale dokola plieska staru rusku stihacku na kazdy model..

kazda znacka ma svoju filozofiu, a svoj vlastny silny image. hovorit ze Ferrari straca dych.. dost odvazne :-|
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 19:12
Re: Design
Když už sem pleteš stíhačky, tak jsi splet strany boje ne ruské ale americký Stealth kopíruje Lambo ;-)
4. 3. 2011 06:39
Re: Design
Ano, vsimol som si zr som napisal namiesto usa, rusko. To je ale uplne nepodstatne v kontexte reakcie...
4. 3. 2011 08:47
Re: Design
Ty se znáš s designéry ? Co když obdivují ruskou techniku a inspirovali se třeba u projektu Astra, u projektu 7.01 či PAK-FA.
3. 3. 2011 11:04
Stovka za 2,9....
to je jako hodně slušná motorka.Na plechovku neuvěřitelný výkon,opravdu smekám.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
3. 3. 2011 12:55
Koncern
Tak tady máme auto, kterému koncern vzal duši, využil technologií z Lamba do svých aut. Pokud by automobilku nekoupil koncern mohlo být Lambo mnohem dál. ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
3. 3. 2011 13:10
Re: Koncern
ano.. bylo by mnohem dál! Vedle značek, které si pamatují jen fajnšmekři a pamětníci :*)
Avatar - kari.laz
3. 3. 2011 13:13
Re: Koncern
přesně tak. Moc by mě zajímalo, co je podle Kankunena na tom autě tak špatného.
3. 3. 2011 13:41
Re: Koncern
To ano. Místo vyhřívání se ve světlech ramp mohlo být v temnotách jistého otvoru lidského těla.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2011 14:01
Re: Koncern
Slušná ironie... proč ne.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 3. 2011 13:54
700-4
V záplavě nearanžovaných snímků z Ženevy musím poopravit svůj názor na Aventador, narozdíl od oficiálních snímků, ty redakční vyvrací a nebo potvrzují tvar a proporce některých částí, přičemž bílá varianta tomu budiž nápomocna. Zejména nižší "obsah" Diabla, než jsem původně usuzoval je Aventadoru ku prospěchu a mě k potěše. BRAVO!
Rozbalit vlákno
0
3. 3. 2011 16:46
Sporťák
Tak takhle má vypadat správný nekompromisní sporťák :yes: a ne jak rozvážkový kombík na pizzu v podání FF :no:
Už jen porovnání výšky obou aut [odkaz]
[odkaz]

>:-[]
Rozbalit vlákno
10
3. 3. 2011 17:08
Re: Sporťák
neviem o tom zeby stali proti sebe
3. 3. 2011 17:50
Re: Sporťák
Myslím, že Ferrko nechtělo vytvořit nekompromisní sporták, ale pohodlné auto použitelné na delší cesty. A k tomu jsou potřeba i věci, jako větší světlá výška a vyšší kabina z důvodu pohodlnějšího posedu :-)
Avatar - Martin911Turbo
3. 3. 2011 19:10
Re: Sporťák
jenda: co má vyžší kabina za výhody lepšího posedu >:D moje Porsche mělo sedačky skoro na zemi, ale kvalitní a mně naopak posez nízko sedí více jak jízda ve firemní VW Transporter kde sedíš vysoko ale na trestanecké lavici ;-) nehledě na to že v Porsche jsem měl i více místa
4. 3. 2011 05:35
Re: Sporťák
To, že se narovnáš ty exPorsche...
3. 3. 2011 19:42
Re: Sporťák
No to je zase srovnání. Aventador je klasický supersport s motorem uprostřed, zatímco FF je velké cestovní GT s motorem vepředu a karosérií shooting brake. Obě auta mají úplně jiné určení. Srovnáváš hrušky s jabkama. :no:
Ekvivalentem k Aventadoru je Enzo.
4. 3. 2011 05:34
Re: Sporťák
Že jsi to neporovnal třeba rovnou s Bentley...tady se to ale hemží znalci :-) Ani frk >:-[]

Ačkoliv ti to napsali jiní, pak věz, že FF je GT :-)
4. 3. 2011 09:02
Re: Sporťák
A tak nebuďte klucí tak naštvaný(zklamaný/ubrečený),že Lambo pořád dělá sporťáky a Ferrari se orientuje na kombíky(pardon GT) >:D
Jo a když už mluvíte o GT vy znalci,tak to vypadá třeba jako Maserati GranTurismo(pro vás to raději dali i do názvu >:D ) Ferrari FF je a bude,jen splácané kombi (pardon shooting brake) stejně tak jako kombi Bentley :no: ;-)
4. 3. 2011 09:07
Re: Sporťák
Hele znalče, víš co vůbec znamená zkratka GT? Nebo jste to ještě na seancích modelářů nebrali?

Další diskuze bohužel není možná, rád se pobavím s někým, kdo má rozhled a názor hodný reakce, tady to vidím na mlácení prázdné slámy.
4. 3. 2011 09:26
Re: Sporťák
Ty jsi Ferrarista viď? Já mám Ferrari taky rád,ale bohužel krom famózního 458 Italia a cestovních GT(ano vím co to znamená) 612/599 už nabídka obsahuje,jen přefouklou Californii a teď tohle Kombi-promiň,ale ač se rozhlížím jak se dá,tak pořádný 12V sporťák nikde nevidím
;-\ Enzo už se bohužel nevyrábí :'-(
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2011 22:44
VW to umí
4x4 a Haldex! BraVWo! Chybí už jen diesel a trochu přizvednutý podvozek, aby bylo možné vyjádřit opravdovou spokojenost.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - bubucci
3. 3. 2011 23:26
Re: VW to umí
Ano, to je přesně to, co supersportu chybí.... 8-s
4. 3. 2011 09:02
Re: VW to umí
hlavně dokaď nebude pořádný kombík, tak nemá šanci se prosadit do fleetů a bude pořád paběrkovat na pár sto prodaných kusech za rok.... >:-[]
Avatar - rohYpnol
6. 3. 2011 13:29
Dokonalé
Lamborghini mě stále udivuje. Už několikátá variace na stále stejně pojatý vůz. Vždy po představení si řeknu - paráda - líp už to nejde. No a pak se za čas ukáže další model a je stále dokonalejší.
Prostě nádhera :yes:
Rozbalit vlákno
0