"Na volantu jsou pouze pádla dvouspojkové převodovky, ostatní ovladače (směrových světel či stěračů) jsou umístěny na centrální konzoli." - tohle by byla v sérii naprostá šílenost. Ale tak děly se bláznivější věci, tak uvidíme :-)
Mě spíš napadlo jak to bude s výhledem. Pokud vím, SUV se mimo jiné prodává díky tomu, že řidič "má přehled". Alespoň u mě to byl jeden z hlavních důvodů. S typickým lambo designem to asi moc nepůjde a s tím, co je vydět na konceptu, určitě ne. A kdo si tohle koupí, nebude to použít jen na machrování na okruhu...
skvela pripomienka :yes: , vyhlad bude na SUV katastrofalny pritom by mal byt super, to auto bude zase vsetko mozne aj nemozne len prakticke to opat nebude a bude drahe jak s.vina ale o to ide - vyrobit co najvacsiu kktinu - ved ono se to pak proda >:D jak z filmu ku.rva hosi.... :yes:
predpokladam ze kufor bude mat tak maximale 330L ako v golfe IV a rezervu to isto mat nebude. miesto toho dostane zakaznik za tych nejakych 200 000 ojro lepidielko v tube :yes: no nekup to
bez napadu a charizmy - nieco ako ruska marussia ;-) , predpokladam ze jedine v rusku toto auto aj moze uspiet, nikde inde :yes:
navyse z bocneho profilu posobi ten predok velmi maly a subtilne akoby ani nepasoval tej oblude, teda neviem kolko toto bude stat ale spickove SUV si predstavujem rozhodne inak ;-)
ak to bude horlave ako ostatne lamba tak pan boh zaplat, to bude plamen :yes:
cayenne je sice tiez ostara a hruza na kolesach ale vedla tohto lamba posobi skutocne ako lacny pracovny a prakticky stroj :yes:
Zbytečný seš možná ty. Pokud to má kupce o čemž nepochybuju nemá smysl rozvíjet úvahy o zbytečnosti. Já mám to štěstí že mě to nikdo nenutí kupovat, pokud bych ho třeba náhodou nechtěl.
se divim, ze pojmenovali tu karu po praotci kazachu, kdyz ocekavaji "zasadni" prodeje v cine... (neco jako, kdyby vw pojmenovali v ´38 masinalenina....)
Co to ten crettino němec udělal s tvojí automobili. Chtěl jsi stavět sporťáky. bellisimo krásná auta , elegantní, aby parkovala před vitorio emanuelle ,ale místo toho budeš dělat traktorii pro přistěhovalce - zase. Co ženám zakrývají tvář a nosí hábit nebo pro rusa s adidaskou. O dio, ještě že už jsi po smrti. Sám by jsi továrnu zapálil . :'-(
"Po válce, v roce 1948 založil Lamborghini ve městě Cento v provincii Ferrara firmu Lamborghini Trattori S.p.A. na výrobu traktorů. V roce 1959 výrobu rozšířil o výrobu klimatizací. Na přelomu let 1962 a 1963 položil základy dnešní firmy – vznikla společnost Automobili Lamborghini."
vzdyt to tam pise, "delat traktory pro pristehovalce - zase".
Mi to prijde jako vtipny komentar, auto me nijak nepresvedcilo a rozhodne nema charizma sveho predchudce :-!
nadhled :-) ... mimochodem lambo vzniklo snad nějak tak, že ferrucio nebyl spokojen se svým ferrari a neustále ho nějak vylepšoval, až se rozhodl si založit vlastní značku. Ale byl to v jádru ital a pokud jde o auta a nebo ženy ,tak jsou všichni stejní :-)
Ferrucio si šel stěžovat k Enzovi, že není spokojen a ten ho vypakoval. >:D Mimochodem Ferrucio původně nechtěl stavět těměř závoďáky na značkách ve stylu Ferrari, ale cestovní GT. Když ale viděl šasi budoucí Miury, které vzniklo jen z vlastní iniciativy zaměstnanců, tak otočil. Jinak nesouhlasím ani s prvním příspěvkem. Lamborghini už nepokračuje v tom, co začalo Miurou ? Bohužel, důsledek doby. Stejně jako SUV Porsche, Bentley, nebo třeba California a FF.
taková ostřejší a dražší verze X6. Rozhodně hezčí než Cayenne po faceliftu.
Pro mě stejně nejlepším Lambem zůstane Countach LP 400, nejlíp ve žluté barvě.