Zahájení prodeje nové generace Lancia Delta se blíží, a tak Lancia zveřejnila další informace a technické údaje. V nabídce budou čtyři nové motory a dvě nové převodovky.
Delta bude zrejme novym meradlom vo svojej triede a nehovorim to s ruzovymi okuliarmi. To, ze ponukne spickovu vybavu, najmodernejsie technologie, spickove spracovanie a prvotriedne materialy je zname uz dlhsi cas. Motory si nechavali pre seba...teraz vsak, ked sa pozeram na zlozenie ponuky pohonnych jednotiek, ich vykony..tak to je ceresnicka na torte. Moderne, silne a usporne...Motor 1,6MultiJet je to najlepsie na svete vo svojej triede, lepsieho motora zatial niet, osobne sa tesim na 1,9TwinTurbo Jet, to bude uz slusny narez...a pre fanusikov benzinov nadupany 1,8...samozrejme Lancia urcite nebude s nim namierena proti Focus ST ci Golf GTI, ale o to im ani nejde...takze prirovnavanie nie je na mieste...tesim sa ked budem mat moznost prevetrat ktorukolvek motorizaciu, urcite to bude spica :yes::-!
Bude si treba pockat na kulturu projevu predevsim dieselovych motoru, nicmene dle meho nazoru nema vzhledem k urceni vozidla tato motorova paleta ve tride konkurenci (ano chybi extremne vykonne benzinove verze, ale delta nema byt sportak). K dokonalosti tomu chybi dvojspojkova/automaticka prevodovka pro silnejsi dieslove motory, prave kvuli zamyslenemu komfortnimu zamereni modelu. Jinak si myslim, ze si Fiat zaslouzi absolutorium.
Vypadá to velmi dobře, jen s těmi rychlými závěry, že tato motorová paleta nemá ve třídě konkurenci, bych byl opatrný. Jednak, pořád se tu, co se Delty týká, mluví o tom, co přijde, k čemuž je třeba, pokud chceš udělat závěr o bezkonkurenčnosti, dodat, také to, co přide u konkurence. Vzhledem ke konkurenčnímu zaměření Delty (vzhledem k očekávaným cenám), mají být jejími konkurenty modely premiových výrobců. Tj. A3, 1-er, případně C30. Když pominu BMW, které jde na to s motory jinak, pak vhodnou konkurencí pro srovnání motorizací je A3. A ta podobně širokou, ne-li širší, paletu nabízí už teď, 1,4 1,8 2,0 TSI navíc vše v kombinacích manuál/DSG, a co se týká dýzlů, bylo podobně jako u Delty oznámeno, že v rámci faceliftu dostane A3 1,6 tdi CR, dvě výk. varianty 2,0 tdi CR, a také odpověď na bavorácké dýzlové twinturbo se má objevit příští rok. Takže motory pro Deltu jsou velmi o.k., jen pomalu s tou bezkonkurenčností. ;-)
Ty závěry jsou oprávněné, tak to ber jako skutečnost, jsi přece objektivní, takže argumentace, že někdy někdo přijde s něčím podobným je trochu lichá, nemyslíš? V současné době je to prostě fakt..
Az tak strizlivy prispevek, bych od tebe Dinare fakt necekal. Souhlasim ve vsech bodech obzaloby, s jednou malou poznameckou, Delta tu bude za mesic >:D >:D >:D
Nerozumím, reagoval jsem na "bezkonkurenčně širokou paletu" motorů v příspěvku essesanta. V tabulce jich vidím pět, zmiňuju konkurenta A3, který má v daný moment motorů (variant) děvet. Z hlediska zajímavosti jsou v článku uvedeny dva opravdu zajímavé motory, 1,9 dtwinturbo a 1,8 twinturbo. O tom prvním mluví Fiat bezmála čtyři roky, konečně je tu, a faktem je, že mimo BMW zatím takto koncipovaný motor seriově ve třídě opravdu nikdo nenabízí. Audi údajně příští rok, nicméně, tohle je pro Lancii určitě plus. Na tu 1,8 TW je logických konkurenčních odpovědí dost 2,0 TSI je v A3 od 147 po 200kw, uvidíme co předvede (z hlediska projevu) tahle nová dvouturbová fiatí akvizice. Ale stejně jako tdi twinturbo jsou z ní známy zatím jen papírové údaje. Takže znova říkám, motorová paleta Delty je velmi slušná, ale pokřik o bezkonkurenčnosti je spíše v duchu přání otcem myšlenky. Jinak, faceliftované A3 bude na trhu také za měsíc. ;-)
Myslím že essesant nemluvil o bezkonkurenčně široké paletě motorů, ale spíš mu šlo o to, že všechny ty motory vypadají dost schopně - vysoký výkon, nízká spotřeba, dlouhé servisní intervaly... To jen tak pro úplnost.
Vítejte ve světě, nejmodernějších a nejvýkonějších motorů zítřka, 1.6 MJTD jak jsem již psal při jeho představení je skutečně bezkonkurenční a dosahuje hodnot o kterých se ostatním může jen zdát. (tehdy se však našlo mnoho těch, kteří se tuto skutečnost snažili bagatelizovat a argumentovali jakýmsi vw) Snad jen automobilky co odebírají techniku od Fiatu (není jich málo, zřejmě přibudou další)se budou moci pyšnit těmito skvostnými pohonnými jednotkami. :yes::yes:
Děláš si srandu, tady mluvíme o nejlepších motorech, jakej celek? To je pěkná blbost, dneska jsou na tom totiž všichni stejně, jen koncern Fiat navíc boduje svým originálním designem. (který je potom pro mnoho automobilek objektem kopírování) Tyto motory budou využívat automobilky z celého světa napříč výrobním spektrem.
Fanatismus je blbej na všechny strany.
K čemu je mi v autě supermotor, když se mi auto nelíbí, špatně z něj vidím ven, prostorově je nepraktické a při jízdě třeba moc tvrdé? Nemluvím o Deltě, kterou jsem nejel, ale obecně. Vychvalovat motory je asi stejně dobré, jako vychvalovat měkčené plasty na palubní desce.
Z te je ale spatne videt, vadi A sloupek, ktery je na tak uzkem aute fakt blbe umisteny, nizka hrana predniho okna a o vyhledu dozadu ani nemluvim, teda nevim, jak Hatche a kombi, ja jezdil se sedanem a teda bida nejvetsi... Ale OT, Skodylaky snad u opravdoveho auta probirat nebudem, ne? :)
Já nemůžu, než souhlasit s Dinarem. Fiat není jediný, kdo má výborné motory a ve třídě, kam se Delta chystá, je konkurence více, než tvrdá a motory špičkové na všech frontách.
Jenže to dělaj fanatici VW, takže to je špatné. Tady se to ale smí a je to zcela v pořádku.
Obdivuju tě i s Dinarem za vaši snahu o objektivitu a střízlivost, ale jste ve špatné diskuzi. A to tady k provařené ádvojce ještě nepřidal wolff. Že by to byla skutečně jedna a ta samá osoba?
Jinak jsem zvědav, jestli se někdy dočkám toho, aby Italové (lhostejno, jaký derivát) přišli s autem, o kterém nebudou vykřikovat jak je super, nebudou masírovat média s bombastickými vyhlášeními a po čase zjistíme sami (tedy zákazníci), že dělají pěkný, kvalitní, technicky dotažený, prostě - poctivý auto. Zatím jsme to ale nezažil....
EDIT: radsi nic... Snad jen:
"Zatím jsme to ale nezažil...." Tohle je teda opravdu objektivni prohlaseni. Fakt, za to ti patri uplnej aplaus. Ja nahodou jednim takovym jezdim a prijd mi ukazat, ze ne ;)
Sice trošku s křížkem po funuse, ale nedá mi to... ty tomu všemu, o čem tady píšeš opravdu věříš, nebo sis vypracoval nějaký provokativní scénář, kterého se dlouhodobě držíš?
Desing,výkon,spotřeba jsou perfektní.Spolehlivé,protože opravdu za 8 nebo 10 let vidím jezdit pár italských aut každý den bez problémů.
Tak nevim co na nich není poctivého? :-!
Tak jsem si do dneska rikal, ze moje pristi auto bude Thesis 3.2 V6, ale tedka tak nejak zacinam uvazovat, ze 1.8 u tohohle broucka, bude neco opravdu zajimaveho.
Kdysi dávno jsem seděl v jednom ze 63 kusů, snad poslední extra-série. To se tenkrát trenky nadouvaly! Ale jen seděl... Ta sláva rally se Lancii upřít nedá. Pak už to nějak pokulhávalo, ne? Tohle "autíčko" se mi docela líbí, jen kdyby bylo tak o metr delší. Škoda, že jejich produkce je, asi jako jedno vyčůrání do 50 metrovýho bazénu.
Evo III oficialne neexistuje, jako Evo III jsou oznacovany pouze nektere posledni zavodni verze. Vsechny specialni serie prvni delty byly Evo II az po Final Edition
OK, ten "němec" nám říkal, že je to jeden z posledních kusů, jestli 3, nebo 2 to si nepamatuju, jen ty trenky... Každopádně na tu dobu auto nevídaný. Pak jsem jí už zahejbal s Escortem.
Já nevim...Pro mě je málo všechno pod 3 metry. Kdyby to nemělo kolečka na kraji karoserie, tak je to prd. Ten "předoboční" pohled mě připomíná Pacifica a takový crossovery se mi líbí.
K motorům se vyjadřovat nebudu, to jsou zatím jenom sliby, ale ten design je dokonalej! Po Thesis nejoriginálnější italský auto současnosti. :yes::yes:
Exterier tohoto auta je opravdu uchvatny, ta lanciovska extravagance me vzdy dostane, trosku mi sice neladi ten obly elegantni zadek s tou najezenou a nazubenou tvari, ale stejne je to vypada moc hezky. Ale ten inerier ... Jo, je to cele vlastne jen predelane Bravo, ale pokud chce byt Lancia pravoplatnou premiovou znackou schopnou konkurovat nemeckym premiim, tak by nemela podle me jen vzit interier Brava a jinak ho obarvit, dat tam trosku mozna jina tlacitka a smitec. Nevim no, jako urcite bude hodne kvalitni, o tom nepochybuji, ale vizualne takhle na fotkach se mi proste nelibi.
Lancia Delta... Dokonalý pojem, dokonalé jméno, dokonalý vůz. Čo bolo, to bolo, těrazki som masírkou.
Pomalu začínám chápat pojem metrosexuál. Byl jsem vychovanej k tomu, že chlap má bejt přiměřeně slušnej, přiměřeně ostrej, přiměřeně vzdělanej, přiměřeně vtipnej a přiměřeně... chlípnej. Má umět alegantně zpracovat doutník, má umět s elegancí věnovat kytici růží a má se umět dokonale... zrubat.
Svět šifonových fiží a podměrečných lyží, svět ovocných koktejlů a neduživých brojlerů, svět vyholených těl a orosených čel, svět šampónů na všechno a šampionů na nic... mě zatím dokonale míjel. Tak teď už konečně vím, jak se to na světě má. Přesto... děkuju, podpáždí si neholím, vlasy si nebarvím a při močení nejraději stojím.
nesmíš si to tak brát. Ono neni metroš jako metroš. Navíc mě teda ancia nepřijde jako to spráné nářadí pro metrosexuály. Na to je u nás moc neznámá a exotická... ;-)
Nemusíš být z Delty nešťastný. Neříkám přece, že je to na zatracení, bohužel dvakrát do stejné řeky vstoupit, jak známo, nejde. Co je však horší, že lancia nedokázala na minulý odkaz charakterově navázat. Dnešní delta je než produkt s velkým otazníkem. A já opravdu nikoho jiného, než toho skloňovaného metrosexíka si v ní představit nedovedu. Přitom to neber jako mou nějakou umanutou kritiku. Těch hochů je hodně a je naděje, že se v deltě vzhédnou. My ostatní zatíname v tomto segmentu kopyta do podlah BMW1, AUDI A3 či VOLVA C30. Jsem přesvědčen, že právě to je cesta jak v kompaktech dál.
Zásadně nezvládnutý je akcent na luxus (sedadla apod) který v této třídě na mě dělá dojem až kýče.
Je důležité zde dát jednu poznámku, která ve světle událostí je více než aktuální a pravdivá a vytvářří jakýsi axiom. Tedy.
GTI, tvé názory jsou zajímavé, přinejmenším vhodné k zamyšlení, ale rozhodně nejsou pravdou boží, či dogmatem.
Spíše opak je pravdou.
A ještě jedna poznámka. Neviděl si ji naživo. Nevíš jak to auto bude působit naživo. Tedy.. Nedělej soudy. Papírově je Delta prémiovou špičkou v rámci své třídy. Jediné co ji teď... v tomto momentu sráží je obecná neznámost (jediné v čem máš pravdu je to, že je Lancie v podstatě lokální značkou). Ale i to se může během jendoho roku změnit. POkud to auto bdue opravdu dobré. A není zatím důvod nevěřit.
No tvrdit, že Lancia je prémiovou špikou své třídy, to už vyžaduje opravdu odvahu... :-) Netvrdím, že nepatří do prémie, ale ke špičce má přece jen ještě daleko. Od toho jsou tu jiní hráči. Ale v čem s tebou souhlasím, že mě tohle auto jako ideální vůz pro metroše nepřijde. Naopak bych jako typické řidiče viděl mladší lidi s citem pro umění a estetiku. Minimálně polovinu řidičů také budou ženy, kterým už byla malá kabelka jménem Ypsilon a Mussa je neláká svým dodávkoidním charakterem. Takže počkejme až se nám tahle italksá šťabajzna odhalí v plné kráse naživo... ;-)
No myslel sem na ty motory... Jsou opravdu výborné... A i ta ostatní technologie je celkem in. Třeba si myslím, že na tom bude asi líp než C30 (za podobné penízeú. Ale to jsou spekulace... Nemylsel sem to tak, že je to určitě nejlepší auto ze všech... To se tak ani říct nedá... Ale v jistých věcech jistě. Už je jen otázkou cena.. POkud bude (Stačí jen mírně) pod cenou německé konkurence.. a řekněme třeba i mírně nad C 30, bude mít úspěch (samozřejmě v měřítkách Lancie), na prodeje třeba Mercdeseu třídy C, který je trefou do černého mít jistě nebude.. Ale časem....
Ono volvo C30 je tak trochu jinak myšlené auto, i když v rámci stejné třídy. Nejsou si přímými konkurenty ale dalo by se říci, že oba spadají do tzv. subprémie. Přiřadit by se k nim s přivřenýma očima dala i Alfa 147 a třeba budoucí malý Saab. Takže nechme tomu čas jak se bude dařit to se uvidí. A co bys říkal na ten sedan jak jsem zmínil níže??
Jo proč ne... Ale... Myslím, že sedan Lancie v této třídě už dělat nebude... Sedan už jedině ve vyšší třídě.. Prostě.. majestatní auto. Teď už bude Lancie (tedy i polde Luci)sedan buď jen o málo menší než Thesis... a případně ještě větší než Thesis... Je to vidět i z toho, kam bude mířit Aurelie... Tedy mnohem výš než třeba nějaká Miata...nebo EOS... (Jaguar XK a pod.)
Já bych s tou Aurelií zatím byl opatrnější. To auto je zahaleno tajemstvím, jak hrad v karpatech mlhou. Tvrdit dnes s jistotou, že se postaví takové ikoně jako je Jag bych si netroufl. Dle mého názoru se bude jednat o kupé variantu nástupce Thesisky. Tedy něco jako někdejší Kappa coupé, ovšem v mnohem sportovnějším looku.
To by mělo být ještě mimo Aurelie (něco jako CLS).. a mělo by to být na podvozku 169..., tam už je jasné, kam by to směřovalo.. To je právě to, co se uvidí.. a kam by chtěla (neříkám to s jistotou), ta Lancie směřovat. Proto si myslím, že sedan z Delty je v podstatě vyloučený, stejně tak jako nebude sedan na bázi Brava. To prostě nebude. To spíš bude CC na bázi Delty.. To asi ano, protože bude i Bravo CC. Ale sedan opravdu ne. Prostě Fiat nechce v této oblasti prostě konkurovat Němcům, protože na to nemá (ne že by to neměl technicky, ale nerentuje se to finančně). Chce ty auta dělat trochu jinak, tedy buď dražší auta (lepší varianta) a nebo levnější. Takže například u týhle delty.. Měla by být svým způsobem třeba dražší než Mercedes třídy B (ale nabídnout víc),a le zato levnější než C-éčko),a le s podobnými vlastnostmi. Nevím jestli je to srozumitelné,ale asi ano. Luca spočítal, že jedině takhle koncipované projekty dokážou vydělat dostatek peněz a nedopadnou jako třeba Vel Satis a nebo Avantime.
Papír, abych byl tedy aktuální vzhledem k tvé první reakci nahoře, ten je důležitý především na záchodě. U nové delty bude důležitý reál. Tu špičku z ní zatím nedělá nic, jen registrujeme poměrně dobrou motorizaci.
Jo, ten lokální komplex, to je vořech. A speciálně směrem k Česku takřka absolutní...
Abych ti udělal radost, tak prodejní výsledky budou dobré. To "dobré" ovšem neznamená, že bude dělat čísla Focusu. Tedy jde v této "první" generaci o to znovu vytvářet povědomí o značce v tomto segmentu. A jak říká klasik (buďme současně velkorysí) dávám lancii 10 maximálně 15 let. Myslím tím ovšem, že ta leta jí dávám na to, aby zvládla ten návrat mezi špičku.
Jo aji se s tbeou dá rozumně diskutovat.. Ale 10 let je moc... Já tak 5.
A s tím ořechem u nás taky souhlasím. Ale je mi to celkem jedno. Na Lancii jako soukromá osoba nemám, teda a resp... nemám potřebu si dělat masírku Lancií... takže mne to netrápí.... Důležité ale je aby bodovala ve velké čtyřce... A na to má dobré dispozice...i vzhledem k avizované ceně... 22 000 éček s ucházejícím motorem (tedy použitelným, ne jako 1,6 v A3 a nebo tentýž motor v podstatě v C30)
Na to, aby lidi začali kupovat značku, nestačí 5 let. Automobilka se musí uvést min. stejně kvalitním nástupcem, aby přesvědčila veřejnost, že to opravdu myslí vážně a že jeden povedený model nebyla náhoda.
Podívám li se na Audi, které se tlačilo do prémie bezmála 30 let (s masivní podporou), jsou mi tvé hypotézy docela k smíchu. Pokud má Lancia hrát prémiovou roli a konkurovat němcům, potrvá jí to min těch vzpomínaných 10 let - minimálně.
Lenze Lancia na premiu hrat nechce, oni to beru tak, ze premiou uz su,a vlastne v taliansku aj boli. Prinajmensom designom tam urcite patria, ale pred 30timi romki vstalo z mrtvych, to bolo o nieco tazsie... Ale aj tak minimalne 10 rokov lancia potrebuje, a to sa este musia snazit, hoooodne, ja by som vsak nevahal, a radsej toto nez A3...
No, nechci nic rikat, ale prozatim realita ukazuje pouze to, ze typicke auto pro metrosexualy je Golf v lepsi pripade GTI s nalepkou No fear na zadnim skle ;) Nechci ti brat iluze, ale asi zijeme v jinych svetech, no ;)
S tím luxusem musím souhlasit. V podání Lancie se v některých modelech jedná o pseudoluxus.
Nevím jestli zákazníci budou slyšet na "kůží obšitý interiér Fiatu".
Luxus se dělá jinak. Ten musí být vyjímečný. Vylepšená kopie nestačí, chce to originál.
Zákazníci u těhle aut slyšej přesně na ty věci, jako je "kůží objetý volant", toho bych se nebál, ale spíš, že v prodejnosti poberou jen pár skalních "fiaťáků", než někoho od VW, nebo frantíků.
Audi je tiez iba vylepsena kopia VW,mozete hovorit hocico,ale porovnavajme,A3 neni na tom lepsie s tym luxusom,a ked niekto tvrdi opak, tak v tom aute nesedel,je maximalne onanista pred compom.A ked uz napaditost vs sed... tak radsej beriem napady a zaujimavost.
Problém je, že nikdo z nás v tom interiéru neseděl, takže nemůžeme objektivně říct, zda to působí lacině jako pseudoluxus nebo Lancia udělala luxusní zdařilý interiér, nevíme, jaké materiály použila, jak to působí naživo. Víme, že interiér vychází z Brava, ovšem dle mého tam je rozdílů víc než dost na to, aby to nebylo chápáno jako "kůží obšitý interiér Fiatu", nehledě na to, že na fotkách je jistě nějaká vrcholná verze s kůží a max výbavou, Delta bude jistě i s látkovým interiérem ;-)
Bože brácho, kde ty na to chodíš.... >:D >:D Ty tvý hlášky mě vždycky dostanou - neduživej brojler, šifonový fiží, odbarvené tupé a králíček azurit.... >:D >:-[] Nebylo by tam něco o zařízlejch tangách a podvazkovejch kovbojích??? >:D >:-[]
V teplákách s ledvinkou na břiše, zlatej řetěz kolem krku, kopyta od najku vyholená hlava a odbarvená vyprsená bloncka (samozřejmě na vostro) vedle... >:-[]
Co máš furt s těma tangama? I když o nich nepíšeš, tak já neznám ni metrosexuálního chalpa co nosí tanga. Přiměřenost není symptomem dnešní doby. A dokonale se zrušit, to není umění. PS. Lancia rozhodně není "metrosexuální", chybí jí totiž "technicistnot", resp. to, že to není německá značka, tudíž se u ní jakoby nepočítá s kvalitní, či lépe - nadřazenou technikou. A to je věc, která charakterizuje hranici proč není to které auto metrosexuální. Když se zeptáš kterýhokoliv zdánlivě metrosexuála, tak on si rozhodně bude připadat jako chlap. Tudíž i jeho výběr auta bude podřízen tomuto pocitu. Protože tedy nechce auto vyloženě ženské, ale zase je "uhlazený", resp. nemá nijak zvlášť vyhrazený názor (ne jen na auta), ale zároveň má v sobě zbytek lovce, tak vybírá. A nakonec vybere. A TY SI NEPŘEJ VIDĚT CO. Ano, opravdu, nejvíce metrosexuálním autem je Audi. Jmenovitě bych to viděl na A6 a TT. Je to jen úvaha, ale troufám si tvrdit, že takhle to chodí.
To je ten co má sex v metru, tos nevěděl? Nedavno si mně vysvětloval jak psát EncIklopedie a najednou tohle nevíš?
Pro GTI-ho a jeho podpaží: Tak s tebou bych nechtěl trávit čas někde v uzavřené místnosti v tomto parnu, ani gelový antiperspirant by to nespravil, ještě napiš, že si nestříháš nehty na nohou a bude to komplet.. :-(
Jenže ty se holíš, protože tě to naučila maminka. Když se narodil GTI, tak se nosily dlohý vlasy i mezi nohama a tyhle novinky se u starýho pardála těžko přijímaj.
Holit sa v podpazusi je, ako A2 spravne poznamenal, METRO, pretoze to standardne robili zeny.
Len vysvetlim pojem Metrosexual: pojam vychadza zo slova Metro, ktore sa v minulosti pouzivalo na oznacenie oblecenia, kozmetiky atd. vhodneho pre obe pohlavia. Dnes sa na to pouziva vyraz unisex a metro zostava vyhradene pre oznacenie muzozenskej sexuality. Metro je chlap co sa sprava ako zena ale nie je to buzna (citaj homosexual), puziva zenske naviky, v podobnej miere kozmetiku (co chlap pouziva minimalne), odchlpovanie, holica (pardon kadernika), znackove kvalitne oblecenie (teda hlavne nech je jasne ze je drahe) a hlavne ma spolocny jav s zenami-chce sa pacit a chce aby mu zavideli jeho "krasu". Oh a este telefon musi byt znacky Nokia, resp. po novom iPhone, auto zasadne Audi (povacsine A3SB, majetnejsi Q7), BMW (vacsinou rada 1) a ty chudobny aspon to Polo.
A2, si metro? Nie, tak prestan s nezmyslami ako holenie sa inde ako na tvari, prestan pouzivat tie vonavky, ver mi ze miestnost plna vonavkarov je daleko neprijemnejsia ako miestnost plna robotnikov zo stavby po sichte...
volakedy volakedy... sa ani ženy neholili, tak by sa nemali ani dnes podla tvojej tézy :no: svet sa meni a prisposobuje. a ver že miestnost plna robotnikov po šichte je proti vonavkárom dobrý hnus ;-)
Ale notak, tohle přece není auto pro chlapa ;-) Což myslím v dobrém slova smyslu, elegantní módní doplněk moderní emancipované ženy. Ideální šperk pro manželku (nebo registrovaného partnera).
Ten design je opravdu překrásný (nemyslím to ironicky), akorát jaksi není pro nás chlapy :-)
Pane přiměřeně podprůměrný GTI! Lidový Woze Golfe? Ty jsi nějakej celej přiměřeně průměrnej,přiměřeně průměrně slušnej, přiměřeně průměrně ostrej, podprůměrně vzdělanej, hloupě vtipnej a prasácky chlípnej, že? Já si ještě pamatuju ty doby, kdy "chlapi", které ty popisuješ v prvním odstavci,elegantně věnovali kytici růží a byli u toho dokonale zrubaní na plech.Já se vůbec nedivím tomu, že nemáš rád italské auta, důvod je prostý, Itálie opravdu a díky jí za to nepotřebuje smraďochy s bobrem pod paží, kteří si vycintají svých pár v ušmudlaných a upocených hadrech, týden starých a tvrdých fuseklích ve IV cenové, co pak přijdou do svého páchnoucího brlohu a musí fungovat, že? Ty víš o čem mluvím moc dobře. Ty jsi tak nepřiměřeně podprůměrný, že vše, co se jakýmkoliv způsobem odlišuje a vyčnívá je pro tebe nebezpečné.Tak si každé ráno zajdi na městskou hromadnou dopravu a upaluj na směnu. Itálii stejně nikdy nepochopíš a tvé přihlouplé výplody mají u Fiatu, Alfy Romeo a Lancie v zadní části těla.
Měj se jak chceš a nezapomeň se občas umýt, převléct a zrubat ať můžěš věnovat růže a zpracovat doutník za 10Kč,- z tvojí přiměřeně drahé trafiky.
P.S. Nereaguj na to odjíždím novou Lancií Delta na měsíc do Itálie k Jónskému moři,tak na diskuse nebudu mít čas ani prostor. Ozvi se až začátkem července. Dík Griso.
Někdy si tak říkám, proč se vždy najde nějaký zneuznaný blb a milenec svého "ůna", má potřebu si založit nový nick a všem ukázat svojí "inteligenci", jak jede 48 hodin Karosou do Bibióne v Itálii s Homecreditem na dovolenou.
Chlapče, až otevřeš svojí další dávku s Hamé Babice někde v příkopu u dálnice, tak si vzpomeň na svojeho fiátka, kterej tě nikdy neodveze k moři, leda tak do pr.ele! ;-)
Já jsem ani nevěděl,že to jde tak prima zorganizovat. Ještě, že jsi mě poučil. Je poznat, že turistiku na tento způsob znáš velice podrobně a dobře, akorát směrem Chorvatsko. Ještě jedna drobnost pro přiměřeně podprůměrně vzdělaného, Jónské moře najdeš v Kalábrii a Bibione je úplně v jiné části, ale to už necháme na tvém samostudiu, pokud vůbec tušíš co to je. >:D
Tak aspon to pdopazusie by neuskodilo holit, a potom aj namazat niecim,alebo vacsine cechom ja nakodovane geneticky ten smrad? Ako teraz nikoho nechcem urazit, ale to co sa deje v MHD aj rano okolo 7-8, to je hroza... Vsak iba zacina den, ale to je pravda, ze vacsina cechov deodorant nepozna... Hovorim, este raz sorry,ale koho sa to netyka,urcite si z toho nic nebude robit...
No a mimochodom, radsej uz takehoto metrosexuala, nez nudnu krabicu z dokonalych makcenych plastov. Najlepsie je, ze sa nemusim bat, ze niekedy snad golf bude vyzerat tak zaujimavo, a predom Ti poviem GTI, predaje si mozes strcot kam chces, aj tie keci o apostoloch, lebo nie som priemerny, nie som konformista, ani znudeny kvazimanager...
Nechci sem moc lézt, ale jednu poznámku si nemohu odpustit. Jde o to, že ten twinturbo motor od Lancie už není "jen na papíře",a le už půl roku jezdí jak již naspáno v Saabu a Cadillacu. Fiat jen bude používat jeho silnější verzi.
Nikde jsem nepsal, že dýzlové twinturbo je jen na papíře, k němu jsem pouze poznamenal, že o něm Fiat mluvil skoro čtyři roky než ho ukázal. Motorem, zatím jen na papíře, je to benzinové twinturbo nebo už snad v něčem funguje?
No po velice pohledném hatchbacku Delta bych si uměl velmi živě představit i sedan se znovuzrozeným jménem Lybra, Dedra anebo Prisma. Rozměrově jako Alfa 159. ;-)
Zajímavá a bohatá diskuse na to, že Lancia prodala dle SDA 11 nových vozů za 5 měsíců roku 2008...v Česku :-! Tolik OT a nyní k věci: nádherné auto,v pořadí druhé italské za poslední měsíc,co se mi líbí a doma by u holek prošlo.Už studie v roce 2006 na Mondialu byla moc hezká.Tohle má vyváženější a proporcionálnější tvary. :yes::yes::yes:
Á, pán se snaží být vtipný, namísto toho ze sebe dělá většího vola,než asi je.Ty znáš moji ženu a dceru?To bych se dost divil a jstli holky s VŠ,jedna už 17 let je OSVČ,druhá si v naprosto odlišné branži vyřizuje živnosťák,pak malá rada-řeš svoji hlavu.Čím budou jezdit nechej laskavě na nich.Nemohu za to, že se jim Golf nelíbí, ani jako sport jej nemají rády,neb on golf není ani pořádný sport,když dojde na věc,že? :-!
Však já to na nich nechám, asi stejně, jako to musíš nechat ty. Jsem rád, jaký máte krásný rodinný poměry, takže počítám, že máš taky VŠ, nebo aspoň ten živnosťák, jinak by si měl doma peklo, co? >:D S tim Golfem ti to věřim, proto taky brousíte Rendly na Klébrech, ne? >:D
Zas bych to neviděl tak tragicky. Podíváš se na první generaci Audi TT a vlastně vidíš A3. Co A3, vidíš Golfa IV.generace. A jasně, ještě New Beetla. Pak bych ovšem neměl zapomínat ani na Boru a Toledo, Leona, Octavii... Hmm, ale postavit švihácké "prémiové" kupé na podvozku rodinného pekáče, který býval ověnčený motorem s 44kW a má problémy s vyšší dálniční rychlostí?
Píšu to s nadsázkou, Octavia je samozřejmě dobrý vůz. Ale ty bys neměl zapomínat, že podobné praktiky nejsou ani v prémii ničím vyjímečným (zvlášť u automobilky, která se potřebuje postavit na nohy) a že Stilo rozhodně nemělo zdaleka špatný podvozek.
Možná by jsi měl vědět, že kečup by Ital nepozřel a pravděpodobně ani neví co to je. Když tak pouze loupaná rajčata ve vlastním šťávě. To jenom pro doplnění pro velké znalce Itálie a italských aut.Pravděpodobně budeš vzdělaný a uznávaný znalec automobilového designu.Hlavně ten výraz, ten se teď hodně sleduje!
Myslíš pastu na zuby nebo pesto? Nejde ani o to být nějakej chytrolín, ale naštve mě, že spousta "znalců" zde popisuje italskou techniku a design aut dost nevybíravě a vsadím si na to, že to dělají pouze z nějaké setrvačnosti a nechtějí vidět nebo toho nejsou schopni.
Nahore vidime visualne velice povedeny vuz. Jiz studie priletla jako blesk z citeho nebe. Po ni je zde s hromovymi motory nova Delta.
Velice pozitivne vnimam, ze se Lancia nesnazi navazat na sportovni uspechy starsiho modelu. Zde je nova luxusneji pojata Delta, ktera se smele muze postavit vsem jejim konkurentum. Motoricky je dokonce predci.
Palec vzhuru za velice vyvazeny a vkusny design. Dva vzhuru za vynikajici nabidku motoru.
Jako ten vzhled je fakt zajimavy. Ale dokonaly by byl, kdyby ten predek nebyl tak strasne "nastvany a nazubeny". Ten zadek je takovy jemny, hezky, obly, elegantni, ale ten predek mi s tim zadkem proste neladi. Ale rozhodne je to velice zajimavy design. Italove i kdyby delali strasne spatna auta, tak designy budou mit vzdycky zajimave. Dodnes s nostalgii vzpominam na nase stare Punto >:D . Ale co se mi na te Delte nelibi je palubni deska. Premiove auto by nemelo prevzit palubku mainstreamu a jen ji trochu jinak obarvit a dat jina tlacitka. Nevim, jake jsou materialy, predpokladam, ze budou velmi kvalitni, ale prilis luxusniho dojmu tedy ve me ta palubka nezanechala. Je to skoda, protoze vzhled je zajimavy a motory jsou opravdu skvele. Takze jen skoda toho interieru, jinak se mi to auto docela zamlouva a to nejsem zadny milovnik italskych aut, ja rad nemce - Audi, ale kdyz se mi neco libi, tak nehledim na to, odkud to je.
Ja si myslim, ze ona je nechce predcit. Italove tu svou premii (i kdyz v kontextu ostatnich zemi a jejich automobilek Lancia podle me premii zatim neni) pojimaji trochu jinak. Jasne, ja bych treba sel do A3, ale ta Delta je velmi zajimava. Je to neco noveho, neco co ozivuje automobilovy prumysl. Takovyto design bys hledal jen u mala aut v soucasne dobe. Interier - palubni deska, se moc nepovedla podle me, ale to je jen muj subjektivni dojem. A motory jsou velmi zajimave. Ten, kdo ma rad italska auta si rozhodne prijde na sve ;-)
No podivej se na to, jaka se delaji auta v dnesni dobe. Jasne, kazde auto je unikat, ale zadna vetsi znacka, ktera dela seriova auta, nema asi tak extravagantni a zajimave designy jako Lancia. To, ze mam trosku vyhrady k tomu nazubenemu predku neznamena, ze me ten design nezaujal a ze se mi nelibi. To, ze ja bych bral A3 je u me, jako velkeho fanouska Audi docela jasne, protoze nejsem tim fanouskem pro nic za nic. Proste se mi libi ve vsech smerech a proto bych samozrejme uprednostnil v teto tride A3. Ale toto je italske auto, italove pojimaji auta jinak, francouzi jinak, nemci jinak, japonci jinak. Italove se snazi zapusobit hned napoprve rovnou na city, na srdce, vyvolat emoce. A to se teto Lancii, aspon tedy u me, rozhodne dari. Nevim, jak dobre to bude jezdit, jak kvalitni bude zpracovani, jaka bude spolehlivost, to se ted jeste neda rict, ale i kdyz se ti ten design treba nelibi, tak nerikej, ze to neni zajimave ;-) . Jasne, koncepty jsou vzdycky krasne, protoze jsou futuristicke a muzou si na nich designeri vyradit. Ale na to, ze to je seriovka, tak vypada velmi zajimave, podle me. :yes:
Diky. Shodnout se nemusime, ruznorodost je dobra. Kazdy ma rad neco jineho. Me si proste ziskalo Audi. A muzu se zeptat, co bys bral ty v teto tride z premie a z mainstreamu? V premii bych tedy ja bral, jak uz bylo receno, tu A3 a v mainstreamu si Hondu Civic (krasny design, opravdu nestarne, uchvatny vzhled fakt, velmi zajimavy futuristicky interier, velmi dobre motory a co jsem cetl, tak i velmi slusne jizdni vlastnosti) nebo VW Golf (spolehliva, kvalitni klasika, podle me)
BMW 1 je zajimava. Nevidam ji moc casto, ale je to podle me asi nejzajimavejsi BMW spolu s 5. C 30 jsem videl jednou a moc me neuchvatila. Ale zase jde jen o muj dojem. Focus jsem s novym faceliftem videl asi predevcirem poprve a je pekny, ale mne se libi porad i ten starsi, nefaceliftovany. Bravo je krasne auto. To se fakt povedlo. Bratranek ma jeste stare Bravo, ktere bylo predchudcem Stila a i to je proad hodne zajimave. A kdyz jsem mu rekl o tom novem, tak ho rovnez uchvatilo. Italove proste design umi. Treba Grande Punto je podle me nejhezci male auto. Takokve roztomile Masserati :-D.
Modernizovaný Fok se mi líbí víc. Ve firmě z nich teď udělali flotu a ve stříbrné jim to sekne :yes:
GP je super, ale je trochu malé. No taky to je malé auto >:-[]
Mne se Focus libil vzdy. A ta minula generace snad jeste vic nez tato. GPcko je fakt roztomile. My jsme kdysi meli stare Punto, to byla snad prvni generace. Punto vychazi z Una, ne? To melo jeste takove ty siroke svisle zadni svitilny. Na to mam krasne vzpominky z detstvi, jak jsme s nim jeli do Italie a tak. Bylo to skvele auticko.
Jn, Fiat mel docela nabehnuto na slusnou karieru na konci 90. let. Punto, Bravo, Brava, to byla velmi pekna auta. O Brave jsme dokonce uvazovali po Puntu, nakonec ale, navzdory memu nazoru, zvitezila Thalia. >:D. Ale meli jsme ji se 100 konovou 1.4, takze to bylo taky slusne vozitko a nikde nas nenechalo. Jako ja Fiatu fandim, uz jen kvuli krasne vzpomince na nase Punto, prvni normalni auto - predtim jsme meli Skodu 125 >:D Treba ja nemel nic ani proti Stilu, ale nebyl to proste Ital, to slo videt na prvni pohled. Ital nenabidne komfort jako Nemec, spolehlivost jako Nemec, kvalitu jak Nemec a proto, podle me, musi zaujmout designem. Itaska horkokrevnost v extravagantnich linkach designu, to je to, cim italska auta musi lakat zakazniky. On ten prvni dojem z auta pak navodi takovou pozitivnejsi naladu a clovek lepe hodnoti i zbytek. Libi se ti design, pak uvidis interier a reknes, ze taky pekny, i kdyz znas i mnohem lepsi. Aspon ja si to myslim, ze to nekdy muze takhle zafungovat.
Ono ve své podstatě si italské a německé auta ani nekonkurují. Ten komu se líbí německý styl designu nezvolí italský a naopak.
P.S.: kdyby tady někdo věděl o dobrých stránkách o limuzínách ZIL a ZIS byl bych vděčen. Konečně sem se dostal ke psaní blogu o nich >:-[]
No fakt jsem zvědav.. na českých webech jsem se dneska dočetl blbostí. Ani je nenapadne si své data zkontrolovat třeba na oficiálních stránkách ZIlu ;-\
No jo, možná spoléhaj na to, že je to pro běžného člověka natolik exotická záležitost, že na detaily se nehledí. Mě teda osobně mnohem víc fascinujou nákladní auta ZIL a podobné kolosy od MAZu a dalších ;-) Tak kdyby se Ti chtělo něco sepsat o tom, to bych si velice velice rád početl! :yes:
Ano, tohle a tomu podobné potvory na minimálně 8 kolech...Největší jsem viděl tuším 16x16, a to je už pěkný ;-) Nevim jestli je to na youtube, kdyžtak to tam dám...Byl to teda snad jen prototyp, ale pořádnej :yes:
Jj, to je pravda. Nemci udelaji auto, ktere je takove chladne, elegantni uz na prvni pohled. Ale to me prave na nemcich pritahuje a obzvlast prave na Audi - ten chlad, ta elegance, ta nemecka preciznost, smysl pro detail. Ital udela auto, ze ktereho mi najednou zacne srdce mlatit 2x vic. V tu chvili me nezajima jeho zpracovani, nic, jen ten uzasny horkorevny italsky design, ktery proste chytne za srdce.
Jn, tak v pohode, kritika je v pohode, kdyz vychazi z rozumnych argumentu. Ale kritika typu - je to VW, je to spatne, je to japonec - je to spatne, apod., to proste neni kritika, to je zaslepenost, podle me. Neni to tak davno, co jsem videl nove C. Pusobilo na me tak nejak "stare". Nevim proc, cekal jsem, ze je vic dynamicke. Ale videl jsem ho asi 2 sekundy, moc jsem si ho neprohledl. Ale na fotkach se mi rozhodne libi, tak snad si ho nekdy budu moct prohlednout dukladneji a zmenit nazor k lepsimu. Jinak Mercedesy se mi vzdy libily, pekna auta.
Minulou generaci mam docela skouklou, protoze stoji u nas u baraku. Jo, ta byla moc pekna. Ta nova vyznava novy designersky styl Medaku, ktery je charakteristicky pro nove Mercedesy. Nevim, nedokazal bych je srovnat. Hlavne taky proto, ze tu novou jsem v realu videl fakt jen kratce.
Bože tys .. průměrně inteligentnímu čtenáři dojde, že tím chci říct následující : A3 mi nic neříká, ale neupírám mu jeho techniku, zpracování, materiály apod. Chápeš? Asi ne, ale už jsme si zvykli
Jj, o tom je Audi. Bud si je zamilujes, nebo te nechaji uplne chladnym. V kazdem pripade si ale myslim, ze at ma nekdo nazhor takovy, nebo takovy, tak nemuze rict, ze by to byla nekvalitni, spatna auta(to nerikam na tebe ;-) ). Taky se mi nelibi nektera auta, ale take o nich nerikam, ze jsou spatne.
Aha. V 90. letech jsem zpocatku nebyl na svete, pak jsem poslouchal Toma a Jerryho a Dadu Patrasovou na LP, pote jsem presel k Maxipsu Fikovi, Machu a Sebestove, Brouckum, Bobovi a Bobkovi, Hurvinkovi, Alibabovi a dalsim na kazetach. A ke konci 90. let jsem zacal chodit do skoly. Tenkrat mi jeste Zdenek Izer moc nerikal >:D
hh ;-) Fajne jsme pokecali, ale ted uz si jdu lehnout a spat. Jsem unavenej a zitra vstavam brzo, bohuzel :'-( . Dik za peknou diskuzi. A drzim Lancii palce. Uz jen za to, ze se neboji udelat opravdu originalni design :yes:
Nechcem sa príliš miešať do obchodnej politiky Fiatu a VW, ale je tu rozdielny jeden dôležitý moment. Fiat do Lancie Delta, nepochybne krásneho auta, dal to najlepšie z motorov, čím momentálne disponuje. VW do nepochybne momentálne najkrajšieho auta firmy Seat, Seatu Ibiza dal určite to najhoršie z motorov, ktoré má k dispozícii, a to vraj chce Seat postaviť na nohy ako športovú značku koncernu. A aj keď ide o rozdielne triedy aút v portfóliu koncernov, prístup Fiatu je určite minimálne serióznejší, ako pristup VW. Napokon aj nová Fabia doplatila zrejme na podobný prístup VW v otázke podvozkovej platformy.
Nabídka motorů je opravdu skvělá a to auto má určitě potenciál. Jen to nesmí Fiat zabít přehnaným očekáváním a tedy cenami. Lancia si svoji cestu musí pěkně vyšlapat, protože dnes je téměř zapomenuta.
No podle mě ani neočekávali, že tady prodají moc kusů Musy a Y. Spíš chtěli být připravení a mít tady fungující zastoupení na to až budou uvádět novou Deltu. Svůj předchozí příspěvek jsem ovšem psal v celoevropském kontextu. U nás to bude mít Delta určitě ještě težší než jinde v Evropě.
trochu od tématu, ale dneska jsem poprvé (náhodou) viděl nového superba a vypadal ještě blběji než na fotkách, asi jako lidově čínské auto pro střední vrstvu, stará Volha proti tomuhle byla designový skvost
A já ho viděl myslím předevčírem, ze všech stran jsem si ho obešel, obhlédl, i dovnitř jsem se podíval, a mě se moc líbí. Hlavně zepředu, to vypadá velice povedeně. Z boku má linii střechu trochu "hrbovitou", ale nijak zvlášť výrazně. Zadek taky mi padnul do oka...malou výtku bych měl k trendu posledních škodovek a to "být o chloupek užší, než by mi bylo milé", to platí zejména u Fabie, u Superbu to není tak do očí bijící, nicméně mohl být trochu podsaditějších a rozšafnějších tvarů ;-):yes:
Že by konečne chcela nadviazať na dôstojný odkaz minulosti? No na to už je skoro po funuse, Taliani zameškali už skoro všetko, čo sa dalo. Obdobie od HF Integrale po dnes sa dá nazvať obdobím agónie, z ktorej sa (snáď) spiaca krásavica prebúdza.
Čo k tomuto autu - dizajnovo je perlou v mrakoch viac či menej konzervatívnej konkurencie. Dýcha z nej aura osobnosti, aristokrata medzi plebsom. Informácie o motorizácii tento dojem ešte živia. Predĺžený podvozok Brava sa zdá byť tiež sľubným prínosom. Očakávania vzbudzuje veľké. Zatiaľ nezodpovedanou otázkou je, či ich dokáže naplniť. Ukáže čas.
Okrem fotiek som novú Lanciu videl iba raz, síce nie celkom zblízka (na podstavci ako exponát bratislavského autosalónu), ale dosť na to, aby ma svojimi tvarmi uchvátila. Je úplne iná, ako všetko, čo možno bežne stretnúť na cestách. Človek akoby automaticky zabudne na pratické stránky, bezpečnosť, priestor a všetko to, čo hľadám a hodnotím pri zoznamovaní sa s akýmkoľvek novým autom. Iný svet. Ako som už vyššie spomenul - dojmy len tie najlepšie. Ostáva počkať, či zostanú iba dojmami, alebo presvedčí aj reálne.
1.Vieš čo slovo "Aristokracia" označuje? Skús pozrieť do slovníka.
2.Písal som to už X-krát, a napíšem to znova. Prečítaj, POCHOP TO, a až potom reaguj.
Jsou auta, na které když se podívám tak mě zajímá spotřeba, výkon a kufr. A pak jsou AUTA, které když člověk spatří zajímá ho jen jediné - BUDE MÉ? Tyto AUTA jsou aristokraty, a tyto AUTA umí udělat jen málo automobilek, ale každé se to jednou povede. U nás byly v poválečném období jen tři takové auta : TATRAPLAN, 603 a FELICIA.
Prečo na moje príspevky teda reaguješ, keď im nerozumieš? Bude lepšie ak sa zdržíš, sú tu mraky iných, ktorí mi rozumejú, a ak nie, tak mi to slušne napíšu, a s ktorými komunikujem oveľa radšej lebo ma nebudú označovať za tupca, ak nepochopia, čo sa snažím povedať. Kapišto?
Náš trh neni na žádný "experimenty" a už vůbec ne v designu zvědavej, lépe řečeno stavěnej. Je tu slabá populace metrosexuálů, jak je výše zmiňováno. Češi a Slováci jsou "zaprděnci" a ve většim měřítku si nekoupí nic, co by je odlišovalo od souseda. Ostatní trh je asi jinej, ale ta Delta se bude nejvíc prodávat doma. A to je málo, hodně málo oproti třeba Škodovce. A Fiat ani nemá prachy na expanzi jinam.
Bohužel. Dneska na Autotecu se k Subovi nešlo prodrat. Pravdou je že, i když jsem onen pavilon prolezl skrz naskrz tak Škodu jsem přehlédl, holt je neuvěřitelně nenápadná. Musel jsem ji hledat u konci obhlídky na informacích 8-s
A co na Sub? Otec to zhodnotil asi takto: "Hmm, vedle C5 ani nestála.."
Když jsem dneska valil z Brna, tak říkám mamině...hele to je ten novej Sub! Musel jsem zbrzdit, nechal ho předjet a mamina říká: ten zadek je jak nějakej ten hůndaj? nebo jak se to jmenuje... (neni znalec aut) ...předek docela ujde. Nakonec jsme zkonstatovali, že za 6ti kilo to jde. Pak jsem se jí snažil vysvětlit, že "aby to jelo" přijde asi na 1.4 mega, tak se vrátila ke svejm dámskejm časákům... >:D
Vpodstate presný odhad, len by som ho doplnil. Náš trh našťastie nie je pre nikoho kľúčový, ani pre z prachu vstávajúcu automobilku. Napriek tomu si myslím, že pár týchto Lancií u nás na cestách uvidím, rovnako ako stretávam občas Lanciu Musa alebo malý Y.
Že sa bude predávať najmä doma je isté a logické. Talianskemu chápaniu auta majú najbližšie práve Taliani, práve tak ako nemci najradšej kupujú nemecké autá a Francúzi francúzske. Nie je na tom nič divného, ani pre danú značku ponižujúceho.
Lanciu by som so Škodou vôbec neporovnával. To akoby si porovnával značkové vína s tými, čo sa predávajú v 1,5 litrových PET fľašiach...
Přesně tak jen dospělý člověk přemýšlí nad tím, jak vyhnat prašnost a smrad z měst. Dítě ne, dítě nasává vůni benzínu (bohužel i nafty 8-s ) a žije jen plechem.
Já to myslim v kotextu se škodou, že nejsme zanedbatelnej trh pro ní, ale valej toho hodně ven. VW taky i ostatní, ale Lancia tolik ne. Ostatních produktů Lancie jsem si u nás nevšimnul vůbec. Skoro ani jejich comebacku. Líbí se mi designem, ale to je všechno. Italský auta jsem si v životě užil dost a doufám, že už nikdy >:D
Jak psal výše Klaudius, Taliáni kupují především taliány, němci němce, frantícy frantíky, tak i my Češi kupujeme české auto, tedy Škodu.Je to pro ni u nás domácí trh, tudíž logicky nezanedbatelný...Lancia byla na vymření, teď se teprv začíná "vracet do volné přírody" ;-) Je vidět Phedra, občas Musa, trochu i Y, ale jinak pár Anglických platidel, jedna Teze a tím to končí, Lancia se potřebuje vrátit k nějakým slušným čílům v prodejích, a nová Delta jí má k tomu pomoct, nemá porazit v prodejnosti Golfa s Focusem dohromady...oslovuje pouze určitou cílovou skupinu, nikoliv široké masy. ;-):yes:
Jasně... metrosexuály Evropy >:D >:D Jenže Lancia nema charisma a image na maloseriovost, jako Ferrari a na velkoprodeje je jí jméno k hownu. Tak co s tim? Nic. Jen uvidíme, jak to dopadne.
Jasně, jak to dopadne, to nevíme nikdo..Já neměl na mysli malosériovost, jak ji známe třeba...třeba...třeba v podobě Maserati nebo podobné značky. Lancia, a v tom se myslím shodneme, nemá na to být v počtu prodaných kusů automobilů v Evropě v dohledné době na špici. Nemyslím, že by u Lancie, potažmo u Fiatu doufali, že Delt se bude prodávat 200 000 ročně. V kolik doufají, to si odhadnout netroufnu. Ale jde asi o to, udělat hodně zajímavý (=dobře zapamatovatelný), částečně sportovní, částečně luxusní automobil, kterým se zapíšou do povědomí jako solidní značka. Čili budování základů budoucího úspěchu. Tak to chápu já...
Lepší Fiat ...v uvozovkách..Mase a Ferrdu bych do toho netahal, je to jiná liga. Tim, že maj prodejní síť a servis a je to vlastně pořád to samý, jen s jinym logem, tak něco prodaj, ale já si myslim, že poberou spíš jen pár kupců, co by stejně koupili jen Fiat, nebo Alfu a motaj se v těch italech pořád dokola.
Ty jsi chytrý.Škoda, že jsi viděl "Mase"a "Ferrdu" a korát v časopise, ovšem píšeš jako kdyby jsi je měl v garáži, ale to se NIKDY nestane, naštěstí. :-!
Vidíš, já třeba Mase a Ferrdu viděl maximálně na ulici, když byl dobrej den tak i na ulici při jízdě a nemyslím, že by mi to nějak výrazně pomohlo oproti těm, co to znáš jen z časopisu ;-) V Mase a Ferrdovi se jen tak člověk nesveze..Je to jiná liga, já Mase uvedl výše jako příklad malosériovosti, nikoliv jako paralelu k Lancii..
To je docela pravděpodobné, že největší skupinou zákazníků budou příznivci italských aut, především toho Fiatu. Lancia (Delta) se rozšíří, budem jí potkávat na ulicích a lidé od Fordu, VW, Oplu, Toyoty,... si budou říkat: "Ha, docela pěkný a hodně zajímavý auto, co to je? Hm, Lancia, to už jsem někde slyšel, to si budu muset pamatovat." O tohle Lancii myslím jde, nikoliv vyloženě agresivně atakovat prodeje výše zmíněných značek. Jak tu na diskuzích často slýchám slovo mainstream, do toho se Lancia neřadí, právě na rozdíl od těch výše jmenovaných.
jenže její vývoj byl ukončen v půlce padesátých let. Ta pauza trvala až do roku 1996,tedy příchodu Octavie. Musí si svou pověst vybudovat znovu!
Ale opět si potvrdil, že neumíš chápat psaný text, psal jsem o současné Škodě :-!
Nechápeš ho, každý den nám to dokazuješ! Dokonce i několikrát denně! A ano, po Vítězném únoru se Škoda rozdělila na dvě značky - Škodu Plzeň a Škodu Mladá Boleslav.
COŽE? Ty si tady z nás děláš *? Bez plzeňské Škody by nikdy nevznikla ta mladoboleslavská! >:D
V padesátých letech udělali komanči z aristokrata jakou byla Škoda (mluvím o automobilce) bezzemka a přestěhovali ho do bytu 1+kk, když v něm povolili výrobu jen lidových vozů především pro vnitřní potřebu. Až do roku 1996 vyráběla vozy průměrné, někdy až podprůměrné. Škoda si svoji pověst musí budovat pěkně od začátku a krůček po krůčku.
Sve koreny vidi skodovka prave v L&K, coz nelze poprit. To ze ji v dobe krize koupily Skodovy zavody, znamenalo pozue zmenu jmena. Ovsem je pravda, ze vlada z vychodu dodrbala co mohla. Nicmene, jeste prichodem 1000MB byla skodovka velmi moderni. Samonosna karoserie je sice vynalezem prave Lancie, ale Skodovka byla taky jedna z prvnich, ktera sla v techto stopach taky. Svuj boj prohrali az s uvedenim skody 100, protoze uz tehdy mela prijit nova koncepce, btw. v tom byla kooperace prave s fiatem >:D Dneska by tady ti sasci mluvili dost jinak, kdyby to tehda vysla a GTI by byl italofil, to by bylo pokoukanicko >:D >:D >:D:-!
Mno hlavně že Ty to korunuješ shrnovačkou, aby ses podobal GTImu a tím originálně reprezentuješ svou dědinu ;-) Souhlasím, že Škoda se nedá přirovnat k vínu v PET-flašách, z toho už vyrostla a dozrála, teď už u nás děláme poctivá stolní konzumní smšsná vína, ovšem v klasických zelených skleněných lahvích. O třídu výš ;-):yes:
ty Klaudiovi nesiahas ani po clenky. Snazis sa kopirovat GTI-ho a tym si k svojej ubohosti pridavas este aj totalnu trapnost! Ty a aj GTI ste totalni trapkovia, jazdiaci na zhrdzavenych Favoritoch a slintate nad kazdou Fabiou.
Skodovka je tercom posmechu uz aj redaktorov ;-);-)
[odkaz]
Pozor, GTI rozhodně nejezdí na "hrdzavém Favoritu"...GTI je jednostraně zaměřený fanda jedné značky, takových je tu spoustu a přestože má hodně hodně specifický "styl", tak jako takového bych ho bral. 507 je oproti němu troska, snaží se mu podobat, takže nakonec působí velice trapně v součinosti s tím, že nedosahuje zdaleka intelektuální ni jiné GTIho úrovně. Jinak řečeno, s GTIm se dá za určitých okolností bavit, s 507 ani za určitých okolností ;-) Jdu si nalít čistého vína ze škodovácké PETlahve, musím zajet do města... >:-[]:yes:
Ano! To je moje "moudro", kde si myslim, že se bude potácet potencionální kupec italského vozu v kategorii Alfa,Fiat a Lancia. Zároveň se tímto omlouvám všem zákazníkům firmy Piagio. >:D
Piaggio >:D:yes: Bacha na ně tady ;-) Potenciální kupec ITALSKÉHO vozu se bude rozhodně potácet v těchto vodách, ale potenciální kupec VOZU do těchto vod zabrousí občas také, i když asi méně často, než by bylo italům libo...Kupci Delty se nebudou rozhodně profilovat pouze z řad řidičů Fiatů a spol...
Ja si radsej viem predstavit metrosexuala v takej A3ke, alebo bmw 1, ako v tomto aute, totiz im ide o image... Lancia neni in, neni image-hit, tym padom to neni nic pre pseudobuzikov, toto auto moze pochopit iba sofistikovany elegan v tom klasickom pojati, a elegan neni metrosexual.
Dneska jsem viděl naživo novou ibizu, docela mě překvapilo, že jí mají už i v Kolíně v Seatu :-) A musím říct, že zvenku vypadá mnohem lépe než na fotkách! Jak se mi na fotkách nelíbila, naživo vypadá exteriér velice pěkně! Škoda že měli zavřeno a byla za plotem, takže více poznatků jsem si neodnesl...Škoda těch špičkových motorů...které tam nejsou ;-\ Seděl jste v ní už někdo?
Jak na to tak koukám, tak mám dobrou zprávu pro budoucí majitele Delt. Po bouračce můžou ušetřit zakoupením dveří nebo bočních oken po C sloupek z Fiatu Bravo... ty asi budou levnější... >:D
No nejsu takový odborník na to co je nejlepší a nejhorší, ale auto je to hezký a hodně zajímavý i když ve válečné zoně faucwai a škody to nebude mít lehké. Osobně mám lybru a jsem s ní spokojený . Každýmu se líbí něco jinýho a tak to má být. Italům fandím už proto že je tolik lidí pomlouvá (i když žádnýho itala neměli)
Pokud někdo je ze západu, tak před hotelem Continental v Mar, Lázních stojí Delta ve stříbrošedé metle, už 2 dny se na ní chodím dívat, vlastní ji majitel hotelu, vybavení ORO- JE TO KRASAVICE- asi budu muset přišetřit, volal jsem dealerovi do Reichu, ale ještě ji nikde nemají- zatím jen v It. do Reichu přijde začátkem září, zatím si ji stavím viz:[odkaz] jo chce to přišetřit ahoj pánové
Jsem vlastníkem vozu Lancia Lybra 1.9 JTD.Letos jsem cestou na dovolenou do CHorvatska potkala asi tři nové Delty. Dosud jsem si myslela, že mám bomba auto, ale když jsem uviděla novou Deltu na vlastní oči, tak jsem se do ní na první pohled zamilovala. Je nádherná a když v ní bude Bi Turbo v JTD tak to bude bomba .Na divočení 190 cv bohatě na naše cesty stačí. :-):-):-):-):-):-)