Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Delta: čtyři nové motory a dvě převodovky

Zahájení prodeje nové generace Lancia Delta se blíží, a tak Lancia zveřejnila další informace a technické údaje. V nabídce budou čtyři nové motory a dvě nové převodovky.
Zpět na článek
6. 6. 2008 15:55
neregistrovaný "FX_"
8. 6. 2008 14:07
neregistrovaný "Focus ST"
6. 6. 2008 15:57
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 10:53
6. 6. 2008 11:11
6. 6. 2008 11:19
6. 6. 2008 11:23
6. 6. 2008 11:24
6. 6. 2008 11:24
6. 6. 2008 11:28
6. 6. 2008 12:41
6. 6. 2008 12:23
6. 6. 2008 16:14
6. 6. 2008 16:50
6. 6. 2008 17:57
6. 6. 2008 16:13
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 16:26
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 17:43
neregistrovaný "dCi"
6. 6. 2008 17:26
neregistrovaný "Whill"
6. 6. 2008 17:51
neregistrovaný "Whill"
6. 6. 2008 18:04
neregistrovaný "Whill"
8. 6. 2008 09:19
neregistrovaný "Mad_Igor"
7. 6. 2008 08:58
neregistrovaný "baschwek"
7. 6. 2008 15:43
neregistrovaný "Donovan"
8. 6. 2008 00:27
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 01:22
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 13:18
neregistrovaný "griso"
6. 6. 2008 14:26
9. 6. 2008 07:05
6. 6. 2008 14:49
8. 6. 2008 14:41
9. 6. 2008 08:29
6. 6. 2008 15:02
6. 6. 2008 15:52
6. 6. 2008 15:55
6. 6. 2008 17:12
neregistrovaný "exctenar"
6. 6. 2008 17:26
6. 6. 2008 18:00
6. 6. 2008 19:43
neregistrovaný "exctenar"
6. 6. 2008 19:55
6. 6. 2008 20:02
6. 6. 2008 20:13
6. 6. 2008 20:40
6. 6. 2008 20:53
6. 6. 2008 22:33
6. 6. 2008 20:01
6. 6. 2008 17:46
6. 6. 2008 17:59
6. 6. 2008 20:41
6. 6. 2008 19:07
neregistrovaný "dCi"
6. 6. 2008 20:45
7. 6. 2008 15:46
neregistrovaný "Donovan"
7. 6. 2008 17:03
7. 6. 2008 20:38
7. 6. 2008 22:39
8. 6. 2008 14:42
6. 6. 2008 19:34
6. 6. 2008 20:42
8. 6. 2008 01:38
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 01:44
8. 6. 2008 13:25
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 14:46
8. 6. 2008 16:14
neregistrovaný "griso"
9. 6. 2008 16:30
8. 6. 2008 14:43
8. 6. 2008 14:43
6. 6. 2008 19:59
6. 6. 2008 20:51
6. 6. 2008 21:02
6. 6. 2008 21:21
6. 6. 2008 21:31
6. 6. 2008 21:38
6. 6. 2008 21:50
6. 6. 2008 22:05
6. 6. 2008 22:10
6. 6. 2008 22:34
6. 6. 2008 22:56
6. 6. 2008 23:37
7. 6. 2008 00:00
6. 6. 2008 22:14
6. 6. 2008 22:36
6. 6. 2008 22:03
6. 6. 2008 22:05
6. 6. 2008 22:06
6. 6. 2008 22:09
6. 6. 2008 22:20
6. 6. 2008 22:16
6. 6. 2008 22:12
6. 6. 2008 22:37
6. 6. 2008 22:37
6. 6. 2008 22:40
6. 6. 2008 22:54
6. 6. 2008 23:05
6. 6. 2008 23:12
6. 6. 2008 23:26
6. 6. 2008 21:25
6. 6. 2008 21:33
6. 6. 2008 22:56
6. 6. 2008 23:03
6. 6. 2008 23:04
6. 6. 2008 22:58
6. 6. 2008 23:12
6. 6. 2008 23:15
6. 6. 2008 23:23
6. 6. 2008 23:14
6. 6. 2008 23:23
7. 6. 2008 12:10
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 17:24
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 18:04
7. 6. 2008 19:13
7. 6. 2008 21:58
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 22:40
7. 6. 2008 21:41
7. 6. 2008 22:13
7. 6. 2008 22:20
7. 6. 2008 22:28
7. 6. 2008 22:34
9. 6. 2008 16:39
8. 6. 2008 20:18
7. 6. 2008 22:16
7. 6. 2008 22:22
7. 6. 2008 22:33
7. 6. 2008 22:35
7. 6. 2008 22:26
7. 6. 2008 22:37
7. 6. 2008 22:43
8. 6. 2008 09:15
8. 6. 2008 15:23
7. 6. 2008 22:37
7. 6. 2008 22:39
7. 6. 2008 22:45
7. 6. 2008 22:48
7. 6. 2008 23:19
7. 6. 2008 23:21
7. 6. 2008 23:30
7. 6. 2008 23:34
9. 6. 2008 16:43
8. 6. 2008 00:42
8. 6. 2008 01:01
8. 6. 2008 01:46
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 01:50
8. 6. 2008 09:26
neregistrovaný "baschwek"
9. 6. 2008 16:44
7. 6. 2008 22:35
7. 6. 2008 22:49
8. 6. 2008 09:14
8. 6. 2008 11:26
8. 6. 2008 14:39
8. 6. 2008 14:51
8. 6. 2008 14:56
8. 6. 2008 15:07
8. 6. 2008 15:10
9. 6. 2008 16:54
7. 6. 2008 23:08
9. 6. 2008 16:55
8. 6. 2008 08:53
neregistrovaný "antiVW2"
8. 6. 2008 14:40
8. 6. 2008 15:15
9. 6. 2008 16:58
8. 6. 2008 17:09
neregistrovaný "baschwek"
8. 6. 2008 09:30
8. 6. 2008 14:21
neregistrovaný "Focus ST"
8. 6. 2008 20:29
neregistrovaný "Horways"
9. 6. 2008 12:42
19. 8. 2008 21:39
neregistrovaný "Beech"
5. 9. 2009 22:13
neregistrovaný "hela"
Avatar - MajoThePuk
6. 6. 2008 09:10
Tak...to uz ano!
Delta bude zrejme novym meradlom vo svojej triede a nehovorim to s ruzovymi okuliarmi. To, ze ponukne spickovu vybavu, najmodernejsie technologie, spickove spracovanie a prvotriedne materialy je zname uz dlhsi cas. Motory si nechavali pre seba...teraz vsak, ked sa pozeram na zlozenie ponuky pohonnych jednotiek, ich vykony..tak to je ceresnicka na torte. Moderne, silne a usporne...Motor 1,6MultiJet je to najlepsie na svete vo svojej triede, lepsieho motora zatial niet, osobne sa tesim na 1,9TwinTurbo Jet, to bude uz slusny narez...a pre fanusikov benzinov nadupany 1,8...samozrejme Lancia urcite nebude s nim namierena proti Focus ST ci Golf GTI, ale o to im ani nejde...takze prirovnavanie nie je na mieste...tesim sa ked budem mat moznost prevetrat ktorukolvek motorizaciu, urcite to bude spica :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2008 09:15
Motory jako vino
Bude si treba pockat na kulturu projevu predevsim dieselovych motoru, nicmene dle meho nazoru nema vzhledem k urceni vozidla tato motorova paleta ve tride konkurenci (ano chybi extremne vykonne benzinove verze, ale delta nema byt sportak). K dokonalosti tomu chybi dvojspojkova/automaticka prevodovka pro silnejsi dieslove motory, prave kvuli zamyslenemu komfortnimu zamereni modelu. Jinak si myslim, ze si Fiat zaslouzi absolutorium.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Dinar
6. 6. 2008 09:41
Re: Motory jako vino
Vypadá to velmi dobře, jen s těmi rychlými závěry, že tato motorová paleta nemá ve třídě konkurenci, bych byl opatrný. Jednak, pořád se tu, co se Delty týká, mluví o tom, co přijde, k čemuž je třeba, pokud chceš udělat závěr o bezkonkurenčnosti, dodat, také to, co přide u konkurence. Vzhledem ke konkurenčnímu zaměření Delty (vzhledem k očekávaným cenám), mají být jejími konkurenty modely premiových výrobců. Tj. A3, 1-er, případně C30. Když pominu BMW, které jde na to s motory jinak, pak vhodnou konkurencí pro srovnání motorizací je A3. A ta podobně širokou, ne-li širší, paletu nabízí už teď, 1,4 1,8 2,0 TSI navíc vše v kombinacích manuál/DSG, a co se týká dýzlů, bylo podobně jako u Delty oznámeno, že v rámci faceliftu dostane A3 1,6 tdi CR, dvě výk. varianty 2,0 tdi CR, a také odpověď na bavorácké dýzlové twinturbo se má objevit příští rok. Takže motory pro Deltu jsou velmi o.k., jen pomalu s tou bezkonkurenčností. ;-)
6. 6. 2008 10:26
Re: Motory jako vino
Ty závěry jsou oprávněné, tak to ber jako skutečnost, jsi přece objektivní, takže argumentace, že někdy někdo přijde s něčím podobným je trochu lichá, nemyslíš? V současné době je to prostě fakt..
6. 6. 2008 10:26
Re: Motory jako vino
Az tak strizlivy prispevek, bych od tebe Dinare fakt necekal. Souhlasim ve vsech bodech obzaloby, s jednou malou poznameckou, Delta tu bude za mesic >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
6. 6. 2008 10:45
Re: Motory jako vino
Nerozumím, reagoval jsem na "bezkonkurenčně širokou paletu" motorů v příspěvku essesanta. V tabulce jich vidím pět, zmiňuju konkurenta A3, který má v daný moment motorů (variant) děvet. Z hlediska zajímavosti jsou v článku uvedeny dva opravdu zajímavé motory, 1,9 dtwinturbo a 1,8 twinturbo. O tom prvním mluví Fiat bezmála čtyři roky, konečně je tu, a faktem je, že mimo BMW zatím takto koncipovaný motor seriově ve třídě opravdu nikdo nenabízí. Audi údajně příští rok, nicméně, tohle je pro Lancii určitě plus. Na tu 1,8 TW je logických konkurenčních odpovědí dost 2,0 TSI je v A3 od 147 po 200kw, uvidíme co předvede (z hlediska projevu) tahle nová dvouturbová fiatí akvizice. Ale stejně jako tdi twinturbo jsou z ní známy zatím jen papírové údaje. Takže znova říkám, motorová paleta Delty je velmi slušná, ale pokřik o bezkonkurenčnosti je spíše v duchu přání otcem myšlenky. Jinak, faceliftované A3 bude na trhu také za měsíc. ;-)
6. 6. 2008 11:07
Re: Motory jako vino
Vyjimecne to nebyla ironie, ale opravdu uznani :-)
6. 6. 2008 11:55
Re: Motory jako vino
Myslím že essesant nemluvil o bezkonkurenčně široké paletě motorů, ale spíš mu šlo o to, že všechny ty motory vypadají dost schopně - vysoký výkon, nízká spotřeba, dlouhé servisní intervaly... To jen tak pro úplnost.
Avatar - Ada je zase tady
6. 6. 2008 10:02
A proc je to auto tak strasne osklive?
Brrrr... :no:
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2008 10:04
Re: A proc je to auto tak strasne osklive?
Aby tě lépe vidělo, ty zrůdičko!
6. 6. 2008 10:12
Nejmodernější technologie, největší výkony
Vítejte ve světě, nejmodernějších a nejvýkonějších motorů zítřka, 1.6 MJTD jak jsem již psal při jeho představení je skutečně bezkonkurenční a dosahuje hodnot o kterých se ostatním může jen zdát. (tehdy se však našlo mnoho těch, kteří se tuto skutečnost snažili bagatelizovat a argumentovali jakýmsi vw) Snad jen automobilky co odebírají techniku od Fiatu (není jich málo, zřejmě přibudou další)se budou moci pyšnit těmito skvostnými pohonnými jednotkami. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
33
6. 6. 2008 10:15
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Moderní je nekouřit!
6. 6. 2008 10:17
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
To máš pravdu, tak to jsem "nemoderní" ještě nikdy nebyl. :-)
Avatar - T613
6. 6. 2008 10:24
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
ví to tvoje žena a milenka? :-! >:D
6. 6. 2008 10:55
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Milenka kouří, manželka rodí >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 10:57
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
máš nemoderní vztahy >:D
6. 6. 2008 11:58
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
:-!
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2008 10:30
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Jen motor auto neudělá. Chce to víc, než jen dobré motory, auto musí být dobré jako celek. A to jižanům zatím stále trošku schází.
6. 6. 2008 10:41
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Děláš si srandu, tady mluvíme o nejlepších motorech, jakej celek? To je pěkná blbost, dneska jsou na tom totiž všichni stejně, jen koncern Fiat navíc boduje svým originálním designem. (který je potom pro mnoho automobilek objektem kopírování) Tyto motory budou využívat automobilky z celého světa napříč výrobním spektrem.
Avatar - Dinar
6. 6. 2008 10:48
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Dokonce se jedná i prodeji licence na Mars, sakra ádvojko, zase ses flákáš a nečteš pořádně Italiaspeed.
6. 6. 2008 11:29
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Tak tohle jsem fakt netušil, díky. :-)
6. 6. 2008 10:57
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Hele, kdo kopíruje Fiat? Já jen abych věděl a neudělal nějakou blbost! >:D
6. 6. 2008 11:13
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
V podstatě všichni, kdo chtějí být "in". ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2008 11:12
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Fanatismus je blbej na všechny strany.
K čemu je mi v autě supermotor, když se mi auto nelíbí, špatně z něj vidím ven, prostorově je nepraktické a při jízdě třeba moc tvrdé? Nemluvím o Deltě, kterou jsem nejel, ale obecně. Vychvalovat motory je asi stejně dobré, jako vychvalovat měkčené plasty na palubní desce.
6. 6. 2008 11:15
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Pak je nejlepší Fabia s 1.2 HTP :-)
6. 6. 2008 11:18
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Z te je ale spatne videt, vadi A sloupek, ktery je na tak uzkem aute fakt blbe umisteny, nizka hrana predniho okna a o vyhledu dozadu ani nemluvim, teda nevim, jak Hatche a kombi, ja jezdil se sedanem a teda bida nejvetsi... Ale OT, Skodylaky snad u opravdoveho auta probirat nebudem, ne? :)
6. 6. 2008 11:21
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
To je jasný.. >:D
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2008 12:30
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Tos řekl ty, ne já.
Avatar - gld
8. 6. 2008 14:24
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
ale no tak, nemôžeš myslieť vážne že palubná doska a motor sú rovnako (zbytočné 8-s ) dôležité časti auta...to je dosť..ehm :-|
6. 6. 2008 11:18
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Ale jo, to je jasný, že nezáleží jen na motoru, ale zde se píše právě o nich, a právě díky nim je to auto potom oproti ostatním vyjímečnější.
Avatar - Blue Sun
6. 6. 2008 12:32
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Já nemůžu, než souhlasit s Dinarem. Fiat není jediný, kdo má výborné motory a ve třídě, kam se Delta chystá, je konkurence více, než tvrdá a motory špičkové na všech frontách.
6. 6. 2008 12:39
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Výborné motory má kdekdo, ale tady se jedná o bezkonkureční motor s bezkonkurenčními hodnotami, takže nejlepší..
6. 6. 2008 13:32
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Jenže to dělaj fanatici VW, takže to je špatné. Tady se to ale smí a je to zcela v pořádku.

Obdivuju tě i s Dinarem za vaši snahu o objektivitu a střízlivost, ale jste ve špatné diskuzi. A to tady k provařené ádvojce ještě nepřidal wolff. Že by to byla skutečně jedna a ta samá osoba?

Jinak jsem zvědav, jestli se někdy dočkám toho, aby Italové (lhostejno, jaký derivát) přišli s autem, o kterém nebudou vykřikovat jak je super, nebudou masírovat média s bombastickými vyhlášeními a po čase zjistíme sami (tedy zákazníci), že dělají pěkný, kvalitní, technicky dotažený, prostě - poctivý auto. Zatím jsme to ale nezažil....
6. 6. 2008 13:41
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
EDIT: radsi nic... Snad jen:
"Zatím jsme to ale nezažil...." Tohle je teda opravdu objektivni prohlaseni. Fakt, za to ti patri uplnej aplaus. Ja nahodou jednim takovym jezdim a prijd mi ukazat, ze ne ;)
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 15:55
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Kdybys jezdil v BMW, budeš to samý psát o BMW.
6. 6. 2008 17:43
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
A kdyby se on (BeranK) svezl ve Fiatu, tak to naopak psát nebude.
neregistrovaný "Focus ST"
8. 6. 2008 14:07
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Sice trošku s křížkem po funuse, ale nedá mi to... ty tomu všemu, o čem tady píšeš opravdu věříš, nebo sis vypracoval nějaký provokativní scénář, kterého se dlouhodobě držíš?
6. 6. 2008 14:03
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Jasně, poctivý jsou jen VW a Mazda6, viď?
Ty radši o objektivitě nemluv.
To je zajímavý, že těch technicky nedotaženejch aut se prodají miliony..
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 15:57
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
A těch hnusných VW šmejdů ještě víc. Opravdu raději nic nepiš. Co názor to perla.
Avatar - Ronault.
6. 6. 2008 17:14
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Samomluva je ***, co? >:-[]
6. 6. 2008 15:44
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Desing,výkon,spotřeba jsou perfektní.Spolehlivé,protože opravdu za 8 nebo 10 let vidím jezdit pár italských aut každý den bez problémů.
Tak nevim co na nich není poctivého? :-!
6. 6. 2008 16:18
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Každý nový italský auto má nálepku "teď je všechno jinak"! Několikrát jsem to vyzkoušel a je to na knížku! >:D
6. 6. 2008 17:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2008 18:58
Re: Nejmodernější technologie, největší výkony
Ako? Tak, že se výrazně odlišuje od ostatních a vždy ho poznáš..
6. 6. 2008 10:30
1,8 Di Turbo Jet
Tak jsem si do dneska rikal, ze moje pristi auto bude Thesis 3.2 V6, ale tedka tak nejak zacinam uvazovat, ze 1.8 u tohohle broucka, bude neco opravdu zajimaveho.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
6. 6. 2008 17:35
Re: 1,8 Di Turbo Jet
Thesis je nádherný auto! :yes: Nová delta ale taky, budeš to mít těžký ;-)
6. 6. 2008 10:53
EVOIII
Kdysi dávno jsem seděl v jednom ze 63 kusů, snad poslední extra-série. To se tenkrát trenky nadouvaly! Ale jen seděl... Ta sláva rally se Lancii upřít nedá. Pak už to nějak pokulhávalo, ne? Tohle "autíčko" se mi docela líbí, jen kdyby bylo tak o metr delší. Škoda, že jejich produkce je, asi jako jedno vyčůrání do 50 metrovýho bazénu.
Rozbalit vlákno
7
6. 6. 2008 11:11
Re: EVOIII
Evo III oficialne neexistuje, jako Evo III jsou oznacovany pouze nektere posledni zavodni verze. Vsechny specialni serie prvni delty byly Evo II az po Final Edition
6. 6. 2008 11:19
Re: EVOIII
OK, ten "němec" nám říkal, že je to jeden z posledních kusů, jestli 3, nebo 2 to si nepamatuju, jen ty trenky... Každopádně na tu dobu auto nevídaný. Pak jsem jí už zahejbal s Escortem.
6. 6. 2008 11:23
Re: EVOIII
jj.. az budu velky a nekam zasiju nejaky ten milionek na danich jako stryckove Gross, Kozeny a Cunek, tak moji garaz ozdobi Blue Lagos :-)
6. 6. 2008 11:24
Re: EVOIII
To já budu někde, kde nejsou silnice.
6. 6. 2008 11:24
Re: EVOIII
Jinak hele.. o metr delsi. Delta ma mit rozvor 2700 mm, to je ti snad malo? Ale taky bych radej auto s batohem :-)
6. 6. 2008 11:28
Re: EVOIII
Já nevim...Pro mě je málo všechno pod 3 metry. Kdyby to nemělo kolečka na kraji karoserie, tak je to prd. Ten "předoboční" pohled mě připomíná Pacifica a takový crossovery se mi líbí.
6. 6. 2008 12:41
Re: EVOIII
Malo vsechno pod 3 metry a to jezdis cim? Tahacem?
6. 6. 2008 12:23
Ceny...
...vypadají zajímavě!!!
Argento
1.4 T-Jet 120, €21,500
1.4 T-Jet 150, €22,700
1.6 Multijet, €23,9001.6 Multijet (robotised transmission), €25,100
2.0 Multijet, €26,300
Oro
1.4 T-Jet 120, €23,100
1.4 T-Jet 150, €24,300
1.6 Multijet, €25,500
1.6 Multijet (robotised transmission), €26,700
2.0 Multijet, €27,900
1.9 Multijet, €29,100
Platino
1.4 T-Jet 150, €25,900
1.6 Multijet, €27,100
1.6 Multijet (robotised transmission), €28,300
2.0 Multijet, €29,500
1.9 Multijet, €30,700
Při dnešní ceně eura 24,60 by člověk dal za 190 koní v nejlepší výbavě cca 750 tis., to se mi ani nechce věřit!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lonestarstate
6. 6. 2008 13:39
Nádherná
K motorům se vyjadřovat nebudu, to jsou zatím jenom sliby, ale ten design je dokonalej! Po Thesis nejoriginálnější italský auto současnosti. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Andromeda
6. 6. 2008 13:52
Re: Nádherná
Trefa ;-) ,uvidíme v reálu,ale jinak je to skutečně mazel :yes:
6. 6. 2008 14:23
Re: Nádherná
V tý černý barvě nádhera uvidíme co přinesou první zkušenosti a jaká bude cena jinak klobouk dolů.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2008 16:38
Re: Nádherná
Mě trochu ruší ta dost ostře/agresivně střižená příď, hlavně maska. Jinak dvoubarevná černá/bílá je skoro jak krasomila.
Avatar - T613
6. 6. 2008 16:50
Re: Nádherná
Souhlasím je krásná. Jsem zvědav, jak bude působit na živo :yes:
6. 6. 2008 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2008 14:24
Italska kraska?!
Exterier tohoto auta je opravdu uchvatny, ta lanciovska extravagance me vzdy dostane, trosku mi sice neladi ten obly elegantni zadek s tou najezenou a nazubenou tvari, ale stejne je to vypada moc hezky. Ale ten inerier ... Jo, je to cele vlastne jen predelane Bravo, ale pokud chce byt Lancia pravoplatnou premiovou znackou schopnou konkurovat nemeckym premiim, tak by nemela podle me jen vzit interier Brava a jinak ho obarvit, dat tam trosku mozna jina tlacitka a smitec. Nevim no, jako urcite bude hodne kvalitni, o tom nepochybuji, ale vizualne takhle na fotkach se mi proste nelibi.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2008 14:25
KRÁLÍČEK AZURIT
Lancia Delta... Dokonalý pojem, dokonalé jméno, dokonalý vůz. Čo bolo, to bolo, těrazki som masírkou.

Pomalu začínám chápat pojem metrosexuál. Byl jsem vychovanej k tomu, že chlap má bejt přiměřeně slušnej, přiměřeně ostrej, přiměřeně vzdělanej, přiměřeně vtipnej a přiměřeně... chlípnej. Má umět alegantně zpracovat doutník, má umět s elegancí věnovat kytici růží a má se umět dokonale... zrubat.

Svět šifonových fiží a podměrečných lyží, svět ovocných koktejlů a neduživých brojlerů, svět vyholených těl a orosených čel, svět šampónů na všechno a šampionů na nic... mě zatím dokonale míjel. Tak teď už konečně vím, jak se to na světě má. Přesto... děkuju, podpáždí si neholím, vlasy si nebarvím a při močení nejraději stojím.
Rozbalit vlákno
79
6. 6. 2008 14:30
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
To musí být kolem * u tebe nachcáno... >:-[]
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 14:41
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
wolffe to bylo z toho slabšího soudku...
6. 6. 2008 14:42
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
No omlouvám se.. bylo... :-( , asi tak jako ta jeho reakce na Lancku a metrosexuály...
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 14:46
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
nesmíš si to tak brát. Ono neni metroš jako metroš. Navíc mě teda ancia nepřijde jako to spráné nářadí pro metrosexuály. Na to je u nás moc neznámá a exotická... ;-)
6. 6. 2008 15:05
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Nemusíš být z Delty nešťastný. Neříkám přece, že je to na zatracení, bohužel dvakrát do stejné řeky vstoupit, jak známo, nejde. Co je však horší, že lancia nedokázala na minulý odkaz charakterově navázat. Dnešní delta je než produkt s velkým otazníkem. A já opravdu nikoho jiného, než toho skloňovaného metrosexíka si v ní představit nedovedu. Přitom to neber jako mou nějakou umanutou kritiku. Těch hochů je hodně a je naděje, že se v deltě vzhédnou. My ostatní zatíname v tomto segmentu kopyta do podlah BMW1, AUDI A3 či VOLVA C30. Jsem přesvědčen, že právě to je cesta jak v kompaktech dál.

Zásadně nezvládnutý je akcent na luxus (sedadla apod) který v této třídě na mě dělá dojem až kýče.
6. 6. 2008 15:09
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Je důležité zde dát jednu poznámku, která ve světle událostí je více než aktuální a pravdivá a vytvářří jakýsi axiom. Tedy.

GTI, tvé názory jsou zajímavé, přinejmenším vhodné k zamyšlení, ale rozhodně nejsou pravdou boží, či dogmatem.
Spíše opak je pravdou.

A ještě jedna poznámka. Neviděl si ji naživo. Nevíš jak to auto bude působit naživo. Tedy.. Nedělej soudy. Papírově je Delta prémiovou špičkou v rámci své třídy. Jediné co ji teď... v tomto momentu sráží je obecná neznámost (jediné v čem máš pravdu je to, že je Lancie v podstatě lokální značkou). Ale i to se může během jendoho roku změnit. POkud to auto bdue opravdu dobré. A není zatím důvod nevěřit.
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:15
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
No tvrdit, že Lancia je prémiovou špikou své třídy, to už vyžaduje opravdu odvahu... :-) Netvrdím, že nepatří do prémie, ale ke špičce má přece jen ještě daleko. Od toho jsou tu jiní hráči. Ale v čem s tebou souhlasím, že mě tohle auto jako ideální vůz pro metroše nepřijde. Naopak bych jako typické řidiče viděl mladší lidi s citem pro umění a estetiku. Minimálně polovinu řidičů také budou ženy, kterým už byla malá kabelka jménem Ypsilon a Mussa je neláká svým dodávkoidním charakterem. Takže počkejme až se nám tahle italksá šťabajzna odhalí v plné kráse naživo... ;-)
6. 6. 2008 15:19
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
No myslel sem na ty motory... Jsou opravdu výborné... A i ta ostatní technologie je celkem in. Třeba si myslím, že na tom bude asi líp než C30 (za podobné penízeú. Ale to jsou spekulace... Nemylsel sem to tak, že je to určitě nejlepší auto ze všech... To se tak ani říct nedá... Ale v jistých věcech jistě. Už je jen otázkou cena.. POkud bude (Stačí jen mírně) pod cenou německé konkurence.. a řekněme třeba i mírně nad C 30, bude mít úspěch (samozřejmě v měřítkách Lancie), na prodeje třeba Mercdeseu třídy C, který je trefou do černého mít jistě nebude.. Ale časem....
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:24
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Ono volvo C30 je tak trochu jinak myšlené auto, i když v rámci stejné třídy. Nejsou si přímými konkurenty ale dalo by se říci, že oba spadají do tzv. subprémie. Přiřadit by se k nim s přivřenýma očima dala i Alfa 147 a třeba budoucí malý Saab. Takže nechme tomu čas jak se bude dařit to se uvidí. A co bys říkal na ten sedan jak jsem zmínil níže??
6. 6. 2008 15:29
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Jo proč ne... Ale... Myslím, že sedan Lancie v této třídě už dělat nebude... Sedan už jedině ve vyšší třídě.. Prostě.. majestatní auto. Teď už bude Lancie (tedy i polde Luci)sedan buď jen o málo menší než Thesis... a případně ještě větší než Thesis... Je to vidět i z toho, kam bude mířit Aurelie... Tedy mnohem výš než třeba nějaká Miata...nebo EOS... (Jaguar XK a pod.)
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:34
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Já bych s tou Aurelií zatím byl opatrnější. To auto je zahaleno tajemstvím, jak hrad v karpatech mlhou. Tvrdit dnes s jistotou, že se postaví takové ikoně jako je Jag bych si netroufl. Dle mého názoru se bude jednat o kupé variantu nástupce Thesisky. Tedy něco jako někdejší Kappa coupé, ovšem v mnohem sportovnějším looku.
6. 6. 2008 15:41
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
To by mělo být ještě mimo Aurelie (něco jako CLS).. a mělo by to být na podvozku 169..., tam už je jasné, kam by to směřovalo.. To je právě to, co se uvidí.. a kam by chtěla (neříkám to s jistotou), ta Lancie směřovat. Proto si myslím, že sedan z Delty je v podstatě vyloučený, stejně tak jako nebude sedan na bázi Brava. To prostě nebude. To spíš bude CC na bázi Delty.. To asi ano, protože bude i Bravo CC. Ale sedan opravdu ne. Prostě Fiat nechce v této oblasti prostě konkurovat Němcům, protože na to nemá (ne že by to neměl technicky, ale nerentuje se to finančně). Chce ty auta dělat trochu jinak, tedy buď dražší auta (lepší varianta) a nebo levnější. Takže například u týhle delty.. Měla by být svým způsobem třeba dražší než Mercedes třídy B (ale nabídnout víc),a le zato levnější než C-éčko),a le s podobnými vlastnostmi. Nevím jestli je to srozumitelné,ale asi ano. Luca spočítal, že jedině takhle koncipované projekty dokážou vydělat dostatek peněz a nedopadnou jako třeba Vel Satis a nebo Avantime.
6. 6. 2008 15:17
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Papír, abych byl tedy aktuální vzhledem k tvé první reakci nahoře, ten je důležitý především na záchodě. U nové delty bude důležitý reál. Tu špičku z ní zatím nedělá nic, jen registrujeme poměrně dobrou motorizaci.

Jo, ten lokální komplex, to je vořech. A speciálně směrem k Česku takřka absolutní...

Abych ti udělal radost, tak prodejní výsledky budou dobré. To "dobré" ovšem neznamená, že bude dělat čísla Focusu. Tedy jde v této "první" generaci o to znovu vytvářet povědomí o značce v tomto segmentu. A jak říká klasik (buďme současně velkorysí) dávám lancii 10 maximálně 15 let. Myslím tím ovšem, že ta leta jí dávám na to, aby zvládla ten návrat mezi špičku.
6. 6. 2008 15:25
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Jo aji se s tbeou dá rozumně diskutovat.. Ale 10 let je moc... Já tak 5.
A s tím ořechem u nás taky souhlasím. Ale je mi to celkem jedno. Na Lancii jako soukromá osoba nemám, teda a resp... nemám potřebu si dělat masírku Lancií... takže mne to netrápí.... Důležité ale je aby bodovala ve velké čtyřce... A na to má dobré dispozice...i vzhledem k avizované ceně... 22 000 éček s ucházejícím motorem (tedy použitelným, ne jako 1,6 v A3 a nebo tentýž motor v podstatě v C30)
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 16:13
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Na to, aby lidi začali kupovat značku, nestačí 5 let. Automobilka se musí uvést min. stejně kvalitním nástupcem, aby přesvědčila veřejnost, že to opravdu myslí vážně a že jeden povedený model nebyla náhoda.
Podívám li se na Audi, které se tlačilo do prémie bezmála 30 let (s masivní podporou), jsou mi tvé hypotézy docela k smíchu. Pokud má Lancia hrát prémiovou roli a konkurovat němcům, potrvá jí to min těch vzpomínaných 10 let - minimálně.
8. 6. 2008 09:21
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Lenze Lancia na premiu hrat nechce, oni to beru tak, ze premiou uz su,a vlastne v taliansku aj boli. Prinajmensom designom tam urcite patria, ale pred 30timi romki vstalo z mrtvych, to bolo o nieco tazsie... Ale aj tak minimalne 10 rokov lancia potrebuje, a to sa este musia snazit, hoooodne, ja by som vsak nevahal, a radsej toto nez A3...
6. 6. 2008 17:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:49
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
A3 1.6 102k je špičková technika, C30 1.6 100k jakbysmet...Tedy ano, co se základní motorizace týče, Delta se mi zdá "takmer o triedu najlepšia" ;-)
9. 6. 2008 16:12
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
No, nechci nic rikat, ale prozatim realita ukazuje pouze to, ze typicke auto pro metrosexualy je Golf v lepsi pripade GTI s nalepkou No fear na zadnim skle ;) Nechci ti brat iluze, ale asi zijeme v jinych svetech, no ;)
neregistrovaný "FX_"
6. 6. 2008 16:26
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
S tím luxusem musím souhlasit. V podání Lancie se v některých modelech jedná o pseudoluxus.
Nevím jestli zákazníci budou slyšet na "kůží obšitý interiér Fiatu".
Luxus se dělá jinak. Ten musí být vyjímečný. Vylepšená kopie nestačí, chce to originál.
6. 6. 2008 16:30
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Zákazníci u těhle aut slyšej přesně na ty věci, jako je "kůží objetý volant", toho bych se nebál, ale spíš, že v prodejnosti poberou jen pár skalních "fiaťáků", než někoho od VW, nebo frantíků.
6. 6. 2008 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 6. 2008 09:12
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Audi je tiez iba vylepsena kopia VW,mozete hovorit hocico,ale porovnavajme,A3 neni na tom lepsie s tym luxusom,a ked niekto tvrdi opak, tak v tom aute nesedel,je maximalne onanista pred compom.A ked uz napaditost vs sed... tak radsej beriem napady a zaujimavost.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:57
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Problém je, že nikdo z nás v tom interiéru neseděl, takže nemůžeme objektivně říct, zda to působí lacině jako pseudoluxus nebo Lancia udělala luxusní zdařilý interiér, nevíme, jaké materiály použila, jak to působí naživo. Víme, že interiér vychází z Brava, ovšem dle mého tam je rozdílů víc než dost na to, aby to nebylo chápáno jako "kůží obšitý interiér Fiatu", nehledě na to, že na fotkách je jistě nějaká vrcholná verze s kůží a max výbavou, Delta bude jistě i s látkovým interiérem ;-)
6. 6. 2008 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
6. 6. 2008 17:43
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Neměl bys studovat spíše zadní sedadla?
8. 6. 2008 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 14:39
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Bože brácho, kde ty na to chodíš.... >:D >:D Ty tvý hlášky mě vždycky dostanou - neduživej brojler, šifonový fiží, odbarvené tupé a králíček azurit.... >:D >:-[] Nebylo by tam něco o zařízlejch tangách a podvazkovejch kovbojích??? >:D >:-[]
6. 6. 2008 14:41
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
>:D O zařízlejch tangách bys mohl vědět něco ty a o těch podvazkách zase možná něco já... >:D ;-)
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 14:44
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
jo jo, leopardí tanga a třídenní strniště teplákovýho drzka, kterej už asi nikdy nevyzraje... o tom toho vím dost.... ;-) >:D
6. 6. 2008 14:56
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
;-) :-)
6. 6. 2008 15:12
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Dobře si prohlédni, v čem jezdí král všech metrosexuálů, borec s leopardíma tangama zaříznutejma proklatě hluboko. ;-)
[odkaz]
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:19
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Tak tahle ikona všech metrošů heyducku, stejně jako jeho stará chodí zásadně na vostro... >:-[] >:-[]
6. 6. 2008 15:22
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Jo, vidím že jsou i metrosexuálové se vkusem... ;-)
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:26
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
V tom Bentleym Arnage si umím velice dobře představit sebe... ;-)
6. 6. 2008 15:29
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
:-) :-) :yes:
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:37
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
V teplákách s ledvinkou na břiše, zlatej řetěz kolem krku, kopyta od najku vyholená hlava a odbarvená vyprsená bloncka (samozřejmě na vostro) vedle... >:-[]
6. 6. 2008 16:27
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Jedno Ferrari to bohužel zachránit nemůže. ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2008 16:36
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
NO jenže, král metrosexuálů je právě ten anonymní bejček, ten potomek prahy©... Beckham už dávno není ikonou metrosexuality, já myslím, že už se celá tahle bublina pomalu rozplývá a vše splývá v dav...
6. 6. 2008 16:10
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Asi máš ke králíčkovi esesáček zdarma na tu moč?! >:D
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2008 16:47
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Co máš furt s těma tangama? I když o nich nepíšeš, tak já neznám ni metrosexuálního chalpa co nosí tanga. Přiměřenost není symptomem dnešní doby. A dokonale se zrušit, to není umění. PS. Lancia rozhodně není "metrosexuální", chybí jí totiž "technicistnot", resp. to, že to není německá značka, tudíž se u ní jakoby nepočítá s kvalitní, či lépe - nadřazenou technikou. A to je věc, která charakterizuje hranici proč není to které auto metrosexuální. Když se zeptáš kterýhokoliv zdánlivě metrosexuála, tak on si rozhodně bude připadat jako chlap. Tudíž i jeho výběr auta bude podřízen tomuto pocitu. Protože tedy nechce auto vyloženě ženské, ale zase je "uhlazený", resp. nemá nijak zvlášť vyhrazený názor (ne jen na auta), ale zároveň má v sobě zbytek lovce, tak vybírá. A nakonec vybere. A TY SI NEPŘEJ VIDĚT CO. Ano, opravdu, nejvíce metrosexuálním autem je Audi. Jmenovitě bych to viděl na A6 a TT. Je to jen úvaha, ale troufám si tvrdit, že takhle to chodí.
neregistrovaný "Whill"
6. 6. 2008 17:26
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Jen dodám, že v souvislosti s tím, co jsi napsal, není od věci si připomenout, že právě Audi ve velké míře "letí" u něžného pohlaví, že ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2008 17:34
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Ale to se nevylučuje, oni ti metrosexuálové se chtěj líbit holkám, naštěstí ne všechny ženský tohle žerou...
neregistrovaný "Whill"
6. 6. 2008 17:51
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
nemyslel jsem to tak, že se to vylučuje, právě naopak ;-) ...metrouš se chová z části jako baba, a ty letí na Audiny ;-)
6. 6. 2008 17:42
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Proto ho má Leoš Blbeš? >:D
6. 6. 2008 18:06
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Osobně nemám s tangama nic... jen se mi to pěkně píše :-)
Avatar - gld
8. 6. 2008 14:34
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
ako vzor auta metrosexuála sa mi vždy vybaví audi A3 >:-[]
6. 6. 2008 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 6. 2008 17:35
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
No to jsi třeba ty a všichni tví kamarádi co jezdíte na terapie metrem... ;-) >:-[]
6. 6. 2008 17:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Whill"
6. 6. 2008 18:04
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Prečo? Ty tupec! >:-[]
6. 6. 2008 17:41
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
To je ten co má sex v metru, tos nevěděl? Nedavno si mně vysvětloval jak psát EncIklopedie a najednou tohle nevíš?

Pro GTI-ho a jeho podpaží: Tak s tebou bych nechtěl trávit čas někde v uzavřené místnosti v tomto parnu, ani gelový antiperspirant by to nespravil, ještě napiš, že si nestříháš nehty na nohou a bude to komplet.. :-(
6. 6. 2008 17:44
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Jenže ty se holíš, protože tě to naučila maminka. Když se narodil GTI, tak se nosily dlohý vlasy i mezi nohama a tyhle novinky se u starýho pardála těžko přijímaj.
6. 6. 2008 17:46
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
To snad poznáš sám, nezáleží na době.
6. 6. 2008 18:01
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
>:D :yes:
6. 6. 2008 18:05
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Ádva, ty se asi domníváš, že před tebou tu lidstvo jenom smrdělo ne? >:D

Pamatuj - oholenej chlap v podpáždí (pokud tedy nemáš bráchu v zoo. Myslím jako v kleci >:-[] to je jen kousek od parmanentky na psychiatrii.

P.S. Co předloktí? Holíš? >:D ;-)
6. 6. 2008 18:54
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
To zas ne, ale tohle je základ, alespoň jsem si to doteď myslel, tys mně to vyvrátil. ;-)
6. 6. 2008 19:03
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
;-) Čim jiným bys chtěl zaujmout na nuďáku... >:D ;-)
6. 6. 2008 19:28
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Na nuďáku misíš mít charisma >:D
6. 6. 2008 19:26
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Základ je mít pořádný italský auto, jako Rocco a pak můžeš smrdět, jako cap. Nemyslim Punto a tak... >:D
neregistrovaný "Mad_Igor"
8. 6. 2008 09:19
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Holit sa v podpazusi je, ako A2 spravne poznamenal, METRO, pretoze to standardne robili zeny.
Len vysvetlim pojem Metrosexual: pojam vychadza zo slova Metro, ktore sa v minulosti pouzivalo na oznacenie oblecenia, kozmetiky atd. vhodneho pre obe pohlavia. Dnes sa na to pouziva vyraz unisex a metro zostava vyhradene pre oznacenie muzozenskej sexuality. Metro je chlap co sa sprava ako zena ale nie je to buzna (citaj homosexual), puziva zenske naviky, v podobnej miere kozmetiku (co chlap pouziva minimalne), odchlpovanie, holica (pardon kadernika), znackove kvalitne oblecenie (teda hlavne nech je jasne ze je drahe) a hlavne ma spolocny jav s zenami-chce sa pacit a chce aby mu zavideli jeho "krasu". Oh a este telefon musi byt znacky Nokia, resp. po novom iPhone, auto zasadne Audi (povacsine A3SB, majetnejsi Q7), BMW (vacsinou rada 1) a ty chudobny aspon to Polo.
A2, si metro? Nie, tak prestan s nezmyslami ako holenie sa inde ako na tvari, prestan pouzivat tie vonavky, ver mi ze miestnost plna vonavkarov je daleko neprijemnejsia ako miestnost plna robotnikov zo stavby po sichte...
8. 6. 2008 10:17
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
volakedy volakedy... sa ani ženy neholili, tak by sa nemali ani dnes podla tvojej tézy :no: svet sa meni a prisposobuje. a ver že miestnost plna robotnikov po šichte je proti vonavkárom dobrý hnus ;-)
Avatar - T613
8. 6. 2008 11:23
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
chlapče, když někdo maká osm hodin rukama tak smrdí, i kdyby měl vyholeno všechno
8. 6. 2008 13:15
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
očividne si nepochopil, ja tu netvrdím že nesmrdí.. a tak prečo sa nenavonat, použit deo. ale na auto.cz sa snad otom bavit nebudeme
Avatar - T613
8. 6. 2008 11:22
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
zapomněl jsi dodat, že ženské jim říkají "šampónci" a říkají to se smíchem.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 13:04
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Bohužel to se smíchem říkají jen ty aspoň trochu rozumné ;-)
Avatar - T613
8. 6. 2008 15:24
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
dle vlastních zkušeností to říkají ty, které se nemusí odlíčit za pomocí technického benzínu, neboť bez něj to přes ty silné vrstvy nejde ;-)
Avatar - T613
9. 6. 2008 10:38
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
a nejvíc na šampónky mají pifku cvičitelky aerobiku a fitness :-!
neregistrovaný "baschwek"
7. 6. 2008 08:58
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
A jak tvoje sexuální preference ze kterých ses tu tak otevřeně vyzpovídal souvisí s deltou?
neregistrovaný "Donovan"
7. 6. 2008 15:43
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Ale notak, tohle přece není auto pro chlapa ;-) Což myslím v dobrém slova smyslu, elegantní módní doplněk moderní emancipované ženy. Ideální šperk pro manželku (nebo registrovaného partnera).

Ten design je opravdu překrásný (nemyslím to ironicky), akorát jaksi není pro nás chlapy :-)
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 00:27
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Které auto je pro "chlapy"? "Chlape"?
Avatar - gld
8. 6. 2008 14:38
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
VW Beetle cabrio >:D
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 01:22
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Pane přiměřeně podprůměrný GTI! Lidový Woze Golfe? Ty jsi nějakej celej přiměřeně průměrnej,přiměřeně průměrně slušnej, přiměřeně průměrně ostrej, podprůměrně vzdělanej, hloupě vtipnej a prasácky chlípnej, že? Já si ještě pamatuju ty doby, kdy "chlapi", které ty popisuješ v prvním odstavci,elegantně věnovali kytici růží a byli u toho dokonale zrubaní na plech.Já se vůbec nedivím tomu, že nemáš rád italské auta, důvod je prostý, Itálie opravdu a díky jí za to nepotřebuje smraďochy s bobrem pod paží, kteří si vycintají svých pár v ušmudlaných a upocených hadrech, týden starých a tvrdých fuseklích ve IV cenové, co pak přijdou do svého páchnoucího brlohu a musí fungovat, že? Ty víš o čem mluvím moc dobře. Ty jsi tak nepřiměřeně podprůměrný, že vše, co se jakýmkoliv způsobem odlišuje a vyčnívá je pro tebe nebezpečné.Tak si každé ráno zajdi na městskou hromadnou dopravu a upaluj na směnu. Itálii stejně nikdy nepochopíš a tvé přihlouplé výplody mají u Fiatu, Alfy Romeo a Lancie v zadní části těla.
Měj se jak chceš a nezapomeň se občas umýt, převléct a zrubat ať můžěš věnovat růže a zpracovat doutník za 10Kč,- z tvojí přiměřeně drahé trafiky.
P.S. Nereaguj na to odjíždím novou Lancií Delta na měsíc do Itálie k Jónskému moři,tak na diskuse nebudu mít čas ani prostor. Ozvi se až začátkem července. Dík Griso.
8. 6. 2008 02:08
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Někdy si tak říkám, proč se vždy najde nějaký zneuznaný blb a milenec svého "ůna", má potřebu si založit nový nick a všem ukázat svojí "inteligenci", jak jede 48 hodin Karosou do Bibióne v Itálii s Homecreditem na dovolenou.

Chlapče, až otevřeš svojí další dávku s Hamé Babice někde v příkopu u dálnice, tak si vzpomeň na svojeho fiátka, kterej tě nikdy neodveze k moři, leda tak do pr.ele! ;-)
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 13:18
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Já jsem ani nevěděl,že to jde tak prima zorganizovat. Ještě, že jsi mě poučil. Je poznat, že turistiku na tento způsob znáš velice podrobně a dobře, akorát směrem Chorvatsko. Ještě jedna drobnost pro přiměřeně podprůměrně vzdělaného, Jónské moře najdeš v Kalábrii a Bibione je úplně v jiné části, ale to už necháme na tvém samostudiu, pokud vůbec tušíš co to je. >:D
8. 6. 2008 08:44
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Asi tak,jedine coho sa GTI boji, ze su ludia, ktory sa odvazia kupit nieco ine ako ostatni komformisti...
8. 6. 2008 08:32
Re: KRÁLÍČEK AZURIT
Tak aspon to pdopazusie by neuskodilo holit, a potom aj namazat niecim,alebo vacsine cechom ja nakodovane geneticky ten smrad? Ako teraz nikoho nechcem urazit, ale to co sa deje v MHD aj rano okolo 7-8, to je hroza... Vsak iba zacina den, ale to je pravda, ze vacsina cechov deodorant nepozna... Hovorim, este raz sorry,ale koho sa to netyka,urcite si z toho nic nebude robit...
No a mimochodom, radsej uz takehoto metrosexuala, nez nudnu krabicu z dokonalych makcenych plastov. Najlepsie je, ze sa nemusim bat, ze niekedy snad golf bude vyzerat tak zaujimavo, a predom Ti poviem GTI, predaje si mozes strcot kam chces, aj tie keci o apostoloch, lebo nie som priemerny, nie som konformista, ani znudeny kvazimanager...
6. 6. 2008 14:26
Pro Dinara
Nechci sem moc lézt, ale jednu poznámku si nemohu odpustit. Jde o to, že ten twinturbo motor od Lancie už není "jen na papíře",a le už půl roku jezdí jak již naspáno v Saabu a Cadillacu. Fiat jen bude používat jeho silnější verzi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
9. 6. 2008 07:05
Re: Pro Dinara
Nikde jsem nepsal, že dýzlové twinturbo je jen na papíře, k němu jsem pouze poznamenal, že o něm Fiat mluvil skoro čtyři roky než ho ukázal. Motorem, zatím jen na papíře, je to benzinové twinturbo nebo už snad v něčem funguje?
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 14:49
dedra
No po velice pohledném hatchbacku Delta bych si uměl velmi živě představit i sedan se znovuzrozeným jménem Lybra, Dedra anebo Prisma. Rozměrově jako Alfa 159. ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - gld
8. 6. 2008 14:41
Re: dedra
vyrába sa ešte thesis? do toho by som šiel :-)
9. 6. 2008 08:29
Re: dedra
Vyrabi, ale Thesis je o tridu vys :-) A prijde Thema Nuova a to bude pecka :)
6. 6. 2008 15:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
6. 6. 2008 15:52
hezký víkend
atkže já to balim. přeju všem (metrosexuálům obvzlášť) pohodový víkend. ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2008 15:55
víkend
Taky padla. Hezkej víkend.. A případně dovolenou...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "exctenar"
6. 6. 2008 17:12
11 ks
Zajímavá a bohatá diskuse na to, že Lancia prodala dle SDA 11 nových vozů za 5 měsíců roku 2008...v Česku :-! Tolik OT a nyní k věci: nádherné auto,v pořadí druhé italské za poslední měsíc,co se mi líbí a doma by u holek prošlo.Už studie v roce 2006 na Mondialu byla moc hezká.Tohle má vyváženější a proporcionálnější tvary. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
6. 6. 2008 17:26
Re: 11 ks
Myslíš, jako, že je to dobrý pro "podpantofelníky"? Tak to má hezký vyhlídky!
6. 6. 2008 18:00
Re: 11 ks
Prej trefa... prej přímo na komoru... :yes: :-)
neregistrovaný "exctenar"
6. 6. 2008 19:43
Re: 11 ks
Á, pán se snaží být vtipný, namísto toho ze sebe dělá většího vola,než asi je.Ty znáš moji ženu a dceru?To bych se dost divil a jstli holky s VŠ,jedna už 17 let je OSVČ,druhá si v naprosto odlišné branži vyřizuje živnosťák,pak malá rada-řeš svoji hlavu.Čím budou jezdit nechej laskavě na nich.Nemohu za to, že se jim Golf nelíbí, ani jako sport jej nemají rády,neb on golf není ani pořádný sport,když dojde na věc,že? :-!
Avatar - T613
6. 6. 2008 19:55
Re: 11 ks
s tebou bych chtěl mít na Islandu dvojdomek
6. 6. 2008 20:02
Re: 11 ks
Tam by ses nedoplatil >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 20:13
Re: 11 ks
Tož to se tak u nás říká. Většinou to znamená - než sousedé tož to radši tu mašlu :-!
6. 6. 2008 20:40
Re: 11 ks
To se říká asi všude, jen mě zarazil ten Island, je tam draho, i když pěkně! A nemam VŠ, takže vtip mě logicky schází >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 20:53
Re: 11 ks
tož na Islandu je zima, a široko daleko prd :-!
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:33
Re: 11 ks
Ale zas auta tam mají hezká >:-[]
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2008 00:10
Re: 11 ks
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] To je hláška měsíce!!! >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
6. 6. 2008 20:01
Re: 11 ks
Však já to na nich nechám, asi stejně, jako to musíš nechat ty. Jsem rád, jaký máte krásný rodinný poměry, takže počítám, že máš taky VŠ, nebo aspoň ten živnosťák, jinak by si měl doma peklo, co? >:D S tim Golfem ti to věřim, proto taky brousíte Rendly na Klébrech, ne? >:D

PS: vyřiď mé pozdravy doma!
6. 6. 2008 17:46
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
21
6. 6. 2008 17:59
Re: DELTA
>:D >:D >:D kolego, za tvarosloví máš tento týden oscara ty >:D :yes: Já fakt po KEČUPRÉMII šel do kolen >:-[] :yes: Bravo.

P.S. Jako na zavolanou na příští blog. S tvým svolením samozřejmě.
6. 6. 2008 20:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "dCi"
6. 6. 2008 19:07
Re: DELTA
Zas bych to neviděl tak tragicky. Podíváš se na první generaci Audi TT a vlastně vidíš A3. Co A3, vidíš Golfa IV.generace. A jasně, ještě New Beetla. Pak bych ovšem neměl zapomínat ani na Boru a Toledo, Leona, Octavii... Hmm, ale postavit švihácké "prémiové" kupé na podvozku rodinného pekáče, který býval ověnčený motorem s 44kW a má problémy s vyšší dálniční rychlostí?
Píšu to s nadsázkou, Octavia je samozřejmě dobrý vůz. Ale ty bys neměl zapomínat, že podobné praktiky nejsou ani v prémii ničím vyjímečným (zvlášť u automobilky, která se potřebuje postavit na nohy) a že Stilo rozhodně nemělo zdaleka špatný podvozek.
6. 6. 2008 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Donovan"
7. 6. 2008 15:46
Re: DELTA
Píšeš o podvozku. Tím dáváš najevo, že vůbec netušíš, o čem tohle auto je. :no: Zatáčky s tím nikdo řezat nebude.
7. 6. 2008 17:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 6. 2008 20:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 6. 2008 22:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 00:23
Re: DELTA
Ale má pravdu ty děcko, Golf je podle tebe prémie?! Má A3 podvozek Golfu? Má A3 prémiový podvozek? Odpověz si na tyto otázky sám...A POTICHU! ;-)
8. 6. 2008 14:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
9. 6. 2008 08:48
Re: DELTA
Hovoríš ze A3 má premiový podvozek...Já tvrdím, že má podvozek Golfu, což rozhodně není prémie. A říkal jsem potichu ;-)
6. 6. 2008 19:34
Re: DELTA
Hele, včera jsem koukal na to face SL63 a to má taky tvrdý plasty, jako prase! Ale to asi neni prémie! >:D
6. 6. 2008 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 01:38
Re: DELTA
Možná by jsi měl vědět, že kečup by Ital nepozřel a pravděpodobně ani neví co to je. Když tak pouze loupaná rajčata ve vlastním šťávě. To jenom pro doplnění pro velké znalce Itálie a italských aut.Pravděpodobně budeš vzdělaný a uznávaný znalec automobilového designu.Hlavně ten výraz, ten se teď hodně sleduje!
8. 6. 2008 01:44
Re: DELTA
Nojo polpa... ale já si kečup taky dám do souvislosti stejně se "špagetama" >:D
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 13:25
Re: DELTA
No to jde vidět, že jsi byl nejdál 20km od baráku.A do červeného vína si liješ kofolu, co? >:D
8. 6. 2008 14:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 16:14
Re: DELTA
Myslíš pastu na zuby nebo pesto? Nejde ani o to být nějakej chytrolín, ale naštve mě, že spousta "znalců" zde popisuje italskou techniku a design aut dost nevybíravě a vsadím si na to, že to dělají pouze z nějaké setrvačnosti a nechtějí vidět nebo toho nejsou schopni.
9. 6. 2008 16:30
Re: DELTA
Mozna, novy, ale na rozdil od tebe, ty suldo mluvi vecne a jasne ;) a Na rozdil od tebe, vi o cem ;)
8. 6. 2008 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 6. 2008 14:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2008 19:59
ZNOVU DELTA
Nahore vidime visualne velice povedeny vuz. Jiz studie priletla jako blesk z citeho nebe. Po ni je zde s hromovymi motory nova Delta.
Velice pozitivne vnimam, ze se Lancia nesnazi navazat na sportovni uspechy starsiho modelu. Zde je nova luxusneji pojata Delta, ktera se smele muze postavit vsem jejim konkurentum. Motoricky je dokonce predci.
Palec vzhuru za velice vyvazeny a vkusny design. Dva vzhuru za vynikajici nabidku motoru.
Rozbalit vlákno
55
6. 6. 2008 20:18
Re: ZNOVU DELTA
Jako ten vzhled je fakt zajimavy. Ale dokonaly by byl, kdyby ten predek nebyl tak strasne "nastvany a nazubeny". Ten zadek je takovy jemny, hezky, obly, elegantni, ale ten predek mi s tim zadkem proste neladi. Ale rozhodne je to velice zajimavy design. Italove i kdyby delali strasne spatna auta, tak designy budou mit vzdycky zajimave. Dodnes s nostalgii vzpominam na nase stare Punto >:D . Ale co se mi na te Delte nelibi je palubni deska. Premiove auto by nemelo prevzit palubku mainstreamu a jen ji trochu jinak obarvit a dat jina tlacitka. Nevim, jake jsou materialy, predpokladam, ze budou velmi kvalitni, ale prilis luxusniho dojmu tedy ve me ta palubka nezanechala. Je to skoda, protoze vzhled je zajimavy a motory jsou opravdu skvele. Takze jen skoda toho interieru, jinak se mi to auto docela zamlouva a to nejsem zadny milovnik italskych aut, ja rad nemce - Audi, ale kdyz se mi neco libi, tak nehledim na to, odkud to je.
6. 6. 2008 20:43
Re: ZNOVU DELTA
Pěkně si to napsal, teď už jen sehnat nějaký ty kupce, co se nebojí a koupí si ty "hromový" motory! ;-)
6. 6. 2008 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2008 20:58
Re: ZNOVU DELTA
Ja si myslim, ze ona je nechce predcit. Italove tu svou premii (i kdyz v kontextu ostatnich zemi a jejich automobilek Lancia podle me premii zatim neni) pojimaji trochu jinak. Jasne, ja bych treba sel do A3, ale ta Delta je velmi zajimava. Je to neco noveho, neco co ozivuje automobilovy prumysl. Takovyto design bys hledal jen u mala aut v soucasne dobe. Interier - palubni deska, se moc nepovedla podle me, ale to je jen muj subjektivni dojem. A motory jsou velmi zajimave. Ten, kdo ma rad italska auta si rozhodne prijde na sve ;-)
6. 6. 2008 21:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 6. 2008 21:13
Re: ZNOVU DELTA
No podivej se na to, jaka se delaji auta v dnesni dobe. Jasne, kazde auto je unikat, ale zadna vetsi znacka, ktera dela seriova auta, nema asi tak extravagantni a zajimave designy jako Lancia. To, ze mam trosku vyhrady k tomu nazubenemu predku neznamena, ze me ten design nezaujal a ze se mi nelibi. To, ze ja bych bral A3 je u me, jako velkeho fanouska Audi docela jasne, protoze nejsem tim fanouskem pro nic za nic. Proste se mi libi ve vsech smerech a proto bych samozrejme uprednostnil v teto tride A3. Ale toto je italske auto, italove pojimaji auta jinak, francouzi jinak, nemci jinak, japonci jinak. Italove se snazi zapusobit hned napoprve rovnou na city, na srdce, vyvolat emoce. A to se teto Lancii, aspon tedy u me, rozhodne dari. Nevim, jak dobre to bude jezdit, jak kvalitni bude zpracovani, jaka bude spolehlivost, to se ted jeste neda rict, ale i kdyz se ti ten design treba nelibi, tak nerikej, ze to neni zajimave ;-) . Jasne, koncepty jsou vzdycky krasne, protoze jsou futuristicke a muzou si na nich designeri vyradit. Ale na to, ze to je seriovka, tak vypada velmi zajimave, podle me. :yes:
Avatar - T613
6. 6. 2008 21:21
Re: ZNOVU DELTA
Pěkně řečeno, i když na té Audině se neshodneme :yes: (nic proti její technice, plastům apod. kravinám)
6. 6. 2008 21:27
Re: ZNOVU DELTA
Diky. Shodnout se nemusime, ruznorodost je dobra. Kazdy ma rad neco jineho. Me si proste ziskalo Audi. A muzu se zeptat, co bys bral ty v teto tride z premie a z mainstreamu? V premii bych tedy ja bral, jak uz bylo receno, tu A3 a v mainstreamu si Hondu Civic (krasny design, opravdu nestarne, uchvatny vzhled fakt, velmi zajimavy futuristicky interier, velmi dobre motory a co jsem cetl, tak i velmi slusne jizdni vlastnosti) nebo VW Golf (spolehliva, kvalitni klasika, podle me)
Avatar - T613
6. 6. 2008 21:31
Re: ZNOVU DELTA
z prémie? Uff, asi BMW "1". Ale předtím bych si omrkl C30 a Deltu. A v main bych se rozhodoval mezi Fokem, Bravem a Civicem
6. 6. 2008 21:35
Re: ZNOVU DELTA
BMW 1 je zajimava. Nevidam ji moc casto, ale je to podle me asi nejzajimavejsi BMW spolu s 5. C 30 jsem videl jednou a moc me neuchvatila. Ale zase jde jen o muj dojem. Focus jsem s novym faceliftem videl asi predevcirem poprve a je pekny, ale mne se libi porad i ten starsi, nefaceliftovany. Bravo je krasne auto. To se fakt povedlo. Bratranek ma jeste stare Bravo, ktere bylo predchudcem Stila a i to je proad hodne zajimave. A kdyz jsem mu rekl o tom novem, tak ho rovnez uchvatilo. Italove proste design umi. Treba Grande Punto je podle me nejhezci male auto. Takokve roztomile Masserati :-D.
Avatar - T613
6. 6. 2008 21:38
Re: ZNOVU DELTA
Modernizovaný Fok se mi líbí víc. Ve firmě z nich teď udělali flotu a ve stříbrné jim to sekne :yes:
GP je super, ale je trochu malé. No taky to je malé auto >:-[]
6. 6. 2008 21:44
Re: ZNOVU DELTA
Mne se Focus libil vzdy. A ta minula generace snad jeste vic nez tato. GPcko je fakt roztomile. My jsme kdysi meli stare Punto, to byla snad prvni generace. Punto vychazi z Una, ne? To melo jeste takove ty siroke svisle zadni svitilny. Na to mam krasne vzpominky z detstvi, jak jsme s nim jeli do Italie a tak. Bylo to skvele auticko.
Avatar - T613
6. 6. 2008 21:50
Re: ZNOVU DELTA
Punto I bylo nádherné, vím že jednu dobu se mluvilo jen o něm.. takový CEED první půlky 90 let. Škoda, že to FIAT tak prokaučoval
6. 6. 2008 21:58
Re: ZNOVU DELTA
Jn, Fiat mel docela nabehnuto na slusnou karieru na konci 90. let. Punto, Bravo, Brava, to byla velmi pekna auta. O Brave jsme dokonce uvazovali po Puntu, nakonec ale, navzdory memu nazoru, zvitezila Thalia. >:D. Ale meli jsme ji se 100 konovou 1.4, takze to bylo taky slusne vozitko a nikde nas nenechalo. Jako ja Fiatu fandim, uz jen kvuli krasne vzpomince na nase Punto, prvni normalni auto - predtim jsme meli Skodu 125 >:D Treba ja nemel nic ani proti Stilu, ale nebyl to proste Ital, to slo videt na prvni pohled. Ital nenabidne komfort jako Nemec, spolehlivost jako Nemec, kvalitu jak Nemec a proto, podle me, musi zaujmout designem. Itaska horkokrevnost v extravagantnich linkach designu, to je to, cim italska auta musi lakat zakazniky. On ten prvni dojem z auta pak navodi takovou pozitivnejsi naladu a clovek lepe hodnoti i zbytek. Libi se ti design, pak uvidis interier a reknes, ze taky pekny, i kdyz znas i mnohem lepsi. Aspon ja si to myslim, ze to nekdy muze takhle zafungovat.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:05
Re: ZNOVU DELTA
Ono ve své podstatě si italské a německé auta ani nekonkurují. Ten komu se líbí německý styl designu nezvolí italský a naopak.
P.S.: kdyby tady někdo věděl o dobrých stránkách o limuzínách ZIL a ZIS byl bych vděčen. Konečně sem se dostal ke psaní blogu o nich >:-[]
6. 6. 2008 22:07
Re: ZNOVU DELTA
Máš poslední automobil? Naskenuj ho a máš blog, jako prase >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:10
Re: ZNOVU DELTA
Fakt? To si ho musím sehnat. Aspoň ten úvod bude stát za to když nic jiného >:-[] lovci komančů mě ubijou >:-[]
6. 6. 2008 22:25
Re: ZNOVU DELTA
Nechápu, že takovej časopis nemáš předplacenej. Takovej veteránista... Teď je tam ZIS a ZIL, autobusy z Letňan... Pořád něco.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:34
Re: ZNOVU DELTA
zítra jedu na autotec, tak se na benzínce mrknu.. dík za tip ;-) :yes:
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
6. 6. 2008 22:41
Re: ZNOVU DELTA
Napadlo mě to samé, dneska se mi dostal do rukou a jsou tam o těchto vozech vcelku obsáhlé a zajímavé informace i s fotkama! :yes:
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:56
Re: ZNOVU DELTA
Chlapi nekažte mi radost, já se to chystám psát už dva měsíce >:-[]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
6. 6. 2008 23:35
Re: ZNOVU DELTA
Jen do toho, automobil urcite necetlo tolik lidi co autocz ;)
Avatar - T613
6. 6. 2008 23:37
Re: ZNOVU DELTA
No fakt jsem zvědav.. na českých webech jsem se dneska dočetl blbostí. Ani je nenapadne si své data zkontrolovat třeba na oficiálních stránkách ZIlu ;-\
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
6. 6. 2008 23:53
Re: ZNOVU DELTA
No jo, možná spoléhaj na to, že je to pro běžného člověka natolik exotická záležitost, že na detaily se nehledí. Mě teda osobně mnohem víc fascinujou nákladní auta ZIL a podobné kolosy od MAZu a dalších ;-) Tak kdyby se Ti chtělo něco sepsat o tom, to bych si velice velice rád početl! :yes:
Avatar - T613
7. 6. 2008 00:00
Re: ZNOVU DELTA
myslíš tohle? [odkaz]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
7. 6. 2008 11:30
Re: ZNOVU DELTA
Ano, tohle a tomu podobné potvory na minimálně 8 kolech...Největší jsem viděl tuším 16x16, a to je už pěkný ;-) Nevim jestli je to na youtube, kdyžtak to tam dám...Byl to teda snad jen prototyp, ale pořádnej :yes:
6. 6. 2008 22:10
Re: ZNOVU DELTA
Jj, to je pravda. Nemci udelaji auto, ktere je takove chladne, elegantni uz na prvni pohled. Ale to me prave na nemcich pritahuje a obzvlast prave na Audi - ten chlad, ta elegance, ta nemecka preciznost, smysl pro detail. Ital udela auto, ze ktereho mi najednou zacne srdce mlatit 2x vic. V tu chvili me nezajima jeho zpracovani, nic, jen ten uzasny horkorevny italsky design, ktery proste chytne za srdce.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:14
Re: ZNOVU DELTA
pěkně napsáno.. i když Audi na mě působí poslední dobou "neplodně". To MB - nadřazená rasa už od pohledu >:-[]
6. 6. 2008 22:31
Re: ZNOVU DELTA
Jn, tak v pohode, kritika je v pohode, kdyz vychazi z rozumnych argumentu. Ale kritika typu - je to VW, je to spatne, je to japonec - je to spatne, apod., to proste neni kritika, to je zaslepenost, podle me. Neni to tak davno, co jsem videl nove C. Pusobilo na me tak nejak "stare". Nevim proc, cekal jsem, ze je vic dynamicke. Ale videl jsem ho asi 2 sekundy, moc jsem si ho neprohledl. Ale na fotkach se mi rozhodne libi, tak snad si ho nekdy budu moct prohlednout dukladneji a zmenit nazor k lepsimu. Jinak Mercedesy se mi vzdy libily, pekna auta.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:36
Re: ZNOVU DELTA
Sice mě ukamenujou, ale předchozí generace byla hezčí. Tohle je taková malá S-klasse. pěkná, ale není svá
6. 6. 2008 22:42
Re: ZNOVU DELTA
Minulou generaci mam docela skouklou, protoze stoji u nas u baraku. Jo, ta byla moc pekna. Ta nova vyznava novy designersky styl Medaku, ktery je charakteristicky pro nove Mercedesy. Nevim, nedokazal bych je srovnat. Hlavne taky proto, ze tu novou jsem v realu videl fakt jen kratce.
6. 6. 2008 22:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:05
Re: ZNOVU DELTA
tvůj smysl pro chápání psaného textu mě nepřestane udivovat >:D
6. 6. 2008 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:09
Re: ZNOVU DELTA
Bože tys .. průměrně inteligentnímu čtenáři dojde, že tím chci říct následující : A3 mi nic neříká, ale neupírám mu jeho techniku, zpracování, materiály apod. Chápeš? Asi ne, ale už jsme si zvykli
6. 6. 2008 22:16
Re: ZNOVU DELTA
Jj, o tom je Audi. Bud si je zamilujes, nebo te nechaji uplne chladnym. V kazdem pripade si ale myslim, ze at ma nekdo nazhor takovy, nebo takovy, tak nemuze rict, ze by to byla nekvalitni, spatna auta(to nerikam na tebe ;-) ). Taky se mi nelibi nektera auta, ale take o nich nerikam, ze jsou spatne.
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:16
Re: ZNOVU DELTA
nezapomeň ty kraviny zase uvést do své ohrnovačky, ať se zasměju :-! >:-[]
6. 6. 2008 22:08
Re: ZNOVU DELTA
Asi máš na howno mimiku >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:12
Re: ZNOVU DELTA
To víš.. sto roků v šachtě žil, mlčel jsem >:-[]
6. 6. 2008 22:21
Re: ZNOVU DELTA
A byla hodne hluboka >:D ? A mel jsi tam neco s sebou? Notas, fotku hezky holky, .. >:D ?
6. 6. 2008 22:27
Re: ZNOVU DELTA
Jabkovej koláč >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:37
Re: ZNOVU DELTA
Tož chleba se sádlem.. já sádlo nerad >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:40
Re: ZNOVU DELTA
tož tolik by na to řekl Zdeněk Izer, co by jeden ze strážníků z Policejní akademie ;-) :yes:
6. 6. 2008 22:47
Re: ZNOVU DELTA
Tak to jsem moc nepochopil. Co ma spolecne Zdenek Izer a Policejni akademie?
Avatar - T613
6. 6. 2008 22:54
Re: ZNOVU DELTA
V devadesátých letech vydal několik dílů Policejní akademie na audio kazetách. Doporučuji sehnat ;-)
6. 6. 2008 23:01
Re: ZNOVU DELTA
Aha. V 90. letech jsem zpocatku nebyl na svete, pak jsem poslouchal Toma a Jerryho a Dadu Patrasovou na LP, pote jsem presel k Maxipsu Fikovi, Machu a Sebestove, Brouckum, Bobovi a Bobkovi, Hurvinkovi, Alibabovi a dalsim na kazetach. A ke konci 90. let jsem zacal chodit do skoly. Tenkrat mi jeste Zdenek Izer moc nerikal >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 23:05
Re: ZNOVU DELTA
Zkus si to někde najít. Já už to bohužel nemám, ale člověk se u toho dost nařezal :yes:
6. 6. 2008 23:08
Re: ZNOVU DELTA
Hh, zkusim. Policejni akademii znam jen jako filmy. Jsou to sice hrozne americke kyce, ale ja je mel vzdy rad >:D
Avatar - T613
6. 6. 2008 23:12
Re: ZNOVU DELTA
táák to vynásob tisícem a dostaneš Izera ;-)
6. 6. 2008 23:16
Re: ZNOVU DELTA
hh ;-) Fajne jsme pokecali, ale ted uz si jdu lehnout a spat. Jsem unavenej a zitra vstavam brzo, bohuzel :'-( . Dik za peknou diskuzi. A drzim Lancii palce. Uz jen za to, ze se neboji udelat opravdu originalni design :yes:
6. 6. 2008 22:39
Re: ZNOVU DELTA
A která konkurence to vlastně je, padají tady jména různých vozů od Hyundai po BMW1.
6. 6. 2008 21:21
Rozdielny prístup
Nechcem sa príliš miešať do obchodnej politiky Fiatu a VW, ale je tu rozdielny jeden dôležitý moment. Fiat do Lancie Delta, nepochybne krásneho auta, dal to najlepšie z motorov, čím momentálne disponuje. VW do nepochybne momentálne najkrajšieho auta firmy Seat, Seatu Ibiza dal určite to najhoršie z motorov, ktoré má k dispozícii, a to vraj chce Seat postaviť na nohy ako športovú značku koncernu. A aj keď ide o rozdielne triedy aút v portfóliu koncernov, prístup Fiatu je určite minimálne serióznejší, ako pristup VW. Napokon aj nová Fabia doplatila zrejme na podobný prístup VW v otázke podvozkovej platformy.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2008 21:25
Dobré
Nabídka motorů je opravdu skvělá a to auto má určitě potenciál. Jen to nesmí Fiat zabít přehnaným očekáváním a tedy cenami. Lancia si svoji cestu musí pěkně vyšlapat, protože dnes je téměř zapomenuta.
Rozbalit vlákno
4
6. 6. 2008 21:33
Re: Dobré
Podle toho, co tady za ten další comeback prodali, tak toho asi moc neočekávaj! >:D
6. 6. 2008 22:56
Re: Dobré
No podle mě ani neočekávali, že tady prodají moc kusů Musy a Y. Spíš chtěli být připravení a mít tady fungující zastoupení na to až budou uvádět novou Deltu. Svůj předchozí příspěvek jsem ovšem psal v celoevropském kontextu. U nás to bude mít Delta určitě ještě težší než jinde v Evropě.
6. 6. 2008 23:03
Re: Dobré
Já skoro ani nevěděl, že tady "zase" jsou.
Avatar - T613
6. 6. 2008 23:04
Re: Dobré
Ypsilonku jsem viděl na živo, a působí hodně dobře
6. 6. 2008 21:48
co na to říct???
...snad jen "Děkuju nechci."
Rozbalit vlákno
1
9. 6. 2008 16:35
Re: co na to říct???
"Nenutime, chapeme" HTP je prece lepsi, tahne vodcpodu...
6. 6. 2008 21:54
trochu od tématu
trochu od tématu, ale dneska jsem poprvé (náhodou) viděl nového superba a vypadal ještě blběji než na fotkách, asi jako lidově čínské auto pro střední vrstvu, stará Volha proti tomuhle byla designový skvost
Rozbalit vlákno
2
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
6. 6. 2008 22:50
Re: trochu od tématu
A já ho viděl myslím předevčírem, ze všech stran jsem si ho obešel, obhlédl, i dovnitř jsem se podíval, a mě se moc líbí. Hlavně zepředu, to vypadá velice povedeně. Z boku má linii střechu trochu "hrbovitou", ale nijak zvlášť výrazně. Zadek taky mi padnul do oka...malou výtku bych měl k trendu posledních škodovek a to "být o chloupek užší, než by mi bylo milé", to platí zejména u Fabie, u Superbu to není tak do očí bijící, nicméně mohl být trochu podsaditějších a rozšafnějších tvarů ;-) :yes:
Avatar - gld
8. 6. 2008 19:52
Re: trochu od tématu
stará volga je náhodou pekné auto..neurážať
6. 6. 2008 22:58
EURO 2008
Až nás "taliáni" vymlasknou ve fotbale, tak si to tady fiaťáci užijete! To vám slibuju! >:D
Rozbalit vlákno
4
6. 6. 2008 23:12
Re: EURO 2008
A co teprv, pokud Nemci? To VW, MB, BMW, Audi, Opel,.. muzou rovnou sbalit kufry a jit o dum dal. >:D
6. 6. 2008 23:15
Re: EURO 2008
Těch se nebojim. Věřim, že GTI to uvede do jiný roviny >:D
Avatar - Falco
6. 6. 2008 23:23
Re: EURO 2008
Skopčáci i makarony dostanou na *. V celý Evropě budou proklínat Škodovku >:-[]
Avatar - T613
6. 6. 2008 23:14
OT: ZIL/ZIS
Tak pánové zítra si musím sehnat ten Automobil, protože na českých webech je o téhle automobilce dost nesmyslů 8-s
Rozbalit vlákno
2
6. 6. 2008 23:18
Re: OT: ZIL/ZIS
Máš to na 3 strany... I sanitku pro prominenty, spoustu radových osmiček, 18 místný autobus... Budeš to mít těžký.
Avatar - T613
6. 6. 2008 23:23
Re: OT: ZIL/ZIS
No asi jo. A to sem včera na wecku vymyslel takový krásný úvod >:-[]
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 12:10
Fabia 4,0 V8, 550k
toto je GTI-ho vozidlo :-O
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
7. 6. 2008 13:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 17:24
apostol a ochcafka
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
7. 6. 2008 22:10
Re: apostol a ochcafka
Ty by si chtěl to VW tak vlastnit, až siz toho zešílel, co? >:D
7. 6. 2008 18:04
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - T613
7. 6. 2008 19:13
Re: P.S.: BLOG
s tebou bych chtěl mít na Islandu dvojdomek. S tebou si musí užít doma legrace
neregistrovaný "antiVW2"
7. 6. 2008 21:58
Re: P.S.: BLOG
bacha tatro ;-) to zavana pedofiliou - je na to paragraf >:D
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:40
Re: P.S.: BLOG
mě napadá jiná fílie než pedo.. 8-s
7. 6. 2008 22:09
Re: P.S.: BLOG
Ten byl pro tebe >:D
7. 6. 2008 21:41
Lancia
Že by konečne chcela nadviazať na dôstojný odkaz minulosti? No na to už je skoro po funuse, Taliani zameškali už skoro všetko, čo sa dalo. Obdobie od HF Integrale po dnes sa dá nazvať obdobím agónie, z ktorej sa (snáď) spiaca krásavica prebúdza.

Čo k tomuto autu - dizajnovo je perlou v mrakoch viac či menej konzervatívnej konkurencie. Dýcha z nej aura osobnosti, aristokrata medzi plebsom. Informácie o motorizácii tento dojem ešte živia. Predĺžený podvozok Brava sa zdá byť tiež sľubným prínosom. Očakávania vzbudzuje veľké. Zatiaľ nezodpovedanou otázkou je, či ich dokáže naplniť. Ukáže čas.

Okrem fotiek som novú Lanciu videl iba raz, síce nie celkom zblízka (na podstavci ako exponát bratislavského autosalónu), ale dosť na to, aby ma svojimi tvarmi uchvátila. Je úplne iná, ako všetko, čo možno bežne stretnúť na cestách. Človek akoby automaticky zabudne na pratické stránky, bezpečnosť, priestor a všetko to, čo hľadám a hodnotím pri zoznamovaní sa s akýmkoľvek novým autom. Iný svet. Ako som už vyššie spomenul - dojmy len tie najlepšie. Ostáva počkať, či zostanú iba dojmami, alebo presvedčí aj reálne.
Rozbalit vlákno
36
7. 6. 2008 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 6. 2008 22:20
Re: Lancia
1.Vieš čo slovo "Aristokracia" označuje? Skús pozrieť do slovníka.
2.Písal som to už X-krát, a napíšem to znova. Prečítaj, POCHOP TO, a až potom reaguj.
7. 6. 2008 22:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:34
Re: Lancia
Jsou auta, na které když se podívám tak mě zajímá spotřeba, výkon a kufr. A pak jsou AUTA, které když člověk spatří zajímá ho jen jediné - BUDE MÉ? Tyto AUTA jsou aristokraty, a tyto AUTA umí udělat jen málo automobilek, ale každé se to jednou povede. U nás byly v poválečném období jen tři takové auta : TATRAPLAN, 603 a FELICIA.
9. 6. 2008 16:39
Re: Lancia
110 R pri vsi skromnosti, je taky kus hezkyho auta ;)
8. 6. 2008 20:18
Re: Lancia
Prečo na moje príspevky teda reaguješ, keď im nerozumieš? Bude lepšie ak sa zdržíš, sú tu mraky iných, ktorí mi rozumejú, a ak nie, tak mi to slušne napíšu, a s ktorými komunikujem oveľa radšej lebo ma nebudú označovať za tupca, ak nepochopia, čo sa snažím povedať. Kapišto?
7. 6. 2008 22:16
Re: Lancia
Náš trh neni na žádný "experimenty" a už vůbec ne v designu zvědavej, lépe řečeno stavěnej. Je tu slabá populace metrosexuálů, jak je výše zmiňováno. Češi a Slováci jsou "zaprděnci" a ve většim měřítku si nekoupí nic, co by je odlišovalo od souseda. Ostatní trh je asi jinej, ale ta Delta se bude nejvíc prodávat doma. A to je málo, hodně málo oproti třeba Škodovce. A Fiat ani nemá prachy na expanzi jinam.
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:22
Re: Lancia
Bohužel. Dneska na Autotecu se k Subovi nešlo prodrat. Pravdou je že, i když jsem onen pavilon prolezl skrz naskrz tak Škodu jsem přehlédl, holt je neuvěřitelně nenápadná. Musel jsem ji hledat u konci obhlídky na informacích 8-s
A co na Sub? Otec to zhodnotil asi takto: "Hmm, vedle C5 ani nestála.."
7. 6. 2008 22:33
Re: Lancia
Když jsem dneska valil z Brna, tak říkám mamině...hele to je ten novej Sub! Musel jsem zbrzdit, nechal ho předjet a mamina říká: ten zadek je jak nějakej ten hůndaj? nebo jak se to jmenuje... (neni znalec aut) ...předek docela ujde. Nakonec jsme zkonstatovali, že za 6ti kilo to jde. Pak jsem se jí snažil vysvětlit, že "aby to jelo" přijde asi na 1.4 mega, tak se vrátila ke svejm dámskejm časákům... >:D
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:35
Re: Lancia
Tak to když já jsem valil do Brna, tak jsem předjel krásný Trike, a pak nám to hajzlík vrátil. Ale blejsknul sem si ho ;-)
7. 6. 2008 22:26
Re: Lancia
Vpodstate presný odhad, len by som ho doplnil. Náš trh našťastie nie je pre nikoho kľúčový, ani pre z prachu vstávajúcu automobilku. Napriek tomu si myslím, že pár týchto Lancií u nás na cestách uvidím, rovnako ako stretávam občas Lanciu Musa alebo malý Y.
Že sa bude predávať najmä doma je isté a logické. Talianskemu chápaniu auta majú najbližšie práve Taliani, práve tak ako nemci najradšej kupujú nemecké autá a Francúzi francúzske. Nie je na tom nič divného, ani pre danú značku ponižujúceho.
Lanciu by som so Škodou vôbec neporovnával. To akoby si porovnával značkové vína s tými, čo sa predávajú v 1,5 litrových PET fľašiach...
7. 6. 2008 22:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:43
Re: Lancia
Přesně tak jen dospělý člověk přemýšlí nad tím, jak vyhnat prašnost a smrad z měst. Dítě ne, dítě nasává vůni benzínu (bohužel i nafty 8-s ) a žije jen plechem.
8. 6. 2008 09:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 6. 2008 15:23
Re: Lancia
Tupec jako já to chápe, ale tupec jako já ví, že se musí myslet při vývoji a výrobě o několik let dopředu! ty náš inteligente
7. 6. 2008 22:37
Re: Lancia
Já to myslim v kotextu se škodou, že nejsme zanedbatelnej trh pro ní, ale valej toho hodně ven. VW taky i ostatní, ale Lancia tolik ne. Ostatních produktů Lancie jsem si u nás nevšimnul vůbec. Skoro ani jejich comebacku. Líbí se mi designem, ale to je všechno. Italský auta jsem si v životě užil dost a doufám, že už nikdy >:D
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:39
Re: Lancia
Nikdy neříkej nikdy. Jednou tě nějaká Italka zastaví jediným pohledem (no jo čučím na film Gejša), a budeš v péérde.. v autosalónu ;-)
7. 6. 2008 22:45
Re: Lancia
Na to se.re pes! Thajku zastavíš 200 bakama na celej tejden >:-[]
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:48
Re: Lancia
Jako zkušený borec víš, že jsou noci na které člověk v životě nezapomene a thajka je z hlavy nevyžene >:-[]
7. 6. 2008 23:19
Re: Lancia
Už se nepamatuju >:D
Avatar - T613
7. 6. 2008 23:21
Re: Lancia
A jak se pane doktor jmenuje ten Němec co mi schovává ty věci? :-!
7. 6. 2008 23:30
Re: Lancia
>:D Tak ted jsem out >:D
Avatar - T613
7. 6. 2008 23:34
Re: Lancia
Alzheimer dědečku! ALZHEIMER!
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 00:40
Re: Lancia
Nevim proč mě napad Parkinson >:D Ale to tam nepasuje...nebyl to myslim Němec >:D >:-[] :yes:
9. 6. 2008 16:43
Re: Lancia
Son, son, to bude spis Sved nebo Nor, ne? >:D >:D
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 00:34
Re: Lancia
Jak psal výše Klaudius, Taliáni kupují především taliány, němci němce, frantícy frantíky, tak i my Češi kupujeme české auto, tedy Škodu.Je to pro ni u nás domácí trh, tudíž logicky nezanedbatelný...Lancia byla na vymření, teď se teprv začíná "vracet do volné přírody" ;-) Je vidět Phedra, občas Musa, trochu i Y, ale jinak pár Anglických platidel, jedna Teze a tím to končí, Lancia se potřebuje vrátit k nějakým slušným čílům v prodejích, a nová Delta jí má k tomu pomoct, nemá porazit v prodejnosti Golfa s Focusem dohromady...oslovuje pouze určitou cílovou skupinu, nikoliv široké masy. ;-) :yes:
8. 6. 2008 00:42
Re: Lancia
Jasně... metrosexuály Evropy >:D >:D Jenže Lancia nema charisma a image na maloseriovost, jako Ferrari a na velkoprodeje je jí jméno k hownu. Tak co s tim? Nic. Jen uvidíme, jak to dopadne.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 00:48
Re: Lancia
Jasně, jak to dopadne, to nevíme nikdo..Já neměl na mysli malosériovost, jak ji známe třeba...třeba...třeba v podobě Maserati nebo podobné značky. Lancia, a v tom se myslím shodneme, nemá na to být v počtu prodaných kusů automobilů v Evropě v dohledné době na špici. Nemyslím, že by u Lancie, potažmo u Fiatu doufali, že Delt se bude prodávat 200 000 ročně. V kolik doufají, to si odhadnout netroufnu. Ale jde asi o to, udělat hodně zajímavý (=dobře zapamatovatelný), částečně sportovní, částečně luxusní automobil, kterým se zapíšou do povědomí jako solidní značka. Čili budování základů budoucího úspěchu. Tak to chápu já...
8. 6. 2008 01:01
Re: Lancia
Lepší Fiat ...v uvozovkách..Mase a Ferrdu bych do toho netahal, je to jiná liga. Tim, že maj prodejní síť a servis a je to vlastně pořád to samý, jen s jinym logem, tak něco prodaj, ale já si myslim, že poberou spíš jen pár kupců, co by stejně koupili jen Fiat, nebo Alfu a motaj se v těch italech pořád dokola.
neregistrovaný "griso"
8. 6. 2008 01:46
Re: Lancia
Ty jsi chytrý.Škoda, že jsi viděl "Mase"a "Ferrdu" a korát v časopise, ovšem píšeš jako kdyby jsi je měl v garáži, ale to se NIKDY nestane, naštěstí. :-!
8. 6. 2008 01:50
Re: Lancia
Co ty o tom víš? Byl jsi v mojí garáži? Možná by si měl vyvenčit svoje myšlenky někde na autosalónu.
neregistrovaný "baschwek"
8. 6. 2008 09:26
Re: Lancia
No tak se pochlub ne? ;-)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:12
Re: Lancia
Vidíš, já třeba Mase a Ferrdu viděl maximálně na ulici, když byl dobrej den tak i na ulici při jízdě a nemyslím, že by mi to nějak výrazně pomohlo oproti těm, co to znáš jen z časopisu ;-) V Mase a Ferrdovi se jen tak člověk nesveze..Je to jiná liga, já Mase uvedl výše jako příklad malosériovosti, nikoliv jako paralelu k Lancii..
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:10
Re: Lancia
To je docela pravděpodobné, že největší skupinou zákazníků budou příznivci italských aut, především toho Fiatu. Lancia (Delta) se rozšíří, budem jí potkávat na ulicích a lidé od Fordu, VW, Oplu, Toyoty,... si budou říkat: "Ha, docela pěkný a hodně zajímavý auto, co to je? Hm, Lancia, to už jsem někde slyšel, to si budu muset pamatovat." O tohle Lancii myslím jde, nikoliv vyloženě agresivně atakovat prodeje výše zmíněných značek. Jak tu na diskuzích často slýchám slovo mainstream, do toho se Lancia neřadí, právě na rozdíl od těch výše jmenovaných.
9. 6. 2008 16:44
Re: Lancia
Myslis, ze treba Rover prodal stejne jako jako to.. no jak se jmenuje ten usmudlany delnicky koncern.. ehm.. no sakra.. jo uz vim.. VW >:D
7. 6. 2008 22:35
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - T613
7. 6. 2008 22:49
Re: JASNAČKA
Na to aby byla současná Škodovka archivním vínem, je příliš mladá a nezralá.
8. 6. 2008 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 6. 2008 11:26
Re: JASNAČKA
jenže její vývoj byl ukončen v půlce padesátých let. Ta pauza trvala až do roku 1996,tedy příchodu Octavie. Musí si svou pověst vybudovat znovu!
Ale opět si potvrdil, že neumíš chápat psaný text, psal jsem o současné Škodě :-!
8. 6. 2008 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 6. 2008 14:51
Re: JASNAČKA
Nechápeš ho, každý den nám to dokazuješ! Dokonce i několikrát denně! A ano, po Vítězném únoru se Škoda rozdělila na dvě značky - Škodu Plzeň a Škodu Mladá Boleslav.
8. 6. 2008 14:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
8. 6. 2008 15:07
Re: JASNAČKA
COŽE? Ty si tady z nás děláš *? Bez plzeňské Škody by nikdy nevznikla ta mladoboleslavská! >:D
V padesátých letech udělali komanči z aristokrata jakou byla Škoda (mluvím o automobilce) bezzemka a přestěhovali ho do bytu 1+kk, když v něm povolili výrobu jen lidových vozů především pro vnitřní potřebu. Až do roku 1996 vyráběla vozy průměrné, někdy až podprůměrné. Škoda si svoji pověst musí budovat pěkně od začátku a krůček po krůčku.
Avatar - T613
8. 6. 2008 15:10
Re: JASNAČKA
mimochodem trochu dějin
Škoda Plzeň - vznik 1866
Laurin a Klement - 1895 až 1925
Škoda (Mladá Boleslav) - 1925 až ? (zakoupila Laurin a Klement)
9. 6. 2008 16:54
Re: JASNAČKA
Sve koreny vidi skodovka prave v L&K, coz nelze poprit. To ze ji v dobe krize koupily Skodovy zavody, znamenalo pozue zmenu jmena. Ovsem je pravda, ze vlada z vychodu dodrbala co mohla. Nicmene, jeste prichodem 1000MB byla skodovka velmi moderni. Samonosna karoserie je sice vynalezem prave Lancie, ale Skodovka byla taky jedna z prvnich, ktera sla v techto stopach taky. Svuj boj prohrali az s uvedenim skody 100, protoze uz tehdy mela prijit nova koncepce, btw. v tom byla kooperace prave s fiatem >:D Dneska by tady ti sasci mluvili dost jinak, kdyby to tehda vysla a GTI by byl italofil, to by bylo pokoukanicko >:D >:D >:D :-!
7. 6. 2008 23:08
Re: JASNAČKA
Dej si jednoho čerstvýho z Amstru a každý auto bude Ferrari! >:D
9. 6. 2008 16:55
Re: JASNAČKA
:yes: >:D

a poleti jako ta divna zluta koule na obloze :-D
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 00:38
Re: JASNAČKA
Mno hlavně že Ty to korunuješ shrnovačkou, aby ses podobal GTImu a tím originálně reprezentuješ svou dědinu ;-) Souhlasím, že Škoda se nedá přirovnat k vínu v PET-flašách, z toho už vyrostla a dozrála, teď už u nás děláme poctivá stolní konzumní smšsná vína, ovšem v klasických zelených skleněných lahvích. O třídu výš ;-) :yes:
neregistrovaný "antiVW2"
8. 6. 2008 08:53
Re: JASNAČKA
ty Klaudiovi nesiahas ani po clenky. Snazis sa kopirovat GTI-ho a tym si k svojej ubohosti pridavas este aj totalnu trapnost! Ty a aj GTI ste totalni trapkovia, jazdiaci na zhrdzavenych Favoritoch a slintate nad kazdou Fabiou.
Skodovka je tercom posmechu uz aj redaktorov ;-) ;-)
[odkaz]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:16
Re: JASNAČKA
Pozor, GTI rozhodně nejezdí na "hrdzavém Favoritu"...GTI je jednostraně zaměřený fanda jedné značky, takových je tu spoustu a přestože má hodně hodně specifický "styl", tak jako takového bych ho bral. 507 je oproti němu troska, snaží se mu podobat, takže nakonec působí velice trapně v součinosti s tím, že nedosahuje zdaleka intelektuální ni jiné GTIho úrovně. Jinak řečeno, s GTIm se dá za určitých okolností bavit, s 507 ani za určitých okolností ;-) Jdu si nalít čistého vína ze škodovácké PETlahve, musím zajet do města... >:-[] :yes:
8. 6. 2008 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 14:56
Re: JASNAČKA
A kto by bol povedal, ze se zmůžeš pouze na takovou reakci?! Mno, asi všichni viď...Co se Ti zdá tedy hloupé?
Avatar - T613
8. 6. 2008 15:15
Re: JASNAČKA
jsi tupec tupý! s tím se smiř ;-) >:-[]
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
9. 6. 2008 08:51
Re: JASNAČKA
Pomalu začínám >:-[] :yes:
9. 6. 2008 16:58
Re: JASNAČKA
>:D :yes: a primitiv k tomu a "vobec nevies nic o autach"
neregistrovaný "baschwek"
8. 6. 2008 17:09
Re: JASNAČKA
Teda ty seš ďábel, teď si ho setřel že z toho dva dny nebude moct spát. :yes:
9. 6. 2008 12:43
Re: JASNAČKA
Podľa seba súdim teba...? >:D
8. 6. 2008 01:13
Lepší Fiat v hrsti, než Lancia na střeše!
Ano! To je moje "moudro", kde si myslim, že se bude potácet potencionální kupec italského vozu v kategorii Alfa,Fiat a Lancia. Zároveň se tímto omlouvám všem zákazníkům firmy Piagio. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:19
Re: Lepší Fiat v hrsti, než Lancia na střeše!
Piaggio >:D :yes: Bacha na ně tady ;-) Potenciální kupec ITALSKÉHO vozu se bude rozhodně potácet v těchto vodách, ale potenciální kupec VOZU do těchto vod zabrousí občas také, i když asi méně často, než by bylo italům libo...Kupci Delty se nebudou rozhodně profilovat pouze z řad řidičů Fiatů a spol...
8. 6. 2008 09:30
Metrosexual?
Ja si radsej viem predstavit metrosexuala v takej A3ke, alebo bmw 1, ako v tomto aute, totiz im ide o image... Lancia neni in, neni image-hit, tym padom to neni nic pre pseudobuzikov, toto auto moze pochopit iba sofistikovany elegan v tom klasickom pojati, a elegan neni metrosexual.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 12:44
Re: Metrosexual?
Nedejbože, aby si Deltu koupil Sámer, to by se pak rozšířila >:-[] ;-)
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
8. 6. 2008 13:00
OT : Nová IBIZA
Dneska jsem viděl naživo novou ibizu, docela mě překvapilo, že jí mají už i v Kolíně v Seatu :-) A musím říct, že zvenku vypadá mnohem lépe než na fotkách! Jak se mi na fotkách nelíbila, naživo vypadá exteriér velice pěkně! Škoda že měli zavřeno a byla za plotem, takže více poznatků jsem si neodnesl...Škoda těch špičkových motorů...které tam nejsou ;-\ Seděl jste v ní už někdo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Focus ST"
8. 6. 2008 14:21
Dobrá zpráva
Jak na to tak koukám, tak mám dobrou zprávu pro budoucí majitele Delt. Po bouračce můžou ušetřit zakoupením dveří nebo bočních oken po C sloupek z Fiatu Bravo... ty asi budou levnější... >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
8. 6. 2008 20:29
Vypadá
To dost dobře i ty motory nejsou špatný... :yes: ;-) :yes: :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salazar
9. 6. 2008 12:42
...jo !
No nejsu takový odborník na to co je nejlepší a nejhorší, ale auto je to hezký a hodně zajímavý i když ve válečné zoně faucwai a škody to nebude mít lehké. Osobně mám lybru a jsem s ní spokojený . Každýmu se líbí něco jinýho a tak to má být. Italům fandím už proto že je tolik lidí pomlouvá (i když žádnýho itala neměli)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Beech"
19. 8. 2008 21:39
na živo
Pokud někdo je ze západu, tak před hotelem Continental v Mar, Lázních stojí Delta ve stříbrošedé metle, už 2 dny se na ní chodím dívat, vlastní ji majitel hotelu, vybavení ORO- JE TO KRASAVICE- asi budu muset přišetřit, volal jsem dealerovi do Reichu, ale ještě ji nikde nemají- zatím jen v It. do Reichu přijde začátkem září, zatím si ji stavím viz:[odkaz] jo chce to přišetřit ahoj pánové
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hela"
5. 9. 2009 22:13
Lancia Delta
Jsem vlastníkem vozu Lancia Lybra 1.9 JTD.Letos jsem cestou na dovolenou do CHorvatska potkala asi tři nové Delty. Dosud jsem si myslela, že mám bomba auto, ale když jsem uviděla novou Deltu na vlastní oči, tak jsem se do ní na první pohled zamilovala. Je nádherná a když v ní bude Bi Turbo v JTD tak to bude bomba .Na divočení 190 cv bohatě na naše cesty stačí. :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0