Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Grand Voyager: Ano, Voyager

Americká ikona se do Evropy dostane s novým znakem, ale původním jménem.
Zpět na článek
14. 2. 2011 19:59
14. 2. 2011 20:40
14. 2. 2011 20:25
14. 2. 2011 22:18
14. 2. 2011 23:04
15. 2. 2011 07:11
14. 2. 2011 23:44
14. 2. 2011 23:51
14. 2. 2011 23:53
15. 2. 2011 09:51
15. 2. 2011 00:08
15. 2. 2011 07:24
neregistrovaný "gotcha"
14. 2. 2011 19:38
Už ma neprekvapí ani náraz meteoru do nášho auta.
Nie. Nejde mi o marketing. Toto je náhodou čistý marketing, dá sa tu hrať na "nájdi 5 rozdielov".
Ale, ruku na srdce, toto auto si kúpi len človek neznalý veci, chceš Grand Voyager?
Kúp si Chrysler!
Ako vidíte, žiadna Lancia. Len človek naozaj neznalý veci. A pre týchto ľudí Lancia nie je.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:39
Re: Už ma neprekvapí ani náraz meteoru do nášho auta.
Jenže žádnej ofiko Chrysler v EU nebude, když ho Fiat svým "moudrým" rozhodnutím zrušil a chce se na tom nakapsovat.

Protože kdo halt bude chtít dieslovej Voyager, bude muset pro Lancii, neb z usa se budou tahat zejména benzínové Dodge GrandCaravany, které se tahají už ted.
A Voyager se tu prodává slušeně, ročně kolem 20 000 ks v evropě (ofiko, dalších tak 5-7 tisíc neofiko).
14. 2. 2011 19:59
...ty jo
...tři světový premiéry jedné značky za jeden den!
Rozbalit vlákno
1
14. 2. 2011 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
14. 2. 2011 21:06
Přestávám být zastáncem Fiatu!!!!
Svým přístupem k mojí milovaný Lancii mě Fiat štve už dlouhý roky. Ve chvíli, kdy jsem v Ženevě viděl poprvé stánek "puzzle Lancia + Chrysler" mě už doslova nasr*l a zároveň i hodně zklamal, ale tohle... tohle už překonalo všechno!!!!!!!!!!!!!!!!!! :no: Zdá se, že do budoucna už místo autosalonů budu objíždět jen veteránský srazy. :-(
Rozbalit vlákno
3
14. 2. 2011 21:55
Re: Přestávám být zastáncem Fiatu!!!!
NAPROSTO SOUHLAS! A jako majitele letitého Fiatu mne možná na nějakém tom srazu potkáš.
Avatar - euro89
14. 2. 2011 22:00
Re: Přestávám být zastáncem Fiatu!!!!
Jestli jezdíš např. na Zbraslav - Jíloviště, tak 100%.
14. 2. 2011 22:10
Re: Přestávám být zastáncem Fiatu!!!!
Hodlám letos navštívit Šternberk víc asi pro závody nestihnu. Loni byl Šternberk krásnej respektive ty auta tam.
Avatar - Amerika
14. 2. 2011 22:18
Můj názor
Nedá mi to a na téma Lancia/Chrysler se musím vyjádřit. Nevím co na to říct. Na jednu stranu se mi ta auta fakt líbí, protože Ameriky prostě můžu >:D Na druhou stranu je to tak trochu devalvace Lancie to zcela jistě, ale možná to je i dobrej marketing. Nikdo neví jak se modely budou prodávat a nikdo, snad krom zástupců automobilky, modely neviděl naživo. Z jednoho obrázku, kterej je možná ještě předělanej ve photoshopu nelze dělat závěry z toho jak je to hrozný. Mě se třeba ta Lancia GV celkem líbí. I když maska mohla být trochu jiná tak jako celek nepůdobí nejhůř. Navíc si myslím, že jméno se ještě změní. Vzpomeňte si na rok 2003 kdy měla na trh přijít Panda. Nejdřív se jmenovala Gingo(tuším že má doma dokonce prospekt, na kterém je napsaáno jméno Gingo na autě) a pak to přejmenovala na Pandu. Bylo to sice za trochu jiiných okolností, ale jde vidět, že je to možné.... ;-) Navíc kdo jede do Ženevy stejně jako já, tak se bude mít možnost už za dva týdny na vlastní oči přesvědčit o (ne)kráse tohohle auta a i dalších modelů...... :-! >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PlumJelinek
14. 2. 2011 22:40
Re: Můj názor
Žádná spekulace, jak ta auta vypadají naživo, není na místě. Je to všechno věrná kopie Chryslerů, takže jestli chceš vidět nové MPV od Lancie, projdi se po ulici a najdi Chrysler Grand Voyager a ani kvůli tomu nemusíš do Ženevy. To samé Thema, Freemont, Flavia. Co se týče názvu GV, pochybuju, že se to změní, tohle mají takticky vymyšlené a původní název jistě nenechali jen proto, že by nemohli vymyslet nový.
Avatar - Sosa
14. 2. 2011 23:04
risk
pri vsetkej tej kritike si treba uvedomit, ze ked lancia preda z kazdeho auta 5 kusov tak zarobila.mozno znacka umre, mozno nie, inak by umrela urcite (pokial neratame moznost obrovkych investitcii ktore dneska nikto neurobi) v podstate nic neriskuju.

co sa tyka toho neeuropskeho priemeru pri spotrebe..holt konecne niekto kdo menej klame..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VelkejChytrák
14. 2. 2011 23:44
!!!
Tohle je prostě velkej smutek. To je ztráta důstojnosti, to je podřezávání si větve pod sebou, to je skoro až na zvracení, určitě k pláči. Běž doháje FIATe! Radši to zavřete hned než tohle trapný držení se nad hladinou a škemrání o přízeň s poukazovánim na druhdy hrdou, dnes dávno mrtvou minulost. Nemusej existovat všechny automobilky, který kdy byly postavený. K čemu? Dělejte prostě druhořadý ale původní auta se značkou FIAT a tohle pohřběte. Kdo chce americký auto s logem evropskýho? To je jako víc pruhů - víc adidas? Nebo to radši střelte Číňanům a zapomeňte, že jste kdy byli originál. Při troše marketingovýho kouzelnictví nám namluvíte, že je to ještě Lancia, i když z Čínský vůle. Furt lepší než tenhle příšernej Big Mac posypanej parmezánem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
14. 2. 2011 23:51
Re: !!!
BigMac posypaný parmazánem, to docela sedí... ;-)
14. 2. 2011 23:53
Marchione
No, mohl bych se škodolibě posmívat, ale tohle je už moc i na mně. Marchione je holt z Ameriky a některé věci asi tak docela nechápe. Tohle lepení evropských značek na americká auta je ještě větší tragédie, než úpravy masek a la Amerika - viz Insignie nebo Astra, kterou předváděli na posledním Detroitu.

Navíc, stačí se podívat, jak lidé vnímají relativně odlišnější Sedici a kolik kupců mu dá přednost před SX4. Kdo si koupí chryslera s maskou Lancie nebo AR? Nejen Alfě, ale i Lancii a možná i dokonce Fiatu by bylo asi pod křídly třeba i toho VW líp a byl by to víc Fiat, Lancie a AR než tohle.....
Rozbalit vlákno
2
15. 2. 2011 09:22
Re: Marchione
Fiatu by bylo lépe pod křídly VW - to je pro mě hláška roku >:D (ikdyž máme teprv únor, takže se neraduj, třeba ještě něco přijde.... ;-) )
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 09:51
Re: Marchione
Koupí si to každý, kdo by koupil toho Chryslera (to je dost lidí po celé Evropě) a navíc každý, kdo by koupil Phedru (to je asi 500 Italů >:D )
15. 2. 2011 00:08
Proč ne
Fotografie pod článkem nejen že zobrazují starší variantu Voyagera před faceliftem, ale hlavně foto Lancie je jen grafická hříčka, v realitě bude s novým modelem vypadat asi jinak. Voyager je dost dobrý vůz na to, aby mohl posloužit koncernu jako MPV základna pro další práci s interiérem a exteriérem. Absolutně se nevyplatí vlastní vývoj modelu tohoto segmentu. Např. rozdíly mezi novým Dodge Grand Caravan a Chryslerem Town&Country dost vzrostly, kvalita interiéru taky - bude zajímavé, co s vnitřkem dokážou udělat v Lancii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rysguf.
15. 2. 2011 01:20
No, aspon bude....
...vacsia servisna siet :-)
Auto opravite ako v Chrysleri, tak vo Lancia/Fiat servisoch :yes:

Aspon daco >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - ludeco
15. 2. 2011 01:37
Tohle je noční můra...
...když Fiat převzal Chrysler, doufal jsem, že s ním vymění pouze technologie - Fiat předá know-how na malá auta, Chrysler na velká. A vzájemně si doplní portfolio. Doufal jsem, že to ani jednomu nesebere identitu, že ač technicky příbuzné modely, budou na pohled rozdílné. Hlavně jsem nečekal, že hned začne Fiat chrlit už tak výběhové modely Chrysleru pod svými značkami, se zbytečnými facelifty které maskují zastaralost...Celou dobu jsem myslel, že dojde na společný vývoj nových modelů...a hlavně konkurenceschopných.
S Freemontem mě ale Fiat dostal do kolen, značka, na které jsem vyrostl a první auto, kterým jsem v životě jel (z porodnice) a i proto k ní mám srdeční vztah najednou vypustí snad nejhorší zrůdu ve své historii. No a teď tohle...zneuctění původní Themy jsem skousl, přecijen Chrysler 300 je docela pěkné auto a i když vypadá dost "neitalsky" a nezajímavě, je to aspoň docela zajímavé přibližovadlo. Ale Voyager? Už originál je odporný, kde jsou časy minulé generace která vypadala o dost líp...ale ve srovnání s Phedrou je to absolutní hnus, ze kterého se mi chce nejdřív zvracet, a potom brečet...
Sbohem Fiate, končíš u mě trojicí posleních pěkných aut, Bravo - Delta - Giulietta.
Američany sem radši ani nevoz...
Arivederci. :-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
15. 2. 2011 07:19
Re: Tohle je noční můra...
Brzdil by som tie elégie.

V prvom rade, fiat je mainstream, ktorý podnetný model vo vyšej triede nevyrobil už pekných pár (desiatok) rokov. Tak aká dehonestácia rebrandovaním väčších amerických modelov? Kazia meno súčasnej chrome? Alebo ulyssemu či phedre, ktoré boli aj tak len prebrandovaní francúzi?

Lancia detto. Zo zašlej slávy sa nikto nenaje, a jediné dve možnosti, ktorým značka momentálne čelí je zánik, alebo prebratie dostupnej americkej produkcie. Áno, podobne ako väčšina som čakal viac dizajnových zmien oproti US orginálom, no čo, show must go on.
Avatar - Righ
15. 2. 2011 10:32
Re: Tohle je noční můra...
Tesat do kamene, zvlast tu pasaz o dehonestaci Chromy. >:-[] :yes:
15. 2. 2011 08:47
Re: Tohle je noční můra...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:48
Re: Tohle je noční můra...
Můžeš mi prozradit co je výběhové na současné generaci Voyageru?

Měl bych jednu prosbičku - ověřte si fakta, než začnete vypouštět tyhle nesmysly z pusinky, zbytečně ze sebe děláte toální bl*ce.

Mě se zdá zcela nový DOHC motor s VVT, 6st. automat, vzadu nezávislé zavěšení, multimediální, variabilní a prostorný interiér nově i s měkčenými plasty a tradice 27 let zkušeností s výrobou minivanů dostatečně inovatní.

Kdy že přišel Sharan s bočními posvunýmidveřmi?
Loni? Chcete říct kdy je měl Voyager? :o)) A můžu pokračovat.

A je divný, že se po světě našlo už 13,2 milionu bl*ců co si to koupili a že je to jendoznačně nejprodávanější MPV na CELEM SVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Navíc zakladatel třídy, Chrysler byl první kdo tuhle kategorii zavedl!!!
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:55
Re: Tohle je noční můra...
Lancia těch MPV neprodalo ani tisícinu.....

A největší designový skvost byla Phedra, větší obludu sem nikdy neviděl.
neregistrovaný "gotcha"
15. 2. 2011 07:24
vyznam pre USA trh
Jedinu pozitivnu vec co na tom vidim je ze to moze pomoct Fiatu v USA co je pre neho obrovsky novy trh s potencialom. Americania dostanu do Voyageru ktory vsetci poznaju lepsiu kozu na sedacky a par novych hraciek a mozu postupne zacat chapat Lanciu ako premiovu znacku Chrysleru. Budu dalej kupovat pre nich overeny a vyskusany produkt ktory dobre poznaju a tesit sa ze maju luxusnu Lanciu s lepsou vybavou a nie Chrysler ako sused. Nieco ako infinity, acura, lexus... No a ked (dufajme) za par rokov Lancia uvedie vlastne auto, znacka bude na trhu etablovana.

Pokial ide o Europu, je mozne ze znacka strati predaje a priaznivcov, ale vzhladom k tomu kolko Lancii sa predava teraz, tak potencial s GV v USA je ovela vacsi ako strata tych par tisic aut v EU. O opat, ak za par rokov bude mat Lancia vlastny model, mozu sa vratit aj zakaznici v EU a bude uz etablovana aj na USA trhu.

Toto je jedina logika ktoru vidim. Kolko predavala Lancia v EU Phaedier v poslednych rokoch? 1000ks rocne? No tak teraz ich tu preda 500 (cisla vymyslene). No strasna strata..... Ale zisk v USA, to je ine.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Righ
15. 2. 2011 10:42
Re: vyznam pre USA trh
Vypada to, ze vychazis z mylnyho predpokladu, ze GV se bude prodavat jako Lancia i v USA. Tak to samozrejme nebude, tam to bude i nadale Chrysler (Town & Country), protoze jmeno Chrysler ma v tomhle segmentu mimoradne slusnej zvuk, naopak Lancii ve statech NIKDO nezna. Naopak v Evrope Fiat Chrysler uplne stahne z trhu a GV tak pujde koupit pouze jako Lancii.

Pro ni samotnou to bude zcela jiste ve srovnani se soucasnou situaci znamenat zvyseni prodeju, at uz v globalu nebo konkretne v segmentu MPV. Vzdyt sama ma z MPV jenom obstarozni Phedru z rodiny "Eurovanu" (spolecny projekt Fiat a PSA), ktera prodejne totalne paberkuje. Ted bude mit v portfoliu jeden z nejtradicnejsich a nejlepsich modelu v kategorii "full-size" MPV, ktery navic pred vstupem do modelovyho roku 2011 prosel docela zasadni modernizaci. Akorat mi nejde do hlavy, proc tam davaj ten groteskni dyzl, jez vydoluje z objemu bezmala 3L uzasny vykon 120kW, a neflaknou tam radsi nejaky dvoulitr JTDM.
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:52
Re: vyznam pre USA trh
Přesně tak, Lancia v USA vůbec zastoupena nebude, tam dále zůstává Chrysler a Dodge.

Ani Fiat v usa zastoupen nebude, vyjma modelu 500.

Jako samostatný brand pouze Alfa + ferrárko a maserati, který už tam ale x let zastoupený sou.
Takže nově jen Alfa (od 2012).
15. 2. 2011 08:22
Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
... a co to bude příště? Ferrari? :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Barrichello
15. 2. 2011 10:50
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Jo to by šlo, z Dodge Caravanu R/T "man van" by šlo Ferrari F888 Milano.
Stačí pár plastovejch spojlerů, brzdy Brembo a dolepit znáčky.

Červený už to je :-)

Aspon budou mít kanadani co dělat, se obávám, že budou muset najet i na sobotní a nedělní směny, neb nebudou stíhat.
15. 2. 2011 13:25
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
jedině, že by tam nahnali čechy, co se v hojném počtu nedávno stěhovali do Hamiltonu. >:D ....pardon, ty o práci vlastně zájem nemají >:D

Ale vážně, z těch všech variant se mi nejvíce zamlouvalo VW. Kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby se tenkrát prodávalo v evropě. U Sharana se mi nelíbí, že je úzký. Když mám dlouhé auto, tak musí být taky patřičně široké. ;-)
6. 3. 2011 12:09
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Že ty myslíš Indočechy....
15. 2. 2011 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:10
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Jo, prodává.
VW Routan se to jmenuje. to neznáš?

Vamerice není lepší firma, která by uměla vyrobit llepší MPV než chrysler, prtoto si to VW zadal tam.

Voyager je jedno z nejúspěšnějších MPV na světě, a VW to ví - jen chytrolíni tady z toho dělaj obludu.
Vyjdi na ulice a počítej, kolik jich potkáš.
Já někdy v praze za den klidně 30 (vč. variant od dodge). A pořád se prodávaj i tahj neofiko další a další. Kdž vezmu i šedej dovoz, bylo to loni 3tí neprodávanjěší MPV na zdejší trhu.
Podivný co, že lidi chtěj americkej pekáč.
16. 2. 2011 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 2. 2011 07:25
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Chrysler je priestrannejší, s lepšou výbavou, sedadlá sklopné do podlahy, posuvné dvere, stabilný podvozok, pohodlie....

A pre čo si Európania kupujú skôr eu autá máš v celku jenoduché. Predajne Ford, VW alebo Seat máš v každej velkej dedine.VW je menší. Traktoristi počujú na objem 1.9 objem 2.5 a 2.8 im príde ako zrýše hororu! Ku tomu povesť, že to veľa žere a si tam kde si nechcel byť. Ďalší fakt je ten, že nový voyager sa predáva už len s 2.8CRD a automatom to ku spotrebe fakt nepridá.
18. 2. 2011 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 2. 2011 16:43
Ani sa veriť nechce
Po tom čo Dacia predala slušné množstvo docela fajn aut a Zastava prestala existovať, je Lancia dnes asi najhoršia značka europy! Táto značka dostane skoro zadara aktuálne modely, a jej priaznici plačú. (neviem čo je staré na 300C, lebo nezdá sa mi že by BMW radu 5 z roku 2000 malo vzadu tuhú nápravu alebo drevenú kostru karosérie. Každá automobilka svoje modely postupne inovuje a to je prípad aj 300C. Gr. Voyager je tu od roku 2008 tak ten starý ozaj nie je) Skôr by mali plakať zákazníci kupujúci Chrysler, že im na autá nalepia takúto značku! (Lancia mala svoj vrchol v 20 rokoch minulého storočia a pár podarených modelov aj po vojne ale sorry to že Delta vyhrala pár pekných výťaztiev v rallye neznaméná, že by civilná Delta bola dobré auto!) (rallye vyhrávala aj Skoda 130RS a aké au to bolo to fakt vieme)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:10
Re: Ani sa veriť nechce
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: