Lancia Grand Voyager: Ano, Voyager
Zatímco v případě Chryslerů 200 a 300 našla Lancia odvahu změnit nejen identitu původních modelů ale i jména, Grand Voyager zůstává Grand Voyagerem i když na masce bude hrdý nápis Lancia. Tam kde Phedra končila, teď větší MPV s americkým rodokmenem začíná.
V Evropě bude Lancia Grand Voyager nabízena se třemi stupni výbavy (Silver, Gold a Platinum) a dvěma motory.
Ani v případě velkého MPV nebude chybět šestiválec Pentastar 3,6 l, naladěný v tomto případě na 208 kW. Lancia se díky šestiválcovým verzím nových modelů z USA během roku 2011 zařadí mezi několik málo značek v Evropě, které mají v nabídce více než jeden šestiválcový model. Grand 3,6 V6 bude dodáván výhradně se šestistupňovým automatem s hybdrodynamickým měničem. Kombinovaná spotřeba má činit neevropských 12,3 l/100 km.
Druhou motorickou možností je známý motor 2,8 CRD (120 kW, 360 Nm) s nímž bude Grand Voyager schopen projet kombinovaný cyklus za 8,4 l/100 km.
Grand Voyager zůstává jedním z největších MPV na trhu - vnější rozměry 5,14 m x 1,99 m x 1,72 m i rozvor 3,1 m jsou vskutku americké.
Lancia údajně zapracovala na původním americkém interiéru, takže například sedadla dostala čalounění jemnou látkou nebo kůží Nappa. Nic se nemění na systému zanořování sedadel do podlahy Stow ‘n Go, bočních posuvných nebo pátých dveřích (elektricky ovládaných).
Více uvidíme za dva týdny v Ženevě.