Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Grand Voyager: Ano, Voyager

Ondřej Láník
Diskuze (40)
Americká ikona se do Evropy dostane s novým znakem, ale původním jménem.

Zatímco v případě Chryslerů 200 a 300 našla Lancia odvahu změnit nejen identitu původních modelů ale i jména, Grand Voyager zůstává Grand Voyagerem i když na masce bude hrdý nápis Lancia. Tam kde Phedra končila, teď větší MPV s americkým rodokmenem začíná.

V Evropě bude Lancia Grand Voyager nabízena se třemi stupni výbavy (Silver, Gold a Platinum) a dvěma motory.

Ani v případě velkého MPV nebude chybět šestiválec Pentastar 3,6 l, naladěný v tomto případě na 208 kW. Lancia se díky šestiválcovým verzím nových modelů z USA během roku 2011 zařadí mezi několik málo značek v Evropě, které mají v nabídce více než jeden šestiválcový model. Grand 3,6 V6 bude dodáván výhradně se šestistupňovým automatem s hybdrodynamickým měničem. Kombinovaná spotřeba má činit neevropských 12,3 l/100 km.

Druhou motorickou možností je známý motor 2,8 CRD (120 kW, 360 Nm) s nímž bude Grand Voyager schopen projet kombinovaný cyklus za 8,4 l/100 km.

Grand Voyager zůstává jedním z největších MPV na trhu - vnější rozměry 5,14 m x 1,99 m x 1,72 m i rozvor 3,1 m jsou vskutku americké.

Lancia údajně zapracovala na původním americkém interiéru, takže například sedadla dostala čalounění jemnou látkou nebo kůží Nappa. Nic se nemění na systému zanořování sedadel do podlahy Stow ‘n Go, bočních posuvných nebo pátých dveřích (elektricky ovládaných).

Více uvidíme za dva týdny v Ženevě.

Ondřej Láník
Diskuze (40)
6. 3. 2011 12:09
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Že ty myslíš Indočechy....
18. 2. 2011 07:25
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Chrysler je priestrannejší, s lepšou výbavou, sedadlá sklopné do podlahy, posuvné dvere, stabilný podvozok, pohodlie....

A pre čo si Európania kupujú skôr eu autá máš v celku jenoduché. Predajne Ford, VW alebo Seat máš v každej velkej dedine.VW je menší. Traktoristi počujú na objem 1.9 objem 2.5 a 2.8 im príde ako zrýše hororu! Ku tomu povesť, že to veľa žere a si tam kde si nechcel byť. Ďalší fakt je ten, že nový voyager sa predáva už len s 2.8CRD a automatom to ku spotrebe fakt nepridá.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:10
Re: Ani sa veriť nechce
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
16. 2. 2011 10:10
Re: Chrysler-Dodge-VW a teďka už i Lancia
Jo, prodává.
VW Routan se to jmenuje. to neznáš?

Vamerice není lepší firma, která by uměla vyrobit llepší MPV než chrysler, prtoto si to VW zadal tam.

Voyager je jedno z nejúspěšnějších MPV na světě, a VW to ví - jen chytrolíni tady z toho dělaj obludu.
Vyjdi na ulice a počítej, kolik jich potkáš.
Já někdy v praze za den klidně 30 (vč. variant od dodge). A pořád se prodávaj i tahj neofiko další a další. Kdž vezmu i šedej dovoz, bylo to loni 3tí neprodávanjěší MPV na zdejší trhu.
Podivný co, že lidi chtěj americkej pekáč.
15. 2. 2011 16:43
Ani sa veriť nechce
Po tom čo Dacia predala slušné množstvo docela fajn aut a Zastava prestala existovať, je Lancia dnes asi najhoršia značka europy! Táto značka dostane skoro zadara aktuálne modely, a jej priaznici plačú. (neviem čo je staré na 300C, lebo nezdá sa mi že by BMW radu 5 z roku 2000 malo vzadu tuhú nápravu alebo drevenú kostru karosérie. Každá automobilka svoje modely postupne inovuje a to je prípad aj 300C. Gr. Voyager je tu od roku 2008 tak ten starý ozaj nie je) Skôr by mali plakať zákazníci kupujúci Chrysler, že im na autá nalepia takúto značku! (Lancia mala svoj vrchol v 20 rokoch minulého storočia a pár podarených modelov aj po vojne ale sorry to že Delta vyhrala pár pekných výťaztiev v rallye neznaméná, že by civilná Delta bola dobré auto!) (rallye vyhrávala aj Skoda 130RS a aké au to bolo to fakt vieme)