Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lancia Ypsilon v nových edicích Elefantino a MomoDesign

Jedna z nově nabízených verzí pro stylové miniauto od Lancie vsadí na sportovní tón, druhá bude kombinovat základní výbavu se stylovým vzhledem.
Zpět na článek
26. 2. 2013 08:59
26. 2. 2013 15:39
26. 2. 2013 19:25
26. 2. 2013 20:16
26. 2. 2013 20:42
26. 2. 2013 08:59
Povedené mini
Pěkné. Není víc co dodat. Být tohle auto trošku levnější prodává se líp i jinde než v Itálii. Přijde mi nedoceněné.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Bubáq
26. 2. 2013 09:32
Re: Povedené mini
Povedené je, nedoceněné taky. Ale potřebuje facelift:
1) světlomety by se měly protáhnout a zúžit, aby zlepšily vizuální vnímání poměru výška/šířka celého vozu
2) Lancia NUTNĚ potřebuje zlepšit kvalitu plastů v interiéru: plasty oběma evropským modelům krutě shazují dojem z kvality auta.
Myslím, že oba modely (Delta & Ypsilon) jsou technicky povedené, pokud by nabídly stejné plasty (alespoň) jako předělané Chryslery, pak by mohly pomýšlet na lepší prodeje.
Avatar - del42sa
26. 2. 2013 10:07
Re: Povedené mini
škoda té obludné mřížky ala Chrysler. :'-( Myslím, že původní maska s vertikálními lamelami by slušela Lancii mnohem více .

[odkaz]

[odkaz]
26. 2. 2013 19:26
Re: Povedené mini
Mně osobně se mřížka ala Chrysler (hlavně u Delty) líbí, ale to je věc vkusu
26. 2. 2013 11:04
Re: Povedené mini
Ypsilonka má smůlu v podobě fiatu 500. Když jsem porovnával obě auta a uvažovali jsme i nad Ypsilonkou tak setkání na živo řeklo jasně, že fiat 500 vede. A to je ypsilonka navíc dražší.
Avatar - TeeJay
26. 2. 2013 13:43
Re: Povedené mini
Celkově je sice F500 je hezčí, ale Lancia prostě působí noblesněji, navíc Momo verze měly vždycky koule. Obě tahle auta bohužel zabíjí úzký interiér. Takové Citigo může být 10x hnusnější, podstatné ale ale to, jaké je auto uvnitř.
Avatar - euro89
26. 2. 2013 15:39
Nic moc:-/
Předchozí generace Ypsilonu Sport MomoDesign byla jednoznačně povedenější. Navíc byla k dostání s posílenými motory (1,4 16V 100CV a 1,3 M-Jet 105CV), zatímco u současné generace je nabídka stejná,jako u ostatních verzí. U Italů se pomalu stává tradicí, že je nová generace horší než ta předchozí. :-( Mimochodem nedávno jsem si Ypsilonku vyzkoušel osobně. Projel jsem se ve verzi s motorem 0.9TwinAir, robotizovanou převodovkou a nejvyšším stupni výbavy. Až do té doby jsem mohl doufat, že kromě "ženského" designu to auto třeba není tak hrozné, ale po projetí jsem ztratil veškeré naděje. Převodovku nemá smysl hodnotit, ta je prostě strašná, ale naštěstí je jen za příplatek pro toho, kdo jí tam chce. Co je však horší, je posez za volantem. I když jsem si nastavil sedačku do nejnižší polohy, pořád jsem měl pocit, že sedím nepříjemně vysoko. Sedačky pro změnu neznají pojmy jako pohodlí nebo dobré boční vedení... Co mi ale asi na interiéru vadilo úplně nejvíc, byl fakt, že do Ypsilonky nejde dát ani za příplatek loketní opěrka! 8-s Projev motoru nemám s čím srovnat, protože jsem ještě nikdy před tím neřídil auto, které by mělo méně než čtyři válce. Ale když si vezmu, jak neuvěřitelně živý a příjemný byl například motor 1,2 16V ve druhé generaci Ypsilonu, který měl podobný výkon jako současný TwinAir, tak byl i ten dvou válec jednoznačným zklamáním. :no:
Rozbalit vlákno
4
26. 2. 2013 19:25
Re: Nic moc:-/
Ypsilonku mám taktéž projetou (1,2 + robotizovaná převodovka, nejvyšší výbava) a ač fanda automobilky (a italských automobilek obecně) musím souhlasit, že robotizovaná převodovka je příšerná (cuká, někdy zmatečně řadí).
1,2 není špatná, závonička to sice není, ale do města v pohodě.
Exteriér je pěkný ten se povedl.
A co se interiéru týče tomu jsem na chuť taky nepřišel, ale to je věc vkusu.
Suma sumárum já osobně bych zvolil raději 500-vku.
Avatar - euro89
26. 2. 2013 20:16
Re: Nic moc:-/
Já myslel, že tu robotizovanou převodovku dávaj v Ypsilonce jen k TwinAiru(?). Jinak pětikilo jsem si projel taky a dokonce 2x (jednou 1,2 Lounge a podruhé Abarth EsseEsse) a musím souhlasit, že ve srovnání s Ypsilonkou to je nebe a dudy - samozřejmě ve prospěch Fiatu 500. :yes: Mě štve, že Fiat nedává do Ypsilonky nebo třeba i do 500 a Pandy 4x4 výbornou atmosférickou 1,4 MultiAir (105CV). Je to jeden z nejlepších motorů do malých aut a Fiat ho v ČR nabízel pouze chvíli do Punta a současnosti nejde koupit už ani tam. :-|
26. 2. 2013 20:42
Re: Nic moc:-/
Omlouvam se, nebyla to 1,2 benzin, ale byla to Ypsilonka v nafte. Precijen bylo to loni v lete a od te doby jsem jel v pande prave tou 1,2 a jeste yarisem, tak jsem si to poplet. Kazdopadne to co jsem napsal vyse jinak plati.
27. 2. 2013 05:12
Re: Nic moc:-/
Koupit jde v Německu. To jen debilní importér do ČR ho nenabízí.