Legendární motocykl Pionýr bude k mání i ve verzi na elektrický pohon. Dosáhne rychlosti až 100 kilometrů v hodině, baterie vydrží na vzdálenost 100 kilometrů.
co me na tom soucasnym parezoj bude chybet, tak ten rev a charakteristicty smrad vytocenyho dvoutaktu, ktery se vyskytoval napric celym ceskoslovenskem :-)
opravdu se mustang vyrabel 1969-1982?? ja mel novyho o prazdninach 1981 za nejakych 4200,-kcs a moc takovych nejezdilo a prislo mit to spis jako novinka a nezda se mi, ze by to dalsi rok uz nedelali, kdyz tady nic jinyho nebylo. pak prisel Simson z NDR, kterej byl o level vys, ale to bylo o nekolik let pozdeji
Taky sem mel mustafa. Nechapu ktery blb tomu dal takovy nazev kdyz to absolutne nejelo. Slabouckej motor v kombinaci s mizernym chlazenim to bylo neco strasnyho. Pres to vsechno na nej rad vzpominam. Najezdil sem s nim ukrutnejch kilometru a asi 100x ho vlivem prehrati zadrel. I tak jezdil maximalne spolehlive. :yes:
Mám doma oba, jak pařeza, tak i Mustanga. Ten řev a i větší smrad se týká více motorů Jawa 20,21 a 23 (Mustang). Motor 555 je méně hlučný a více jede z nízkých otáček, ale nedosahuje rychlosti Mustanga.
21 puvodni mam doma v roce 2005 jsem ho koupil komplet po genralce motoru za 1000kc a jezdil sem snim dve leta na brigadu >:D nikdy nesel nakopnout musel se roztlacovat ale jak se jelo na stk tak pred technikem jsem ho nakopl >:D pak uz nikdy ... Byl to nejrychlejsi fechtl v okoli nikomu to nejelo vic nez me (55 po rovince) >:D nejdal jsem jel 20km a dvakrat zastavoval na schlazeni ale dojel vzdycky >:D