60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
1
/
19
Prohlédnout znovu
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
|
acz
Setra
|
acz
Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.
|
acz
Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku
|
acz
Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955
|
acz
Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.
|
acz
Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.
|
acz
Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW
|
acz
Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech
|
acz
Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala
|
acz
První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid