60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
2
/
19
Prohlédnout znovu
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
60 let klubových autobusů Setra: Luxus pro týmy
|
acz
Setra
|
acz
Současný typ S 511 HD pohání 10,7litrový šestiválec OM 470 o výkonu 290 kW. Je spojený s osmistupňovou automatizovanou převodovkou Go 250-8 a sekundárním vodním retardérem Voith.
|
acz
Interiér klubového coache S 511 HD nemůže obdržet jedinou výtku
|
acz
Současný model S 511 HD se uličkami proplétá snadno
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
První Setra S 6 byla světu odhalena v Ženevě v roce 1955
|
acz
Na konci sedmdesátých let nastoupil klubový typ S 208 H o délce 7,6 m. Ve výrobě zůstal čtyři roky.
|
acz
Výškou 3,5 metru se blýskl model S 210 HD pro 27 cestujících. V roce 1983 nahradil autokar S 208 H.
|
acz
Model S 210 HD poháněl jedenáctilitrový šestiválec OM 421 o výkonu 159 kW
|
acz
Vnější zpětná zrcátka řady S 210 HD držela na jednoduchých úchytech
|
acz
Nová Setra S 511 HD se na historickém pozadí Drážďan vyjímala
|
acz
První jízdy s luxusním klubovým typem S 511 HD jsme uskutečnili téměř před rokem v Rakousku. Pětimetrový rozvor dodává autobusu mimořádnou obratnost.
|
acz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem