Jakože tomu už ani nejdou normálně otevřít dveře?? Teda že je Toyota totální krám vim už dlouho, ale tak nějak jsem doufal, že Lexus aspoň částečně funguje..
No, tak ses vyslintal....
Neboj, nasedat do tý plečky nehodlám.
nemám nas..vací kalhoty, růžový triko, červený brejle a nechodím na meetingy a nedělám cash. :-)
Chapem, ze na jednej strane plni fleetove emisie v predstihu a je v klude, na druhu stranu tym ale dokaze slusne nastvat svojich zakaznikov. Kto mal moznost porovnat LS600h a nove LS500h, pochopi hned :-) Tak isto som nepochopil, preco musel existovat GS a ES vedla seba. A preco dodnes nedokazal Lexus odstrihnut svoju pupocnu snuru od Toyoty. A co sa tyka ES, som voci nemu skepticky, pretoze to auto je uz z fleku tak limitovane, ze predaje nebudu nijaka slava. Ale US to potiahne a ES bude v suchu...
Technicky je to úplně stejná liga, motory naštorc, předohraby, Mondeo má dokonce 4x4, možnost výkonnějších motorů, z testů v USA má Fusion pohodlnější i agilnější podvozek. Pár lepších materiálů v interiéru z toho prémiový zázrak neudělá, skutečnou prémií byl model GS.
Ano, klidně ti tu kravinu napíši ještě jednou, technicky stojí ES na mainstreamové platformě stejně jako Fusion, co do výkonu pohonu s ním má dokonce velký problém, protože Fusion Sport s V6 Ecoboostem a 4x4 si F350 namaže na chleba kdykoliv a kdekoliv a navíc ještě s větším pohodlím posádky. Prémiová technika byla u GS.
V USA, tam ovšem šestiválec dává i Mondeo/Fusion, Passat nebo Insignia/Regal tam to není žádná známka prémiovosti.
Z prvních recenzí ES300h nadšení zrovna netryská...
[odkaz]
[odkaz]
3,5 hvězdy to je na novinku trochu "zakřiknutý" výsledek, pravá prémie jede jinou ligu.
[odkaz]
Jak, kravinu? Ty údaje jsou správně, jde o hybridy, vrcholný evropský GS 450h se nedá srovnat s vrcholným evropským ES 300h, ten je dokonce pomalejší než IS 300h se zhruba stejným zrychlením a s maximálkou 200 km/h. Jako konkurenci to málokdo akceptuje a těch pár lidí lidí s ES asi dost naštve, až jim natrhne zadek obyčejná Octávie, nebo až je nedejbože, při vzácném setkání dvou Lexusů na jednom místě předjede rychlejší o třídu níž patřící IS 300h - což by se jim s GS nestalo.
P.S. Tu konstrukci a spolehlivost Lexusů oceňujete stejně vysoko jako já díky osobní spokojenosti se svým Lexusem (u mě sedm let s CT 200h) ? :-)
Jestli chceš srovnávat = tak GS 300h a ES 300h = a tam sou parametry víceméně stejný. V ES je nová generace motoru = s eště vyšší účinností = 41% takže přes to že to je velký auto = může mít v reálu nepatrně nižší spotřebu
Srovnávat GS450h a ES300h = je nesmysl. Snad můžeš vzdáleně srovnávat ES 350 a GS 450h = V6 a V6 hybrid
CT 200h v levnější verzi mám druhym rokem služebák = Auris hybrid ;-)
No nedošlo :-) … Nejde mi o srovnání srovnatelných ES a GS, jde o konkurenční srovnání top modelů řad Lexusu × německá trojka - co postaví Lexus proti Audi 6, BMW 5, Mercedes E? Zatímco GS 450h bylo primárně konkurentem v této skupině a slabší GS 300h byla pouze jakási jeho varianta "žebrák", tak "top" ES 300h přece proti nim už stavět nemůže. Proti Audi A4/BMW 3/Mercedes C má IS 300h a proti Audi A8/BMW 7/Mercedes S má LS 500h, ale ve vyšší střední nemá proti co postavit. Lexus zřejmě hodlá produkovat zejména SUV hybridy - UX, NX, RX … Konec konců ale jde o kšeft a to, že lidi neuměli GS ocenit a kupovali ho málo je to, co donutilo Lexus tento model zaříznout :-( …
No srovnávat musíš srovnatelný = takže GS300h a ES300h
Vrchol GS nebyl 450h ale [odkaz] [odkaz]
ES 300h je proti nejprodávanější skupině těch "nežebráků" = proti jejich základnim naftovejm čtyřválcum = a z to neni špatně
Mě taky mrzí že neni tak vynikající auto jako GS450h a GS F = ale holt rozhoduje trh a skvělej V8 atmo si dál můžeš koupit = ve 2 modelech. A uvidíme kam všude daj V8 biturbo
ale ked vidim smutneho klauna giulliettu alebo vychechtany P207 tak zlaty lexus .. je to taka murena... proste dravec :yes: ale chapem ze kazdemu sa nemoze pacit... v tomto su lexusy prave zaujimave ... bud sa proste cloveku pacia alebo absolutne nepacia... ina moznost tu nie je :-)
posledne lexusy sa mi moc pacia ... teda pacila sa mi uz prva o triedu mensia IS 200 s tym malym V6 a 6st manualom spred xy rokov ale tieto nove lexusy z poslednych dvoch troch rokov dozadu su fakt este akoby o level vyssie na danu dobu v porovnani s minulostou .... bocny profil ma nove ES podla mna velmi elegantny stihly a vyvazeny... [odkaz] .... posobi doslova vznesene a hadam konecne aj sportovo :yes:
Na pohled pěkný, ale...jednak ta "řidítka" jsou strašná, a pak 160kW čtyřválcový hybrid a FWD jako jediná možnost? V Evropě to bude mít v boji s německou prémií těžké.
Rikaji ti neco emisni normy? V6 uz by to neplnila, museli by prijit upravy a doplatil by na to trh jinde (S. a J. Amerika, Afrika, Asie+Rusko) Protoze by ty motory byly uduseny vseljakyma blbostma. Pak by nasledovala ztrata prodeju prave, jelikoz si je kupujou prave kvuli dobremu 3,5V6. Takze proto neni v evrope. LC bylo vydano drive se svoji V8 ale muzeme se dockat, ze za par let uz nebude ani ta V8 ale V6 s hybridem napric spektrem v evrope...bohuzel, takze kdo muze at ted koupi V6 a V8 dokud jsou :-) plati to i pro ostatni znacky, taky planuji ruzne zmeny.
To píšeš nepravýmu = ale je dobře žes to napsal = někdo si to potřebuje přečíst :-)
V8 tu eště chvíli bude = nemyslim že zprávy o Lexus biturbo V8 s výkonem 620-630 koní sou fake news ;-)
Velký špičkový motory myslim budou v Evropě i dál = to co se změní je dostupnost. Dřív byl šesti a vlastně i osmiválec dostupnej i širšim vrstvám = to skončí. Velký výkonný motory budou = jen pro fakt prachatý
Jak se k tomu postavěj různý značky = závisí na víc okolnostech takže fakt těžko říct kde zůstanou a kdo to zabalí
Lexus tymto modelom mieri na fleetovych zakaznikov. Tam, kde Nemec ponuka slabsi diesel, Lexus ponuka hybrid. Ciste teoreticky sa mu to moze podarit, kedze je hon na diesely... Ale ci sa mu to aj ozaj podari, to je otazka...