Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Poprvé za volantem nového Lexusu ES. Zaujme komfortem a hybridním pohonem?
52 komentářů
N6600
Chapem, ze na jednej strane plni fleetove emisie v predstihu a je v klude, na druhu stranu tym ale dokaze slusne nastvat svojich zakaznikov. Kto mal moznost porovnat LS600h a nove LS500h, pochopi hned 😄 Tak isto som nepochopil, preco musel existovat GS a ES vedla seba. A preco dodnes nedokazal Lexus odstrihnut svoju pupocnu snuru od Toyoty. A co sa tyka ES, som voci nemu skepticky, pretoze to auto je uz z fleku tak limitovane, ze predaje nebudu nijaka slava. Ale US to potiahne a ES bude v suchu...
Skoda... No nic, idem oplakat GS.
Skoda... No nic, idem oplakat GS.
KANKUNEN
že se Toyota v těch hybridech akorát placatí. To jsou parametry a reálná spotřeba o kousek nižší než bez hybridu.
Auris hybrid benzín 100 kW = dlouhodobej průměr 4,6
RAV4 197 benzínovejch koní = Praha - Ostrava 5,7 a 5,9
RAV4 197 benzínovejch koní = Praha - Ostrava 5,7 a 5,9
Pise "e😜ert" co nikdy nevlastnil hybrid a nedokaze si ani vyhladat realne spotreby >😁 Takych vas tu je 😄
Nikoloki
GS 450h • 0 ÷ 100 : 5,9 s - max. rychlost 250 km/h
ES 300h • 0 ÷ 100 : 8,9 s - max. rychlost 180 km/h
Konkurence pro Audi/BMW/Mercedes jako prase >😒] Nebo snad bude taky nějaký ES 450h ? >😁
ES 300h • 0 ÷ 100 : 8,9 s - max. rychlost 180 km/h
Konkurence pro Audi/BMW/Mercedes jako prase >😒] Nebo snad bude taky nějaký ES 450h ? >😁
No kdyby do toho dali motor, tak by to mohla být konkurence pro Insignii, Mondeo nebo Superb, takhle to bude taková třída sama pro sebe.
Ne, to nebude třída pro nikoho.
Je na čase to zoufalství jménem Lexus ukončit.
Aspoň u nás.
Ať to položej jako Infiniti.
Je na čase to zoufalství jménem Lexus ukončit.
Aspoň u nás.
Ať to položej jako Infiniti.
Jasně, položíme to, ať nám zbyde jen BMW, MB, Audi a ať se všichni oblékají do černé, šedé nebo bílé. Proč mít tolik na výběr, že. 😄
3.5 V6 tam nebude?
Vtipné... Mám nové Mondeo a môžem ťa ubezpečiť, že je to rozhodne oveľa nižšia liga, než toto.
A že Superb... tak to si zabil >😁
A že Superb... tak to si zabil >😁
Technicky je to úplně stejná liga, motory naštorc, předohraby, Mondeo má dokonce 4x4, možnost výkonnějších motorů, z testů v USA má Fusion pohodlnější i agilnější podvozek. Pár lepších materiálů v interiéru z toho prémiový zázrak neudělá, skutečnou prémií byl model GS.
Takovou kravinu sem už dlouho nečet = aby to bylo dokonalý měl si napsat: Technycky je to úplně stejná liga >😒]
Ano, klidně ti tu kravinu napíši ještě jednou, technicky stojí ES na mainstreamové platformě stejně jako Fusion, co do výkonu pohonu s ním má dokonce velký problém, protože Fusion Sport s V6 Ecoboostem a 4x4 si F350 namaže na chleba kdykoliv a kdekoliv a navíc ještě s větším pohodlím posádky. Prémiová technika byla u GS.
Dávaj tam motor = V6 3,5 s 8st. automatem
A popravdě i tenhle 2,5 je hodnocenej docela dobře [odkaz] 😉
A popravdě i tenhle 2,5 je hodnocenej docela dobře [odkaz] 😉
V USA, tam ovšem šestiválec dává i Monde👋Fusion, Passat nebo Insignia/Regal tam to není žádná známka prémiovosti.
Z prvních recenzí ES300h nadšení zrovna netryská...
[odkaz]
[odkaz]
3,5 hvězdy to je na novinku trochu "zakřiknutý" výsledek, pravá prémie jede jinou ligu.
[odkaz]
Z prvních recenzí ES300h nadšení zrovna netryská...
[odkaz]
[odkaz]
3,5 hvězdy to je na novinku trochu "zakřiknutý" výsledek, pravá prémie jede jinou ligu.
[odkaz]
To neni v USA = to je všude včetně Afriky = jen ne u nás = což je taková klasika, sem často lepší motory prostě nechoděj 😐
Jednoznačně bych preferoval GS = ale bohužel zákazník rozhod ;-\
Kdo chce zadokolku a motor = jak V6 tak V8 = je tu kupé
Pravá prémie = tim myslíš asi ty ultraporuchový značky = jede úplně jinou ligu = i když to myslim hodně jinak než ty 😄
Jednoznačně bych preferoval GS = ale bohužel zákazník rozhod ;-\
Kdo chce zadokolku a motor = jak V6 tak V8 = je tu kupé
Pravá prémie = tim myslíš asi ty ultraporuchový značky = jede úplně jinou ligu = i když to myslim hodně jinak než ty 😄
To si napsal větší kravinu než asi myslíš >😒]
GS 300h 0-100 9 s - max. rychlost 190 km/h
ES V6 3,5 0-100 7s - max. rychlost 210 km/h
Je to konkurence jako prase = konstrukcí a spolehlivostí a tak = i když to z povrchního pohledu = asi nechápeš 😉
GS 300h 0-100 9 s - max. rychlost 190 km/h
ES V6 3,5 0-100 7s - max. rychlost 210 km/h
Je to konkurence jako prase = konstrukcí a spolehlivostí a tak = i když to z povrchního pohledu = asi nechápeš 😉
Jak, kravinu? Ty údaje jsou správně, jde o hybridy, vrcholný evropský GS 450h se nedá srovnat s vrcholným evropským ES 300h, ten je dokonce pomalejší než IS 300h se zhruba stejným zrychlením a s maximálkou 200 km/h. Jako konkurenci to málokdo akceptuje a těch pár lidí lidí s ES asi dost naštve, až jim natrhne zadek obyčejná Octávie, nebo až je nedejbože, při vzácném setkání dvou Lexusů na jednom místě předjede rychlejší o třídu níž patřící IS 300h - což by se jim s GS nestalo.
P.S. Tu konstrukci a spolehlivost Lexusů oceňujete stejně vysoko jako já díky osobní spokojenosti se svým Lexusem (u mě sedm let s CT 200h) ? 😄
P.S. Tu konstrukci a spolehlivost Lexusů oceňujete stejně vysoko jako já díky osobní spokojenosti se svým Lexusem (u mě sedm let s CT 200h) ? 😄
To ti nedošlo ani teď? 😄
Jestli chceš srovnávat = tak GS 300h a ES 300h = a tam sou parametry víceméně stejný. V ES je nová generace motoru = s eště vyšší účinností = 41% takže přes to že to je velký auto = může mít v reálu nepatrně nižší spotřebu
Srovnávat GS450h a ES300h = je nesmysl. Snad můžeš vzdáleně srovnávat ES 350 a GS 450h = V6 a V6 hybrid
CT 200h v levnější verzi mám druhym rokem služebák = Auris hybrid 😉
Jestli chceš srovnávat = tak GS 300h a ES 300h = a tam sou parametry víceméně stejný. V ES je nová generace motoru = s eště vyšší účinností = 41% takže přes to že to je velký auto = může mít v reálu nepatrně nižší spotřebu
Srovnávat GS450h a ES300h = je nesmysl. Snad můžeš vzdáleně srovnávat ES 350 a GS 450h = V6 a V6 hybrid
CT 200h v levnější verzi mám druhym rokem služebák = Auris hybrid 😉
No nedošlo 😄 … Nejde mi o srovnání srovnatelných ES a GS, jde o konkurenční srovnání top modelů řad Lexusu × německá trojka - co postaví Lexus proti Audi 6, BMW 5, Mercedes E? Zatímco GS 450h bylo primárně konkurentem v této skupině a slabší GS 300h byla pouze jakási jeho varianta "žebrák", tak "top" ES 300h přece proti nim už stavět nemůže. Proti Audi A4/BMW 3/Mercedes C má IS 300h a proti Audi A8/BMW 7/Mercedes S má LS 500h, ale ve vyšší střední nemá proti co postavit. Lexus zřejmě hodlá produkovat zejména SUV hybridy - UX, NX, RX … Konec konců ale jde o kšeft a to, že lidi neuměli GS ocenit a kupovali ho málo je to, co donutilo Lexus tento model zaříznout 😒 …
No srovnávat musíš srovnatelný = takže GS300h a ES300h
Vrchol GS nebyl 450h ale [odkaz] [odkaz]
ES 300h je proti nejprodávanější skupině těch "nežebráků" = proti jejich základnim naftovejm čtyřválcum = a z to neni špatně
Mě taky mrzí že neni tak vynikající auto jako GS450h a GS F = ale holt rozhoduje trh a skvělej V8 atmo si dál můžeš koupit = ve 2 modelech. A uvidíme kam všude daj V8 biturbo
Vrchol GS nebyl 450h ale [odkaz] [odkaz]
ES 300h je proti nejprodávanější skupině těch "nežebráků" = proti jejich základnim naftovejm čtyřválcum = a z to neni špatně
Mě taky mrzí že neni tak vynikající auto jako GS450h a GS F = ale holt rozhoduje trh a skvělej V8 atmo si dál můžeš koupit = ve 2 modelech. A uvidíme kam všude daj V8 biturbo
speedfred
spredu vypadá akoby otváral držku a chcel niekoho spapať 😄
To vies, kym Hyundai v Cesku krici "A ted ujedu vsem", tak tento otvori tlamu a zahuci "A uz mi neujedete" 😉
ale ked vidim smutneho klauna giulliettu alebo vychechtany P207 tak zlaty lexus .. je to taka murena... proste dravec :yes: ale chapem ze kazdemu sa nemoze pacit... v tomto su lexusy prave zaujimave ... bud sa proste cloveku pacia alebo absolutne nepacia... ina moznost tu nie je 😄
3_diamanty
posledne lexusy sa mi moc pacia ... teda pacila sa mi uz prva o triedu mensia IS 200 s tym malym V6 a 6st manualom spred xy rokov ale tieto nove lexusy z poslednych dvoch troch rokov dozadu su fakt este akoby o level vyssie na danu dobu v porovnani s minulostou .... bocny profil ma nove ES podla mna velmi elegantny stihly a vyvazeny... [odkaz] .... posobi doslova vznesene a hadam konecne aj sportovo :yes:
Zboku/zozadu ok, ale tá predná tlama je déééés (aspoň u mňa). Na živo to je snáď ešte horšie.
twistedTSD
Na pohled pěkný, ale...jednak ta "řidítka" jsou strašná, a pak 160kW čtyřválcový hybrid a FWD jako jediná možnost? V Evropě to bude mít v boji s německou prémií těžké.
Lexus to evidentně odpískal... Evropa mu za to nestojí :no:
To si nemyslim = smutný že to nezkouší s V6 = kterej koupíš nejen v Severní ale i Jižní Americe nebo Africe = dokonce i v zaostalym Rusku 😄
Rikaji ti neco emisni normy? V6 uz by to neplnila, museli by prijit upravy a doplatil by na to trh jinde (S. a J. Amerika, Afrika, Asie+Rusko) Protoze by ty motory byly uduseny vseljakyma blbostma. Pak by nasledovala ztrata prodeju prave, jelikoz si je kupujou prave kvuli dobremu 3,5V6. Takze proto neni v evrope. LC bylo vydano drive se svoji V8 ale muzeme se dockat, ze za par let uz nebude ani ta V8 ale V6 s hybridem napric spektrem v evrope...bohuzel, takze kdo muze at ted koupi V6 a V8 dokud jsou 😄 plati to i pro ostatni znacky, taky planuji ruzne zmeny.
To píšeš nepravýmu = ale je dobře žes to napsal = někdo si to potřebuje přečíst 😄
V8 tu eště chvíli bude = nemyslim že zprávy o Lexus biturbo V8 s výkonem 620-630 koní sou fake news 😉
Velký špičkový motory myslim budou v Evropě i dál = to co se změní je dostupnost. Dřív byl šesti a vlastně i osmiválec dostupnej i širšim vrstvám = to skončí. Velký výkonný motory budou = jen pro fakt prachatý
Jak se k tomu postavěj různý značky = závisí na víc okolnostech takže fakt těžko říct kde zůstanou a kdo to zabalí
V8 tu eště chvíli bude = nemyslim že zprávy o Lexus biturbo V8 s výkonem 620-630 koní sou fake news 😉
Velký špičkový motory myslim budou v Evropě i dál = to co se změní je dostupnost. Dřív byl šesti a vlastně i osmiválec dostupnej i širšim vrstvám = to skončí. Velký výkonný motory budou = jen pro fakt prachatý
Jak se k tomu postavěj různý značky = závisí na víc okolnostech takže fakt těžko říct kde zůstanou a kdo to zabalí
Lexus tymto modelom mieri na fleetovych zakaznikov. Tam, kde Nemec ponuka slabsi diesel, Lexus ponuka hybrid. Ciste teoreticky sa mu to moze podarit, kedze je hon na diesely... Ale ci sa mu to aj ozaj podari, to je otazka...
Tady ti vo tom pisou vic, jak velky jsou to kramy 😉
[odkaz]
Rejzokastrolum zdar
PS Ty oceneni v odkazu, to neni anketa ADAC 😄 To si ty auta musi zalouzit (ne zaplatit 😉 ).
Neboj, nasedat do tý plečky nehodlám.
nemám nas..vací kalhoty, růžový triko, červený brejle a nechodím na meetingy a nedělám cash. 😄