podobne ako infiniti... dalsia pecka... motory aj interier.. dizajn... cele je to neskutocna nadhera... pride mi ze europska produkcia ma uz hodne o com premyslat ... japonci su zase uplne ale uplne inde ;-) ... toto je hotove umelecke dielo... ani neviem s cim z europy to porovnat... lebo nechcem lexus degradovat na nizsiu uroven ako mu prislucha... je na case aby sa europski vyrobcovia ozaj zamysleli ci to s kupatkami myslia vazne alebo je to pre nich uz len nutne zlo.... u lexusu je totiz vidiet ze je robeny nie z nutnosti ani z povinnosti... ale je robeny z radosti a pre radost ... ma charizmu, ma styl... ma to co nejedno europske kupatko len marne a beznadejne hlada .... je to krasne auto ... lexus :yes: toto je dalsi sen na kolesach
Nesdílím sice tvé bezbřehé nadšení až euforii. Ale i já, kterej tyhle kastroly na rejži fakt nesnáším, uznám, že je to pěkný...:D Jinak vidím, že japonský auta se líbí hodně lidem. OK.
v 90 rokoch som obdivoval viac europsku produkciu ( 306ky 206ky, xantie, 406tky, calibru, tigru, bravu brava, barchettu, rozne tie mercedesy bmw, volva saaby ) a japonsku ci americku produkcu az tak nezral ... dnes je to uz opacne... "neeuropske znacky" ma akosi uz zaujimaju viacej.... maju akesi uz vacsie caro a su dnes uz pre mna zaujimavejsie ako tie nase europske... tazko povedat kedy nastal zlom... ale dnes by som nemal najmensi problem s mustangom alebo corvettou ... urcite by som ich zvolil skor ako akekolvek europske sportove auto ;-) ... mozno sa mi len otvorili ine zmysly ktore v minulosti boli "zablokovane" ... pravdou ale je ze mnohe europske znacky ma uz nedokazu prekvapit, zaujat ani emocionalne potesit.. su akesi mnohe uz "nemastne neslane" ;-\
Hm, chápu Tě. Některý evropský značky včetně prémiových vypouštěj občas strašnej hnůj...) A kdo jde trochu svou cestou, padne (Lancia, SAAB) Já se dokážu neskutečně odvázat z některých Amerik. Sbírám modýlky veteránů a ameriky patřej k nejhezčím (např. Auburn Boattail) Ale japonci mě úplně míjejí a některý považuju za fakt hnusný. Ale já jsem asi hodně ovlivněnej i tradicí a závodní historií značek.
Třeba GTR. Je mi fuk zda a o kolik bude na Nordschleife rychlejší než 911Turbo. Protože Nikdy nikdo nejezdil v sedmdesátých letech ve dvanáctihrnkovým vzduchem chlazeným hnisanu klem 400km v Le Mans. :-):-) Jako kdybys porovnával dvacetimegapixelovou fotku s impresionistickým obrazem a měl bejt nadšenej, že má větší rozlišení.
Nebo si zajeď do Stuttgartu, do muzea Mercedesu...to mě napadlo, jaks psal o "čaru a otvorených zmysloch"...:)
jestli můžu otázku - jezdíš v japoncovi i v reálným světě?
mas zaujimaveho konicka.... ;-) ....... klobuk dole... mame v rodine mitsu sportbacka .... zatial spokojnost.... nie je moje ale jazdim aj s nim ....ale skor len vikendy a skor mimo mesto... po meste sa motam s feldou ... vlastne mi do mesta plne vyhovuje tento maly nezmar... ;-) keby nie tak uz ju aspon 5rokov nedrzim a kupim nieco novsie.... dnes uz rozhodne zvazujem baleno swift rio.. proste neeuropsku produkciu .... ale fabia s 1.0mpi by do mesta usla priznavam .. tak uvidime... pojde kazdopadne asi o male auto... viac mi zatial netreba
kamarat bol v muzeu bmw ... ja neviem.. on vravel ze cakal viac... ale tazko od cloveka ktory nie je autickar to brat ako meritko toho co tam uvidis.... ;-)
inak klobuk dole.... ludia ktori sa niecomu takemu venuju ako ty maju moj obdiv.. je to pekny konicek :yes:
Historiea muzeum BMW je proti historii a muzeu MB nic. Jen prach...kamarád má pravdu. Na mnichovským muzeu BMW je nejlepší architektura muzea samotného...
JInak s fabií máš pravdu. Ale doporučuju na tento účel 1.2TSi DSG. Právě tu teď na hrkačky do města na zimu mám a spokojenost. Ale stejně se těším na léto :-)
odvaha lexusu rozhodne nechyba.... a ja to ocenujem ;-)
ten ich dizajn sa mi paci cim dalej tym viac ... maju uzasne vozy.... nove RX je podla mna tiez paradne... a mensie NX som videl zrovna nedavno cez vikend.... mohol som na nom oci nechat... uplna dokonalost .. samozrejme z mojho pohladu .... lebo kazdemu sa paci nieco ine
podobne to vidim zase ja u toho kupatka od infiniti ... kym na sedane mi to pride akosi podivne ten face a celkove linie .. tak kupatko je zrazu dizajnova pecka.... ;-) ... jasne ... svoje robi aj pekna cervena farba.... ale rozhodne to nebude len o farbe... napriklad to nove infiniti ako bracek od Acka... tak tam sa mi ten dizajn infiniti uz tak nepozdava..
lexusy su tiez pre niekoho zvlastne to ano...... NX na fotkach tiez nevyzera tak super ako nazivo..... nazivo ale nemam slov.... nic krajsie vo svojej triede od NX nepoznam
Vypada vskutku zajimave. Jen trochu nechapu kam miri. Je postaveno nad/pod RC-F?
A vylozene strach mam z automatu. K cemu potrebuje skoro 500k atmosfera 10 kvaltu? :-|
8 kvaltu je dnes rikas moc mainstream? >:D
Kazdopadne tady uz to muze byt docela otravne. Kdyz budu predpokladat ze posledni 2 budou rychlobehy tak rozlozit 0-250 mezi 8 rychlosti uz vyusti v hodne male preskoky a ja se sam sebe musim ptat jestli ta drobna vyhoda v zrychleni tam skutecne bude a bude za to stat. Pokud by snad naladeni melo byt podobne jake maji dnesni 8 kvalty, a sice ze top speed dosahuji na 6. rychlost tak mi zase nedava moc smysl mit 4 dlouhe kvalty.
Chapu ze zvlast v tom prvnim scenari nehlede je to pro vyrobce vitane zlepseni kvuli papirove spotrebe, jen jestli to uz nezachazi trochu daleko a nehaze to polena tam kam by nemelo v prvni rade (pod nohy ridici co si koupi coupe s V8 a na papirovou spotrebu... no, nezajima ho :-) ).
Já bych řekl, že těch cca 10 rychlostí je taková pomyslná hranice nesmyslnosti (pomyslně nesmyslná? >:D ) . Víc již netřeba. I když to už si mnozí říkali u osmé rychlostí že? :-)
Nevím, který člověk se vzbudí a řekne si, páčky trčící z přístrojového štítu, to tu ještě nebylo, to musíme udělat. >:D Prozatím to řadím do kategorie nezvyklé; uvidím, jak si to sedne.
lustil som ich - lava mozno tempomat a stlacenim vypnutie ESP, prava jazdne rezimy...
Keby sa tym nastavoval napr. HUD, alebo pristrojovy stit, tak to berem ako auto pre kapitana ponorky, ktory je zvyknuty na svoj periskop >:-[]
Som zvedavy, ake hodnotenie dostane volant, ked volanty s 12-16 tlacitkami ( a to az na 2+2 ramenach niektore ) boli "pretlacitkovane" :-! Tu ich je vlavo 10 ( jedno 4 smerove) a vpravo 9 ( vpravo je to 4smerove len s 3 smerovymi funkciami ).
Vidíš, na LFA jsem si vůbec nevzpomněl. Připadalo mi to trochu povědomé, ale říkal jsem si, že to bude jen tvarování štítu. Z LFA si pamatuji jen ten motor. Yamaha odvedla prvotřídní práci.
Což na tom nic nemění, jen se to stalo o něco dříve. :-)
tak to sme uz dvaja ;-) ... este jedno taketo podobne kupatko od japoncov a hadam uz vyskocim z koze .. tolko emocii naraz ... to uz nie je sranda .... ;-)
Ano, emoce z toho auta doslova kapou nejen skrze světlomety se slzou, ale z každé linie. Již tradičně vynikající interiér dostal ještě jakousi nadstavbu. Je to kombinace futuristického a retro designu. Prostě bomba.
"...to má pořádnej motor ". Mno, neni V8 jako V8 budiz, ale... ma to kulaty volant v kuzi!!! >:D Vypada to zvenku otresne, a ten digitalni rychlomer si mohli strcit to toho maleho otvoru. 8-s Jeste stesti ze v tom nemusim jezdit. :-O
Souhlasím. Zvenku to vypadá jak sci-fi obluda. Interiér lepší, ale nejlepší na tom bude asi motor. Svět se ještě úplně nezbláznil....narozdíl od "turbo-eco" Evropy.
Design je věc názoru, jako vždy, ale nikdo nemůže zpochybnit technické zpracování Lexusu, špičkovou techniku, atmosférické motory, a ten fakt, že L. neprodává smradlavý chrochtáky... Kam se hrabe ubohá Evropa... Obecně jsou dnes japonský vozy lepší Evropa, nemluvě o Americe - americký auta jsou leda tak pro amíka... nebo českýho burana :-))))))
A proto ty ameriky maj lepší výkon než Evropa, lepší výkon než japonci už měli před 20 lety >:D
Navíc nabízejí i víc radosti z jízdy a požitků pro řidiče.
Přečti si někdy testík 2016 BMW M5 vs 2016 Cadillac CTS-V. Pak ti možná i něco dojde >:D
''Navíc nabízejí i víc radosti z jízdy a požitků pro řidiče.''
>:D >:D Tak teď jsi upřímně pobavil. Tohle jsou ty hlavní aspekty, díky jejichž absenci či směšné úrovni jsou americká auta odjakživa taková béčka. Ani nový Stingray, který jako první Corvetta v historii dostával celkem přijatelná hodnocení se nakonec nedokázal vyrovnat evropské konkurenci, ani v základní verzi, ani ve verzi Z06. A výkon,který tu tak rád zmiňuješ samozřejmě sám o sobě nedělá auto lepším/vyspělejším/zajímavějším. Ameriky jsou přemotorované, s jízdními vlastnostmi průměrně velké jachty a trakcí koloběžky na ledu. Jediný Viper ACR se nemusí stydět.
Ne, celkem jsi se přidal do skupiny. Nový Cadillacy asi neoslní interiérem, ovládáním prvků atd...ale jízdní vlastnosti a řízení mají minimálně na stejný, ne-li na lepší úrovni než leckterá evropská prémie, v tom má Barik pravdu.
Až Japonsko vyrobí alespoň jediné auto, které se může vyrovnat evropské produkci, či alespoň jeden vůz, který dokáže rozrazit evropskou dominanci napříč všemi segmenty, dej vědět >:D Jediná Mazda drží celkem úspěšně prapor vycházejícího slunce.
Do té doby řeči o ''ubohé Evropě'' působí vážně neskutečně úsměvně a ignorantsky ;-)
A můžeš trochu rozvést ta prázdná hesla, jako je špičková technika, technické zpracování atd? Neděláš ty v PRku Lexusu? >:D Protože v reálném světě všichni víme, že Lexus hledí na Audi, BMW a M-B stále z velké dálky. A to po všech stránkách. Jako zajímavá alternativa Lexus funguje, kdo chce jít proti proudu a zkusit něco neotřelého, proč ne, svá pozitiva ta auta mají (a rozhodně to není zrovna technika, zpracování, motory a podvozek), ale vytahovat takovéhle extrémní obraty vážně není na místě ;-) Evropa si jede svou vlastní ligu od dob co automobilový průmysl existuje a to se týká většiny kategorií. A ostatní se na protest klidně mohou stavět na hlavu.
A můžeš trochu rozvést ta prázdná hesla, jako je špičková technika, technické zpracování atd? Neděláš ty v PRku Lexusu? Protože v reálném světě všichni víme, že Lexus hledí na Audi, BMW a M-B stále z velké dálky. A to po všech stránkách.
Mas pravdu. Podla rebrickov spolahlivosti ozaj Lexus hledi z velke dalky. V KBB dostal 5 rokov po sebe ako best resale value. A mimochodom, tolko vysmievany hybrid D3 objavuje az teraz. Toyo/Lexus uz chysta vodik. D3 nove a nove diesely a motory, co maju viac turb ako valcov.
---
...svá pozitiva ta auta mají (a rozhodně to není zrovna technika, zpracování, motory a podvozek)
Zaujimave. Preto posledne recenzie tvrdia, ze BMW sa vydalo cestou Lexusu a Lexus cestou BMW.
---
Evropa si jede svou vlastní ligu od dob co automobilový průmysl existuje a to se týká většiny kategorií.
Jasne. Kde inde kupis mestske presuvadlo v diesely.
LC geny nezapře, škoda jen, že nezůstalo z designu LFA více, více jeho neokázalosti, protože LC prostě trpí načančaností, všechny ty lištičky a rámečky, zbytečné. Vnitřek je naopak skvělý, v nějaké tmavé resp. jiné barevné kombinaci než je fádní béžová, bude vizuálně fungovat ještě líp. Co motor a převodovka, uvidíme...
Jo, tam kde šlo LFA do extrému nasazuje LC trochu té konvence. A okázalosti tam vidím přesně tak akorát, tedy ne moc. V porovnání s ultra bráchou bude tedy dost důležitá cena :-)
Ano, zatím chybí více dat, rozměry, váha a hlavně cena, teď těžko říct, čemu má LC konkurovat. Design je určitě kvalitní, na můj vkus ale příliš ozdobný. Rozhodně je LC akutálně nejlepší designový počin Lexusu. ;-)
Částečně souhlasím. Čumák se mi líbí, ale vadí mi to "olištování" zadních světel, na fotkách to nevypadá moc pěkně, je to takový pseudokomplikovaný, jak něco, o co se snaží hobbymarketový tuneři. Ale věřím, že Lexus ví co udělal a naživo to bude vypadat lépe.