Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexusy RX350, LS460 a GS450h míří do Ženevy

Trojice luxusních vozů již byla představena za mořem, ale Evropa se jich dočká jen s malým zpožděním. Modelová ofenzíva japonské značky v prémiovém segmentu pokračuje.
Zpět na článek
15. 2. 2006 07:31
neregistrovaný "Juro"
15. 2. 2006 07:58
neregistrovaný "Peytl"
15. 2. 2006 22:56
neregistrovaný "chali"
15. 2. 2006 10:03
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 10:04
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 10:07
neregistrovaný "Peytl"
15. 2. 2006 10:32
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 10:50
neregistrovaný "Peytl"
15. 2. 2006 11:23
neregistrovaný "Johny"
15. 2. 2006 11:29
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 13:00
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2006 16:06
neregistrovaný "Petr"
15. 2. 2006 17:27
neregistrovaný "Juro"
15. 2. 2006 07:31
TODAY TOMORROW LEXUS
Uz sa tesim na novy lexus.Som velmi zvedavy na novy motor v rx.Len tak dalej lexus :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
15. 2. 2006 07:58
Nebýt IS,
tak u mě Lexus moc bodů nenasbírá. Stačí se mi podívat na boční profil LSa. Něco, co by více připomínalo boční siluetu Velké Sedmy z Bavorska, už by tam nebylo? Nemám rád auta bez vlastního názoru. Zvlášť ne v týhle třídě.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "chali"
15. 2. 2006 22:56
Re: Nebýt IS,
No jestli skoro odepíšeš skvělé auto(možná bude i nejlepší v daném segmentu...uvidíme) jen kvůli pár křivkám, tak nevím, co si mám o tom myslet. Jsem příznivec BMW, ale to co v poslední době předvádí Lexus nemá obdoby...jde si tvrdě za svým a myslím, že v budoucnu se německá provenience může začít obávat těchto skvělých vozů. Co vy na to?
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 10:03
bez titulku
No myslím, že Lexus je docel našlápnutej. Bráno celkově, v Japonsku se rozhodli, že to s těmi prémiovkami myslí doopravdy vážně. Nové LS je bezpochyby velice povedená limuzína. Oproti současné (brzo již minulé) generaci dostala rozhodně šmrncovnější a portovnější vzhled. Původní byla poněkud těžkopádná a rukopis staré S-klasse (mamuta) W140 byl více než zjevný. Tentokrát se japíci vydali vlastní cestou a dílo se podařilo. S tebou Peytle souhlasím v posledním bodě - zádí se přeci jen nechali inpirovat - v Mnichově. Na rozdíl od sedmičky však LS 460 působí mnohem lehčím dojmem a líbí se mi podstatně více. Kdybych měl sestavit pořadí aut téhle třídy dle vzhledu tak to bude: Audi A8, Jaguár XJ, Maserati Quattroporte, Bentley Conti Flying Spur, Mercedes S, Lexus LS 460, Infinity M45, VW Phaeton, BMW 7. ;-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 10:04
Re: bez titulku
A navíc má nádhernej moderně klasickej interiér... :-)
neregistrovaný "Peytl"
15. 2. 2006 10:07
Re: bez titulku
O tý vlastní cestě bychom mohli vést debaty. Ale jinak docela souhlasím. Jen mě ten pohled z profilu zarazil. A nepotěšil. No a to Bentley ve výčtu? To je trochu jiná liga, ne?
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 10:32
Re: bez titulku
Peytle, vlastně ani není. Když si budu chtět individualizovat S-klassu, S8 anebo sedmu, dostanu se cenově na základ Bentleyho. Navíc Flying Spur technicky vychází ze špičkových variant A8 a Phaetona. Takže proč vlastně ne??
neregistrovaný "Peytl"
15. 2. 2006 10:50
Re: bez titulku
Vím přesně, jak to myslíš. Ty auta jsou si technicky víceméně konkurenty a přesto máme tendenci vnímat Bentleyho a Rollse trochu jinejma očima. Je to ten nepojmenovatelnej rozdíl, kterej cítíš, když je vidíš vedle sebe. Nedokážeš ho přesně definovat, ale buď si jistej, že Ti ho u Rollse i u Bentleyho naúčtujou. Charisma? Aristokracie? Možná...
neregistrovaný "Johny"
15. 2. 2006 11:23
Re: bez titulku
Snad by som dodal ze ma uplne prekvapuje sedenie vzadu. Posobi to priestorne ako v Maybachu. Ale mozno is treba fakt sadnut a az tak povedat. Inak Lexus bez vykyvov a vymyslov slape skvele a uz coskoro aj v Europe budu cisla vyssie. Ved sa len pozrite na Toyotu. A nevyzeralo to vzdy idealne.
neregistrovaný "Pierro"
15. 2. 2006 11:29
Re: bez titulku
Ono není Bentley jako Bentley ;-) Flying Spur skutečně vnímám jako konkurenta výše zmíněným, který ti však nabídne porci anglické aristokratické elegance. Rolls je skutečně jiná třída. Tady bych proti němu postavil Bentley Arnage.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
15. 2. 2006 13:00
SINGROVKA
No, ještě, že v Mnichově vyráběj auta... protože kdyby BMW vyráběl singrovky... vypadá tenhle Lexík jako šicí stroj :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petr"
15. 2. 2006 16:06
Re: Opravdu?
Dnes už jsem četl diskuzi ke Škodě Roomster a říkal jsem si, že ten pan GTI je věcný a nezaujatý, ikdyž trochu emotivní, a v podstatě jsem s Vámi souhlasil. Firma Škoda auto si určitě zaslouží absolutorium v rámci ČR a zaslouží si uznání i v rámci Evropy. Naproti tomu firma Toyota motor corp. je druhou (zatím) automobilkou na světě co do počtu prodaných vozů a suverénně největší automobilkou podle tržní hodnoty. Tato automobilka má přibližně 5x vyšší tržní hodnotu než GM nebo Ford, je vysoce zisková a zřejmě je nejdál i ve vývoji nových technologií. Taková firma je jistě respektovaná po celém světě a její luxusní výrobek si podle mne nezaslouží takový, řekněme posměšný, komentář. Kdyby ten příspěvek napsalo "nějaký trdlo", tak mě to nechá klidným, ale od Vás mi připadá zaujatý a laciný. (Pro připomenutí Vaše slova v diskuzi k Roomsteru: Zatím umíš jen plivat, zatím umíš jen nenávidět... atd. je tam toho hodně). Pokud 'být zaujatý' je součástí vaší práce, tak ten příspěvek do jisté míry chápu, ale jen do jisté míry.
15. 2. 2006 17:27
Re: Opravdu?
No, a právě s odkazem na velikost a možnosti Toyoty mě překvapuje, že a jak silně v tomto autě vnímám křivky BMW7. Ty je nevidíš? Tobě to až nápadně nepřipomíná BMW7? Tudíž ten horní příspěvek je nadsázkou... chtěl jsem tím zvýraznit předznačené dojmy... Mrzelo by mě, kdybys má slova vykládal jako nějakou zaujatost, a už vůběc bych nechtěl, aby to na tebe dělalo dojem sbírání nějakých laciných bodů. Byť by Lexus nepatřil k mým srdečním záležitostem, oceňuji u něho dokonalou techniku... a zejména spolehlivost. Leč ty křivky... v nich já opravdu spatřuji silnou inspiraci v Mnichově...