Třetí generace Octavie RS se veřejnosti oficiálně předvedla na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. My máme přímo na místě redaktora, který nás odtamtud bude zásobovat živými dojmy.
Jednak to není vteřina, 7,5 vs 8,1 u manuálu a 7,6 vs 8,2 u automatu
a druhak bych si počkal na změření v reálném testu, 320d v kombajnu to v reálu má za 8,2
[odkaz]
Octavie v testech se na papírové hodnoty dostávají bez problémů, občas i na lepší, třeba zde, 103kW benzín, kombajn má 0-100 za 8,3. Takže bych se o tu naftu nebál, s 25kW navíc se určitě dostane na lepší časy.
[odkaz] :-)
Krása, GTI! Rýmy er-esa/pralesa, let/květ, svého/tvého atď znejú skoro ako by ťa samotný Rytmus učil.
Keďže tu rád všetkých poúčaš, dnes poučím ja teba - rýmy, v ktorých sa rýmujú rovnaké slovné druhy sú v literárnej teórii považované za veľmi nekvalitné, až hulvátske. Dovoliť si to mohol Bukowski alebo Poe, ale ty máš od nich veľmi ďaleko.
Preto ťa prosím, nabudúce nás týchto svojich výlevov ušetri.
Tá Mazda ti nedá spávať, čo? :-) Páči sa mi, ako naraz všetci tebe podobní kvíkajú po diskusiách ako prasce pred porážkou. Doteraz ani netušili, že nejaká Mazda existuje, a naraz hľa - kvičia ako o život.
Tomu sa vraví zadosťučinenie.
Koukám, že ti ereso tvrdě přišláplo garážové kuří voko >:D Buď v klidu, tou "nudlí" jsem se do tebe trefil nechtěně. Trochu nadhledu, zaklínači... 8-s >:D
Možná jsou, ale mě pobavily. Vždyť kdo z nás to takhle dá? Je jiný, je svůj, občas někoho pobaví, občas někoho nadzvedne, ale já to kvituji. Za zpestření diskuzí :yes:
Ale to si ma asi zle pochopil. "ereso" je mi presne tak ukradnuté, ako každá iná Škodovka, nakoniec som si ich "kvalít" užíval dostatočne dlho na to, aby som so 100% istotou mohol povedať, že Škodu už nikdy.
Je to práve naopak - chcem ti pomôcť pozdvihnúť tvoju tvorbu na vyššiu úroveň. Som vlastne samaritán, rád pomáham niekomu, keď vidím, že je - jemne povedané - dezorientovaný. Veľmi nerád by som videl, ako budeš znova przniť vašu peknú reč vývratkom rytmusovského typu.
A ozaj... "nudle" nejem. Zato ryža je dobrá nielen do rysovačky ;)
Tak teraz si ma - úprimne! - rozosmial. To sa nestáva často.
Takej hlúposti neveríš snáď ani ty sám. Keby si napísal Berlinetta, beriem. Ale Škoda...no áno, asi súdiš podľa toho, že pre teba by to bol "životní svátek". Pre niekoho je mať nižšiu strednú triedu pristátu v garáži zrejme nedostižný sen.
Vitaj na predstavení novej RS, "plakáte". Robíš práve presne to, čo tu denne kritizuješ - obslintávaš plagát.
Aké typické, GTI.
Takže keď obslintávaš plagáty ty, je to dobré - lebo ty sa iba "nestydíš napsat".
Keď obslintávajú plagáty iní, je to dôvodom na ten najostrejší výsmech.
Ako píšem vyššie - typické. Pre teba. Nie, že by ťa to ctilo, práve naopak.
Tak sa "nestyď", keďže už podľa !plagátu! vieš, že to je výborné auto. Bravo GTI, nielen, že pokiaľ nemáš ThinkPad, tvojmu notebooku pomaličky hrozí akútne zatopenie slinami, nadôvažok už podľa toho plagátu autá nielen obdivuješ, ale aj hodnotíš.
Výborne. Len tak ďalej, GTI. U nás sa vraví, že si človek "serie do huby". U vás pravdepodobne rovnako.
Práve to robíš. Veľmi intenzívne. A dokonca mám pociť, že ti to ešte ani nedochádza.
Otvor sa svetu, GTI. Ukáž, kto si naozaj, a aký si.
Opakujem - nieže by ťa tá informácia ctila. Práve naopak.
Ale aby som nebol len zlý - ja mám rád ikony, folklór a mystifikácie. Len musia mať hlavu a pätu, konzistenciu.
Proč lžeš :no:
Jak může být Octavia RS ozdobou KAŽDÉ garáže? (tvůj příspěvek z 16:54) :-O V naší garáží stojí Nissan 350Z, Mazda MX5 NC a VW Scirocco. Nedokážu si představit, že vedle těchto nádherných aut postavím "obyčejnou" Octavii, spíš by byla ozdobou vedle firemních Loganů MCV, ale ti jsou zase výborní pracanti za pár kaček. Hlavně postavit oktávku vedle 350Z by pro Škodu byla designová sebevražda.
Co z toho plyne, Snad jen to, že jsi lhář a ještě k tomu hlupák, co neumí ani blbý rýmy. Sorry, ale opět sis koledoval o to, abych ti naložil.... asi už potřetí?
btw : je na tobě moc vidět, že ti Mazda nedá spát, ty trdlo
O to vůbec nejde. Jde o to, že co vše o sobě Mojito prozrazuje naznačuje, že není uplně neúspěšný a čekal bych jiný způsob projevu. Takhle se jen potvrzuje, že to jak píše o něm prozrazuje více než to, co píše. U člověka, který o autech a jízdě psát umí (když chce) je smutné pozorovat soustředění se na oponenturu jednomu nicku, než obohacení diskuzí. Slušně řečeno smutné.
figurka - pokud budu reagovat na nick GTI , tak ode mě rozhodně nic jinýho nečekej. Nelíbí se mi, že shazuje ostatní, pokud s ním nesouhlasí, nelíbí se mi jeho jednostranný pohled, ješitnost, atd. Už jsem se jednou zařekl, že na toho hlupáka nebudu reagovat a nespnil jsem to :no: Dám si repete. Mimo GTI se snažím reagovat VŽDY slušně a korektně, dokonce i na ACZ.
btw : za cenu našich třech aut koupíš nadstandardně vybavenou PRAKTICKOU Octavii, takže to rozhodně nevypovídá o nějaké úspěšnosti majitele ;-)
Mojito - mám jiný pohled. GTI jen prvním ostrým nástřelem zkouší, kdo bude diskutovat tak, aby se dalo diskutovat a kdo bude adept "na odstřel". Je to poněkud přímočará metoda, ale urychluje to jak "zábavu", tak i seriózní diskuzi.
figurka - takže jinak řečeno, buď mu přitakávají a je diskuze a ti, co mají jiný názor se s ním buď hádají nebo se vzájemně urážejí. Tak potom je mi už jasné, proč se, nejen zde, mluví o tom, že celková úroveň Auto.cz šla do kytek. Nezlob se na mě, ale já mám úplně jiný pohled na to, jak by se měla nastartovat diskuze, toto je přece ubohost a prvoplánovitost nejhrubšího zrna. Sorry, ale na to jsem už asi starej....
Mojito - kdo mluví o přitakávání ? Co čekáš za reakce na z cca. 70% dětinsky hloupě naivní příspěvky a nebo na oko "normální" příspěvky, kterým totálně pokulhává diskuzní a argumentační logika. Podívej se na svou první reakci zde v této diskuzi, kdy navíc vstupuješ do debaty mezi 2 diskutéry.
Ne, úroveň diskuzí na auto.cz nejde do kytek díky rozdílným názorům, hádání a vzájemnému urážení. To je jen důsledek čím dál většího výskytu dětí a "dětí", které neumějí diskutovat a pak raději řeší nicky jako takové (viz, i ty). Pak ty diskutující, kteří mají k tématu co říci už nemají nekonečné zásoby síly, aby neustále diskutovali na úrovni, protože to prostě nejde. A z mého pohledu je to už i zbytečné. Takže se z toho stává taková zábavná taškařice.
Zkus se nejdřív podívat na své reakce a odpovědět si, jak přispíváš k tomu, aby jsi diskuze pozvedl..... Poslední dobou nic moc, co......
figurka - sorry, ale dětinsky hloupé a naivní příspěvky vycházejí z nicku GTI. Pokud by on uměle nedělal vlny, tak bude komentů o dost míň a přesně o to mu jde. Já jen nechápu, kde bere právo někoho neustále a bezdůvodně osočovat, shazovat a ponižovat ho. Nediv se, že mi nestojí za normální příspěvek a schválně do něj šiju jeho vlastními zbraněmi, aby si to taky zkusil. Už dřív jsem si všiml, že jak narazí na někoho "zkušenějšího", tak se stáhne, nebo mele to svý dokola. Není ani nějak velkej expert, páč svět pro něj končí Evropou, zbytek je póvl.
Jestli ostatním jeho urážky nevadí, popř. mu lezou do zadku, tak si ho asi fakt zasloužíte, u "nás" by už dávno skončil.
Mé tvrzení dokládá i to, že na mě přestává reagovat, ví, že mi není "náct" a psát jakž, takž umím.
btw : normální příspěvky si nechávám do polouzavřené komunity na FB, kde se opravdu a normálně diskutuje a není mezi námi "jarin" alá GTI.
Ale prdlajs skusa, ved on sam nevie normalne diskutovat.
Az sa nieco nezhoduje s jeho svetonazorom, tak uraza, prekruca, alebo sa odmlci.
Nerozumiem tvojej potrebe ho pravidelne obhajovat, pritom je tak priehladne prizemny; neexistuje dovod na to.
Ale ano. Jen to chce nazačínat číst s rudem před očima. Obhajovat ? Ono to není o obhajobě, ale o tom, že konkrétně u GTiho a jeho příspěvků se nejvíce ukazuje ta realita zdejších diskuzí.
A kde by ta realita mala byt? V 100x napisanej halucinacii aka je napr. oktavia krasna a nadpozemska, ci v tej kope ucastnikov mu tie blaboly vyvratit, casto vecne a s prikladmi, kde sa dockaju kdejakych "mokrych hadru" a inych posmeskov?
Realita by měla být ne v nějaké halucinaci, blábolech, nebo mokrých hadrech, ale v tom, jak se o tom diskutuje. To je to, oč v diskuzích běží a stále to spoustě lidí uniká. GTI jen hází udičku. A trefuje se parádně. >:D
A to ti nedoslo, ze plati pravidlo - ako sa do hory vola, tak sa z hory ozyva?
Tzn. ked on sam zacne pisat blbosti uchylnym a urazlivym sposobom; odozva moze byt len rovnakeho charakteru?
Nic nez prostoduchy exhibicionizmus a potreba byt v centre pozornosti a tomu zodpoveda prejav.
Typicka ukazka tohto su basnicky aj v tejto diskusii, ktore uz okolie zacina ignorovat.
Články a diskusie si ako fanúšik áut čítam všetky, vrátané áut, ktoré sa ma nijako nedotýkajú (napr. Opel, Fiat). Nakoniec, čo iné mi ostáva, keď tu dnes skoro nič nepribudlo. Ak sa pozrieš na začiatok, reagoval som na "poéziu" - keďže je to okrem áut, dizajnu a strelectva moje veľké hobby.
Ta Mazda ti hodně leží v žaludku >:D Je fajn, že to všichni vidí, taková pěkná reklama na Mazdu :yes:
Btw: Co říkáš na plusy a mínusy v diskuzi ? Mohla by se někde počítat celková statistika. Pravděpodobně by jsi byl král mínusů >:D
To vůbec :-) Naživo je pekná, ostře řezaná, jen jak narostla, už to nepůsobí tak kompaktně jako odcházející RSo, ale to nemění nic na faktu, že jí to sluší :-)
a já zase mám rád experty co po pár fotkách a pár řádcích vědí že lepší za podobný peníze nebude >:D a ještě nejlepší jsou ti omezenci co říkají že by ji chtěl každý jen kdyby na ni bylo :no:
Než plazem, co zoufalý o zeď se biji,
pelyněk hořknoucí, chybí mi med.
S úsvitem nacházím démantní Octavii,
svět naruby obracím, hoří můj cee´d.
Pak v ústrety srdce své nabízím, žasnu,
a temnotou záchvěvu drtím svůj chtíč.
Dnes navečer v garáži světlo mdlé zhasnu,
vždyť na srdci září mi ze Škody klíč.
Ach, na hydře minula končí má křeč,
a na břitu rozkoše má a-be-es vyje.
To zběsilé okolí soptí, došla mu řeč,
na vlásenkách života veze mě Octavie.
Velice by mě zajímalo, jaký bude mít nová Octavia RS zvuk. Předchůdkyně totiž byly zvukově velice "mdlé". Jestlipak v Česaně konečně použili u benzinové verze zvukovod, který by při plné akceleraci pěkně přiváděl hluboké chropětní sání k uším posádky? Konkurenti už to dávno používají....
Nejsou slova, a nejsou věty. Je než absolutní očarování, absolutní nadšení, absolutní pokora a absolutní řád. Tak především velebme Octavii za to, že drží svůj styl. Co je ale vlastně tím stylem? No to, že je to auto pro lidi, kteří ví, jak mají auta vypadat, že není autem pro panáky, autem pro pozéry. Ano ano, na sekretáři porcelánoví jeleni, na konferenčním stolku vyšívána dečka po babičce dědy, a v kuchyni vixlajvantový ubrus, na němž se ve sklenici od hořčice stydí dvě umělohmotné konvalinky. Tak tihle ať jdou rovnou o stodolu dál. Tady je to nyní o lidech se vkusem, o lidech s vědomostmi, o lidech vyrovnaných, o lidech, kteří stojí pevnýma nohama na tomto světě, o lidech jimž je auto zcela přirozeným parťákem.
Prvotní vjem je ohromující – Octavia je dokonalé silniční dělo. V dalším, hlubším pohledu vnímavý a znalý pozorovatel odhaluje mistrovské designové finesy, a to ať už se jedná o spodní chromovou linku bočních oken sedanu či tvar zadního bočního okénka u kombi, dynamický prolis navazující na vnitřní část zadních světel, subtilní rámy dveří a silnou autoritativní příď. Boční pohled odhalí až mnichovské, takřka ideální usazení kabiny, vynikající vzájemné proporce převisů a vskutku jedinečnou, klidnou linii siluety vozu. Zde, padni komu padni, je nutno vyseknout uznalý a pokorný hold celému designovému týmu. Přirozená jedinečnost, absolutní harmonie, vyváženost, originální markanty, elegance a styl. Jistě, Mistr Kabaň v přímém přenosu.
Rovněž kabina postrádá jakýchkoliv nadbytečných koloraturních a naivních kýčů. Ideální místo pro šoféra. Nic nepřebývá, ničeno není nedostatek. Vše je na svém místě, vše najdeš i poslepu. Apoštolsky věrná horizontální linie, určující základní osu architektury přístrojové desky, je výborně parcelovaná výběžkem kapličky, a důsledně symetrickým středovým panelem.
V širším konkurenčním pohledu nová Octavia nastavila i nová třídní měřítka. Svými rozměry definuje nový svět - svět mezitřídních velikostních expertů. Emoční třída je pak jednoznačnou třídou střední. Zbývá tedy otázka, zda v dané (mezi)třídě padá, byť jen do teoretické úvahy, něco jiného, než nová Octavia. Pohled na tuto věc směruji jednoznačně ve prospěch Octavie. Možná se mi na diskusi pokusíš vysvětlit, že se mýlím. Nemýlím, můžeš mi věřit.
tato stranka vie neskutocne lacno ponukat clanky o tom istom. Vystacia si s jednou novinkou od Skody alebo Volkswagenu na cely mesiac aj viac ak treba. Akoby cely motoristicky svet sa krutil len okolo Skody a Volkswagenu. Jeden koncernovy clanok pomaly mesiac svieti na uvode web-stranky, kym ine clanky sa nizsie premienaju ako uplne len tretotriedne informacie.
Nemam nic proti Skode ci VW, ked chcete, majte si ich. Ja som VW mal, stacilo. Ale pisat len o tom istom stale dookola, velmi lacne a zacinam sa priklanat k nazorom ktore sa tu objavuju, ze toto je stranka akoby si ju koncern zaplatil pre svoje zviditelnovanie.
Jako sorry, nevím přesně kam koukáš, ale já na home page vidím mj. Fiat Doblo, Caterham, Jaguar, Citroën C3 Picasso, Porsche Panamera S, Nissam Note, Peugeot RCZ... Doporučuji stisknout F5 a aktualizovat.
octavia ma spickovy dvojliter a spickove parametre o tom niet pochyb ale vzhladom na to ze ma aj podstatne vacsi kroutak aj objem motora oproti 1,6tke v Ceede GT ... tak musim povedat ze sa Ceed GT nema za co hanbit ;-) ... ktovie ako by to vyzeralo keby mala octavia 1,6tku pod kapotou
inak nova RS je skutocne delo to treba uznat :yes::yes::yes:
Začíná to jako on-line reportáž, ale uprostřed se z toho vyklube ukázkové PR plné korporátních keců ze salonního letáčku... ach jo... :no:
toto: "..Liftback a kombi s logem RS přenášejí na silnice sportovní know-how, které již 112 let ukazuje Škoda Auto na nejnáročnějších soutěžních tratích světa." m div nedostalo do kolen >:D