Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS: Světová premiéra v Goodwoodu (+ video)

Třetí generace Octavie RS se veřejnosti oficiálně předvedla na Festivalu rychlosti v Goodwoodu. My máme přímo na místě redaktora, který nás odtamtud bude zásobovat živými dojmy.
Zpět na článek
10. 7. 2013 15:04
10. 7. 2013 15:11
10. 7. 2013 15:12
10. 7. 2013 15:28
10. 7. 2013 16:18
11. 7. 2013 06:58
10. 7. 2013 16:00
10. 7. 2013 19:43
11. 7. 2013 10:11
10. 7. 2013 18:52
10. 7. 2013 21:40
10. 7. 2013 15:05
10. 7. 2013 15:10
10. 7. 2013 15:14
10. 7. 2013 15:52
10. 7. 2013 16:13
10. 7. 2013 16:36
10. 7. 2013 17:06
10. 7. 2013 15:57
10. 7. 2013 16:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 7. 2013 19:53
10. 7. 2013 16:16
10. 7. 2013 16:19
10. 7. 2013 16:29
10. 7. 2013 16:37
10. 7. 2013 19:51
10. 7. 2013 21:21
10. 7. 2013 21:27
10. 7. 2013 21:46
10. 7. 2013 22:01
11. 7. 2013 06:32
Avatar - Hittman
10. 7. 2013 15:04
Motor
Proč BMW řady 3 se stejně výkonným naftovým 4válcem se stejným krouťákem je o vteřinu rychlejší? Že by hmotnost? >:-[]
Rozbalit vlákno
10
10. 7. 2013 15:11
Re: Motor
převodovka te nenapadla? ta tvori dost podstatnou část pruznosti jakéhokoliv auta, stejne jako třeba velikost a "kvalita" pouzitych pneu/kol
Avatar - Hittman
10. 7. 2013 15:12
Re: Motor
Tak nevím, proč ji neudělali trošku rychlejší.... Myslím na ten výkon je to takové nemastné neslané
Avatar - bigsoul
10. 7. 2013 15:28
Re: Motor
Porovnavať VW group s BMW je dosť mimo... BMW je uplne niekde inde :yes:
10. 7. 2013 16:18
Re: Motor
Myslím, že CIMBU tam naladí velmi slušných 184 kW, čímž to zaokrouhlí na 250 koní a to už ti bude muset stačit. Podvozek má své limity....
Avatar - JDM
11. 7. 2013 06:58
Re: Motor
přesně tak , jak správný oktávkař , první cesta k profíkům ať to pořádně vočipujou >:D
10. 7. 2013 16:00
Re: Motor
Taky není od věci vzít v potaz, kterou nápravu motor pohání.
11. 7. 2013 10:11
Re: Motor
:yes: Zrovna ve sprintu na stovku se to dost projeví.
Avatar - Ham.
10. 7. 2013 18:52
Re: Motor
Jednak to není vteřina, 7,5 vs 8,1 u manuálu a 7,6 vs 8,2 u automatu
a druhak bych si počkal na změření v reálném testu, 320d v kombajnu to v reálu má za 8,2
[odkaz]

Octavie v testech se na papírové hodnoty dostávají bez problémů, občas i na lepší, třeba zde, 103kW benzín, kombajn má 0-100 za 8,3. Takže bych se o tu naftu nebál, s 25kW navíc se určitě dostane na lepší časy.
[odkaz]
:-)
10. 7. 2013 21:40
Re: Motor
Že by zadní náhon ;-\
10. 7. 2013 15:05
ŠKODA OCTAVIA RS
OPUS OCTAVIA RS

Slabiny v amoku, shlížím ta er-esa,
kladivo drtící, caymanův let.
Mazďáci čučí jak komáři z pralesa,
tohle je eso mé, žářící květ.

Tak nastartuj sobě sám prosťáčka svého
a pod nudlí onanuj na celý… cee´d.
Jsou králové vlasti a srdéčka tvého,
navždy a napořád už ve Škodě jet!

BRAVO, BRAVO... BRAVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
38
Avatar - Ozzman
10. 7. 2013 15:13
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Fuj.. na těch fotkách vypadá nafoukle a opuchle jak po třídenním mejdanu

.. naživo je o dost hezčí a i mohutnější :yes:
10. 7. 2013 16:24
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Je to nádhera :yes:
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 16:17
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Krása, GTI! Rýmy er-esa/pralesa, let/květ, svého/tvého atď znejú skoro ako by ťa samotný Rytmus učil.
Keďže tu rád všetkých poúčaš, dnes poučím ja teba - rýmy, v ktorých sa rýmujú rovnaké slovné druhy sú v literárnej teórii považované za veľmi nekvalitné, až hulvátske. Dovoliť si to mohol Bukowski alebo Poe, ale ty máš od nich veľmi ďaleko.
Preto ťa prosím, nabudúce nás týchto svojich výlevov ušetri.
Tá Mazda ti nedá spávať, čo? :-) Páči sa mi, ako naraz všetci tebe podobní kvíkajú po diskusiách ako prasce pred porážkou. Doteraz ani netušili, že nejaká Mazda existuje, a naraz hľa - kvičia ako o život.
Tomu sa vraví zadosťučinenie.
10. 7. 2013 16:27
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Koukám, že ti ereso tvrdě přišláplo garážové kuří voko >:D Buď v klidu, tou "nudlí" jsem se do tebe trefil nechtěně. Trochu nadhledu, zaklínači... 8-s >:D
10. 7. 2013 16:34
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Ale má pravdu... rýmy typu sebe-nebe-tebe to jsou rýmy jak z mateřské školky ;-)
10. 7. 2013 16:41
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Počítám, že ty budeš mít rýmy z mateřské školky ještě stále v čerstvé paměti ;-)
10. 7. 2013 19:47
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Možná jsou, ale mě pobavily. Vždyť kdo z nás to takhle dá? Je jiný, je svůj, občas někoho pobaví, občas někoho nadzvedne, ale já to kvituji. Za zpestření diskuzí :yes:
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 16:35
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Ale to si ma asi zle pochopil. "ereso" je mi presne tak ukradnuté, ako každá iná Škodovka, nakoniec som si ich "kvalít" užíval dostatočne dlho na to, aby som so 100% istotou mohol povedať, že Škodu už nikdy.
Je to práve naopak - chcem ti pomôcť pozdvihnúť tvoju tvorbu na vyššiu úroveň. Som vlastne samaritán, rád pomáham niekomu, keď vidím, že je - jemne povedané - dezorientovaný. Veľmi nerád by som videl, ako budeš znova przniť vašu peknú reč vývratkom rytmusovského typu.
A ozaj... "nudle" nejem. Zato ryža je dobrá nielen do rysovačky ;)
10. 7. 2013 16:39
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Nehraj si tu na garážového seladona, kdyby ti jedno ereso přistálo v garáži, byl by to pro tebe životní svátek :-!
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 16:44
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Tak teraz si ma - úprimne! - rozosmial. To sa nestáva často.
Takej hlúposti neveríš snáď ani ty sám. Keby si napísal Berlinetta, beriem. Ale Škoda...no áno, asi súdiš podľa toho, že pre teba by to bol "životní svátek". Pre niekoho je mať nižšiu strednú triedu pristátu v garáži zrejme nedostižný sen.
Vitaj na predstavení novej RS, "plakáte". Robíš práve presne to, čo tu denne kritizuješ - obslintávaš plagát.
Aké typické, GTI.
10. 7. 2013 16:54
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
No já se nestydím tu napsat, že Octavia RS je výborné auto, auto, které je ozdobou každé garáže. Tedy... až na tu tvojí... >:-[] :no:
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 17:03
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Takže keď obslintávaš plagáty ty, je to dobré - lebo ty sa iba "nestydíš napsat".
Keď obslintávajú plagáty iní, je to dôvodom na ten najostrejší výsmech.
Ako píšem vyššie - typické. Pre teba. Nie, že by ťa to ctilo, práve naopak.
Tak sa "nestyď", keďže už podľa !plagátu! vieš, že to je výborné auto. Bravo GTI, nielen, že pokiaľ nemáš ThinkPad, tvojmu notebooku pomaličky hrozí akútne zatopenie slinami, nadôvažok už podľa toho plagátu autá nielen obdivuješ, ale aj hodnotíš.
Výborne. Len tak ďalej, GTI. U nás sa vraví, že si človek "serie do huby". U vás pravdepodobne rovnako.
Práve to robíš. Veľmi intenzívne. A dokonca mám pociť, že ti to ešte ani nedochádza.
Otvor sa svetu, GTI. Ukáž, kto si naozaj, a aký si.
Opakujem - nieže by ťa tá informácia ctila. Práve naopak.
Ale aby som nebol len zlý - ja mám rád ikony, folklór a mystifikácie. Len musia mať hlavu a pätu, konzistenciu.
10. 7. 2013 17:10
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Zkus mokrý hadry. Neždímej a pevně utáhni >:D :no:
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 17:12
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Písal si niečo? Sem doľahol len kvikot so spŕškou slín...
10. 7. 2013 19:56
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
Neždímej!
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 20:18
Re: ŠKODA OCTAVIA RS
...a znova. Skús rozprávať, pôjde to.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Lež GTI o Octavii RS
Proč lžeš :no:
Jak může být Octavia RS ozdobou KAŽDÉ garáže? (tvůj příspěvek z 16:54) :-O V naší garáží stojí Nissan 350Z, Mazda MX5 NC a VW Scirocco. Nedokážu si představit, že vedle těchto nádherných aut postavím "obyčejnou" Octavii, spíš by byla ozdobou vedle firemních Loganů MCV, ale ti jsou zase výborní pracanti za pár kaček. Hlavně postavit oktávku vedle 350Z by pro Škodu byla designová sebevražda.
Co z toho plyne, Snad jen to, že jsi lhář a ještě k tomu hlupák, co neumí ani blbý rýmy. Sorry, ale opět sis koledoval o to, abych ti naložil.... asi už potřetí?

btw : je na tobě moc vidět, že ti Mazda nedá spát, ty trdlo
11. 7. 2013 07:34
Re: Lež GTI o Octavii RS
Od tebe bych čekal něco víc. ;-\
11. 7. 2013 08:23
Re: Lež GTI o Octavii RS
Na mistniho mentora si sahat nedame... >:-[]
11. 7. 2013 10:15
Re: Lež GTI o Octavii RS
O to vůbec nejde. Jde o to, že co vše o sobě Mojito prozrazuje naznačuje, že není uplně neúspěšný a čekal bych jiný způsob projevu. Takhle se jen potvrzuje, že to jak píše o něm prozrazuje více než to, co píše. U člověka, který o autech a jízdě psát umí (když chce) je smutné pozorovat soustředění se na oponenturu jednomu nicku, než obohacení diskuzí. Slušně řečeno smutné.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Lež GTI o Octavii RS
figurka - pokud budu reagovat na nick GTI , tak ode mě rozhodně nic jinýho nečekej. Nelíbí se mi, že shazuje ostatní, pokud s ním nesouhlasí, nelíbí se mi jeho jednostranný pohled, ješitnost, atd. Už jsem se jednou zařekl, že na toho hlupáka nebudu reagovat a nespnil jsem to :no: Dám si repete. Mimo GTI se snažím reagovat VŽDY slušně a korektně, dokonce i na ACZ.

btw : za cenu našich třech aut koupíš nadstandardně vybavenou PRAKTICKOU Octavii, takže to rozhodně nevypovídá o nějaké úspěšnosti majitele ;-)
11. 7. 2013 12:11
Re: Lež GTI o Octavii RS
No evidentně máš problém spíš se sebou, než s GTI :-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Lež GTI o Octavii RS
Evidentně se pleteš ;-)
11. 7. 2013 12:31
Re: Lež GTI o Octavii RS
Mojito - mám jiný pohled. GTI jen prvním ostrým nástřelem zkouší, kdo bude diskutovat tak, aby se dalo diskutovat a kdo bude adept "na odstřel". Je to poněkud přímočará metoda, ale urychluje to jak "zábavu", tak i seriózní diskuzi.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Lež GTI o Octavii RS
figurka - takže jinak řečeno, buď mu přitakávají a je diskuze a ti, co mají jiný názor se s ním buď hádají nebo se vzájemně urážejí. Tak potom je mi už jasné, proč se, nejen zde, mluví o tom, že celková úroveň Auto.cz šla do kytek. Nezlob se na mě, ale já mám úplně jiný pohled na to, jak by se měla nastartovat diskuze, toto je přece ubohost a prvoplánovitost nejhrubšího zrna. Sorry, ale na to jsem už asi starej....
11. 7. 2013 14:48
Re: Lež GTI o Octavii RS
Mojito - kdo mluví o přitakávání ? Co čekáš za reakce na z cca. 70% dětinsky hloupě naivní příspěvky a nebo na oko "normální" příspěvky, kterým totálně pokulhává diskuzní a argumentační logika. Podívej se na svou první reakci zde v této diskuzi, kdy navíc vstupuješ do debaty mezi 2 diskutéry.
Ne, úroveň diskuzí na auto.cz nejde do kytek díky rozdílným názorům, hádání a vzájemnému urážení. To je jen důsledek čím dál většího výskytu dětí a "dětí", které neumějí diskutovat a pak raději řeší nicky jako takové (viz, i ty). Pak ty diskutující, kteří mají k tématu co říci už nemají nekonečné zásoby síly, aby neustále diskutovali na úrovni, protože to prostě nejde. A z mého pohledu je to už i zbytečné. Takže se z toho stává taková zábavná taškařice.
Zkus se nejdřív podívat na své reakce a odpovědět si, jak přispíváš k tomu, aby jsi diskuze pozvedl..... Poslední dobou nic moc, co......
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Lež GTI o Octavii RS
figurka - sorry, ale dětinsky hloupé a naivní příspěvky vycházejí z nicku GTI. Pokud by on uměle nedělal vlny, tak bude komentů o dost míň a přesně o to mu jde. Já jen nechápu, kde bere právo někoho neustále a bezdůvodně osočovat, shazovat a ponižovat ho. Nediv se, že mi nestojí za normální příspěvek a schválně do něj šiju jeho vlastními zbraněmi, aby si to taky zkusil. Už dřív jsem si všiml, že jak narazí na někoho "zkušenějšího", tak se stáhne, nebo mele to svý dokola. Není ani nějak velkej expert, páč svět pro něj končí Evropou, zbytek je póvl.
Jestli ostatním jeho urážky nevadí, popř. mu lezou do zadku, tak si ho asi fakt zasloužíte, u "nás" by už dávno skončil.
Mé tvrzení dokládá i to, že na mě přestává reagovat, ví, že mi není "náct" a psát jakž, takž umím.

btw : normální příspěvky si nechávám do polouzavřené komunity na FB, kde se opravdu a normálně diskutuje a není mezi námi "jarin" alá GTI.
11. 7. 2013 15:26
Re: Lež GTI o Octavii RS
Ale prdlajs skusa, ved on sam nevie normalne diskutovat.
Az sa nieco nezhoduje s jeho svetonazorom, tak uraza, prekruca, alebo sa odmlci.
Nerozumiem tvojej potrebe ho pravidelne obhajovat, pritom je tak priehladne prizemny; neexistuje dovod na to.
11. 7. 2013 17:24
Re: Lež GTI o Octavii RS
Ale ano. Jen to chce nazačínat číst s rudem před očima. Obhajovat ? Ono to není o obhajobě, ale o tom, že konkrétně u GTiho a jeho příspěvků se nejvíce ukazuje ta realita zdejších diskuzí.
11. 7. 2013 17:50
Re: Lež GTI o Octavii RS
A kde by ta realita mala byt? V 100x napisanej halucinacii aka je napr. oktavia krasna a nadpozemska, ci v tej kope ucastnikov mu tie blaboly vyvratit, casto vecne a s prikladmi, kde sa dockaju kdejakych "mokrych hadru" a inych posmeskov?
11. 7. 2013 20:48
Re: Lež GTI o Octavii RS
Realita by měla být ne v nějaké halucinaci, blábolech, nebo mokrých hadrech, ale v tom, jak se o tom diskutuje. To je to, oč v diskuzích běží a stále to spoustě lidí uniká. GTI jen hází udičku. A trefuje se parádně. >:D
12. 7. 2013 00:11
Re: Lež GTI o Octavii RS
A to ti nedoslo, ze plati pravidlo - ako sa do hory vola, tak sa z hory ozyva?
Tzn. ked on sam zacne pisat blbosti uchylnym a urazlivym sposobom; odozva moze byt len rovnakeho charakteru?
Nic nez prostoduchy exhibicionizmus a potreba byt v centre pozornosti a tomu zodpoveda prejav.
Typicka ukazka tohto su basnicky aj v tejto diskusii, ktore uz okolie zacina ignorovat.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Lež GTI o Octavii RS
makovník - kdo nemá mozek vydlabanej lžící na zmrzlinu, tak si toho všiml, dokonce i já a to jsem na ACZ jen velmi zřídka, vidím to stejně....
11. 7. 2013 08:12
Re: Lež GTI o Octavii RS
velice mě těší, že tě někdo v tý tvojí nabubřelosti takhle krásně setřel a dostal tě tvýma vlastníma zbraněma. Měl by si to aspoň uznat >:D
10. 7. 2013 17:04
Re: Lež GTI o Octavii RS
Jelikož jsi na této diskuzi, škodovka ti zřejmě není ukradená vůbec. Jinak to nechápu.
Avatar - ZaklinacTristan
10. 7. 2013 17:09
Re: Lež GTI o Octavii RS
Články a diskusie si ako fanúšik áut čítam všetky, vrátané áut, ktoré sa ma nijako nedotýkajú (napr. Opel, Fiat). Nakoniec, čo iné mi ostáva, keď tu dnes skoro nič nepribudlo. Ak sa pozrieš na začiatok, reagoval som na "poéziu" - keďže je to okrem áut, dizajnu a strelectva moje veľké hobby.
Avatar - skejpa
11. 7. 2013 08:02
Re: Lež GTI o Octavii RS
Ta Mazda ti hodně leží v žaludku >:D Je fajn, že to všichni vidí, taková pěkná reklama na Mazdu :yes:
Btw: Co říkáš na plusy a mínusy v diskuzi ? Mohla by se někde počítat celková statistika. Pravděpodobně by jsi byl král mínusů >:D
10. 7. 2013 15:10
oleeee
konecne krasne blueprinty pro tvorbu :-)
Rozbalit vlákno
8
10. 7. 2013 15:14
Re: Paráda!
Tak tohle se mi opravdu líbí, klobouk dolů před tím co z Boleslavi vyjede. Už aby se to dalo někde pořádně prohnat.
Avatar - Ozzman
10. 7. 2013 15:52
Re: Paráda!
Jen na tech fotkách vypadá moc nafoukle :-) Na živo je o dost lepší :-) a ostřeji řezaná :)
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2013 16:06
Re: Paráda!
nazivo je to viac audina ako skoda ;-)
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2013 16:06
Re: Paráda!
nazivo je to viac audina ako skoda ;-)
Avatar - Ozzman
10. 7. 2013 16:13
Re: Paráda!
To vůbec :-) Naživo je pekná, ostře řezaná, jen jak narostla, už to nepůsobí tak kompaktně jako odcházející RSo, ale to nemění nic na faktu, že jí to sluší :-)
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2013 16:28
Re: Paráda!
ano v tomto mas pravdu.... uz to je dost velke auto.... nechcem povedat ze obluda ale kompaktna O1 a O2 sa mi pacili predsa len kusok viac ;-\
Avatar - Ozzman
10. 7. 2013 16:36
Re: Paráda!
Za mě nejhezčí OI RS. To se přiznám, že v 18ti byl muj plakátový sen :-) Dnes už to vidím jinak, ale i tak je pekná :-)
10. 7. 2013 17:06
Re: Paráda!
Jelikož se mi audiny líbí, beru to jako kompliment.
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2013 15:57
pekna
:yes:

vzhladovo a urcite aj jazdecky to bude spicka triedy niet pochyb..... aj ked ja som skor za hatch... octavka RS vyzera pekne davam * * * * * :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 7. 2013 16:34
Re: pekna
Hackol ti niekto ucet? >:D
10. 7. 2013 19:53
Re: pekna
Tak u tohohle příspěvku mi vyhrkly slzy smíchu! Pobavil jsi mě, díky! :yes:
10. 7. 2013 16:16
Dalsi snek na D1
Hnus velebnosti :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
10. 7. 2013 16:20
Re: Dalsi snek na D1
Ale jinak by jsi bral, co....? (kdyby na to bylo)
10. 7. 2013 16:21
Re: Dalsi snek na D1
To opravdu ne. Za ty penize jsou mnohem lepsi.. ;-\
Avatar - twistedTSD
10. 7. 2013 17:55
Re: Dalsi snek na D1
Cena zveřejněna nebyla, v autě jsi ani neseděl, ale už o něm víš úplně všechno. Takové "experty" mám nejradši...
10. 7. 2013 18:28
Re: Dalsi snek na D1
ja mam zase moc rad medialni masaz jak je Skodovka skvela znacka
Avatar - becas
10. 7. 2013 19:19
Re: Dalsi snek na D1
no myslím že cena se dá odhadnout už podle předchozí RS...
Avatar - JDM
11. 7. 2013 06:49
Re: Dalsi snek na D1
a já zase mám rád experty co po pár fotkách a pár řádcích vědí že lepší za podobný peníze nebude >:D a ještě nejlepší jsou ti omezenci co říkají že by ji chtěl každý jen kdyby na ni bylo :no:
10. 7. 2013 19:54
Re: Dalsi snek na D1
Já všema deseti...
10. 7. 2013 16:19
Paráda
Na velkejch kolech to Oktávce vážně neuvěřitelně sluší :yes:
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2013 16:37
BRAVO ŠKODA
SYMFONIE ŠKODA

Než plazem, co zoufalý o zeď se biji,
pelyněk hořknoucí, chybí mi med.
S úsvitem nacházím démantní Octavii,
svět naruby obracím, hoří můj cee´d.

Pak v ústrety srdce své nabízím, žasnu,
a temnotou záchvěvu drtím svůj chtíč.
Dnes navečer v garáži světlo mdlé zhasnu,
vždyť na srdci září mi ze Škody klíč.

Ach, na hydře minula končí má křeč,
a na břitu rozkoše má a-be-es vyje.
To zběsilé okolí soptí, došla mu řeč,
na vlásenkách života veze mě Octavie.

BRAVO RS :yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2013 17:13
Navíc silnější motor je benzín!
Tato technologie se poprvé úspěšně objevila u benzínových motorů 2.0TSI RS ve vozech :yes:
PS.- Nejsilnější benzín pod kapotou patří sportovní :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - poterienko
10. 7. 2013 18:21
Re: Navíc silnější motor je benzín!
Může mi někdo vysvětlit, co znamenají ty dvě věty?
11. 7. 2013 10:17
Re: Navíc silnější motor je benzín!
>:D Ještě by se mohl připojit Gordon. To je pak teprve zážitek. >:-[]
10. 7. 2013 17:21
A co zvukové vjemy?
Velice by mě zajímalo, jaký bude mít nová Octavia RS zvuk. Předchůdkyně totiž byly zvukově velice "mdlé". Jestlipak v Česaně konečně použili u benzinové verze zvukovod, který by při plné akceleraci pěkně přiváděl hluboké chropětní sání k uším posádky? Konkurenti už to dávno používají....
Rozbalit vlákno
1
10. 7. 2013 19:57
Re: A co zvukové vjemy?
Tak to by mě taky zajímalo, nicméně se obávám že z těch laufů toho moc nevyleze a že žádnej zvukovod nebude...
10. 7. 2013 19:51
OCTAVIA - IKONA
Nejsou slova, a nejsou věty. Je než absolutní očarování, absolutní nadšení, absolutní pokora a absolutní řád. Tak především velebme Octavii za to, že drží svůj styl. Co je ale vlastně tím stylem? No to, že je to auto pro lidi, kteří ví, jak mají auta vypadat, že není autem pro panáky, autem pro pozéry. Ano ano, na sekretáři porcelánoví jeleni, na konferenčním stolku vyšívána dečka po babičce dědy, a v kuchyni vixlajvantový ubrus, na němž se ve sklenici od hořčice stydí dvě umělohmotné konvalinky. Tak tihle ať jdou rovnou o stodolu dál. Tady je to nyní o lidech se vkusem, o lidech s vědomostmi, o lidech vyrovnaných, o lidech, kteří stojí pevnýma nohama na tomto světě, o lidech jimž je auto zcela přirozeným parťákem.

Prvotní vjem je ohromující – Octavia je dokonalé silniční dělo. V dalším, hlubším pohledu vnímavý a znalý pozorovatel odhaluje mistrovské designové finesy, a to ať už se jedná o spodní chromovou linku bočních oken sedanu či tvar zadního bočního okénka u kombi, dynamický prolis navazující na vnitřní část zadních světel, subtilní rámy dveří a silnou autoritativní příď. Boční pohled odhalí až mnichovské, takřka ideální usazení kabiny, vynikající vzájemné proporce převisů a vskutku jedinečnou, klidnou linii siluety vozu. Zde, padni komu padni, je nutno vyseknout uznalý a pokorný hold celému designovému týmu. Přirozená jedinečnost, absolutní harmonie, vyváženost, originální markanty, elegance a styl. Jistě, Mistr Kabaň v přímém přenosu.

Rovněž kabina postrádá jakýchkoliv nadbytečných koloraturních a naivních kýčů. Ideální místo pro šoféra. Nic nepřebývá, ničeno není nedostatek. Vše je na svém místě, vše najdeš i poslepu. Apoštolsky věrná horizontální linie, určující základní osu architektury přístrojové desky, je výborně parcelovaná výběžkem kapličky, a důsledně symetrickým středovým panelem.

V širším konkurenčním pohledu nová Octavia nastavila i nová třídní měřítka. Svými rozměry definuje nový svět - svět mezitřídních velikostních expertů. Emoční třída je pak jednoznačnou třídou střední. Zbývá tedy otázka, zda v dané (mezi)třídě padá, byť jen do teoretické úvahy, něco jiného, než nová Octavia. Pohled na tuto věc směruji jednoznačně ve prospěch Octavie. Možná se mi na diskusi pokusíš vysvětlit, že se mýlím. Nemýlím, můžeš mi věřit.

BRAVO OCTAVIA :yes: :-! [odkaz] :yes: [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 7. 2013 09:30
Re: OCTAVIA - IKONA
takový dlouhý příspěvek a žádná reakce... to nasere, co? >:-[]
11. 7. 2013 10:19
Re: OCTAVIA - IKONA
>:D Jen v podobě palců má reakcí v době psaní 19. Jen se s palci špatně argumentuje. :-)
11. 7. 2013 11:14
Re: OCTAVIA - IKONA
Pravda; nevie, co z toho su palce dole a co prostrednik hore >:D
13. 7. 2013 22:33
Re: OCTAVIA - IKONA
Poprve to jeste bylo vtipne, ale opakovany vtip neni vtipem :no:
Avatar - Stewee
10. 7. 2013 19:54
je mi zle z tejto stranky
tato stranka vie neskutocne lacno ponukat clanky o tom istom. Vystacia si s jednou novinkou od Skody alebo Volkswagenu na cely mesiac aj viac ak treba. Akoby cely motoristicky svet sa krutil len okolo Skody a Volkswagenu. Jeden koncernovy clanok pomaly mesiac svieti na uvode web-stranky, kym ine clanky sa nizsie premienaju ako uplne len tretotriedne informacie.
Nemam nic proti Skode ci VW, ked chcete, majte si ich. Ja som VW mal, stacilo. Ale pisat len o tom istom stale dookola, velmi lacne a zacinam sa priklanat k nazorom ktore sa tu objavuju, ze toto je stranka akoby si ju koncern zaplatil pre svoje zviditelnovanie.
Rozbalit vlákno
5
10. 7. 2013 19:58
Re: je mi zle z tejto stranky
RS je novinka dne, pokud jsi to nepochopil!
10. 7. 2013 20:03
Re: je mi zle z tejto stranky
Jako sorry, nevím přesně kam koukáš, ale já na home page vidím mj. Fiat Doblo, Caterham, Jaguar, Citroën C3 Picasso, Porsche Panamera S, Nissam Note, Peugeot RCZ... Doporučuji stisknout F5 a aktualizovat.
Avatar - twistedTSD
10. 7. 2013 20:48
Re: je mi zle z tejto stranky
Stránka je nepřímo placena čtenáři. Čtenáři chtějí koncern - dostanou koncern.

Mimochodem, zrovna v případě tohoto článku mi to ale připadá jako pláč na špatném hrobě. Tohle na úvodní stránku jednoznačně patří.
10. 7. 2013 21:16
Re: je mi zle z tejto stranky
Tak šupem pryč....
10. 7. 2013 22:36
Re: je mi zle z tejto stranky
Ani tu nebyl clanek o novych dekorech v palubce rapidu a priplatkovych xenonech. Konkurence toho byla plna, tak se uklidní.
10. 7. 2013 20:22
Ta cena bude šmakozní :-D
Raději bych si pořídil Mercedes Benz nebo BMW nižší střední třídy s nižší výbavou jak toto no name.
Rozbalit vlákno
0
10. 7. 2013 21:21
Ceny pro SK
2.0 TSI 162 kW (220 k) 6°MP 6,2L Limo 24 960 € Combi 26 260 €
2.0 TSI 162 kW (220 k) 6° AP DSG 6,4L Limo 27 360 € Combi 28 660 €
2.0 TDI 135 kW (184 k) 6°MP 4,6L Limo 25 660 € Combi 26 960 €
2.0 TDI 135 kW (184 k) 6° AP DSG 5,0/5,1*L Limo 28 060 € Combi 29 360 €
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
10. 7. 2013 21:27
Video
Už dlouho jsem neviděl uměle zvyšovanou rychlost videa, aby vypadalo, že auto jede rychle >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
10. 7. 2013 21:46
porovnanie
zrychlenie z 0 -100:
octavia RS 6,8s ( ceed GT 7,7s ) .. rozdiel ... 0,9s

pruznost 80-120 5st. :
octavia RS 6,4s ( ceed GT 7,3s ) .. rozdiel ... 0,9s

pruznost 80-120 6st. :
octavia RS 7,9s ( ceed GT 8,8s ) .. rozdiel ... 0,9s

octavia ma spickovy dvojliter a spickove parametre o tom niet pochyb ale vzhladom na to ze ma aj podstatne vacsi kroutak aj objem motora oproti 1,6tke v Ceede GT ... tak musim povedat ze sa Ceed GT nema za co hanbit ;-) ... ktovie ako by to vyzeralo keby mala octavia 1,6tku pod kapotou

inak nova RS je skutocne delo to treba uznat :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
10. 7. 2013 22:01
Re: porovnanie
Keby, keby mala Octa 1.8TSI, jakože má, tak by byla stejně rychlejší (7,3s) a ještě si přitom může Ceeda naložit do kufru. :-)
11. 7. 2013 06:32
predaj
Ako je mozne, ze som vcera videl cierny kombik na znackach v BA, uz sa predava? >:D
Nazivo je naozaj pekna...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
11. 7. 2013 09:34
Co to zas je?
Začíná to jako on-line reportáž, ale uprostřed se z toho vyklube ukázkové PR plné korporátních keců ze salonního letáčku... ach jo... :no:

toto: "..Liftback a kombi s logem RS přenášejí na silnice sportovní know-how, které již 112 let ukazuje Škoda Auto na nejnáročnějších soutěžních tratích světa." m div nedostalo do kolen >:D
Rozbalit vlákno
1
11. 7. 2013 18:48
Re: Co to zas je?
Ještě že ty jsi tak chytrej! Já naopak oceňuju technickou úroveň textu. :yes: