Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Logan Prestige: plně vybaven za 351.900,-Kč

Na českém trhu se začíná prodávat inovovaná Dacia Logan. K největším novinkám patří nový vrchol modelové řady s přívlastkem Prestige.
Zpět na článek
2. 11. 2006 09:49
2. 11. 2006 09:59
neregistrovaný "zilkyn"
2. 11. 2006 16:48
neregistrovaný "zilkyn"
2. 11. 2006 16:26
neregistrovaný "Cynik"
3. 11. 2006 09:28
neregistrovaný "wolff"
2. 11. 2006 16:52
neregistrovaný "antičobol"
2. 11. 2006 10:43
neregistrovaný "ODBORNÍK"
2. 11. 2006 11:27
neregistrovaný "ODBORNÍK"
2. 11. 2006 10:59
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 17:41
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 23:53
neregistrovaný "Seremed"
3. 11. 2006 09:22
neregistrovaný "wolff"
2. 11. 2006 10:08
neregistrovaný "zilkyn"
2. 11. 2006 10:23
2. 11. 2006 10:38
2. 11. 2006 11:05
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 11:19
2. 11. 2006 23:05
neregistrovaný "jozef77"
2. 11. 2006 11:08
neregistrovaný "patrik"
2. 11. 2006 12:21
neregistrovaný "jhamil"
2. 11. 2006 14:47
neregistrovaný "bingo"
2. 11. 2006 12:15
2. 11. 2006 13:19
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 11. 2006 13:20
neregistrovaný "bělouš"
3. 11. 2006 05:48
anonym
3. 11. 2006 05:51
neregistrovaný "patrik"
3. 11. 2006 06:04
neregistrovaný "patrik"
2. 11. 2006 14:33
neregistrovaný "Milan"
2. 11. 2006 18:47
anonym
2. 11. 2006 21:22
neregistrovaný "OZZY"
2. 11. 2006 23:14
neregistrovaný "jozef77"
2. 11. 2006 23:22
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 08:25
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 09:34
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 09:35
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 20:26
neregistrovaný "jozef77"
3. 11. 2006 09:39
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 09:56
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 11:36
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 13:42
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 08:17
neregistrovaný "loo feng"
3. 11. 2006 10:17
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 09:24
neregistrovaný "iwwo"
3. 11. 2006 10:01
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 14:23
anonym
3. 11. 2006 15:13
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 20:49
anonym
6. 11. 2006 15:28
neregistrovaný "Jirka"
2. 11. 2006 09:49
NA NIC SI NEHRAJ
Dacia ti to šije na míru tvých (reálných) snů... Všechno bude... jednou koupíš Corsu OPC, jednou koupíš TTčko, jednou koupíš Caymana, jednou koupíš Lambo. Ale zítra, zítra si kup LOGANA... je to přesně to auto, na které máš... které ti nezruinuje konto, a do něhož naložíš všechno co naložit chceš. P.S. A nezapomeň... stylového kovboje z tebe neudělá auto... je na tobě, abys svému životu vtiskl punc stylu... Tak až ti kámoš bude vyprávět o zázracích z hodně dálnejch východů... všechno mu odsouhlas... neber mu iluze, ale pak mu hrdě předvěď své nové auto - LOGAN PRESTIGE :yes:
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "zilkyn"
2. 11. 2006 09:59
Re: NA NIC SI NEHRAJ
:no: :no: :no:
2. 11. 2006 10:30
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Ty si nechceš jednou koupit Lambo? Tos mě překvapil, zilkine :-) ;-)
neregistrovaný "zilkyn"
2. 11. 2006 16:48
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Ne ne, nechci. Ale v noci na dnešek se mi zdálo, že máma má Porsche Turbo a já v tom snu pořád žadnil, aby mě aspoň nechala prošlápnout plyn na neutrál :-)
Logan je pro mě ale strašně fuj, vážně, i kdyby měl volant z tý nejjemnější kůže. Tak promiň, jestli se tě to nějak dotklo ;-)
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 10:03
Re: NA NIC SI NEHRAJ
>:-[] >:-[] , jo jen mu ukaž ten koženej volant za 350 klacků. Ne, Logan Prestige je auto pro rumunský trh, tady nemá co dělat, tady musí jet Logany v základu na plecháčích za 200 a něco, pak to auto dává smysl. ;-)
2. 11. 2006 10:20
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Tak si skús ten článok prečítať ešte raz. Tých 350 spraví hlavne klimatizácia, rádio a metalíza. To isté robia tieto doplnky s cenou hocijakého iného auta, nie? A keď sme už pri tom, tak ten kožený volant by som bral, ale nie kvôli image, ten s Daciou nemá nič spoločné, ale pre lepší pocit a komfort riadenia? Za čo ponúka kožený volant Škodovka?
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 10:36
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Kožený volant jsem použil jako příklad, ne argument, neřeším kolik udělají dopňky v ceně, neříkám, že takto vybavený Logan je drahý. Říkám, že poslání Loganu není být autem za 350tis., má to být auto za dvě stě, tam je jeho síla, s touto cenou byl konstruován, tam je jeho smysl. Tedy na vyspělých trzích, v Rumunsku může Logan Prestige "v kůži" možná i onu roli luxusně pojatého prestižního auta, pro určitou skupinu zákazníků. :-!
2. 11. 2006 13:00
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Ale to si myslím, že túto rolu môže hrať aj u nás. na ceste vídam úplne bežne Logany v najnižšej výbave a tiež vyšperkované vo full verzii. Postav vedľa seba najlacnejší model s celočiernymi nárazníkmi a najdrahší na elektrónoch a s metalízou. Ten rozdiel je značný. Ešte donedávna hrali u nás rolu luxusnejších áut aj nadupané a vyšperkované Škody 120, na podobnej pozícii môže byť teraz kľudne Logan. A priznám sa, že aj tých 350.000,- by som kľudne za neho dal pri vedomí, že za podobnú výbavu len pri lepšej značke by som za auto tejto veľkosti musel priplatiť aspoň 100-150 litrov.

Inak plne s Tebou súhlasím, aké je určenie auta. Keby mali byť jeho prioritou západné trhy, určite sa bude volať Renault a bude vyzerať celkom inak, vzhľadovo, aj konštrukčne. Predpokladám, že náš automobilový trh (nedelím teraz český a slovenský) považuješ za vyspelejší ako napríklad ten rumunský, ale aby som povedal pravdu, tak naše cesty v mnohých prípadoch sa tým rumunským podobajú a väčší zdvih kolies Dacie, masívnejšie tlmiče a mäkšie pruženie tu nachádzajú plné uplatnenie.
Keď k nám do firmy kúpili Citroeny Xsara Break, tak prvé čo odchádzalo, boli tlmiče. Dôsledok hlavne jazdy po meste.

Inak vážne by ma zaujímalo, na koľko by s podobnou výbavou vyšla napríklad Fabka Sedan 1.4. Poinformuje niekto?
neregistrovaný "Cynik"
2. 11. 2006 16:26
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Já v tomto souhlasím s Dinarem. Logan byl konstruován jako kompromisní auto - cílem bylo ušetřit na "luxusních" prvcích (měkčené plasty) a nabídnout auto, které za co nejméně peněz udělá co nejvíc práce. To se povedlo dokonale a hlavně to kombi za 250.000 je skutečně bomba. Ale začít do takového auta dodatečně cpát ty "luxusní" prvky a jít s cenou nahoru nedává smysl - popírá to původní určení toho auta. Chápu klimatizaci, posilovač řízení a víc bagů, ale právě doplňky typu kožený volant mi tam zkrátka velmi velmi nesedí. Protože za 350.000 už je trochu z čeho vybírat.
3. 11. 2006 10:22
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Práve ten kožený volant považujem za maličkosť, ktorá cenu príliš nedvíha. No a za 350.000,-, resp. podľa kurzu za asi 450.000,- ten výber až taký široký zase nie je, teda určite nie v podobnej výbave. Teraz nebudem rátať tie luxusné drobnosti, ale hlavné atribúty - priestor, pohodlie, 2 airbagy, klimatizácia, posilovač...Hmm? Renault Thalia,
Honda Jazz/City (klíma zadarmo v akcii), neviem ako je na tom Fabia sedan alebo kombi, Fiat Palio, Chevrolet Aveo....
Vážne, chcem vymeniž svojho Formana za kombík aspoň tak isto veľký, s úsporným motorom (ideálne naftovým), nech to má 2 airbagy, rádio s CD a klímu. Mám 450.000,-Sk/350.000,-Kč. Z čoho mám na výber?
2. 11. 2006 10:29
Re: NA NIC SI NEHRAJ
350... já to čtu a říkám si... dokonalá kára za třistapade... skoro deset slušnějších výplat... to je zázrak, ne? ;-)
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 10:37
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Logan je dokonalá kára za dvěstě, za třistapade nedává smysl. ;-)
2. 11. 2006 10:39
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Tobě... to chápu :-) Já myslím, že na to vybavení... a na rozměry... stojí cenou pod nižší střední... a když to někdo pořídí na leasing... jede ve velkém autě za málo peněz...
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 11:12
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Spíš než na sebe, myslel bych, že trhu nebude dávat smysl. :-) Rád se nechám, třeba za rok, "omráčit" číslem prodaných Loganů Prestige. Můj odhad je, že na západních trzích (vč. našeho) nepřekoná 1% prodaných Loganů. :-)
2. 11. 2006 11:33
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Jistě... ten počáteční boom pomalu končí...
2. 11. 2006 13:34
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Hele Dinare, mrkni se co stojí Fábie Combi v max.výbavě a pak něco říkej, atakuje 600 tis.Kč ;-)
2. 11. 2006 14:04
Re: NA NIC SI NEHRAJ
No nic proti, ale po strop vybavená F1 vyjde kolem 450 tis.Kč (RS +- také) Srovnáváš jablka s hruškami, ale faktem zůstává, že množstvím výbavy, určitého luxusu, jízdními kvalitami může soupeřit až teoretický Logan2. Nynější Logan je prostě zmodernizovaný Renault 19, který má oslovit řidiče, kterým nezáleží na stylu, PRESTIGY ani jiném oslňování kolemjdoucích. Tam stojí Logan na pevných nohou a co si budem povídat, je určen PŘEDEVŠÍM pro ty, co mají hlouběji do kapsy. PS: Kolik jezdí Felicií Laurin a Klement? U nás ve městě jedna ;-)
2. 11. 2006 14:05
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Jo a nechci býr škarohlíd, ale už tehdy měla Felicia větší "luxusnější" výbavu ... i když za absolutně nekřesťanské peníze.
2. 11. 2006 14:10
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Šlo jen o výbavu ty hruško s jablkama, Musím tě zklamat, ale když si zkusíš v konfigurátoru sestavit Fabii Combi v plný máš to za 590 tis a pochybuju, že ti někdo dá slevu, než začneš něco takovýho tvrdit, zkus si to sestavit... >:D
2. 11. 2006 14:16
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Všichni víme, k čemu je konfigurátor ;-) To samé koupíš už složené u dealera za 450 :-!
2. 11. 2006 14:20
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Hmmm možná tak bez DPH >:D Hele Kupoval si ji někdy v maximálce? Určitě ne, tak si to nech a mrkni se k těm Dealerům...
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 15:24
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Hele ericne, kdyby tu byl článek o tom, že automobilka chystá jako nový počin "vyšperkovanou" Fabii za 600 tisíc, tak napíšu podobné věty jako v případě Loganu za 350. Ptal bych se stejně jako u Logana Prestige, k čemu je to dobré, a kolik se takových fabií za 600 kolíků může prodat. Tohle je ale o Loganovi, píšu o Loganovi, tobě radím totéž, svou argumentaci, typickou pro zdejší VW kritiky, tedy do diskuse o čemkoliv zatáhnu Škodu, VW jako negativní příklad, si, prosím pěkně, strč za klobouk. :-!
2. 11. 2006 15:46
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Popravdě jsem taky zvědavej kolik lidí dá 350 tis za Logana, no jistě že jich moc nebude, teda alespoň za Sedan, ale u MCV už to zas takovej problém nebude ... Rady si nech od cesty ;-)
neregistrovaný "wolff"
3. 11. 2006 09:28
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Kámoška kupovala za 460 000 Fabii sedana 1,4 16 v a za ty peníze dostala CD changer zdarma + koberečky + povinou výbavu (mimoto se jednalo skoro o fleet, takže ta sleva byla maximální). Sice je to už nějakej pátek co to kupovala a nevím jakému stupni odpovídal základ, ale bych aji věřil těm 600 000 u Fbie kombi... Myslím, že by to nebyl problém.. Protože jediný "luxusní prvek co v tom sedanu byl byla klima (a to ještě ne automatická) a o hlínách a jiných ptákovinách si taky může zdát (má tam vlastně klimu, okýnka v elektrice, dražší autorádio s CD changerem, dva airbagy, metalízu a ABS, jinak nic moc navíc...
3. 11. 2006 10:50
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Je to jedno, byl to jen příklad. Ale pro zajímavost, třeba "ihned k dodání" 100koňová Fabia Combi 1.4 16V:
Kola SPRINT z lehké slitiny 6J x 14", Chrompaket
Interiér Fose černý nebo Ivory
Malý kožený paket, ABS+MSR+ASR+Dual Rate
Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů
Automatická klimatizace
Boční airbagy vpředu
Boční odkládací kapsy vzadu
Centrální zamykání, SAFE systém + sklopný klíček s dálkovým ovládáním
Dvě čtecí světla vpředu
Dvoutónová houkačka
Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka
Elektricky ovládaná přední okna
Hlavové opěrky vzadu - 3ks
Imobilizér, štítek s VIN kódem
Intervalový spínač stěračů, seříditelný - 4 stupně
Kotoučové brzdy vpředu
Kotoučové brzdy vzadu
Make-up zrcátko vpravo
Multifunkční ukazatel
Odkládací schránka pod rádiem
Odkládací schránka spolujezdce s osvětlením, klimatizovaná
Osvětlení zavazadlového prostoru
Ozdobný kryt motoru
Popelník vpředu i vzadu
Posilovač řízení
Prosvětlení přístrojů se stmíváním
Přední mlhové světlomety
Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa)
PTC - přídavný topný element (jen pro dieselové motory)
Sklopná madla, vzadu s háčky
Tempomat
Textilní tlumení krytů podběhů
Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem
Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
Ukazatel nedostatku kapaliny v nádrži pro ostřikovače
Varovná světla v předních výplních
Volant nastavitelný ve dvou osách
Výškově a sklonově seřiditelné opěrky hlavy
Výškově stavitelné sedadlo řidiče
Zadní sedadlo dělené
Zakrytí zavazadlového prostoru (rolo)
Zapalovač cigaret, Ochranné boční lišty dveří, černé
Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu
SunSet
Autorádio Škoda SYMPHONY s CD přehrávačem ... Poznámka prodejce: STANDARTNÍ VÝBAVA - kola z lehkých slitin, tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem, el. nastav. vnější zpětná zrcátka v barvě vozu, přední mlhové světlomety, airbag řidiče a spolujezdce + boční airbagy vpředu, ABS+ MSR+ASR, příprava pro rádio, dělená zadní sedadla, chrom paket, malý kožený paket, tempomat, el. ovládání oken vpředu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklopným klíčkem, imobilizér, automatická klimatizace, multifunkční ukazatel atd. .... SKoro bych řekl, že tam je toho více než by bylo třeba a to za 385.900 Kč vč. DPH !!!
3. 11. 2006 10:53
Re: NA NIC SI NEHRAJ
wolffe wolffe, čím náš to zase krmíš. Kamarádka si jí složila v konfigurátoru před 5lety co? ;-) 8-s
neregistrovaný "antičobol"
2. 11. 2006 16:52
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Hochu,není výbava jako výbava!Nekal tady vodu!Ten vysloužilý ,,renault" montovaný v Turecku nemůžeš se Škodovkou vůbec srovnávat!Kvalitou zpracování a použitými materiály je tak na úrovni Favorita!A co se mě týče,za 350t.si raději koupím jetou dva roky starou Oktávku,nebo ted' v nabídce za 390t.novou(předchozí generaci)v benzínu,kombíka i s klimou!A né cikánský krumpl na které jsou díly drahé jak na lagunu.
neregistrovaný "ODBORNÍK"
2. 11. 2006 10:43
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Hlupáci, většina z nás chytrejch diskutérů jezí v autech vyrobených dávno před dobou, kdy auto vybavený jako tenhle logan bylo považovano za hudbu budoucnoisti. Až se zmůžeš na fungl novýho logana v základu, budeš pomalu v důchodovym věku.
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 11:13
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Čemu, z mnou napsaného, nerozumíš? Klidně se zeptej, rád vysvětlím, tvoje reakce nedává smysl.
neregistrovaný "ODBORNÍK"
2. 11. 2006 11:27
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Promiň, bylo to míněno jako obecná reakce na standardní chytračiny, ne na tvůj příspěvek.
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 15:25
Re: NA NIC SI NEHRAJ
o.k. ;-)
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 10:59
Re: NA NIC SI NEHRAJ
jezis, ty si dycky tak chytrej ze bys mel jit delat do radia....
2. 11. 2006 11:36
Re: NA NIC SI NEHRAJ
A kde děláš ty?
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 17:41
Re: NA NIC SI NEHRAJ
jako proč?
2. 11. 2006 20:59
Re: NA NIC SI NEHRAJ
No, že mě expeduješ do radia :-)
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 23:53
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Ja te nikam neexpeduju, z radia si pro tebe prijdou sami
neregistrovaný "wolff"
3. 11. 2006 09:22
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Spíš od Dr. Chocholouška... Myslím, že v rádiu nemají o totální cvoky zrovna zájem... :no:
Avatar - prekladys
2. 11. 2006 10:01
zázrak z dálného východu
jo, naplníš francouzskou kasu a dáš práci turkovi - toť ten správný lokální patriotismus >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "zilkyn"
2. 11. 2006 10:08
Re: zázrak z dálného východu
>:D
2. 11. 2006 10:21
Re: zázrak z dálného východu
Presne. Tak ako to robia všetky veľké koncerny čo majú svoje fabriky po celom svete.
2. 11. 2006 10:23
Titulek
Logan sám o sobě se mi nelíbí, ale jako volbu ho plnohodnotně akceptuji. :yes: Verzi Prestige beru jako tehdejší "luxusní" Felicii. Na Rumunském domácím trhu to bude trhák, ale nejsem si jist jestli ten kdo chce investovat do auta 350-400k si koupí Logana. Nemůžu si ale odpustit ten nehorázně ODPORNÝ volant, který sráží celkový dojem!!! :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 10:38
Re: Titulek
Ano, jsem rád, že to někdo vidí stejně, tou "luxusní" felicií jsi to trefil přesně. :yes:
neregistrovaný "Seremed"
2. 11. 2006 11:05
Re: Titulek
hele, me se ten volant libi, dacia se nepodbizi baroknim designem a proflaklym hi-techem, a je to tak dobre. Proste je to krabka za dobry prachy....
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 11:19
Re: Titulek
Zkus použít to co máš na krku, abys pochopil o čem je tahle debata. Není o Loganu, je smyslu "našlapané" verze auta této kategorie za cenu 350 tisíc. Místo medu v.ser nějakou myšlenku nebo radši nic. :no:
neregistrovaný "jozef77"
2. 11. 2006 23:05
Re: Titulek
>:D :yes:
neregistrovaný "patrik"
2. 11. 2006 11:08
vocaď pocaď
imho, pro Logan, jako pomalu pro každé jiné auto (mimo extrémy a těžké prémiovky), platí, že cenová křivka v určité výšce dosáhne bodu zlomu efektivity. Jinak řečeno, při určité ceně už se natolik rozšíří okruh konkurentů se stejnou pořizovací cenou, že si holt člověk musí vzít tužku a papír a spočítat si, které z těch aut vlastně chce a potřebuje. Nechávám stranou srdeční sval, nemyslím, že Logan by patřil do téhle kategorie. Ve výbavě za 350k už si Logan těžce zahrává nejen s kvalitnější korejskou konkurencí, ale dokonce i s nižšími a akčními výbavami evropských a japonských značek. Není to nic proti Loganu, který si už právem vykopal důlek na trhu. Ovšem právě proto z něj kožený volant a matované výdechy neudělají jiné auto. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
2. 11. 2006 11:16
Re: vocaď pocaď
:-) Přesné. :yes:
neregistrovaný "jhamil"
2. 11. 2006 12:21
Re: vocaď pocaď
Plně s tebou souhlasím za 350 000kč si radši koupím jeho bratříčka Renault megane sedan
2. 11. 2006 13:42
Re: vocaď pocaď
Jo ale ten Megane bude ojetej jak housle, protože za 350 tis Kč nemáš ani základ s 1,4 motorem, teda pokud neni zrovna nějaká akce.... tuším že základ je někde na 450 tis... ;-\
neregistrovaný "bingo"
2. 11. 2006 14:47
Re: vocaď pocaď
Jenze Rencek ma ty akce v podstate uz permanentni :-)
Avatar - VDC
2. 11. 2006 12:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
2. 11. 2006 13:19
Nejk mi unika smysl
auto ve verzi "social edition" si hraje na luxus a "plnou palbu :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bělouš"
2. 11. 2006 13:20
Cena
Ta cena je mimo. To už je levnější např.Hyundai Elantra.
Rozbalit vlákno
2
anonym
3. 11. 2006 05:48
Re: Cena
Přesně něco takového jsem měl na mysli. Elantra je sice výběhovka, ale není sestavená z náhradních dílů Renault z 90. let a dnes se je k mání ve srovnatelné výbavě dokonce levněji než 350k, s leasingovou slevou nějakých 310k. A přátelé, nezapomeňte, že Kia bude Cee'd nasazovat na trhu také kolem 340-350k, z 80kW motorem a velmi slušnou základní výbavou. Z toho plynou minimálně dvě poučení: že Cee'd bude za rok v základu stát nějakých 320k a že Cee'd kombi při uvedení půjde pod cenu Octavie KB Tour (nebo jak se tomu klasiku říká). Čili - není všechno Logan, co se třpytí. A znovu opakuju: není to nic proti Loganu, ale hodí se na to anglický třídní pohled - know your class, drž se tam, kam patříš, v daném případě kolem 200k.
neregistrovaný "patrik"
3. 11. 2006 05:51
Re: Cena
Nemohla by Redakce nastavit šablonu na příspěvky tak, aby se nedal vložit bez podpisu - pro nás senilní neregistrované? Na jiných serverech je to běžné. Díky předem.
2. 11. 2006 14:15
zapad x vychod
Pozorne jsem si precetl vsechny Vase prispevky a par veci me udivilo. V Evrope se na nas divaji jako na soucast vychodniho trhu. Videl jsem vsek prispevky, ktere posunuly nasi zemi na pomyslne mape hodne na zapad. Cesky trh, at uz chceme nebo ne, je stale blize trhum zemi na vychod od nas. A prave proto se u nas take nabizeji auta jako troba v Rumunsku, Polsku, Madarsku (Slovensko zminovat nebudu, je to to same jako u nas). Myslim, ze myslenka Dacie Logan je pro nas trh idealni. Auto za rozumny peniz s docela dobrymi jizdnimi vlastnostmi a vypada docela O.K. Ted kdyz uz ma dokonce i vybaveni na urovni, tak se z nej stava opravdovy konkurent, protoze jsou lide, kteri chteji nejaky standart, ale neberou auto jako symbol socialniho statusu. Automobil je prece jenom spotrebni zbozi.
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2006 15:28
Re: zapad x vychod
:yes: Většina lidí s "východními" příjmy o to víc toužebněji šilhá po západu. Ale nutno si je přiznat, že pro 90% lidí je Logan maximum možného a to ještě po mnoha letech šetření. Ono to ani se 700 EUR průměrné brutto mzdy nejde jinak. Nicméně Logan má úspěch kupodivu i v bohatém Německu, což je dáno obrovskou diverzifikací tamního trhu. ;-)
neregistrovaný "patrik"
3. 11. 2006 06:04
Re: zapad x vychod
I když kupní potenciál našeho trhu je opravdu v průměru slabší, než třeba německý nebo francouzský, nic to nemění na věci, že Logan si kupujou šetrní lidé bez emocí pro auta po celé Evropě. Stejní lidé po celé Evropě si kupujou laciné pračky v hypermarketech a krabicová vína a těší je, že ušetřili. Já proti tomu nic nemám, říkám to jen proto, že kupec Loganu není zákonitě jen chudá východní socka a je zbytečné, abychom se kvůli tomu krčili v koutě. Může to být i francouzský důchodce (znám osobně) nebo nejaký gastarbeiter atd. Stejní lidé si za dva roky budou kupovat čínské frontery a budou mít radost, že je OpravdickéEsúvé stálo polovinu peněz. Na což přesně může Logan doplatit. - Zdejší debata ale, jak už tady jiní přimpomínali, je o tom, že cena vynaložená za Logan má své racionální meze. Stejně jako si nekoupím krabicové víno za 60 nebo 70, které je dražší jen proto, že na tu krabici někdo nalepil ozdobnou mašli - protože za tu cenu už dostanu ve skle slušné stolní španělské nebo italské, ba možná ještě lépe moravské. A ještě bych doporučil pohled do tabulek Euro NCAP, ledacos napoví.
3. 11. 2006 07:21
Re: zapad x vychod
:yes: Souhlas ;-)
neregistrovaný "Milan"
2. 11. 2006 14:33
Logan Scout
ještě bych k tomu přidal plasty dopředu,dozadu a po stranách i na blatníky,18" kola,dopředu a dozadu stříbrný obrany podvozku a je tu skautík jak vyšitej
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2006 17:50
něco mi to připomíná...
... a sice pozici Škodovky pár let poté, co jí koupil VW. Vždyť si vzpomeňte, čím byla Felicie na západních trzích - tím, čím je tu teď Logan. Dobře tu několik lidí připomnělo Felicii Laurin a Klement, tadle Prestige výbava jde dle toho samého schématu (že by to byla nějaká obecná poučka v knížce Jak se dělá úspěšná automobilka?? :-) ). Takže jsem velmi zvědavý, kam to Renault bude dál kočírovat, jestli Dacii udrží na nízký úrovni, nebo si nechá vyrůst konkurenci v baráku, jako se to "povedlo" VW se Škodou ;-)
Rozbalit vlákno
1
2. 11. 2006 21:02
Re: něco mi to připomíná...
:-) :yes:
anonym
2. 11. 2006 18:47
něco mi to připomíná...
GTI - poprvé s tebou souhlasím !
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2006 21:01
Re: něco mi to připomíná...
:-) Beru to jako svůj úspěch ;-)
neregistrovaný "OZZY"
2. 11. 2006 21:22
Re: něco mi to připomíná...
Omyl.To je Tvůj neúspěch! gti!!! >:D >:D >:D
neregistrovaný "jozef77"
2. 11. 2006 23:14
Re: něco mi to připomíná...
>:-[] :yes:
neregistrovaný "sepo"
2. 11. 2006 23:22
halo
..sa tu niak hadate ne ... podlamna je nezmysel kupovat logana v plnej PRSTIGE vybave ... naco ... kazde auto ma svoju cenu a na tu cenu nad ktoru sa ho neoplati kupit ani eby donho montovali vodotrisk .... je to asi taky nezmysel jak si kupit OKTAFKU za 100 000 .... pretoze za tu cenu je proste viac lepsich aut [kvalita ... vykon vybava ] ... no taka oktafka WRC za tu by som dal aj viac ale to je o inom.... ja si proste myslim ze kupovat auto konstruovane na to aby bolo extremne lacne [a tomu zodpoveda spracovanie konstrukcia atd.] , za cenu niecoho lepsieho [aj ked mozno trochu slabsej vybave ] ale kvalitnejsieho .. je nezmysel ja som si do mojho auta mohol naprat dalsich X nezmyslov ale to by uz cena siahala niekam kde by som si mohol kupit auto vyzsieho segmentu a jednoducho by to bol nezmysel ....[jedina vynimka su motory a poodvozky .... za cenu M3 si kludne mozes kupit bmw 7 ale naco by si to robil ked mozes mat M3 ze :-) ]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 08:25
Re: halo
Třeba někdo chce reprezentativní 7 a ne divikou M3.Kdyby byla oktafka za 100 000,tak bych ji bral hned a nepřišlo by mi to jako velkej nesmysl (předpokládám,že si chtěl napsat o 0 víc).Já bych si spíš položil otázku,jaké náklady navíc znamená pro výrobce udělat verzi prestige a jaké komplikace jsou s tím spojené.Na 90% jsem si jistej,že konstrukce auta už je na to připravená od počátku (montážní body pro klimu...).Doba,kterou auto stráví dýl na montáži z důvodu další výbavy taky nebude o moc delší v porovnání s celkovim časem výroby auta.Automobilka musí zaplatit dodavatelum další prvky výbavy navíc (klima,zrcátka,volant....) a to všechno se stejně promítne do konečné ceny.Takže,otázka zní proč to auto nenabízet ? p.s. Za WRC by sis připlatil sakra hodně,to už bych si radši koupil 500 a víc koní z Itálie.
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 09:34
Re: halo
.. jasan ta oktafka za 100 000 to by nebol zly deal :-) ... stou 7 som to myslel s pohladu ze vtedy sa auto nizsieho segmentu oplati aj ked je drahe ako auto najvyzsieho segmentu ... nie ze by si niekto nemal kupovat 7 .... to ze by som si za wrc priplatil vyc je mi jasne .. ale jakych 500 k .. pokial viemtak wrc maju 500k ak nemaju restriktor [ale to je jedno] .... no je mi jasne preco ho ponukaju .. pre nich to nieje problem pretze tie prvky su segmeentovane takze sa daju do auta domontovat .. skor sa zamyslam ze preco to kupovat .. ale urcite sa niekto najde kto to kupi
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 09:35
Re: halo
jezis ja strasne pisem .. asi by som si to mal po sebe semtam skontrolovat ze
neregistrovaný "jozef77"
3. 11. 2006 20:26
Re: halo
Asi tak. ;-) :yes:
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 09:39
Re: halo
S těma WRC maj +-300k a dosahuj spíš dost brutálních kroutících momentů a celá ta moje zmínka ohledně WRC byla spíš takoví moje hnidopišství,protože Oktáfku WRC nekoupíš,ale je mi celkem jasný,že si myslel RS ;-)
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 09:56
Re: halo
ne ,myslel som WRC ,ale to lentak zo spasu ... ale ajtak si myslim ze maju viac koni .. je tam restriktor na turbo ktory nesmie byt viac ako 38 mm a tym je vykon obmedzeny na cca 300k.. ale mozna sa mylim .. ano maju krutak niekde okolo 500-600nm ... rs je velmi fajn mimochodom ;-)
neregistrovaný "Donald"
3. 11. 2006 11:36
Re: halo
Když si myslel WRC tak to sorry.Docela si umim představit tu srandu v normál provozu s WRC >:D
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 13:42
Re: halo
sak to ... na realne cesty je to snad najrychlejsie priblizovatko .... >:-[] ... sice by som asi neprisiel hlukovou kontrolou ale
neregistrovaný "loo feng"
3. 11. 2006 08:17
psy ........
.......štekajú a karavána ide dalej..poznate to?:))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 10:17
Re: psy ........
to ano ale aby nesla do zahuby >:-[]
neregistrovaný "iwwo"
3. 11. 2006 09:24
logan
logan od renaultu je taka ista prvotina ako bola felicia od VW v devedesiatych rokoch.Je velmi pravdepodobne ze o dva roky pride na trh nova dacia ktora nas vsetkych oslovi ako sa to stalo pred par rokmy s octaviou.To je realita.Dacia len zacina ......
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 10:01
Re: logan
hm .. myslim si ze ale aj dalsia generacia bude zaberat skorej lacnejsiu cast trhu .... ale urcite bude lepsia .... tak to byva .. automobilky ponukaju novu [teda pre zapadny trh] znacku .. ktora nema prave povest hodnu viac ako 250 tisic :-) ale ked sa znacka zavedie do povedomia ... a nebude to kazove auto ktore viac nefunguje ako funguje .. tak z dalsou generaciov mozu zdvihnut kvalitu a tym aj cenu .... a potom zase odkupia prava .. cojaviem trebars na "vartburg" a zase stoho si budeme utahovat ze jaky je to krap :-) :-)
anonym
3. 11. 2006 14:23
Re: a co tak scout
a co tak logan scout,trochu plastu a ides...... ;-)
neregistrovaný "sepo"
3. 11. 2006 15:13
Re: a co tak scout
vidis .... ne zly napad .. este viac plastu
anonym
3. 11. 2006 20:49
hallo
Je jasné, že počáteční cena za půl roku půjde na 299 litrů,tak vo co go? A co se týče kvality,ta se uvidí po pěti letech -rezavějící kastle,nápravy v limbu a tradiční chuťovka od Renaulta-mastný motor,převodovka a výtoky jak Eržika z E55......(o spotřebě nemluvě) :-! >:-[] :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
6. 11. 2006 15:28
Upozornění pro pány redaktory - výměna oleje
Ve stávajících Loganech s 8-mi ventilovými motory MPI je interval výměny motorového oleje také 30.000 km. V 15.000 km se odehrává jen malá údržba (kontrola podvozkových částí, kontrola řídící jednotky, kontrola laku apod.). Náplně se nemění.
Rozbalit vlákno
0