Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Logan Prestige: plně vybaven za 351.900,-Kč

Ondřej Láník
Diskuze (85)
Na českém trhu se začíná prodávat inovovaná Dacia Logan. K největším novinkám patří nový vrchol modelové řady s přívlastkem Prestige.

S modelovým rokem 2007 se Logan podrobil mírné modernizaci. Od verze Ambiance výše jsou vozy dodávány s novými koncovými svítilnami s diamantovým efektem, Lauréate se odlišuje novým spoilerem na víku kufru a celobarevnou maskou. Všechny verze pak dostávají jedno významné praktické plus - víko kufru, otevírané zvenčí tlačítkem, nikoliv klíčkem. Nechybí nabídka nových barev - modrá Mineral, šedá Platinum, šedá Comet a béžová Tundra - a nové vzory 15" litých kol.

Uvnitř čekají pozměněné čalounící materiály, nové rohože a změněný tvar řadící hlavice řadicí páky ve stylu Renaultu. Lauréate dostane novou odkládací plochu, která je součástí středové konzole a všechny verze ozvučí nová řada rádií Blaupunkt mj. s možností přehrávání formátu MP3. Novinkou je čtvrtá, vrcholná úroveň výbavy, nazvaná Prestige. Zahrnuje lakované všechny vnější detaily, specifická zpětná zrcátka a ozdobnou lištu v masce. Uvnitř čekají kliky, lemy výdechů ventilace a středová konzola v matném hliníkovém dekoru, kůží potažený volant (!), rukojeť ruční brzdy a hlavice řadicí páky a přístroje se stříbrným podkladem a červeným displejem palubního počítače. Volit lze ze čtyř metalických (šedé Platinum a Comet, modrá Mineral a červená Toreador) a jedné nemetalické barvy (modrá Marine).

Největší novinkou je nový - již čtvrtý - motor, volitelný výhradně pro nejvyšší Prestige. Šestnáctiventilová zážehová šestnáctistovka Renault vyvíjí 77 kW a 148 Nm a relativně lehký Logan rozjede na 183 km/h a na stovku za 10,2 s, což ji řadí na vrchol motorové palety. Je ekonomičtější než dosavadní nejsilnější osmiventilová šestnáctistovka nejen kvůli nižší spotřebě (7,1 l/100 km), ale i kvůli prodlouženým intervalům výměny oleje na 30.000 km. Spojena je s novou pětistupňovou převodovkou JH s lepší synchronizací a především lanovody místo pák, zajišťující tišší a exaktnější řazení.

Cena nejlevnějšího Loganu 1,4 (55 kW) činí 204.400,-Kč, přičemž standard je nyní tvořen ABS a jedním airbagem, bez posilovače a centrálního zamykání. Nejdražší Logan Prestige 1,6 16V (77 kW) za 285.900,-Kč lze dovybavit klimatizací, rádiem schopným přehrávat MP3, metalickým lakem a několika dalšími položkami, které vyšroubují cenu na 351.900,-Kč. Nejlevnější turbodiesel pořídíte za 279.900,-Kč.

Ondřej Láník
Diskuze (85)
3. 11. 2006 11:35
Re: NA NIC SI NEHRAJ
R19?
3. 11. 2006 10:53
Re: NA NIC SI NEHRAJ
wolffe wolffe, čím náš to zase krmíš. Kamarádka si jí složila v konfigurátoru před 5lety co? ;-) 8-s
3. 11. 2006 10:50
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Je to jedno, byl to jen příklad. Ale pro zajímavost, třeba "ihned k dodání" 100koňová Fabia Combi 1.4 16V: Kola SPRINT z lehké slitiny 6J x 14", Chrompaket Interiér Fose černý nebo Ivory Malý kožený paket, ABS+MSR+ASR+Dual Rate Airbag řidiče a spolujezdce s přitahovači předních bezpečnostních pásů Automatická klimatizace Boční airbagy vpředu Boční odkládací kapsy vzadu Centrální zamykání, SAFE systém + sklopný klíček s dálkovým ovládáním Dvě čtecí světla vpředu Dvoutónová houkačka Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka Elektricky ovládaná přední okna Hlavové opěrky vzadu - 3ks Imobilizér, štítek s VIN kódem Intervalový spínač stěračů, seříditelný - 4 stupně Kotoučové brzdy vpředu Kotoučové brzdy vzadu Make-up zrcátko vpravo Multifunkční ukazatel Odkládací schránka pod rádiem Odkládací schránka spolujezdce s osvětlením, klimatizovaná Osvětlení zavazadlového prostoru Ozdobný kryt motoru Popelník vpředu i vzadu Posilovač řízení Prosvětlení přístrojů se stmíváním Přední mlhové světlomety Radiopříprava (4 repro vpředu, sklopná neodnímatelná anténa) PTC - přídavný topný element (jen pro dieselové motory) Sklopná madla, vzadu s háčky Tempomat Textilní tlumení krytů podběhů Tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem Tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu Ukazatel nedostatku kapaliny v nádrži pro ostřikovače Varovná světla v předních výplních Volant nastavitelný ve dvou osách Výškově a sklonově seřiditelné opěrky hlavy Výškově stavitelné sedadlo řidiče Zadní sedadlo dělené Zakrytí zavazadlového prostoru (rolo) Zapalovač cigaret, Ochranné boční lišty dveří, černé Signalizace vzdálenosti při parkování vzadu SunSet Autorádio Škoda SYMPHONY s CD přehrávačem ... Poznámka prodejce: STANDARTNÍ VÝBAVA - kola z lehkých slitin, tónovaná skla, čelní sklo s šedým pruhem, el. nastav. vnější zpětná zrcátka v barvě vozu, přední mlhové světlomety, airbag řidiče a spolujezdce + boční airbagy vpředu, ABS+ MSR+ASR, příprava pro rádio, dělená zadní sedadla, chrom paket, malý kožený paket, tempomat, el. ovládání oken vpředu, centrální zamykání s dálkovým ovládáním a sklopným klíčkem, imobilizér, automatická klimatizace, multifunkční ukazatel atd. .... SKoro bych řekl, že tam je toho více než by bylo třeba a to za 385.900 Kč vč. DPH !!!
3. 11. 2006 10:22
Re: NA NIC SI NEHRAJ
Práve ten kožený volant považujem za maličkosť, ktorá cenu príliš nedvíha. No a za 350.000,-, resp. podľa kurzu za asi 450.000,- ten výber až taký široký zase nie je, teda určite nie v podobnej výbave. Teraz nebudem rátať tie luxusné drobnosti, ale hlavné atribúty - priestor, pohodlie, 2 airbagy, klimatizácia, posilovač...Hmm? Renault Thalia, Honda Jazz/City (klíma zadarmo v akcii), neviem ako je na tom Fabia sedan alebo kombi, Fiat Palio, Chevrolet Aveo.... Vážne, chcem vymeniž svojho Formana za kombík aspoň tak isto veľký, s úsporným motorom (ideálne naftovým), nech to má 2 airbagy, rádio s CD a klímu. Mám 450.000,-Sk/350.000,-Kč. Z čoho mám na výber?
3. 11. 2006 07:21
Re: zapad x vychod
:yes: Souhlas ;-)