Lets go Lotus, jsi uplně nejlepší... Myslím, že Lotus je jedinný automobilový výrobce, který vyrábí stroje HLAVNĚ PRO PROŽITEK ZE SPORTOVNÍ JÍZDY!!!Doufám, že tento model značce zajistí dostatek financí k dalším libůstkám ala exige... :-)
je skvely zabijak! Posledni krok pred F430;-) Europa S se mi sice designem nelibi tak, jako Exige/Elise, ale pokud se tam bezproblemu vlezu (coz se mi u Exige/Elise az zas tak nedarilo) tak by to mela byt bomba. Jinak se strasne tesim, ze by ho za 2 mesice meli dostat do Britcars v Milane. Az ho vyzkousim, tak popisu zazitky ;-)
Už jsi ji někdy nad ránem v šeru kouře z cigár a pachu horkejch těl chytil šikmo přes levý voko? Dokázal jsi to pak ustát, přežít a dokončit ten tah? Tak až si jednou sedneš do svýho LOTUSU, měj na paměti, že jich v životě chytíš ještě hodně, ale každou, každou musíš ustát. Umění není nechytit... umění je chytit a ustát. Pár ti jich nadělí i tvůj Lotus... chyba bude ovšem vždycky na tvojí straně... P.S. Kdyby ho nefotili na dojezdovejch kolech, slušelo by mu to o poznání víc...
Kluci, nezlobte se na mě, ale nemůžu si pomoct. Ať se koukám, jak se koukám, nemůžu jinak... Na co narážím? Na design. Nezpochybňuju techniku, motory, podvozek, výkony... To u Lotusu dost dobře nejde. Pojede jak z praku. Amen. Ale řekněte mi, proč udělali auto s designem jako vystřiženým z konce osmdesátejch let? Vždyť to vypadá jako dávný předchůdce Elise... Někdo by mohl exteriér novinky považovat za konzervativní. Kdybych ovšem na takovej eufemismus přistoupil, stále nemůžu pochopit, proč tak radikální značka jako je Lotus, (automobilka, která pro revoluční řešení nikdy nešla daleko, výrobce, kterej uvedl na trh zběsilost, jakou je Lotus 340R), se uchýlila k takový tvarový impotenci... Pro mě osobně je to velký zklamání a myslím, že pro řadu zákazníků a fandů značky taky. Uvidíme, nakolik mi dají prodejní statistiky za pravdu.
:yes::yes::yes: co sa designu tyka...uplny suhlas,ze to islo spravit vyrazne lepsie. A myslim, ze predajnost ukazovatelom (ne)uspesnosti designu Europy nebude. Je to Lotus - takze sa tio predavat tak, ci tak bude dobre. Mozno aj preto, ze tam zakaznici cakaju skor vynikajuce jazdne vlastnosti (ktore tam urcite su), a ten desig bud strpia, alebo si ho zracionalizuju (...presvedcia samych seba, ze to je vlastne nadherna kastla) ;-)
No,me taky nenadchnul ten design. I kdyz musim uznat, ze na tech prvnich fotkach, kde byl ve stribrne, vypadal jeste hur. Ta tmave modra tomu dost pomohla. Jinak mi to prijde nevyrazny a nejak zastaraly. Ale kdo z dnesnich sportovnich aut ma vyrazny a moderni design? Rekl bych tak Lamborghini, od Ferrari ta nova 599, Veyron... Jeste se mi libi Z350, ale jinak je to vsechno takova nejak obalena technika (ostatni Ferrari) nebo vzpominky na mladi (Porsche 911).
Nech zije Lotus! Paci sa mi jeho odlisna filozofia. Myslim ze tak by to aj malo byt - jemna mechanika, nizka hmotnost, super motor - ale nie predimenzovany.. Ved naco vsade tlacit tolko elektroniky!
Zoberte si narocny okruh, nejaky Exige/Elise v ostrej verzii a k tomu si ako protivnika postavte Brabusa s 600 konmi (a aj 2 tonami...). Hadajte kto bude vitaz!:-)) A mozte tiez premyslat, pre koho a naco su vsetky tie BMW, Mercedesy atd. s extremnym vykonom, ktory sa vsak vzhladom na charakter auta neda pouzit.. Neviem, mozno sa nato daju balit baby..:-)