Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta 1,4 T LPG (88 kW): Tovární plyn

Alfa Romeo rozšíří paletu pohonných jednotek modelové řady Giulietta o přeplňovaný čtyřválec 1,4 T schopný spalovat benzin i LPG.
Zpět na článek
23. 11. 2011 10:49
23. 11. 2011 13:11
23. 11. 2011 13:27
23. 11. 2011 21:40
neregistrovaný "alfa_lover"
24. 11. 2011 00:27
neregistrovaný "alfa_lover"
24. 11. 2011 13:15
neregistrovaný "alfa_lover"
24. 11. 2011 16:44
neregistrovaný "alfa_lover"
23. 11. 2011 19:10
23. 11. 2011 23:43
24. 11. 2011 06:54
23. 11. 2011 09:25
Vtip jako o Leninovi....
Ta záplava článků o skomírajícím Fiatu a spol. v posledních dvou dnech mi připomíná známý vtip z komunistické doby o všudypřítomnosti Lenina včetně konzervy. Doufám, že zítra se dočteme, že se změnil lesk na klikách a podbarvení podsvícení palubní desky.....Jinak prodejní čísla (předesílám v Evropě) ukazují, kde AR je a kam směřuje, Poněkud nechápu, proč se téhle zkomírající pidiautomobilce věnuje na Auto.cz tajová pozornost.
Rozbalit vlákno
29
23. 11. 2011 09:40
Re: Vtip jako o Leninovi....
přesně tak, jaktože ti patláci ještě nezkrachovali a co to mají vůbec za drzost být v zisku???? 8-s
23. 11. 2011 10:47
Re: Vtip jako o Leninovi....
O tom zisku se klidně rozepiš. Kde si ho našel?
23. 11. 2011 11:17
Re: Vtip jako o Leninovi....
šermovat číslama můžeme do aleluja, například tady:

[odkaz]

píšou, že provozní zisk FGA stoupl za první tři kvartály meziročně z 280 na 468 mio EUR.... (samozřejmě, můžeme teď řešit, jak k tomu jednotlivé značky přispívají atd. atd., nicméně prostě celá ta skupina nějak funguje a vydělává....).
23. 11. 2011 11:32
Re: Vtip jako o Leninovi....
A to je právě ten problém.

Ty píšeš o tom, že je AR v zisku. Vůbec nevím, jak si k tomu došel, asi prostým rozdělením zisku celé Fiat Group a asi si to rozpočítal na jednotlivé značky.

Já tvrdím, že je to nesmysl, protože Fiat sám NEUVÁDÍ (a už pěkně dlouho) výsledky Alfy Romeo. Analytici se ale shodují, že ta automobilka je pořád v minusu a prodělává každý rok miliony eur.

Takže se znova ptám, kde si našel zisk automobilky Alfa Romeo?
23. 11. 2011 11:41
Re: Vtip jako o Leninovi....
já píšu o Fiatu jako celku, protože Beránek zahajuje "Ta záplava článků o skomírajícím Fiatu a spol.".... ;-) A proto taky píšu že "jsou v zisku"....
Jinak Alfa bude podle mě +/- na nule, protože Mito a Giulietta jsou konečně auta, která nejsou nějak extra technicky náročná a zároveň se dělají v relativně slušných počtech.... (výroba 159 byla samozřejmě v mínusu....)
23. 11. 2011 11:45
Re: Vtip jako o Leninovi....
Takže si jen reagoval na berana úplně něčím jiným, než o čem psal on, co? ;-)
23. 11. 2011 11:46
Re: Vtip jako o Leninovi....
Beránek píše že Fiat skomírá, já že jsou v zisku.... Velmi jednoduché, dál se s tebou handrkovat nebudu.... ;-)
23. 11. 2011 11:49
Re: Vtip jako o Leninovi....
Píše o dvou rozdílných věcech. Odděleno tečkami.
Neříkej, že nejsi natolik inteligentní, abys to rozpoznal. Nebo spíš nechceš? ;-)

Tipuji spíše to druhé. ;-)
23. 11. 2011 13:42
Re: Vtip jako o Leninovi....
Bez urážky,ale on ti to inteligentně vysvětlil a ty jsi to nepochopil
23. 11. 2011 13:45
Re: Vtip jako o Leninovi....
Ty tady s ineligencí moc nešermuj. Už první příspěvěk berana inteligentní člověk vcelku rychle pochopí.

Ale já vím, ty zde jen obhajuješ italskou produkci a fakta, ta už nejsou tak důležitá...
23. 11. 2011 14:38
Re: Vtip jako o Leninovi....
Faktom je, ze AR je jedna z dcer Fiatu a je uplne jedno, aky ma sama osebe hospodarsky vysledok. Okrem toho, ze v ramci holdingu sa da carovat s presunom kapitalu kade-tade, takze izolovovane brane vysledky jednej z dcer o nicom nehovoria, sam vies, ze AR nie je stopercentne samostatna automobilka, ktora si vsetko vyvija, preto to musi z vlastneho predaja zaplatit. Motory robi Fiat Powertrain Technologies, elektroniku Magnetti Marelli atd.

Zaplava clankov tu je, lenze to suvisi skor s Bologna Motor Show.
23. 11. 2011 14:48
Re: Vtip jako o Leninovi....
Ono to tak jedno úplně není.
Tobě by nevadilo x let dotovat jednu část tvé firmy?

Jinak máš pravdu v tom, že je to spíše o přesouvání peněz a účetním čarování, které Alfu tak trochu kryjí před všeobecným posměchem.
23. 11. 2011 14:59
Re: Vtip jako o Leninovi....
Ne poprvé hluboký respekt k tvé trpělivosti. Já si rejpnu (protože mi to nedá) na základě faktů, ale abych jim byl schopen vysvětlovat znova a znova to, co je nad slunce jasnější, na to už nemám. Jinak dole někdo píše, že někde v Itálii je autosalon, tak chápu zase ta bombastická vyjádření a předvádění se - viz. včerejší vyhlášení o 6 mil autech, které FIAT (s Chryslerem) vyrobí a prodá. Jak je vidět, on te není a nebyl jenom Berlusconi.....
23. 11. 2011 15:26
Re: Vtip jako o Leninovi....
Netvrdim, ze je to jedno, ale tvrdim, ze z dostupnych informacii nie je mozne povedat, ze AR je cierna diera, ktora je permanentne v strate.

Pokial ide o dotaciu mojej firmy, zavisi to od mnohych okolnosti. Ak by bola nevyliecitelne stratova vdaka svojej cinnosti, nebavilo by ma to. Ak by bola stratova docasne s potencialom rastu alebo preto, ze som ju uctovne spravil stratovu, bavilo by ma to. Predstav si, ze existuje mnozstvo spolocnosti, ktore su dlhodobo stratove a funguju.
23. 11. 2011 15:29
Re: Vtip jako o Leninovi....
Tady se bavíme ale o poměrně tvrdém byznysu v automotive a ne o žádné pračce na peníze.
23. 11. 2011 15:32
Re: Vtip jako o Leninovi....
A? Popieras to, co som pisal?

Priklad z inej garaze: preco VW nezavrie Seat?
23. 11. 2011 15:51
Re: Vtip jako o Leninovi....
Nepopírám to, jen mi to přijde krajně nepravděpodobné.

VW se k výsledkům Seatu hrdě hlasí, zveřejňuje je a Seat otevřeně kritizuje.

Já tvrdím, že Seat je se svou výrobou (za tento rok to bude asi cca 340 tis vozů) naprosto na jiných čílech, než AR se svými možná 140 tis ks. A kolik toho sdílí modely Seatu a VW zajisté víš. A jestli bude Seat ve ztrátě, tipuji, že AR v ní bude ze své podstaty taky, ale v ještě hlubší.
Obdobné čísla jako AR míval SAAB (+/- 10 tis ks), jak to s ním šlo, víme všichni.
23. 11. 2011 21:04
Re: Vtip jako o Leninovi....
No proc by se VW hrde nehlasil k vysledkum Seatu! Vzdyt Seat je pokusny kralik pro Vw na kterem se testuji vsechny komponenty vyrabene v cine a dodavane pro cely koncern do evropy! Jo VW si to umel zorganizovat, ve svych shangaiskych tovarnach uz vyrabi dily pro nekolik milionu vozu vcetne evropy! Co je nam po tom ze tam umiraji lide, musi makat nezletilci, aspon nedelaji nikde bordel a nekradou! >:D
Nejdulezitejsi je ze VW vydelava a nejaky Fiat muze jit akorat tak do prr.....!
Jak rikam volkswagen jediny do kazde rodiny! :yes: :yes: :yes:
23. 11. 2011 18:15
Re: Vtip jako o Leninovi....
Alespoň rozumím tomu, co kdo píše. Mě je italská produkce celkem ukradená a fakta mě synku zajímají velice
23. 11. 2011 18:17
Re: Vtip jako o Leninovi....
Klidně se k nim (k těm faktům) vyjádři, interpretuji je zde.

PS: Otázka je, zda tomu rozumí ten, kterého zde vyzdvihuješ, protože to podle všeho není pravda. ;-)
Mimochodem, abys byl v obraze, bylo by nutno zde přečíst i to, cö se tu napsalo včera a na co tato diskuze navazuje.
23. 11. 2011 09:56
Re: Vtip jako o Leninovi....
Alfa Romeo je v EU asi +25% za 2011, dobre! .....jen tak aby mr beran jeste vic mel duvod byt po ranu negativni. Copak spatne jsme spali?
23. 11. 2011 10:53
Re: Vtip jako o Leninovi....
MiTo je za rok 2011 na -23% cca 40 tis. ks.
Giulietta logicky (první rok prodejů) na +280% odhadem nyní na 75 tis ks.
159 je na -32% s nějakými cca 10 tis. ks.

Šermovat s procenty je vždy dvousečné, AR si nijak dobře totiž nestojí. Neznám automobilku, která se potácí na tak mizerných číslech.
Dřív to byl SAAB a víme jak dopadl.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 12:31
Re: Vtip jako o Leninovi....
no, procenta by ti šla.... s tím zbytkem nemáš šajn. ...jako obvykle.
23. 11. 2011 12:50
Re: Vtip jako o Leninovi....
Buď, prosím, konkrétní.

Pouze zde interpertuji fakta, dohledatelné oficiální čísla. A ty zde jen blbě žvaníš - jako obvykle.
23. 11. 2011 15:31
Re: Vtip jako o Leninovi....
Faktom je, ze predaje AR su v roku 2011 lepsie ako boli v roku 2010 ;-)
23. 11. 2011 18:21
Re: Vtip jako o Leninovi....
To faktem nepochybně je, ale že je to pořád bída, která nemá obdoby, to je faktem také. ;-)

PS: Nevím kdy přesně pan účetní prohlašoval zdvojnásobnení prodejů AR, ale zatím to vypadá na další velkohubé prohlášení, které nemá reálnou šanci naplnění.
Avatar - Ji/Ri
23. 11. 2011 22:23
Re: Vtip jako o Leninovi....
Měříš dvojím metrem, VEEELKAAA HUBO..... :no: víc ti napovídat nebudu, pokud jsi chytrý, docvakne, pokud ne - nepomůže nic. Kapi? ;-)
23. 11. 2011 23:15
Re: Vtip jako o Leninovi....
Podruhé, rozepiš se. ;-)
24. 11. 2011 07:02
Re: Vtip jako o Leninovi....
Když tady může být každý týden 5 článků o Up/Citigo/Mii, který se hodí tak max do Indie, tak proč bu se tu nemohlo psát o AR? :-)
23. 11. 2011 10:49
cena
pokial viem, tak 1.4T aj a.4multiair nemaju priamy vstrek, takze ta prestavba nemusela byt extra nakladna. Uvidime aka bude cena hlavne oproti nafte.
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 11:13
Instalace do stávají?
Škoda, že zde není uvedeno, jestli i stávající majitelé budou moci tovární kit nechat servisem zabudovat. Už jsme o něm dávno přemýšleli...
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 13:11
Cu@re Sp@rtiv@
No a je to tady:

Kupte si novou Alfu - nezavodi, neni levna, neni ani sportovni, ani rychla, ale je USPORNA!!!

Boze, kam to jen ta Alfa speje, uz aby ji Sergio prodal, jinak je po ni...
Rozbalit vlákno
16
23. 11. 2011 13:27
Re: Cu@re Sp@rtiv@
nechapu v cem vidis problem, furt je to vlastnostma benzinak.
Takze vlastne mensi zlo nez nafta, ktere se beztak proda vic nez benzinaku.
Takoveto reseni vitam a kez by ho nabizely vsichni vyrobci.
I kdyz bych radeji uprednostnil reseni ala kia picanto se 1/4 nadrzi na benzin a zbyvajicim objemem pro plyn.
23. 11. 2011 13:44
Re: Cu@re Sp@rtiv@
když se může BMW1 dělat s naftou co má 85kW, nechápu, proč by se nemohla dělat Giulietta na plyn s podobným výkonem.... Naopak je to výborná alternativa pro ty, kteří se bojí spotřeby benzínu (čili i těch 8 v kombinaci, co T-jety žerou je jim moc) a zároveň nechtějí auto s chrochtákem....

Nikdo ti nebrání koupit si Giuliettu se 240 koňma :yes:
Avatar - ethicon
23. 11. 2011 14:05
Re: Cu@re Sp@rtiv@
...myslím, že 120 koní je slušný základ, iné automobilky v tejto triede s podobným zameraním pravdepodobne ponúkajú v základe 300 koní nie? :-) a o tom, že športový charakter autu nedáva len výkon, sa na tomto fóre, kde sú samí odborníci hádam baviť nemusíme..
23. 11. 2011 14:29
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Jo, 120 koni je slusny zaklad, to rozhodne. Ten motor sam o sobe neni na zaklad nijak spatny. Mne jde o to, ze kdyz jsem jeste bylo dite, a koukalo jsem na sousedovo rudou AR75 - tehdy prakticky funglovku - myslelo jsem, ze Alfa je to nejlepsi auto na celem svete. Pak 155/145/146, ruzne uspechy v zavodech, pak 156 - bomba z cisteho nebe... to uz jsem citil, ze jsem na dobre ceste si AR koupit. Pak 147, dale 147 petidver a ... a ....pak dloooouho nic, pak zpackana Brera, pekny facelift 156 na 159 ovsem s ponekud pridanou hmotnosti a ted, kdyz uz muzu? Giulietta neni zadna stihla modelka, je to baculka s vypoulenyma ocima... Ten predek mi tedy aktualne brani v nakupu a pak taky interier, je na mne moc slozity (myslim ted tvarove a materalove). Jako auto je to dobre, ale dobry je za 3.
A to sportivo je kde? Nejvykonnejsi model je v podobne motorizovane konkurenci oznacovany spis jako komfortni HH... O MiTu nemluvim, to je auto pro holky.
Avatar - ethicon
23. 11. 2011 14:46
Re: Cu@re Sp@rtiv@
baculka? porovnaj váhu napríklad s Golfom alebo zo starou 147kou...dizajn je vec subjektívna, ak sa ti nepáči nič s tým nikto nič nenarobí..."komforný HH" je aj Golf GTI, S3 a QV je prakticky to isté..tak neviem, kde je problém..väčšina výrobcov ide týmto smerom..kto si kúpi nejaký nekompromisný športiak v nižšej strednej a hlavne v tejto cenovej relácii? Je komické, že to čo sa zvyklo vytýkať Alfe 147GTA sa teraz vytýka Giuliette QV, že to nemá... Mito je pro holky? Ktoré auto v tejto triede je pro chlapy...? ;-) Mini?
23. 11. 2011 14:56
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Baculkou narazim na tvary.
147 se dalo vytknout tak maximalne mizerne zpracovani, technicky to byl opravdu hodne povedene auto. A !$& GTA byla bestie, co zrala maledeti a na ceste za ni zustalo jen spaleniste... Jo, chybel ji samosvor a par dalsich malichernych veci, ale byla to Alfa Romeo, pred kterou museli mit souperi respekt. Dnesni QV je dobre auto, ale vsichni ostatni jsou lepsi... Golf Gti/R, Focus ST (odchazejici, noveho neznam), Audi S3 je pak uz na jinem levelu - tam, kde by Giulietta QV chtela byt. O RS3 radeji ani nepsat.
Jde mi o to, ze ta aura milanskych sperku se strhujicim charisma se proste vyparuje a uz davno nepusobi tak jako drive. Jen je mi to tak nejak lito.
23. 11. 2011 15:26
Re: Cu@re Sp@rtiv@
.... důvodů "proč si nekoupit Alfu" si každý najde vždycky dost ;-)
Alfa NIKDY nedělala dokonalé auta, takže jestli čekáš, že přijde auto které na 100% splní to co chceš, tak se asi nedočkáš.... Ona i ta 75 nebo GTA měly svoje mouchy, jenže to nikdo neříká, protože teď je móda kritizovat vše nové.... 147 GTA byla moc velká bestie, Giulietta je zas moc vyměklá.... vždycky se to dá nějak okecat....

Vzhledem k tomu, že italská ekonomika se sype jak domeček z karet je jasné, že Fiat se teď spíš soustředí na jiné trhy (USA, Brazílie, snad Čína....).... Nezbývá než to temné období přečkat.... Když bude celý koncern vydělávat, tak se snad časem dočkáme té 4C atd...
neregistrovaný "alfa_lover"
23. 11. 2011 21:40
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Souhlasím s Murphym, alfa nikdy nedělal dokanalá auta, na to tady byly jiný, ale je to prostě Alfa jestli ráno nastartuje nebo ne záleží jen na tom jak se vyspala =D proto tuhle značku miluju i když mě už parkrát nechala viset, tak jsem jí to vždycky odpustil když se na mě tím svým kukučem podívala.
23. 11. 2011 23:16
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Nojo, až jednou zkusíš opravdu solidní auto, tak na Alfu zaponešeš za týden. ;-)
neregistrovaný "alfa_lover"
24. 11. 2011 00:27
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Už jsem jich pár zkusil a alfu mi nikdo nevymluví, za tu se budu prát dokaď nepadnu. To auto je jako náladová vášnivá ženská a to se mi na ní líbí. Neznám žádný jiný auto ve kterým bych si užil tolik srandy. Ok Clio mi jezdí za 4,5 l golf mi bude sloužit navěky, octávka je auto ve kterým se prostě jezdí simply clever, ford no je to ford, Mercedes pro mě ikona aut trošku zklamání po zkušenostech s Vitem, Vaneem a Sprinterem. Koncern Fiat tu psát nebudu, to bych si něco poslech... A jedna věc se musí Alfě nechat, nebolej z ní záda.
24. 11. 2011 09:08
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Sorry, ale je bavim v rovine novych aut, nejake dorasovane kramy z bazose sem radeji netahej...
neregistrovaný "alfa_lover"
24. 11. 2011 13:15
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Nic proti, ale na tvůj názor jsem se neptal, reagoval jsem na Murphyho ne na tvůj...
24. 11. 2011 13:24
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Ja se na tvuj taky neptal a je tady.
neregistrovaný "alfa_lover"
24. 11. 2011 16:44
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Ach jo, nic no.
Avatar - ethicon
24. 11. 2011 08:23
Re: Cu@re Sp@rtiv@
ako vždy máš pravdu..ja som skúsil a Alfa ma presvedčila...nedá sa to porovnať ani s Golfom(jedine s GTI) ani Fordom Oktávku tu nemá zmysle ani spomínať..tam o nejakých šoférskych zážitkoch sa nedá hovoriť vôbec..ale je to rodinné auto čiže sa to ani neočakáva..samostatná liga je samozrejme BMW 1..a na rozdiel od h0n7a ma nikdy nikde nenechala ani som žiadne problémy čo sa kvality týka nemal..autá som mal však vždy kupované ako nové..jossalito ty si kolko Alf vyskúšal, že tu tak zasvätene píšeš, že ak vyskúšaš niečo solídne tak na Alfu zabudneš? Určite si nevlastnil ani jednu..na to dám krk..
24. 11. 2011 09:07
Re: Cu@re Sp@rtiv@
Jo, hele nikdo nedela dokonala auta, to muzem byt vsichni v klidu :-)
23. 11. 2011 19:10
???
Nevím co někteří na tomhle fóru mají....že se zhorší rychlení o 0,9 s ? To v běžném městské provozu nikdo ani nepozná...moji radost z jízdy to rozhodně nesníží....zato ji velice pozvednou náklady o 40% nižší...

a věřte, že AR nečeká osud SAABU, pokud o ní jeví některé automobilky zájem (VW), jestli se teď prodává hůře, nebo lépe....to mě jako spotřebitele nemusí zajímat. Já si ji buď koupím, nebo ne..

je moc hezká...vypadá 10x lépe než koncern...
Rozbalit vlákno
0
23. 11. 2011 23:43
LPG v Alfe
Podle me je milionkrat lepsi v Alfe LPG nez diesel. Zustava zachovan charakter benzinoveho a o to jde. :yes:
Rozbalit vlákno
1
24. 11. 2011 06:54
Re: LPG v Alfe
Přesně tak, nechápu, jak může někdo kritizovat LPG a jezdit v naftě. Nafta je nejméně ekologický motor a když někdo říká opak, tak si jen lže do tváře. I ty nové motory po třech letech začnou čadit, EGR i DPF navzdory, protože oba systémy se dřív nebo později pos*rou. Je to stejný, jako doma topit plynem vs. uhlím. Ať budete dělat co chcete, tak to uhlí prostě bude čadit víc, přestože je v něm více energie a je levnější.