bola nahodou na tu dobu pekne auto... aj ked odklon od tvarov felicie bol citelny a mnohym sa nepacil.... ked sa na to vsak pozrieme teraz po par rokoch.... treba povedat ze fabia ani inak vyzerat nemohla... a bola vtedy urcite vydarenejsia dizajnovo ako terajsia fabia v tejto dnesnej dobe.... ;-)
Tenhle pán je kapacita. Navrhnout auto, které se bez zásadních změn vyrábí 14 let a stále se prodává jako na běžícím pásu je umění. A to nemluvím o jedničkové Fabii, která designem předběhla dobu a dlouho určovala směr a počty prodejů v segmentu malých vozů. Za mě každopádně :yes:
Keby mala vylepseny interier a o cca. 1000 evri mensiu cenu ako aktualna s rovnakym motorom, sla by ako teple rozky...z dizajnoveho hladiska sa na 5dverak da pozerat aj dnes, rovnako aj na kombi, sedan uz bol trosku slabsi ;-) V suvislosti s tym ma napadlo, ci redakcia neuvazuje pisat aj o dizajneroch, nemyslim len o slavnych Talianoch, ale najma o tych, ktori stoja za dizajnom masovych aut.
jak rika o sobe donckerwolke: "miluji manga, prisel jsem do sveta automobilového designu z kresleneho sveta." a dodava: "auto v mem podani je jako manga, kde je nutne zachytit podstatu tvare osoby pouhymi tremi jednoduchymi linkami. s mymi aut je to podobne-kdyz zavru oci, chci mít pred sebou jasnou strukturu, jak oboci, jak jsou svaly..."
p.s. mimochodem, donckerwolkovym velkym konickem je kresba karikatur...
Neviděl bych to tak tragicky. Za A) není tam sám B) musí to stejně schválit vedení C) i Bentley se dá vystinout v několika jednoduchých linkách (jestli jen ve třech, to nevím).
bude zajimavy sledovat da silvu jak si donckerwolka (konecne, jako günaka) bude zvat na koberecek... ne, ze bych da silvu nemusel, ale nekdy je to divnej strejc. jeho vylevy o "cistoe bocnich linií" g7 a hrdost na vitezstvi, nad nekym, kdo si (v koncernu) dovoli "vtisknout vozu osobnost". poznamka pro rejpaly: to jsou jeho slova...
p.s. ale osobne si myslim, ze byl lepsi, nez egger...