Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Luxusní SUV s naftovými V8: Co koupit?

Přísná evropská legislativa se v budoucnu pravděpodobně postará o vymizení osmiválcových turbodieselů. V současnosti však na našem trhu ještě pár exemplářů najdeme, a proto jsme je porovnali.
Zpět na článek
13. 1. 2015 17:23
13. 1. 2015 17:31
13. 1. 2015 17:56
13. 1. 2015 18:01
14. 1. 2015 10:32
13. 1. 2015 18:59
13. 1. 2015 17:31
13. 1. 2015 17:52
14. 1. 2015 08:47
13. 1. 2015 18:10
13. 1. 2015 19:17
13. 1. 2015 21:29
13. 1. 2015 19:50
13. 1. 2015 20:04
13. 1. 2015 20:14
13. 1. 2015 20:16
13. 1. 2015 20:21
13. 1. 2015 20:36
13. 1. 2015 21:15
13. 1. 2015 22:05
13. 1. 2015 22:11
14. 1. 2015 04:37
14. 1. 2015 08:05
14. 1. 2015 08:18
14. 1. 2015 13:10
14. 1. 2015 10:20
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 17:23
Touareg
Jen jsem si přečetl nadpis a bylo to jasný. Touareg! Tedy v pořadí třetí článek, že koupit je třeba Touareg. Pokud to někomu není úplně jasný, tak Touareg! Nebudu ten název auta na T. psát čtyřikrát, abych nepřivolal čtvrtý článek- jaké koupit SUV podle výkonu alternátoru.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
13. 1. 2015 17:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ladsla
13. 1. 2015 17:56
Re: Touareg
benzínový V8 úplně z jiného "ostrova" .......

po zkušenostech už jedině auto zpoza louže......v této kategorii myšleno
Avatar - petrumr
13. 1. 2015 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 1. 2015 10:32
Re: Touareg
Ty dělíš auta na ostrovní a pevninová? Ne na dobrá a špatná? >:-[]
Avatar - white label
13. 1. 2015 18:45
Re: Touareg
A zkoušel si k nadpisu přečíst i celý článek...? ;-)
Avatar - Inferius
13. 1. 2015 17:31
Už zase
To je jak ten článek s porovnáváním multimediálních systémů; nejlepší ovládání mělo BMW, nejlepší cenovku měl Jeep a co doporučila redakce? >:D Pochopitelně Touareg
Takže zase jedna velká reklama ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 18:16
Re: Už zase
Začíná se to dostávat z kategorie trapný do ubohý. To ty Tuaregy tak nejdou nebo co to je? :-|
RR :yes: :-)
13. 1. 2015 17:52
som schopný..
oceniť Touareg a nepopieram že to je skvelé auto ale v každom teste vyhrával Touareg je trochu na hlavu..ak môžem niečo redakcii odporúčiť, vykašlite sa na testy SUV s názvom co koupit pretože toto je už viac trápne než niekomu prospešné ;-)
Rozbalit vlákno
54
Avatar - white label
13. 1. 2015 18:05
Re: som schopný..
V podstatě se jednalo pouze o duel, vysloužilá Q7 neměla šanci. No a u RR je to především o tom, jestli je někdo ochoten akceptovat výrazně vyšší cenu (včetně extras) proti Touaregu, tedy jestli je RR celkově o tolik lepší auto o kolik je dražší.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 18:18
Re: som schopný..
Tohle radši ani nezkoušej vokecat karelgr to vystih hned prvnim příspěvkem diskuze
Avatar - VL4D
13. 1. 2015 18:25
Re: som schopný..
Přečti si ten článek.
Avatar - white label
13. 1. 2015 18:44
Re: som schopný..
To je tak, když někdo zaujatý, čte nejdřív jen nadpis a diskusi. Může někdo z vás, zdejších drsných kritiků, ocitovat nějakou pasáž z článku, kde by se tvrdilo něco o celkové porážce RR, nebo něco o celkovém vítězství Touaregu.

Pro všechny komu se to nechce celé číst, ale mají nezdolnou touho si postěžovat na "výsledné pořadí":

"Závěr
K dnešnímu srovnání výbav jsme již od začátku přistupovali s vědomím, že Range Rover Sport obhájí svou luxusní a také cenovou dominanci. Cílem však bylo ukázat, že ne všechny modely Volkswagenu lze považovat za „lidové“, a že i osmiválcový Touareg se může směle rovnat s nejlepšími jak výbavou, tak výkonem osmiválcové agregátu. I navzdory menším vnějším rozměrům navíc nezaostává nabídkou vnitřního prostoru ve všech směrech, byť na rozdíl od svých konkurentů nabízí maximálně pětimístné uspořádání interiéru."
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 19:09
Re: som schopný..
Co vlastně tedy podle tebe bylo smyslem článku? Že T. je nejlevnější?
Avatar - white label
13. 1. 2015 21:15
Re: som schopný..
Já právě, na rozdíl od vás, co v něm vidíte další jasnou reklamu na Touarega, žádný smysl tohoto "srovnání" nevidím. Jak jsem už psal, jde prakticky pouze o "duel" na základě obdobné motorizace a o nějakém srovnávacím testu s vítězem a poraženým nemůže být řeč, viz závěr. Někoho z vás snad překvapilo, že je Touareg levnější, než RRS? Co je teda na tomto článku podstatou té údajné reklamy na něj? Snad ne ty tabulky s měřitelnými údaji? ;-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 21:26
Re: som schopný..
Doufám, že to píšeš jen, abys mohl diskutovat ;-)
Kdyby vyšel jen ten dnešní nesmyslný "test", bylo by to opravdu jen slyšení růstu trávy.
Ale on je třetí v jenom měsíci, a ty dva před tím byly...no kulantně řečeno podobně chytré jako tento.Naprosto nic neřešící, s diskutabilními výsledky.
Avatar - white label
13. 1. 2015 21:56
Re: som schopný..
U srovnání multimédií, byl označeno za nejlepší BMW a nejlevnější Jeep a přesto tam byl určitý komentář, jako doporučení směrem k multimédiím v Touaregu, čili tam bych nějakou diskusi na tohle téma ještě chápal, ale tady? Jen standardní měřitelné a dohledatelné údaje bez rozhodných komentářů a vítězů/poražených, viz závěr.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:13
Re: som schopný..
Tak naposledy- nezpochybňuji ty tabulky, z těchto aut má asi T. vážně nejlepší motor a cenu za výbavu. Uniká mi smysl tabulkového testu (což říkáš i ty) ale hlavně hlavně hlavně mi to vadí v kontextu minulých dvou "testů". Je fakt těžký v tom nevidět protlačováni T. Neobviňuju nikoho z chlebíčků.Nezajímá mě důvod. Z těch testů byl vcelku relevantní test srovnávačka s Jeepem. Jen ten měl smysl. Ostatní dva jsou pro mě jen hloupými dvěma díly trojdílného seriálu. Pomůžeme vám s výběrem auta za 2 mega podle mediálního systému a podle tabulkového srovnání?
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:17
Re: som schopný..
Že je ten "seriál" víceméně hloupý, tak na tom se shodneme určitě. :-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:24
Re: som schopný..
Dneska jsem tě uargumentoval. Na tento příspěvek mi neodpovídej, ať mi to nekazíš ;-)
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:29
Re: som schopný..
Myslím, že v tom, že je ten článek "o ničem" jsem tu neodporoval nikomu, naopak. ;-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:33
Re: som schopný..
Já věděl, že odpovíš. ;-)
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:39
Re: som schopný..
Znáš mě, nejsem zrovna prototyp poslušného nicku, viz i můj avatar (u mě, na rozdíl od tebe, s malým počátečním "a")... >:-[] ;-)
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 22:25
Re: som schopný..
no super, uz som sa bal, ze sa k spolocnemu zaveru nedopracujeme ;-) :yes:
Avatar - simply never
13. 1. 2015 22:25
Re: som schopný..
A seriál urcite nebude 3 dielny. "Dobro" musí este nakoniec zvitazit. Však aj vw nakoniec vyhra, nebojte sa ti z vás, ktorí su v napati, či sa mu to nakoniec podari.
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 22:38
Re: som schopný..
ved jasne: este Cayenne Diesel S posle s placom domov X5/X6 50d >:-[]
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 19:29
Re: som schopný..
"Může někdo z vás, zdejších drsných kritiků, ocitovat nějakou pasáž z článku, kde by se tvrdilo něco o celkové porážce RR, nebo něco o celkovém vítězství Touaregu?"
Tak- já bych asi mohl. Tento "tabulkový test" má dva oddíly:
Motor:"Z tabulkového srovnání vychází vítězně Volkswagen Touareg"
Výbavy a ceny: I zde je pouhým pohledem jasné, že Touareg.
Po těchto dvou "soutěžních disciplínách" následuje už jen závěr.A závěr podle mě jaksi není.
Takže mě z článku vyplývá jasný vítěz. ;-)
13. 1. 2015 20:08
Re: som schopný..
proste nemá význam sa k tomu vyjadrovať to je proste zbytočné..ako náhle si človek myslí niečo iné, je to celé zle. Mne nejde len o tento test. Boli tu asi tri testy SUV a skoro z každého ak nie z každého vyšiel víťazne Touareg..ja sa stále nebránim názoru, že Touareg je skvelé ale..vážne mi chce niekto tvrdiť že v prvom teste multimédií vyhral VW vďaka fajn prostrediu a jednoduchému užívaniu a porazil BMW aj RR??? ako sorry ale v BMW som čosi odjazdil a môžem s rukou na srdci povedať že nie..

dalej bol v celkovom porovnaní s Jeepom, RR a tuším X5.čo vyšlo ako top voľba?? samozrejme Touareg..

A ako píše karelgr..v záveri to síce jasne písané nie je, ale z tých tabuliek to dosť kričí..

a pokial chcem robiť test, tak ho spravím naporiadok..mal tu byť aj Cayenne Diesel S napr. keď sa už chceme baviť...celkovo test kde sú tri SUV pritom jedno už je na ceste do dôchodku je pre mňa len ďalším z rady pokusov ako VW zviditelniť..
Avatar - white label
13. 1. 2015 20:49
Re: som schopný..
Jenže pokud by se vybíral "vítěz" čistě pragmaticky, tedy jen podle takových tabulek (včetně cen), tak Touareg logicky vyjde jako racionálnější volba, ve srovnání s RRS. Ale jen podle tabulek se auto obvykle nevybírá, zvlášť u aut přes 2 mega, proto ani závěr není zdaleka tak jednoznačný, jako ty tabulky.
A závěr tam je (viz i nadpis k němu), akorát se v něm nedošlo k podobnému závěru jako ty v této reakci, tedy, že: "je pouhým pohledem jasné, že Touareg... Takže mě z článku vyplývá jasný vítěz." (konec citace). :-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 21:21
Re: som schopný..
Závěr jako kapitola tam samozřejmě je, ale já v něm závěr nenašel.
Dám-li název článku "co koupit", dám dvě disciplíny, obě vyhraje Touareg, a závěr nikde?
Že je nesmyslný vybírat auto za 2 mega podle 2 tabulek- no můj nápad to nebyl.
Pro mě tedy tento "test" je jen třetím nesmyslným pokračováním seriálu "kupte si Touareg".
Kvality Touaregu nijak nepopírám.Způsob jejich prezentace ale sakra jo.
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 21:31
Re: som schopný..
Ja to vidim tak, ze sa Janči nudil, vymslel si temu "Touareg kontra ti, co mi vyhovuju" a zacal pisat "tabulkovy serial" >:D
No a ten zatial vyznieva az moc podozrivo, aj ked teraz tam chyba ta pomyslena ceresnicka na torte - "...ale mali by ste kupit Touareg".
Co mna ale teraz pri pohlade na tabulku zarazilo, ze tam niesu uvedene miery pozdlznej priestornosti Q7. Pritom sa vyraba najdlhsie, musela tu byt ( a aj bola ) v X testoch, a ono bol nejaky problem pozriet sa do nejakeho starsieho testu ked ju merali, ze aka je vnutri priestranna pozdlzne... A ani nech sa to nikto nesnazi okecat tym, ze ma stredny rad posuvny - ved to je praveze este jej vyhoda, ktora tu ale zase nieje spomenuta...

OK, prezradim pokracovanie tejto sagy:
na buduce: X5 / X6 50d kontra Cayenne Diesel S
...blaa, blaa...Triturbo diesel sa prejavuje cudne, sice taha, ale nie tak linearne ako 4,2 TDi v Porsche, ...blaa, blaa a zo vsetkeho vedeneho vyplyva, ze mali by ste sa pozriet po Touaregovom bratcekovi... >:D
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 21:36
Re: som schopný..
>:D :yes: Jsem rád, že to podobně nepřipadne jenom mě.
13. 1. 2015 22:35
Re: som schopný..
popravde mi ale nevadí to že Tou je označený za dobrú volbu, mne skôr vadí to ako všetko proste je písané tak aby síce nenápadne, ale predsa vyzeral Touareg ako to najlepšie čo tu môže byť. Proste keby sme sa dočkali aspoň nejakého normálneho testu kde by bolo obsiahnutých viac áut. Pre mňa osobne mi nebol kritériom počet valcov ale výkon, takže k testu by sa rozhodne mohli pripojiť ako Cayenne Diesel S tak aj X5 50/40d. Pretože tento test čo tu bol predvedený dnes je pre mňa, zbytočný. V podstate porovnali Tou s RR a s Q7 ktorá už v podstate je jednou nohou v dôchodku. Q7 teda hned odpadá a ostáva súboj RR vs Tou. Ako sorry ale čakal by som nejaký normálny test nie len nejakú konšpiráciu na základe tabulkových hodnôt. Čakal by som nejaký zmysluplný záver ktorý som ale nikde neobjavil. Proste sorry ale na stránke ktorá sa prezentuje ako no.1 na webe by som čakal trochu inú kvalitu článkov, toto sa hodí tak do mesačníka Mladý Motorista ktorý sa predáva v tom najväčšom zapadákove...

proste test multimédií-Tou, test SUV-zase Tou a v tomto akože teste bez nejakého normálneho záveru, zase Tou...proste VW navždy fakt..

no tvoje pokračovanie je pekné no..popravde si myslím že v teste by Cayenne s X5 s VW nemali nejaký problém..mne ale vadí dosť to že tí čo to testujú by si mali uvedomiť že netestujú autá za 500tis ale autá za miliony..preto argument ako cena je trochu na môj vkus druhoradá..

ešte len čakám na test Passat vs 5er vs Eklasse vs XF kde VW vďaka najnižšej cene deklasuje konkurenciu..samozrejme trochu s rezervou to treba brať ale kludne by som to očakával..
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 22:45
Re: som schopný..
OK, podme ad absurdum: Pašík ich dá dole, vďaka cene/ uzit.vlastnosti...
No a potom prijde test : Novy SUP / Pašík a Pašík bude v .......................... >:-[] >:-[] >:-[]
A z toho vyplyva, ze SUP bude NNNNNNNAAAAAAAAAJJJJJJJJ !!!!!!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
13. 1. 2015 22:57
Re: som schopný..
no zas daj pozor.. >:D >:D VW totiž nemôže prehrať takže buď sa so Supom podelia o prvé miesto alebo si passat nechá na muške vyššiu strednú a Sup zaútočí rovno na Sklasse, 7er a A8... ;-)
Avatar - white label
13. 1. 2015 23:16
Re: som schopný..
Jj, mají ten trh pěkně rozporcovaný... ;-)
Avatar - white label
13. 1. 2015 21:43
Re: som schopný..
Jaké dvě disciplíny? V první tabulce jsou standardně uvedeny rozměry, objem kufru a poh. hmotnost, ve druhé technické parametry týkající se hlavně motorů a ve třetí jsou ceny. A vidíš tam někde nějaké bodové ocenění za jednotlivé řádky v tabulce, nebo celé tabulky? Na žádné disciplína se tam nehraje, a tomu zcela odpovídá i ten závěr.
Článek je prostě "o ničem", ale není ani o údajném jasném vítězství Touaregu.

P.S. Jaký způsob "prezentace" Touaregu ti v tomto článku konkrétně vadí, když jediné disciplíny (jak sám píšeš) jsou tabulky s měřitelnými údaji + ceník a žádný závěr k nim přidán není?
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 21:49
Re: som schopný..
Jaké dvě disciplíny? No , ty co jsou v názvu kapitol této tabulkové srovnávačky.
Cituji autora:"tabulkový test". Test testuje tabulkově a)motory b) výbavu a cenu.
Bodové hodnocení sem netahej, tohle není SM, tady autoři body nedávají.
P.S. vadí mi tři doporučující články za měsíc na téma Touareg.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 21:56
Re: som schopný..
Připojuju se k P.S.
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:11
Re: som schopný..
Mně ty články vadí pro jejich celkovou (ne)kvalitu, ne proto, že by údajně něco konkrétního doporučovaly, a zrovna tento nic konkrétního nedoporučuje.
Mimochodem např. respekt k luxusní dominanci RR je v článku jasně vyjádřen, tabulky netabulky:
"K dnešnímu srovnání výbav jsme již od začátku přistupovali s vědomím, že Range Rover Sport obhájí svou luxusní a také cenovou dominanci."
A píše se snad někde něco o tom, že by ji nakonec neobhájil? ;-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:17
Re: som schopný..
Jestli v těch třech článcích nevidíš přímé či nepřímé doporučení Touarega, v každém z nich....
Ne vždy s tebou souhlasím, ale už dýl tě považuju za objektivního.
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:26
Re: som schopný..
Píšeme tady a teď k tomuto článku, a tady to údajné doporučení opravdu nevidím.
Jinak osobně nejsem žádný velký fanoušek ani SUV, ani Touaregu a teď po faceliftu se mi líbí ještě o něco méně, než před ním. O Touaregu se určitě nedá říct, že by byl nevzhledný apod., ale na auto s jeho cenovkou to nemusí každému stačit, a to i přes jeho jinak nesporné kvality.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:36
Re: som schopný..
Doporučení sice není v Závěru, který není závěrem, ale je v obou testovaných disciplínách.
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:44
Re: som schopný..
Snad vážně nechceš tabulky se standardními opsanými parametry/údaji nazývat testovacími disciplínami. Pokud si vystačíme jen s tabulkami k čemu (další) testy? ;-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:47
Re: som schopný..
Nazývá li to sám autor "tabulkovým testem" pak samozřejmě ano!
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:55
Re: som schopný..
Poměrně kvalitní "tabulkové" srovnávací testy dělá např. AMuS, nebo AZ, ty ovšem s tímto údajným "tabulkovým" testem mají pramálo společného. Tady totiž chybí nejen velká spousta v podobném testu měřených disciplín, ale taky (obvykle bodové) hodnocení za ně. ;-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 22:58
Re: som schopný..
To nerozporuji.Tady pravděpodobně šlo jen o výsledek, ne o cestu k němu.
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 22:58
Re: som schopný..
AZ - AutoZeitung ? - :yes: :yes: :yes: :yes: - tych mam najradsej.
...a ich kazdorocnu sutaz "imagereport 20xx", - musim pozriet - vacsinou to podla citatelov vyhravalo Audi ;-)
Edit: Nasiel som Image-Report 2013 ( za 2014 este asi nevysiel...) no a text zacina nasledovne:
..."An der Spitze des Feldes behauptet sich zum neunten Mal in Folge Audi..." >:D >:D >:D >:D
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Avatar - white label
13. 1. 2015 23:22
Re: som schopný..
OT:
To bude těžká rána pro Barika - Golf ("poměrně suverénně") porazil Mustanga na jeho vlastní půdě!
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 23:33
Re: som schopný..
chcel som este editovat, ale bol si rychlejsi... >:-[]
Takze este raz : - aj v roku 2014 !!!! >:D >:D >:D >:D
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Zum zehnten Mal führte die AUTO ZEITUNG ihren alljährlichen Imagereport durch. Seit zehn Jahren heißt der Sieger Audi.

[odkaz]

toto nepotrebuje komentar !!!! ale RESPEKT !:yes:
[odkaz]
[odkaz]%26id=92030&D… />
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 23:57
Re: som schopný..
A co ty? Radši Mustangem nebo Golfíkem? >:-[]
Avatar - white label
14. 1. 2015 01:24
Re: som schopný..
Golfem R (viz titulka k článku), zvlášť pokud by měl Mustang R4. ;-)
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2015 02:16
Re: som schopný..
Tvou volbu mezi nejsilnějšim Golfem a nejslabšim Mustangem bych snad pochopil. Co vobráceně? :-)
Avatar - simply never
13. 1. 2015 21:52
Re: som schopný..
100% súhlasím s karelgr. Podprahové vnimanie, základy marketingu. Vidím, že tu si zjavne doma.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 21:55
Re: som schopný..
Neskutečná manipulace! Neřikej že tohle děláš zadarmo. Neni tebe tady škoda? >:D
Avatar - simply never
13. 1. 2015 22:03
Re: som schopný..
Ja na teba neutocim.
13. 1. 2015 20:10
Re: som schopný..
"Cílem však bylo ukázat, že ne všechny modely Volkswagenu lze považovat za „lidové“, ..."

Tohle se autorovi povedlo. >:-[]
Avatar - white label
13. 1. 2015 20:56
Re: som schopný..
>:-[] To jo. Přitom by k tomu stačilo napsat jen VW Touareg V8 TDI a k cenovku k němu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 23:49
Re: som schopný..
Nech toho a radši prozraď co za tim je. Špatný prodeje Touaregu nebo co? ;-)
Avatar - fOE
14. 1. 2015 08:47
Re: som schopný..
Koupit co nejvic za co nejmin penez je ta optika kterou nam chce podobnej clanek podsunout a to ma byt to rozhodujici meritko? Pokud ano, je skutecne V8 o tolik lepsi nez V6 o kolik je drazsi? A je auto velikosti X5 skutecne potreba? Je proti X3 o tolik lepsi/vetsi o kolik je drazsi, a v te X3, co takovy 20d? atd. atd. atd.

Podle me zvracene. Z toho co vybrat bych vybral to lepsi, nemam li na to logicky vyberu to nejlepsi na co mam a zacnu zvazovat jestli radeji touareg s V8 nebo RR s V6.

Tyto clanky jdou mimo me.
Avatar - Informátor
14. 1. 2015 20:10
Re: som schopný..
To nevadí ;-)
13. 1. 2015 18:08
RR srdcom, VW rozumom
touareg som nedavno jazdil, naozaj dobre auto, Q7 je uz mimo a caka na facelift, nema zmysel kupovat auto s interierom (trochu pozmenenym) z 2005, jedine ak by bola dobra cena. Touareg je vsestrannejsi, novsi, krajsi.. ALE: Keby bolo keby, kupujem range rover, to je volba oci a srdca :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
13. 1. 2015 18:13
Re: RR srdcom, VW rozumom
Q7 "nečeká" facelift (který už má), ale zcela nová generace.
Avatar - Informátor
13. 1. 2015 19:10
Re: RR srdcom, VW rozumom
Tady to je: [odkaz]
14. 1. 2015 07:51
Re: RR srdcom, VW rozumom
Mas pravdu nova generacia, vcera bol tazky den :-) Pojdem si ju tiez vyskusat, touareg ma velmi prekvapil schopnostami podvozku, Q7 predpokladam, ze pojde este dalej. Motory nema cenu opisovat, tie su vynikajuce.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 18:25
Re: RR srdcom, VW rozumom
U mě teda rozum se srdcem souzní ;-)
Avatar - white label
13. 1. 2015 18:47
Re: RR srdcom, VW rozumom
Fakt, od vás něco doslova neuvěřitelného... >:-[]

P.S. Podle mě do RR Sport "stačí" i šestiválec s podstatně přijatelnější cenovkou, V8 se hodí charakterem (i cenou) spíš ke klasickému velkému RR.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 19:30
Re: RR srdcom, VW rozumom
Klidně mi tykej jako včera :-)
Já taky nenapsal Sport žejo? >:-[]
Avatar - Informátor
13. 1. 2015 19:09
Re: RR srdcom, VW rozumom
Souhlasím se vším. Kde to mám podepsat? ;-)

Touareg je fakt dobrej, ten modernizovanej se mě hodně moc líbí. Ale kdyby místo moci peněženky rozhodovala síla srdce, byl by to jednoznačně Range Rover. :-)
Avatar - simply never
13. 1. 2015 22:02
Re: RR srdcom, VW rozumom
Vazeni virtuální kupci a majitelia oblud za pomaly 100 000 Euro. Volba rozumom je Duster, ak si majetny dajme tomu cx5, ak velmi, GLK. Tu to predsa nie je o rozume, ale o peniazoch. Vaše garáže su plné aut 50 000+, ale v CZK. Tak o akom rozume to tu píšete? Ste uplne iracionalni.
Avatar - VL4D
13. 1. 2015 18:10
Touareg?
V článku jde spíš o srovnání těchto SUV, ne o doporučení něčeho konkrétního.

Ano, Touareg je lehčí, z těchto tří má nejlepší dynamiku a je nejlevnější, přesto není nikde napsáno, že je nejlepší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Informátor
13. 1. 2015 19:14
Re: Touareg?
Jenže to holt někomu nevysvětlíš. Někomu stačí přečíst titulek a už ví, jaký ty auta jsou. Asi je dobře zná, asi s nima denně jezdí, ale tak proč sakra neporadí redaktorům i všem zdejším diskutérům, který je to nej nej nej! ;-)
Avatar - _Karel_
13. 1. 2015 19:17
Re: Touareg?
Bylo to myšlený na mě?
Avatar - jimmbo205
13. 1. 2015 18:12
přečetl jsem si nadpis
.. a hned jsem věděl co bych kupoval... VW ani "nejzbytečnější auto světa", jak Q7 tituloval Jeremy Clarkson by to nebylo... Takže za mě klasickej "velkej" Range Rover (nikoli tedy Sport)
Rozbalit vlákno
0
13. 1. 2015 18:15
Srovnání
Už na začátku pokulhává tím, že tam jsou dvě koncernová auta ( a jedno z nich kroutí již 11 sezónu a má už představeného nástupce) a k nim třetí do party. Pokud už jste chtlěli srovnávat, tak aspoň od tří různých výrobců, například v této kategorii má svůj model i Toyota ( LC V8) nebo Mercedes ( GL450). Takhle je to jen srovnání excelovských tabulek, které o reálném provozu neřekne vůbec nic. Za mě tedy :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
13. 1. 2015 21:29
Re: Srovnání
GL mělo naftový osmiválec v minulé generaci, v té aktuální už nemá ,,,
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 18:24
Nezmyselne porovnanie !
To bol problem pridat tam este tu X5 50d a Porsche Cayenne Diesel S ?!
Ved tu ide o to - kupit najsilnejsi naftak ! - a kedze Cayenne Diesel S je defakto rovnaky motor ako ma Q7, Touareg len je inac naladeny ( 385 PS / 850 Nm ) ale je to V8 TDi, tak mal tu proste byt !
Alebo chcete nabuduce porovnavat jablka a hrusky ? R6 TriturboD a V8 TDi ??? 8-s
Alebo bol len preveliky strach, ze to Porsche by tu dalo Touarega dole ? >:-[]
Taketo nekompletne papierove porovnania - sorry, ale to si moze dovolit nejaky bulvarny platok a nie server o autach, ktory sa pysi titulom #1. na CZ webe... :-! :no:
Edit: Pokemonkovia, kludne sa tu nahonte s tymi :no: :no: - sice neviem za co, ale ked sa vam ulavi... >:-[]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 21:10
Re: Nezmyselne porovnanie !
Jak se těšíš na quattroturbo? :-)
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 21:12
Re: Nezmyselne porovnanie !
naaaaaaaaaramne !!!! >:D >:D >:D >:D
Ale myslim si, ze to v tom autobilde prestrelili... :-! 8-s - tomu hadam neveris ani ty ;-\
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 21:37
Re: Nezmyselne porovnanie !
No čet sem to už na víc místech takže.. ;-)
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:00
Re: Nezmyselne porovnanie !
Na poprvé jsem to přečetl, jako: Jak se těšíš quattrotroubo..., tak jsem si říkal, tady něco nehraje... a fakt nehrálo. >:-[]
Avatar - white label
13. 1. 2015 21:23
Re: Nezmyselne porovnanie !
"Alebo bol len preveliky strach, ze to Porsche by tu dalo Touarega dole ?"
Proč by měl mít někdo strach z toho, že Porsche sundá VW? Dyť je to dneska jedna rodina s jasně danou hierarchií produktů. A pokud přistoupíš na místní rétoriku určitých diskusních "kritiků", tak ty koncernovwé "chlebíčky", které údajně chodí redakci za skrytou reklamu, jsou logicky stejně tak i za Porsche.
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 21:38
Re: Nezmyselne porovnanie !
Kolego, ja to bohuzial zacinam vnimat tak, ze sa tu snazi prihriat si svoju polievocku VW ako znacka, nie ako koncern. Ako koncern by tu ten Cayenne dali, dopadlo by to C-1., T-2., a ostatni...
Vsetko by bolo sice v poradecku, ale mozno este viac okate...tak to skusaju takto.
Skor ma stve to, ze sa tu snazia mudrovat nad tabulkami a snazit sa nasmerovat myslenie citatelov podla ich "navodu". Zobrat tak tie 3 auta na porovnavaci test - to by asi bolo o niecom inom...ale z toho by si mal clovek moznost urobit mnohonasobne lepsi obrazok ako taketo omacky s tabulkami. :-!
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2015 19:31
opat tie tabulky
sirka RR sport je 1983mm ... 2073 mm je sirka aj so zrcatkami.... aspon ste to mohli dat do zatvorky..... kedze u touarega aj audiny uvadzate sirku bez zrcatek....... bezny citatel si totiz takto moze mysliet ze RR sport je potom o 9 cm sirsi od Q7 co samozrejme nie je pravda .. obe auta su totiz rovnako siroke

je problem ozaj spravit serioznu tabulku na urovni aku si citatel zasluzi a s udajmi ktore zodpovedaju skutocnosti? .... asi je to marny, ja viem ... nezmenim to.... ;-)

dnes vam tie tabulky moc nevysli... ani pri fabii ani tu ..... co sa deje neviem .... ;-\ ozaj nechcem byt otrava ale mne tie "zahadne cisla" biju do oci ked to vidim .. to sa neda nevsimnut sorry...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Honza Mička
13. 1. 2015 19:43
Re: opat tie tabulky
Koukněte se pod Fabii Combi, máte tam vysvětlení k prvnímu komentáři ;-)
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2015 19:46
Re: opat tie tabulky
vdaka uz som to pozrel... ok.... rozumiem :-)

tu v tomto clanku mi pride zvlastne ze u RR sport sa drzite sirky auta aj so zrcatkami ( ale nikde to nie je spomenute ) ..... ale pri konkurencii ( touareg aj Q7 ) udavate sirku aut bez zrcatok ... ono bezny laik v tom moze mat bordel... a bude si mysliet z tej tabulky ze RR sport je o dost sirsi ako Q7 co nie je pravda ... sirka RR sport je totiz 1983mm a je teda zhodna s Q7
Avatar - simply never
13. 1. 2015 21:07
Re: opat tie tabulky
Dobrý den, či večer. Potrebujem si kúpiť zubnu pastu. Pocul som, že tu najlepsiu má volkswagen. Kefku uz mam audi. Neviete, kde by som tu pastu kupil? Keď vy mozete tlačit karelaby, mozem aj ja.
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 21:10
Re: opat tie tabulky
to z tej pasty chces tlacit karelab ? >:D taku ti zial neporadia asi ani tu >:D
Avatar - simply never
13. 1. 2015 21:31
Re: opat tie tabulky
Ale poradia, tipujem, že to bude elmex gti, alebo calgolf, možno lacalut 4motion.
13. 1. 2015 22:39
Re: opat tie tabulky
ja som si včera kúpil Signal Touareg...vyhrala v mnohých testoch hlavne vďaka tomu že mikročastice ktoré sa starajú o ďasná nie sú síce až tak účinné ale v porovnaní s ostatnou konkurenciou sú za dobrú cenu..
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:49
Re: opat tie tabulky
Jestli něco Touaregu vedle RRS opravdu chybí, tak to není technická účinnost, ale celková image podpořená odpovídajícím designem, který je navíc v případě RR designem "tradičním".
14. 1. 2015 06:10
Re: opat tie tabulky
Nevím jestli má Touareg systém stejně účinnej jako Dynamic response u RRS, ale vyjma image a pravděpodobně i designu jsou rozdíly relativně marginální.
Co by si vybrala většina, když by stáli vedle sebe asi není potřeba diskutovat ;-)
13. 1. 2015 19:50
luxus a nafta??
to nejde dohromady
videl někdo nekdy opravdu luxusni auto s motorem do traktoru???
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hittman
13. 1. 2015 20:17
Re: luxus a nafta??
Co takhle traktor od Lamba s naftou pod kapotou? ;-)
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 20:23
Re: luxus a nafta??
si zabil !!!! :yes: :yes: :yes: :yes: >:-[]
rozmyslal som, ako to elegantne napisat...tak si to vystihol za mna ! >:D
13. 1. 2015 20:29
Re: luxus a nafta??
je lambo chrocht opravdu luxusni auto??
a k cemu ti bude chrocht, když te na periferii města zastavi a s chrochtem te do centra nepusti??
13. 1. 2015 20:42
Re: luxus a nafta??
Ty bys jel s traktorem do centra?
13. 1. 2015 20:52
Re: luxus a nafta??
ja chrochta nemam, takze tohle dilema resit nemusim.
ale vidim ze tak polovina aut v centrech mest ma motor původem z traktoru.
zda se ale, ze po vzoru parize budou muset brzo jezdit metrem ....
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 21:01
Re: luxus a nafta??
Tak nam nevzdelanym povedz, v ktorych traktoroch maju korene motory V8 4.2 TDi a 4.4 SDV8 :-! rad sa necham poucit >:-[]
13. 1. 2015 21:07
Re: luxus a nafta??
me traktory nezajimaj, takze lituju
13. 1. 2015 23:08
Re: luxus a nafta??
Pokud mohu přihodit svůj skromný názor, tak kdyby to měl být "traktor" typu Touareg, tak bych si to nechal líbit nejen do města ;-)
14. 1. 2015 10:37
Re: luxus a nafta??
Traktor Lamborghini: [odkaz]
14. 1. 2015 04:35
Re: luxus a nafta??
Ano i jel...připadá ti zrovna RRover jako neluxusní auto? Nebo A8, BMW7, S-Klasse? Jestli ne, tak se omlouvám pane Bambilionáři ;-)
13. 1. 2015 20:04
Cayenne
Pořád mi není jasné, proč je v těhle srovnáních Touareg místo Cayenne.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 20:14
Re: Cayenne
Lebo bolo vraj "moc silne"... :-!
vid moj samostatny prispevok...
13. 1. 2015 20:16
Re: Cayenne
Všiml jsem si toho v článku, ale kvůli tomu nebyl ani v těch předchozích?
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 20:21
Re: Cayenne
Nie, vtedy zase vraj nesplnal poziadavku byt 1 z 3 najpredavanejsich, a este neviem co... >:-[]
13. 1. 2015 20:36
Re: Cayenne
Pravda, už mi to vypadlo z hlavy. :-) Pak tam, pokud si dobře pamatuji, chyběla Q7, protože je (v ČR) myslím druhá nejprodávanější (suverénně vede X5). Na druhou stranu je to citelně větší auto, ale tady je.
Avatar - white label
13. 1. 2015 21:00
Re: Cayenne
Údajně se bazíruje na co nejmenším výkonovém rozdílu, ale podle mě je taky v tomto případě podstatnější spíš srovnatelnost ceny a image a Cayenne by se jako soupeř k RRS hodil víc.
Avatar - 3_diamanty
13. 1. 2015 21:15
Re: Cayenne
suhlas.... ukol znel jasne... luxusni SUV s naftovym V8 co koupit.... a ono ten najluxusnejsi kusok tam nie je .....

presne tak.... ludia kupujuci taketo auta uz pozeraju viac na imidz ako na cenu....

ten touareg bude take to klasicke SUV stasteny.... poraza aj premiovky a zakazdym vzdy a vsade vsetko vyhra ( aneb s priemernostou hura az na olymp )... to je nieco podobne ako octavka medzi klasickymi osobakmi ... ta je tiez fakticky neporazitelna ... bez sance..... aj o triedu vacsie bmw 3 si na nej zuby vylamalo

kazdopadne ja by som z tejto trojice bral RR sport.... touareg urcite nie... ak to s imidzom a noblesou clovek mysli vazne a peniaze nie su problem ... tak jasna volba je tu RR sport :yes:
13. 1. 2015 22:05
Re: Cayenne
Přijde mi zvláštní diskvalifikovat model kvůli tomu, že je jeho osmiválec výkonnější - když má jít o porovnání modelů s naftovými osmiválci (alespoň to hlásá titulek).
Avatar - AUDIRS6
13. 1. 2015 22:11
Re: Cayenne
a este k tomu konstrukcne rovnakymi !!!!!!!!!! len inac naladenymi !!!!!!!!!!!
toto je to, co ma tu najviac vytaca - nezmyselne obhajovanie svojho nezmyselneho vyberu podla nezmyselnych kriterii.
Ked je tu RRS, tak podla jeho ceny tu Cayenne Diesel S mal byt tiez, a podla vyberu motorov jak by smet !!!!!!!!!! :-!
Avatar - white label
13. 1. 2015 22:14
Re: Cayenne
Souhlas, viz má předchozí reakce.
14. 1. 2015 04:37
Re: Cayenne
Pořád mi není jasný, proč tato srovnání vůbec vznikají... Jsou ničemný, hloupý a samosebou nesmyslný.
14. 1. 2015 08:05
Re: Cayenne
Nejlíp se diskutuje asi o nesmyslech. Koukni, kolik lidí si přišlo popovídat za 3 dny pod daciu s blackstormem a kolik sem.
Avatar - AUDIRS6
14. 1. 2015 08:18
Re: Cayenne
a ked sa takto rano divam, co som pod tym Dusterom predviedol...az mi je tak .......... 8-s
ale aspon som si ulavil a mozem fungovat kludnejsie v diskusiach o normalnych autach !!!!
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 1. 2015 12:21
Re: Cayenne
Kontroluj si co kde diskutuješ. Člověk ti vodpovoví a vono nic [odkaz] :-)
Avatar - AUDIRS6
14. 1. 2015 13:10
Re: Cayenne
>:D - uz sa na tom pracuje >:-[]
14. 1. 2015 08:29
Re: Cayenne
pajo, dneska tvůj čas příspěvku trhá rekordy, seš takový ranní ptáče nebo noční maniak? :-)
edit: nebo v jiným pásmu?:)
14. 1. 2015 10:20
Re: Cayenne
Nene, klasický ranní vstávání a louskání nočních diskuzí u snídaně :-)