myslím že poslední dizajnové kroky Mercedesu a BMW se přibližují Audi, pro Mercedes a BMW je to cesta do pekel a Audi zůstane dál Audi. BMW a Mercedes ztrácejí svoji originalitu a tvář a stím tak důležitou IMAGE
Pravděpodobně ano, protože mají lépe rozprostřenou nabídku. I když MB podniklo v tomto směru docela solidní kroky a BMW chťanechťa "joined the club", ale zatím jen okrajově. To dostalo D3 do zajímavé situace, kde Audi má lepší zázemí díky spojení s VW, ale zároveň je tím stahováno do "průměru" s VW značkou, na druhé straně BMW s MB, které se musí poprat s dilema, jak si zachovat výjimečnost a zůstat zároveň profitable.
A není snad zatím stále BMW (v celkových prodejích) první, zatím co MB až třetí?
P.S. Mimochodem, kolik čtyřkolek měli v nabídce u BMW/MB před Audi a kolik jich tam mají dnes a proč?
Takže titulka je spíš trefná, než neobjektivní, jen prohodit ty dvě krajní loga, ať to odpovídá aktuálnímu pořadí v prodejích. ;-)
To jo ale proč maj bejt ve všeobjímajícim logu audi? :-)
P.S. Proč je asi snadná odpověď: Protože to lidi chtěj. Máš lepší vysvětlení?
Tak jako všechny výbavový i konstrukční prvky i pohon všech kol maj všichni zhruba vod stejný doby a myslim že nějak extrémně rozdílný nejsou ani prodeje. Vzhledem k největšímu počtu prodanejch aut je tam jednička BMW ale i když to nesleduju do detailu tak nějaký extrémní rozdíly nečekám. Jediná jistota byly vždycky prodeje předokolek ale i tam se to pomalu začíná srovnávat >:-[]
Aby se to všechno vešlo na jeden společný "obrázek", je to takové moderní multilogo D3. ;-)
Ale proč to ti lidi "najednou" v takové míře chtějí? A jak to, že si "najednou" lze koupit i menší MB a BMW s fwd. Nemá s tím vším něco do činění právě (vliv) Audi?
Multilogo s podznačkama MB a BMW? Dost dobrý :yes: >:D
Vzhledem k tomu že i přes problematickej přední náhon i v třídě A6 a dokonce 8 je lídrem prodejů čtyřkolek BMW si to nemyslim. Ale jestli to chceš brát že airbagy sou díky vlivu Mercedesu.. :-)
Proč s "podznačakama", loga BMW/MB přece nejsou pod logem Audi, ale na jeho úrovni.
Jde o poměr prodaných čtyřkolek/dvoukolek v rámci dané třídy, takže pokud jsou k dispozici nějaká relevantní čísla (v tomto směru) tak sem s nimi (včetně zdroje). Ovšem to, že je nárůst čtyřkolek, nejen u 5er, obrovský, jen potvrzuje to, o čem jsem už psal, nehledě na aktuální reklamu BMW na x-drive, přesně v duchu tradičních reklam Audi na quattro.
Pohon kol a prvek typu airbag jsou dvě různé věci.
Ty máš něco s vočima? Ty loga MB a BMW sou dokonce menší než jedno O v logu audi! >:D
Neznám přesný čísla ale jak sem řek kupovat si jakoukoli silnější lepší A6 s přednim pohonem mi přijde úchylný, tam prostě kupující nemá jinou možnost než 4x4. Zatimco u MB BMW je varianta zadního pohonu celkem logická a normální.
Zas takovej rozdíl bych v tom neviděl. V reálu sou ty airbagy nebo třeba i-drive možná většim přínosem. Navíc ty sou fakt vymyšlený pro Mercedes a BMW kdežto pohon všech kol tu byl dávno před audi >:-[]
V minulé reakci jsi tvrdil, že nejvíc 4x4 (ve své třídě) se prodá v 5er, teď zase píšeš, že varianta zadního pohonu je u BMW celkem logická a normální. Když je logická a normální, proč se naopak prodává čím dál víc BMW se 4x4? Protože to lidi chtějí, ale proč to chtějí v takové míře až dnes a ne už před Audi? MB přišel s autem taky dávno před BMW a dnes je v rámci D3 prodejní trojka. Na to se asi jaksi moc nehraje. ;-)
To sis vyčet ty. Já sem řek že lídrem prodejů 4x4 mezi D3 je BMW :-)
Ty snad nesouhlasíš že volba varianty zadního pohonu je u MB a BMW celkem normální a logická?
Proč to chtějí až dnes a ne před 30 lety? Z podobnýho důvodu proč před 15 či kolika lety nechtěli hlídání jízdního pruhu atd. Aspoň myslim ;-)
MB může bejt za deset prodejní 1. 2. i 3. to závisí na spoustě věcí jako jestli se příští generace něčeho bude líbit trochu víc nebo že v číňani se udobřej s japoncema a tak různě. Ty neustálejch plány na nejvyšší prodeje koncernu bereš moc vážně. Sám si řikal že pro tebe je důležitější kvalita než kvantita
Hamunalie Kysakra !!!!!
Uz sa konecne premenuj nazad na Kylie a hotovo !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Nikto iny podobne dristy o A6 a A8 s fwd nevedie len ty ! :-!
Schvalne si najdi to % predanych fwd / quattro pre ne a plus aj rwd / awd pre 5er / 7er a uvidis nic ine, nez realitu, ze Audi nastolilo trend a ostatni ho len nasleduju ! Tot vsjo !
Audi ruuuuuuuules >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Amen !
Tradice, netradice. Jsou i horší počiny proti tradici, než nabízet FWD (který nemá proti RWD žádnou nevýhodu v praktickém použití) v základních verzích, a plnohodnotnou čtyřkolku v těch dražších.
Prémie se neklasifikuje podle poháněné nápravy.
Jelikož je tvůj věčný argument náhon, pak uznej, že Audi je na tom velice dobře. ;-)
Sice akceptuju tvoje nepejorativní synonymum netradiční ale jinak to vo tradici až tak moc neni. Seš fanda FWD? To máš dobrý krom těch drahejch značek to nabízí doslova úplně každej :yes::-)
To si nemyslim
Nechápu to s tim věčnym argumentem ale jinak jo uznávám ;-)
Já jsem hlavně fanda čtyřkolek, stálých čtyřkolek.
Zadní náhon je docela zábava, pokud mám na to odpovídajíci auto - třeba MX-5.
Po praktické stránce toho RWD nenabídne víc, než FWD.
Věčným argumentem myslím to, že se stále točíš okolo předního náhonu, který krom toho, že je jednoduše v prémii obvyklejším řešením, znakem prémie určitě není.
Pravil adept na zápis do Guinessovky kterej si poplet FWD a RWD a vypadá to že ve vyšší střední dokonce preferuje FWD před RWD :yes::-)
Já tvý synonymum netradiční akceptoval nezapomněls? ;-)
Taky jsem napsal, že po praktické stránce toho RWD nenabídne víc, než FWD. V dalším příspěvku se tážeš, co jsem myslel tím, že po praktické stránce nabídne RWD víc než FWD?
Kdybych jsem si to pletl, tak bych ztěží diskutoval na toto téma, nemyslíš?
Taky mne nebaví něco rekapitulovat, protože to špatně chápeš/čteš a pak se tážeš. Přečti si to ještě jednou.
A vůbec, co je to za úroveň? Někdo si zmýlí slovo ve větě, a ty mi to budeš znovu předkládat i přesto, že jsem si toho byl vědom a tu větu si opravil?
Chýba tam už len supermainstream, pomaly tie prémie valcujú, phaeton, touareg a teraz už aj passat ;-) Btw., nejaký analytik spočítal, že vraj sú svetovo prví už teraz, tak si počkáme na ofiko čísla...