Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Luxusní značky v roce 2014: Audi, BMW i Mercedes hlásí rekordní prodeje

Nejvyšší nárůst prodejů za loňský rok hlásí Mercedes-Benz. Stále ale z německého luxusního tria zůstává až tím třetím vzadu.
Zpět na článek
11. 1. 2015 15:41
Avatar - flyboyeda
11. 1. 2015 14:23
Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
:-)
Rozbalit vlákno
57
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2015 14:28
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Jj slušná ukázka neobjektivnosti >:-[]
Avatar - flyboyeda
11. 1. 2015 15:06
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
mě to nevadí :-)
Avatar - Uživatel_5340709
11. 1. 2015 15:44
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Teď nebudu komentovat jestli je to dobře, nebo špatně, ale stejně si myslím, že je to jen otázka času, kdy vedení převezme na delší dobu audi.
Avatar - flyboyeda
11. 1. 2015 18:48
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
myslím že poslední dizajnové kroky Mercedesu a BMW se přibližují Audi, pro Mercedes a BMW je to cesta do pekel a Audi zůstane dál Audi. BMW a Mercedes ztrácejí svoji originalitu a tvář a stím tak důležitou IMAGE
Avatar - praděda7
12. 1. 2015 11:49
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Pravděpodobně ano, protože mají lépe rozprostřenou nabídku. I když MB podniklo v tomto směru docela solidní kroky a BMW chťanechťa "joined the club", ale zatím jen okrajově. To dostalo D3 do zajímavé situace, kde Audi má lepší zázemí díky spojení s VW, ale zároveň je tím stahováno do "průměru" s VW značkou, na druhé straně BMW s MB, které se musí poprat s dilema, jak si zachovat výjimečnost a zůstat zároveň profitable.
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2015 15:50
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
No aspoň to narovinu přiznáváš :yes: :-)
Avatar - white label
11. 1. 2015 20:07
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Jo, logicky měli prohodit logo BMW a MB, pak by to odpovídalo aktuálnímu pořadí, čteme přece z leva do prava, nikoli opačně. ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2015 20:22
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Logika ti moc nejde ale dobrý :yes: >:D
Avatar - white label
11. 1. 2015 20:27
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
A není snad zatím stále BMW (v celkových prodejích) první, zatím co MB až třetí?

P.S. Mimochodem, kolik čtyřkolek měli v nabídce u BMW/MB před Audi a kolik jich tam mají dnes a proč?
Takže titulka je spíš trefná, než neobjektivní, jen prohodit ty dvě krajní loga, ať to odpovídá aktuálnímu pořadí v prodejích. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 06:58
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
To jo ale proč maj bejt ve všeobjímajícim logu audi? :-)

P.S. Proč je asi snadná odpověď: Protože to lidi chtěj. Máš lepší vysvětlení?
Tak jako všechny výbavový i konstrukční prvky i pohon všech kol maj všichni zhruba vod stejný doby a myslim že nějak extrémně rozdílný nejsou ani prodeje. Vzhledem k největšímu počtu prodanejch aut je tam jednička BMW ale i když to nesleduju do detailu tak nějaký extrémní rozdíly nečekám. Jediná jistota byly vždycky prodeje předokolek ale i tam se to pomalu začíná srovnávat >:-[]
Avatar - white label
12. 1. 2015 10:44
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Aby se to všechno vešlo na jeden společný "obrázek", je to takové moderní multilogo D3. ;-)
Ale proč to ti lidi "najednou" v takové míře chtějí? A jak to, že si "najednou" lze koupit i menší MB a BMW s fwd. Nemá s tím vším něco do činění právě (vliv) Audi?
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 11:11
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Multilogo s podznačkama MB a BMW? Dost dobrý :yes: >:D
Vzhledem k tomu že i přes problematickej přední náhon i v třídě A6 a dokonce 8 je lídrem prodejů čtyřkolek BMW si to nemyslim. Ale jestli to chceš brát že airbagy sou díky vlivu Mercedesu.. :-)
Avatar - white label
12. 1. 2015 11:39
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Proč s "podznačakama", loga BMW/MB přece nejsou pod logem Audi, ale na jeho úrovni.
Jde o poměr prodaných čtyřkolek/dvoukolek v rámci dané třídy, takže pokud jsou k dispozici nějaká relevantní čísla (v tomto směru) tak sem s nimi (včetně zdroje). Ovšem to, že je nárůst čtyřkolek, nejen u 5er, obrovský, jen potvrzuje to, o čem jsem už psal, nehledě na aktuální reklamu BMW na x-drive, přesně v duchu tradičních reklam Audi na quattro.
Pohon kol a prvek typu airbag jsou dvě různé věci.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:01
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Ty máš něco s vočima? Ty loga MB a BMW sou dokonce menší než jedno O v logu audi! >:D
Neznám přesný čísla ale jak sem řek kupovat si jakoukoli silnější lepší A6 s přednim pohonem mi přijde úchylný, tam prostě kupující nemá jinou možnost než 4x4. Zatimco u MB BMW je varianta zadního pohonu celkem logická a normální.
Zas takovej rozdíl bych v tom neviděl. V reálu sou ty airbagy nebo třeba i-drive možná většim přínosem. Navíc ty sou fakt vymyšlený pro Mercedes a BMW kdežto pohon všech kol tu byl dávno před audi >:-[]
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 14:20
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Podle tebe to logo není ,,fér'', protože loga Mercedesu a BMW jsou jako by pod logem Audi, že?

Jednoduše ty loga zakomponovali do čtyř kruhů, co je na tom? Nevšiml jsem si, že by to ještě někomu vadilo.

Audi není v žádném případě horší, než MB nebo BMW, jen se s tím někteří holt nemohou smířit.

Někdo tady taky speciálně píše Audi s malým a, takhle se taky dá posoudit objektivita. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:29
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Jj život nebejvá fér ;-)

Fakt? :-)

No to je jasný >:D

To je vlastně taky citát, tentokrát GTIho. Akorát že von to dělá přesně vobráceně >:-[]
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 14:40
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Dávat najevo zaujatost proti někomu/něčemu vypadá z pohledu okolí dost ,,nediplomaticky''.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:41
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
To je na mě asi moc složitý.. :-)
Avatar - white label
12. 1. 2015 15:09
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
V minulé reakci jsi tvrdil, že nejvíc 4x4 (ve své třídě) se prodá v 5er, teď zase píšeš, že varianta zadního pohonu je u BMW celkem logická a normální. Když je logická a normální, proč se naopak prodává čím dál víc BMW se 4x4? Protože to lidi chtějí, ale proč to chtějí v takové míře až dnes a ne už před Audi? MB přišel s autem taky dávno před BMW a dnes je v rámci D3 prodejní trojka. Na to se asi jaksi moc nehraje. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:22
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
To sis vyčet ty. Já sem řek že lídrem prodejů 4x4 mezi D3 je BMW :-)
Ty snad nesouhlasíš že volba varianty zadního pohonu je u MB a BMW celkem normální a logická?
Proč to chtějí až dnes a ne před 30 lety? Z podobnýho důvodu proč před 15 či kolika lety nechtěli hlídání jízdního pruhu atd. Aspoň myslim ;-)
MB může bejt za deset prodejní 1. 2. i 3. to závisí na spoustě věcí jako jestli se příští generace něčeho bude líbit trochu víc nebo že v číňani se udobřej s japoncema a tak různě. Ty neustálejch plány na nejvyšší prodeje koncernu bereš moc vážně. Sám si řikal že pro tebe je důležitější kvalita než kvantita
Avatar - white label
12. 1. 2015 15:32
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Píšu snad někde opak? Pouze jsem ti napsal, že přijít s něčím první ještě neznamená, že s tím nakonec nemůže někdo úplně jiný udělat "díru do světa".
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:35
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Jo :-)
Avatar - AUDIRS6
12. 1. 2015 13:14
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Hamunalie Kysakra !!!!!
Uz sa konecne premenuj nazad na Kylie a hotovo !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Nikto iny podobne dristy o A6 a A8 s fwd nevedie len ty ! :-!
Schvalne si najdi to % predanych fwd / quattro pre ne a plus aj rwd / awd pre 5er / 7er a uvidis nic ine, nez realitu, ze Audi nastolilo trend a ostatni ho len nasleduju ! Tot vsjo !
Audi ruuuuuuuules >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Amen !
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 13:47
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Co ty sis z toho skorocitátu MTho kterej si připsal Kylii zase vytrhnul? >:D
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 13:56
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Problematickej přední náhon v A6 i v A8?

To slyším poprvé.

Co fakta?
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:04
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
MT řekla že to hlavně v případě A8 je pěkná * >:D
Ty fakt slyšíš poprvé že FWD v prémiový vyšší střední a luxusní třídě je trochu divnej? >:-[]
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 14:35
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Problematickej a divnej jsou synonyma? :-)

Já nevěděl, že prémiové vozy se klasifikují podle poháněné nápravy...
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:40
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Když je řeč vo použití FWD v prémiový luxusní třídě? Jasně že jo! Co je tvoje mateřština? :-)

To se nech zapsat do Guinessovky seš možná jedinej na světě >:-[]
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 14:47
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Je to netradiční?
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:54
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Taky může bejt a přitom to zní tak pěkně nepejorativně žejo? ;-)

A dej vědět jak dopad ten zápis! :-)
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 15:02
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Tradice, netradice. Jsou i horší počiny proti tradici, než nabízet FWD (který nemá proti RWD žádnou nevýhodu v praktickém použití) v základních verzích, a plnohodnotnou čtyřkolku v těch dražších.

Prémie se neklasifikuje podle poháněné nápravy.

Jelikož je tvůj věčný argument náhon, pak uznej, že Audi je na tom velice dobře. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:10
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Sice akceptuju tvoje nepejorativní synonymum netradiční ale jinak to vo tradici až tak moc neni. Seš fanda FWD? To máš dobrý krom těch drahejch značek to nabízí doslova úplně každej :yes: :-)

To si nemyslim

Nechápu to s tim věčnym argumentem ale jinak jo uznávám ;-)
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 15:20
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Já jsem hlavně fanda čtyřkolek, stálých čtyřkolek.

Zadní náhon je docela zábava, pokud mám na to odpovídajíci auto - třeba MX-5.

Po praktické stránce toho RWD nenabídne víc, než FWD.

Věčným argumentem myslím to, že se stále točíš okolo předního náhonu, který krom toho, že je jednoduše v prémii obvyklejším řešením, znakem prémie určitě není.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:26
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Já až tak ne ale proč ne

Jo a znám i dost jinejch odpovídajících aut ;-)

Co myslíš tim: "po praktické stránce nabídne RWD víc než FWD?

Přední náhon je v prémii jednoduše obvyklejším řešením? Nepoplet sis to trochu? >:-[]
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 15:32
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Tak to jsme se popletli oba. :-)

Samozřejmě tím byl myšlen zadní náhon, který je obvyklejším řešením v prémiových vozech, proto se okolo něj točíš a je tvým zatím jediným argumentem.

P.S.: Klasifikace prémie podle poháněné nápravy neexistuje.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:34
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Proto? Obvyklejším? ;-)
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 15:40
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Pokud je poháněná náprava tvou jedinou starostí, pak zřejmě proto.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 16:26
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Zkus najít vhodnější synonym k tomu obvyklejší. Něco výstižnějšího ;-)
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 19:37
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Pokud máš za to, že tvůj subjektivní dojem z něčeho mají ostatní brát jako fakt, naše diskuze na toto téma postrádá smysl.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 20:42
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Pravil adept na zápis do Guinessovky kterej si poplet FWD a RWD a vypadá to že ve vyšší střední dokonce preferuje FWD před RWD :yes: :-)
Já tvý synonymum netradiční akceptoval nezapomněls? ;-)
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 21:48
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Já jsem si to v dalším příspěvku opravil.

Taky jsem napsal, že po praktické stránce toho RWD nenabídne víc, než FWD. V dalším příspěvku se tážeš, co jsem myslel tím, že po praktické stránce nabídne RWD víc než FWD?

Kdybych jsem si to pletl, tak bych ztěží diskutoval na toto téma, nemyslíš?

Taky mne nebaví něco rekapitulovat, protože to špatně chápeš/čteš a pak se tážeš. Přečti si to ještě jednou.

A vůbec, co je to za úroveň? Někdo si zmýlí slovo ve větě, a ty mi to budeš znovu předkládat i přesto, že jsem si toho byl vědom a tu větu si opravil?

Měj se.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2015 01:21
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
I ty se měj :-)
Avatar - white label
12. 1. 2015 14:59
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
MT řekla? MT jako Marie Terezie, nebo Merkelová Teta? :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:01
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Tak to už sou tři co to řekli :-)
Avatar - white label
12. 1. 2015 15:11
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Pokud MT řekla, tak to už jsou tři co to řeklY.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 15:27
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
No v tom případě by platilo i to MT řekla :-)
Avatar - VL4D
11. 1. 2015 18:21
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Chybí už jen Alfa a Volvo, ne? :-)
Avatar - flyboyeda
11. 1. 2015 18:30
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
přesně tak :yes:
Avatar - white label
11. 1. 2015 20:09
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Nejen to, ono už taky dneska leccos chybí (na špičku segmentu) nejen Alfě, ale i Volvu.

P.S. Kdyby tu známou reklamu točili dneska, asi by tam dali místo Alfy, Jaguár.
Avatar - VL4D
11. 1. 2015 20:14
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
To je pravda. Já měl na mysli čistě tu reklamu s klíčema.

Edit: Jo, nebo taky Maserati. :-)
Avatar - white label
11. 1. 2015 20:24
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Já měl taky na mysli tu reklamu s klíči od aut...
[odkaz]

P.S. devíti minutový "noocooment S1":
[odkaz]
Avatar - VL4D
11. 1. 2015 20:47
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Pěkné video. :yes:
Avatar - flyboyeda
11. 1. 2015 20:22
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
to by byla pro Alfu dobrá potupa kdyby tu reklamu Audi s klíčema natočili znovu a nedali tam Alfu, to by Taliáni nedali >:D
Avatar - Ondore
11. 1. 2015 23:12
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Chýba tam už len supermainstream, pomaly tie prémie valcujú, phaeton, touareg a teraz už aj passat ;-) Btw., nejaký analytik spočítal, že vraj sú svetovo prví už teraz, tak si počkáme na ofiko čísla...
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 13:53
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Uvidíme, aký bude nový Phaeton.

Možnosť, že Audi bude prvé medzi D3 je viac než pravdepodobná. :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2015 14:08
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
Tak jako Superb bude lepší než prémiová vyšší střední tak Phaeton než S-Klasse? Tys to nečet? :-)
Viděl bych to tak na 33,333%ní šanci >:-[]
Avatar - VL4D
12. 1. 2015 15:23
Re: Tenhle obrázek je lepší jak 1000 slov
To, že Superb bude lepší než prémiová vyšší střední a Phaeton bude lepší než S-klasse jsem tvrdil kde?
Avatar - habanero1
11. 1. 2015 15:41
Shrnutí
Až k tomu budou potřebná data, tak by se hodil článek o prodejích všech automobilek celosvětově a v Evropě za 2014. :yes:
Rozbalit vlákno
0