Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť Ferrari (zmení pohľad na značku)

599 GTB Fiorano bude posledným z áut od Ferrari, tak ako sme ich poznali doteraz. Všetko čo príde po ňom už bude iné. A to v mnohých ohľadoch.
Zpět na článek
30. 9. 2007 09:08
neregistrovaný "eSTe"
30. 9. 2007 15:02
30. 9. 2007 09:39
30. 9. 2007 15:03
1. 10. 2007 11:11
neregistrovaný "ultra"
30. 9. 2007 11:44
anonym
30. 9. 2007 11:45
30. 9. 2007 15:16
30. 9. 2007 18:41
30. 9. 2007 21:08
30. 9. 2007 19:34
neregistrovaný "Mileator"
30. 9. 2007 13:30
neregistrovaný "norr"
30. 9. 2007 16:07
neregistrovaný "Jozki."
1. 10. 2007 15:36
30. 9. 2007 17:02
neregistrovaný "Stunty"
30. 9. 2007 17:33
30. 9. 2007 22:04
30. 9. 2007 20:45
neregistrovaný "ten komu vzali nick wolff"
30. 9. 2007 22:01
30. 9. 2007 22:22
neregistrovaný "Alessio."
30. 9. 2007 22:29
30. 9. 2007 23:22
1. 10. 2007 21:56
30. 9. 2007 19:08
neregistrovaný "filipf"
2. 10. 2007 16:40
neregistrovaný "moflo"
neregistrovaný "eSTe"
30. 9. 2007 09:08
super
:yes: :yes: :yes: ako vzdy perfektny clanok Marko a super fotky. Mam na Teba taku OT otazku: dockame sa aj buducnosti volva?
Rozbalit vlákno
1
30. 9. 2007 15:02
Re: super
Dik ;-) Volvo a Saab budu spracovane v najblizsich troch tyzdnov. aspon dufam, ze sa mi to po veceroch podari napisat. :-)
Avatar - mr.modena
30. 9. 2007 09:39
Strach?
díky Marko. Na první pohled jde ze slova revoluce u Ferrari strach, na druhý, když se zváží, že ty zásahy nejsou až tak strašné, přijde úleva, ale člověk si pořád říká, jen aby to nezkazili....
Rozbalit vlákno
3
30. 9. 2007 15:03
Re: Strach?
prosim... :-) Ja myslim, ze Ferrari je dostatocne silne "zakotvena" automoblka, aby nieco skazila... myslim, ze to je vyvoja..a aj pre Ferrari je na case sa posunut zas niekde dalej... ;-)
neregistrovaný "ultra"
1. 10. 2007 11:11
Re: Jedna otazecka... :) Nebo vice? :)
Jaky bude positioning mensiho GT s V8 4,3 v porovnani s novym Maserati GranTurismo, kde je V8 4,2 konstrukce puvodne Ferrari? Bude zasadni rozdil v rozmerech a mire luxusu? A jeste jedna otazecka - mensi Ferrari bude mit 470kW? Neni to nejak strasne moc? Kam az to dotahne nastupce krasne 599 GTB? Jinak ekologie á la EU mne teda nebere a myslim, ze jine zdroje znecisteni jsou podstatne zavaznejsi, nez autoprumysl, ktery zaznamenava milove kroky vpred jen za poslednich cca 15 let ;-\ ;-\ ;-\
1. 10. 2007 15:30
Re: Jedna otazecka... :) Nebo vice? :)
Male 2+2 GT od Ferrari ma byt vyladene udajne na vyssi vykon ako Maserai GranTurismo. Ma mat aj lepsie jazdne vlastnosti. Ferrari bude zrejme vyrazne mensie auto, ale vybavu a mieru luxusu nepoznam a neodvazujem sa to ani odhadnut... /// Nastupca F430 ma byt vyrazne silnejsie auto, nez je tomu dnes. Vyhladovo tak narastie vykon aj nu nastupcu 599 (ale to je este vzdialena buducnost). Suvisi to zrejme s tym, ze Ferrariho spickovy sportovy model bude do istej miery v buducnosti suplovat aj exkluzivity typu Enzo, ktore sa uz nebudu stavat tak lahko (a tak casto).
30. 9. 2007 09:54
Virtuální realita
Ferrari je sen...sen snad všech automobilových nadšenců.Možná někdo zažívá svou občasnou virtuální realitu,když na PC při závodní hře řídí Ferrari,ale skutečných vyvolených,kteří svůj sen dotáhnou do reality a vlastní Ferrari je na světě málo...Takže můžete vlastnit vyjímečné vozy jako je Aston Martin nebo Lamborghini, nejvýkonější supersporty jezdící po této planetě,ale teprve až když vlastníte Ferrari máte tu správnou IKONU automobilového světa.Ferrari je jenom jedno,stejně jako Marko... ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
30. 9. 2007 11:44
Re: Virtuální realita
Jo, mas recht... Je to sen. A malo komu se splni - prave proto nas tolik sni ;)
30. 9. 2007 15:14
Re: Virtuální realita
Hmmm...vies, ze ja som nikdy po Ferrari netuzil?! Myslim si, ze kazda z tychto ekluzivnych znaciek ma tak silny a osobity charakter, ze je tazke sa zaroven stotoznit povedzme s Ferrari a trebars tym Aston Martinom. (Ak teda niekto nekupuje auta iba z "nudy" a prebytku penazi) Kazda je o niecom inom,a asi tam zohrava ulohu aj velka kulturna odlisnost. Myslim, ze tak ako musis mat dusu a hlavu "urobenu" na Ferrari, tak ich musis mat "urobene" na AM, alebo Porsche. A ja, aj ked auta mam rad a respektujem a uznavam poziciu Ferrari alebo Porsche.....tak obe tieto znacky ma v rovine mojich osobnych tuzob nejak zahadne obchadzaju...(tak teraz neviem ci :-( , alebo ci ;-) )
Avatar - hattori_hanzo
30. 9. 2007 17:33
Re: Virtuální realita
"Kdo chce být někým,koupí si Ferrari.Kdo je někým,koupí si Lamborghini." Neznámý autor ;-)
30. 9. 2007 11:45
Luxus
Už bylo načase, zatím to byly jen samé nekvalitní materiály v sociální výbavě :-)
Rozbalit vlákno
5
30. 9. 2007 15:16
Re: Luxus
:-) ...no ved prave preto som tam vsunul to porovnanie s AM. Ten rozdiel v tom na co primarne dbaju u AM a Ferrari je (snad) viditelny... ;-)
30. 9. 2007 18:41
Re: Luxus
To máš pravdu, ale přeci jen si myslím, že i přes supersportovní zaměření bylo a je Ferrari dostatečně luxusní. Jako všichni se očekávaných změn trochu bojim... nechme se překvapit (snad příjemně... jinak mi to, jako milovníkovi splašených koní z Maranella, utrhne srdce)
30. 9. 2007 21:08
Re: Luxus
Luxus muze mit vice vyznamu. U Ferrari to znamenalo nejlepsi materialy, preciznost, rychlost. Ale luxus znamena i pohodli a prostor a jakousi uslechtilou krasu kterou spise definuje kuze a chrom nez karbon. A to mi na Ferrari chybelo. A i kdyz se to nekomu nemusi libit, nektere prvky v interieru Ferrari na mne pusobili az kycovite.
neregistrovaný "Mileator"
30. 9. 2007 19:34
Re: Ferrari vs ...
Aj zarytý Ferrarista uzná kvalitu a dizajn aj všetko ostatné, u konkurencie. 997 , Gallardo ,Murcielago, Vanquish a všetko ďalšie... No problem . Každý kto sa tvári ako zaslepený zástanca iba tej "svojej" značky ,len klame sám seba. Tu nastane u Ferrari menšia revolúcia , ktorá ich zase posunie alebo kopne dopredu. Ale len dopredu. Ktorý súčasný model je horší ako predchádzajúci? Z článku mi prvý krát naskočili zimomriavky , ale teším sa na túto zmenu. Užime si preto súčasné Ferrari, sú posledné na aké sme boli zvyknutý. Prídu úplne iné , lepšie.
30. 9. 2007 20:27
Re: Prídu úplne iné , lepšie.
i přes obavy o tom není pochyb :yes:
neregistrovaný "norr"
30. 9. 2007 13:30
nove ferrari made in usa:
nove ferrari made in usa:
ww.bild.t-online.de/ BTO/auto/ startseite/auto.html
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jozki."
30. 9. 2007 16:07
Zmeny.
Ako povedal Jiri Kroupa st. "Cekaji nas velky zmeny, pry to ani nepozname" (Marecku, podejte mi pero) :-) >:D Marko clanok za 1 ako vzdy. :yes: OT:ked uz sa spominaju talianske supersporty mas nejake nove info o "Projekte 1221" ?
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2007 15:36
Re: Zmeny.
Projekt 1221 nejako "zdochol".Aspon medialne. Teraz ked sa na to pytas tak som si spomenul, ze Forghieri nas v pravidelnych stvrtrocnych intervaloch krmil novinkami o MF1, ale posledneho pol - tristvrte roka je ticho. ;-\ Ani na ich stranke nie je nic nove. ;-\
neregistrovaný "Stunty"
30. 9. 2007 17:02
FUJ
Ferrari jsou úžasný auta s dlouhou historií, ale jejich poslední modely (360, 430, 599, 612, Enzo) jsou hrozně ošklivý.
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2007 17:33
JÍZDA NASLEPO
Tak tohle je článek z těch méně příjemných... Sice krásný (vždyť od Marka), leč krutý (vždyť pravdivý). Jistě, budoucí Ferrari bude bohužel muset odrážet stav doby... a to jak racionální tak iracionální. Není prostor na vize, není prostor pro odvážné. Pozvolna nastupuje utahování autoopasků. Nejsem sice příznivcem světa Ferrari, mé srdce vždy bušilo v taktu č. 911... přesto s ním soucítím. Končí jedná nadupaná historie dokonalých supersportů, dokonalých silničních dravců. Nastupuje éra malých. Lidí, myšlének, postojů, nadějí...

P.S. Ray Bradbury... jo, ten z vynikajících spisovatelů, nedopatřením řazen ve slovnících pod rubriku - sci-fi, tak tenhle Bradbury, ten naši budoucnost popsal už včera. Jak koukám, dokonale... Mimochodem, jedna z jeho posledních povídek se jmenuje - Jízda naslepo. Jak příznačné...
Rozbalit vlákno
13
30. 9. 2007 18:49
Re: JÍZDA NASLEPO
:yes: Nějak začínám tušit proč "staří pardálové" říkávají:"starý dobrý časy"... ;-)
30. 9. 2007 22:04
Re: JÍZDA NASLEPO
:-) :yes: Jo, padesátá a šedesátá léta... jak v oblékání, tak v hudbě a aktuálně k článku, v motorismu, to už se nikdy nevrátí. Bohužel.
30. 9. 2007 19:04
Re: JÍZDA NASLEPO
Nesouhlasim. Lidi se nezmeni a stale budou chtit rychla auta, draha auta, silna auta. Po precteni tohoto clanku uz musi byt vsem jasne, ze se prumysl meni, ze nastupuje 'utahovani opasku.' Cize otazka kterou si vyrobci musi polozit neni co udelat, ale jak to predstavit. Jasne, postupne bude vice aut zamerenych co nejvic na ekoligii. Prius a spol. Ale auta o kterych vsichni snime a ktere chceme, ty zustanou. Musim spomenout Lexus. Ten na do jde 100 procentne spravne. Dela z 'nevyhody' urcene dobou vyhodu. Hybrid uz neni nakej 'postizenej' braska poradnyho auta. Ne, hybrid je poradne auto ktere je navyse nadopovane poradnym rovnomernym kroutakem. A nizsi spotreba je uz jenom takova tresnicka na dortu. Ver tomu ze Ferrari bude jeste lepsi. Lehci. Rychlejsi. Obratnejsi. Zvuk a pocit bude stejnej...vzdyt vyvoj a ladeni vkladane do pocitu, do zvuku, je pro automobilky jako Ferrari stejne dulezitej jako motor samotny. Nebo si snad lidi mysli ze to je jenom nahoda ze kazde Ferrari zni jako Ferrari? Nebo ze to je jaksi samozrejme?

Stejne diskuse se vedly pri kazde vetsi zmene v prumyslu. Mensi objemy. Turbo. Diesle. Katalyzatory. Atd atd. Odvazne mysleni zustane, jenom trochu zmeni smer. A hlavne, podstata automobilky bude zachovana. Sice budeme mit hybridni Ferrari, ale to nic nezmeni na tom, ze to bude stale ultimativni sportovni nacini, s ultimativnim zvukem a pocitem.
neregistrovaný "ten komu vzali nick wolff"
30. 9. 2007 20:45
Re: JÍZDA NASLEPO
:yes: :yes: :yes:
30. 9. 2007 22:01
Re: JÍZDA NASLEPO
Já tě chápu, jenže je potřeba vidět problém v kontextu k budoucnosti, a ta růžová není. Minimálně tedy k takovýmto autům. Pokud dosud k nim veřejnost zcela přirozeně zaujímala obdivný postoj (silné, krásné, výkonné) pak hlávkoví saláti a obdobná chátra dokazují plíživě implantovat do ovlivnitelných mozků (a těch je vždy většina) zásadně jiný pohled. Zažíváme vlastně obdobný vývoj v motorismu, jako nedávno v oblasti módy. Jistě si pamatuješ na ty srdceryvné výjevy - na zamrzlém břehu, jak jsou vybíjena mláďata pro rozmary... koho? No přece bohatých... ti slouží vždy za hromosvod lůzy. Jistě, máš kožich, jsi vrah. Takže problém bude v tom, že za 10 let bude člověk v superGT pasován společností na arogantního zbohatlíka, který nesoucítí s planetou... Zoufalé, zoufalé. Jinak, zvuk Ferrari - hybrida, tak ten bude obdobný jako u Lexe... do padesáti absolutní ticho 8-s :-) Jo, bude to trága...
neregistrovaný "Alessio."
30. 9. 2007 22:22
Re: JÍZDA NASLEPO
...popř. zvuk 360ky se bude linout z reproduktorů pod vozem :-) :-| ;-\ :-( :'-( 8-s ;-)
30. 9. 2007 22:29
Re: JÍZDA NASLEPO
>:D :yes:
30. 9. 2007 22:38
Re: JÍZDA NASLEPO
:-) Ja to spise vidim na ridicem volitelne nastaveni. Pro denni potrebu ticho, dostatecnej vykon, meksi nastaveni a pro vyradeni se vsechny omezeni vypnout a uz jenom vrrrrrrrmmmmmmmmmm >:D :-!
30. 9. 2007 22:35
Re: JÍZDA NASLEPO
K tomu zvuku...verim tomu ze ten zustane. Inzeniri dokazou zazraky...a lexus zni tak jak vyrobce chtel aby znel. To drze ticho...a takovej vykon.

Za 10 let superGT nebude o nic horsi v porovnani s mainstereamem nez je dnes, co se tyce emisi. Spis si myslim ze ty rozdily budou jeste mensi. A, hlavne v nasich koncinach, majitele superGT jsou uz ted pasovani za arogantnych zbohatlikov, takze pro ne nic nove :-)
30. 9. 2007 23:22
Re: JÍZDA NASLEPO
:-) :yes:
1. 10. 2007 15:47
Re: JÍZDA NASLEPO
Ano...je to vlastne o tom, o com sme sa bavili uz minule pod Maserati. U tychto aut sa asi zacina nevratne uzatvarat jedna kapitola, a otvara sa nova. Otazkou dnes je, aka bude. Nepochybne budeme (sentimentalne?) spominat na eru cisto spalovacih motorov, a mozno bude v tejto suvislosti pouzivane aj slovo "klasicka". V tej technickej rovine sa zmien u Ferrari neojim -nepochybujem, ze to zvladnu na 1. Lenze akakolvek zmena v znacke meni aj jej celkovy obraz vo verejnosti. Co urobi tato zmena s image Ferrari, a ako sa zmeni vnimanie tejto znacky...to su dnes otazky. Odpoved budeme snad vediet uz po prvych novych modeloch... ;-)
1. 10. 2007 21:56
Re: JÍZDA NASLEPO
Jasně. Je potřeba si v této souvislosti prostě představit, že budoucím prestižním silničním jezdcem už nebude řidič s pětisty koňmi v GT, nýbrž neduživý ekoježíš v hybridním sedanu... což bude tragédie doby... neboť kovboj je prostě kovbojem tím, že sedlá dokonalého oře, a nikoliv nějakou studenokrevnou herku :-)

P.S. Tvůj článek je předznamenáním nové éry, to už je jasné.
neregistrovaný "filipf"
30. 9. 2007 19:08
Porsche cayman
Můžu vám sem kluci vlézt s otázkou?? Půjčili byste si porsche caymana?? :-O
Rozbalit vlákno
1
1. 10. 2007 15:49
Re: Porsche cayman
Nepoznam okolnosti pozicania si (myslis tym pozicovnu, kde treba za vikend zaplatit?) ;-) V zasade je odopoved ano. Len treba dat na to auto bacha. ;-)
neregistrovaný "moflo"
2. 10. 2007 16:40
konkurenti
Ferrari ma jednu velku vyhodu a tu nikdy nestrati..
Nema konkurenciu!
Proste ked ide po ceste Ferrari tak ostatne auta oproti nemu vyzeraju ako lacny brak.. A to sa tyka aj Porsche, MB ci Audi..
Rozbalit vlákno
0