Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Budúcnosť značky Aston Martin

Dnes sa pozrieme na budúcnosť značky Aston Martin. A je to práve slovo „budúcnosť“, ktoré má v tomto prehľade zvláštny, hlbší význam.
Zpět na článek
15. 11. 2006 00:46
neregistrovaný "wolff"
15. 11. 2006 08:27
15. 11. 2006 00:50
anonym
15. 11. 2006 08:28
15. 11. 2006 11:19
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 17:03
15. 11. 2006 22:45
anonym
15. 11. 2006 10:36
15. 11. 2006 11:19
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:25
15. 11. 2006 11:40
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:57
15. 11. 2006 12:05
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:12
15. 11. 2006 12:24
anonym
15. 11. 2006 20:11
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 07:53
neregistrovaný "Andrew"
15. 11. 2006 08:16
15. 11. 2006 08:23
15. 11. 2006 08:36
15. 11. 2006 09:35
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:00
15. 11. 2006 10:06
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:10
15. 11. 2006 10:13
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:28
15. 11. 2006 17:13
15. 11. 2006 17:10
15. 11. 2006 17:11
15. 11. 2006 17:32
neregistrovaný "Andrew"
15. 11. 2006 20:03
15. 11. 2006 08:06
15. 11. 2006 08:37
15. 11. 2006 08:45
15. 11. 2006 09:26
15. 11. 2006 17:15
15. 11. 2006 18:37
15. 11. 2006 20:03
15. 11. 2006 20:30
15. 11. 2006 17:17
neregistrovaný "McMac"
15. 11. 2006 18:38
15. 11. 2006 09:39
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 09:57
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:17
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:26
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 09:30
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:27
15. 11. 2006 18:43
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:01
15. 11. 2006 10:14
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:59
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 11:17
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 11:30
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:41
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:46
neregistrovaný "Ciello"
15. 11. 2006 11:53
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:12
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 16:25
neregistrovaný "Ciello"
15. 11. 2006 22:07
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 11:54
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:06
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:18
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:21
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:24
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:29
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 13:01
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:12
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 14:13
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 12:38
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:59
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:12
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:22
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:28
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:42
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:55
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2006 12:23
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:25
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:29
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:31
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 14:16
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:22
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:28
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 14:40
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:38
15. 11. 2006 14:00
neregistrovaný "kuku"
15. 11. 2006 15:53
15. 11. 2006 14:11
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 15:53
15. 11. 2006 23:14
15. 11. 2006 13:04
15. 11. 2006 13:29
neregistrovaný "Donald"
15. 11. 2006 13:30
neregistrovaný "Donald"
15. 11. 2006 13:38
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 14:14
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:27
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:04
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 13:38
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:49
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2006 18:20
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2006 07:24
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:56
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2006 14:19
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:02
neregistrovaný "kuku"
15. 11. 2006 14:15
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 22:13
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:13
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 16:25
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 16:44
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:22
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2006 17:28
15. 11. 2006 22:27
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:45
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:46
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 17:33
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:46
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:11
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2006 18:44
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 18:50
16. 11. 2006 06:28
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2006 13:46
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 22:17
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:35
15. 11. 2006 23:37
15. 11. 2006 14:30
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:10
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:28
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 16:17
15. 11. 2006 23:43
15. 11. 2006 23:43
16. 11. 2006 13:56
15. 11. 2006 18:48
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 19:16
15. 11. 2006 19:19
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 19:21
15. 11. 2006 19:24
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 19:32
15. 11. 2006 19:31
15. 11. 2006 21:56
neregistrovaný "OZZY"
15. 11. 2006 23:35
15. 11. 2006 23:11
anonym
16. 11. 2006 13:44
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 23:20
15. 11. 2006 23:40
16. 11. 2006 17:33
16. 11. 2006 06:31
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2006 08:24
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 11. 2006 13:36
neregistrovaný "Alessio"
neregistrovaný "wolff"
15. 11. 2006 00:46
Bravo
Marko... Trošku balancování na tenkém ledě, protože v tomto případě předvídat budoucnost chce věšteckou kouli... Ale pěkné čtení. Ta auta jsou fakt hezká... moc... Moje krevní skupina... :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2006 08:27
Re: Bravo
...ved prave preto som sa nepustil do nijakych vacsich spekulacii. A okolo AM je ich momentalne dost. To, ze Bez nepodal ponuku mozem kedykolvek dokazat (mam k dispozicii cast spravy kde to on sam povedal). Aj to, ze nie je uplne iste, ci LVMH maju zaujem...Arnault totiz este v zari vyhlasil, ze on zujem nema... One Equity potvrdila, ze ponuku podala.. A ostatnych zaujemcov nespominam, pretoze to nemam overene...dokonca ani cenu nepoznam. ;-) Mam spravy z vnutra BMW, ze mali vazny zaujem, ale odradil ich ten 10% podiel, ktory si Ford nechava... Nehovoriac uz niekoltyzdnovych famach, ze AM by mohol vstupit do F1 prostrednictvom Prodrive...
anonym
15. 11. 2006 00:50
tlesk
Díky Marko! PS: co DB7? PPS: GTI, podívej se na mlhovky DB9 a na mlhovky outbacka... >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
12
15. 11. 2006 08:28
Re: tlesk
;-) PS:...co s DB7? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:19
Re: tlesk
jak to vypadá s nástupcem/pokračovatelem?
15. 11. 2006 17:03
Re: tlesk
Myslis DB9? ;-) Neviem, ako to bude s nastupcom. DB9 je na trhu 3 roky, a to je u auta takejto kategorie stale relativne "novinka". Takze este tak 7 rokov si pockame.... ;-)
anonym
15. 11. 2006 22:45
Re: tlesk
Aha...já myslel, že DB7 je menší >:D , Tak nic. Popojedem... :-)
15. 11. 2006 10:36
Re: tlesk
Nehledej příbuznost, kde je vyloučená ze své podstaty ;-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:19
Re: tlesk
velikost je jen jedna ;-)
15. 11. 2006 11:25
Re: tlesk
Já nevím, kam se mám podívat... :*) Naveď mě, prosím.
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:40
Re: tlesk
Velikost mlhovek(předních). Jsou ohromné, ale krásné...stejně jako u Outbacku k autu pěkně pasují. (to píšu jen tak na okraj, protože jsi před časem psal něco ve smyslu toho, že velké mlhovky jsou nehezké)
15. 11. 2006 11:57
Re: tlesk
Musím se přiznat, že teď letí tiskem liftovanej Outback, taková pěkná fotka... a já speciálně kvůli tobě koukal na mlhovky a chtěl ti napsat, že to jde... že jsem byl v hodnocení moc kritický :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:05
Re: tlesk
:yes: Mě se prostě velký mlhovky na některých autech líbí :yes:
15. 11. 2006 12:12
Re: tlesk
Jo, uchopil jsem je... :yes:
15. 11. 2006 06:32
Zase jedno zaujímavé čítanie.
Marko, kým podobnú víziu o budúcnosti napíšeš o každom výrobcovi, tak v Dunaji aj Vltave pretečie veľa vody. Takže ak s tým nemieniš prestať, potešnie je na mojej strane, pretože bude dlho-dlho čo čítať, a kvalitné. :yes:
P.S. Teraz sa priam pýta rozobrať na drobné koncern Ford...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - misoo
15. 11. 2006 08:06
Re: Zase jedno zaujímavé čítanie.
ano ano, ford chcemeeeee :-)
15. 11. 2006 08:32
Re: Zase jedno zaujímavé čítanie.
Ano, ano...este nas caka "dlha cesta". /// S Fordom Ta nepotesim, ten bude az v baliku americkych automobilek. Teraz prejdem vsetky z UK, a potom budu nasledovat Japonsko. Potom sa uvidi (US? Korea? FR? SWE? ITA?)
15. 11. 2006 11:26
Re: Zase jedno zaujímavé čítanie.
Marko, poviem pravdu, že po Forde by ma silne zaujímala Čína. Ale to by bolo asi na viac článkov ako na jeden, tých automobiliek je tam spústa a asi bude treba deliť značky na "pôvodné" a "dovezené"....alebo tak nejak podobne.
15. 11. 2006 17:06
Re: Zase jedno zaujímavé čítanie.
Tak Cinu zatial pisat neplanujem. Drviva vacsina tych znaciek su klony Isuzu a inych znaciek.... Je tam v tom dost velky brajgel. Takze musime pockat kym sa vykrystalizuju nejake znacky, a kym budu mat aspon trochu konkurencieschopne produkty...co moze trvat minimalne este 10. rokov.
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 20:11
Re: Zase jedno zaujímavé čítanie.
A Koreu?
15. 11. 2006 23:00
Re: Zase jedno zaujímavé čítanie.
Koreu robit samozrejme budem... Teraz ale dokoncim to UK a potom Japonsko. Po nom sa uvidi podla dopytu...
neregistrovaný "Andrew"
15. 11. 2006 07:53
Kvalitne, ale
predsa len mam jednu malu pripomienku. Gramatika Markovych clankov, obsahovo vynikajucich a citavo napisanych, je miestami slaba, co trochu znizuje celkovy dojem. Marko, tvoje clanky o buducnosti jednotlivych znaciek su naozaj dobre a fundovane napisane, ale s tou gramatikou by to chcelo nieco spravit. Nemas nejaku moznost, napr. kontroly textov? Inak plati to dookola omielane, BRAVO MARKO :-)
Ondro
Rozbalit vlákno
15
15. 11. 2006 08:16
Re: Kvalitne, ale
Ospravedlnujem sa, uz som si vsimol hrubky...problem je v tom, ze bezna kontrola textu vo Worde 1.pad jed. a mnozn. cisla neopravuje. A ja som si to pri korekture textu nevsimol. :-( Tie chyby vznikaju preto, ze pri pisani sa musim casto vracat k predchadzajucim vetam a prerabam ich "za pochodu". Je totiz (pre mna) dost narocne napisat text, v ktorom sa musia permanentne opakovat niektore slova, alebo casti viet. A ja musim hladat nielen synonyma, ale aj uplne menit stavbu textu... Slubujem ale, ze s tym budem nieco robit, a dam si na to bacha... (Este raz sa ospravedlnujem)
15. 11. 2006 08:23
Re: Kvalitne, ale
Chybička se prostě vloudí, to neřeš. Jistotu by ti dalo pouze předložení článku ke korektuře jiné osobě, což je asi zbytečná komplikace. Super článek. :yes:
15. 11. 2006 08:36
Re: Kvalitne, ale
Asi budem musiet niekoho "donutit". Problem je, ze nikoho z bezprostredne blizkych auta nezaujimaju, takze mi tie clanky nechcu citat, pretoze ani nerozumeju tomu co pisem... ;-\ A posielat to niekomu, kto to bude musiet citat operativne v den dokoncenia clanku je "logisticka" komplikacia (asi taka, ako stavba Cadillacu Allante).
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 09:35
Re: Kvalitne, ale
Posilej to na korekturu me >:D Ja jen dopisu "neni co dodat" a poslu to dal. Rejpalove budou ryt do korektora , do me, a me je to putna :-)
15. 11. 2006 10:00
Re: Kvalitne, ale
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D Chces byt prvy co bude mat Markove info co ? >:D Marko posli to mne, Mates nevie po slovensky. ;-) >:-[] >:D >:D >:D
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:06
Re: Kvalitne, ale
Co si dreveny? Ja ze neviem po slovesky. Neni som si isty, ze vies co hovoris >:-[] PS: Jak jsi jako clovek od VW mohl odhalit, ze chci mit ty clanky jako prvni? ;-)
15. 11. 2006 10:10
Re: Kvalitne, ale
>:D Podla tej tretej vety mas nadhernu bratislavcinu. ;-) >:D PS: z casu na cas mi to tam hore medzi tym parikom buniek zaiskri a vysledkom je myslienka. >:D
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:13
Re: Kvalitne, ale
>:D Vedel jsem, ze se ti to bude libit. Marko bude taky nadseny. Posledne povidal, jak se s tim snazi bojovat ;-) Me osobne se to libi.
15. 11. 2006 10:28
Re: Kvalitne, ale
Si tu bol dlho neni. ;-) >:D Uz si z niektorych chori co ? ;-) Tak sa daj rychlo dokopy. :-) :yes:
15. 11. 2006 17:13
Re: Kvalitne, ale
Ja Ta ako korektora nemozem platit tak dobre, ako Ta plati koncern... ;-\ ;-) :-)
15. 11. 2006 17:10
Re: Kvalitne, ale
>:D >:D >:D No, nieco vyskusame.... ;-)
15. 11. 2006 11:28
Re: Kvalitne, ale
Posli mi to e-mailom, hodim do toho ockom a poslem nazad. K dispozicii denne od 6:00 do 14:00. ;-)
15. 11. 2006 17:11
Re: Kvalitne, ale
OK... :-) Dik...ked to stihnem v tomto casovom rozmedzi, tak to mozme skusit...
neregistrovaný "Andrew"
15. 11. 2006 17:32
Re: Kvalitne, ale
Ja to v podstate neriesim, ale bohuzial som taky typ, ktoremu ohromne vadia hrubky v texte, tak som zareagoval. Uznavam, ze moja prvotina na diskusiach na auto.cz mohla byt aj menej kriticka, ale Marko sa mi javil ako rozumny chlapik, ktory pochopi dobre mienenu kritiku, co sa aj potvrdilo. Vidim, ze ma tu Klaudius predbehol, v podstate som sa chcel tiez ponuknut Markovi, ze z casu na cas mu mozem text omrknut a pripadne chyby gramatickeho charakteru opravit. Marko, ak mas zaujem, ozvi sa. Ak nie, citat ta budem aj tak :yes:
15. 11. 2006 20:03
Re: Kvalitne, ale
Dik za upozornenie na chyby. Bez ohladu na to ako a preco sa stali, je to moj problem. Pokusim sa Ta kontaktovat, ak by doslo k tomu, ze nik iny mi to nebude moct skontrolovat. (Nechcem s tym ale otravovat... takze si sam pokusim dat vacsi pozor.) Dakujem za ponuku... ;-)
Avatar - misoo
15. 11. 2006 08:06
co dodat...
... skvele marko !!! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2006 08:45
AM V8 VOLANTE
Ako na just, vzdy ked "vypustim" nejaky clanok, tak do 24h pride nejaka relevantan info... Dnes to je fotopremiera V8 Vantage: [odkaz]
resp. [odkaz] resp. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
15. 11. 2006 09:26
ASTON MAR-KO
Aston Martin... ikona pro mne vzdálená, jako Mars. Ovšem obdobně přitažlivá... vždyť často za dlouhých bezoblačných a bezesných nocí hledám na nebi plné hvězd... tu rudou planetu touhy... jen kousek od mého srdce... a přece tak vzdálená. Aston je potvrzení kvality. Kvality auta, kvality stylu, kvality obsahu. Astonem se nejezdí na noční šichtu... Aston je pro vyvolené platinové kovboje, jimž v prošedivělých skráních prosvítá diamantový prach, jimž srdce velí čest rytíře noci a oddanost jejímu Veličenstvu. BRAVO ASTON MARTIN :yes: P.S. Kvalitě auta koresponduje kvalita článku. BRAVO ASTON MARKO ;-) :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
15. 11. 2006 17:15
Re: ASTON MAR-KO
:yes: :yes: :-) Dik...ale na tom Aston Clanku sa nasli defekty. ;-\ :-(
15. 11. 2006 18:37
Re: ASTON MAR-KO
Žádné truchlení... víš... umíš, Marko :yes: :yes: A ten "ASTON MAR-KO" si nechám patentovat... v tvůj prospěch :-) ;-)
15. 11. 2006 20:30
Re: ASTON MAR-KO
Dole na konci jsem napsal ještě - ASTON V TOBĚ. Prosím přečti...
neregistrovaný "McMac"
15. 11. 2006 17:17
Re: ASTON MAR-KO
:yes:
Avatar - Dinar
15. 11. 2006 09:29
Auto dobrý, ale ten řidič
Marko :yes: jako vždy. Aston někdo koupí, pokud nechají Beze dělat dál svou práci, o budoucnost bych se nebál... mě vadí řidič, dejte mi jiného Bonda!!! 8-s Craig se hodí max. do mondea. :no:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 09:39
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Neni to jen o managementu. Pokud nebude prima podpora nejakeho vyrobce, tak nebudou prachy na vyvoj a muze to dopadnout jako TVR a dalsi :-(
Avatar - Dinar
15. 11. 2006 09:47
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Jo, tohle nebezpečí je tu vždycky, i když TVR bylo v době prodeje v jiné situaci, Aston jede, co se týká vývoje, podpora velkého výrobce je jistě výhodou, ale při úzké paletě modelů Astonu až tak zásadní být nemusí, otázkou spíše bude, jak finančně silný bude majitel a kolik do vývoje bude schopen a ochoten investovat.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 09:57
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Zadny privatni investor mimo auto prumysl nema , podle me, tolik prostredku, aby dlohodobe utahl vyvoj novych aut. TVR byl jiste v jine situaci, ale ten si delal vse sam. Kdyz AM odriznes od PAGu, tak se naklady zacnou pekne kupit.
Avatar - Dinar
15. 11. 2006 10:14
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Máš pravdu, vývoj, jak know-how tak finance, jsou nejslabším místem v případě koupě Astonu investorem mimo automobilový průmysl, ale právě z hlediska investora mi to přijde jako tak zásadní věc (vzhledem k návratnosti investice), že předpokládám, má každý z vážných uchazečů tohle nějak realisticky řešeno.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:17
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Ja si prave nejsem jisty, ze nekdo mimo auto prumysl je schopen realne toto zhodnotit. Proto by pro mozneho privatniho investora melo byt primo pozehnanim tech 10% Fordu. Teda podle me by si Ford mel AM nechat a stejny model revitalizace pouzit u Jagu. Dle myho by Ford mel udelat velky uklid ala Augiasuv chliv ve sve US divizi.
Avatar - Dinar
15. 11. 2006 11:00
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Jo, taky si myslím, že proti 10% Fordu nikdo protestovat nebude. A pokud jde o strategii "jak ven z průseru", pak mi také prodej AM přijde trochu krátkozraký, i když těžko hodnotit, třeba nás Ford překvapí i nějakým zásadním krokem směrem dovnitř.
15. 11. 2006 17:21
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Presne to hovorim aj ja... bojim sa toho, ze takmer vsetci zaujemci maju "velke oci". Ze chcu vlastnit legendarnu znacku, mat na vizitke pod znakom AM svoje meno, a ine imageove pocity... Ale ake to bude, ked budu musiet zrazu celit realite udrzania znacky v stave, v ktorom ho prevzali od Fordu... (Tych 10% ale ukludnuje...)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:26
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
:yes:
15. 11. 2006 12:17
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Ty už si ten film viděl? ;-) Já myslim, že to nebude tak zlý... zvyknem si na všechno, i na Mondeo :-)
Avatar - Dinar
15. 11. 2006 12:47
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Já si teda nezvyknu, viděl jsem Craiga, stát vedle Astonu, to mi stačí, k němu mi pasuje legitka na městskou, ne klíčky od Astona. :-(
15. 11. 2006 17:25
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
Ja moc tie filmy o Bondovi nemusim (take tie nahanacky s tankom po Moskve mi pridu trochu....naivne). Ale Craig sa mi napriklad pozdava viac ako Brosnan. Brosnan mi prisiel ako prilis velky krasavec. Taka modelka v muzskom vydani. Craig ma v sebe nieco surove. K postave agenta s povolenim zabijat ta surovost podla mna trosku patri...
Avatar - Dinar
16. 11. 2006 08:54
Re: Auto dobrý, ale ten řidič
V Moskvě je možné všechno :-) ;-) , ale jo, u bondovek přece nikdo ani reálnost děje neočekává, je to pohádka, ale klasika, založila celý nový žánr, a pokud jde o Bonda, čoveče, na tom je vidět, jak se můžou dva lidé v pohledu na věc lišit. Brosnana já naopak vůbec nevidím jako modelku, to je stylovej chlap, jeho mužnost je inteligentní, neprvoplánová, Craig na mě působí právě dojmem metrosexuála, ale souhlasím, to celé je překryté obličejem s náznakem surovosti, jenže takové té primitivní, Bond má být rafinovaný frajer, agent HM, člověk na úrovni, který tu Licence to kill má jen tak mimochodem. ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 09:30
Pekne Mistre!
Jen skoda, ze neni zadnych pozitivnich zprav. I kdyz to "zaoarkovani" na urcitou dobu nezni az tak spatne. Take me uklidnuje, ze jsem se nedocetl nic o SUV ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2006 17:27
Re: Pekne Mistre!
:-) ;-) ...teraz prejdeme postupne vsetky UK znacky (samozrejme okrem Vauxhallu) - a u nich bude tych SUV "menej". Teda az na jednu znacku - kde to ale nie je vobec na skodu..
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 18:43
Re: Pekne Mistre!
Jasne, jedna UK znacka, kde se to SUV primo ocekava tu je ;-)
15. 11. 2006 10:01
OT: ZLATÝ VENTILEK
Tak je to tady. Blíží se závěr roku, nastává období hodnocení a rekapitulací. Samozřejmě také vyvrcholí anketa ZLETÝ VENTILEK. Legenda anket, anketa legend na diskuzi Auto.cz. Jako již po staletí budou jednotlivé obory oceněny podle jejich přínosu na diskuzi. Tak především obor – UDÁLOST ROKU. Zde je nominace jasná – nová grafika, zvukové zprávy, obrazové zprávy a zřízení blogů. Další kategorií je ZPRÁVA ROKU. Zde je zatím mezi nominovanými AUDI R8, Logan combi a ROOMSTER. Co se týče diskuze, oceňujeme tradičně kategorii SKOKAN ROKU. Zde je nominace zatím jediná – Marko, a to za svůj přechod z ilegála na oficiální stránky AUTO.CZ. Taktéž bude oceňována kategorie NOVÁ TVÁŘ – tedy jde o nového diskutéra, který na diskuzích zaujal v pozitivním smyslu. Nominovám je zatím Dinar. Logicky budeme hodnotit též kategorii FIAT (Federální Idiot A Trotl) ROKU. Zde bych nabádal k obezřetným nominacím, neboť některé slabé povahy by mohly po zjištění své nominace vzteky polknout monitor. Nominován zatím je Wol…ale ne, tuhle kategorii ponechme až na silvestrovské vyhodnocení. Kategorie VÉTA ROKU je kategorií, v níž vyhrává nejstupidnější výrok diskutéra. Nominován zatím byl nejmenovaný anonym se svou úvahou, v níž podrobil srovnání Tuarega s Pandou Cross. Kdo vyhrál je zřejmé z jeho nominace v této kategorii. Kategorie předposlední – BERTOŇÁK ROKU oceňuje klasický tuning v České, případně Slovenské mutaci. Zde postačí odkázat na příslušný článek. Kategorií poslední je kategorie FANATIK ROKU. Nominací zatím byli poctěni dva kolegové, To… ale také zde ponechejme vše až na závěrečné hodnocení. S vyhodnocením je spojeno samozřejmě i ocenění v podobě, která koresponduje s tou kterou kategorií. Tak například za první místo v UDÁLOSTI ROKU obdrží výherce jistě stovky blahopřejných diskuzních příspěvků. FIAT ROKU naproti tomu získá litr vyjetého oleje z Moskviče v láhvi od Aquily, k pomazání vlastní hlavy. FANATIK ROKU obdrží permanentku k návštěvám konkurenčních automobilek, o nichž bude muset celý příští rok podávat jen pravdivé informace. Tak prosím, kolegové a kolegyně (zdravím tímto Martinu, jedinou občasnou dámskou duši, která se odváží vstoupit na toto minové pole), nominace do jednotlivých kategorií je možné sdělovat průběžně na diskuzi pod nadpisem příspěvku – ZLATÝ VENTILEK - a to nejpozději do dne 30. prosince 2006. Vyhodnocení tradičně nastává druhý den s úderem půlnoci :yes:
Rozbalit vlákno
61
15. 11. 2006 10:08
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Pozor s podobnou iniciativou. Mam taky cudny pocit ze v dvoch kategoriach by si mohol vyhrat. ;-) >:-[]
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:14
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
:yes: :yes: >:-[]
15. 11. 2006 10:15
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:-[] >:-[] No... Událost roku... to není špatná nominace, Ostatně i tu Zprávu roku beru. Akorát, abych tě pak nemusel za to vozit po déjedna na zádech >:-[] :yes:
15. 11. 2006 10:26
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Tak prave tieto dve som na mysli nemal. ;-) >:-[]
15. 11. 2006 10:35
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Raději se neptám.... >:D ;-)
15. 11. 2006 10:45
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Kategorie FIAT ... buďme rádi, že dotyčného máme, někdo se toho koneckonců ujmout musí.
15. 11. 2006 10:53
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
:-) To je pravda... nakonec, abychom ho nominací ještě více nerozběsnili... ;-) :yes:
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 10:59
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
A proc jsi vlastne tohle OT psal, kdyz jsi nechtel nikoho rozbesnit?
15. 11. 2006 11:13
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Nerozumím ti... já... psal o ZLATÉM VENTILKU... tebe tam něco rozběsnilo?
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 11:17
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Ne, nerozbesnilo. To te doufam ani ve snu nenapadlo! Jen se ptam, proc jsi takove OT psal, kdyz jsi nechtel vyvolat FW a nekoho rozbesnit?
15. 11. 2006 11:20
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Čteš pořádně co jsem psal s Milicem?... až on mě přece navedl na myšlénku, že by nominace mohla rozběsnit... Kde bereš ty nesmysly, že píši OT, abych tebe nebo jiného kolegu rozběsnil? Koukej se rozepsat, nejak ti to tou pauzou drhne v závitech.
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:30
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
komise se jmenuje "GTI"? Pak anketu přejmenuj na "Zlatý GTIho Ventilek" ,ale nevím, zda by ho někdo chtěl získat >:-[] >:-[] >:D ;-)
15. 11. 2006 11:38
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:-[] Počkej, počkej... všechny kategorie nejsou hanbou v koutě na hrachu... Ostatně... měl jsem tam kategorii (opravdu) - Mladej, nekonfliktní... a Alessio... napsal jsem tam tebe... Jenže jsem to vypustil, protože jsem to chtěl napsat až na toho silvestra a nerad bych si u tebe dopředu naběh... Tak si dej bacha... ;-) :-) :yes: Samozřejmě, jestli někoho napadne ještě nějaká kategorie, sem s ní... :-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:41
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Kategorie jsou vymyšlený správně, jen ta komise...jednočlenná...není záruka vyváženosti >:D >:D . napiš tomovi nebo ZZmiji a utvořte komisi...Paul vám může dělat podržtašku (to mu jde) >:D >:D >:D ;-)
neregistrovaný "Ciello"
15. 11. 2006 11:46
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
po dlouhé době jsem tu teď zasmál... dovedeš si je představit vedle sebe.. ještě bych tam šupnul wolfa.. >:D >:D :yes: >:-[]
15. 11. 2006 11:51
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D To byl pak byl článek na auto.cz - Mačety nad déjedna >:-[] :yes:
15. 11. 2006 11:52
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Paul nema cas. Je na ceste na letisko. >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:53
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:12
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D >:D :yes: A víš, co je na tom nejlepší? Že na letišti je to samej VW Passat >:-[] ;-)
neregistrovaný "Ciello"
15. 11. 2006 16:25
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
a není jich tam málo...??? ;-\ hmmm.. asi se na to budu muset podívat... >:D >:D >:-[] ;-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:07
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Ty bys měl radost z letiště v Mošnově. Jel jsem tuhle kolem a schválně jsem se tam zajel podívat. Pořád jsem tam hledal nějakej terminál a nakonec jsem zjistil, že je to ta budova, co vypadá jako showroom VW >:-[] ;-)
15. 11. 2006 11:52
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Víš, co je na Zlatém ventilku geniální... že všichni víme, kdo kterou kategorii vyhraje >:D :yes: Proto nepotřebujeme porotu. jenom někoho, kdo to sepíše :-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 11:54
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Tomu sám nevěříš >:D >:D
15. 11. 2006 11:58
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
;-) No... minimálně u těch "regulerních" kategorií...
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:06
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
jo...tam jo...i když...stejně asi utvoříme komisi,ne? :-) ;-) (můžeš se mnou jako s porotcem počítat)
15. 11. 2006 12:11
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Jasně ;-)
15. 11. 2006 12:15
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Tipy bych měl >:D :yes:
15. 11. 2006 12:29
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D :yes:
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:18
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Ten kdo neumi cist jsi tradicne ty! Ja se te ptal na tvoji motivaci napsat takove OT. A tu otazku jsem rozsiril, jestli nebylo tvym cilem nekoho rozbesnit. Je to na tebe prilis snadna a jednoznacna formulace? Mam poprosit nejakeho pravnika, aby mi to pro tebe prelozil? ;-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:21
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Nechceš tip na jednoho? ;-) >:D
15. 11. 2006 12:23
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Toho radsej nie. :-O Ten to tu napise na x desiatok stran. A zakonci to tym svojim ..... .. >:D
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:24
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Jak můžeš tak přesně vědět, kterého mám na mysli??? :-O >:D
15. 11. 2006 12:28
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Toho predsa pozna kazdy, ten predsa vzdy vsetko vie. Koho ineho by si mohol poziadat o radu ? ;-) >:D
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:29
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
...to je fakt >:D
15. 11. 2006 12:39
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Bertoňák mi tu křičí přes rameno, že dělá s Jardou na něčem hodně velkým, a že se prkotinama nezabejvá, tak máš prej smůlu... ;-)
15. 11. 2006 12:56
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Mohl bych doporučit jiné právnické eso, je to také veselá kopa. Nedávno mi vyprávěl kouzelnou historku. Povečeřel a zakalil se svými přáteli, už ani neví jak se dostal domů. Ráno vyrazil k soudu ve stejném saku, ve kterém pařil. Jednání se vleklo a on se začal potit, proto sáhl do kapsy saka, aby si otřel čelo kapesníkem. A před užaslými zraky ctihodné soudkyně vytáhl ... vepřový řízek.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:01
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
A byl ten rizek zabalenej v kalhotkach? >:D :yes:
15. 11. 2006 13:07
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Ne, samotnej úplně stačil. Ale co bylo v druhé kapse ... kdo ví. :-)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:12
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:-[] :yes: :yes:
15. 11. 2006 13:18
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
:yes:
15. 11. 2006 13:12
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D >:D >:D :yes:
15. 11. 2006 13:19
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
:yes:
15. 11. 2006 13:44
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D >:D >:D :yes: :yes:
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:13
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D :yes: >:-[] ;-)
15. 11. 2006 12:34
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Jak tak pročítám diskuzi, jedinej kdo tu běsní jsi tak leda ty, ostatní se poměrně dobře baví, tak si dej pozor, aby ta zabava nebyla za chvíli, kvůli tvé křeči, na tvůj vrub. P.S. Pokud máš potřebu psát vykřičníky, měl bys vědět, že to na diskuzi znamená asi tolik, jako když Králíček azurit dupe urputně nožičkou do podlahy svého pelíšku... ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:38
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
To kazdy, kdo se te slusne na neco zepta, tak dle tebe besni? Proc vlastne pises nejake prispevky, kdyz akceptujes jen reakci ve forme zvizenych palcu? Tak jeste jednou. Dokazes mi odpovedet na tu moji snadnou a jednoznacnou otazku? PS: Pokud mas problem s vyznamem !, tak si to dohledej v pravidlech pravopisu. Ja uz je dlouho nevidel, ale pokud vim, tak tam o Azuritech nic nebylo ;-)
15. 11. 2006 12:51
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Zkus to hezky ještě jednou srozumitelně napsat, bez vykřičníků, znaků to slabých jedinců, a já se pak rozhodnu, jestli ti odpovím. Už předem ti ale říkám, že v životě zásadně odpovídám jen na ty otázky, které si vybírám sám... taková úchylka... :-) P.S. A jestli toužíš opravdu po odpověďi (viděl bych to někde v rovině touhy neuspokojeného, nudícího se psychouše), budeš muset velmi podrobně napsat, proč se na to ptáš. Myslím, popsání své vnitřní motivace, popsání snahy po výsledku a tak... ;-) Jo, to víš... když tolik toužíš po odpovědi... musíš proto něco také udělat. Musíš mě motivovat. Svou aktivitou zde jsi mě zatím nemotivuješ :-) ;-) :-O >:D
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:59
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Vykricniky i psychouse blahosklonne prejdu, abys videl, ze na tuto tvoji uroven klesnout neumim. A znovu , jako uz nekolikrat se te teda ptam. Jaka byla tva motivace napsat takove OT? A ptam se proto, ze me to zajima. Cekal bych, ze cloveku tvoji inteligence dotece celkem snadno, ze takove OT vyvola naprosto neplodnou debatu, ktera se take s nejvetsi moznou pravdepodobnosti zvrhne v FW plny nadavek. Ptam se, proc to delas pod zajimavym clankem o AM od Marka. Ptam se, jestli je to vyraz tve neucty k jeho praci, nebo jen detinska snaha byt konfliktni za kazdou cenu. Tak to by ti snad uz mohlo stacit, na to abys ze sebe dostal neco konkretniho a odpovedel mi, misto toho, abys me bez priciny urazel.
15. 11. 2006 13:06
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Zatím tu pliveš jen ty. Ostatní kolegové se poměrně slušně baví. Tedy, dovozuji to z jejich úsměvných, nikliv však jízlivých reakcí. Už toho nech. Ujíždí ti to do temnot.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:12
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Kde jsem ,prosim, plivnul? To co jsem ti napsal, ti jako motivace pro odpoved nestacilo? Rekni si, dolpnim to jeste, jen potrebuju vedet co presne ti jeste chybi.
15. 11. 2006 13:18
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Co hlava, nebolí?
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:22
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Ne, dekuju, vse je v poradku. Tak jak teda? Dozvim se aspon to, ze mi odpovedet nehodlas?
15. 11. 2006 13:26
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Co uši?
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:28
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Taky OK. Nevypadam jako ze StarTreku. Dneska jsem byl na celkove prohlidce u lekare a vysledek je velmi dobry. Lehce oslabeny zaludek, ale jinak chlapik v nejlepsich letech a velmi dobre forme. Odpovis?
15. 11. 2006 13:40
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Jistě, že ne. Není co. Je jen dobrá nit, poměrně solidní zábava. Věnuj se Astonu, tohle ti nevyšlo.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:42
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
No konecne aspon neco. Diky. Spouste lidi (vcetne me) jsi zajiste udelal radost, ze se v tobe nespletli :yes: :yes:
15. 11. 2006 13:55
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
:yes:
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2006 13:55
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
aa, dalsi brilantni a vtipny prispevek kde vyjadrujes jen sve nazory na auta, a ne na dalsi diskutujici. to je spravne, vyjadrovat se misto aut k osobam diskutujicich je samozrejme ubohe a prisprostle, a takove veci ty preci nedelas, jak tu ostatne kazdy vi :]
15. 11. 2006 15:52
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
Co blázníš?
Avatar - Lonestarstate
15. 11. 2006 18:04
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D :yes: :yes: Bude trofej aspoň potažená staniolem? >:D
15. 11. 2006 19:19
Re: OT: ZLATÝ VENTILEK
>:D No, podle kategorie - taky bude kýbl... čeho... to se zdráhám napsat. Brrrr :-) :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:23
OT-SEN
Je tu nějaký vykladač snů? Zdálo se mi dneska, že mám Porsche Cayenne...a líbí se mi! Co se mnou je? jsem nemocný? :-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:25
Re: OT-SEN
Tak to je jasny. Kdyz jsi sel spat, tak sis misto svyho pruhovanyho pyzama navliknul ruzovou nocni kosilku svoji segry >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 12:29
Re: OT-SEN
ne,ne...tím to nebude, to už by se mi to hodněkrát zdálo >:D >:D
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 12:31
Re: OT-SEN
Tak se ti pod polstar vloudila nejaka sbirka zakonu. Jina moznost uz neni :-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:16
Re: OT-SEN
>:D >:D >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:22
Re: OT-SEN
>:D ...to ne, to by se mi zadálo o Ally :-!
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 14:28
Re: OT-SEN
To pouze pokud by to byla ustava USA. V pripade neceho z domaci produkce by se ti zdalo...... >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:40
Re: OT-SEN
...ne, neříkej to!!! >:-[]
15. 11. 2006 12:38
Re: OT-SEN
Alessio, pokud ses u toho snu udělal, budeš muset navštívit doktora Šuka (znáš, ne, je to sexuolog). Pokud jsi se probudil ráno ubrečenej... pak doporučuju toho Cayenne koupit. A pokud tě v tom snu náhodou ten Cayenne přejel, obcházej svou káru opatrně, zejména, když parkuješ v kopci ;-) P.S. Sny se plnívají... takže já ti gratuluju ke Cayenne... hele, ty když spíš... tak máš dost dobrej vkus :-) ;-)
neregistrovaný "kuku"
15. 11. 2006 14:00
Re: OT-SEN
jojo, Dr, Šuk je dobrej, ten mě v Krči rodil :yes: :yes: :-)
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:11
Re: OT-SEN
Měl jsem ho...a byl jsem s ním spokojený! Dokonce jsem si chrochtal, jak je to velké, masivní a rychlé....kam ty moje sny spějou! :-|
Avatar - Ricardo
15. 11. 2006 23:14
Re: OT-SEN
No tkahle přes noc zmoudit... máš dobrý sny :yes:
15. 11. 2006 13:04
CAUSA ASTON MARTIN
Marko ve svém článku opět dokonale popisuje stav věci. Nečekej bombastické diskuzní projevy na margo Astona, nečekej odsudky, posudky, případně zatracování tohoto klenotu. Jedno je však jisté... Skutečnost, že se nabízí Aston k prodeji, je odhalením velkých potíž ve ... Fordu, nikoliv v Astonu... ostatně tu dvacetiletou resuscitaci Astona Marko velmi silně akcentuje. A teď má přijít škrt vlastníka. Jo... tak ať šrtne. Nechtěl bych aby to tu vyznívalo, jako že Ford je neschopný... Ty přece také děláš obdobné škrty... zastavuješ zlaté hodinky po dědečkovi, aby sis mohl pořídit na zimu novej kabát... dokonce prodáš zděděnou věc a za utrženou cenu koupíš nějakou zbytečnou cetku, třeba stylovýho mobila... Tak nesuďme příkře... Věřím, že ASTON je takový klenot, který prostě nepadne... Věřím, že bude dál zářit. A jestli je to tak, jak dovozuje Marko, že Ford by mohl uvažovat i o "zpětném" nákupu... je to dobrá zpráva. Dotaz: Jak to, že u VW to může fungovat s Lambem a u Fordu s Astonem ne?
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Donald"
15. 11. 2006 13:29
Re: CAUSA ASTON MARTIN
Mám nápad.Když by měl Aston padnout,tak by sme mohli udělat národní sbírku.Krok 1,odprostit Škodu od VW a krok 2,pod Škodovku pověsit Aston,pak by možná věční kritici škodovky přestali plácat a byl by klid.Takovej náš malej koncern. >:D
neregistrovaný "Donald"
15. 11. 2006 13:30
Re: CAUSA ASTON MARTIN
Sorry všem,o Astonu se nevtipkuje,na to jsou to dokonalá auta,tohle jsem trochu přestřelil.
15. 11. 2006 13:37
Re: CAUSA ASTON MARTIN
My ti to promíjíme :yes:
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:38
Re: CAUSA ASTON MARTIN
:-O Proboha! Vas je vic?!?!?! 8-s
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:14
Re: CAUSA ASTON MARTIN
jo, GTI a jeho dva lokajové v kanceláři >:D ;-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:27
Re: Gdo Tu * diskuze...
Ne, jen mu to napovídají jeho hlasy v makovici ;-) Trošku horší případ schizofrenie, no. Vždyť počítej se mnou: GTI, Jarda a Bertoňák, to jsme to ověřeném počtu 3 identit. K tomu si připočítej pár skrytých a máš tu celkem těžkej případ. Vzhledem k orientaci na VW se jedná už o těžkou úchylku. Nezapomeň na lživá obvninění, odpovídání jen na minimum otázek (těch co se mu hodí do krámu), fabulování, osočování, urážení a napadání druhých jen kvůli jinému názoru.. vyjde ti velmi nevyrovnaná osobnost, která se v zájmu své sebestřednosti neštítí ničeho... Vlastně.. mohl jsem ti to popsat krátce: GTI.
15. 11. 2006 15:41
Re: Gdo Tu * diskuze...
Zkus se brzdit, skautíku... Pokud jste si v klubovně dali včera závazek, že budete psát, jsi tu vítán, pokud ovšem nebudeš mozkově opět menstruovat... to je tu totiž již taková legenda - Skautíkovy mozkové menstruace. :-) :no:
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:04
Re: Gdo Tu * diskuze...
Pokud sis nevšiml, tak jsem psal Alessiovi.. Tak někam zalez a neotravuj slušné lidi. Díky :yes:
15. 11. 2006 22:32
Re: Gdo Tu * diskuze...
Jestli jsi tu opět začal psát a tvým ústředním tématem je nick GTI, pak ti musím napsat, že to není z nejšťasnějších návratů, ZZajíčku :no:
15. 11. 2006 15:39
Re: Gdo Tu * diskuze...
Asi jsi si nevšiml, že kolega, narozdíl od tebe o psaní přemýšlí, a když napsal, že svůj příspěvek jaksi bere zpět, cítil jsem potřebu mu napsat... že se přece vůbec nic nestalo... Samozřejmě, že v tvém případě, pokud bys měl "morální psací profil" jako kolega, připojuješ to zpětvzetí dnes pod takřka každý svůj příspěvek. :no:
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 13:38
Re: Gdo Tu * diskuze...
No, ono kdybys Skodovku odloupnul od VW, tak bude mit stejny, ne-li vetsi trable nez samostatny AM bez podpory nejake automobilky.
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2006 13:49
Re: Gdo Tu * diskuze...
nechtel bys aby to vyznivalo ze je Ford neschopny, ale bohuzel to tak zcela ocividne je. nemam z toho vubec radost, ale je to naprosto jasny fakt - dostali se vlastnim vedenim a neschopnosti do velkych problemu, a tak prodavaji ty zlate hodinky po dedeckovi (mimochodem se divim ze se neceho takovyho zastavas a prijde ti to v poradku, ja bych je rozhodne neprodal). ted je otazka jestli ty penize vyuzijou k tomu vyhrabat se z bahna, nebo tim jen docasne zalepi tu diru na penize.. no, taky doufam ze Aston ani Ford nepadne
15. 11. 2006 15:46
Re: Gdo Tu * diskuze...
Já se toho nezastavám, jen jsem tím chtěl (asi moc krkolomně) vyjádřit, že to co dělají oni, může dělat ve svém životě někdy každý. Samozřejmě to ukazuje na "schonost" či tedy "neschopnost" ukočírovat to... respektive, ukočírovat sebe.
15. 11. 2006 17:51
Re: GARAZOVANY ASTON???
To, ze Ford uvazuje tak ako som napisal - to je asi jedina spekulacia v tom clanku.... Ale nie je len moja.... :-) Ide o to, ze ak chcem nieco predat, tak bud predam cele, alebo...cokolvek ostatne. Tych 10% evidentne blokuje vstup ineho koncernu (predstava, ze by sa napr. BMW delilo o AM s "konkurencnym" Fordom je dost bizarny model vlastnictva). Teraz je otazkou preco? 1.) Ford nechce, aby znacku ktoru pracne a financne narocne zrevitalizoval odovzdal v dobrej kondicii konkurentom. To je ale v biznise dost nepragmaticke rozhodnutie...nehovoriac uz o tom, ze blokovat novemu vlastnikovi predaj podielov AM nejde donekonecna. Takze bolo by to iba natahovanie o cas....a tych 10%. 2.) Ford sa Astonu nechce vzdat, ale potrebuje peniaze. Preda 90% s tym, ze bude mat v zmluve pravo na spetne odkupenie podielu... Teraz ide iba o to, aby to predal zaujemcom, ktori maju dost prostriedkov, aby podrzali Aston po dobu, kt. Ford potrebuje k restrukturalizacii. A tych 10% moze tiez znamenat, ze si podrzi po celu tu dobu v AM vyvojovo-technicky vplyv. Nakoniec, podobny postup uplatnil Fiat s Ferrari prave v casoch ked mal tiez problem... 3.) tretia verzia preco by si chcel Ford 10% nechat ma fakt nenapada... ;-)
15. 11. 2006 18:02
Re: GARAZOVANY ASTON???
Aha ... a Lambo funguje u VW pretoze: 1.) Lambo je firma o niecom trochu inom ako Aston 2.) Aston ma problem vsetkych UK vyrobov - silnu GBP. Dost to zraza marze (vid. pripad Rover)... a zrejme aj u drahsich aut (kde su zas drahsie vstupy), ako mozme vidiet aj na osude drahsieho TVR 3:) a to hlavne: VW nema problem sam o sebe ako koncern. Kdezto Ford ano. Takze to nie je ani tak vec Lamba a AM, ako skor vec financnej kondicie matrskych koncernov VW a Ford... ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 18:20
Re: GARAZOVANY ASTON???
Je to tak. Lambo je prece jen vic "obycejne" proti AM. Ve VW by tu pozici mohlo mit treba Bugatti a to na tom neni zdaleka tak dobre jako AM. OT: Co vlastne je a bude s TVR? Bude clanek, nebo mas nejake to info i sem do debaty?
15. 11. 2006 20:07
Re: GARAZOVANY ASTON???
K TVR clanok moc napisat nemozem. ;-\ Jednak nemam dostatok info od takychto mensich, sukromnych vyrobcov...a vlastne ani nijak detailne tuto scenu nesledujem (mozno prave kvoli tomu, ze tych informacii zo zakulisia malych firiem je malo). K TVR viem iba to, ze relokuju vyrobu zu UK do nejakej krajiny kde su nizsie naklady. Hovori sa prave o Taliansku...
neregistrovaný "mates"
16. 11. 2006 07:24
Re: GARAZOVANY ASTON???
To o Italii jsem cetl. To jeste beru jako nejmensi zlo, ale stejne.... ;-\
15. 11. 2006 13:53
OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Jásejme, kolega je zpět... sice své příspěvky orientoval zejména k výměně sexuálních narážek na něčí čtyřprocentní orientaci s kolegou ZZ, případně Švihákem, ale každé slovo, dobré slovo, ne?Ostatně zásluhy na rozšíření verzí N1 v českých luzích se Matesovi upřít nedají. Ano, ano, byl to on, který tu dokrve bránil X-type v combi na N1... Jo, jo, Jaguár s krysím kotcem v kufru... dokonalá kombinace. No... dnes se poměrně náruživě snažil setřelit anketu ZLATÝ VENTILEK, pravděpodobně zklamán, že jsem letos vyřadil kategorii "Jak zaujmout vakuem hlavy" a došlo mu, že je tedy letos opravdu bez šance na nominaci. Ale jinak je s ním sranda... Mám ho rád. Mám rád tyhle týpky. Tak hodně štěstí, Matesi. A nedělej při psaní hrubky. Myslím lidské.
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "hoborg"
15. 11. 2006 13:56
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
aa, dalsi brilantni a vtipny prispevek kde vyjadrujes jen sve nazory na auta, a ne na dalsi diskutujici. to je spravne, vyjadrovat se misto aut k osobam diskutujicich je samozrejme ubohe a prisprostle, a takove veci ty preci nedelas, jak tu ostatne kazdy vi :]
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:19
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
:yes:
15. 11. 2006 15:35
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Tak, že bych nechal matese trapně a tupě setřelovat ZLATÝ VENTILEK... to nehrozí zdaleka. Veškeré reklamace k tomuto příspěvku směřuj prosím na něho...
neregistrovaný "kuku"
15. 11. 2006 14:02
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
lol :yes:
neregistrovaný "Alessio"
15. 11. 2006 14:15
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
matese nech bejt...mates je týpek k pohledání :-)
15. 11. 2006 15:42
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
;-) Vím přesně, jakej je to týpek, Alessio, neboj.
15. 11. 2006 14:31
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Tak tenhle příspěvek na zlatý ventilek není :-! Přepážku už nech plavat.
15. 11. 2006 14:40
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Praveze tento prispovek JE na Zlaty ventilek. Kategoria FIAT. ;-\ :-!
15. 11. 2006 15:49
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Buď spravedlivý (jestli můžeš...) a zařaď také Matesovy tendence pod ZLATÝM VENTILKEM dokázat mi nesmysl, že jsem chtěl eskalovat nějakou válku, do té správné kategorie... :-!
15. 11. 2006 16:30
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Dole pises o "vylhanejch představách". A zoberme si "kauzu" Mates a N1. Ak sa dobre pametam tak Mates povedal : AK by potreboval kombi TAK by si kupil X-type v kombiku a dal tam mrezu a tu N1 LEN preto ze nie je ochotny platit dan lebo vie ze ju vasi zakonodarcovia rozhadzu na hluposti. Takze tvoja veta "Ano, ano, byl to on, který tu dokrve bránil X-type v combi na N1.." je obycajne klamstvo. A dalsia "vylhana predstava" je Skyline a tvoje klamstvo o jeho jazdeni po USA kamionom a dalsie klamstvo bolo o Skylineovom aute ktore si nevedel dokazat. Anketu Zlaty Ventilek si si vymyslel len ty a ked sa ta opytal na motivaciu dovod (jednoduche otazky) tak si menil temu vyhybal sa jednoduchej odpovedi. ;-\
15. 11. 2006 16:39
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Nejsem matesův kašpárek. Tys také měl nebo máš dojem, že jsem ZLATÝM VENTILKEM chtěl vyvolat třetí světovou? Na toakový blábol, přece nebudu odpovídat... Máš ten dojem nebo nemáš?
15. 11. 2006 16:45
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Ano mam ten dojem ze si chcel vyvolat velmi burlivu diskusiu. Preco mam ten dojem ? Kategorie FIAT, VETA a FANATIK ROKU. Z tychto kategorii mam ten dojem.
15. 11. 2006 16:54
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Aha... tak ho ve smém mozku můžeš smazat. Je to klamný dojem. Ostatně nebýt Matese, byla pod tím docela zábava... myslím neironická, jaksi pozitivní. Ne?
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:13
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Ne, nejsi matesův kašpárek. Jsi kašpárek auto.cz ;-)
15. 11. 2006 23:15
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Ty jsi zase z***ík diskuze ;-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:13
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Že se vyjádřil k těm konkrétním příkladům, kde lhal, co? :no: 8-s
15. 11. 2006 23:14
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Nějak magicky tě přitahuji, ZZajíčku. :-)
15. 11. 2006 15:44
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Matesovy zblitky pod ZLATÝM VENTILKEM také nejsou na oscara... :-) ;-) jen si přečti celou jeho zoufalou nit... nachytávat na nějakejch vylhanejch představách, to může, ale leda tak svý kumpány...
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 16:25
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Proc ty, ktery nikoho nenapadas, nikoho vulgarne netitulujes a jsi vubec Mirek Dusin diskuse, me dneska v teto diskusi neustale nevybirave a hrube napadas? Uz tu byl psychous, zblitky a spousta dalsiho a pritom ja ti nerekl jediny sprosty slovo, ani jsem te nikde nenapadnul. Nerozumim tomu. Nebo ti doslo, v jakem svetle jsi se tu dnes ukazal a misto slov omluvy kolem sebe kpes jako fracek?
15. 11. 2006 16:37
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Tvé naivní tendence, dokazovat mi, že pod ZLATÝM VENTILKEM vyvolávám nějakou válku světů, (ani nevíš, jak jsem rád, že jediný, který se tam mračil, jsi byl ty, ostatní se přirozeně lehce a nejízlivě bavili),tvá tupá snaha mě dovléci do svého rozměru uvažování, vyžaduje razantní reakci. Touhle taktikou, Matesi to zkoušej na jiné borce. Jsem totiž velmi povznesen a velmi chladně jsem uvažoval o psaných slovech. A jestli se ti teď zdá že kopu, pak jsi až moc vztahovačný. Vše co jsem napsal, píši s velkým nadhledem, ovšem musím zároveň cílit. Ale to ty víš.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 16:44
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Podivej se. Na moji jednoduchou otazku jsi klidne mohl odpovedet treba " neodpovim ti, protoze mi to za to nestoji" . Misto toho jsi me pocastoval vyroky o drhnuti zavitu, dupajicim Azuritovi, za pouzivani ! slabym jedincem, psychousem, dale jsem na tebe plival, ujizdel do temnot, jsem take kandidatem na oceneni Vakuum v hlave, delam lidske hrubky, trapne sestreluji nejaky Zlaty ventilek (ktery jsem nepochopil a proto se ptal) a mam vylhane predstavy. To vse kvuli jedine, jednoduche, slusne polozene otazce. Pripada ti to naprosto normalni? Trvas tedy na vsem co jsi tu dnes na moji adresu napsal?
15. 11. 2006 16:58
Re: OT: NA DISKUZI SE VRÁTIL MATES
Už toho nech. Oceňuji, žes opustil trapnost vykřičníků, ale asi tě naučili včera psát otazníky... to je dobře, ovšem otázky klaď především sobě.
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2006 17:22
Re: Subjektivne
Mozna spatne ctu mezi radky, postradam inteligenci, nadhled atd., ale jedine co citim ze "Zlatych ventilku" je opet a pouze snaha vyvolat dalsi pre. Proc jinak by byl naznacen "Wol..."?
15. 11. 2006 17:28
Re: Subjektivne
Ježišmarja... má tu ještě někdo smysl pro srandu? Viděl jsi snad, jak to bylo pod tím pochopeno, ne?... Přesně, jak jsem chtěl - Jozki se do mě strefil, já se smál... a nikdo (mimo matese), nikdo v tom nehledal třetí světovou. Byla tam čístá lehka, neironická zábava... Nebo jsi to nečetl?
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:27
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Jednou jsi tu o jednom "kolegovi" napsal, že na lidi s jeho typem humoru je potřeba si dávat pozor. Tvůj příspěvek Zlatý volant mi nepřišel ani trochu vtipný a zjevně nejsem jediný. Vnímám ho jako jeden z mnoha tvých čistě a účelově provokativních braků, jejichž jediným cílem je "vtáhnout" do diskuze co nejvíce lidí. Bylo to tu již x-krát v mnoha variantách. Od bazarových, naftových, přes přepážkové honáky kravw, až k lžím o Skylineovi a dalších. Vzhledem k tomu, že na téma VW už s tebou nikdo nediskutuje a tvé oslavné kecy už všichni přecházejí v tichosti, se postupem času uchyluješ k čím dál tím větším prasárnám. Spousta lidí toho (tě) už má dost. Zkus nad tím nezaujatě zapřemýšlet. Vím, že to bude těžké, ale věřím, že se o to alespoň pokusíš. Pokud potřebuješ s něčím pomoct, máš těžké chvilky v životě, či si snad jen potřebuješ vylít srdíčko, napiš mi soukromý email a pokusím se ti pomoci, tak aby se diskuze stočila směrem k časům, kdy jsme sem všichni (rozuměj déle čtoucí, či přispívající) chodili za kvalitními informacemi, jinými pohledy na věc, či za skvělou zábavou, které tu bývalo na rozdávání... Prosím tě (a že jsem tě ještě nikdy neprosil), zkus to. Děkuji ti...
15. 11. 2006 22:40
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Jestli jsi tu opět začal psát a tvým ústředním tématem je nick GTI, pak ti musím napsat, že to není z nejšťasnějších návratů, ZZajíčku. Tup tvého kalibru ke mně nemůže promluvit, tohle je vyložené z podstaty míjení se v základních životních postojích. namáháš se zbytečně. :no:
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:45
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
No, nezklamal jsi...
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:46
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Resp. nepřekvapil jsi...
15. 11. 2006 23:13
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Děkuju, tohle od tebe mě... neskonale těší :-)
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:33
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
? i ! jsou normalni znaky, ktere do vet patri. Stejne jako,; a. Mozna pravnici ukoncuji vetu tazaci rozmazanym hlenem, ale ostatni pisi? Cekal jsem od tebe omluvu, alespon nejaky nastin sebereflexe. A nic. No, aspon kazdy vidi co jsi zac. Link na tuhle diskusi si dobre uloz a pokazde az tu budes zase kazat, tak ho k tomu pripoj. To aby treba nove prichozi diskutujici nemel mylny dojem, ze nejsi totalni odpad.
15. 11. 2006 17:39
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Nevím, jak věty ukončují obchodníci s lihem, ale tohle bych už nechal plavat. Špatně sis to načasoval, špatně jsi to provedl a sklízíš úrodu své nechutné touhy. O tom přemýšlej, odpade.
neregistrovaný "mates"
15. 11. 2006 17:46
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Cekam tu omluvu. Jakoukoliv formou. Jinak si nemame co rict.
15. 11. 2006 18:22
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
To jsi tedy zjistil brzy...
neregistrovaný "Paja"
15. 11. 2006 17:11
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Myslim, ze veci by se mely nazyvat pravymi jmeny...vzhledem k tomu, ze ctu temer vsechny prispevky vim, ze Mates se nevratil, nebot ani neodesel. Zrejme mu, stejne jako spouste ostatnich nepripada vhodne travit svuj cas zbytecnym plytvanim slov pro hloupe putky nekterych prispivatelu. A pisu na rovinu, UROVEN DISKUZE (a castecne i diskutujicich) je bohuzel podstatne nizsi, nez pred rokem, ci dvema. Kazdy necht si to prebere po svem, pro mne jsou posledni dobou ctive v zasade jen prispevky "naseho" Marka. Ostatni se nechavaji utahnout na nudli umele vyvolavanych a nesmyslnych boju! Howgh :-|
15. 11. 2006 17:25
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Snad se Mates chytí za nos... tos napsal pěkně... Velmi ovšem nesouhlasím s tvým hodnocením diskuze... a to nikoliv proto, že bych psal... :-) Je diskuze a pokud čekáš na zázrak... tak čekáš marně. Diskuze má stejnou úroveň jako měla vloni... také tam byli sprosťáci, také tam byli psavci, také tam byly informace, také tam byla zábava. Fanatici byli, jsou a budou, s tím prostě musíš počítat. Jak vidíš, tak Tom například, když přestal psát čísla, se dá báječně číst... Tak nebreč (bože, co je tohle za generaci...) a piš zase své výborné příspěvky... tím sprosťáky, nebo napadače, nejlépe zatlačíš do ilegality... Ale proč zrovna tobě, mám tohle psát? To fakt nevím.
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 18:44
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Ty jsi fakt chudák.
15. 11. 2006 19:11
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
Nemůžeš mi odpustit, žes nedokázal napsat k Cee´d, viď... směřuj tu žluč do sebe, a svou neschopnost nepřeceňuj... dnes už tu o tom víme jen my dva, Mario... :-)
15. 11. 2006 18:50
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
No nevim, ja bych celkem s Pajou souhlasil. Tolik anonymů, co se sem chodí o pauze vyzvracet kdysi nebylo ;-\
15. 11. 2006 19:14
Re: OBJEKTIVNĚ by ZZ
RS... principiálně nemůžeme připustit úpadek, a dělat hodně proto, aby nenastal. Paja napíše dva příspěvky za měsíc a ještě si v jednom stěžuje na úroveň diskuze... k tomu nemám slov. Samozřejmě, i já vnímám frekventovanější výskyt sprosťáků... ale jsem nad věcí, protože vím, že veterání diskuze zůstávají... Někteří.
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2006 06:28
Re: Veteran-sprostak
Bohuzel vsak z veterana diskuzi, kdysi tak vsemi vazeneho se stal sprostak...co s tim??? Pomoz nam to nejak vyresit! Na rovinu pisu, ze o Matese se nejedna! Co se tyce frekvence prispevku...neminim obhajovat kazdou vetu pred odpovedmi typu "sundej si svarecske bryle". Vis, jsou jiste situace, kdy tisice radku a "nedorozumneni" dokaze vyresit jedno dobre mirene "teple slovo", ovsem z oci do oci.
neregistrovaný "Alessio"
16. 11. 2006 13:46
Re: Veteran-sprostak
myslíš tím teplým slovem třeba "fešáku"? >:D
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:17
Re: Veteran-sprostak
"stejne jako spouste ostatnich nepripada vhodne travit svuj cas zbytecnym plytvanim slov pro hloupe putky nekterych prispivatelu" Do posledního puntíku podepisuji! Všichni velmi dobře víme, odkud smradlavý severní vítr vane...
15. 11. 2006 22:35
Re: Veteran-sprostak
Souhlas, Mates si to určitě uvědomí... dneska tu smrděl dokonale. Skoro jako ty, ZZajíčku :no:
Avatar - Ricardo
15. 11. 2006 23:17
Re: Případ Mates
Mates co tak tady napsat že to neměl být X-Type ale X-Trail? Měl bys po problémech ;-) >:D
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 14:30
Zpráva pro AM od ZZ
Myslím, že se chlapci z AM nemají čeho bát... Budúcnost je istá! Budúcnost je ORANGE >:-[] ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
15. 11. 2006 14:42
Re: Zpráva pro AM od ZZ
Doufám, že tím orangem nemyslíš vycházející slunce. >:D ;-)
15. 11. 2006 18:52
Re: Zpráva pro AM od ZZ
jj skrytá reklama na nejmenovaného slovenského mobilního operátora. ZZ má nějaký ty akcie v šuplíku :-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:10
Re: Zpráva pro AM od ZZ
To byla tak krásná reklama, že pokaždé když slyším resp. čtu "budúcnosť", tak se mi to vybaví ;-) No řekni, ten dětský hlas tě nefascinoval? >:-[]
15. 11. 2006 22:20
Re: Zpráva pro AM od ZZ
Já prvorepublikové reklamy nepamatuji >:-[] ;-)
neregistrovaný "ZZ"
15. 11. 2006 22:28
Re: Zpráva pro AM od ZZ
Ani ty reklamy s vajíčkem? ;-)
15. 11. 2006 16:17
ASTON V TOBĚ
Vnámíš silně Aston Martin? Čím ho vnímáš? Mozkem, srdcem, duší? Nebo izolovaně? Nebo vším. U Astona se neboj do něho ponořit, a vnímej ho vším. Mozkem vnímej tu dokonalou techniku, ten silně korespondující tvar s výkonem motorů... pak probuď srdce... a vpusť Astona do něho... ucítíš dávnou touhu všech dobyvatelů, všech mořeplavců, všech odvážných hrdinů, kteří byť ne vždy na čtyřech kolech, přesto šli za svím cílem, za svou vidinou... No a pak otevři duši... a pojmi do ní nekonečný rozměr Astonu... toho aristokrata... toho rytíře. A v ten okamžik ti sepne... že prostě někdo někde dokázal vytvořit tým lidí, kteří mají podobné vnámání světa, jako ty. Kteří cítí ve větru sůl všech oceánů... jimž déšt, připomíná spršky z hřebenů nebetyčných vln, útočících na jejich trojstěžník a jimž letící cár novin ulící ve městě připomeně potrhanou kosatku... tu plachtu, pomocí níž probrázdili všechny oceány vesmíru... Tak o tom všem je Aston. O čem všem, jsi ty?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
15. 11. 2006 23:22
Re: Sehnsucht in dir
:yes: :yes: :yes:
15. 11. 2006 23:34
Re: Sehnsucht in dir
Tak....dufam len....ze nieco take vo mne je. ;-) A ze v tom, cim som.... sa nemylim. Ani v tom, ako "osobne" vnimam vsetku tu komplexnu pracu, ktora bola na AM odvedena. A to preto, ze takto som vzdy chcel pracu robit aj ja... bez ohladu na to, ze je to ta najtazsia cesta, akou sa da vybrat. /// btw. znova krasne napisane! Je az fascinujuce, ako sa vies spravne triafat do metafor. A ako tie metafory dokazes pospajat do jedneho logickeho celku, ktory koresponduje s realnymi faktami. A potom je prijemne to citat. Myslim, ze ludsky mozog(aspon ten moj) sa s metaforami rad "hra". Posuvaju fakty do inej (pristupnejsej,hravejsej, emocionalnejsej) roviny.... (Ja som ten prispevok cital uz poobede...len nikdy neviem co Ti napisat. Napisat, ze to je krasne totiz nestaci. Tak som sa pokusil aspon trosku sformulovat to, preco to je krasne... ;-) )
15. 11. 2006 23:43
Re: Sehnsucht in dir
:-) Vážím si tvého ocenění. Moc. Metafory... to je velmi obsažná materie... umocněná jednak znalostmi, ale i schopností najít v sobě hloubky... Mě zase fascinuje tvá schopnost zformulovat přehledně (a zajímavě) myšlénky, tak, jak to děláš ve svých článcích... mimochodem, kdopak dnes z diskutérů ví, jakou nádhernou povídku s nádhernými metaforami jsi tu napsal v loňském roce... Pamatuješ? Porsche...
16. 11. 2006 08:31
Re: Sehnsucht in dir
:-) ;-) (Porsche si uz nepamatam... Spominam si iba, ze som pisal nejaku "trilogiu" o Mercedesoch...)
16. 11. 2006 13:56
Re: Sehnsucht in dir
Jo, jo, a v tom právě byla zmíňka o "Porscheho..." teď už si nevybavuji čeho :-) ale stále mám v sobě tu tvou atmosféru... Německo, désť, nějaké noviny s titulky... bylo to dokonalé :-) :yes:
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 18:48
KURVADOPÍČIUŽALEZASRANÉ
Redakce, haló, vy bando tupců, když už si jednou začnete hrát na machry a zavádět "skrývání flamewar", proč to nedotáhnete do konce? Bych si konečně mohl v téhle diskusi přečíst ty 2% příspěvků které jsou k věci a ne se přehrabávat hromadou sraček... Jste lamy.
Rozbalit vlákno
5
15. 11. 2006 19:16
Re: Re:
Mírni se, Mario, ještě běsníš po včerejšku, kdes nedokázal napsat jednu smysluplnou myšlénku pod Test Cee´d, tedy vyjma toho, žes tam někomu přitakal, že dobrý důvod pro koupi je nulová inspirace pro zloděje ,a tady si hraješ na hrdinu. Hlavně slušně. To je teď, doufám, tvůj cíl.
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 19:19
Re: Re:
Ty už běž taky do *.
15. 11. 2006 19:21
Re: Re:
Pokud jsi tu hvězdičku napsal ty, tak cením sebereflexi, Mario :yes: :-)
neregistrovaný "Mario"
15. 11. 2006 19:24
Re: Re:
Ty už běž takydořiti, stejně to tady zasíráš Ty. Howgh.
15. 11. 2006 19:31
kombi ?
já nejsem z prodeje moc nadšenej , bohužel s tím ale už moc dělat nejde. AM je teď dobře rozjetá firma která se po dlouhých letech přešlapování konečně rozjla. Jen by ale ještě mohli na základě rapide postavit kombíka tak jako před mnoha lety .... to nej kombi co by brázdilo současné silnice :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
15. 11. 2006 21:56
Pochvala
Marko je Marko.
Pochvala pro Tebe. Dík 2x. Za článek, za článek o AM. To já můžu takový klasicismus.Takžééééééééééééé go AM. :yes:
Rozbalit vlákno
1
15. 11. 2006 23:07
OT: ZZAJÍČEK SE VRÁTIL
Jak tak pročítám diskuzi, registruji kolegu ZZajíčka, píše tu jenom o... nicku GTI, zajímavá přitažlivost. No tak aby si ti, co snad na tohoto mozkového menstruanta pozapomněli, oživili tohoto bezcharaktera - ano, je to on, jehož nástup na diskuzi byl vloni zahájen ostrým atakem proti legendě diskuzí, proti Lonesově Krtkovi. Tehdy ji chytil poprvé přes kušnu, zatáhl se a takhle se to sním táhne celou dobu, co přispívá. ZZajíček má pravidelné mozkové menstruace. Prakticky nepíše o autech, vždy si vyhlédne nějakého kolegu a toho napadá... no jak jinak by mohl být obdařen přezdívkami - ZZmije, Z***, ZZoufalec apod... my, co jsme tu již své napsali ho máme u opasku... leč upozorňuji kolegy, kteří ZZajíčkovy stavy neprožili - buďte velmi obezřetní. ZZajíček potřebuje v době svého ajfru tvrdě po papuli, pak dá tak týden pokoj, aby začal najíždet na další amok. ZZajíček patří do velmi zajímavé názorové skupiny, kterou tu reprezentuje dnes taktéž nastoupivší Mates. Společně nepíší... společně píší... Jo, to jsou věci, co? No, takže tahle dvojka - Mates, ZZajíček... myslím své schopnosti dostatečně předvedla dnes pod Astonem. Ale klid... tyhle dva ukočíruji jednou rukou... o autech toho ví asi tolik co já o Venuši... a to je hodně málo. Jo, Mates, to je ten, jehož hlavním cílem psaní na diskuzí je seznamovat kolegy s jakým autem jezdí a kde ho opravuje. Málem jsem spadl ze židle - Mates píše dnes druhý den a - pod Cadillacem rozehrál svůj evergreen o opravnách :-) Tenhle arzenál tam pikantně rozšířil o zajímavou informaci - nemá šoféra >:D No, tak do takovéhoto bahna je možné také zabředávat, naštěstí jsou tu i jíní, normální diskutéři, takže Mates se ZZajičkem skončí někde na okraji diskuze se svými šoféry a s velkýma touhama. Já odhaduji, že do dvou dnů někde Mates napíše čím jezdí... to víš... jsou noví diskutéři, je potřeba zaujmout... když už nedokážeš zaujmout myšlénkou, viď, Matesi. Tak je sledujme... tuhle dvojku. Minimálně pro pobavení to stojí za to.
Rozbalit vlákno
4
anonym
15. 11. 2006 23:11
Re: OT: ZZAJÍČEK SE VRÁTIL
redakce by skutečně mohla rozšířit zásobu smajlíků, protože na tento příspěvek nenacházím žádný adekvátní (sami si uvažte, v jakém smyslu)
15. 11. 2006 23:17
Re: OT: ZZAJÍČEK SE VRÁTIL
Doufám, že to samé připojíš k těm horním asi patnácti příspěvkům ZZajíčka, co teď napsal k... Astonu o... nicku GTI :-) Podívám se za chvíli, zda každému měříš stejným metrem, jo? :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 11. 2006 13:44
Re: OT: ZZAJÍČEK SE VRÁTIL
nech to už být...je tě to nedůstojné
16. 11. 2006 13:54
Re: OT: ZZAJÍČEK SE VRÁTIL
S tím souhlasím... to víš, kde absentuje morálka, musí nastoupit fréza ;-)
Avatar - Ricardo
15. 11. 2006 23:20
Aston Martin
Ještě lepší a zajímavější četná než kdy jindy :yes: A to je co říct Marko ;-)
Rozbalit vlákno
2
15. 11. 2006 23:40
Re: Aston Martin
Neviem ci to je lepsie ako inokedy.:-) Snazil som sa co najviac zakryt svoju lasku k firme AM. A este viac som sa snazil zakryt velky strach z buducnosti AM. Mozno sa mi to podarilo... a tym je mozno ten clanok iny. Ci lepsi, to neviem... ;-)
Avatar - Ricardo
16. 11. 2006 17:33
Re: Aston Martin
Ano, je to lepsie ako inokedy ;-) Tím jak píšeš, co píšeš a taky samozřejmě o čem píšeš. A je to objektivně napísané, neměj strach.
neregistrovaný "Paja"
16. 11. 2006 06:31
OT: Ferrari dba na trakci
Ferrari predstavi facelift vozu F612, navic s moznosti pohonu vsech ctyr kol! Vice v linku:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloud"
16. 11. 2006 08:24
Chlap co nema klukovske sny neni chlap
a Aston Martin je jeden z tech snu co musi probehnout neuronama kazdyho chlapa az se z toho zpoti stejne jako se mu zdaly prvni prasecicnky pri prvnich polucich.

Diky Astone
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2006 08:38
OT: NEXT MUSTANG!!!
Buduci Mustang (okolo r. 2011) bude vraj nizsie a agrsivnejsie vyzerajuce auto. Design sa posunie smerom k retrofuturizmu (tak ako sme to videli na concepte Camara). Prve obrazky su tu: [odkaz] vratane udajne pripravovanej verzie kombi-coupe: [odkaz] /// Co je ale obrovskym prekvapenim, je fakt, ze novy Mustang uz existuje a uvidime ho za par dni na Los Angeles Auto Show ako concept. Ford si nechal postavit concept u Giuagiara. Predok vraj zodpoveda ideovo tomu, co sme videli na Camare. Odzadu je foto tu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
16. 11. 2006 08:53
Re: OT: NEXT MUSTANG!!!
Jede to správným směrem :yes:
neregistrovaný "Alessio"
16. 11. 2006 13:36
Re: OT: NEXT MUSTANG!!!
zezadu :yes: Zepředu prorážeč tankových zátarasů... :no: