Sice si stanovili velmi vysoké cíle , ale přesto si myslím, že u Maserati můžou být spokojení. Prodeje sedanů jsou kvalitní (už jsou na trhu déle, tak pochopitelně nastává útlum) a to je v dnešní době celkem neobvyklý úspěch a zvlášť u "znovuzrozené" značky. Teď přijde Levante a to, byť opožděně, ale zřejmě pomůže zase nastartovat růst prodejů. No a pak přijde "bonbónek" Alfieri...
Tak oba sedany jsou na trhu cca 1,5-2,5 roku, coz neni zrovna moc na to, ze musi zastavovat na chvili vyrobu. Ano ty prodeje nejsou spatne, ale pokud vezmeme zivotni cyklus nejakych 7-8 let, coz je u Maserati a sedanu tak nejak bezne, tak to neni moc dobra vyhlidka, pokud to uz po dvou letech kleslo takto.
Proste nedari se jim pretahnout ty zakazniky zabehnutych premiovek, jak asi odhadovali. Preci jenom tam musi byt zakaznik dost ochotny si priplatit jen za znacku, jeste vice, nez treba si priplati ten co si koupi Audi misto Passatu.