Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo, Lancia a Maserati: Plány expanze do roku 2014

Skupina Fiat se chystá na růst v segmentu střední třídy. Cílem je jen na tomto lukrativním trhu samotném prodávat 400 tisíc aut ročně. O úspěchu rozhodnou nové modely značek Alfa Romeo, Lancia (společně s Chryslerem) a částečně i Maserati.
Zpět na článek
23. 4. 2010 08:18
23. 4. 2010 08:36
23. 4. 2010 08:54
23. 4. 2010 09:09
23. 4. 2010 10:03
23. 4. 2010 10:39
23. 4. 2010 11:37
23. 4. 2010 12:10
23. 4. 2010 12:38
23. 4. 2010 10:46
23. 4. 2010 11:01
23. 4. 2010 20:57
23. 4. 2010 11:57
23. 4. 2010 15:35
23. 4. 2010 15:50
23. 4. 2010 18:18
23. 4. 2010 17:30
24. 4. 2010 14:34
neregistrovaný "Lojza20"
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2010 08:14
Tak na to Maserati
vo vyssej strednej triede sa uz hrozne tesim :yes:

Maserati je moja srdcovka spolu s Porsche,Volvom a MB ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2010 08:18
masse
konecne si budu moct dovolit masse aj nie tak majetní ludia ;-) som velmi zvedavý ako bude vyzerat/jazdit/fungovat :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2010 08:36
K AR a Mas
Nástupce 159 vyjede definitivně na podvozku Chrysleru 300C, zřejmě zkráceného a náležitě upraveného. Stejný základ by měl sdílet i Chrysler 200. AR se tedy vrátí k pohonu zadních kol.

Menší sedan Maserati nebude nástupcem Q-Porte, ale novou řadou, což z článku úplně nevyplývá.
Rozbalit vlákno
13
23. 4. 2010 08:54
Re: K AR a Mas
Já jen podotknu, že neočekávám, že by baby Mass později nevyjelo i jako velká AR. ;-)
23. 4. 2010 08:54
Re: K AR a Mas
Jsi si jistý že Giulia bude zadohrabná? Z článku to nevyplývá.... Někde jsem četl že použije prodlouženou platformu Giulietty, tak nevím....
23. 4. 2010 09:09
Re: K AR a Mas
Psali to na autowebu, že to říkal Sergio... No možná v tomto ohledu jsou ještě spekulace, uvidíme...
23. 4. 2010 10:39
Re: K AR a Mas
Jinak bych se divil, kdyby ze Spidera nevzniklo i plnohodnotné kupé.
Avatar - T613
23. 4. 2010 11:37
Re: K AR a Mas
pokud to nebude CC
23. 4. 2010 12:10
Re: K AR a Mas
Taky možnost, ale to by ten krásný koncept asi dokonale zabilo
Avatar - T613
23. 4. 2010 12:38
Re: K AR a Mas
Fiat Group vždy najde cestu jak něco zabít :-(
Avatar - Dinar
23. 4. 2010 10:46
Re: K AR a Mas
Hm, tak to je slovo do pranice, po dlouhé době alfa ve střední jako zadokolka. :yes:
Co se týká ostatních kroků, řekl bych nic nelogického, "velká" alfa smysl nemá, místo ní "malé" maserati určitě ano. Hoši nejsou slepí, úspěch sestupu německých lux. značek do nižších segmentů se přehlédnout nedá, že bude nástupce Qporte "lidovějším" autem je naprosto správným a sebezáchovným krokem, jen tu někteří budou muset přestat žít svůj sen o exkluzivitě, ručně skládaných maserati a podobných přežitků. ;-)
23. 4. 2010 11:01
Re: K AR a Mas
Pořád se jedná o základ z Mercedesu, to není špatný kauf ;-)
Malé Maserati v třídě XF, BMW 5 apod bude mít určitě vyšší šanci na úspěch než AR a navíc s vyšší prodejní cenou a stejnými vývojovými náklady. Ano, to vypadá jako chytrý aldente krok ;-)
23. 4. 2010 12:46
Re: K AR a Mas
Tím spíš, že není úplně vyloučené, že současné Qporte jako exkluzivní supersportovní sedan nahradí možná časem 4dveřové Ferrari. A pravda je že Maserati svým sestupem vyplní velkou mezeru, kterou Fiat má mezi téměř neexistující střední třídou a luxusními značkami.
23. 4. 2010 20:57
Re: K AR a Mas
Bude..četl jsem to v auto tipu
23. 4. 2010 09:13
jako dobrý....
Pětidvířko Mito? Proč ne... 3dv se prodává dobře, proč toho nevyužít.... Zadohrabný sedan od AR? Proč ne, hůř než 159 se prodávat nebude, takže tady Alfa nemá co ztratit...

Zadohrabný kabriolet? Jistě ano (Dinar s Jossalitem už mají napsané objednávky, stačí jim jen dodat název, pod jakým to mají objednat ;-) )

Co ovšem moje hlava nebere je fakt, že Alfa má vyklidit třídu kupé. To jako jediným kupátkem bude opravdu Mito??? :*) To vůbec nechápu a doufám v nějaké překvapení.... (Giulietta si o kupé říká už kvůli názvu....)
Rozbalit vlákno
13
23. 4. 2010 09:35
Re: jako dobrý....
myslím, že těch překvapení bude hodně... ;-)
Je to jen o tom, klik bude penízků...

Na druhou stranu.. co by to bylo za výroční zprávu (k tomu dlouhodobou), kdyby se na ni vystřílely všechny náboje... ;-)
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2010 09:51
Re: jako dobrý....
mzono bude neskor nieco na baze Brery uvidime ;-)
Avatar - Dinar
23. 4. 2010 10:48
Re: jako dobrý....
Myslím, stejně jako webpaja, že ze spideru se vyloupne i kupé.
Avatar - white label
23. 4. 2010 13:56
Re: jako dobrý....
Moc nerozumím větě :"To jako jediným kupátkem bude opravdu Mito???"
AR snad chce (časem) dělat i MITO kupé? Já jen, že to současné je zcela jasný třidveřový HB...
23. 4. 2010 14:09
Re: jako dobrý....
má to bezrámové okna, takže kupátkem se to určitě nazvat dá.... Samozřejmě plnohodnotné kupé to není... Definici kupátka na wikipedii kvůli tomu hledat nebudu...
23. 4. 2010 14:18
Re: jako dobrý....
On je tak trochu každej třídvěřový natch coupé..., je to o úhlu pohledu, u jakého auta to sme ještě schopní akcepotovat a u jakého už ne.

Asi správná definice coupe, tak jak se vyvinulo bylo dvoudveřové auto z 4 dveřového... ;-)
23. 4. 2010 18:13
Re: jako dobrý....
Přísně vzato se kupé od třídvéřového hatche liší především tím, že má tříprostorovou karoserii (tzn. oddělený kufr - podobně jako sedan). MiTo (ale ani třeba Brera, Scirocco nebo aktuální Mégane Coupé) tedy kupé ve skutečnosti nejsou, zatímco např. starý Mégane Coupé (to vajíčko) kupé je a ani k tomu nepotřebuje bezrámová okna. :-)
Avatar - white label
23. 4. 2010 21:23
Re: jako dobrý....
Na WIKI ani nemusíš, že je MITO subkompaktní hatchback píší i přímo tady na auto.cz, ale je fakt, že dnes se jako kupé označuje leccos...
23. 4. 2010 21:50
Re: jako dobrý....
jo jo, třeba Scirocco v tomhle testu:
[odkaz]
Avatar - white label
24. 4. 2010 01:08
Re: jako dobrý....
Jo, jeden z příkladů "hatch-kupé", tady chápu jistou návaznost na předchozí/někdejší Scirocco...
Takový Megan III "kupé" to má přímo v názvu, ale je to taky spíš něco mezi třídveř. hb a kupé...
23. 4. 2010 14:54
Re: jako dobrý....
Jasné, slíbil si mi ji za půl mega. A to ji vemu. ;-) :yes:
23. 4. 2010 15:06
Re: jako dobrý....
Musíš počkat..., až ji ojezdí, bude pod půl míče... >:-[]
23. 4. 2010 11:57
Jen aby
se z toho taky něco vyplnilo. Podobný plány tu Fiatu čteme pravidelně. ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
23. 4. 2010 15:23
radost i rozpaky
Na jednu stranu mám radost z návratu k zadokolám, ale na druhou americká technika ve mě budí rozpaky, jestli ty auta budou umět i zatáčet...(?)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PlumJelinek
24. 4. 2010 21:07
Re: radost i rozpaky
ve mě budí rozpaky to, jak budou ty auta vypadat, speciálně jak budou vypadat v interiéru. Současný portfolio Chrysleru je děs běs. Dál se taky bojím, aby Lancia neokoukala od Chrysleru třeba i kvalitu zpracování
23. 4. 2010 15:35
Dobrý.
Tomu říkám zatraceně dobrej plán. Uvidíme, jak se Giulia na (předpokládám značně upravené) platformě 300C bude držet...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - ethicon
23. 4. 2010 15:50
Re: Dobrý.
Giulia by mala byt údajne na predlženej C-Evo plaforme Giulietty,je univerzálna a umožnuje aj pohon 4x4...žiadna zadokolka...
23. 4. 2010 18:18
Re: Dobrý.
Nahoře webpaja postoval odkaz na článek ze včerejška, dle kterého s odkazem na Sergia Marchione Guilia bude zadokolka na platformě 300C. Řekl bych, že tady to popletli.

Usnadním ti hledání [odkaz] (thx to webpaja).
23. 4. 2010 17:30
Exkluzivita
Exkluzivita AR vo vyššej strednej triede bohužiaľ skončila v šesťdesiatich rokoch. Smutné, ale ťažko s tým niečo robiť. Vyplnenie záplaty postavením „nižšieho“ modelu od Maserati je logické a evidentne rozumnejšie. Ak sa Alfe v budúcnosti podarí postaviť na nohy a znova oslovovať najnáročnejších zákazníkov, bude dôvod vrátiť sa do tejto triedy. Mito sa predáva ako teplé rožky, Giulietta zatiaľ žije v očakávaní, ale verím, že bude aj úspešným, nielen krásnym a technicky vyšperkovaným modelom. Trojku 159, Brera a Spider potopila štartovacia ponuka motorov a nie najlepšia povesť modelu 156. 159 je však vo svojej triede objektívne jedno z najlepších a dokonca aj najspoľahlivejších áut. Niekde na nete som videl aj predsériovú Giuliettu kombi a vyzerala krásne...pri porovnaní s Golfom kombi doslova zázračne :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lojza20"
24. 4. 2010 14:34
V EVROPĚ TO NECU!
U fordu ani nezáleží jakou má kastli,ale jak jezdí.Je to"američan" a jak většina fordů od amiků jezdí?hrozne!a obávám se že u tohodle to nebude o nic lepší.A co kastle?děs.kéž by se to nikdy nedostalo do výroby.Fiestě,Focusu,Mondeu a ostatním "evropanům" by to dělalo jenom ostudu.jen ať si to amici nechaj u sebe.bože 3válec s turbem?JAkej to proboha musí mít zvuk.TOHLE FAKT NÉ HOŠANI :-!
Rozbalit vlákno
1
24. 4. 2010 18:09
Re: V EVROPĚ TO NECU!
Pláčeš na špatném hrobě ;-)