Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
jirka1203
konecne si budu moct dovolit masse aj nie tak majetní ludia 😉 som velmi zvedavý ako bude vyzerat/jazdit/fungovat :yes:
webpaja
Nástupce 159 vyjede definitivně na podvozku Chrysleru 300C, zřejmě zkráceného a náležitě upraveného. Stejný základ by měl sdílet i Chrysler 200. AR se tedy vrátí k pohonu zadních kol.
Menší sedan Maserati nebude nástupcem Q-Porte, ale novou řadou, což z článku úplně nevyplývá.
Menší sedan Maserati nebude nástupcem Q-Porte, ale novou řadou, což z článku úplně nevyplývá.
Jsi si jistý že Giulia bude zadohrabná? Z článku to nevyplývá.... Někde jsem četl že použije prodlouženou platformu Giulietty, tak nevím....
Psali to na autowebu, že to říkal Sergio... No možná v tomto ohledu jsou ještě spekulace, uvidíme...
[odkaz]
:yes:
Hm, tak to je slovo do pranice, po dlouhé době alfa ve střední jako zadokolka. :yes:
Co se týká ostatních kroků, řekl bych nic nelogického, "velká" alfa smysl nemá, místo ní "malé" maserati určitě ano. Hoši nejsou slepí, úspěch sestupu německých lux. značek do nižších segmentů se přehlédnout nedá, že bude nástupce Qporte "lidovějším" autem je naprosto správným a sebezáchovným krokem, jen tu někteří budou muset přestat žít svůj sen o exkluzivitě, ručně skládaných maserati a podobných přežitků. 😉
Co se týká ostatních kroků, řekl bych nic nelogického, "velká" alfa smysl nemá, místo ní "malé" maserati určitě ano. Hoši nejsou slepí, úspěch sestupu německých lux. značek do nižších segmentů se přehlédnout nedá, že bude nástupce Qporte "lidovějším" autem je naprosto správným a sebezáchovným krokem, jen tu někteří budou muset přestat žít svůj sen o exkluzivitě, ručně skládaných maserati a podobných přežitků. 😉
Pořád se jedná o základ z Mercedesu, to není špatný kauf 😉
Malé Maserati v třídě XF, BMW 5 apod bude mít určitě vyšší šanci na úspěch než AR a navíc s vyšší prodejní cenou a stejnými vývojovými náklady. Ano, to vypadá jako chytrý aldente krok 😉
Malé Maserati v třídě XF, BMW 5 apod bude mít určitě vyšší šanci na úspěch než AR a navíc s vyšší prodejní cenou a stejnými vývojovými náklady. Ano, to vypadá jako chytrý aldente krok 😉
Tím spíš, že není úplně vyloučené, že současné Qporte jako exkluzivní supersportovní sedan nahradí možná časem 4dveřové Ferrari. A pravda je že Maserati svým sestupem vyplní velkou mezeru, kterou Fiat má mezi téměř neexistující střední třídou a luxusními značkami.
Mr.Murphy_
Pětidvířko Mito? Proč ne... 3dv se prodává dobře, proč toho nevyužít.... Zadohrabný sedan od AR? Proč ne, hůř než 159 se prodávat nebude, takže tady Alfa nemá co ztratit...
Zadohrabný kabriolet? Jistě ano (Dinar s Jossalitem už mají napsané objednávky, stačí jim jen dodat název, pod jakým to mají objednat 😉 )
Co ovšem moje hlava nebere je fakt, že Alfa má vyklidit třídu kupé. To jako jediným kupátkem bude opravdu Mito??? :😉 To vůbec nechápu a doufám v nějaké překvapení.... (Giulietta si o kupé říká už kvůli názvu....)
Zadohrabný kabriolet? Jistě ano (Dinar s Jossalitem už mají napsané objednávky, stačí jim jen dodat název, pod jakým to mají objednat 😉 )
Co ovšem moje hlava nebere je fakt, že Alfa má vyklidit třídu kupé. To jako jediným kupátkem bude opravdu Mito??? :😉 To vůbec nechápu a doufám v nějaké překvapení.... (Giulietta si o kupé říká už kvůli názvu....)
myslím, že těch překvapení bude hodně... 😉
Je to jen o tom, klik bude penízků...
Na druhou stranu.. co by to bylo za výroční zprávu (k tomu dlouhodobou), kdyby se na ni vystřílely všechny náboje... 😉
Je to jen o tom, klik bude penízků...
Na druhou stranu.. co by to bylo za výroční zprávu (k tomu dlouhodobou), kdyby se na ni vystřílely všechny náboje... 😉
Moc nerozumím větě :"To jako jediným kupátkem bude opravdu Mito???"
AR snad chce (časem) dělat i MITO kupé? Já jen, že to současné je zcela jasný třidveřový HB...
AR snad chce (časem) dělat i MITO kupé? Já jen, že to současné je zcela jasný třidveřový HB...
má to bezrámové okna, takže kupátkem se to určitě nazvat dá.... Samozřejmě plnohodnotné kupé to není... Definici kupátka na wikipedii kvůli tomu hledat nebudu...
On je tak trochu každej třídvěřový natch coupé..., je to o úhlu pohledu, u jakého auta to sme ještě schopní akcepotovat a u jakého už ne.
Asi správná definice coupe, tak jak se vyvinulo bylo dvoudveřové auto z 4 dveřového... 😉
Asi správná definice coupe, tak jak se vyvinulo bylo dvoudveřové auto z 4 dveřového... 😉
Přísně vzato se kupé od třídvéřového hatche liší především tím, že má tříprostorovou karoserii (tzn. oddělený kufr - podobně jako sedan). MiTo (ale ani třeba Brera, Scirocco nebo aktuální Mégane Coupé) tedy kupé ve skutečnosti nejsou, zatímco např. starý Mégane Coupé (to vajíčko) kupé je a ani k tomu nepotřebuje bezrámová okna. 😄
Na WIKI ani nemusíš, že je MITO subkompaktní hatchback píší i přímo tady na auto.cz, ale je fakt, že dnes se jako kupé označuje leccos...
euro89
Na jednu stranu mám radost z návratu k zadokolám, ale na druhou americká technika ve mě budí rozpaky, jestli ty auta budou umět i zatáčet...(?)
ve mě budí rozpaky to, jak budou ty auta vypadat, speciálně jak budou vypadat v interiéru. Současný portfolio Chrysleru je děs běs. Dál se taky bojím, aby Lancia neokoukala od Chrysleru třeba i kvalitu zpracování
GeekStar
Tomu říkám zatraceně dobrej plán. Uvidíme, jak se Giulia na (předpokládám značně upravené) platformě 300C bude držet...
Giulia by mala byt údajne na predlženej C-Evo plaforme Giulietty,je univerzálna a umožnuje aj pohon 4x4...žiadna zadokolka...
Nahoře webpaja postoval odkaz na článek ze včerejška, dle kterého s odkazem na Sergia Marchione Guilia bude zadokolka na platformě 300C. Řekl bych, že tady to popletli.
Usnadním ti hledání [odkaz] (thx to webpaja).
Usnadním ti hledání [odkaz] (thx to webpaja).
st.paul
Exkluzivita AR vo vyššej strednej triede bohužiaľ skončila v šesťdesiatich rokoch. Smutné, ale ťažko s tým niečo robiť. Vyplnenie záplaty postavením „nižšieho“ modelu od Maserati je logické a evidentne rozumnejšie. Ak sa Alfe v budúcnosti podarí postaviť na nohy a znova oslovovať najnáročnejších zákazníkov, bude dôvod vrátiť sa do tejto triedy. Mito sa predáva ako teplé rožky, Giulietta zatiaľ žije v očakávaní, ale verím, že bude aj úspešným, nielen krásnym a technicky vyšperkovaným modelom. Trojku 159, Brera a Spider potopila štartovacia ponuka motorov a nie najlepšia povesť modelu 156. 159 je však vo svojej triede objektívne jedno z najlepších a dokonca aj najspoľahlivejších áut. Niekde na nete som videl aj predsériovú Giuliettu kombi a vyzerala krásne...pri porovnaní s Golfom kombi doslova zázračne 😄
U fordu ani nezáleží jakou má kastli,ale jak jezdí.Je to"američan" a jak většina fordů od amiků jezdí?hrozne!a obávám se že u tohodle to nebude o nic lepší.A co kastle?děs.kéž by se to nikdy nedostalo do výroby.Fiestě,Focusu,Mondeu a ostatním "evropanům" by to dělalo jenom ostudu.jen ať si to amici nechaj u sebe.bože 3válec s turbem?JAkej to proboha musí mít zvuk.TOHLE FAKT NÉ HOŠANI :-!
Maserati je moja srdcovka spolu s Porsche,Volvom a MB 😉