Mně by spíš zajímalo od koho budou mít diesel? Nebo dokonce svůj vlastní? Btw. doteď pro mně bylo Maserati "auto s motorem od Ferrari" a obávám se, že s dieselem už to bude úplně o ničem...
Záleží, co si pod tím představují. Audi nepoužívá simulaci, jen membránu ve výfukovém systému, která generuje harmonický tón a interferencí odstraňuje určitý charakteristický projev dieselu. Nic se nesimuluje, jde jen o elektronický rezonátor.
Zase se za cenu velkých vývojových nákladů vymýšlí elektronika na něco, co příroda umí sama (stačí zapálit ve válci benzín). A jestli to bude slyšet jenom uvnitř, tak to pro hodně zákazníků nemá smysl - potřebují, aby ten zvuk rozvibroval sousedům skla v oknech a oni se šli závistivě podívat... To si majitel může pouštět CD s tím zvukem doma, a nemusí ani nikam jezdit. Když už nemá na benzín...
Nebojim se, že by se to neuchytilo. Když jsem to prvně četl u M5, docela mě to rozesmálo. Ale lhát si do vlastní kapsy je dnes moderní. Koupim naftu, ale budu za kinga se zvukem osmiválce. Proč ne. Časem to zdomácní i u těch nejlevnějších modelů, protože to nebude výrobně drahé a k tříválci si budem kupovat i lepší zvuk (nejlépe za příplatek). Už se těším na další sportovní verzi ŠF Monte Carlo !!! To bude panečku odvaz :-) .... A to je jen začátek..
já bych třeba bral u moderních motorů simulaci reakce na plyn jako měly staré karburátorové motory nebo první vstřikovačky. Prostě uberu plyn, motor okamžitě prudce sníží otáčky. U dnešních motorů už ani nejde prošlápnout plyn při řazení dolu když se chce člověk trochu projet. Samozřejmě uznávám, že s takto nastaveným spalováním se občas nespálí benzín úplně dokonale což zase nemají moc rády katalyzátory ani ekoteroristé...