Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Maserati vyvíjí simulaci sportovního zvuku pro vznětové motory

Maserati vyvíjí simulaci zvuku pro vznětové Dieselový agregát mají v budoucnu použít dva modely Maserati – SUV Kubang a malý sedan.
Zpět na článek
31. 5. 2012 11:44
31. 5. 2012 12:13
31. 5. 2012 13:11
31. 5. 2012 12:04
1. 6. 2012 08:59
Avatar - Lucaslegend
31. 5. 2012 11:44
Sibe im?
Tym automobilkam zacina sibat :/ cakal by som to od dakej cinskej znacky...:) ale maserati???!
Rozbalit vlákno
2
31. 5. 2012 12:13
Re: Sibe im?
ted jeste system naklapeni sedadel simulujici pocit ze zrychleni a z bocniho pretizeni >:D >:D >:D
31. 5. 2012 13:11
Re: Sibe im?
To mě taky hned napadlo >:D
A až se auta budou řídt sama ...
[odkaz]
... tak přidají simulátor volantu >:D
31. 5. 2012 12:04
Komedie....
.... k tomu není co dodat..... 8-s
Rozbalit vlákno
0
31. 5. 2012 12:24
Používá i Audi nebo BMW
...tak o co jde. Proč by měl majitel Q-Porte poslouchat vznětový V6, když se s tím dá něco dělat?
Rozbalit vlákno
15
31. 5. 2012 12:28
Re: Používá i Audi nebo BMW
Jo, třeba odhlučnit :-!
31. 5. 2012 12:30
Re: Používá i Audi nebo BMW
Úplně? To je přece nesmysl...
31. 5. 2012 12:50
Re: Používá i Audi nebo BMW
???... Proč? Stačí použít "white noise" a bude i po aerodynamickém hluku.
Avatar - Barrichello
31. 5. 2012 12:31
Re: Používá i Audi nebo BMW
Dělat se s tím určitě něco dá, třeba namontovat místo toho V6 benzín s kompresorem a udělat milé Q-porte tak, že bude vážit 1600 Kg.
31. 5. 2012 12:55
Re: Používá i Audi nebo BMW
Mě to přijde taky jako opičárna, no ale jestli to lidi chtějí. Hlavně aby se taky nezapoměli věnovat odladění toho samotného dieselu.
31. 5. 2012 13:16
Re: Používá i Audi nebo BMW
Většina lidí autům stejně nerozumí a část z "řidičů" ani neotevírá kapotu ... takže jim prodejci můžou namluvit, že to je přirozený zvuk motoru. :-)
31. 5. 2012 13:58
Re: Používá i Audi nebo BMW
Mně by spíš zajímalo od koho budou mít diesel? Nebo dokonce svůj vlastní? Btw. doteď pro mně bylo Maserati "auto s motorem od Ferrari" a obávám se, že s dieselem už to bude úplně o ničem...
31. 5. 2012 14:02
Re: Používá i Audi nebo BMW
Dyť to tam píšou, bude od VM Motori, který už teď Fiat vlastní a montují jejich třílitr do Themy. Někde psali o 2 turbách.
Avatar - Barrichello
31. 5. 2012 14:19
Re: Používá i Audi nebo BMW
To potěš koště, traktor od výrobce motorů pro dodávky a asijské offorady >:D
31. 5. 2012 14:26
Re: Používá i Audi nebo BMW
No tak dá se očekávat, že to nebude stejnej motor co je v dodávkávh, že? ;-)
31. 5. 2012 15:01
Re: Používá i Audi nebo BMW
Možná proto už dopředu pracují na umělém ozvučení/dozvučení >:D
Avatar - Barrichello
31. 5. 2012 21:12
Re: Používá i Audi nebo BMW
Tak nějak, pro ty co se chtěj zasmát- aplikace motorů o VM MOtori:

V6 do příchodu motru 3,0 CRD

2001–2002 Bucher-Guyer Duro (power: 158 hp (118 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))

1995–1999 Asia Motors Combi (power: 135 hp (101 kW); torque: 236 lb·ft (320 N m))
1995–2000 Bucher-Guyer Duro (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 lb·ft (340 N m))
1999 Bering trucks (power: 116 hp (87 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))

Tomu říkám skutečně bohaté zkušnosti s výborobu dieslových šestiválců a samé prémiové značky to byly, hahaha.

A ted zkušensoti Fiatu s výrobou V6: 0
1. 6. 2012 14:42
Re: Používá i Audi nebo BMW
Já znám od té firmy motor 2,8 CRD, který se dává do Jeepů a ten tak třepe celým autem, že v Quattroporte by to bylo totální znemožnění celého auta...
31. 5. 2012 16:37
Re: Používá i Audi nebo BMW
Záleží, co si pod tím představují. Audi nepoužívá simulaci, jen membránu ve výfukovém systému, která generuje harmonický tón a interferencí odstraňuje určitý charakteristický projev dieselu. Nic se nesimuluje, jde jen o elektronický rezonátor.
31. 5. 2012 22:25
Re: Používá i Audi nebo BMW
Je to uplne zbytecne, kdyz staci trochu poladit vyfuk viz [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
31. 5. 2012 12:54
Dobrý nápad
Do aut s benzinovým motůrčekem nasimulovat sametové brumlání motoru 3.0 TDI :yes:
Rozbalit vlákno
9
31. 5. 2012 12:55
Re: Dobrý nápad
Nejlépe sametové brumlání motoru 1,9 TDI PD.
Avatar - Ada je zase tady
31. 5. 2012 12:58
Re: Dobrý nápad
Jistě, i ten je mnohem lepší než zubní vrtačka, jak zní většina těch zastaralých, líných a žravých benzínových krámů.
31. 5. 2012 13:01
Re: Dobrý nápad
Ještě by to chtělo co nejvěrněji nasimulovat i ten žádoucí zátah tohoto legendárního motoru. :yes:
Avatar - Barrichello
31. 5. 2012 13:11
Re: Dobrý nápad
Zubní vrtačka >:D >:D >:D >:D

Půjč si prosímtě někdy nějakou V8, třeba ti ta terapie pomůže >:D
31. 5. 2012 14:43
Re: Dobrý nápad
jasne, hlavne tych od Ferrari, ktore sa do Maserati davaju teraz >:D
31. 5. 2012 15:27
Re: Dobrý nápad
dobrý nápad by byl, kdybys zkusil nasimulovat normálního diskutujícího, který nemá komplexy z benzínu a Renaultu ;-)
Avatar - Barrichello
31. 5. 2012 21:08
Re: Dobrý nápad
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
1. 6. 2012 09:05
Re: Dobrý nápad
Ja zadne rendlikomplexy nemamm, naopak. Komplexy mate vy, kteri na mne tak reagujete >:D
1. 6. 2012 08:53
Zase nějaká imitace...
Zase se za cenu velkých vývojových nákladů vymýšlí elektronika na něco, co příroda umí sama (stačí zapálit ve válci benzín). A jestli to bude slyšet jenom uvnitř, tak to pro hodně zákazníků nemá smysl - potřebují, aby ten zvuk rozvibroval sousedům skla v oknech a oni se šli závistivě podívat... To si majitel může pouštět CD s tím zvukem doma, a nemusí ani nikam jezdit. Když už nemá na benzín...
Rozbalit vlákno
0
1. 6. 2012 08:59
HTP
Nebojim se, že by se to neuchytilo. Když jsem to prvně četl u M5, docela mě to rozesmálo. Ale lhát si do vlastní kapsy je dnes moderní. Koupim naftu, ale budu za kinga se zvukem osmiválce. Proč ne. Časem to zdomácní i u těch nejlevnějších modelů, protože to nebude výrobně drahé a k tříválci si budem kupovat i lepší zvuk (nejlépe za příplatek). Už se těším na další sportovní verzi ŠF Monte Carlo !!! To bude panečku odvaz :-) .... A to je jen začátek..
Rozbalit vlákno
0
2. 6. 2012 15:30
Chce to víc simulací,
já bych třeba bral u moderních motorů simulaci reakce na plyn jako měly staré karburátorové motory nebo první vstřikovačky. Prostě uberu plyn, motor okamžitě prudce sníží otáčky. U dnešních motorů už ani nejde prošlápnout plyn při řazení dolu když se chce člověk trochu projet. Samozřejmě uznávám, že s takto nastaveným spalováním se občas nespálí benzín úplně dokonale což zase nemají moc rády katalyzátory ani ekoteroristé...
Rozbalit vlákno
0