Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Maserati vyvíjí simulaci sportovního zvuku pro vznětové motory

33 komentářů

Avatar - Lucaslegend
Lucaslegend
Tym automobilkam zacina sibat 😐 cakal by som to od dakej cinskej znacky...😊 ale maserati???!
npc
ted jeste system naklapeni sedadel simulujici pocit ze zrychleni a z bocniho pretizeni >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
To mě taky hned napadlo >😁
A až se auta budou řídt sama ...
[odkaz]
... tak přidají simulátor volantu >😁
Mr.Murphy
.... k tomu není co dodat..... 8-s
webpaja
...tak o co jde. Proč by měl majitel Q-Porte poslouchat vznětový V6, když se s tím dá něco dělat?
sumy
Jo, třeba odhlučnit :-!
webpaja
Úplně? To je přece nesmysl...
sumy
???... Proč? Stačí použít "white noise" a bude i po aerodynamickém hluku.
Avatar - Anonym
Anonym
Dělat se s tím určitě něco dá, třeba namontovat místo toho V6 benzín s kompresorem a udělat milé Q-porte tak, že bude vážit 1600 Kg.
zlysoused
Mě to přijde taky jako opičárna, no ale jestli to lidi chtějí. Hlavně aby se taky nezapoměli věnovat odladění toho samotného dieselu.
Avatar - Anonym
Anonym
Většina lidí autům stejně nerozumí a část z "řidičů" ani neotevírá kapotu ... takže jim prodejci můžou namluvit, že to je přirozený zvuk motoru. 😄
Mig_35
Mně by spíš zajímalo od koho budou mít diesel? Nebo dokonce svůj vlastní? Btw. doteď pro mně bylo Maserati "auto s motorem od Ferrari" a obávám se, že s dieselem už to bude úplně o ničem...
zlysoused
Dyť to tam píšou, bude od VM Motori, který už teď Fiat vlastní a montují jejich třílitr do Themy. Někde psali o 2 turbách.
Avatar - Anonym
Anonym
To potěš koště, traktor od výrobce motorů pro dodávky a asijské offorady >😁
zlysoused
No tak dá se očekávat, že to nebude stejnej motor co je v dodávkávh, že? 😉
figurka
Možná proto už dopředu pracují na umělém ozvučení/dozvučení >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak nějak, pro ty co se chtěj zasmát- aplikace motorů o VM MOtori😒br />
V6 do příchodu motru 3,0 CRD

2001–2002 Bucher-Guyer Duro (power: 158 hp (118 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))

1995–1999 Asia Motors Combi (power: 135 hp (101 kW); torque: 236 lb·ft (320 N m))
1995–2000 Bucher-Guyer Duro (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 lb·ft (340 N m))
1999 Bering trucks (power: 116 hp (87 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))

Tomu říkám skutečně bohaté zkušnosti s výborobu dieslových šestiválců a samé prémiové značky to byly, hahaha.

A ted zkušensoti Fiatu s výrobou V6: 0
Mig_35
Já znám od té firmy motor 2,8 CRD, který se dává do Jeepů a ten tak třepe celým autem, že v Quattroporte by to bylo totální znemožnění celého auta...
_MT_
Záleží, co si pod tím představují. Audi nepoužívá simulaci, jen membránu ve výfukovém systému, která generuje harmonický tón a interferencí odstraňuje určitý charakteristický projev dieselu. Nic se nesimuluje, jde jen o elektronický rezonátor.
XTad
Je to uplne zbytecne, kdyz staci trochu poladit vyfuk viz [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Do aut s benzinovým motůrčekem nasimulovat sametové brumlání motoru 3.0 TDI :yes:
zlysoused
Nejlépe sametové brumlání motoru 1,9 TDI PD.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jistě, i ten je mnohem lepší než zubní vrtačka, jak zní většina těch zastaralých, líných a žravých benzínových krámů.
zlysoused
Ještě by to chtělo co nejvěrněji nasimulovat i ten žádoucí zátah tohoto legendárního motoru. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Zubní vrtačka >😁 >😁 >😁 >😁

Půjč si prosímtě někdy nějakou V8, třeba ti ta terapie pomůže >😁
Nove Milla Giri
jasne, hlavne tych od Ferrari, ktore sa do Maserati davaju teraz >😁
Nicco
>😁
Mr.Murphy
dobrý nápad by byl, kdybys zkusil nasimulovat normálního diskutujícího, který nemá komplexy z benzínu a Renaultu 😉
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁 :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ja zadne rendlikomplexy nemamm, naopak. Komplexy mate vy, kteri na mne tak reagujete >😁
Pavel M
Zase se za cenu velkých vývojových nákladů vymýšlí elektronika na něco, co příroda umí sama (stačí zapálit ve válci benzín). A jestli to bude slyšet jenom uvnitř, tak to pro hodně zákazníků nemá smysl - potřebují, aby ten zvuk rozvibroval sousedům skla v oknech a oni se šli závistivě podívat... To si majitel může pouštět CD s tím zvukem doma, a nemusí ani nikam jezdit. Když už nemá na benzín...
martin_MPS
Nebojim se, že by se to neuchytilo. Když jsem to prvně četl u M5, docela mě to rozesmálo. Ale lhát si do vlastní kapsy je dnes moderní. Koupim naftu, ale budu za kinga se zvukem osmiválce. Proč ne. Časem to zdomácní i u těch nejlevnějších modelů, protože to nebude výrobně drahé a k tříválci si budem kupovat i lepší zvuk (nejlépe za příplatek). Už se těším na další sportovní verzi ŠF Monte Carlo !!! To bude panečku odvaz 😄 .... A to je jen začátek..
megacruiser
já bych třeba bral u moderních motorů simulaci reakce na plyn jako měly staré karburátorové motory nebo první vstřikovačky. Prostě uberu plyn, motor okamžitě prudce sníží otáčky. U dnešních motorů už ani nejde prošlápnout plyn při řazení dolu když se chce člověk trochu projet. Samozřejmě uznávám, že s takto nastaveným spalováním se občas nespálí benzín úplně dokonale což zase nemají moc rády katalyzátory ani ekoteroristé...