Novinky
...tak o co jde. Proč by měl majitel Q-Porte poslouchat vznětový V6, když se s tím dá něco dělat?
Jo, třeba odhlučnit :-!
Dělat se s tím určitě něco dá, třeba namontovat místo toho V6 benzín s kompresorem a udělat milé Q-porte tak, že bude vážit 1600 Kg.
Mě to přijde taky jako opičárna, no ale jestli to lidi chtějí. Hlavně aby se taky nezapoměli věnovat odladění toho samotného dieselu.
Většina lidí autům stejně nerozumí a část z "řidičů" ani neotevírá kapotu ... takže jim prodejci můžou namluvit, že to je přirozený zvuk motoru. 😄
Mně by spíš zajímalo od koho budou mít diesel? Nebo dokonce svůj vlastní? Btw. doteď pro mně bylo Maserati "auto s motorem od Ferrari" a obávám se, že s dieselem už to bude úplně o ničem...
Dyť to tam píšou, bude od VM Motori, který už teď Fiat vlastní a montují jejich třílitr do Themy. Někde psali o 2 turbách.
To potěš koště, traktor od výrobce motorů pro dodávky a asijské offorady >😁
Možná proto už dopředu pracují na umělém ozvučení/dozvučení >😁
Tak nějak, pro ty co se chtěj zasmát- aplikace motorů o VM MOtori😒br />
V6 do příchodu motru 3,0 CRD
2001–2002 Bucher-Guyer Duro (power: 158 hp (118 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))
1995–1999 Asia Motors Combi (power: 135 hp (101 kW); torque: 236 lb·ft (320 N m))
1995–2000 Bucher-Guyer Duro (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 lb·ft (340 N m))
1999 Bering trucks (power: 116 hp (87 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))
Tomu říkám skutečně bohaté zkušnosti s výborobu dieslových šestiválců a samé prémiové značky to byly, hahaha.
A ted zkušensoti Fiatu s výrobou V6: 0
V6 do příchodu motru 3,0 CRD
2001–2002 Bucher-Guyer Duro (power: 158 hp (118 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))
1995–1999 Asia Motors Combi (power: 135 hp (101 kW); torque: 236 lb·ft (320 N m))
1995–2000 Bucher-Guyer Duro (power: 148 hp (110 kW); torque: 251 lb·ft (340 N m))
1999 Bering trucks (power: 116 hp (87 kW); torque: 295 lb·ft (400 N m))
Tomu říkám skutečně bohaté zkušnosti s výborobu dieslových šestiválců a samé prémiové značky to byly, hahaha.
A ted zkušensoti Fiatu s výrobou V6: 0
Záleží, co si pod tím představují. Audi nepoužívá simulaci, jen membránu ve výfukovém systému, která generuje harmonický tón a interferencí odstraňuje určitý charakteristický projev dieselu. Nic se nesimuluje, jde jen o elektronický rezonátor.
Do aut s benzinovým motůrčekem nasimulovat sametové brumlání motoru 3.0 TDI :yes:
Nejlépe sametové brumlání motoru 1,9 TDI PD.
Jistě, i ten je mnohem lepší než zubní vrtačka, jak zní většina těch zastaralých, líných a žravých benzínových krámů.
Zase se za cenu velkých vývojových nákladů vymýšlí elektronika na něco, co příroda umí sama (stačí zapálit ve válci benzín). A jestli to bude slyšet jenom uvnitř, tak to pro hodně zákazníků nemá smysl - potřebují, aby ten zvuk rozvibroval sousedům skla v oknech a oni se šli závistivě podívat... To si majitel může pouštět CD s tím zvukem doma, a nemusí ani nikam jezdit. Když už nemá na benzín...
Nebojim se, že by se to neuchytilo. Když jsem to prvně četl u M5, docela mě to rozesmálo. Ale lhát si do vlastní kapsy je dnes moderní. Koupim naftu, ale budu za kinga se zvukem osmiválce. Proč ne. Časem to zdomácní i u těch nejlevnějších modelů, protože to nebude výrobně drahé a k tříválci si budem kupovat i lepší zvuk (nejlépe za příplatek). Už se těším na další sportovní verzi ŠF Monte Carlo !!! To bude panečku odvaz 😄 .... A to je jen začátek..
já bych třeba bral u moderních motorů simulaci reakce na plyn jako měly staré karburátorové motory nebo první vstřikovačky. Prostě uberu plyn, motor okamžitě prudce sníží otáčky. U dnešních motorů už ani nejde prošlápnout plyn při řazení dolu když se chce člověk trochu projet. Samozřejmě uznávám, že s takto nastaveným spalováním se občas nespálí benzín úplně dokonale což zase nemají moc rády katalyzátory ani ekoteroristé...
A až se auta budou řídt sama ...
[odkaz]
... tak přidají simulátor volantu >😁