Tak si do těch aut sedni, než Maybach zavře brány. Má řadu chyb, ale vzadu je to nejlepší auto na trhu, byť už trochu zastaralé. Nikdo nic takového nedělá. Hlavně je to Landaulet. Ty už tuplem nikdo nedělá. RR a Maybach toho moc společného nemají. Takže já se rozhodně stavím za MM - Maybach Manufaktur.
Maybach 62S Landaulet, kterým jsem se projel, stál 45 milionů korun. Geniální auto. Je škoda, že Daimler tenhle projekt... podělal.
tak předně nepochybuju, že obě auta jsou na technicky výborný úrovni.
Chápu, že jde o limitovanou edici. A taky chápu, že na tohle auto mít NIKDY nebudu:)
A viděl jsi interiér naživo? Sedl jsi si do těch křesel? RR a MM jsou každý úplně jinde. Jiná filosofie, jiní zákazníci. Celou řadu věcí RR vůbec v nabídce nemá. Tady nejde ani tak o limitovanou edici, Landaulet je klasický druh limuzíny. Z principu mi zánik MM nevadí, ale bude mne mrzet, pokud Daimler opustí tenhle koncept limuzíny. Klidně, ať ji prodávají jako MB.