že tyto nové technologie v době kdy se všichni snaží jen šidit si najde své zákazníky co se o auta zajímají víc než o dopravní prostředek. Mi slezla u benzínu spotřeba dolů o litr a polepšil jsem si o 45 koní při o 700 nižších otáčkách a s automatem.
Subjektivně mám pocit, že Mazda ukazuje v evropě nejjasněji onen pověstný tah na branku ze všech jap. výrobců. Čísla očividně ukazují to samé. Uvidíme až novinky nebudou novinky a budou pevně sedět na trhu. A nutno také ocenit snahu o smysluplné řešení bez "jednoduchého" přidání turba. :yes:
... když člověk vidí, že se někdo stále ještě snaží jít svou vlastní cestou, být jiný, originální, nabídnout něco nového, aniž by se musel spojovat se do velkých koncernů, a přesto stále přežívá a dokonce se mu daří tak, že rozšiřuje výrobu navzdory původním představám.
Mazda byla pro mne zajímavá už dávno, kdy jako jediná rozvíjela skoro zapomenutý motor typu Wankel. Už tehdy čněla z davu. Dneska svým způsobem také. Je jasné, že pod marketingovým názvem SkyActiv se skrývají pouze určité nové technologie, ale zdá se, že Mazda vsadila na správnou kartu, a ať se to někomu líbí nebo ne, je obdivuhodné, jak se tato malá japonská automobilka drží statečně v konkurenci dnešních velkých koncernů, a jak krásné, a také technologicky vyzrálé vozy dnes produkuje.
Palec, nebo raději hned několik nahoru :yes::yes::yes::yes::yes::-)
Z přínosů si na zadek zásadním způsobem nesedám, nicméně si Mazda zaslouží velké plus, že se na rozdíl od ostatních, co se točí v kruhu snaží! Jde vidět, když se chce, tak to jde a ne opíjet zákazníky rohlíkem. Za mě tedy palec nahoru :yes:
:yes: Přístup Mazdy je sympatický. Zainvestovali do nových (a originálních) technologií, svou modelovou řadu totálně překopávají a nabízí velmi zajímavé produkty, čehož si - světe div se - zákazníci po celém světě všímají a kupují. Tak to má být. :yes:
aby sme si aj mi normalny ludia mohli dovolit mazdu. Momentalne je omnoho menej mazd na predaj ako je dopyt, co pre kupujuceho nikdy nie je idealna situacia