Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 6 2014: První teaser a žádné Takeri

Nová generace Mazdy 6 bude oficiálně představena na pařížském autosalonu.
Zpět na článek
11. 7. 2012 09:12
11. 7. 2012 11:38
11. 7. 2012 11:42
11. 7. 2012 11:47
11. 7. 2012 13:14
11. 7. 2012 13:20
11. 7. 2012 16:42
11. 7. 2012 13:24
11. 7. 2012 16:49
12. 7. 2012 08:48
12. 7. 2012 14:43
Avatar - 3_diamanty
11. 7. 2012 07:31
nebyt toho neskutocneho videa
tak ani neviem ako bude vyzerat >:D

asi si mazda berie priklad z odhalovania rapidu...

8-s
Rozbalit vlákno
3
11. 7. 2012 08:22
Re: nebyt toho neskutocneho videa
Tak samozřejmě na i40 to mít nebude >:-[]
11. 7. 2012 09:10
Re: nebyt toho neskutocneho videa
zase to ma neskutecne humpolacky nafouknuty cumak...urcite zase pridali par centimetru mezi kapotou a motorem.
O co by to bylo elegantnejsi, kdyby ten cumak byl trosicku subtilnejsi, jak to byvalo vzdycky u Mazdy zvykem. Chapu, ze RX8 s wankelem je o necem jinem, ale i soucasna sestka si nevozila pred sebou ratafak jak Cyrano z Bergeracu.
Cele slavne NCAP a pochybna ochrana chodcu.
Jinak myslim docela pekne, jeste, jak to dopadne v serii.
11. 7. 2012 09:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 7. 2012 07:48
Pozvanka do Pariza...
Tak na toto som fakt zvedavy. Ak by buduca 6-ka bola naozaj velmi podobna konceptu Takeri, tak by som o nej vazne uvazoval...
Rozbalit vlákno
29
11. 7. 2012 08:11
Re: Pozvanka do Pariza...
Je to jedno z nejdůležitějších aut střední třídy...jde o mainstream a pokud se moderní tvary chytnou, dá se očekávat, že i ostatní automobilky půjdou odvážnější cestou.
Nová 6-tka by konečně mohla být náhradou Xedosu, který předběhl dobu.
11. 7. 2012 13:23
Re: Pozvanka do Pariza...
Povedal by som, ze hlavne pre Mazdu samotnu je toto velmi dolezite auto. Mazda ma vazne ekonomicke problemy, vyraba stratu uz niekolko rokov (pozn. fiskalny rok u nich konci v marci):
2008: +91 mil
2009: -71 mil
2010: -6 mil
2011: -60 mil
2012: -107 mil
[odkaz]

Clovek nemusi byt ani ekonom aby mu bolo jasne ze tie cisla su hrozive. Co mazda potrebuje su globalne uspesne modely. Je pekne ze experimentuju s dizajnom a novymi technologiami, ale napokon aj tak rozhodnu predajne cisla...
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2012 08:16
Re: Pozvanka do Pariza...
Není nad čím uvažovat, M6 bude nejhezčí auto ve třídě a hlavně nejlepší. Jen se trefit do konfigurace a nechtít 4x4. Výběr je jednoduchý nebrat auta na F. Opel je moc velký vzhledem k prostoru, Passat má už jen služební design, Accord nemá kufr, Kizhashi nemá správné motory, Superb je jezevčík. Je to jen duel s Mondeem a hlavně s novým Mondeem co bude.
11. 7. 2012 08:21
Re: Pozvanka do Pariza...
Chci vidět jak bude vypadat finální celková kompozice a interiér. Nový Mondeo bude o kus konzervativnější...zatím ukázali jen fotky špičkový verze na velkých kolech (19"??), takže základní modely budou o něco introvertnější.
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 10:40
Re: Pozvanka do Pariza...
I tahle generace mondea je kvůli krabicovitému tvaru, vysokému pontonu zejm. v zadní části, extrémně citlivá na velikost kol, na sedmnáctkách to vypadá jak na dojezdovkách. Myslím, že nová generace na tom nebude hůř, prostě, kdo bude chtít mondeo musí se smířit s tím, že ho guma bude stát pět litrů.
11. 7. 2012 10:47
Re: Pozvanka do Pariza...
Zatím na mě působí opticky jako obr liftback s namontovanými markanty AM...
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 10:56
Re: Pozvanka do Pariza...
Je to větší než akt. generace?
11. 7. 2012 11:02
Re: Pozvanka do Pariza...
Na voko snad 5m :-)

Koukni...
[odkaz]
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 13:00
Re: Pozvanka do Pariza...
Sušný, éčko a pětka jsou menší, další generace se nejspíš bude přetlačovat s eskládou. :-)
11. 7. 2012 13:28
Re: Pozvanka do Pariza...
Je to trochu obřík...lift má až na nadváhu v bocích linie připomínající dnes už jednou zmíněnou čubinku při...chtěl jsem řícz A7 :-)
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 10:38
Re: Pozvanka do Pariza...
Tak hlavně, s CX5 a teď novou 6 bude mít mazda konečně design, který lze brát vážně. Kategorie nejhezčí je ryze subjektivní, ale budiž. S tím nejlepší, to už bude horší. Než se šestka ukáže na trhu, budeš tu mít stejně novou generaci jak mondea tak passatu o jejichž kvalitách nevíme nic, takže s podobnými prohlášeními bych byl opatrný. Faktem je, že z Japonců v klasických modelových třídách opravdu "jede" v Evropě jen Mazda, dělají auta odpovídající místním potřebám, taková Honda na Evropu zcela rezignovala, Toyota přešlapuje a Nissan má jedno auto, které stojí za řeč.
11. 7. 2012 10:59
Re: Pozvanka do Pariza...
Hodně bude záležet, jak se osvědčí sázka na atmosefrickej benzín a jak dobrý jsou nový nafty od Mazdy. Atmo dvoulitr jsem projel v CX5 s automatem a není špatnej, ale nijak jízdně přesvědčivej...
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2012 11:13
Re: Pozvanka do Pariza...
S manuálem to bylo fajň, ale na dovču jedu s plným autem a na to by se hodil 2,5 sky, který není.
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 12:36
Re: Pozvanka do Pariza...
Taky jsem s tím jel, motor je to určitě povedený, ale pro čtyřkolkové suv s at je to prostě slabé, a to nejen relativně. Jako základ pro šestku, proč ne, pro trojku fajn motor, tam bych byl zvědav na srovnání s růz. 1,4t případně 1,6t, jestli by někdo mohl dát argument, že mezi čtyřválci nemusí nutně platit, že "atmosphere is dead", pak právě tenhle motor.
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2012 11:10
Re: Pozvanka do Pariza...
Mazda by mohla poskytnout navíc větší spolehlivost vykoupenou povinnými konfiguracemi. Doufám, že už nebude to debilní zamykání oken jako teď, má to zamklé i řidič a i pro spolujezdce :-( :no:
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 12:29
Re: Pozvanka do Pariza...
Před časem jsem tu popisoval výběr malého SUV (zákl. konfigurace dýzl s AT), z preferencí vybírajícího a mých rad zůstalo finále mezi CX5 a tiguanem s tím, že mazda byla preferována. Jenže, dodací lhůta devět měsíců, naprostá neochota diskuse o jakékoliv slevě s argumentem právě dlouhých čekacích lhůt a novinkovosti CX5, a to v kombinaci s pevným systémem výbav, kdy zákl. výbava, challenge se to tuším jmenuje, obsahuje opravdu hodně, ale nejsou v ní park. čidla, vyhř. sedačky a xenony, které, chci-li, můžu mít až s vyšší výbavou, která ovšem cenu strká kvůli kůži navi atd. do úrovně, kdy takové auto přestává dávat smysl. Takže to skončilo u tiguana, kde si nakomfiguruješ, co chceš, dají ti slevu podle důrazu tvého požadavku a auto máš do tří měsíců. To je pak těžký.
11. 7. 2012 12:42
Re: Pozvanka do Pariza...
Ještě je tam jeden mezistupeň bez kůže ;-) Ale pravdou zůstává dodací lhůta a jaksi neobchodní vystupování...

jakej byl ten dýzl?
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 13:11
Re: Pozvanka do Pariza...
Jo, přesně si ty výbavy nepamatuju, ale to nad challenge šlo už s metlou k osmsetpadesáti a tiguan s lepší výbavou se po vyjednávání dostal na sedmsetšedesát i se zamykáním zpátečky. ;-)
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 13:18
Re: Pozvanka do Pariza...
Jo, dýzl byl fajn, pěkný linerární projev, zvukově velmi kulturní, na druhou stranu ten v tiguanu na mě působil velmi podobně, je fakt, že taková x1 s dýzlem může kulturu těmhle mainstreamům jenom závidět, jakkoliv jede líp. Trochu se mi nelíbilo sladění motor převodovka ve smyslu prodlev reakcí na plyn, u benzinové cx5 s at to bylo určitě lepší.
11. 7. 2012 13:25
Re: Pozvanka do Pariza...
A je zajímavý, jak je v 320d ten dvoulitr oukej...
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 14:05
Re: Pozvanka do Pariza...
To už je nová generace, jiné vstřikovače, jiný výkon, ale po fl bude i v x1.
Avatar - iudex
11. 7. 2012 12:43
Re: Pozvanka do Pariza...
Na toto zomierajú všetci Japonci na Slovensku, ale Mazda je tým u nás neslávne známa. Ťažko sa robia predaje, ak sa k zákazníkovi správajú ako za socializmu štýlom ber, alebo nechaj tak. ;-\
11. 7. 2012 12:46
Re: Pozvanka do Pariza...
no vůbec se Vám nedivím, dát za auto tolik peněz a pak čekat 9měsíců není pro většinu zákazníků přijatelné. Bohužel s 6tkou to bude nejspíš stejné :-(
11. 7. 2012 12:48
Re: Pozvanka do Pariza...
a nezkoušel ste německo, je tam spousta aut skladem, myslím že i diesely v různých výbavách?
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 13:07
Re: Pozvanka do Pariza...
Já jsem v tomto případě jen mentor ne kupec, ale oba máme k věci podobný přístup, myslím v tom smyslu, že kupuju-li auto, nejdřív si udělám v rámci konkurence jasno, co chci, pak obešlu několik blízkých dealerů s konfigurací, ty nejlepší dva/tři z nich navštívím, a tam, kde se mi to nejvíc pozdává, domluvím podmínky a auto objednám s tím, že ho u nich budu servisovat.
11. 7. 2012 13:24
Re: Pozvanka do Pariza...
Dal jsem auto přes dovolenou do lázní...tak jsem zvědavej, jak se s tím poperou. Včera jsem se u předávání neubránil lehký ironii. :-)

P.S.: to bylo k tématu, kde kupuju, tam servisuju ;-)
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 14:10
Re: Pozvanka do Pariza...
Když jsme u lázní, konečně se mi z nich vrátila trojka, zadrhlo se to na tom lsd a pořád to není o.k., tak je tam zpět serie, jsem netušil, jaký um je třeba k poskládání lsd a že to u nás umí tak dva lidi. Jinými slovy zajíždím brzdy atp., domlouval jsem se s labelem, že bych mu s tím někdy příští týden přijel poškádlit jeho gtíčko. Jak jsi na tom?
11. 7. 2012 11:44
Re: Pozvanka do Pariza...
si myslím, že pro tuto novou generaci by mazda mohla časem vytvořit MPS verzi, první gerace M6 ji měla(současné ne) a kombinace haldexu a 260koní byla skvělá.

Otázkou je, jeslti mazda bude mít nějaký foukaný Sky benzín??? Popřípadě by mohla ten hladex hodit se silnějším dieselem(tuším 175koní, 420Nm), krouťák by na to byl. Myslím si že poptávka by po pohonu všech kol byla, ale předokolka rozhodně nebude k zahození :-)
11. 7. 2012 13:25
Re: Pozvanka do Pariza...
"...Výběr je jednoduchý nebrat auta na F..."

Myslis nieco ako Folcwagen Fdechtu? :-)
11. 7. 2012 09:12
pěkný
pěkný ale na rapida natožpak na apoštola to nemá!! to musí bejt každýmu znalci evropský submejnsuperprémie jasný, krom pár garážovejch onanistů!! BRAVO VW!!
Rozbalit vlákno
6
11. 7. 2012 11:38
Re: pěkný
přesně tohle může napsat jenom fanoušek VW, který závidí mazdě její nový design >:D >:D >:D
11. 7. 2012 11:42
Re: pěkný
Trochu nadhledu... ;-)
11. 7. 2012 11:47
Re: pěkný
máte pravdu, srovnávat novou M6 s rapidem se bez obrovského nadhledu vskutku nedá :-( :-)
Avatar - Dinar
11. 7. 2012 13:14
Re: pěkný
vosovčelák se pokoušel o ironii, pokus chabý, uznávám, ale že je to ironie musí být jasné každému, milane. ;-)
Avatar - KANKUNEN
11. 7. 2012 13:20
Re: pěkný
Ani webpajův trk nepomohl.
11. 7. 2012 16:42
Re: pěkný
ok, příště to budu brát s nadhledem :-!
Avatar - Well-being
11. 7. 2012 13:24
Bohužel,
... nacházíme se v době, kdy značná část výrobců dává přednost vzhledu před praktičností. Naštěstí jsou zde i takoví (např. koncern VW), kteří to dělají naopak, nebo alespoň s kompromisem, a těm se daří ... ;-)
Rozbalit vlákno
3
11. 7. 2012 16:49
Re: Bohužel,
co myslíte tou praktičností? Velikost kufru? M6 bude i kombi(nebo wagón). V součastnosti má i mazda velice pěkné interiéry(vize třeba recenze na CX5) a s ergonimií nebyly snad nikdy žádné velké problémy. A ano, němci v interiérech asi vládnou, ale japonci se neskutečně rychle dotahujou!
11. 7. 2012 18:42
Re: Bohužel,
Praktickost v nemoznosti otvorenia spolujazdcovho okna v Citigo z miesta jazdca? Praktickost v nemoznosti otvorenia zadnych okien z miesta jazdca v Rapide? Alebo tá skvela škrabka v Rapide? >:D
Avatar - Well-being
11. 7. 2012 21:23
Re: Bohužel,
Pokud má někdo koncern VW spojen pouze s Citigo a Rapidem, pak chápu, že nechápe ... :-)
11. 7. 2012 22:32
To bude kraska
Tak toto bude fakt kraska na kolesach. ;)
Rozbalit vlákno
0
12. 7. 2012 08:48
VE STÍNU
Mazda 6, to je takové auto ve... stínu. Kdybys vycházel ze zdejších diskusí, litoval bys snad i Panameru, v reálu je to však úplně všechno jinak. Klasicky jinak. Image na bodu mrazu. Čím to? Přitom z japonského importu je to právě mazda, která důsledně pokrývá široké modelové porfolio. Věc je poměrně přehledná, mazda neumí šestku "prodat". Až příliš z toho vozu čiší snaha vyplnit kdejakou mezeru v segmentu, aniž by se kdo asi zamyslel nad tím, že právě ve střední třídě o nějaké vykrývání nejde, zde bodují jen ti, kteří tlučou zlatou střední takříkajíc "passatovskou" cestu. Tvrdší odladění podvozku, nijak zázračně vyvedená kabina, tohle není ta správná třídní genetika. Kolik myslíš že je reálných jezdců, jimž neučaruje klasika v podobě Apoštola a když ne klasika passata, pak je tu Mondeo a samozřejmě i Superb.

Já bych to dokonce definoval takto - někteří výrobci snad tvoří svá auta podle diskusí na autoportálech, neuvědomují si, že právě na těchto adresách však naleznou povětšinou jen plakátové toužiče, a vyzobávat z diskusí realistické diskusní perly (však jsou i zde), to holt po výrobcích nikdo nemůže chtít.

Lze v šestce tedy spatřovat nějaký budoucí garážový potenciál? Pochybuji o tom. Bude to stále stejné, na diskusích plakátová raketa, v reálu však ji potkat na silnicích bude tradiční úkol pro soukromé očko. Nedomnívej se však slepě, že je to ze stejného důvodu, jako u té Panamery. A právě tohle lze považovat za nejvýraznější potenciální problém budoucí mazdy 6.

BRAVO APOŠTOL :yes:
Rozbalit vlákno
1
12. 7. 2012 14:43
Re: VE STÍNU
Cece, jak chces delat prodeje v zemi, kde kupni sila je 0, kde plati moudra typu nejlepci je TDI pac to tahne vocpoda a Japonec az nakonec.

Mazda dojizdi na blbost ceskeho spotrebitele a na dovozni cla a vysoky kurz jenu.

Kdyby misto 550tis v zakladu stala 495 tis v zakladu, tak by se ten slavny Pasik zas tak paradne neprodaval. Clo je tu vylozene ke skode spotrebitele, protoze jinak je Mazda supr auto.