Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mazda 6 by se měla představit i jako dvoudveřové kupé

Mazda chce rozšířit svou nabídku sportovních modelů o více vozů označených jako MPS a navíc by mělo přijít i klasické kupé na základě Mazdy 6.
Zpět na článek
1. 11. 2014 18:22
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 11. 2014 14:50
1. 11. 2014 19:54
1. 11. 2014 18:59
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 13:18
A klidně bych se vrátil
k osvědčenému označení MX-6! :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 14:11
Re: A klidně bych se vrátil
Chtělo by to nějakou víc "sexy" kombinaci. To "M" mi prostě nesedí, ale to je detail, hlavně aby ji vyrobili a prodávala se.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 14:29
Re: A klidně bych se vrátil
MX 6, 2,5 V6, dodnes tohle auto z devadesátých let mám hluboko v paměti, to bylo svezení, tehdy 125 Kw byla totální převaha. ;-) :-) :-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 15:16
Re: A klidně bych se vrátil
:-) Já si ji pamatuji, sousedovic ji měli. Pěkné auto.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 15:48
Re: A klidně bych se vrátil
Dnes je to samozřejmě pasé, ale na tohle období mazdy / první kulaté 626, xedosy, mx3, mx6, 323F V6/ moc rád vzpomínám. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 16:26
Re: A klidně bych se vrátil
Tak 626 liftback a Xedosy, to byly vpodstatě nejpohlednější auta své doby, minimálně ve vyšší střední, kam tehdy na našem trhu patřily. Mitsubishi byly tehdy také velmi pěkné.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 16:39
Re: A klidně bych se vrátil
No jo, nejde zapomenout na trochu mladší Galant 2500. >:D :yes: Tehdejší dobu bych charakterizoval jako období sametových Vé-šestek.
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2014 17:12
Re: A klidně bych se vrátil
jooo - V Xedos 9 to bola paraaaada :-) :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 17:25
Re: A klidně bych se vrátil
Takhle taky začínalo v ´90 letech moje mazdovské období, nejdříve 323F V6 a pak Xedos 6, k těm autům jsem měl hodně velký vztah.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 11. 2014 18:22
Re: A klidně bych se vrátil
Tak tak, ale nielen dizajn bol na mile vzdialeny konkurencii. 4WS, 4WD, miniaturne 6-valce (1.8 litra ;), 4-ventilove motory v case, ked sa o tom konkurencii v produkcnych autach ani len nesnivalo....
1. 11. 2014 14:03
Velke coupe su dnes v kurze ...
... dufam vsak, ze coupe urobia aj z Mazdy 3.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - TeeJay
1. 11. 2014 16:07
Re: Velke coupe su dnes v kurze ...
Omyl, kupé a kabriolety jsou v Evropě segmenty s největším propadem, vloni o 30 % a letos to vypadá na dalších -30, vážně pochybuji, že do toho Mazda půjde. Mám pocit, že v USA bude situace podobná, jinak by tam mělo v téhle velikosti kupátka více značek, než jen Honda. :-O
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 16:33
Re: Velke coupe su dnes v kurze ...
No hlavně Mazda to řeší globální MX-5, takže stavět kupé v klasické podobě na bázi Mazdy 3 by asi nebylo výhodné. "Kupé" jen v podobě 3dv. MPS3, nic víc bych nečekal.
Avatar - TeeJay
1. 11. 2014 16:59
Re: Velke coupe su dnes v kurze ...
"Kupé" jako 3D verze M3 je nesmysl, pokud to není podpořeno výrazně dynamičtějším stylingem, nikdo to toho nepůjde, není důvod. Ale o M3 3D řeč nebyla, reagoval jsem na "velká kupé jsou dnes v kurzu". Nejsou a už asi ani nebudou, dneska je bohužel víc cool si koupit SUV. Proto si myslím, že ani M3 3D, ani M6 Coupe nebudou. Z ekonomického hlediska to (hlavně to druhé) nedává smysl. Navíc jezevčík M6 s jedním párem dveří, to už si fakt neumím představit. Ještě z auta velikosti kombi budiž, ale to by znamenalo to od základů překopat.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 18:38
Re: Velke coupe su dnes v kurze ...
No 3d MPS3 je ale hot hatch, proto "kupé". Jinak ano, vím, že tvoje reakce byla na velká kupé, doufejme, nikde není psáno, že se za pár let karta neobrátí, lépe řečeno, že ji aspoň někdo nezvedne ze stolu.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 11. 2014 16:42
Re: Velke coupe su dnes v kurze ...
V coupé z trojky nevěřím, když to móóóc dobře půjde, tak bude z té šestky, ale i to je ve hvězdách. Modely MPS mají určitě přednost.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 16:45
Re: Velke coupe su dnes v kurze ...
Uvidíme, Mazdě by model tohoto ražení slušel.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 11. 2014 14:08
Mazdo, trhej!
Tak na to jsem hodně zvědavý a doufám, že to vyj(e)de. :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 11. 2014 14:50
3MPS
ma mat ten motor vyladeny na ±325koni...uvidi sa :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - praděda7
1. 11. 2014 19:54
Re: 3MPS
Měl jsem 2 M3 MPS. Čekám na novou........ :-!
Avatar - radolaco
1. 11. 2014 18:59
Mazda 6 Coupe
Veru, uz pri prvej generacii o nej mnohi snivali:
[odkaz]
Pri poslednej takisto:
[odkaz]
pripadne americka verzia:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
1. 11. 2014 20:48
Re: Mazda 6 Coupe
Já měl 626 coupé a vypadala taky výborně.
2. 11. 2014 13:06
5 dverový hatchback
Podľa mňa je na fotkách 5 dverový hatchback a nie kupé... Hatchback terajšiemu modelu Mazdy 6 chýba. Som majiteľom 6-stky práve v praktickom 5 dverovom prevedení z roku 2003 s motorom 2,3l a je to výborné, bezporuchové autíčko. Aj tá vyššia spotreba pri ostrejšej jazde sa dá prepáčiť. Chcel som meniť za nový model, no sedan nechcem. Do mojej Mazdičky po sklopení zadných sedadiel uložím bez problémov 2 horské bicykle. Do sedanu len po rozobraní bikov. Dúfam, že sa Mazda 6 vráti k 5 dverovému HB. :-)
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2014 20:20
Re: 5 dverový hatchback
Jen drobnost, není to HB, nýbrž liftback.
4. 11. 2014 20:49
Re: 5 dverový hatchback
Asi máš pravdu, hoci je to trochu komplikované. Tu je o tom širšia diskusia: [odkaz]
5. 11. 2014 12:48
Re: 5 dverový hatchback
Diskuzí o tom bylo spousta i tady, tohle ovšem komplikované není, šestka byla lift jako když vyšije :-)
3. 11. 2014 11:36
Zeby druha faza?
Prvou fazou bolo ponuknut vsetky klucove modely s technologiou Skyactiv:
mazda 2, 3, 6 a CX-3, CX-5 plus mx-5. To bude coskoro splene.

Skyactiv II prijde najskor o tri roky, co dovtedy? Facelifty a sportove verzie/derivaty zo sucasnych aut: 2 MPS, 3 MPS, 6 MPS a snad aj 6 coupe.

No a tretou fazou bude Skyactiv II a stavim sa, ze prijde uz v novej generacii CX-5...

Takze tie nepotvrdene spravy o sportovych verziach zneju logicky - v druhej polovici zivotneho cyklu treba stale zachovat zaujem verejnosti a medii o ponukane auta a sportove verzie tomu napomozu, ako aj zvyseniu imidzu a prestize znacky...

Keby dosla 6 coupe, urcite bude globalny model a drahsia ako 6 a tym padom nebude treba predavat masovo plus bude to derivat - nizsie naklady na vyvoj, mozno iba vyladia 2/2.5 l a pridaju tam zo 30 koni...

Odkedy sa mazda odtrhla od fordu, neskutocne sa im dari. Pevne im drzim palce, cochvila bude splneny ciel predaja 1.5 miliona aut rocne a do 2020 sa postupne snad dostanu aj na tie 2 miliony.

Mazda nikdy nebude velka automobilka, ich ciel je jasny - stat sa subpremiou medzi VW a AUDI, blizsie k audi. Ma to jednu obrovsku vyhodu - neodberaju vo velkom od subdodavatelov v style VW alebo Lidlu, ale su nuteni robit vlastny vyvoj, a tento vyvoj posuva vpred cely automobilovy priemysel. Darmo, inovacie prichadzaju od malych firiem...
Rozbalit vlákno
0