Novinky
Uživatel_5340709
3
k osvědčenému označení MX-6! :yes:
Pekelná Micinka
1
Chtělo by to nějakou víc "sexy" kombinaci. To "M" mi prostě nesedí, ale to je detail, hlavně aby ji vyrobili a prodávala se.
Uživatel_5340709
1
MX 6, 2,5 V6, dodnes tohle auto z devadesátých let mám hluboko v paměti, to bylo svezení, tehdy 125 Kw byla totální převaha. 😉 😄 😄
Pekelná Micinka
1
😄 Já si ji pamatuji, sousedovic ji měli. Pěkné auto.
Uživatel_5340709
1
Dnes je to samozřejmě pasé, ale na tohle období mazdy / první kulaté 626, xedosy, mx3, mx6, 323F V6/ moc rád vzpomínám. :yes:
Pekelná Micinka
0
Tak 626 liftback a Xedosy, to byly vpodstatě nejpohlednější auta své doby, minimálně ve vyšší střední, kam tehdy na našem trhu patřily. Mitsubishi byly tehdy také velmi pěkné.
Uživatel_5340709
0
No jo, nejde zapomenout na trochu mladší Galant 2500. >😁 :yes: Tehdejší dobu bych charakterizoval jako období sametových Vé-šestek.
AUDIRS6
0
jooo - V Xedos 9 to bola paraaaada 😄 :yes:
Uživatel_5340709
0
Takhle taky začínalo v ´90 letech moje mazdovské období, nejdříve 323F V6 a pak Xedos 6, k těm autům jsem měl hodně velký vztah.
0
Tak tak, ale nielen dizajn bol na mile vzdialeny konkurencii. 4WS, 4WD, miniaturne 6-valce (1.8 litra 😉, 4-ventilove motory v case, ked sa o tom konkurencii v produkcnych autach ani len nesnivalo....
... dufam vsak, ze coupe urobia aj z Mazdy 3.
Omyl, kupé a kabriolety jsou v Evropě segmenty s největším propadem, vloni o 30 % a letos to vypadá na dalších -30, vážně pochybuji, že do toho Mazda půjde. Mám pocit, že v USA bude situace podobná, jinak by tam mělo v téhle velikosti kupátka více značek, než jen Honda. 😲
No hlavně Mazda to řeší globální MX-5, takže stavět kupé v klasické podobě na bázi Mazdy 3 by asi nebylo výhodné. "Kupé" jen v podobě 3dv. MPS3, nic víc bych nečekal.
"Kupé" jako 3D verze M3 je nesmysl, pokud to není podpořeno výrazně dynamičtějším stylingem, nikdo to toho nepůjde, není důvod. Ale o M3 3D řeč nebyla, reagoval jsem na "velká kupé jsou dnes v kurzu". Nejsou a už asi ani nebudou, dneska je bohužel víc cool si koupit SUV. Proto si myslím, že ani M3 3D, ani M6 Coupe nebudou. Z ekonomického hlediska to (hlavně to druhé) nedává smysl. Navíc jezevčík M6 s jedním párem dveří, to už si fakt neumím představit. Ještě z auta velikosti kombi budiž, ale to by znamenalo to od základů překopat.
ma mat ten motor vyladeny na ±325koni...uvidi sa 😄
Veru, uz pri prvej generacii o nej mnohi snivali😒br />
[odkaz]
Pri poslednej takisto😒br /> [odkaz]
pripadne americka verzia😒br /> [odkaz]
Pri poslednej takisto😒br /> [odkaz]
pripadne americka verzia😒br /> [odkaz]
Podľa mňa je na fotkách 5 dverový hatchback a nie kupé... Hatchback terajšiemu modelu Mazdy 6 chýba. Som majiteľom 6-stky práve v praktickom 5 dverovom prevedení z roku 2003 s motorom 2,3l a je to výborné, bezporuchové autíčko. Aj tá vyššia spotreba pri ostrejšej jazde sa dá prepáčiť. Chcel som meniť za nový model, no sedan nechcem. Do mojej Mazdičky po sklopení zadných sedadiel uložím bez problémov 2 horské bicykle. Do sedanu len po rozobraní bikov. Dúfam, že sa Mazda 6 vráti k 5 dverovému HB. 😄
Prvou fazou bolo ponuknut vsetky klucove modely s technologiou Skyactiv😒br />
mazda 2, 3, 6 a CX-3, CX-5 plus mx-5. To bude coskoro splene.
Skyactiv II prijde najskor o tri roky, co dovtedy? Facelifty a sportove verzie/derivaty zo sucasnych aut: 2 MPS, 3 MPS, 6 MPS a snad aj 6 coupe.
No a tretou fazou bude Skyactiv II a stavim sa, ze prijde uz v novej generacii CX-5...
Takze tie nepotvrdene spravy o sportovych verziach zneju logicky - v druhej polovici zivotneho cyklu treba stale zachovat zaujem verejnosti a medii o ponukane auta a sportove verzie tomu napomozu, ako aj zvyseniu imidzu a prestize znacky...
Keby dosla 6 coupe, urcite bude globalny model a drahsia ako 6 a tym padom nebude treba predavat masovo plus bude to derivat - nizsie naklady na vyvoj, mozno iba vyladia 2/2.5 l a pridaju tam zo 30 koni...
Odkedy sa mazda odtrhla od fordu, neskutocne sa im dari. Pevne im drzim palce, cochvila bude splneny ciel predaja 1.5 miliona aut rocne a do 2020 sa postupne snad dostanu aj na tie 2 miliony.
Mazda nikdy nebude velka automobilka, ich ciel je jasny - stat sa subpremiou medzi VW a AUDI, blizsie k audi. Ma to jednu obrovsku vyhodu - neodberaju vo velkom od subdodavatelov v style VW alebo Lidlu, ale su nuteni robit vlastny vyvoj, a tento vyvoj posuva vpred cely automobilovy priemysel. Darmo, inovacie prichadzaju od malych firiem...
Skyactiv II prijde najskor o tri roky, co dovtedy? Facelifty a sportove verzie/derivaty zo sucasnych aut: 2 MPS, 3 MPS, 6 MPS a snad aj 6 coupe.
No a tretou fazou bude Skyactiv II a stavim sa, ze prijde uz v novej generacii CX-5...
Takze tie nepotvrdene spravy o sportovych verziach zneju logicky - v druhej polovici zivotneho cyklu treba stale zachovat zaujem verejnosti a medii o ponukane auta a sportove verzie tomu napomozu, ako aj zvyseniu imidzu a prestize znacky...
Keby dosla 6 coupe, urcite bude globalny model a drahsia ako 6 a tym padom nebude treba predavat masovo plus bude to derivat - nizsie naklady na vyvoj, mozno iba vyladia 2/2.5 l a pridaju tam zo 30 koni...
Odkedy sa mazda odtrhla od fordu, neskutocne sa im dari. Pevne im drzim palce, cochvila bude splneny ciel predaja 1.5 miliona aut rocne a do 2020 sa postupne snad dostanu aj na tie 2 miliony.
Mazda nikdy nebude velka automobilka, ich ciel je jasny - stat sa subpremiou medzi VW a AUDI, blizsie k audi. Ma to jednu obrovsku vyhodu - neodberaju vo velkom od subdodavatelov v style VW alebo Lidlu, ale su nuteni robit vlastny vyvoj, a tento vyvoj posuva vpred cely automobilovy priemysel. Darmo, inovacie prichadzaju od malych firiem...