Nová platforma, přeplňovaný čtyřválec s geny MPS, elektronicky řízený pohon všech kol...Zopakuje Mazda CX-7 americký úspěch i na evropském trhu? Nový crossover importovaný do Evropy přímo z Japonska jsme vyzkoušeli v okolí Paříže.
jasne že je, obe auta su primarne určené na cestu, baworka je sice svalnatejsia, su to vsak len vypchavky a imho x3 nie je vobec pekne, najma tie plasty v exterieri ho vyrazne degraduju na lacnu azijsku produkciu. Motory, to je ale ina pesnicka..
.. nechapem ako BMW mohlo urobit tak krasnu x5 a taku šeredu x3
Proboha, neblábol, materiály a zpracování X3 jsou zcela odpovídající premiovému segmentu. Ale chápu, že se ti to těžko posuje, když to auto vidíš tak max. někde na parkovišti.
Perfektni testik. JEdnu vec ale musim redakci vytknout. Uz delsi dobu si neodpousti do uvodu clanku vepsat nakej stereotyp nebo hodne vseobecnej zaver, nebo, jako v tomhle pripade, uplnou blbost zalozenou mene na pravde a vic na poznamkach v diskusich. Jestli je stale pravda ze ameriky jsou po designove, materialove a jizdni strance pod prumernym evropanem, tak to urcine nemuze platit o japoncich kteri jsou made for USA kteri se hlavne v posledni dobe zameruji na evropskou, resp. nemeckou konkurenci. Priklad? Infiniti jako oponent BMW. Technicky velmi pokrocile (4x4, nataceci zadni kola, design, materialy) a zaroven odvazne auta. Ma snad nekdo pocit ze Infiniti FX je mamut s spatnymi vlastnostmi na ceste? Nebo co tak mazda, ktera do svych americkych aut dava vetsi motory nez do evropskych (2,3 do mazda 3, 3.0 do mazda 6). Stale mate pocit ze japici v americe delaj podprumerna auta? Nebo, samozrejme, Lexus. Mozna nam nesedi v Evrope, ale kvalitou materialu ani jizdnimi vlastnostmi to nebude.
Naprostý souhlas. A v tom právě spočívá ta největší mystifikace. Když si totiž srovnáme CX-7 třeba s BMW X3, tak BMW prodává motor 2,5 Si 160 kw (šestiválec bez přeplňování se systémem Double Vanos) v základu za 1 241 900 Kč. Mazda svůj 2,3 DISI Turbo 191 kw v základu za 785 900. Jasně, BMW je prémiová značka, kde příplatek za postavení hraje svou roli, ale více než 450 OOO je spíše výsměch. Závěr je, že Japonci dokáží nabídnout srovnatelnou nebo podobnou kvalitu za výrazně nižší peníze a to se počítá.
:yes::yes: 450000 za image není až tolik...pokud by nebyla řeč o SUV, ale o limuzínách....Tady je to opravdu moc a ve srovnání X3 CX7 se ozývá jedno velké zooomzooom... ;-)
A nebude to spis tim, ze CX-7 je prilis levna, nez ze by X3 byla prilis draha? RAV4 a CRV mi prijdou podstatne drazsi, takze na japonce bych to nezobecnoval. Mimo to kazdy ma cenu takovou, za kterou proda, a pokud bmw proda i s timhle priplatkem, tak je to spis plus pro bmw ;-) (vlastne by se to dalo otocit na: "Mazda nedokaze prodat skoro totez za stejnou cenu" :-) ) Hodnoceni, zda cena X3 je vysmech, bych nechal spis na typickych bmw zakaznicich a tech tady zrejme moc nebude (ja bych tolik taky nepriplacel).
tak todle teda vypadá víc než dobře. Dobrej mix všeho možnýho co jezdí na kolech a design i interiér mi přijdou absolutně prfektní. Jízdu redakce hodnotí taky kladně takže už asi záleží jenom na marketingu Mazdy. Cx-7 má moje sympatie. Howgh
To posledne bude asi problem: marketing Mazdy nepatri medzi tie priebojnejsie. Nedokazali poriadne "predat" ani Mazdu6, co je aj v sucasnej generacii este celkom pekne a dobre auto...
A k cenam: staci porovnat cenniky a je jasne, ze z dvojice Mazda-Ford je to vacsinou mazda, ktora ma nizsie ceny, a pada skor do toho lacnejsieho segmentu...
černá metalíza,světlá kůže,automat,střešní okno...Nic víc se nedá dokoupit.Mám s ní najeto pouze 6tis.Km,ale už teď vím,že je to úžasné auto.Za srovnatelné peníze nic podobného nekoupíte!Žádný prostorový zázrak,ale jízdní vlastnosti,motor,výbava(má i startování na dálku)...to jsou věci ve kterých CX-7 hledá těžko konkurenci...
Musim povedat, ze toto je snad prve auto z kategorie crossover/suv, ktore sa mi zapacilo fakt na prvy pohlad a povedal som si "tak toto by som chcel mat!" (s jednou vyhradou - dieselovy motor). Tato sedmicka je fakt krasna, to sa musi uznat!
Máš US alebo EU verziu? Ja sa totiž o toto auto tiež dosť zaujímam (meniť budem asi až bud.rok, tak mám este čas špekulovať, momentálne som niekde medzi týmto, Honda CR-V, uvidíme aký bude nový Ford SUV..) a zatiaľ nikde som pre EU verziu nenašiel možnosť kúpy automatu..
Tiez som jeden kusok videl... ...asi 4 dni dozadu... ...bratislavske znacky, ale ta mamina (bola tam autosedacka) si ocividne este neprivykla na velkost tohoto auta, ked parkovala krizom cez dve parkovacie miesta a este jej trcal zadok snad meter, respektive pred autom zostalo kooopec miesta... ...ktovie, mozno to bolo naschval, aby sme si to mohli poriadne omrknut... ...a nazivo to teda vyzera podstatne lepsie ako na fotkach... ...krasny voz...
X3 se v noci převrací z boku na bok. Má divoké sny. Zdá se jí, že tu něco bzučí, ohrožuje jí lepší cenou, vyšším výkonem, dospělým designem, který je použitelný v jiné než černé barvě. Na silnici se jí bude držet nárazníku. Mimo ní obě zapadnou ve stejné první hlubší kaluži. Nebýt těch zadních světel, která vypadají, jako by je někdo "dodesignoval několika dobře mířenými ranami šutrem" musela by se ikstrojka probudit. Takhle můžu spát, říká si. Spousta lidí z předměstí chce BMW, Audi, nebo alespon VW.. Převalí se na druhý bok a chce usnout.. Pořád tu něco bzučí! ZOOMZOOM!!!!
Ta zadní světla jsou fakt slabinou (i u RX), čirá optika mi nikdy moc nepřirostla k srdci. A jak už tady někdo napsal - X3 vážně vypadá vedle CX-7 jako Defender >:-[]
Asi jsem staromódní a konzervativní, ale zadní světla, která praští přes oči a narušují harmonii celého designu mi pořád vadí...dokonce i u nové Imprezy a že ta je nějak krásná! >:D X3 se mi už od začátku nelíbila, vypadá, jako kdyby majitel neměl na příplatkovej paket zahrnující lak na náraznících >:D >:D
Přesně tak, připomíná mi to Touareg a Tiguan, prostě vyfouknutá X5 s důrazem na to, aby to na první pohled vypadalo, že je levnější.
A ještě k Impreze. Ta podle mě ztratila hodně ze své brutálnosti, kvůli které jsem ji měl vždycky rád, ale o to zase získala na eleganci. Prostě je přístupnější širšímu spektru zákazníků.
Tak už vidím potencionálního kupce BMW, jak jenom na chvíli bude uvažovat o Mazdě. Pro tyhle lidi není Mazda, Toyota, Peugeot, Škoda atd. atd. alternativa a představují pro ně velkou skupinu jenom obyčejných aut!
spousta známé omáčky - nechápu, jak může být článek nazván "jízdní dojmy", když je tam z jízdy pár řádek.
Docela mě to mrzí, protože si ji chci koupit a čekal jsem víc informací ...
Mám s ní už něco najeto v americké verzi. Ticho, pohoda , vše funguje dokonale, motor skvělý. Ostatní v autě vůbec nepoznají nastartování a žere trochu víc než 3,0 tdi, 12litrů v automatu. Na cestě jako osobák. Každý se ohlídne jak se líbí.
jestli si ji chceš koupit tak se jdi projet a ser na testy ...musí sedět tobě a ne nějakému zaplacenému novináři ... už jsi někdy četl negativní test??? a koukni na legacy....
Hej tahle mazda je nic moc.Desing je mazdovskej (nic moc) jízdní vlastnosti asi taky nebudou nejlepší.Chevrolet Captiva nebo Opel Antara jsou lepší a hlavně hezčí,
Ja jsem uz objednal tu nejvyssi vybavu s kuzi a stresnim oknem, za cenu asi 850t. kc po sleve, ma dorazit koncem 2007. A po odpoctu dph mi vyjde na asi 740.000kc. I kdyz mam rad BMW, X3 je hodne pozadu za CX-7
Koľko % chceli ako zálohu..?? Inak ta možnosť N1 verzie resp. odpočtu DPH je super, koľko CZK za to u vás pýtajú..?? By som do toh hneď išiel, aj keď neviem eviem, či to pôjde aj na SVK, náš predajca zatiaľ nič také neuvádza/neponúka..
Mnoooo vypadá povedeně jen nechápu proč když vozí to železo které pohání druhou nápravu tak proč ji nepohání pořád ... No ale to je pořád dokola ... když ono by to asi nevydrželo a je to jen takové pozlátko .. Jinak se svezte v Subaru Legacy nebo Outback a pak srovnávejte...hodně štěstí na silnici...
o žádné výhodě nevím ...jestli teda nemyslíte spotřebu o cca 0,1 l. Větší rozdíl vám udělá to že systém a teda cca 80 -100 kg vozíte s sebou. Onehdy jsem byl servisu BMW a tam se prozradilo že jsou tam teplotní čidle které x drivu dovolí pracovat sai tak 10 minut a pak ho vypnou...jo to je ideální na zasněženou cestu. A nebo když se uprostřed zatáčky rozhodne připojit druhou nápravu ....to je adrenalin ... A nebo že je to plný čidel a když se rozhodnou tak zablokují jedinou cestu na ledovec ...osobně jsem to zažil! předváděcí X5 v Soldenu!
O tom, že Mazda "trefila" správně - není pochyb. Ale zaráží mne, že uvádí výkon 191 kW a kroutící moment 380 Nm a přitom maximálku 210 - budiž -mohli to omezit, ale zrychlení na 100 za 8 vteřín - a to je manuál. Tohle trošku nesedí.... Může někdo, kdo má s tímhle autem reálné zkušenosti napsat k těmto údajům nějaké zkušenosti?
Mam Mazdu cz-7 a uz bych asi nemenil. Motor, podvozek a celkovy dojem jsou na vybornou. Je pravda, ze matžerialy pouzite v interieru neodpovidaji kvalite BMW, ale tomu neodpovida ani cena. Mam dovezenou americkou verzi s automatem a muzu rict, ze jizda je opravdovy pozitek a to zrychleni je kupodivu jeste o malinko rychlejsi nez s manualem. Skvela prace
Americka verzia s 244 konmi a automatom namerali 7,9 s. Jazdil som na europskej verzii a posobi rychlejsie ako 8,0 s, je to urcite podhodnoteny udaj. Co sa tyka jazdnych dojmov, este mam vyhrady ze reakcie motora maju daleko k atmosferickym motorom a neviem co pisu o naladeni vyfuku, pretoze ho vobec nepocut v ziadnych otackach.
Hm, bez nafty v Evropě.....Obrovský handicap už od startu. S dieselem ano, s benzínem ne. Jinak auto paráda, vnitřek super, kvalita a spolehlivost určitě taky dooost dobrý, ale bez nafty to znamená v Evropě :no:
jen se z tý nafty nepo...r. Jel jsem s 2,5 subaru Otb a rakví cca 650 km do raichu na lyže v 3 lidech za 10 a to bylo skoro nové syrové a kolega jel s 2,5D Alroadem taky za 10 a bez rakve....tak vo co de? a z benzínu nelítaj saze!!!!
No, CX-7 to tu pěkně rozhicovala. Kolega lexusis se tu dokonce obnažil ve svých snech za posledních pět let a sdělil nám, že přece vlastní - Lexus IS, Hondu CR-V, Hondu HR-V, Volvo S80, Audi A4, Bmw 3 E46... a nyní naslepo objednal jednu (proč jednu?) ceixsedmičku. V kůži a se šíbrem. Jasně lexusíku, jak jinak. Jo... i takoví snílci tu jsou... Tak co s nimi. Snad jen jednu malou lidskou radu - Lexusíku, sni reálně. A rozlišuj mezi sněním a životem... abys to největší životní zklamání nenadělil jednou sám sobě.
Vcelku mě překvapuje, že na CX-7 jsou na diskuzi většinově pozitivní ohlasy. To bych býval opravdu nečekal. Tak vyčkejme prodejných úspěchů. Úspěchů?
P.S. Jak se vám líbí tachometr? Ta tříčtvrteční výkroj.
Ale vždyť je přece jasné, že na evropských trzích CX-7 nikdy nedosáhne prodejních úspěchů, jaké ty považuješ za dobré. Číslo 1 bude vždy americký trh. O to ale nejde. Jde o to, že Mazda vyrobila z mého pohledu kvalitní a pohlednou alternativu pro zákazníky preferující japonskou produkci, s výborným motorem a stylem, který např X3 chybí.
Všechno, cos teď napsal, by se dalo podepsat, jen s tím, že poslední věta by měla znít ... alternativu pro zákazníky preferující japonskou produkci, s výborným motorem, kterým nevadí absolutní absence stylu, tedy jednoho z faktorů, pro který si lidé kupují X3ku. ;-)
A nelíbí se ti ta stará, nebo ta po faceliftu ? Já jsem měl na jeden den půjčenou verzi X3 SD (0-100 myslím za 6,6) a můžu říct, že kromě trochu archaického interiéru (holt se stále promítá starší generace) a horšího "žehlení nerovností" je to špičkové auto.
Nevěř tomu. Stylová je dost. Stačí se na ní podívat jinde než na fotkách. Tady jí ta světlá barva dost bere. Naživo daleko lepší. Když ji postavíš vedle X3, tak X3 bude působit jako chudší bráška, který si neumí správně zapnout košili a na hlavě má brabčáka ;-)
Neni co závidět, pokud je to pravda, jsou to jen věci. Jen nesnáším podobný ubožáky, kteří přispívají do diskusí jen proto, aby si vyvenčili šašoura nad tím, co si všechno můžou koupit.
Ten člověk tím, co napsal, ze sebe udělal akorát prvotřídního kurvínka.
Keby mali vsetci 5 aut v garazi, pisat o nich by bolo normalne. Kedze ale ludi co maju 5 aut v garazi je malo, ten kto sa o nich vyslovi je zrazu "kurvinek". Navyse, reagoval tym na drazdive prispevky, pravda nie z celkom chladnou hlavou.
Nečekal jsi pozitivní ohlasy? A co jsi vlastně čekal? Tohle je značka, která vytváří pohodové prostředí. Nevymezuje se vůči jiným, nevytváří konflikty, jen si prostě jede svoje zoom-zoom. Většině lidí dokáže nabídnou to, co potřebují - auta s pěkným zevnějškem, dobrými výkony, nadprůměrnou spolehlivostí. Pak už je jen na lidech, aby se rozhodli podle osobních preferencí. Ty evidentně tomuto autu nevěříš. Budiž, je to tvůj názor a máš na něj nárok. Já bych si zase nemohl koupit nic od VW, protože mi připadají naprosto sterilní a jejich spolehlivost je v tahu. Ale tohle je diskuze o CX-7. Čekal jsem slušné a pohodové počteníčko a místo toho tu do sebe řežeš s někým, o kom skutečně nevíš, jestli ta auta opravdu nemá. Jak by řekl Nero Wolfe - No fuj! ;-)
:-) Nero by hlavně poslal Archiho pro novou zásilku olivového oleje do salátu a na CX-7 by si ani nevzpomněl :-) P.S. Líčíš tu mazdu, žes mě málem dojal ;-) bzum-bzum... no... kéž by to tak bylo. Jenže není. Pro mne dnes designem - absolutní zklamání. Ale jsem rád, že vím s jakou knihou dnes usnu ;-):yes:
Archieho by nikam neposlal (leda tak pro mléko), tohle by si vyřizoval Fritz. ;-) Jsem rád, že jsem tě málem dojal, většinou jsi tvrďák s nejspíš nekompromisním výrazem ve tváři - něco jako Humvee křížený s VW. Samozřejmě se ti CX-7 nemůže líbit, protože se ti líbí německý design a to je jako oheň a voda. Proto se prodává tolik značek - co člověk, to jiný názor a každý má pravdu. Tak mu ji neber, jinak se připravíš o tu svou. :-) Taky mám své zkušenosti s koncernovými vozidly, ale ty si nechám na některou z diskuzí o těchto autech. Pokud budu mít čas a chuť se zastavit. Poslední dobou je obého čím dál míň. :yes:
Jen pro zajímavost - s CX-7 opravdu není žádný problém se svézt ani ji vidět v reálu - jedna je k dispozici každý den v Praze na Spořilově (Autopalace) - pokud vím tak s ní jezdí jejich obchodní ředitel, ale samozřejmě není problém se svézt a prohlédnout si jí. (nevím jestli je to americká verze, ale viděl jsem jí minulý týden osobně - černá metalíza, česká SPZ, automatická převodovka - bohužel nebyl čas se svézt).
K těm kdo auto znají - uvedené hodnoty v článkujsou myslím pro verzi s manuálem (zrychlení) - víme jaké je to s automatem ? (btw na první pohled auto působí zatraceně mohutně)
Toto vozidlo už jezdí skoro rok v USA a v Australii, cena v přepočtu cca 500.000 Kč. Nechápu proč je v evropě tak drahý. * OF Evropská politika. Proč ty pitomý politici chrání trh pro předražené německé křápy a nasazují cla a dph na mimoevropská auta!! Zijeme v neskutečným bordelu. Nejradši bych zažaloval stát!!
Už když jsem jí viděl před myslím dvěma lety ve Frankfurtu, tak se mi designově moc líbila holka jedna japonská :yes:
Jestli tu ještě je anonym z rána, co jí má - za kolik s ní jezdíš?
Mam Mazdu cz-7 a uz bych asi nemenil. Motor, podvozek a celkovy dojem jsou na vybornou. Je pravda, ze matžerialy pouzite v interieru neodpovidaji kvalite BMW, ale tomu neodpovida ani cena. Mam dovezenou americkou verzi s automatem a muzu rict, ze jizda je opravdovy pozitek a to zrychleni je kupodivu jeste o malinko rychlejsi nez s manualem. Skvela prace
Komedie by byla, kdyby tě nechali vytvořit vlastní auto... ;-) Samozřejmě to má navazovat na RX-8, ostatně nová šestka podobné blatníky bude mít taky. Je to odkaz na sportovní geny této značky. Tak jako některé značky vyrábí auta usedlá, jiní auta aristokratická nebo supersportovní, tak se Mazda hlásí ke sportovnímu pojetí vizáže svých aut posledních let.
No, tak kromě toho, že kdysi dávno vyhráli Le Mans, tak z toho sportu zůstala jen ta vizáž.. >:-[]
A proč má tohle vypadat sportovně ? 0-100 za 8s byl "sport" před 15 lety.
Mít "crossover" není jako mít sporťák a teréňák. Ani ryba ani rak. .. IMHO, YMMV, atd ;-)
Ano, někteří prodejci nabízejí svezení, u nás taky jedna je, pár jich jezdí i dotažených z USA. Nicméně, vzhledem k rozměrům mi připadá vnitřní prostor relativně nevyužitý, zejména kufr ovšem uznávám, že tohle si spíš někdo koupí pro parádu a potěšení než jako stěhovák.
To Lexusis vs. GTI: je trochu pubertální tahat jako králíky z klobouku auta, která všechna vlastní Lexusis, ale taky není důvod mu nevěřit, že je nemá a nepřímo z něj dělat lháře. GTI občas dokáže obsáhle rozepsat své pocity, argumenty a důvody, ale tentokrát ses na nic z toho nezmohl - nic ve zlém. ;-)
To není o zmohnutí :-) Mám pochopení. Proto jen lehký dodyček k zamyšlení. Snům velmi rozumím... Pozor... nevnímejme ho jako lháře, vnímejme ho jako snílka, který se zapomněl.
Evropa, se svou designovou vyprofilovaností, se svým dokonalým citem pro krásu, pro harmonii tvarů, tak tahle Evropa je v crossoverech velmi zdrženlivá. Jistě... ona totiž nalezla svou crossoverovou tvář v AUDI Allroad, ve Volvu XC-70. Nalezla také svou SUV tvář... auta s hrdým postojem bojovníka. Má i své dokonalé offroady... A co tedy s nafouklým kombíkem? Chybí charakter, chybí styl, to hlavně, a chybí objednávka. Jistě, chceš lehké SUV, tedy crossovera? Pak bereš allroada od AUDI, bereš ixcéčko70 od Volva, bereš outbacka od Subaru... bereš samo scouta Octavii, dokonalí dacani, žádná měkota. Chceš drzouny, bojovníky SUV? Bereš XC90, bereš Cayenne... Ale kdo bere CX-7? To mi napiš...
Když přijdeš na důležité obchodní jednání v růžovém obleku s červenými tečkami, možná si tím zkazíš reputaci, ale celý zbytek života u pásu tě bude hřát u srdce, že jsi byl stokrát originálnější, než ti ostatní tučňáci ;-)
Scouta jsem uvedl proto, abychom si uvědomovali na jaké aktuální notě škoda jede. Ano, scoutovi to moc sluší. A co se týká techniky, nemá se za co stydět. Samo, že Allroad je vyšší liga... to ovšem neznamená, že se budeme na scouta ušklíbat. Kupovat teď Octavii, scout je jasná volba.
jinak každý máme jinej vkus , já SUV moc nemusím , většina mi připadá jako tlustá oblá bečka plechu na nákupy , než jako dravec , co se chystá sjet z cesty :no:
Jasně, ovšem pak ti ještě více musí vadit tahle CXsedmička. Ta se netváří ani že by zvládla posekanej trávník (byť o její kvalitní technice teď nepolemizuji).
Právě že vůbec , naopak - na nic si nehraje a PLNĚ naplňuje název své třídy CROSSOVER . Je to to co to je , a ne oktávka s plast.lemy blatníků hrající si na allroad madlem navíc .
Admin celkom spravne klepol GTI po prstoch. Uz davno ho mal niekto vyzliect z kratkych kozenych nohavic a zakazat mu to falosne jodlovanie. Mudruje tu o snivani a sam nic ine nerobi. Jedno bla bla za druhym. To co sa rata najviac, su realne skusenosti na zaklade ktorych mozes poradit. A to Ty nemozes. Tak nabuduce prosim skus svoje postrehy a pocity vtesnat do jedneho prispevku, ale nezasvinuj tu cele diskusie. Dakujem za vsetkych ktorych uz nebavis.
Co sa tyka CX-7, paci sa mi. Dobra technika za dobry peniaz. Urcite spickova kvalita a spolahlivost. Tvary CX-7 vo mne evokuju sviezost, nieco nove, co kazdy z nas pri pohlade na parkoviska preplnene skodovkami, fordami a ostatnymi superuspesnymi europskymi predajnymi trhakmi potrebuje ako balzam na dusu. To clovek ako Ty nikdy nepochopi. Ja sa vobec neobavam toho, ze si kupim CX-7 v plnej palbe za 1,1M SK a sused sa ma opyta preco som si radsej nekupil allroada, X5 alebo XC90 za dva mega v zakladnej vybave. Toto je auto pre tych ktory chcu auto urcite netuctove a svieze, urcite dobre, urcite spolahlive auto za dobre prachy a je im u * co si o nich mysli tragikomicka internetova postavicka GTI. Aspon ja to tak vnimam.
Nevím, jestli sis toho všiml, ale tuhle diskusi tady zasvinil až jakejsi honimír, kterej se tady potřeboval vysemenit nad tím, co všechno si může koupit.
Jinak s tvou charakteristikou CX-7 naprosto souhlasím, líp bych to nenapsal.
mazda je paradni ale nehodlam ti oponovat,,,, asi sem budu chodit casteji ty cerveny podkresy jsou luxus lexus:D:D:D chtel bych videt toho pana podnikatele on ma ty auta asi vsechny vytetovany na cele na * vinkody a na zadech objednavku na cx-7 >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Exterier vcelku ujde,mozna jen zadni cast je az prilis,,nabobtnala",interier vypada mozna jeste lip(pekna stredni konzole),motorove-taky dobry,jen by to chtelo nejaky radne nadupany turbodiesel. ;-)
srovnatelně výkonný turbodiesel by si museli někde vypůjčit a cena by rozhodně nebyla malá. při mém nájezdu 25tis.se spokojím s tímto benzínem. žádný ze současných naftových čtyřválců mě nepřesvědčil.
jeden típek má u nás v ba túto novú Cx7 už asi rok(neviem odkiaľ ju zohnal, asi americká verzia)a som rád, že tam dali motor 2,3 Disi bo sám som majiteľom 6mps a viem ako vie perfektne ťahať-takže CX7 nebude žiadny slimák(aj keď na 3,0sd od Bmw nemá-ale to je diesel
Jako velky priznivec nemeckych vozu by me drive tezko napadlo, ze budu vazne premyslet o koupi japonskeho suv, a jeste k tomu mazdy. planuji pristi rok koupi passat variant 1.8tfsi /snad se dockám tohoto motoru/ 4 motion sportline, černy v kuzi na 18kách, s navigaci apod., cca za
950.000,- po odecteni dph, mazda ale v podobne vybave /bez navi/ stoji 740.000 bez dph a to me vcelku nahlodava, asi to vysumi a zustanu u sveho oblibene vw, nicmene cenova politika mazdy je v tomto pripade prijemne sokujici, auto konkurujici spise nez bmw x3 autum jako infiniti fx nebo nissan murano za mnohem nizsi cenu. jeste k bmw x3, povazuji bmw za nejlepsi, neprogresivnejsi automobilku, nicmene x3 je osklive auto, osklive a drahe. nejlepsi moznosti tedy neni nabubrele x5 ale 530xi variant s m-paketem...
Přesně, dnes se musí učit skopčáci... Když oni maj toho Golfa a bavoráka a mrcedesa. NA *. Všechno je to stejný předražený a sere se to stejně jako všechno ostatní. Všichni totiž šetří a šetří a šetří.. A kdo řekne , že ne tak je lofas!
A tak si můžeme pěkně v klidu shrnout, co jsme se vlastně dozvěděli nového.
Tak zaprvé jsme se dozvěděli, nebo spíše jsme se utvrdili v tom, že stále existují lidé, kteří japonskou produkci neuznávají, jako plnododnotnou konkurenci evropským etalonům a stále ji naprosto nesmyslně řadí někam mezi korejce a evropany. Přitom každý musí objektivně uznat, že od chvíle, kdy se kvalitou použitých materiálů v interiérech srovnali s evropany, už neexistuje jediná sebemenší slabina oproti konkurenci.
Zadruhé jsme zjistili, že existuje člověk, kterému stojí v garáži asi deset aut, nebo kolik, tedy pokud je to pravda. Tak musím uznat, že bez této informace si nedovedu představit svůj další život, ale kdybych to nevěděl, byl bych rozhodně o zážitek chudší >:D
Zatřetí jsme všichni zjistili, že administrátor nemusí být vždy jen nudný patron zírající do monitoru, ale může to být i dobrý jokeař. Takže dodatečně děkuji za zpestření vcelku fádní grafiky diskuse - ta červená je super!!!
Ale ten nejdůležitější poznatek vyplývá z článku, ano z toho článku, ke kterému se váže tato diskuse, i když to tak místy nevypadá. "Nová sedmička se ale povedla!"
Já jsem viděl před měsícem Infinity v Kanadě a byl jsem z něj úplně hotový-nádhera. Ale v US a Kanadě stojí auta klidně i 50% ceny u nás. Viděl jsem reklamy v TV a skoro jsem brečel.
nech sa snazite akokolvek, to, čo nakoniec dosiahnete, je pochvala od hlupaka a vysmech mudreho...
-cim menej rozumiete, tym viac si trufate
-ak samotna ludska hlupost nestaci, pridajte k nej ludsku zlobu
-na to aby mal clovek stastie, nestaci byt hlupym
myslim, ze vacsina z vas sa v tom najde... :no:8-s a nezabudajte ze hlupost sa neda odstranit peniazmi, vzdelanim alebo zakonom...niektori z vas su nuly...obycajne nuly co nikdy nic nedosiahli a maju potrebu zhorsovat dovtedy pekny den tym, co nieco dosiahli...
zadny vw passat variant FSI 4 motion, ale cx-7 revolution high. mel jsem dost dlouhou diskusi o s jednim prijimacim technikem ve VW servisu o spolehlivosti, resp. nespolehlivosti passatu. nahlodal me. co me utvrdilo v rozhodnuti, je krasnych 260 koni ve v cene 750000/bez dph. Za podobnou cenu muzu mit octavii scout, ale at se GTI nezlobi, to jako porovnavat opel astra s trojkovym bavorakem. navic o rok delsi zaruka. a taky ta netuctovost. mazdu jsem nemel rad, strategie zoom zoom je mi odporna a nechapu co vlastne znamena, nelibi se mi ostatni modely znacky, cx-7 ale ano.
Myslím,že ses rozhodl správně,taky jsem uvažoval o scoutu,ale spíš až s motorem 1.8 TFSI,který snad bude příští rok,ale cx-7 vypadá o dost zajímavěji. Rozhodně 260 koní a ten zátah... Pokud si jí koupíš, dej zde vědět,přeji hodně radosti s novým autem.
- dodací lhůta půl roku, možná teď víc
- nemá elektricky sklápěcí zrcátka
- zimní kola na alu 17" za dalších 45 000,- (Nokian), 55 000 (Bridgestone)
- kupuj to u dobrýho prodejce, protože se do toho musí domontovat pár věcí (senzory do nárazníků, handsfree apod.) a odladit nastavení automatickýho zamykání a do takovýho auta když se pustí amatér, může to bejt konec. V mym případě to skoro konec byl.
Pokud myslíš, že senzory nepotřebuješ, upozorňuju, že z toho auta neni lautr nic vidět. A HF je dneska standard, akorát pro japonský auto a ještě ke všemu s Bose systémem (zase jiná kabeláž) bych doporučoval brát, co nabízejí jako OEM (i když je to standardní HF od firmy Bury (www.bury.com - VoiceTalk BT, je to Německo). Jednou mi do mazdy MPV dělali HF Parrot a úplně to dojebali.
A kdo si na ní myslí, myslí si dobře. Je to nádhera, překrásně táhne a zní - venku i uvnitř, Bose fakt umí. A je prostě krásná. Když se jukneš z okna, uvidíš "a damn sexy piece of design". Stejně jako RX8. I když, ta je skutečnej masterpiece...
Doporučuju tmavší sytou barvu, tvary jsou dvakrát prokreslenější a chromy pracují pro nás. Dělají modrou a měděnou červenou (copper red) - ta je prý úplně úchvatná, kdo zase viděl černou, nedá na ni dopustit. Viděl jsem stříbrnou a takovou světle zelenkavou (US edice) a to je dost nuda. Mám modrou a můžu jenom doporučit se světlým vnitřkem, skvěle to k sobě funguje. Na namáhaných částech je nechaná černá kůže - loketní opěrky, záda předních sedadel, dveře - což umožní uchovat to v pohodě. Určitě si tam nech dát lištu na zadní nárazník, aby se to nervalo, když se něco dává do kufru.
A pak, když v noci spustíš světla, rozsvítí se modrý diody nad budíky s oranžovými čísílky, je to jako pokojíček a pak za dva, za tři, 5000 otáček, 160...and rising.
Ahojte..Asi urcite si ju kupim, len na Slovensku este nie su predvadzacky.. Kto uz mate, prosim o odpoved..Ze je spicka v zaktutach uz vieme, aka je v terene? Da sa po sklopeni zadnych sedadiel vyspat vzadu,ked tak aj s babou.., na co je dobre to tlacitko AMB na stredovom paneli.., stoji za to ten Bose system.? Atd.Dik.
Uz len prosty fakt: do bodky kazda recenzia a kazdy propagacny chvalospevo-letak podozrivo opomina kolonku teren, z toho ti musi byt jasne ze s terenom moc nepocitaj, ze toto auto nie je robene na teren, ani do miery beznych SUV. Aj ked rovnejsiu polnu cestu alebo obrubnik v meste asi zvladne. Inak by to minimalne odbili par riadkami vseobecnych zvastov typu "na tuto triedu a za tie peniaze prijatelne".
A k tomu spaniu s babou, ked si chces na toto balit baby, sex s pipkami v aute sa uz nenosi aspon dekadu, stylovejsie je ze zbalis a odvezies peknym autom do pekneho pohodlneho bytu. Ak si sa na toto pytal :-)
Dneska ji přebírám. Dám vědět:)
Z dosavadní (předváděcí) zkušenosti je Bose na špičkové úrovni, zahrnuje Pilot systém umožňující rozložení zvuku v prostoru tak, aby to řidič neměl jenom od levý paty. A podle mě to hraje. Někdo někde řešil, že při hodně rokenrolovém rachotu se to v prostoru zabaluje a není to dost čitelné, ale... To už je asi trochu přeháňka.
AMB je opravdu ve všech mazdách tlačítko AMBIENT - teplota venkovního prostoru.
V servisu měli trochu honičku s montáží handsfree - koupil jsem to s originálem Mazda, protože v minulém MPV jsem si nechal montovat Parrot a tento francouzský produkt se s jakponskou elektroinstalací nesnesl. Tady tvrdí, že to propoují přímo s jednotkou Bose Pilot a mělo by to tedy fachat.
Viš, mě dost zaráží horlivá debata o tom, že to není do terénu a že to je auto k ničemu. V Independentu se přímo ptali: A pro koho teda tohle auto je? A já řikám: Pro mě. Mohl bych mít traktor Defender, jezdil jsem traktorem L200 i Discovery. Netoužim po tom, trávit čas na pomalé a nebezpečné koze. Až budu mít barák za lesem a budu jezdit nakupovat na sněžnym skútru, koupim si Landcruisera. Teď jezdim primárně dálnice a chci auto, který bude krásně jezdit, bude sedět v zatáčkách, zrychlí jako čert a vyjede po rozbředlém sněhu k chalupě.
Ano, je to druhé, menší auto v rodině (vedle Espace). A ne, nekupuju něco za téměř milion, abych pak přespával na poli. Na hotel mi ještě zbývá:)