Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Mazda CX-7: první jízdní dojmy

Nová platforma, přeplňovaný čtyřválec s geny MPS, elektronicky řízený pohon všech kol...Zopakuje Mazda CX-7 americký úspěch i na evropském trhu? Nový crossover importovaný do Evropy přímo z Japonska jsme vyzkoušeli v okolí Paříže.
Zpět na článek
27. 7. 2007 07:18
anonym
27. 7. 2007 07:21
anonym
27. 7. 2007 07:36
27. 7. 2007 07:36
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 09:13
neregistrovaný "gabo"
27. 7. 2007 09:20
27. 7. 2007 09:53
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 10:21
27. 7. 2007 12:06
31. 7. 2007 08:40
28. 7. 2007 02:55
27. 7. 2007 07:26
27. 7. 2007 08:30
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 08:52
27. 7. 2007 09:06
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 11:03
neregistrovaný "bingo"
30. 7. 2007 21:44
anonym
27. 7. 2007 07:28
27. 7. 2007 09:24
neregistrovaný "Odborník"
27. 7. 2007 11:07
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 7. 2007 07:41
neregistrovaný "Josef"
27. 7. 2007 08:47
anonym
27. 7. 2007 08:56
anonym
27. 7. 2007 09:13
neregistrovaný "_Teddy_"
30. 7. 2007 13:57
neregistrovaný "bob"
27. 7. 2007 08:54
neregistrovaný "Tonic"
30. 7. 2007 06:50
neregistrovaný "Lancer"
27. 7. 2007 21:29
neregistrovaný "mayday"
27. 7. 2007 09:11
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:20
neregistrovaný "gabo"
27. 7. 2007 09:27
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:45
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 10:53
neregistrovaný "pawelno"
27. 7. 2007 09:12
anonym
27. 7. 2007 09:58
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 10:37
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 15:51
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 09:50
neregistrovaný "Wenca"
27. 7. 2007 09:52
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:58
27. 7. 2007 15:52
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 10:31
neregistrovaný "Mitch135i"
27. 7. 2007 10:33
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 15:56
neregistrovaný "ZZ"
30. 7. 2007 14:06
neregistrovaný "bob"
27. 7. 2007 10:32
anonym
27. 7. 2007 10:48
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 11:00
anonym
27. 7. 2007 10:47
neregistrovaný "ozawasan"
27. 7. 2007 12:17
neregistrovaný "seatik"
27. 7. 2007 14:21
neregistrovaný "rob"
27. 7. 2007 17:17
neregistrovaný "ozawasan"
30. 7. 2007 10:23
anonym
28. 9. 2007 11:01
neregistrovaný "-martin-"
27. 7. 2007 11:00
neregistrovaný "Jiřík"
27. 7. 2007 11:16
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 15:21
neregistrovaný "jjk"
27. 7. 2007 21:24
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 17:39
neregistrovaný "Pepino"
6. 8. 2007 13:11
neregistrovaný "Joe_ST"
27. 7. 2007 12:00
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 12:26
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 12:46
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2007 17:50
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 16:05
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 20:22
27. 7. 2007 12:22
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 15:31
neregistrovaný "jjk"
27. 7. 2007 17:22
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 20:17
neregistrovaný "Lovap"
28. 7. 2007 00:00
neregistrovaný "jjk"
27. 7. 2007 15:41
neregistrovaný "Jutilla"
27. 7. 2007 15:52
27. 7. 2007 17:12
anonym
27. 7. 2007 17:15
27. 7. 2007 12:43
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2007 16:10
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 14:05
neregistrovaný "vitek"
27. 7. 2007 14:19
27. 7. 2007 15:44
neregistrovaný "zlobitch"
27. 7. 2007 14:05
27. 7. 2007 14:20
neregistrovaný "Tomáš B"
27. 7. 2007 14:24
neregistrovaný "rob"
27. 7. 2007 14:38
neregistrovaný "Cxx-7"
27. 7. 2007 14:52
neregistrovaný "Ben"
27. 7. 2007 15:08
neregistrovaný "Jutilla"
27. 7. 2007 15:12
anonym
27. 7. 2007 16:12
neregistrovaný "ZZ"
28. 7. 2007 00:57
neregistrovaný "Ben"
28. 7. 2007 06:39
anonym
27. 7. 2007 15:24
27. 7. 2007 15:31
27. 7. 2007 15:57
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 20:24
neregistrovaný "Lovap"
27. 7. 2007 16:24
27. 7. 2007 16:29
27. 7. 2007 16:34
27. 7. 2007 16:38
27. 7. 2007 17:13
anonym
27. 7. 2007 17:14
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:30
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:15
anonym
27. 7. 2007 17:18
neregistrovaný "honzarov"
27. 7. 2007 18:12
neregistrovaný "honzarov"
30. 7. 2007 11:26
neregistrovaný "skl"
27. 7. 2007 17:26
neregistrovaný "Dute"
27. 7. 2007 17:46
neregistrovaný "Džejár"
12. 8. 2007 15:31
anonym
27. 7. 2007 19:36
neregistrovaný "skl"
28. 7. 2007 10:15
neregistrovaný "assasin-cz"
27. 7. 2007 17:32
neregistrovaný "Jutilla"
27. 7. 2007 17:12
neregistrovaný "honzarov"
27. 7. 2007 17:39
neregistrovaný "Mikulajda"
27. 7. 2007 17:43
27. 7. 2007 21:33
neregistrovaný "zzbysekk"
27. 7. 2007 23:37
27. 7. 2007 17:50
neregistrovaný "Mem"
27. 7. 2007 18:16
neregistrovaný "honzarov"
28. 7. 2007 02:30
anonym
28. 7. 2007 13:18
27. 7. 2007 20:46
27. 7. 2007 22:36
anonym
28. 7. 2007 13:31
neregistrovaný "6mps"
28. 7. 2007 15:21
neregistrovaný "volkswagen"
28. 7. 2007 18:24
neregistrovaný "Rob"
28. 7. 2007 20:39
anonym
30. 7. 2007 10:37
neregistrovaný "Tomáš B"
29. 7. 2007 07:10
neregistrovaný "tempe"
29. 7. 2007 16:38
neregistrovaný ""Brňák""
30. 7. 2007 11:31
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 21:46
anonym
6. 8. 2007 13:05
neregistrovaný "Joe_ST"
6. 8. 2007 13:16
neregistrovaný "Joe_ST"
8. 8. 2007 16:20
neregistrovaný "LUKAS"
19. 8. 2007 21:27
neregistrovaný "volkswagen"
22. 8. 2007 06:42
neregistrovaný "Jirka"
8. 10. 2007 16:19
neregistrovaný "rudrud"
17. 9. 2007 15:04
neregistrovaný "patapuf"
20. 9. 2007 10:43
neregistrovaný "PGH"
22. 9. 2007 17:55
neregistrovaný "dafdaf"
6. 10. 2007 08:09
neregistrovaný "rudrud"
9. 10. 2007 21:49
neregistrovaný "pls"
anonym
27. 7. 2007 07:18
pekne
uff..pekne.moc pekne. kamenujte ma ale pripada mi to lepsia kupa ako bmwx3
Rozbalit vlákno
10
anonym
27. 7. 2007 07:21
Re: pekne
Ale no tak!! Tohle není vůbec konurent pro BMW
27. 7. 2007 07:36
Re: pekne
Preco by nebol? BMW je nejaky zvlastny zazrak?
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 07:36
Re: pekne
Je to pravda, X3 vypadá vedle Mazdy jako Defender vedle X3.
neregistrovaný "gabo"
27. 7. 2007 09:13
Re: pekne
>:D
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:20
Re: pekne
Ale no tak!! Jestli tohle není konkurence pro X3, tak jsem pilot F1...
neregistrovaný "astros"
27. 7. 2007 09:53
Re: pekne
jasne že je, obe auta su primarne určené na cestu, baworka je sice svalnatejsia, su to vsak len vypchavky a imho x3 nie je vobec pekne, najma tie plasty v exterieri ho vyrazne degraduju na lacnu azijsku produkciu. Motory, to je ale ina pesnicka..
.. nechapem ako BMW mohlo urobit tak krasnu x5 a taku šeredu x3
27. 7. 2007 10:21
Re: pekne
X3 je tvarovo pekna....len tie materialy a vyhotovenie...
Avatar - Dinar
27. 7. 2007 12:06
Re: pekne
Proboha, neblábol, materiály a zpracování X3 jsou zcela odpovídající premiovému segmentu. Ale chápu, že se ti to těžko posuje, když to auto vidíš tak max. někde na parkovišti.
31. 7. 2007 08:40
Re: pekne
Co tak pochopit jemnu ironiu.... ;-)
Avatar - BIGPAPA
28. 7. 2007 02:55
Re: pekne
A mě můžeš říkat Sebe :-) :-) :-)
27. 7. 2007 07:26
ACH JO
Perfektni testik. JEdnu vec ale musim redakci vytknout. Uz delsi dobu si neodpousti do uvodu clanku vepsat nakej stereotyp nebo hodne vseobecnej zaver, nebo, jako v tomhle pripade, uplnou blbost zalozenou mene na pravde a vic na poznamkach v diskusich. Jestli je stale pravda ze ameriky jsou po designove, materialove a jizdni strance pod prumernym evropanem, tak to urcine nemuze platit o japoncich kteri jsou made for USA kteri se hlavne v posledni dobe zameruji na evropskou, resp. nemeckou konkurenci. Priklad? Infiniti jako oponent BMW. Technicky velmi pokrocile (4x4, nataceci zadni kola, design, materialy) a zaroven odvazne auta. Ma snad nekdo pocit ze Infiniti FX je mamut s spatnymi vlastnostmi na ceste? Nebo co tak mazda, ktera do svych americkych aut dava vetsi motory nez do evropskych (2,3 do mazda 3, 3.0 do mazda 6). Stale mate pocit ze japici v americe delaj podprumerna auta? Nebo, samozrejme, Lexus. Mozna nam nesedi v Evrope, ale kvalitou materialu ani jizdnimi vlastnostmi to nebude.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 08:30
Re: ACH JO
Naprostý souhlas. A v tom právě spočívá ta největší mystifikace. Když si totiž srovnáme CX-7 třeba s BMW X3, tak BMW prodává motor 2,5 Si 160 kw (šestiválec bez přeplňování se systémem Double Vanos) v základu za 1 241 900 Kč. Mazda svůj 2,3 DISI Turbo 191 kw v základu za 785 900. Jasně, BMW je prémiová značka, kde příplatek za postavení hraje svou roli, ale více než 450 OOO je spíše výsměch. Závěr je, že Japonci dokáží nabídnout srovnatelnou nebo podobnou kvalitu za výrazně nižší peníze a to se počítá.
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 08:52
Re: ACH JO
:yes: :yes: 450000 za image není až tolik...pokud by nebyla řeč o SUV, ale o limuzínách....Tady je to opravdu moc a ve srovnání X3 CX7 se ozývá jedno velké zooomzooom... ;-)
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:06
Re: ACH JO
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "bingo"
27. 7. 2007 11:03
Re: ACH JO
A nebude to spis tim, ze CX-7 je prilis levna, nez ze by X3 byla prilis draha? RAV4 a CRV mi prijdou podstatne drazsi, takze na japonce bych to nezobecnoval. Mimo to kazdy ma cenu takovou, za kterou proda, a pokud bmw proda i s timhle priplatkem, tak je to spis plus pro bmw ;-) (vlastne by se to dalo otocit na: "Mazda nedokaze prodat skoro totez za stejnou cenu" :-) ) Hodnoceni, zda cena X3 je vysmech, bych nechal spis na typickych bmw zakaznicich a tech tady zrejme moc nebude (ja bych tolik taky nepriplacel).
anonym
30. 7. 2007 21:44
Re: ACH JO
Já jsem viděl infinity v Kanadě a byl jsem z nich jak u vyjevení-nádhera
Avatar - CountachSV
27. 7. 2007 07:28
super
tak todle teda vypadá víc než dobře. Dobrej mix všeho možnýho co jezdí na kolech a design i interiér mi přijdou absolutně prfektní. Jízdu redakce hodnotí taky kladně takže už asi záleží jenom na marketingu Mazdy. Cx-7 má moje sympatie. Howgh
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Odborník"
27. 7. 2007 09:24
Re: super
Na mazdu to neni špatný.
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 7. 2007 11:07
Re: super
To posledne bude asi problem: marketing Mazdy nepatri medzi tie priebojnejsie. Nedokazali poriadne "predat" ani Mazdu6, co je aj v sucasnej generacii este celkom pekne a dobre auto...

A k cenam: staci porovnat cenniky a je jasne, ze z dvojice Mazda-Ford je to vacsinou mazda, ktora ma nizsie ceny, a pada skor do toho lacnejsieho segmentu...
neregistrovaný "Josef"
27. 7. 2007 07:41
Úžasný
Moc pěkný a za moc dobrou cenu. Mít tak na to by jsem si jej i koupil.
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2007 08:21
Ta aerodynamika neni nejlepsi v danem rozmeru, nemyslete....
Ta aerodynamika neni nejlepsi v danem rozmeru, nemyslete..... O chloupek lip je na tom LEXUS RX ale jen o chloupek, pritom velikost je stejna.
Rozbalit vlákno
3
27. 7. 2007 09:55
Re: Ta aerodynamika neni nejlepsi v danem rozmeru, nemyslete
Sice je RAV4 o nieco mensia, ale s aerodynamikou je na tom lepsie - cx=0,31.
neregistrovaný "Tom"
30. 7. 2007 21:50
Re: Ta aerodynamika neni nejlepsi v danem rozmeru, nemyslete
Aha,pán bude závodit na okruhu. No to je ale mimořádný problém a chyba-kdyby alespoň Prober se,vždyť je to SUV
Avatar - Enthusiastic.driver
10. 8. 2007 12:11
Re: Ta aerodynamika neni nejlepsi v danem rozmeru, nemyslete
prober se sam, co treba souvislost aerodiynamiky se spotrebou nebo hlucnosti ve vyskoych rychlostech, hmm ?? ;-)
anonym
27. 7. 2007 08:47
už ji mám!
černá metalíza,světlá kůže,automat,střešní okno...Nic víc se nedá dokoupit.Mám s ní najeto pouze 6tis.Km,ale už teď vím,že je to úžasné auto.Za srovnatelné peníze nic podobného nekoupíte!Žádný prostorový zázrak,ale jízdní vlastnosti,motor,výbava(má i startování na dálku)...to jsou věci ve kterých CX-7 hledá těžko konkurenci...
Rozbalit vlákno
3
anonym
27. 7. 2007 08:56
Re: už ji mám!
ma to vyhrievane sedacky a park asistent?
neregistrovaný "_Teddy_"
27. 7. 2007 09:13
Re: už ji mám!
Musim povedat, ze toto je snad prve auto z kategorie crossover/suv, ktore sa mi zapacilo fakt na prvy pohlad a povedal som si "tak toto by som chcel mat!" (s jednou vyhradou - dieselovy motor). Tato sedmicka je fakt krasna, to sa musi uznat!
neregistrovaný "bob"
30. 7. 2007 13:57
Re: už ji mám!
Máš US alebo EU verziu? Ja sa totiž o toto auto tiež dosť zaujímam (meniť budem asi až bud.rok, tak mám este čas špekulovať, momentálne som niekde medzi týmto, Honda CR-V, uvidíme aký bude nový Ford SUV..) a zatiaľ nikde som pre EU verziu nenašiel možnosť kúpy automatu..
neregistrovaný "Tonic"
27. 7. 2007 08:54
CX-7 v Bratislave
Nova CX-7 vo vinovej farbe uz parkuje asi 3-4 dni v BA pri Kupeloch Central. Kazdy den ju obdivujem ekd idem z prace:)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:53
Re: CX-7 v Bratislave
I v Praze na Vinohradech stává jedna... Modrá a velice přitažlivá... ;-)
neregistrovaný "Lancer"
30. 7. 2007 06:50
Re: CX-7 v Bratislave
No a v USA apod. se prodava snad uz rok...
neregistrovaný "mayday"
27. 7. 2007 21:29
Re: CX-7 v Bratislave
Tiez som jeden kusok videl... ...asi 4 dni dozadu... ...bratislavske znacky, ale ta mamina (bola tam autosedacka) si ocividne este neprivykla na velkost tohoto auta, ked parkovala krizom cez dve parkovacie miesta a este jej trcal zadok snad meter, respektive pred autom zostalo kooopec miesta... ...ktovie, mozno to bolo naschval, aby sme si to mohli poriadne omrknut... ...a nazivo to teda vyzera podstatne lepsie ako na fotkach... ...krasny voz...
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:02
Co to tady bzučí?!
X3 se v noci převrací z boku na bok. Má divoké sny. Zdá se jí, že tu něco bzučí, ohrožuje jí lepší cenou, vyšším výkonem, dospělým designem, který je použitelný v jiné než černé barvě. Na silnici se jí bude držet nárazníku. Mimo ní obě zapadnou ve stejné první hlubší kaluži. Nebýt těch zadních světel, která vypadají, jako by je někdo "dodesignoval několika dobře mířenými ranami šutrem" musela by se ikstrojka probudit. Takhle můžu spát, říká si. Spousta lidí z předměstí chce BMW, Audi, nebo alespon VW.. Převalí se na druhý bok a chce usnout.. Pořád tu něco bzučí! ZOOMZOOM!!!!
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:11
Re: Co to tady bzučí?!
Ta zadní světla jsou fakt slabinou (i u RX), čirá optika mi nikdy moc nepřirostla k srdci. A jak už tady někdo napsal - X3 vážně vypadá vedle CX-7 jako Defender >:-[]
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:18
Re: Co to tady bzučí?!
Asi jsem staromódní a konzervativní, ale zadní světla, která praští přes oči a narušují harmonii celého designu mi pořád vadí...dokonce i u nové Imprezy a že ta je nějak krásná! >:D X3 se mi už od začátku nelíbila, vypadá, jako kdyby majitel neměl na příplatkovej paket zahrnující lak na náraznících >:D >:D
neregistrovaný "gabo"
27. 7. 2007 09:20
Re: Co to tady bzučí?!
Tomuto vozu bych prominul i tvrde plasty na palubce a ty muchoidni zadni svetla... :-)
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:36
Re: Co to tady bzučí?!
Za ten motor a cenu? To bych prominul snad i víc... ;-)
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:27
Re: Co to tady bzučí?!
Přesně tak, připomíná mi to Touareg a Tiguan, prostě vyfouknutá X5 s důrazem na to, aby to na první pohled vypadalo, že je levnější.

A ještě k Impreze. Ta podle mě ztratila hodně ze své brutálnosti, kvůli které jsem ji měl vždycky rád, ale o to zase získala na eleganci. Prostě je přístupnější širšímu spektru zákazníků.
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:35
Re: Co to tady bzučí?!
Jenže u Leguána se jim při tom vyfouknutí nestala žádná závažná designová nehoda... :-)
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:45
Re: Co to tady bzučí?!
To je fakt, pokud ovšem nepovažuješ celý VW za nehodu >:-[]
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:49
Re: Co to tady bzučí?!
Já ne, je to velmi kvalitní gurumainstream...spolehlivý, leč emocí prostý.. Nic pro mě ;-)
neregistrovaný "pawelno"
27. 7. 2007 10:53
Re: Co to tady bzučí?!
Tak už vidím potencionálního kupce BMW, jak jenom na chvíli bude uvažovat o Mazdě. Pro tyhle lidi není Mazda, Toyota, Peugeot, Škoda atd. atd. alternativa a představují pro ně velkou skupinu jenom obyčejných aut!
anonym
27. 7. 2007 09:12
jízdní dojmy ???
spousta známé omáčky - nechápu, jak může být článek nazván "jízdní dojmy", když je tam z jízdy pár řádek.
Docela mě to mrzí, protože si ji chci koupit a čekal jsem víc informací ...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 09:58
Re: jízdní dojmy ???
Mám s ní už něco najeto v americké verzi. Ticho, pohoda , vše funguje dokonale, motor skvělý. Ostatní v autě vůbec nepoznají nastartování a žere trochu víc než 3,0 tdi, 12litrů v automatu. Na cestě jako osobák. Každý se ohlídne jak se líbí.
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 10:37
Re: jízdní dojmy ???
jestli si ji chceš koupit tak se jdi projet a ser na testy ...musí sedět tobě a ne nějakému zaplacenému novináři ... už jsi někdy četl negativní test??? a koukni na legacy....
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 15:51
Re: jízdní dojmy ???
Článek je nazván "PRVNÍ jízdní dojmy".. takže to není žádný test, ale jen prvotní seznamovačka ;-\
neregistrovaný "Wenca"
27. 7. 2007 09:50
Nic moc
Hej tahle mazda je nic moc.Desing je mazdovskej (nic moc) jízdní vlastnosti asi taky nebudou nejlepší.Chevrolet Captiva nebo Opel Antara jsou lepší a hlavně hezčí,
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 09:52
Re: Nic moc
Znám jednu výbornou doktorku. Ta tě z toho určitě dostane ;-)
Avatar - SpiderJ
27. 7. 2007 09:58
Re: Nic moc
Ta musí bejt opravdu vynikající... >:D
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 15:52
Re: Nic moc
Asi ňákej nic moc VWenca... >:-[]
neregistrovaný "Mitch135i"
27. 7. 2007 10:31
Objednano
Ja jsem uz objednal tu nejvyssi vybavu s kuzi a stresnim oknem, za cenu asi 850t. kc po sleve, ma dorazit koncem 2007. A po odpoctu dph mi vyjde na asi 740.000kc. I kdyz mam rad BMW, X3 je hodne pozadu za CX-7
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 10:33
Re: Objednano
to sis objednal podle fotek ? no to je odvaha a pak čekat 6 měsíců ...obdivuhodné!!!!
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 15:56
Re: Objednano
V AutoPalace je už nějaký ten pátek mají, ty odvaho.
neregistrovaný "bob"
30. 7. 2007 14:06
Re: Objednano
Koľko % chceli ako zálohu..?? Inak ta možnosť N1 verzie resp. odpočtu DPH je super, koľko CZK za to u vás pýtajú..?? By som do toh hneď išiel, aj keď neviem eviem, či to pôjde aj na SVK, náš predajca zatiaľ nič také neuvádza/neponúka..
anonym
27. 7. 2007 10:32
palo30
Mnoooo vypadá povedeně jen nechápu proč když vozí to železo které pohání druhou nápravu tak proč ji nepohání pořád ... No ale to je pořád dokola ... když ono by to asi nevydrželo a je to jen takové pozlátko .. Jinak se svezte v Subaru Legacy nebo Outback a pak srovnávejte...hodně štěstí na silnici...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 10:48
Re: palo30
Proč asi, má to své výhody a nevýhody a je možnost volby.
anonym
27. 7. 2007 11:00
Re: palo30
o žádné výhodě nevím ...jestli teda nemyslíte spotřebu o cca 0,1 l. Větší rozdíl vám udělá to že systém a teda cca 80 -100 kg vozíte s sebou. Onehdy jsem byl servisu BMW a tam se prozradilo že jsou tam teplotní čidle které x drivu dovolí pracovat sai tak 10 minut a pak ho vypnou...jo to je ideální na zasněženou cestu. A nebo když se uprostřed zatáčky rozhodne připojit druhou nápravu ....to je adrenalin ... A nebo že je to plný čidel a když se rozhodnou tak zablokují jedinou cestu na ledovec ...osobně jsem to zažil! předváděcí X5 v Soldenu!
neregistrovaný "ozawasan"
27. 7. 2007 10:47
Výkon kontra realita
O tom, že Mazda "trefila" správně - není pochyb. Ale zaráží mne, že uvádí výkon 191 kW a kroutící moment 380 Nm a přitom maximálku 210 - budiž -mohli to omezit, ale zrychlení na 100 za 8 vteřín - a to je manuál. Tohle trošku nesedí.... Může někdo, kdo má s tímhle autem reálné zkušenosti napsat k těmto údajům nějaké zkušenosti?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "seatik"
27. 7. 2007 12:17
Re: Výkon kontra realita
Ja bych to videl jednoznacne...vetsi vaha auta a slozena prevodovka ;-) Nasi forestrove jsou preci jen takovi atleti mezi temito mastodonty >:D
neregistrovaný "rob"
27. 7. 2007 14:21
Re: Výkon kontra realita
Mam Mazdu cz-7 a uz bych asi nemenil. Motor, podvozek a celkovy dojem jsou na vybornou. Je pravda, ze matžerialy pouzite v interieru neodpovidaji kvalite BMW, ale tomu neodpovida ani cena. Mam dovezenou americkou verzi s automatem a muzu rict, ze jizda je opravdovy pozitek a to zrychleni je kupodivu jeste o malinko rychlejsi nez s manualem. Skvela prace
neregistrovaný "ozawasan"
27. 7. 2007 17:17
Re: Výkon kontra realita
O tom nepochybuji, je to velmi hezký vůz, ale celkové výkony s ohledem na výkon motoru by měly být vyšší....
anonym
30. 7. 2007 10:23
Re: Výkon kontra realita
Americka verzia s 244 konmi a automatom namerali 7,9 s. Jazdil som na europskej verzii a posobi rychlejsie ako 8,0 s, je to urcite podhodnoteny udaj. Co sa tyka jazdnych dojmov, este mam vyhrady ze reakcie motora maju daleko k atmosferickym motorom a neviem co pisu o naladeni vyfuku, pretoze ho vobec nepocut v ziadnych otackach.
neregistrovaný "-martin-"
28. 9. 2007 11:01
Re: Výkon kontra realita
No, já jsem četl na stránkách mazdy, že tento údaj o zrychlení je odhadová hodnota a že ten údaj ješte upřesní.
neregistrovaný "Jiřík"
27. 7. 2007 11:00
absence nafty
Hm, bez nafty v Evropě.....Obrovský handicap už od startu. S dieselem ano, s benzínem ne. Jinak auto paráda, vnitřek super, kvalita a spolehlivost určitě taky dooost dobrý, ale bez nafty to znamená v Evropě :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 11:16
Re: absence nafty
jen se z tý nafty nepo...r. Jel jsem s 2,5 subaru Otb a rakví cca 650 km do raichu na lyže v 3 lidech za 10 a to bylo skoro nové syrové a kolega jel s 2,5D Alroadem taky za 10 a bez rakve....tak vo co de? a z benzínu nelítaj saze!!!!
neregistrovaný "jjk"
27. 7. 2007 15:21
Re: absence nafty
Zabudol si spomenut ze kolega tam bol o 3 hodiny skor... Neverim. Ja som s Allroadom 2,5D (132kW, manual) jazdil tiez za 10l, ale v meste.
neregistrovaný "palo30"
27. 7. 2007 21:24
Re: absence nafty
hmmm omyl já měl lehce lepší čas ...ale užijte si to ropáci...jste stejní demagogové jako kuřáci...
neregistrovaný "Pepino"
27. 7. 2007 17:39
Re: absence nafty
Jiříku, Jiříku,
kdybys byl v obraze, bylo by ti známo, že v r.2008 bude tento wagen v Evropě s dieselem.
Čau!
neregistrovaný "Joe_ST"
6. 8. 2007 13:11
Re: absence nafty
Nissan MURANO.... taky zadna nafta... ono povedeny benzinovy motor je nekdy lepsi ;-)))
27. 7. 2007 11:50
PÁTEČNÍ SHRNOVAČKA
No, CX-7 to tu pěkně rozhicovala. Kolega lexusis se tu dokonce obnažil ve svých snech za posledních pět let a sdělil nám, že přece vlastní - Lexus IS, Hondu CR-V, Hondu HR-V, Volvo S80, Audi A4, Bmw 3 E46... a nyní naslepo objednal jednu (proč jednu?) ceixsedmičku. V kůži a se šíbrem. Jasně lexusíku, jak jinak. Jo... i takoví snílci tu jsou... Tak co s nimi. Snad jen jednu malou lidskou radu - Lexusíku, sni reálně. A rozlišuj mezi sněním a životem... abys to největší životní zklamání nenadělil jednou sám sobě.

Vcelku mě překvapuje, že na CX-7 jsou na diskuzi většinově pozitivní ohlasy. To bych býval opravdu nečekal. Tak vyčkejme prodejných úspěchů. Úspěchů?

P.S. Jak se vám líbí tachometr? Ta tříčtvrteční výkroj.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 12:00
Re: PÁTEČNÍ SHRNOVAČKA
Ale vždyť je přece jasné, že na evropských trzích CX-7 nikdy nedosáhne prodejních úspěchů, jaké ty považuješ za dobré. Číslo 1 bude vždy americký trh. O to ale nejde. Jde o to, že Mazda vyrobila z mého pohledu kvalitní a pohlednou alternativu pro zákazníky preferující japonskou produkci, s výborným motorem a stylem, který např X3 chybí.

Takže Mazdě :yes: :yes: :yes:
a Lexovi :no: :no: :no:
Avatar - Dinar
27. 7. 2007 12:17
Re: PÁTEČNÍ SHRNOVAČKA
Všechno, cos teď napsal, by se dalo podepsat, jen s tím, že poslední věta by měla znít ... alternativu pro zákazníky preferující japonskou produkci, s výborným motorem, kterým nevadí absolutní absence stylu, tedy jednoho z faktorů, pro který si lidé kupují X3ku. ;-)
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 12:26
Re: PÁTEČNÍ SHRNOVAČKA
X3 pro mě styl nemá, jo to taková X5 je o něčem jiném. Produkci BMW obdivuji, ale X3 se mi prostě nelíbí.
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2007 12:46
Re: PÁTEČNÍ SHRNOVAČKA
A nelíbí se ti ta stará, nebo ta po faceliftu ? Já jsem měl na jeden den půjčenou verzi X3 SD (0-100 myslím za 6,6) a můžu říct, že kromě trochu archaického interiéru (holt se stále promítá starší generace) a horšího "žehlení nerovností" je to špičkové auto.
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:50
Re: PÁTEČNÍ SHRNOVAČKA
Interiér mi spíše imponuje, ale exterér je bez nápadu, bez ohledu na r.v.
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 16:05
Re: STYLOVÁ CX7
Nevěř tomu. Stylová je dost. Stačí se na ní podívat jinde než na fotkách. Tady jí ta světlá barva dost bere. Naživo daleko lepší. Když ji postavíš vedle X3, tak X3 bude působit jako chudší bráška, který si neumí správně zapnout košili a na hlavě má brabčáka ;-)
Avatar - masO
27. 7. 2007 20:22
Re: STYLOVÁ CX7
>:D teds to vystihl jak nikdo :yes:
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 12:22
Re: STYLOVÁ CX7
Nedivím se Lexovi, Lex leští svoje káry a GTI klávesnici. Gti Lexe uráží a na 100% ho vůbec nezná.
neregistrovaný "jjk"
27. 7. 2007 15:31
Re: STYLOVÁ CX7
Ty tomu lexusisovi musis strasne zavidiet.
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:22
Re: STYLOVÁ CX7
Neni co závidět, pokud je to pravda, jsou to jen věci. Jen nesnáším podobný ubožáky, kteří přispívají do diskusí jen proto, aby si vyvenčili šašoura nad tím, co si všechno můžou koupit.

Ten člověk tím, co napsal, ze sebe udělal akorát prvotřídního kurvínka.
neregistrovaný "Lovap"
27. 7. 2007 20:17
Re: STYLOVÁ CX7
Blbosť. "Prvotřídního kurvínka" zo seba urobil akýsi guru, že ho najprv urazil.
neregistrovaný "jjk"
28. 7. 2007 00:00
Re: STYLOVÁ CX7
Keby mali vsetci 5 aut v garazi, pisat o nich by bolo normalne. Kedze ale ludi co maju 5 aut v garazi je malo, ten kto sa o nich vyslovi je zrazu "kurvinek". Navyse, reagoval tym na drazdive prispevky, pravda nie z celkom chladnou hlavou.
neregistrovaný "Jutilla"
27. 7. 2007 15:41
Re: STYLOVÁ CX7
Nečekal jsi pozitivní ohlasy? A co jsi vlastně čekal? Tohle je značka, která vytváří pohodové prostředí. Nevymezuje se vůči jiným, nevytváří konflikty, jen si prostě jede svoje zoom-zoom. Většině lidí dokáže nabídnou to, co potřebují - auta s pěkným zevnějškem, dobrými výkony, nadprůměrnou spolehlivostí. Pak už je jen na lidech, aby se rozhodli podle osobních preferencí. Ty evidentně tomuto autu nevěříš. Budiž, je to tvůj názor a máš na něj nárok. Já bych si zase nemohl koupit nic od VW, protože mi připadají naprosto sterilní a jejich spolehlivost je v tahu. Ale tohle je diskuze o CX-7. Čekal jsem slušné a pohodové počteníčko a místo toho tu do sebe řežeš s někým, o kom skutečně nevíš, jestli ta auta opravdu nemá. Jak by řekl Nero Wolfe - No fuj! ;-)
27. 7. 2007 15:52
Re: STYLOVÁ CX7
:-) Nero by hlavně poslal Archiho pro novou zásilku olivového oleje do salátu a na CX-7 by si ani nevzpomněl :-) P.S. Líčíš tu mazdu, žes mě málem dojal ;-) bzum-bzum... no... kéž by to tak bylo. Jenže není. Pro mne dnes designem - absolutní zklamání. Ale jsem rád, že vím s jakou knihou dnes usnu ;-) :yes:
anonym
27. 7. 2007 17:12
Re: STYLOVÁ CX7
Archieho by nikam neposlal (leda tak pro mléko), tohle by si vyřizoval Fritz. ;-) Jsem rád, že jsem tě málem dojal, většinou jsi tvrďák s nejspíš nekompromisním výrazem ve tváři - něco jako Humvee křížený s VW. Samozřejmě se ti CX-7 nemůže líbit, protože se ti líbí německý design a to je jako oheň a voda. Proto se prodává tolik značek - co člověk, to jiný názor a každý má pravdu. Tak mu ji neber, jinak se připravíš o tu svou. :-) Taky mám své zkušenosti s koncernovými vozidly, ale ty si nechám na některou z diskuzí o těchto autech. Pokud budu mít čas a chuť se zastavit. Poslední dobou je obého čím dál míň. :yes:
neregistrovaný "Milan"
27. 7. 2007 12:43
Automat
Jen pro zajímavost - s CX-7 opravdu není žádný problém se svézt ani ji vidět v reálu - jedna je k dispozici každý den v Praze na Spořilově (Autopalace) - pokud vím tak s ní jezdí jejich obchodní ředitel, ale samozřejmě není problém se svézt a prohlédnout si jí. (nevím jestli je to americká verze, ale viděl jsem jí minulý týden osobně - černá metalíza, česká SPZ, automatická převodovka - bohužel nebyl čas se svézt).
K těm kdo auto znají - uvedené hodnoty v článkujsou myslím pro verzi s manuálem (zrychlení) - víme jaké je to s automatem ? (btw na první pohled auto působí zatraceně mohutně)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 16:10
Re: Automat
Jistě. Také jsem ji tam viděl a pak další na silnici. Už jich tu pár je. Je to pěkné auto. Naživo vypadá daleko lépe než zde na fotkách. :yes:
neregistrovaný "vitek"
27. 7. 2007 14:05
To uz je stare
Toto vozidlo už jezdí skoro rok v USA a v Australii, cena v přepočtu cca 500.000 Kč. Nechápu proč je v evropě tak drahý. * OF Evropská politika. Proč ty pitomý politici chrání trh pro předražené německé křápy a nasazují cla a dph na mimoevropská auta!! Zijeme v neskutečným bordelu. Nejradši bych zažaloval stát!!
Rozbalit vlákno
3
27. 7. 2007 14:19
Re: To uz je stare
Zažaluj sebe. Tam bude zakopanej pes.
neregistrovaný "zlobitch"
27. 7. 2007 15:44
Re: GTI - na výbrus
dneska není tvůj silný den, ale aspoň to jde z tebe ven…
holt nejsi „chronometr“ - ješitnost, závist a intolerance se v plné palbě projevily…
27. 7. 2007 16:02
Re: GTI - na výbrus
Jo, u viteka dokonale, s tím se dá souhlasit. Příště to odpal ke správnému příspěvku, zlobitchi.
27. 7. 2007 14:05
hezké
ač mazdu nemusím tak tohle auto se jim obpravdu povedlo a její úspěch v zámoří a počet z tama dotažených aut tomu nasvědčuje ... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomáš B"
27. 7. 2007 14:20
Re: hezké
Už když jsem jí viděl před myslím dvěma lety ve Frankfurtu, tak se mi designově moc líbila holka jedna japonská :yes:
Jestli tu ještě je anonym z rána, co jí má - za kolik s ní jezdíš?
neregistrovaný "rob"
27. 7. 2007 14:24
Re: hezké
Mam Mazdu cz-7 a uz bych asi nemenil. Motor, podvozek a celkovy dojem jsou na vybornou. Je pravda, ze matžerialy pouzite v interieru neodpovidaji kvalite BMW, ale tomu neodpovida ani cena. Mam dovezenou americkou verzi s automatem a muzu rict, ze jizda je opravdovy pozitek a to zrychleni je kupodivu jeste o malinko rychlejsi nez s manualem. Skvela prace
neregistrovaný "Cxx-7"
27. 7. 2007 14:38
o jedne vim
Je to skvela prace, vim o jedne za 680 000. Je to dovoz z ameriky a ma nalitano 20000km. Kdo ma zajem ozvete se.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ben"
27. 7. 2007 14:52
šikmé oči
otřesný styling/design ;-\
To má připomínat RX8 asi, ty blatníky ?
Komedie.. :no: :no:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jutilla"
27. 7. 2007 15:08
Re: šikmé oči
Komedie by byla, kdyby tě nechali vytvořit vlastní auto... ;-) Samozřejmě to má navazovat na RX-8, ostatně nová šestka podobné blatníky bude mít taky. Je to odkaz na sportovní geny této značky. Tak jako některé značky vyrábí auta usedlá, jiní auta aristokratická nebo supersportovní, tak se Mazda hlásí ke sportovnímu pojetí vizáže svých aut posledních let.
anonym
27. 7. 2007 15:12
Re: šikmé oči
rob: a za kolik s ní jezdíš?
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2007 16:12
Re: šikmé oči
:yes:
neregistrovaný "Ben"
28. 7. 2007 00:57
Re: šikmé oči
No, tak kromě toho, že kdysi dávno vyhráli Le Mans, tak z toho sportu zůstala jen ta vizáž.. >:-[]
A proč má tohle vypadat sportovně ? 0-100 za 8s byl "sport" před 15 lety.

Mít "crossover" není jako mít sporťák a teréňák. Ani ryba ani rak. .. IMHO, YMMV, atd ;-)
anonym
28. 7. 2007 06:39
Re: šikmé oči
tak ty jsi cocot neuvěřitelny
Avatar - GuitarsHero
28. 7. 2007 20:51
Re: šikmé oči
Sikme oci?!? Tak sa pozry napriklad na to ake oci ma napriklad patkova rada od BMW >:D [odkaz]
27. 7. 2007 15:24
CX-7
Ano, někteří prodejci nabízejí svezení, u nás taky jedna je, pár jich jezdí i dotažených z USA. Nicméně, vzhledem k rozměrům mi připadá vnitřní prostor relativně nevyužitý, zejména kufr ovšem uznávám, že tohle si spíš někdo koupí pro parádu a potěšení než jako stěhovák.
To Lexusis vs. GTI: je trochu pubertální tahat jako králíky z klobouku auta, která všechna vlastní Lexusis, ale taky není důvod mu nevěřit, že je nemá a nepřímo z něj dělat lháře. GTI občas dokáže obsáhle rozepsat své pocity, argumenty a důvody, ale tentokrát ses na nic z toho nezmohl - nic ve zlém.
;-)
Rozbalit vlákno
7
27. 7. 2007 15:31
Re: CX-7
To není o zmohnutí :-) Mám pochopení. Proto jen lehký dodyček k zamyšlení. Snům velmi rozumím... Pozor... nevnímejme ho jako lháře, vnímejme ho jako snílka, který se zapomněl.
neregistrovaný "Juha"
27. 7. 2007 15:57
Re: CX-7
Hej LEXI dokaž GTImu, že máš tu objednávku na toho krasavce a pak se ti GTI jistě omluví.
neregistrovaný "Lovap"
27. 7. 2007 20:24
Re: CX-7
GTI a ospravedlniť sa? Sa zobuď. To bude skôr VW vyrábať autá s Dizajnom ako sa GTI ospravedlní.
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 16:24
Re: CX-7
GTI, co je to "dodyček", resp. "lehký dodyček k zamyšlení"?
27. 7. 2007 16:29
Re: CX-7
bodyček... to je jako když nakopneš empětku v dlouhým táhlým... a ostatní skáčou do pole :-)
Avatar - Ricardo
27. 7. 2007 16:34
Re: CX-7
Jo tak bodyček, to mě nenapadlo (pátek odpoledne). Ale i tak - co je to "lehký bodyček k zamyšlení"?
27. 7. 2007 16:38
Re: CX-7
Nerad bych tu vysvětloval každou svojí větu... zkus to vymyslet sám.
27. 7. 2007 16:57
CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Evropa, se svou designovou vyprofilovaností, se svým dokonalým citem pro krásu, pro harmonii tvarů, tak tahle Evropa je v crossoverech velmi zdrženlivá. Jistě... ona totiž nalezla svou crossoverovou tvář v AUDI Allroad, ve Volvu XC-70. Nalezla také svou SUV tvář... auta s hrdým postojem bojovníka. Má i své dokonalé offroady... A co tedy s nafouklým kombíkem? Chybí charakter, chybí styl, to hlavně, a chybí objednávka. Jistě, chceš lehké SUV, tedy crossovera? Pak bereš allroada od AUDI, bereš ixcéčko70 od Volva, bereš outbacka od Subaru... bereš samo scouta Octavii, dokonalí dacani, žádná měkota. Chceš drzouny, bojovníky SUV? Bereš XC90, bereš Cayenne... Ale kdo bere CX-7? To mi napiš...
Rozbalit vlákno
20
anonym
27. 7. 2007 17:13
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
von to někdo pro dvacetiletou pipinu koupí , neboj
27. 7. 2007 17:18
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
;-)
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:14
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Jsou i lidé, kteří neradi nosí konfekci. Dnes už taky nemusíš volit jen jednu stranu, GTI. Nebo jsi to ještě nepostřehl?
27. 7. 2007 17:20
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Džejáre... co si mám o tvém příspěvku myslet... ;-) Copak Allroad či XC70 je konfekce? ;-) tedy zejména ve vztahu k Mazdě?
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:30
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Když přijdeš na důležité obchodní jednání v růžovém obleku s červenými tečkami, možná si tím zkazíš reputaci, ale celý zbytek života u pásu tě bude hřát u srdce, že jsi byl stokrát originálnější, než ti ostatní tučňáci ;-)
27. 7. 2007 17:39
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
>:D >:D No... napsal jsi hlubokou pravdu... :yes:
anonym
27. 7. 2007 17:15
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
" bereš samo scouta Octavii, dokonalí dacani, žádná měkota. " - no tak jsem se už dlouho nezasmál , díky >:D
27. 7. 2007 17:24
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Scouta jsem uvedl proto, abychom si uvědomovali na jaké aktuální notě škoda jede. Ano, scoutovi to moc sluší. A co se týká techniky, nemá se za co stydět. Samo, že Allroad je vyšší liga... to ovšem neznamená, že se budeme na scouta ušklíbat. Kupovat teď Octavii, scout je jasná volba.
neregistrovaný "honzarov"
27. 7. 2007 17:18
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
jinak každý máme jinej vkus , já SUV moc nemusím , většina mi připadá jako tlustá oblá bečka plechu na nákupy , než jako dravec , co se chystá sjet z cesty :no:
27. 7. 2007 17:26
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Jasně, ovšem pak ti ještě více musí vadit tahle CXsedmička. Ta se netváří ani že by zvládla posekanej trávník (byť o její kvalitní technice teď nepolemizuji).
neregistrovaný "honzarov"
27. 7. 2007 18:12
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Právě že vůbec , naopak - na nic si nehraje a PLNĚ naplňuje název své třídy CROSSOVER . Je to to co to je , a ne oktávka s plast.lemy blatníků hrající si na allroad madlem navíc .
27. 7. 2007 23:36
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Velmi se mýlíš. Octavia scout si na nic nehraje. Jen báječně vypadá, báječné jezdí a báječně stojí. To je vše.
neregistrovaný "skl"
30. 7. 2007 11:26
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
LOL >:D >:D
neregistrovaný "Dute"
27. 7. 2007 17:26
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Admin celkom spravne klepol GTI po prstoch. Uz davno ho mal niekto vyzliect z kratkych kozenych nohavic a zakazat mu to falosne jodlovanie. Mudruje tu o snivani a sam nic ine nerobi. Jedno bla bla za druhym. To co sa rata najviac, su realne skusenosti na zaklade ktorych mozes poradit. A to Ty nemozes. Tak nabuduce prosim skus svoje postrehy a pocity vtesnat do jedneho prispevku, ale nezasvinuj tu cele diskusie. Dakujem za vsetkych ktorych uz nebavis.

Co sa tyka CX-7, paci sa mi. Dobra technika za dobry peniaz. Urcite spickova kvalita a spolahlivost. Tvary CX-7 vo mne evokuju sviezost, nieco nove, co kazdy z nas pri pohlade na parkoviska preplnene skodovkami, fordami a ostatnymi superuspesnymi europskymi predajnymi trhakmi potrebuje ako balzam na dusu. To clovek ako Ty nikdy nepochopi. Ja sa vobec neobavam toho, ze si kupim CX-7 v plnej palbe za 1,1M SK a sused sa ma opyta preco som si radsej nekupil allroada, X5 alebo XC90 za dva mega v zakladnej vybave. Toto je auto pre tych ktory chcu auto urcite netuctove a svieze, urcite dobre, urcite spolahlive auto za dobre prachy a je im u * co si o nich mysli tragikomicka internetova postavicka GTI. Aspon ja to tak vnimam.
neregistrovaný "Džejár"
27. 7. 2007 17:46
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
Nevím, jestli sis toho všiml, ale tuhle diskusi tady zasvinil až jakejsi honimír, kterej se tady potřeboval vysemenit nad tím, co všechno si může koupit.

Jinak s tvou charakteristikou CX-7 naprosto souhlasím, líp bych to nenapsal.
anonym
12. 8. 2007 15:31
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
jsi závistivej ubožák :no:
neregistrovaný "skl"
27. 7. 2007 19:36
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "assasin-cz"
28. 7. 2007 10:15
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
:yes:
28. 7. 2007 23:37
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
:yes:
neregistrovaný "Jutilla"
27. 7. 2007 17:32
Re: CROSSOVEROVEJ GULÁŠ
neregistrovaný "honzarov"
27. 7. 2007 17:12
hele
koukám novinka , že GTI bude mít příspěvky podbarvené >:D , to jsou mi ale vymoženosti >:D
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Mikulajda"
27. 7. 2007 17:39
Re: hele
Chlapec se hodne cinil... Takhle pri patku
27. 7. 2007 17:43
Re: hele
Ještě, že to nejsou modřiny >:D ;-)
neregistrovaný "zzbysekk"
27. 7. 2007 21:33
Re: hele
mazda je paradni ale nehodlam ti oponovat,,,, asi sem budu chodit casteji ty cerveny podkresy jsou luxus lexus:D:D:D chtel bych videt toho pana podnikatele on ma ty auta asi vsechny vytetovany na cele na * vinkody a na zadech objednavku na cx-7 >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Mem"
27. 7. 2007 17:50
Re: hele
Je myslím jasné, kvůli komu se musela tahle funkce do RS auto.cz doprogramovávat, že
neregistrovaný "honzarov"
27. 7. 2007 18:16
Re: hele
No on to stejně překroutí a vezme jako výsadu . Jinak mi to připadá jako zbytečnost , ale pro pousmání stačí .
anonym
28. 7. 2007 02:30
Re: hele
to je trefný :yes:
27. 7. 2007 20:46
Uvidime
Exterier vcelku ujde,mozna jen zadni cast je az prilis,,nabobtnala",interier vypada mozna jeste lip(pekna stredni konzole),motorove-taky dobry,jen by to chtelo nejaky radne nadupany turbodiesel. ;-)
Rozbalit vlákno
1
anonym
27. 7. 2007 22:36
Re: Uvidime
srovnatelně výkonný turbodiesel by si museli někde vypůjčit a cena by rozhodně nebyla malá. při mém nájezdu 25tis.se spokojím s tímto benzínem. žádný ze současných naftových čtyřválců mě nepřesvědčil.
neregistrovaný "6mps"
28. 7. 2007 13:31
pekne
jeden típek má u nás v ba túto novú Cx7 už asi rok(neviem odkiaľ ju zohnal, asi americká verzia)a som rád, že tam dali motor 2,3 Disi bo sám som majiteľom 6mps a viem ako vie perfektne ťahať-takže CX7 nebude žiadny slimák(aj keď na 3,0sd od Bmw nemá-ale to je diesel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "volkswagen"
28. 7. 2007 15:21
PASSAT VARIANT 1.8TFSI 4 MOTION vs MAZDA CX-7
Jako velky priznivec nemeckych vozu by me drive tezko napadlo, ze budu vazne premyslet o koupi japonskeho suv, a jeste k tomu mazdy. planuji pristi rok koupi passat variant 1.8tfsi /snad se dockám tohoto motoru/ 4 motion sportline, černy v kuzi na 18kách, s navigaci apod., cca za
950.000,- po odecteni dph, mazda ale v podobne vybave /bez navi/ stoji 740.000 bez dph a to me vcelku nahlodava, asi to vysumi a zustanu u sveho oblibene vw, nicmene cenova politika mazdy je v tomto pripade prijemne sokujici, auto konkurujici spise nez bmw x3 autum jako infiniti fx nebo nissan murano za mnohem nizsi cenu. jeste k bmw x3, povazuji bmw za nejlepsi, neprogresivnejsi automobilku, nicmene x3 je osklive auto, osklive a drahe. nejlepsi moznosti tedy neni nabubrele x5 ale 530xi variant s m-paketem...
Rozbalit vlákno
1
anonym
30. 7. 2007 11:08
Re: PASSAT VARIANT 1.8TFSI 4 MOTION vs MAZDA CX-7
mel by s jit do mazdy, passata ma kazdy hnup! A navic uz je to zastarale auto, mazda je lepsi nakup!!
neregistrovaný "Rob"
28. 7. 2007 18:24
spotřeba
se svojí CX sedmičkou jezdím za 10,5 tak v průměru, ale na dálnici se s ní nedá jezdit pomalu, tak to je potom tak 12l.
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 7. 2007 20:39
Re: spotřeba
a kolik jezdíš po té dálnici? pro někoho je rychle třeba 130...., předpokládám že máš us verzi v automatu.
neregistrovaný "Tomáš B"
30. 7. 2007 10:37
Re: spotřeba
Tak to je slušná spotřebička :yes:
neregistrovaný "tempe"
29. 7. 2007 07:10
a je to tady
tak nemčouři,máte se co učit:-)Vlastně od japonců se musí učit všichni :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Brňák""
29. 7. 2007 16:38
Re: a je to tady
Přesně, dnes se musí učit skopčáci... Když oni maj toho Golfa a bavoráka a mrcedesa. NA *. Všechno je to stejný předražený a sere se to stejně jako všechno ostatní. Všichni totiž šetří a šetří a šetří.. A kdo řekne , že ne tak je lofas!
neregistrovaný "Džejár"
30. 7. 2007 11:31
Odpočatí po víkendu, hlava čistá
A tak si můžeme pěkně v klidu shrnout, co jsme se vlastně dozvěděli nového.

Tak zaprvé jsme se dozvěděli, nebo spíše jsme se utvrdili v tom, že stále existují lidé, kteří japonskou produkci neuznávají, jako plnododnotnou konkurenci evropským etalonům a stále ji naprosto nesmyslně řadí někam mezi korejce a evropany. Přitom každý musí objektivně uznat, že od chvíle, kdy se kvalitou použitých materiálů v interiérech srovnali s evropany, už neexistuje jediná sebemenší slabina oproti konkurenci.

Zadruhé jsme zjistili, že existuje člověk, kterému stojí v garáži asi deset aut, nebo kolik, tedy pokud je to pravda. Tak musím uznat, že bez této informace si nedovedu představit svůj další život, ale kdybych to nevěděl, byl bych rozhodně o zážitek chudší >:D

Zatřetí jsme všichni zjistili, že administrátor nemusí být vždy jen nudný patron zírající do monitoru, ale může to být i dobrý jokeař. Takže dodatečně děkuji za zpestření vcelku fádní grafiky diskuse - ta červená je super!!!

Ale ten nejdůležitější poznatek vyplývá z článku, ano z toho článku, ke kterému se váže tato diskuse, i když to tak místy nevypadá. "Nová sedmička se ale povedla!"
Rozbalit vlákno
1
anonym
12. 8. 2007 15:33
Re: Odpočatí po víkendu, hlava čistá
tebe auta v cizích garážích evidentně hodně znervozňují, co? :no:
anonym
30. 7. 2007 21:46
Infinity
Já jsem viděl před měsícem Infinity v Kanadě a byl jsem z něj úplně hotový-nádhera. Ale v US a Kanadě stojí auta klidně i 50% ceny u nás. Viděl jsem reklamy v TV a skoro jsem brečel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joe_ST"
6. 8. 2007 13:05
Yes
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joe_ST"
6. 8. 2007 13:16
kdy uz, tak uz....
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LUKAS"
8. 8. 2007 16:20
reakcia na nekonecne hadky...
nech sa snazite akokolvek, to, čo nakoniec dosiahnete, je pochvala od hlupaka a vysmech mudreho...
-cim menej rozumiete, tym viac si trufate
-ak samotna ludska hlupost nestaci, pridajte k nej ludsku zlobu
-na to aby mal clovek stastie, nestaci byt hlupym
myslim, ze vacsina z vas sa v tom najde... :no: 8-s a nezabudajte ze hlupost sa neda odstranit peniazmi, vzdelanim alebo zakonom...niektori z vas su nuly...obycajne nuly co nikdy nic nedosiahli a maju potrebu zhorsovat dovtedy pekny den tym, co nieco dosiahli...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "volkswagen"
19. 8. 2007 21:27
tak jsem se rozhodl,
zadny vw passat variant FSI 4 motion, ale cx-7 revolution high. mel jsem dost dlouhou diskusi o s jednim prijimacim technikem ve VW servisu o spolehlivosti, resp. nespolehlivosti passatu. nahlodal me. co me utvrdilo v rozhodnuti, je krasnych 260 koni ve v cene 750000/bez dph. Za podobnou cenu muzu mit octavii scout, ale at se GTI nezlobi, to jako porovnavat opel astra s trojkovym bavorakem. navic o rok delsi zaruka. a taky ta netuctovost. mazdu jsem nemel rad, strategie zoom zoom je mi odporna a nechapu co vlastne znamena, nelibi se mi ostatni modely znacky, cx-7 ale ano.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirka"
22. 8. 2007 06:42
Re: tak jsem se rozhodl,
Myslím,že ses rozhodl správně,taky jsem uvažoval o scoutu,ale spíš až s motorem 1.8 TFSI,který snad bude příští rok,ale cx-7 vypadá o dost zajímavěji. Rozhodně 260 koní a ten zátah... Pokud si jí koupíš, dej zde vědět,přeji hodně radosti s novým autem.
neregistrovaný "rudrud"
8. 10. 2007 16:19
Re: tak jsem se rozhodl,
Hele asi uděláš dobře, akorát:

- dodací lhůta půl roku, možná teď víc
- nemá elektricky sklápěcí zrcátka
- zimní kola na alu 17" za dalších 45 000,- (Nokian), 55 000 (Bridgestone)
- kupuj to u dobrýho prodejce, protože se do toho musí domontovat pár věcí (senzory do nárazníků, handsfree apod.) a odladit nastavení automatickýho zamykání a do takovýho auta když se pustí amatér, může to bejt konec. V mym případě to skoro konec byl.

Pokud myslíš, že senzory nepotřebuješ, upozorňuju, že z toho auta neni lautr nic vidět. A HF je dneska standard, akorát pro japonský auto a ještě ke všemu s Bose systémem (zase jiná kabeláž) bych doporučoval brát, co nabízejí jako OEM (i když je to standardní HF od firmy Bury (www.bury.com - VoiceTalk BT, je to Německo). Jednou mi do mazdy MPV dělali HF Parrot a úplně to dojebali.

A kdo si na ní myslí, myslí si dobře. Je to nádhera, překrásně táhne a zní - venku i uvnitř, Bose fakt umí. A je prostě krásná. Když se jukneš z okna, uvidíš "a damn sexy piece of design". Stejně jako RX8. I když, ta je skutečnej masterpiece...

Doporučuju tmavší sytou barvu, tvary jsou dvakrát prokreslenější a chromy pracují pro nás. Dělají modrou a měděnou červenou (copper red) - ta je prý úplně úchvatná, kdo zase viděl černou, nedá na ni dopustit. Viděl jsem stříbrnou a takovou světle zelenkavou (US edice) a to je dost nuda. Mám modrou a můžu jenom doporučit se světlým vnitřkem, skvěle to k sobě funguje. Na namáhaných částech je nechaná černá kůže - loketní opěrky, záda předních sedadel, dveře - což umožní uchovat to v pohodě. Určitě si tam nech dát lištu na zadní nárazník, aby se to nervalo, když se něco dává do kufru.

A pak, když v noci spustíš světla, rozsvítí se modrý diody nad budíky s oranžovými čísílky, je to jako pokojíček a pak za dva, za tři, 5000 otáček, 160...and rising.
neregistrovaný "patapuf"
17. 9. 2007 15:04
dotaz k cx-7
Ahojte..Asi urcite si ju kupim, len na Slovensku este nie su predvadzacky.. Kto uz mate, prosim o odpoved..Ze je spicka v zaktutach uz vieme, aka je v terene? Da sa po sklopeni zadnych sedadiel vyspat vzadu,ked tak aj s babou.., na co je dobre to tlacitko AMB na stredovom paneli.., stoji za to ten Bose system.? Atd.Dik.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "PGH"
20. 9. 2007 10:43
Re: dotaz k cx-7
Uz len prosty fakt: do bodky kazda recenzia a kazdy propagacny chvalospevo-letak podozrivo opomina kolonku teren, z toho ti musi byt jasne ze s terenom moc nepocitaj, ze toto auto nie je robene na teren, ani do miery beznych SUV. Aj ked rovnejsiu polnu cestu alebo obrubnik v meste asi zvladne. Inak by to minimalne odbili par riadkami vseobecnych zvastov typu "na tuto triedu a za tie peniaze prijatelne".

A k tomu spaniu s babou, ked si chces na toto balit baby, sex s pipkami v aute sa uz nenosi aspon dekadu, stylovejsie je ze zbalis a odvezies peknym autom do pekneho pohodlneho bytu. Ak si sa na toto pytal :-)
neregistrovaný "dafdaf"
22. 9. 2007 17:55
Re: dotaz k cx-7
pro patapufa - žádný Bose ale obyčejné tlačítko pro zobrazení ventovní teploty.
neregistrovaný "rudrud"
6. 10. 2007 08:09
Re: dotaz k cx-7
Dneska ji přebírám. Dám vědět:)
Z dosavadní (předváděcí) zkušenosti je Bose na špičkové úrovni, zahrnuje Pilot systém umožňující rozložení zvuku v prostoru tak, aby to řidič neměl jenom od levý paty. A podle mě to hraje. Někdo někde řešil, že při hodně rokenrolovém rachotu se to v prostoru zabaluje a není to dost čitelné, ale... To už je asi trochu přeháňka.

AMB je opravdu ve všech mazdách tlačítko AMBIENT - teplota venkovního prostoru.

V servisu měli trochu honičku s montáží handsfree - koupil jsem to s originálem Mazda, protože v minulém MPV jsem si nechal montovat Parrot a tento francouzský produkt se s jakponskou elektroinstalací nesnesl. Tady tvrdí, že to propoují přímo s jednotkou Bose Pilot a mělo by to tedy fachat.

Viš, mě dost zaráží horlivá debata o tom, že to není do terénu a že to je auto k ničemu. V Independentu se přímo ptali: A pro koho teda tohle auto je? A já řikám: Pro mě. Mohl bych mít traktor Defender, jezdil jsem traktorem L200 i Discovery. Netoužim po tom, trávit čas na pomalé a nebezpečné koze. Až budu mít barák za lesem a budu jezdit nakupovat na sněžnym skútru, koupim si Landcruisera. Teď jezdim primárně dálnice a chci auto, který bude krásně jezdit, bude sedět v zatáčkách, zrychlí jako čert a vyjede po rozbředlém sněhu k chalupě.

Ano, je to druhé, menší auto v rodině (vedle Espace). A ne, nekupuju něco za téměř milion, abych pak přespával na poli. Na hotel mi ještě zbývá:)
neregistrovaný "pls"
9. 10. 2007 21:49
do coho ist??
skuste poradit: 407 SW; nové mondeo kombi, nová mazda 6 kombi, cx-7, (santa fé)....dik
Rozbalit vlákno
0