Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
30
/
33
Prohlédnout znovu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
Mazda G-Vectoring: Umění přenášet váhu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mokrá část okruhu ukazuje, že na kluzké silnici je jasná odezva řízení potřeba vůbec nejvíc
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Větší přítlačná síla nutí příď lépe následovat otáčení volantu. Se stejným úhlem by jinak auto mířilo ven.
|
acz
Princip G-Vectoringu v kostce: zpomalení v nájezdu do zatáčky zatíží přední kola pro obratnost, na výjezdu zadní pro stabilitu
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Mazda
|
acz
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz