Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C (W205): Zahájení prodeje v polovině března

Novou generaci Mercedes-Benzu C je možno objednávat. První zákazníci se vozu dočkají v polovině března.
Zpět na článek
25. 1. 2014 18:18
25. 1. 2014 18:22
25. 1. 2014 18:21
25. 1. 2014 19:15
25. 1. 2014 20:59
25. 1. 2014 22:10
26. 1. 2014 10:11
26. 1. 2014 11:59
26. 1. 2014 15:37
26. 1. 2014 16:07
26. 1. 2014 11:46
25. 1. 2014 23:13
26. 1. 2014 08:26
26. 1. 2014 09:59
26. 1. 2014 10:51
26. 1. 2014 11:12
26. 1. 2014 11:42
26. 1. 2014 12:27
25. 1. 2014 23:25
26. 1. 2014 02:50
26. 1. 2014 08:28
26. 1. 2014 10:13
26. 1. 2014 10:54
26. 1. 2014 11:06
26. 1. 2014 11:10
26. 1. 2014 12:30
26. 1. 2014 12:25
Avatar - Ham.
25. 1. 2014 18:18
Kde je
šestiválcová nafta?
Rozbalit vlákno
23
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 18:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 1. 2014 21:48
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
to nemůžou zkusit něco novýho [odkaz] ;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2014 18:25
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Není nutno, je tam diesel-hybrid CDI 300 s parametry 6-válce a spotřebou lepší než má čtyřválec. Neříkám pro třídu E, ale pro Céčko je 6vál skoro zbytečný, tedy v dieselu. 150 kW + 20 kW a 500 Nm + 250 Nm nestačí???
Avatar - Ham.
25. 1. 2014 18:29
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
To chceš naznačit, že to není jen opomenutí redaktora a s šestiválci se už nepočítá?
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 18:32
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Do budoucna určitě budou stejně spolu s 9stupňovou převodovkou a 4Maticem. Je to zahájení...
Avatar - Ham.
25. 1. 2014 18:39
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Tak to jo, už jsem se bál, že u Benzů někomu zezelenal mozek. :-)
A neměl být 9G-tronic už s některou naftou nyní?
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 18:45
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Možná bude. Čert ví... osobně taková 250 CDI s 9G + 4Matic + vzduchové pérování bude super auto na denní ježdění po celý rok.
Avatar - happy_driver
25. 1. 2014 20:29
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Velmi dobra kombinacia.... :yes:
25. 1. 2014 18:47
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Bude s 250 CDI ;-)
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2014 20:08
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Čeká se na nový řadový šestiválec, který bude za rok .............
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 18:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
25. 1. 2014 19:39
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Čtyřválec a elektromotor bude mít podobnou dynamiku jako normální 250 CDI. Šestiválec má jednak lepší dynamiku, ale především daleko lepší podání výkonu a kulturu běhu. Hybrid je možná dobrý v těch zemích kde na něj máš nějaké velké daňové úlevy, u nás jsou to vyhozené peníze. Takže u nás jediná prémiová volba bude V6 buď v benalu nebo v dieselu.
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2014 20:12
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Ne nemáš pravdu. Rozhodně, pokud budeš mít energii v baterii, dynamika bude šestiválcová. O kultuře chodu se asi nemá cenu bavit ale co se týče ceny - rozhodně se vyplatí protože šestiválec bude brát vždycky o 1/3 víc.
Rozhodně doporučuji vyzkoušet v "E" třídě a nevynášet předčasné soudy.
V novém GLK tento pohon budu velice zvažovat.
Avatar - Ham.
25. 1. 2014 21:56
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Pokud budeš mít energii v baterkách tak jí jedním zašlápnutím plynu do tepichu máš fuč, kapacita baterek je zcela minimálních 0,8 kWh a to stačí tak na pomalý rozjezd na elektriku někde ve městě, při plné výkonu elektromotoru 20kW je to energie sotva na 2 minuty jízdy. A pokud vidím dobře tak Ečko hybrid má udávané zrychlení 7,5 sec (když má plné baterky), E250 CDI má 7,7 sec. takže dynamika prakticky stejná a to není dynamika šestiválců, ty mají dnes ve vyšší střední hodnoty kolem 6,1 nebo 5,1 podle provedení. Žádná šestiválcová dynamika se nekoná, je to prostě eko-verze.
:-)
26. 1. 2014 11:45
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Ani spotřebu nemají šestiválce špatnou.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2014 12:24
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Stejně platí, že 6vál má o 1/4 vyšší spotřebu. Navíc diesel-hybrid je podobně jako ostatní hybridy skvělý ve městě.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2014 12:23
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Na rozdíl od Tebe všechny Mercedesy a verze zkouším a mohu porovnávat se svým vlastním 6-válcem.
Otestuj, budeš překvapen.
Avatar - Ham.
26. 1. 2014 15:17
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Na rozdíl od Tebe jsem se svezl jako spolujezdec v E300 Hybridu a překvapen jsem nebyl vůbec z ničeho. Dynamikou dnešní šestiválce nahradit nedokáže a kulturou běhu už vůbec ne, při požadavku na max. výkon je i v dobře utlumeném Ečku slyšet zcela nezpochybnitelně hrubší zvuk čtyřválce. Z hlediska ekonomiky provozu asi dobré pro taxikáře ve Vídni na krátké trasy po městě. Příjemná/efektní je schopnost odrazit ve městě od chodníku a pár stovek metrů po ulici prošustit čistě na elektřinu.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2014 17:08
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Pokud píši všechny Mercedesy myslím tím i 300 CDI hybrid. S mým šestiválcem jsou výkony zcela srovnatelné. Pravda ovšem je, že já mám ještě verzi 170 kW / 540 Nm.
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2014 00:50
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Mercedes přechází nebo spíš se vrací k řadovym šestkám, to nevíš? Z německý D3 véčkový uspořádání už zůstane je VWaudině >:-[]
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2014 20:16
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Dočasně, šestiválec bude nový a řadový ...... 300 CDI je ekoverze pro snižování CO2 - výsledek tlaku EU.
Avatar - boost.
25. 1. 2014 22:10
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
Ano, V6 diesel nebude, místo toho OM656 R6.
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2014 12:24
Re: ÁÁ TO JE FURT NUDA STOU MOČKOU V LAUFU
:yes: :yes:
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
25. 1. 2014 18:30
Po představení Ska, další pořádný Mercdes-benz
CLA , A, B a obludná SUV se mi nelíbí,

E je hezčí před posledním faceliftem, ten nový facelift E se mi nelíbí, měli to nechat a příjít rovnou s novým Éčkem, dle mě by udělali líp

S, C , SLS, SL, G se mi líbí
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2014 18:36
C 250 CDI 150 KW
Tato varianta bez elektromotoru má 9G-Tronic. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 18:40
Re: C 250 CDI 150 KW
A to víš odkud?
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 18:53
Re: C 250 CDI 150 KW
Dík, už jsme si to našel. Jde o to, kde ten autor ty informace vzal 23.12.2013. Snad má pravdu.
25. 1. 2014 18:55
Re: C 250 CDI 150 KW
Když jsem se ptal dealera,tak ještě neměl informace,že budou po Novém roce.Takže teď už by to měli vědět prodejci. :-)
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2014 20:13
Re: C 250 CDI 150 KW
Tak to je velmi pěkné, pamatuji jak první CDI 250 zoufale čekaly na 7-stupeň a byly dokonale neprodejné 5-stupněm.
Avatar - happy_driver
25. 1. 2014 20:31
Re: C 250 CDI 150 KW
To zase celkom nie, ja si prave pamatam ako ludia kupovali Ecka s 250CDI a 5-kvaltovym automatom bez nejakých problemov. Tah to malo, spotreba OK...mnohi neriesili pocet kvaltov.
Avatar - WinDiesel
25. 1. 2014 21:30
Re: C 250 CDI 150 KW
Tenkrát chtěli za 250 CDI s 5kv automatem jen o málo méně než za 320 CDI nebo 350 CDI se 7kv automatem. Následně prodejci přesvědčovali zájemce na 6válce, byly opravdu jen o velmi málo dražší. Na eko se tehdy nehrálo, dnes je to přesně naopak a všemi možnými způsoby se podporuje prodej 220 CDI, 250 CDI a nyní je tu i 300 CDI diesel-hybrid.
Avatar - boost.
25. 1. 2014 19:15
Motory
C 180 Bluetec: 115 PS, 280 NM, 1,6 Liter Hubraum, Verbrauch unter 4,0 Liter Diesel, Bestellfreigabe Juni 2014

C 200 Bluetec: 136 PS, 320 NM, 1,6 Liter Hubraum, Verbrauch unter 4,0 Liter Diesel, Bestellfreigabe Juni 2014

C 220 Bluetec: 170 PS, 400 NM, 2,1 Liter Hubraum, Verbrauch 4,0 Diesel, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14

C 220 Bluetec BlueEfficiency Edition: 170 PS, 400 NM, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014

C 250 Bluetec: 204 PS, 500 NM, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014

C 250 Bluetec 4matic: 204 PS, 500 NM, Bestellfreigabe ab Juni 2014

C 300 Bluetec Hybrid: 204 PS + 27 E-PS, Verbrauch 3,9 Liter, Bestellfreigabe Juni 2014

C 180 : 156 PS, 250 NM, M274 DE 16 AL, Verbrauch 5,0 Liter, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14

C 180 BlueEfficiency Edition: 156 PS, 250 NM, M274 DE 16 AL, Bestellfreigab Juni 2014

C 200 : 184 PS, 300 NM, M274 DE 20 AL, Verbrauch 5,3 Liter, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14

C 250 : 211 PS, 350 Nm, M274 DE 20 AL, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014

C 300 : 238 PS, M274 DE 20 AL, Bestellfreigabe vermutlich nicht vor Juni 2014

C 400 : 333 PS, M276 DE 30 AL, 3,0 Liter V6-BiTurbo, 2. Jahreshälfte 2014

C 63 AMG: 460-500 PS, M177 DE 40 AL, 4,0 Liter V8-BiTurbo, Bestellfreigabe Oktober 2014

C Plug-In-Hybrid: M274 DE 20 AL, vermutlich 238 PS + 68 E-PS, Bestellfreigabe 2015
Rozbalit vlákno
9
25. 1. 2014 20:59
Re: Motory
Kdy bude Combi nevíš ? Dík.
Avatar - boost.
25. 1. 2014 22:10
Re: Motory
Asi tak ke konci roku. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 09:50
Re: Motory
podle stejného dealera v létě... nejpozději v září k dodání.

Nestydím se za to, že mi přijde jako dobrá varianta koupit ještě původní kombi...bez tabletu... za "vstřícnou cenu".

;-)
26. 1. 2014 10:11
Re: Motory
Dík.To stary C má ještě nožní parkovačku. ;-\
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 11:53
Re: Motory
no.. a to vadí čemu?
Tohle není auto na otáčení "přes ruční"... a proč taky, když to můžeš otočit plynem!
;-)
26. 1. 2014 11:59
Re: Motory
Však já vím. ;-) Mě buď vyhovuje klasická ruční brzda anebo elektromechanická.Té nožní jsem na chuť nepřišel.
Avatar - petrumr
26. 1. 2014 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 1. 2014 16:07
Re: Motory
Já neříkám,že bych s tím driftoval.Jenom,že tuhle parkovačku nemusím.
26. 1. 2014 11:46
Re: Motory
To C 250 Bluetec 4Matic má taky 9G-tronic ?
Avatar - Ja Prvni 123
25. 1. 2014 19:37
Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí.
:'-(
Kdyby to aspoň na přání šlo objednat bez něj... ale podle prodejce nejde.

A nepůjde.
Všichni prý to takhle chtějí... asi jsem divnej, no.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2014 20:02
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
suhlas, ten tablet je v tejto triede jedno velke faux pas , seriozne tvariace sa auta to maju inak riesene, navyse je to velmi blizko volantu, clovek to chtiac nechtiac urcite rukou od,* za jazdy , skoda tohto detailu, ale mne osobne to dost vadi, a aj tuctove predne partie posobiace ako zvacsene Acko alebo ako zmensene Sko mi vadia, uz to nie je co byvalo, mercedes ide uz tiez cestou unifikacie a setrenia a je to ako celok jedna velka nemecka nuda kde snaha usetrit vyhrava nad eleganciou krasou a praktickostou

treba len dufat ( v co dufam ) ze novy jaguar v strednej triede ponukne viac charizmy ako nemci lebo ti idu dole vodou, naopak mazda 6 sla pekne hore, jej image pekne stupol :yes:
Avatar - happy_driver
25. 1. 2014 20:37
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Ty trpis nejakou chorobou, ze sa rozhanas rukami za volantom ako nepricetny? >:-[] V tom pripade je jasna volba Favo/Felda....odhliadnuc od tvojich dopletenych detinskych nazorov, ktore sa menia zrejme v zavisloti od rocneho obdobia, toto C bude predajna bomba. Paradny dizajn, siroka ponuka motorov a pohonov, vzduch. podvozok - tvoje plagatove idoly sa mozu ist akurat z dialky zavistlivo pozerat.... :no: >:-[]
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 20:49
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Taky si myslím - full led světla, head up display, vzduchové pérování, 9ti stupňová převodovka, 50% hliník - Mercedes tuto třídu posunuje o kus dál. To zatím nikdo dohromady nenabízí.

+ 2 skutečně velmi odlišné provedení podle vkusu. Exclusive od Avantgarde se neliší jen nárazníkem, ale vypadá komplet jinak.
25. 1. 2014 21:07
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
To ještě až bude Combi. :yes: Ještě jsi zapoměl na elektromechanickou parkovací brzdu. :yes:
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2014 21:44
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Jel jsi někdy s autem s automatem a el.parkovací brzdou ?
Avatar - petrumr
25. 1. 2014 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 22:24
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Copak konkurence má navigaci zdarma? ;-\
25. 1. 2014 21:08
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Přesně tak.měl jsem možnost projet auto se vzduchovým podvozkem a :yes:
Avatar - CHerokee
25. 1. 2014 21:51
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Vzducháče jsou paráda. Zvláště na našich cestách se to hodí.
Avatar - petrumr
26. 1. 2014 08:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 09:46
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
no, já bych s tím "nevybaveným" Mercedesem byl opatrnej... byly takový doby, ale dneska je v základu skoro všechno opravdu důležitý.
A ne , vestavěnou navigaci mezi nezbytnosti nepočítám.
;-)
26. 1. 2014 08:04
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
urcite ho tam vsetci nehcu, aj mne sa LCD panel zda nepatricny a myslim ze by sa mal dat sklopit alebo mat moznost ho tam nemat vobec, interier je krasne elegantny a toto je tam ako past na oko...
Avatar - Hittman
25. 1. 2014 23:13
Televizor
Vše ok, ovšem nevím, proč je tam tak ohyzdně a trapně daný ten televizor??? Kdyby šel alespoň zasunout! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - petrumr
26. 1. 2014 08:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 09:43
Re: Televizor
hmm - ale o tom mluvím: byl jsem u dealera a zasunout se nedá, objednat to bez toho nepůjde... na všechno jeho odpověď byla "všichni to tak chtějí"... a prý jestli to tam nechci, tak si mám koupit éčko!
To mi přišlo jako divnej přístup.
Víc neříkám.
Nic proti chvále techniky a kde čeho - já přece mluvím JEN o tom tabletu!
:-(
Avatar - petrumr
26. 1. 2014 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 10:30
Re: Televizor
prodejce trvrdí, že je to standart vždycky... sedan už jde objednat a v konfigurátoru fakt verze bez něj není.
:-(
26. 1. 2014 10:51
Re: Televizor
Nevím, proč z toho dělat dramata...
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 11:04
Re: Televizor
drama to není... ale může to být důvod, proč to auto nekoupit.
Pak se na to totiž koukáš dnes a denně... celou dobu, co s ním jezdíš...
:-(
26. 1. 2014 11:12
Re: Televizor
Tohle je věc, kterou posoudíš nejlíp naživo a z místa řidiče to budeš vnímat jinak ;-) . F30 má taky nalepeno a subjektivně vůbec neva :-)
Avatar - CHerokee
26. 1. 2014 11:42
Re: Televizor
Je zvláštní, že tady někomu tablet vadí, přitom do něj nebo do mobilu podobných rozměrů koukáte denně a stále :-). Minus vidím u nás v ohrožení před zloději. Pro řidiče je to spíše plus - je to přehledné řešení. Navi je na tom dobře vidět.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 11:57
Re: Televizor
o tom to možná je: mám notebooka a telefon s talčítkamaa, i když s kompletní klávesnicí...
Tablet vnímám jako atribut určitého věku... věku, ke kterému se Mercedes nehodí.
V áčku mi nevadí...
Ani tady mi nevadí jako možnost - to, co mi vadí je, že není možnost bez něj!
To je celé.
;-)
Avatar - CHerokee
26. 1. 2014 12:27
Re: Televizor
Tak to beru jako argument. Asi je k tomu třeba přípočíst nějaké roky, které jsme za Německem... proto to možná už vidí jinak.

Osobně je mi to celkem jedno. U Audi a BMW to není velký rozdíl. Nejhezčí je dvojistý displeay v S Klasse. Pro mě je hlavní, že je to přehledné a je to v správném místě. U VW a Škody mi vadí, že navi je utopená dole.
25. 1. 2014 23:25
C JAKO CENTRUM
Docela hodně pohledné auto, co? Mercedes se výborně v čase proměňuje. Jak začaly prosakovat polozastřené snímky céčka, člověk byl v rozpacích, pak se nový model ukáže v celé kráse a... jistě zde nebudu sám s pocitem intenzivního vnímání estetiky nového mercedesu. Je to malé eS, docela se těším na to, jak zapůsobí naživo. Jen snad trochu škoda toho pádla na přístrojovce. Tohle nějak neumím pojmout. Ke kabině jinak (zatím jen fotostatické dojmy) nemám jedinou připomínku. Reál odpoví na otázečku, co pravá holeň, resp., koleno, ale jinak je to vskutku dechberoucí interiér.

Maximum kroutícího momentu u benzínů od 1200 otáček, to je balada. Šestiválce jsou (budou), avšak ve střední třídě a s EU za zády to vnímám tak, že holt (i povolvovsku) začíná být dvoulitr ústředním silničním bitevníkem střední třídy. U Volva, jak víme, dokonce i v případě segmentů vyšších či "těžkotonážních". Čas to zhodnotí.

Každopádně - BRAVO C :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
26. 1. 2014 00:13
Re: C JAKO CENTRUM
Nevím, jestli umím zkousnout designové proměny Mercedesu v čase... Ale jinak souhlas, tablet fuj. Každopádně, těším se na živý dojmy.
Avatar - positivemind
26. 1. 2014 02:50
Hybrid
Nez tu nekdo bude argumentovat dynamikou hybridniho ctyrvalcoveho dieselu - nezapominejme, ze hybrid jako takovy ma smysl jen a pouze u benzinove verze. Testy (treba u peugeotu) prokazaly, ze uspora a dynamika je tam naprosto minimalni, je-li nejaka vubec (na delsi trasy budou baterky hned fuc, povezes je jen jako tezitko).

Hybrid dava smysl u benzinove verze, kde pomuze s dynamikou od nizsich otacek + zaroven pomuze spotrebe ve meste.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
26. 1. 2014 08:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
26. 1. 2014 10:13
Re: Hybrid
Takže chceš říci, že vývojáři Peugeotu jsou moudřejší než vývojáři od Mercedesu? Že vědí něco, co by v Stuttgartu netušili. Hybridy jsou v různých státech zvýhodněny a nepochybuju o tom, že i dieselhybrid má svůj účel. V třídě jako je právě C by Mercedes nešel do nějakého rizikového experimentu.
26. 1. 2014 10:54
Re: Hybrid
Ty musíš bejt předloha Šebka z Pelíšků >:-[]
Avatar - CHerokee
26. 1. 2014 11:06
Re: Hybrid
Argument, že motor v Mercedesu nedává smysl, protože to říkali u Peugeotu je absurdní.
26. 1. 2014 11:10
Re: Hybrid
Stejně mě to rozesmálo :-)
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2014 12:30
Re: Hybrid
Navíc řešení PSA je zcela odlišné od řešení Mercedesu, zcela neporovnatelné. Fakt, že oba výrobci jdou do diesel-hybridů a nepřetržitě je vyrábějí, navyšují objemy výroby naznačuje, že je to zcela smysluplné řešení.
Navíc se přidává Lan Rover a Volvo, oba opět s jinými řešeními - plug-iny.
Avatar - Jenik3
26. 1. 2014 16:26
Kdy bude cecko s 1.6d od Rendlika?
Cekal jsem, te se tricipak vytahne s trumfem v rukavu, motor 1.6dci od Renaulta a ono nic :-! Nove C predstaveno a motor v nabidce stale 2.2 litru.
Odkazuji na clanek z cervna roku 2013.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ja Prvni 123
26. 1. 2014 16:58
Re: Kdy bude cecko s 1.6d od Rendlika?
no - adost z toho nemám.. ale jsem smířenej, že asi přijde.
Doba je taková.
Ale i v tom článku píšou:
Jenže, agregát bude muset projít ještě nutnými úpravami, C-Klasse má přece pohon zadních kol a v tuto chvíli není uzpůsoben pro podélnou zástavbu do vozu.

Jiná věc je, že si to nemusíš kupovat. Dokud je to volba "jedna z ..!, tak mě to nechává v klidu.
;-)
Avatar - WinDiesel
26. 1. 2014 17:11
Re: Kdy bude cecko s 1.6d od Rendlika?
Dokud ho tram neuvidím, neuvěřím. Pro tyto účely normálně Mercedes používá upravenou verzi dieselu 2,1 - 1,8 litrovou.
Až ho tam uvidím, uvěřím. Pravda je taková, že Renault ještě nepředvedl verzi Euro 6, a možná proto je tam nějaké zpoždění že dělají na 2 věcích najedenou.
Avatar - Jenik3
26. 1. 2014 17:51
Re: Kdy bude cecko s 1.6d od Rendlika?
MB s 1.8 naftou?
Avatar - happy_driver
26. 1. 2014 18:40
Re: Kdy bude cecko s 1.6d od Rendlika?
Pocul si niekedy napr. o B200CDI so 7G-DCT? ....1796ccm.
Avatar - Jenik3
26. 1. 2014 21:34
Re: Kdy bude cecko s 1.6d od Rendlika?
To je trida B, pak ano. Tam se mensi motory objevuji.
9. 2. 2014 19:10
Prosím o radu
ako zmažem komentár ???
Rozbalit vlákno
0