Není nutno, je tam diesel-hybrid CDI 300 s parametry 6-válce a spotřebou lepší než má čtyřválec. Neříkám pro třídu E, ale pro Céčko je 6vál skoro zbytečný, tedy v dieselu. 150 kW + 20 kW a 500 Nm + 250 Nm nestačí???
Čtyřválec a elektromotor bude mít podobnou dynamiku jako normální 250 CDI. Šestiválec má jednak lepší dynamiku, ale především daleko lepší podání výkonu a kulturu běhu. Hybrid je možná dobrý v těch zemích kde na něj máš nějaké velké daňové úlevy, u nás jsou to vyhozené peníze. Takže u nás jediná prémiová volba bude V6 buď v benalu nebo v dieselu.
Ne nemáš pravdu. Rozhodně, pokud budeš mít energii v baterii, dynamika bude šestiválcová. O kultuře chodu se asi nemá cenu bavit ale co se týče ceny - rozhodně se vyplatí protože šestiválec bude brát vždycky o 1/3 víc.
Rozhodně doporučuji vyzkoušet v "E" třídě a nevynášet předčasné soudy.
V novém GLK tento pohon budu velice zvažovat.
Pokud budeš mít energii v baterkách tak jí jedním zašlápnutím plynu do tepichu máš fuč, kapacita baterek je zcela minimálních 0,8 kWh a to stačí tak na pomalý rozjezd na elektriku někde ve městě, při plné výkonu elektromotoru 20kW je to energie sotva na 2 minuty jízdy. A pokud vidím dobře tak Ečko hybrid má udávané zrychlení 7,5 sec (když má plné baterky), E250 CDI má 7,7 sec. takže dynamika prakticky stejná a to není dynamika šestiválců, ty mají dnes ve vyšší střední hodnoty kolem 6,1 nebo 5,1 podle provedení. Žádná šestiválcová dynamika se nekoná, je to prostě eko-verze. :-)
Na rozdíl od Tebe jsem se svezl jako spolujezdec v E300 Hybridu a překvapen jsem nebyl vůbec z ničeho. Dynamikou dnešní šestiválce nahradit nedokáže a kulturou běhu už vůbec ne, při požadavku na max. výkon je i v dobře utlumeném Ečku slyšet zcela nezpochybnitelně hrubší zvuk čtyřválce. Z hlediska ekonomiky provozu asi dobré pro taxikáře ve Vídni na krátké trasy po městě. Příjemná/efektní je schopnost odrazit ve městě od chodníku a pár stovek metrů po ulici prošustit čistě na elektřinu.
Pokud píši všechny Mercedesy myslím tím i 300 CDI hybrid. S mým šestiválcem jsou výkony zcela srovnatelné. Pravda ovšem je, že já mám ještě verzi 170 kW / 540 Nm.
To zase celkom nie, ja si prave pamatam ako ludia kupovali Ecka s 250CDI a 5-kvaltovym automatom bez nejakých problemov. Tah to malo, spotreba OK...mnohi neriesili pocet kvaltov.
Tenkrát chtěli za 250 CDI s 5kv automatem jen o málo méně než za 320 CDI nebo 350 CDI se 7kv automatem. Následně prodejci přesvědčovali zájemce na 6válce, byly opravdu jen o velmi málo dražší. Na eko se tehdy nehrálo, dnes je to přesně naopak a všemi možnými způsoby se podporuje prodej 220 CDI, 250 CDI a nyní je tu i 300 CDI diesel-hybrid.
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
suhlas, ten tablet je v tejto triede jedno velke faux pas , seriozne tvariace sa auta to maju inak riesene, navyse je to velmi blizko volantu, clovek to chtiac nechtiac urcite rukou od,* za jazdy , skoda tohto detailu, ale mne osobne to dost vadi, a aj tuctove predne partie posobiace ako zvacsene Acko alebo ako zmensene Sko mi vadia, uz to nie je co byvalo, mercedes ide uz tiez cestou unifikacie a setrenia a je to ako celok jedna velka nemecka nuda kde snaha usetrit vyhrava nad eleganciou krasou a praktickostou
treba len dufat ( v co dufam ) ze novy jaguar v strednej triede ponukne viac charizmy ako nemci lebo ti idu dole vodou, naopak mazda 6 sla pekne hore, jej image pekne stupol :yes:
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Ty trpis nejakou chorobou, ze sa rozhanas rukami za volantom ako nepricetny? >:-[] V tom pripade je jasna volba Favo/Felda....odhliadnuc od tvojich dopletenych detinskych nazorov, ktore sa menia zrejme v zavisloti od rocneho obdobia, toto C bude predajna bomba. Paradny dizajn, siroka ponuka motorov a pohonov, vzduch. podvozok - tvoje plagatove idoly sa mozu ist akurat z dialky zavistlivo pozerat.... :no: >:-[]
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
Taky si myslím - full led světla, head up display, vzduchové pérování, 9ti stupňová převodovka, 50% hliník - Mercedes tuto třídu posunuje o kus dál. To zatím nikdo dohromady nenabízí.
+ 2 skutečně velmi odlišné provedení podle vkusu. Exclusive od Avantgarde se neliší jen nárazníkem, ale vypadá komplet jinak.
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
no, já bych s tím "nevybaveným" Mercedesem byl opatrnej... byly takový doby, ale dneska je v základu skoro všechno opravdu důležitý.
A ne , vestavěnou navigaci mezi nezbytnosti nepočítám. ;-)
Re: Všechno dobrý... ale ten tablet se mi tam prostě nelíbí
urcite ho tam vsetci nehcu, aj mne sa LCD panel zda nepatricny a myslim ze by sa mal dat sklopit alebo mat moznost ho tam nemat vobec, interier je krasne elegantny a toto je tam ako past na oko...
hmm - ale o tom mluvím: byl jsem u dealera a zasunout se nedá, objednat to bez toho nepůjde... na všechno jeho odpověď byla "všichni to tak chtějí"... a prý jestli to tam nechci, tak si mám koupit éčko!
To mi přišlo jako divnej přístup.
Víc neříkám.
Nic proti chvále techniky a kde čeho - já přece mluvím JEN o tom tabletu! :-(
Je zvláštní, že tady někomu tablet vadí, přitom do něj nebo do mobilu podobných rozměrů koukáte denně a stále :-). Minus vidím u nás v ohrožení před zloději. Pro řidiče je to spíše plus - je to přehledné řešení. Navi je na tom dobře vidět.
o tom to možná je: mám notebooka a telefon s talčítkamaa, i když s kompletní klávesnicí...
Tablet vnímám jako atribut určitého věku... věku, ke kterému se Mercedes nehodí.
V áčku mi nevadí...
Ani tady mi nevadí jako možnost - to, co mi vadí je, že není možnost bez něj!
To je celé. ;-)
Tak to beru jako argument. Asi je k tomu třeba přípočíst nějaké roky, které jsme za Německem... proto to možná už vidí jinak.
Osobně je mi to celkem jedno. U Audi a BMW to není velký rozdíl. Nejhezčí je dvojistý displeay v S Klasse. Pro mě je hlavní, že je to přehledné a je to v správném místě. U VW a Škody mi vadí, že navi je utopená dole.
Docela hodně pohledné auto, co? Mercedes se výborně v čase proměňuje. Jak začaly prosakovat polozastřené snímky céčka, člověk byl v rozpacích, pak se nový model ukáže v celé kráse a... jistě zde nebudu sám s pocitem intenzivního vnímání estetiky nového mercedesu. Je to malé eS, docela se těším na to, jak zapůsobí naživo. Jen snad trochu škoda toho pádla na přístrojovce. Tohle nějak neumím pojmout. Ke kabině jinak (zatím jen fotostatické dojmy) nemám jedinou připomínku. Reál odpoví na otázečku, co pravá holeň, resp., koleno, ale jinak je to vskutku dechberoucí interiér.
Maximum kroutícího momentu u benzínů od 1200 otáček, to je balada. Šestiválce jsou (budou), avšak ve střední třídě a s EU za zády to vnímám tak, že holt (i povolvovsku) začíná být dvoulitr ústředním silničním bitevníkem střední třídy. U Volva, jak víme, dokonce i v případě segmentů vyšších či "těžkotonážních". Čas to zhodnotí.
Nez tu nekdo bude argumentovat dynamikou hybridniho ctyrvalcoveho dieselu - nezapominejme, ze hybrid jako takovy ma smysl jen a pouze u benzinove verze. Testy (treba u peugeotu) prokazaly, ze uspora a dynamika je tam naprosto minimalni, je-li nejaka vubec (na delsi trasy budou baterky hned fuc, povezes je jen jako tezitko).
Hybrid dava smysl u benzinove verze, kde pomuze s dynamikou od nizsich otacek + zaroven pomuze spotrebe ve meste.
Takže chceš říci, že vývojáři Peugeotu jsou moudřejší než vývojáři od Mercedesu? Že vědí něco, co by v Stuttgartu netušili. Hybridy jsou v různých státech zvýhodněny a nepochybuju o tom, že i dieselhybrid má svůj účel. V třídě jako je právě C by Mercedes nešel do nějakého rizikového experimentu.
Navíc řešení PSA je zcela odlišné od řešení Mercedesu, zcela neporovnatelné. Fakt, že oba výrobci jdou do diesel-hybridů a nepřetržitě je vyrábějí, navyšují objemy výroby naznačuje, že je to zcela smysluplné řešení.
Navíc se přidává Lan Rover a Volvo, oba opět s jinými řešeními - plug-iny.
Cekal jsem, te se tricipak vytahne s trumfem v rukavu, motor 1.6dci od Renaulta a ono nic :-! Nove C predstaveno a motor v nabidce stale 2.2 litru.
Odkazuji na clanek z cervna roku 2013.
[odkaz]
no - adost z toho nemám.. ale jsem smířenej, že asi přijde.
Doba je taková.
Ale i v tom článku píšou:
Jenže, agregát bude muset projít ještě nutnými úpravami, C-Klasse má přece pohon zadních kol a v tuto chvíli není uzpůsoben pro podélnou zástavbu do vozu.
Jiná věc je, že si to nemusíš kupovat. Dokud je to volba "jedna z ..!, tak mě to nechává v klidu. ;-)
Dokud ho tram neuvidím, neuvěřím. Pro tyto účely normálně Mercedes používá upravenou verzi dieselu 2,1 - 1,8 litrovou.
Až ho tam uvidím, uvěřím. Pravda je taková, že Renault ještě nepředvedl verzi Euro 6, a možná proto je tam nějaké zpoždění že dělají na 2 věcích najedenou.