Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
flyboyeda
CLA , A, B a obludná SUV se mi nelíbí,
E je hezčí před posledním faceliftem, ten nový facelift E se mi nelíbí, měli to nechat a příjít rovnou s novým Éčkem, dle mě by udělali líp
S, C , SLS, SL, G se mi líbí
E je hezčí před posledním faceliftem, ten nový facelift E se mi nelíbí, měli to nechat a příjít rovnou s novým Éčkem, dle mě by udělali líp
S, C , SLS, SL, G se mi líbí
Dixik2
Tato varianta bez elektromotoru má 9G-Tronic. :-!
A to víš odkud?
Tak to je velmi pěkné, pamatuji jak první CDI 250 zoufale čekaly na 7-stupeň a byly dokonale neprodejné 5-stupněm.
To zase celkom nie, ja si prave pamatam ako ludia kupovali Ecka s 250CDI a 5-kvaltovym automatom bez nejakých problemov. Tah to malo, spotreba OK...mnohi neriesili pocet kvaltov.
Tenkrát chtěli za 250 CDI s 5kv automatem jen o málo méně než za 320 CDI nebo 350 CDI se 7kv automatem. Následně prodejci přesvědčovali zájemce na 6válce, byly opravdu jen o velmi málo dražší. Na eko se tehdy nehrálo, dnes je to přesně naopak a všemi možnými způsoby se podporuje prodej 220 CDI, 250 CDI a nyní je tu i 300 CDI diesel-hybrid.
boost.
C 180 Bluetec: 115 PS, 280 NM, 1,6 Liter Hubraum, Verbrauch unter 4,0 Liter Diesel, Bestellfreigabe Juni 2014
C 200 Bluetec: 136 PS, 320 NM, 1,6 Liter Hubraum, Verbrauch unter 4,0 Liter Diesel, Bestellfreigabe Juni 2014
C 220 Bluetec: 170 PS, 400 NM, 2,1 Liter Hubraum, Verbrauch 4,0 Diesel, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14
C 220 Bluetec BlueEfficiency Edition: 170 PS, 400 NM, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014
C 250 Bluetec: 204 PS, 500 NM, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014
C 250 Bluetec 4matic: 204 PS, 500 NM, Bestellfreigabe ab Juni 2014
C 300 Bluetec Hybri😜 204 PS + 27 E-PS, Verbrauch 3,9 Liter, Bestellfreigabe Juni 2014
C 180 : 156 PS, 250 NM, M274 DE 16 AL, Verbrauch 5,0 Liter, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14
C 180 BlueEfficiency Edition: 156 PS, 250 NM, M274 DE 16 AL, Bestellfreigab Juni 2014
C 200 : 184 PS, 300 NM, M274 DE 20 AL, Verbrauch 5,3 Liter, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14
C 250 : 211 PS, 350 Nm, M274 DE 20 AL, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014
C 300 : 238 PS, M274 DE 20 AL, Bestellfreigabe vermutlich nicht vor Juni 2014
C 400 : 333 PS, M276 DE 30 AL, 3,0 Liter V6-BiTurbo, 2. Jahreshälfte 2014
C 63 AMG: 460-500 PS, M177 DE 40 AL, 4,0 Liter V8-BiTurbo, Bestellfreigabe Oktober 2014
C Plug-In-Hybri😜 M274 DE 20 AL, vermutlich 238 PS + 68 E-PS, Bestellfreigabe 2015
C 200 Bluetec: 136 PS, 320 NM, 1,6 Liter Hubraum, Verbrauch unter 4,0 Liter Diesel, Bestellfreigabe Juni 2014
C 220 Bluetec: 170 PS, 400 NM, 2,1 Liter Hubraum, Verbrauch 4,0 Diesel, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14
C 220 Bluetec BlueEfficiency Edition: 170 PS, 400 NM, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014
C 250 Bluetec: 204 PS, 500 NM, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014
C 250 Bluetec 4matic: 204 PS, 500 NM, Bestellfreigabe ab Juni 2014
C 300 Bluetec Hybri😜 204 PS + 27 E-PS, Verbrauch 3,9 Liter, Bestellfreigabe Juni 2014
C 180 : 156 PS, 250 NM, M274 DE 16 AL, Verbrauch 5,0 Liter, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14
C 180 BlueEfficiency Edition: 156 PS, 250 NM, M274 DE 16 AL, Bestellfreigab Juni 2014
C 200 : 184 PS, 300 NM, M274 DE 20 AL, Verbrauch 5,3 Liter, Bestellfreigabe 16.12.2013, Auslieferung ab 15.03.14
C 250 : 211 PS, 350 Nm, M274 DE 20 AL, 9G-Tronic, Bestellfreigabe ab April 2014, Auslieferung ab Juni 2014
C 300 : 238 PS, M274 DE 20 AL, Bestellfreigabe vermutlich nicht vor Juni 2014
C 400 : 333 PS, M276 DE 30 AL, 3,0 Liter V6-BiTurbo, 2. Jahreshälfte 2014
C 63 AMG: 460-500 PS, M177 DE 40 AL, 4,0 Liter V8-BiTurbo, Bestellfreigabe Oktober 2014
C Plug-In-Hybri😜 M274 DE 20 AL, vermutlich 238 PS + 68 E-PS, Bestellfreigabe 2015
Kdy bude Combi nevíš ? Dík.
podle stejného dealera v létě... nejpozději v září k dodání.
Nestydím se za to, že mi přijde jako dobrá varianta koupit ještě původní kombi...bez tabletu... za "vstřícnou cenu".
😉
Nestydím se za to, že mi přijde jako dobrá varianta koupit ještě původní kombi...bez tabletu... za "vstřícnou cenu".
😉
Dík.To stary C má ještě nožní parkovačku. ;-\
no.. a to vadí čemu?
Tohle není auto na otáčení "přes ruční"... a proč taky, když to můžeš otočit plynem!
😉
Tohle není auto na otáčení "přes ruční"... a proč taky, když to můžeš otočit plynem!
😉
Ja Prvni 123
😢
Kdyby to aspoň na přání šlo objednat bez něj... ale podle prodejce nejde.
A nepůjde.
Všichni prý to takhle chtějí... asi jsem divnej, no.
Kdyby to aspoň na přání šlo objednat bez něj... ale podle prodejce nejde.
A nepůjde.
Všichni prý to takhle chtějí... asi jsem divnej, no.
suhlas, ten tablet je v tejto triede jedno velke faux pas , seriozne tvariace sa auta to maju inak riesene, navyse je to velmi blizko volantu, clovek to chtiac nechtiac urcite rukou od,* za jazdy , skoda tohto detailu, ale mne osobne to dost vadi, a aj tuctove predne partie posobiace ako zvacsene Acko alebo ako zmensene Sko mi vadia, uz to nie je co byvalo, mercedes ide uz tiez cestou unifikacie a setrenia a je to ako celok jedna velka nemecka nuda kde snaha usetrit vyhrava nad eleganciou krasou a praktickostou
treba len dufat ( v co dufam ) ze novy jaguar v strednej triede ponukne viac charizmy ako nemci lebo ti idu dole vodou, naopak mazda 6 sla pekne hore, jej image pekne stupol :yes:
treba len dufat ( v co dufam ) ze novy jaguar v strednej triede ponukne viac charizmy ako nemci lebo ti idu dole vodou, naopak mazda 6 sla pekne hore, jej image pekne stupol :yes:
Ty trpis nejakou chorobou, ze sa rozhanas rukami za volantom ako nepricetny? >😒] V tom pripade je jasna volba Fav👋Felda....odhliadnuc od tvojich dopletenych detinskych nazorov, ktore sa menia zrejme v zavisloti od rocneho obdobia, toto C bude predajna bomba. Paradny dizajn, siroka ponuka motorov a pohonov, vzduch. podvozok - tvoje plagatove idoly sa mozu ist akurat z dialky zavistlivo pozerat.... :no: >😒]
Taky si myslím - full led světla, head up display, vzduchové pérování, 9ti stupňová převodovka, 50% hliník - Mercedes tuto třídu posunuje o kus dál. To zatím nikdo dohromady nenabízí.
+ 2 skutečně velmi odlišné provedení podle vkusu. Exclusive od Avantgarde se neliší jen nárazníkem, ale vypadá komplet jinak.
+ 2 skutečně velmi odlišné provedení podle vkusu. Exclusive od Avantgarde se neliší jen nárazníkem, ale vypadá komplet jinak.
To ještě až bude Combi. :yes: Ještě jsi zapoměl na elektromechanickou parkovací brzdu. :yes:
Přesně tak.měl jsem možnost projet auto se vzduchovým podvozkem a :yes:
Vzducháče jsou paráda. Zvláště na našich cestách se to hodí.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no, já bych s tím "nevybaveným" Mercedesem byl opatrnej... byly takový doby, ale dneska je v základu skoro všechno opravdu důležitý.
A ne , vestavěnou navigaci mezi nezbytnosti nepočítám.
😉
A ne , vestavěnou navigaci mezi nezbytnosti nepočítám.
😉
urcite ho tam vsetci nehcu, aj mne sa LCD panel zda nepatricny a myslim ze by sa mal dat sklopit alebo mat moznost ho tam nemat vobec, interier je krasne elegantny a toto je tam ako past na oko...
Hittman
Vše ok, ovšem nevím, proč je tam tak ohyzdně a trapně daný ten televizor??? Kdyby šel alespoň zasunout! :no: :no: :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hmm - ale o tom mluvím: byl jsem u dealera a zasunout se nedá, objednat to bez toho nepůjde... na všechno jeho odpověď byla "všichni to tak chtějí"... a prý jestli to tam nechci, tak si mám koupit éčko!
To mi přišlo jako divnej přístup.
Víc neříkám.
Nic proti chvále techniky a kde čeho - já přece mluvím JEN o tom tabletu!
😒
To mi přišlo jako divnej přístup.
Víc neříkám.
Nic proti chvále techniky a kde čeho - já přece mluvím JEN o tom tabletu!
😒
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
prodejce trvrdí, že je to standart vždycky... sedan už jde objednat a v konfigurátoru fakt verze bez něj není.
😒
😒
Nevím, proč z toho dělat dramata...
drama to není... ale může to být důvod, proč to auto nekoupit.
Pak se na to totiž koukáš dnes a denně... celou dobu, co s ním jezdíš...
😒
Pak se na to totiž koukáš dnes a denně... celou dobu, co s ním jezdíš...
😒
Tohle je věc, kterou posoudíš nejlíp naživo a z místa řidiče to budeš vnímat jinak 😉 . F30 má taky nalepeno a subjektivně vůbec neva 😄
Je zvláštní, že tady někomu tablet vadí, přitom do něj nebo do mobilu podobných rozměrů koukáte denně a stále 😄. Minus vidím u nás v ohrožení před zloději. Pro řidiče je to spíše plus - je to přehledné řešení. Navi je na tom dobře vidět.
o tom to možná je: mám notebooka a telefon s talčítkamaa, i když s kompletní klávesnicí...
Tablet vnímám jako atribut určitého věku... věku, ke kterému se Mercedes nehodí.
V áčku mi nevadí...
Ani tady mi nevadí jako možnost - to, co mi vadí je, že není možnost bez něj!
To je celé.
😉
Tablet vnímám jako atribut určitého věku... věku, ke kterému se Mercedes nehodí.
V áčku mi nevadí...
Ani tady mi nevadí jako možnost - to, co mi vadí je, že není možnost bez něj!
To je celé.
😉
Tak to beru jako argument. Asi je k tomu třeba přípočíst nějaké roky, které jsme za Německem... proto to možná už vidí jinak.
Osobně je mi to celkem jedno. U Audi a BMW to není velký rozdíl. Nejhezčí je dvojistý displeay v S Klasse. Pro mě je hlavní, že je to přehledné a je to v správném místě. U VW a Škody mi vadí, že navi je utopená dole.
Osobně je mi to celkem jedno. U Audi a BMW to není velký rozdíl. Nejhezčí je dvojistý displeay v S Klasse. Pro mě je hlavní, že je to přehledné a je to v správném místě. U VW a Škody mi vadí, že navi je utopená dole.
GTI
Docela hodně pohledné auto, co? Mercedes se výborně v čase proměňuje. Jak začaly prosakovat polozastřené snímky céčka, člověk byl v rozpacích, pak se nový model ukáže v celé kráse a... jistě zde nebudu sám s pocitem intenzivního vnímání estetiky nového mercedesu. Je to malé eS, docela se těším na to, jak zapůsobí naživo. Jen snad trochu škoda toho pádla na přístrojovce. Tohle nějak neumím pojmout. Ke kabině jinak (zatím jen fotostatické dojmy) nemám jedinou připomínku. Reál odpoví na otázečku, co pravá holeň, resp., koleno, ale jinak je to vskutku dechberoucí interiér.
Maximum kroutícího momentu u benzínů od 1200 otáček, to je balada. Šestiválce jsou (budou), avšak ve střední třídě a s EU za zády to vnímám tak, že holt (i povolvovsku) začíná být dvoulitr ústředním silničním bitevníkem střední třídy. U Volva, jak víme, dokonce i v případě segmentů vyšších či "těžkotonážních". Čas to zhodnotí.
Každopádně - BRAVO C :yes:
Maximum kroutícího momentu u benzínů od 1200 otáček, to je balada. Šestiválce jsou (budou), avšak ve střední třídě a s EU za zády to vnímám tak, že holt (i povolvovsku) začíná být dvoulitr ústředním silničním bitevníkem střední třídy. U Volva, jak víme, dokonce i v případě segmentů vyšších či "těžkotonážních". Čas to zhodnotí.
Každopádně - BRAVO C :yes:
Nevím, jestli umím zkousnout designové proměny Mercedesu v čase... Ale jinak souhlas, tablet fuj. Každopádně, těším se na živý dojmy.
positivemind
Nez tu nekdo bude argumentovat dynamikou hybridniho ctyrvalcoveho dieselu - nezapominejme, ze hybrid jako takovy ma smysl jen a pouze u benzinove verze. Testy (treba u peugeotu) prokazaly, ze uspora a dynamika je tam naprosto minimalni, je-li nejaka vubec (na delsi trasy budou baterky hned fuc, povezes je jen jako tezitko).
Hybrid dava smysl u benzinove verze, kde pomuze s dynamikou od nizsich otacek + zaroven pomuze spotrebe ve meste.
Hybrid dava smysl u benzinove verze, kde pomuze s dynamikou od nizsich otacek + zaroven pomuze spotrebe ve meste.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takže chceš říci, že vývojáři Peugeotu jsou moudřejší než vývojáři od Mercedesu? Že vědí něco, co by v Stuttgartu netušili. Hybridy jsou v různých státech zvýhodněny a nepochybuju o tom, že i dieselhybrid má svůj účel. V třídě jako je právě C by Mercedes nešel do nějakého rizikového e😜erimentu.
Ty musíš bejt předloha Šebka z Pelíšků >😒]
Argument, že motor v Mercedesu nedává smysl, protože to říkali u Peugeotu je absurdní.
Navíc řešení PSA je zcela odlišné od řešení Mercedesu, zcela neporovnatelné. Fakt, že oba výrobci jdou do diesel-hybridů a nepřetržitě je vyrábějí, navyšují objemy výroby naznačuje, že je to zcela smysluplné řešení.
Navíc se přidává Lan Rover a Volvo, oba opět s jinými řešeními - plug-iny.
Navíc se přidává Lan Rover a Volvo, oba opět s jinými řešeními - plug-iny.
Jenik3
Cekal jsem, te se tricipak vytahne s trumfem v rukavu, motor 1.6dci od Renaulta a ono nic :-! Nove C predstaveno a motor v nabidce stale 2.2 litru.
Odkazuji na clanek z cervna roku 2013.
[odkaz]
Odkazuji na clanek z cervna roku 2013.
[odkaz]
no - adost z toho nemám.. ale jsem smířenej, že asi přijde.
Doba je taková.
Ale i v tom článku píšou😒br /> Jenže, agregát bude muset projít ještě nutnými úpravami, C-Klasse má přece pohon zadních kol a v tuto chvíli není uzpůsoben pro podélnou zástavbu do vozu.
Jiná věc je, že si to nemusíš kupovat. Dokud je to volba "jedna z ..!, tak mě to nechává v klidu.
😉
Doba je taková.
Ale i v tom článku píšou😒br /> Jenže, agregát bude muset projít ještě nutnými úpravami, C-Klasse má přece pohon zadních kol a v tuto chvíli není uzpůsoben pro podélnou zástavbu do vozu.
Jiná věc je, že si to nemusíš kupovat. Dokud je to volba "jedna z ..!, tak mě to nechává v klidu.
😉
Dokud ho tram neuvidím, neuvěřím. Pro tyto účely normálně Mercedes používá upravenou verzi dieselu 2,1 - 1,8 litrovou.
Až ho tam uvidím, uvěřím. Pravda je taková, že Renault ještě nepředvedl verzi Euro 6, a možná proto je tam nějaké zpoždění že dělají na 2 věcích najedenou.
Až ho tam uvidím, uvěřím. Pravda je taková, že Renault ještě nepředvedl verzi Euro 6, a možná proto je tam nějaké zpoždění že dělají na 2 věcích najedenou.
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
A neměl být 9G-tronic už s některou naftou nyní?
Rozhodně doporučuji vyzkoušet v "E" třídě a nevynášet předčasné soudy.
V novém GLK tento pohon budu velice zvažovat.
😄
Otestuj, budeš překvapen.