Jeremy Clarkson prohlásil něco ve smyslu : jestli chcete vědět co bude mít vaše auto za 10 let podívejte se na mercedes třídy S. Tak to vypadá že když má poloviční počet válců třída S tak normální uta budou mít taky poloviční počet válců, tudíž se těšme na tří a dvouválce >:-[]
Tříválce nejsou ničím novým a dvouválec už máme taky.... opět. A ta časová díra nebyla zas tak velká. Cinquecento mělo dvouválcovou sedmistovku ještě v devadesátých letech.
Dokazu si predstavit, ze jako nova flotila do velkych hotelu kde se auta ***ji po meste, vyzvedavaji klienty do divadel...atd. nevidim nic zvlastniho... Nemyslim mesta jako Praha ale Londyn/ Berlin, Pariz...etc.
Pro českého zákazníka je motor důležitý, je to součást image. Pro německého kupce (ze střední třídy) je to zajímavá nabídka, pro něj je důležitost v tomto pořadí:
1 - Mercedes
2 - S Klasse
3 - motor
Je to tak, i prodejce z MB mi rikal. ze cesi jsou v nakupu motoru ponekud zvlastni, poriziji motory s velkym vykonem na rozdil od nemeckych.. kde drtiva vetsina jsou nejslabsi naftaky.
Jenze na druhou stranu, kdo by to toho chtel naftu.
Poridil jsem S500 4kolku a nedam na tento motor dopustit....
Nakonec jen prodeje rozhodnout o uspesnosti tohoto obchodniho manevru Mercedesu a na zaklade toho se ukaze zda ostatni vyrobci budou nasledovat... proste se uvidi.
Na tom není moc co řešit. Ti, kteří tahle auta kupují do flotil, ať už jde o hotely nebo jiné organizace s potřebou reprezentovat, po tom skočí. Co jsem pokukoval u hotelů v Praze, tak ty měly vždycky něco s nejmenším dieselem.
Takže nakonec to bude u aut pro konkrétní jednotlivce, jestli budou čtyřválec považovat za ztrátu image, ale tou byla před lety už pouhá úvaha o dieselu, že... :-!
Za sebe můžu říct, že hypoteticky bych volil šestiválec kvůli 4maticu, ale jinak by mi výkonově bohatě stačil i tenhle motor. :yes:
Tak nějak bych to viděl.Kdybych viděl částku hluboko pod dvě mega cca 1,75mio tak bych řekl že může být zajímavá pro tady zmíněné fleety hotely atp. ale jinak pro ně stačí E-Class.