Ekonomika
hedvin
0
Jeremy Clarkson prohlásil něco ve smyslu : jestli chcete vědět co bude mít vaše auto za 10 let podívejte se na mercedes třídy S. Tak to vypadá že když má poloviční počet válců třída S tak normální uta budou mít taky poloviční počet válců, tudíž se těšme na tří a dvouválce >😒]
Sleeper
0
Tříválce nejsou ničím novým a dvouválec už máme taky.... opět. A ta časová díra nebyla zas tak velká. Cinquecento mělo dvouválcovou sedmistovku ještě v devadesátých letech.
gld
0
Ono, dvojvalec mali fiaty už doooosť dávno pred cinquencentom 😉
Hlavná otázka znie, či pre kupcov áut ako S-klasse je sto tisíc českých korún dostatočne motivujúcich, aby brali do exkluzívneho auta štvorvalec..
..ktorý je inak parametrami dostatočný, a ako už bolo spomínané, nie je to žiadny leňochod..ale
..ktorý je inak parametrami dostatočný, a ako už bolo spomínané, nie je to žiadny leňochod..ale
Dokazu si predstavit, ze jako nova flotila do velkych hotelu kde se auta ***ji po meste, vyzvedavaji klienty do divadel...atd. nevidim nic zvlastniho... Nemyslim mesta jako Praha ale Londyn/ Berlin, Pariz...etc.
Pro českého zákazníka je motor důležitý, je to součást image. Pro německého kupce (ze střední třídy) je to zajímavá nabídka, pro něj je důležitost v tomto pořadí😒br />
1 - Mercedes
2 - S Klasse
3 - motor
2 - S Klasse
3 - motor
Je to tak, i prodejce z MB mi rikal. ze cesi jsou v nakupu motoru ponekud zvlastni, poriziji motory s velkym vykonem na rozdil od nemeckych.. kde drtiva vetsina jsou nejslabsi naftaky.
Jenze na druhou stranu, kdo by to toho chtel naftu.
Poridil jsem S500 4kolku a nedam na tento motor dopustit....
Jenze na druhou stranu, kdo by to toho chtel naftu.
Poridil jsem S500 4kolku a nedam na tento motor dopustit....
100 litrů je hodně peněz pro každýho, nebo by mělo být. Je to motor na "courání" sem tam, ale upřímě, bych ho na ježdění nechtěl.
Dosť peňazí to je, ale aj rozdiel v image 4 a 6 valcu je značný..
Ale kupcov si to nájde a ja rozhodne neodsudzujem rozhodnutie mercedesu
Ale kupcov si to nájde a ja rozhodne neodsudzujem rozhodnutie mercedesu
Nakonec jen prodeje rozhodnout o uspesnosti tohoto obchodniho manevru Mercedesu a na zaklade toho se ukaze zda ostatni vyrobci budou nasledovat... proste se uvidi.
Na tom není moc co řešit. Ti, kteří tahle auta kupují do flotil, ať už jde o hotely nebo jiné organizace s potřebou reprezentovat, po tom skočí. Co jsem pokukoval u hotelů v Praze, tak ty měly vždycky něco s nejmenším dieselem.
Takže nakonec to bude u aut pro konkrétní jednotlivce, jestli budou čtyřválec považovat za ztrátu image, ale tou byla před lety už pouhá úvaha o dieselu, že... :-!
Za sebe můžu říct, že hypoteticky bych volil šestiválec kvůli 4maticu, ale jinak by mi výkonově bohatě stačil i tenhle motor. :yes:
Takže nakonec to bude u aut pro konkrétní jednotlivce, jestli budou čtyřválec považovat za ztrátu image, ale tou byla před lety už pouhá úvaha o dieselu, že... :-!
Za sebe můžu říct, že hypoteticky bych volil šestiválec kvůli 4maticu, ale jinak by mi výkonově bohatě stačil i tenhle motor. :yes:
ten titulek nechápu:Čtyřválec stlačil cenu hluboko pod 2 miliony Kč. Co znamená v rozpočtu dvoumilionovém částka 92 tisíc? Fakt je to hluboko pod?
5% je u auta za 250000 zanedbatelná částka ale u auta za 2000000 už je to dost.
Absolutní částka je sice větší, ale pořád je to 5%. Kdo má na auto 2 mil. má obvykle i na to, připlatit si za větší motor, než jen R4...