Po čtyřválcových motorech 180 CGI, 200 CGI a 250 CGI připravuje Mercedes kombinaci přímého vstřikování a přeplňování turbodmychadlem také pro novou generaci motorů, které se na podzim představí v třídách S a CL.
Proč jsou takové rozdíly u různých kubatur? RR a Jaguar mají (resp. měli) přeplňovanou 4.2 s výkonem 309KW, mercedes má o půl litru větší objem při neúměrném výkonu? VW zase má 220kw z 3.6
Já bych řekl, že rozdíl mezi Jaguarem a MB bude v té spotřebě... Nakolik neznám z hlavy parametry toho Jagovskeho 4.2, řekl bych že MB bude mít i vyšší krouťák...
Nejen kvuli emisnim normam, ale i pro zakaznika MB je asi příjemější poloviční spotřeba než o pár kW navíc... Ktzeré by MB, když by na to přišlo určitě uměl z dané kubatury vytřískat...