spolupracovat s rendlikem muze jen ta firma, ktera si vytkla za dlouhodoby cil tuhle nestastnou znacku zprovodit ze sveta. Bohuzel francouzska nakaza tvurce kreatur muze zpusobit, ze pod vodu pujde i ten, kdo si spolupraci s rendlikem troufne. A z Mercedesu se tak stane Nercedes :no::no::no:
Majitelům Renaultu Kangoo se nabízejí netušené možnosti. Možná nebude trvat dlouho a v ceníku Kangoo se objeví opce "Citan opti-paket", jež jim umožní snadno a za příjemný peníz přestavět svého Rencka rovnou na prémii. :yes: >:D
Klaudius neni namachrovaný týpek, ale určitě ho to potěší... >:D Btw Citan vypadá výrazně líp než Kangoooooooooooo....
Nicméně si pánové od MB mohli na tomhle Rencedesu dát trochu víc práce :-( Je to v podstatě Kastle z Kangoo s nalepeným jiným předkem, jiné jsou i zadní svítílny a pak samozřejmě vnitřek, jinak nejspíš nic, takhle na první pohled ;-\
Popravde zatiaľ mi to pripadá ako čínska kópia. Voči ostatným tvarom auta je predok príliš divoký. Interiér mi príde praktickejší v Renaulte. Som zvedavý, kam dajú Nemci navigáciu, Kangoo ju má umiestnenú úplne ideálne.
Demontáž legendy Mercedes pokračuje! Mercedes to byly vždycky kvalitní auta. V dobách kdy ještě slovo prémie neexistovalo platil Mercedes za něco víc. Hvězda na kapotě znamenala nejen o něco vyšší cenu než konkurence, ale také výrazně vyšší kvalitu. Od 90. let ale MB pracuje na likvidaci tohoto image - problémy se rzí u C a E Klasse, naprosto trapná příhoda s první generací A, brzdy poslední E Klasse, problémy s motory, průnik do nižší třídy s A a B Klasse, úplně nešťastný model Vaneo, prapodivný design posledních typů, hloupé dobrodružství s Hyundai a Mitsubishi, neúspěch projektu Daimler/Chrysler... Navíc přehršel modelů ve všech třídách sice asi generuje zisk, ale image mercu to nepřidá. V diskuzi tady někdo před časem napsal "...každý si vybere" a o tom to podle mě je, Mercedes by neměl být pro každého. Stejně jako správně napsal kuchařský démon Polreich "Rolex by mohl vyrábět tisíce hodinek měsíčně a snížit tak jejich cenu, aby si je mohl každý dovolit, ale pak by je nikdo nechtěl." Dnes už Mercedes neprodává kvalitu, ale bohužel jen jakési image, které žije z minulosti. Naše generace ještě vnímá Mercedes jako kvalitní auto tak trochu nad veškerými ostatními značkami (luxus, který si budu moci, když na tom zapracuju někdy alespoň jako ojetý dovolit, většina lidí třeba o RR nebo Bentley takhle uvažovat nemůže), mladí už vidí Merc jako značku mezi BMW a Audi a ti nejmladší budou Merc už vnímat jako jednu z mnoha značek. A tím nechci říct, že Renault dělá špatná auta, Kangoo je určitě jedna z nejlepších dodávek na trhu, ale Mercedes?
Tak ono jestli bereš úžitkové MB jako stejnou prémii alá osobáky, tak to je pak těžký....
jenže realita je jiná - užitkové MB nejsou žádná jiná liga proti ostatním výrobcům a jediné co je spojuje s osobáky je znak na kapotě. Stačí se podívat i na ceny, což je velice dobrý indikátor "prémiovosti" ;-)
Prodávat co nejvíce aut chce každý, tak proto MB vyrábí A i B-klasse. Ostatně kdo by si představil před 15 lety, že BMW bude mít čtyři X modely? Bohužel, s tou kvalitou máte pravdu. Jenže poslední roky se to snad lepší, už aspoň S-klasse nerezaví a Áčko se nepřevrací. Problémy má každá automobilka. ;-)
Design je subjektivní záležitost. Mercedes v prodejnosti ten třetí (v ČR). A to je, imho, zdůvodněno tím, že MB stále není pro každého. Mně se líbily modely jak před tou "dnešní érou", která se vyznačuje sportovnějším desginem, kterým chtějí dostat mladší lidi.
Jakkoliv miluji MB (moje nejoblíbenější značka), tak Citan se teda fakt nepovedl. To si fakt radši koupím Kangoo...
Souhlas, taky mi připadá, že značka Mercedes v posledních cca 20-ti letech ztratila hodně ze své původní výjimečnosti a třícípá hvězda na Renaultu Kangoo je jen další krok směrem k její volkswagenizaci... zřejmě dospěli k opačnému závěru než Rolex a místo na exkluzivitu hodlají sázet na masovou produkci, viz nové A jako konkurent Golfu.