Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
10
/
22
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
Mercedes-Benz Citaro Euro 6: Kapka ke kapce
|
acz
Volant s příjemně tlustým věncem má standardní rysy Mercedes-Benzu
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Standardizované pracoviště řidiče podle německé směrnice VDV 234 jsme si užívali
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
|
acz
Snižování karoserie směrem k chodníku lze vypnout klíčkem
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Díky kneelingu je nastupování snadné i pro případného hendikepovaného na vozíčku
|
acz
Do dvířek řidiče se pohodlně vešla taška
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Dvanáctimetrové citaro dostalo nezaměnitelný dolní okraj prosklené plochy
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Šestiválec OM 936 Euro 6 vychází ze zkušeností firmy Detroit Diesel, která nové motory pro emise odpovídající Euro 6 dodává na americký trh už od roku 2007. Případné počáteční „mouchy“ by tedy měl mít dávno za sebou.
|
acz
Jeden alternátor může produkovat jmenovitý proud až 3 x 150 A
|
acz
Denní svícení v technologii LED snižuje nároky na elektřinu
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Gumový nástavec v rohu vozidla slouží jako předsunutá výstraha řidiči, aby u vysokého obrubníku neodřel práh dveří
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší