Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
2
/
5
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
|
acz
Předchozí Citaro NGT mělo láhve nad přední nápravou, nové dvounápravové vydání je mám mít dál za přední nápravou
|
acz
Kompaktní 7,7litrový šestiválec CNG nabízí vysoký točivý moment 1200 N.m a ve srovnání s předchůdcem delší servisní interval
|
acz
Vedle ukazatele tlaku plynu v láhvích se nachází bezpečnostní ventil
|
acz
Dvanáctilitrový agregát staršího provedení Euro V/EEV zabíral hodně místa a vážil o 150 kg více než současná jednotka M 936 G
|
acz
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky